czacha Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Miesiac temu mialem przeglad auta po 30tys km. Na przegladzie wszystko super ale koles cos wspomnial ze mozna pomyslec o wymianie swiec. Troche sie zdziwilem, bo w/g instrukcji zmieniac je trzeba przy 60tys czy cos takiego. Odebralem auto i po odstaniu dwoch dni gdy je odpalilem i ruszylem przez przez pierwsze kilkaset metrow szarpalo na wolnych obrotach. Sprawa powtorzyla sie ze 3 razy w kolejnych 2 tygodniach wiec pojechalem ponownie do ASO - podpieli pod kompa, wszystko spoko. Ale wczoraj ponownie samochod zaczal przerywac po czym jakby zaczal pracowac na 3 cylindrach i wywalil check engine i info skontroluj silnik. Po zgaszeniu i wlaczeniu pracowal juz normalnie, ale pomaranczowa ikonka swiecila sie jeszcze przez kilka kolejnych uruchomien. Wybieram sie dzis do ASO i zastanawiam sie jak rozegrac kwestie owych swiec? Raz ze nie bylo problemow z autem przed wizyta u nich, a dwa ze raczej nie powinny pasc po 30tys km... a moze powinny? CIezko mi bedzie przegadac kolesia z serwisu w koncu on sie na tym zna a nie ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Miesiac temu mialem przeglad auta po 30tys km. Na przegladzie wszystko super ale koles cos wspomnial ze mozna pomyslec o wymianie swiec. Troche sie zdziwilem, bo w/g instrukcji zmieniac je trzeba przy 60tys czy cos takiego. Odebralem auto i po odstaniu dwoch dni gdy je odpalilem i ruszylem przez przez pierwsze kilkaset metrow szarpalo na wolnych obrotach. Sprawa powtorzyla sie ze 3 razy w kolejnych 2 tygodniach wiec pojechalem ponownie do ASO - podpieli pod kompa, wszystko spoko. Ale wczoraj ponownie samochod zaczal przerywac po czym jakby zaczal pracowac na 3 cylindrach i wywalil check engine i info skontroluj silnik. Po zgaszeniu i wlaczeniu pracowal juz normalnie, ale pomaranczowa ikonka swiecila sie jeszcze przez kilka kolejnych uruchomien. Wybieram sie dzis do ASO i zastanawiam sie jak rozegrac kwestie owych swiec? Czyżby podmienili świece ?Niezły numer, wystarczy że jeden z mechaników ma ten sam model i może tanio serwisować sobie własne auto.Wysłane z mojego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 9 minut temu, czacha napisał: Miesiac temu mialem przeglad auta po 30tys km. Na przegladzie wszystko super ale koles cos wspomnial ze mozna pomyslec o wymianie swiec. Troche sie zdziwilem, bo w/g instrukcji zmieniac je trzeba przy 60tys czy cos takiego. Odebralem auto i po odstaniu dwoch dni gdy je odpalilem i ruszylem przez przez pierwsze kilkaset metrow szarpalo na wolnych obrotach. Sprawa powtorzyla sie ze 3 razy w kolejnych 2 tygodniach wiec pojechalem ponownie do ASO - podpieli pod kompa, wszystko spoko. Ale wczoraj ponownie samochod zaczal przerywac po czym jakby zaczal pracowac na 3 cylindrach i wywalil check engine i info skontroluj silnik. Po zgaszeniu i wlaczeniu pracowal juz normalnie, ale pomaranczowa ikonka swiecila sie jeszcze przez kilka kolejnych uruchomien. Wybieram sie dzis do ASO i zastanawiam sie jak rozegrac kwestie owych swiec? Raz ze nie bylo problemow z autem przed wizyta u nich, a dwa ze raczej nie powinny pasc po 30tys km... a moze powinny? CIezko mi bedzie przegadac kolesia z serwisu w koncu on sie na tym zna a nie ja w Renegade świece wymienia się co 30 tkm ( są irydowe) i radzę tego przestrzegać - patrz str 292 instrukcji. Chciałeś zadrutować a i kupuj OE - żadne zamienniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 5 minut temu, Dareek napisał: w Renegade świece wymienia się co 30 tkm ( są irydowe) i radzę tego przestrzegać - patrz str 292 instrukcji. Chciałeś zadrutować Faktycznie, sadzilem ze jest 60tys bo o tylu powiedzial koles z serwisu. Pytanie zatem dlaczego mi ich nie zmieniono zgodnie z instrukcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 2 minuty temu, czacha napisał: Faktycznie, sadzilem ze jest 60tys bo o tylu powiedzial koles z serwisu. Pytanie zatem dlaczego mi ich nie zmieniono zgodnie z instrukcja? bo pewnie nikt z serwisu nie czytał instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 60 tkm było kiedyś w zwykłych fiatowskich silnikach - teraz są inne i b. czułe na interwały świece irydowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 No to zadzwonie na infolinie, oni lubia oddzwaniac potem do ASO i ich pouczac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 9 minut temu, Dareek napisał: w Renegade świece wymienia się co 30 tkm ( są irydowe) i radzę tego przestrzegać - patrz str 292 instrukcji. Chciałeś zadrutować a i kupuj OE - żadne zamienniki. tak samo było w T-Jecie, dziwne gdyby w MultiAir w Jeepie miało być inaczej. Pewnie zresztą jest nawet ten sam model świecy. Ciekawe jaka cena, nie zdziwiłbym się gdyby do Jeepa ta sama świeca kosztowała x2 tyle co do Fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 nr katalogowy i szukanie - koszt w ASO pewnie około 80-100 pln sztuka - poszpera to kupi za oko 30-40 pln. Edit - 55249868 - cena 78,17 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 14 minut temu, Dareek napisał: w Renegade świece wymienia się co 30 tkm ( są irydowe) W 1.2TSI co 90kkm. I też są irydowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 no i co w związku z tym? Pytał o TSI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 http://allegro.pl/swiece-oryginal-1-4-t-jet-55249868-ikr9j8-4-sztuki-i6895267105.html http://allegro.pl/swieca-oryginal-1-4-t-jet-55249868-ikr9f8-ikr9j8-i6895211405.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Czyli olac ASO i samemu se zmienic mowisz? Na gwarancje to nie wplynie raczej? Tylko jak skasowac error z kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 9 minut temu, czacha napisał: Czyli olac ASO i samemu se zmienic mowisz? Na gwarancje to nie wplynie raczej? Tylko jak skasowac error z kompa? kupić samemu i pojechać do ASO na wymianę, żeby potem ewentualnie nie robili problemów w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 dokładnie jak @maro_tpisze i zrób dym że nie wymieniono - będzie wymiana free plus kasowanie błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 21 minut temu, Dareek napisał: no i co w związku z tym? Pytał o TSI? Wydaje się że nie zrozumiałeś pytania. Pytał o trwałość świec w turbo-benzynach. TSI to turbo-benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 TSI jest w Renagade? pytał o konkretne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 31 minut temu, format napisał: W 1.2TSI co 90kkm. I też są irydowe. @daaarek W motocyklu SV650 zmiana na irydowe rozwiązywała problem z wymiana świec, można powiedzieć, dożywotnio. Jedna świeca to było właśnie ok. 78 zł Prędkości obrotowe 4000 -7000 obr / min max 11000 obr/min Także jak z trwałością irydowych ? Zawsze myślałem, że są sporo trwalsze.... [wiem i różnicach w kształcie elektrody i łuku elektrycznego] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 każdy silnik ma swoje warunki wymiany określone przez producenta- w jednych świeca jeździ 90 tkm w innych co 30 tkm. nie ma znaczenia czy irydowa platynowa z jedną dwiema czy czterema elektrodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Teraz, Dareek napisał: każdy silnik ma swoje warunki wymiany określone przez producenta- w jednych świeca jeździ 90 tkm w innych co 30 tkm. nie ma znaczenia czy irydowa platynowa z jedną dwiema czy czterema elektrodami. Tak właśnie dumam, czy może specyficzne warunki silnika turbo nie powoduje zanieczyszczenia spalinami drobnej elektrody w świecy irydowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 7 minut temu, lessero napisał: Tak właśnie dumam, czy może specyficzne warunki silnika turbo nie powoduje zanieczyszczenia spalinami drobnej elektrody w świecy irydowej... Świeca sama ma się oczyszczać od temperatury. To nie czasy PF126p gdzie przedmuchy na cylindrach zanieczyszczały świece olejem, a mieszanka w gaźniku była na oko i robił się nagar. Wymiana świec co 30 ooo km. Wow. A ja myślałem że jak jeździłem starą Ładą to że świece muszę często wymieniać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 TSI jest w Renagade? pytał o konkretne autoJa widzę w temacie "trwalosc świec w tbenzynie" ani słowa o jakie auto chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 U mnie było podobniew t-jet. Czyli 30 kkm pękło i zaczął czasami poszarpywać. Wymiana swiec i po kłopocie. Nie da sie przeciągnąć interwału wymiany niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 W TSI mam co 60 kkm. Kiedyś w Fabii zdarzyło się, że jedna padła po 45 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 38 minut temu, Dareek napisał: TSI jest w Renagade? pytał o konkretne auto Czytanie ze zrozumieniem? "Trwałość świec w turbo-benzynie?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 22 minuty temu, mokrii napisał: Ja widzę w temacie "trwalosc świec w tbenzynie" ani słowa o jakie auto chodzi WOOW - no i co w niosłeś do tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 5 minut temu, mrBEAN napisał: Czytanie ze zrozumieniem? "Trwałość świec w turbo-benzynie?" konkretnej turbo-benzynie! Czytaj post! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 2 minuty temu, Dareek napisał: konkretnej turbo-benzynie! Czytaj post! Wyczuwam agresję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 10 minut temu, Dareek napisał: konkretnej turbo-benzynie! Czytaj post! Z pierwszego posta nie wynika o jaki silnik chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 42 minuty temu, NaczelnyFilozof napisał: Świeca sama ma się oczyszczać od temperatury. To nie czasy PF126p gdzie przedmuchy na cylindrach zanieczyszczały świece olejem, a mieszanka w gaźniku była na oko i robił się nagar. Wymiana świec co 30 ooo km. Wow. A ja myślałem że jak jeździłem starą Ładą to że świece muszę często wymieniać... Niby nie czasy PF 126p, ale do silników turbobenzynowych z bezpośrednim wtryskiem niedługo będą montować DPF, ze względu na duża ilość zanieczyszczeń w spalinach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Ekhm....wracamy na łagodniejsze tory dyskusji i bardziej skupione na temacie, nie przepychankach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 ... swoją drogą co takiego się dzieje w tych turbo-benzynach że świece irydowe lecą po 30kkm? Większe ciśnienie, temperatura? W swoim wolnossącym civicu 1.8 wymiana jest po 100kkm .... ja wymieniłem po 106kkm i wyglądały nadzwyczajnie dobrze, a silnik pracował poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 7 minut temu, Azbest napisał: ... swoją drogą co takiego się dzieje w tych turbo-benzynach że świece irydowe lecą po 30kkm? Większe ciśnienie, temperatura? W swoim wolnossącym civicu 1.8 wymiana jest po 100kkm .... ja wymieniłem po 106kkm i wyglądały nadzwyczajnie dobrze, a silnik pracował poprawnie. ile płaciłeś za świece do civica? Kolega ma takiego 1.8 rocznik ztcp 2012-2013. Właśnie wymieniał świecie pierwszy raz przy około 120 tys. przebiegu. Też mają być irydowe i serwis, gdzie zostawił auto (NIE ASO) skasował go na 120pln za SZTUKĘ świecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Nie wiem, co to turbo wyprawia w Renegade, ale u mnie ( TSi ) świece platynowe po 70 kkm zostały ocenione jako "ledwo zużyte". Przy okazji wyrażam zdziwienie, że tak różne warunki panują w różnych silnikach turbobenzynowych. To właśnie jest to "na temat", co niektórym umyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 3 godziny temu, czacha napisał: Pytanie zatem dlaczego mi ich nie zmieniono zgodnie z instrukcja? Bo o to nie zadbałeś! Warto czytać instrukcję obsługi i wykaz czynności serwisowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 48 minut temu, Polarny napisał: Nie wiem, co to turbo wyprawia w Renegade, ale u mnie ( TSi ) świece platynowe po 70 kkm zostały ocenione jako "ledwo zużyte". Przy okazji wyrażam zdziwienie, że tak różne warunki panują w różnych silnikach turbobenzynowych. To właśnie jest to "na temat", co niektórym umyka. a jak to ocenili? - na oko? na smak? na zapach? pewnie tak samo jak u @czacha jakiś Janusz ocenił na "oko" jakbyś miał elektordę przypaloną okopcona to już dawno odczułbyś w pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 2 godziny temu, maro_t napisał: tak samo było w T-Jecie, dziwne gdyby w MultiAir w Jeepie miało być inaczej. Pewnie zresztą jest nawet ten sam model świecy. Ciekawe jaka cena, nie zdziwiłbym się gdyby do Jeepa ta sama świeca kosztowała x2 tyle co do Fiata. Tak samo jest w MultiAir we Fiacie Co więcej we Fiacie dostępny od 2010r, jeszcze przed Jeep'em. Piszę w ten sposób, bo zabrzmiało to tak, jakby MA był w Jeep'ie i był jego wymysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 2 godziny temu, czacha napisał: Czyli olac ASO i samemu se zmienic mowisz? Na gwarancje to nie wplynie raczej? Tylko jak skasowac error z kompa? AlfaOBD/MultiEcuScan + ELM327 (do ECU i zegarów nie potrzeba przejściówek), tudzież OBDLink MX, który jest droższym wyborem, ale jednak lepszym. Jeszcze jedno. W ECU ustawili flagę wymiany oleju, czy tylko serwis skasowali w zegarach? W MA ustawienie flagi wymiany oleju w ECU jest bardzo ważną czynnością, a z własnego doświadczenia wiem, że trzeba się o to upomnieć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 54 minuty temu, maro_t napisał: ile płaciłeś za świece do civica? Kolega ma takiego 1.8 rocznik ztcp 2012-2013. Właśnie wymieniał świecie pierwszy raz przy około 120 tys. przebiegu. Też mają być irydowe i serwis, gdzie zostawił auto (NIE ASO) skasował go na 120pln za SZTUKĘ świecy Kupiłem irydowe NGK ... kosztowały niecałe 50zł/szt. Wymiana 40zł w nie-ASO (bardzo prosta wymiana, dobre dojście). Silnik pracuje poprawnie (a mam LPG) ... powiedziałe bym że na wolnych obrotach lepiej niż na starych świecach. Tylko ja mam VIII gen - tam jest silnik R18A2 ... on musi mieć IX gen. - silnik niby ten sam, ale oznaczenie jest już chyba R18Z4 i ma ze 2 konie więcej. Nie wiem czy to będą takie same świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 2 godziny temu, Dareek napisał: TSI jest w Renagade? pytał o konkretne auto Ani w temacie, ani treści posta nie ma żadnej wzmianki na temat konkretnego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 10 minut temu, grogi napisał: Ani w temacie, ani treści posta nie ma żadnej wzmianki na temat konkretnego auta... Orientuj się - zobacz co @czacha ma w podpisie pod avatarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 27 minut temu, Manx napisał: Orientuj się - zobacz co @czacha ma w podpisie pod avatarem Podpisy się zmieniają. Posty zostają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 30 minut temu, Manx napisał: Orientuj się - zobacz co @czacha ma w podpisie pod avatarem Z całym szacunkiem, ale temat jest ogólny, więc jeśli ktoś pisze o TSI, to nie robi żadnego błędu. Od kiedy podpis w awatarze jest wyznacznikiem o czym kto pisze, o co pyta itd? Gdyby tytuł posta brzmiał "Trwałość świec w uturbionym MultiAir", to co innego i taki, jak widać z powyższych przepychanek, powinien w tym przypadku być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Godzinę temu, Dareek napisał: a jak to ocenili? - na oko? na smak? na zapach? pewnie tak samo jak u @czacha jakiś Janusz ocenił na "oko" jakbyś miał elektordę przypaloną okopcona to już dawno odczułbyś w pracy silnika. Szczerze powiedziawszy ani mnie to obchodzi, ani ma związek z tematem. W TSi po 70 kkm nie było problemów ze świecami - u autora wątku się rozpoczęły po 30 kkm. Dziwnym trafem zaraz po tym, gdy mechanik z ASO zawyrokował, że się kończą. Niektórzy dopatrują się przyczyny w różnej konstrukcji silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 4 minuty temu, Polarny napisał: Szczerze powiedziawszy ani mnie to obchodzi, ani ma związek z tematem. W TSi po 70 kkm nie było problemów ze świecami - u autora wątku się rozpoczęły po 30 kkm. Dziwnym trafem zaraz po tym, gdy mechanik z ASO zawyrokował, że się kończą. Niektórzy dopatrują się przyczyny w różnej konstrukcji silników. A mnie nie chce się wierzyć, ze to mechanior zajumał świece. Przecież to powrót do PRL,u. Bareja pęka ze śmiechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 1 minutę temu, lessero napisał: A mnie nie chce się wierzyć, ze to mechanior zajumał świece. Przecież to powrót do PRL,u. Bareja pęka ze śmiechu. Myślisz, że to nadal się nie dzieje? Wszystko jest możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Moze wykrecili swiece, wsadzili spowrotem te same, ale to wystarczylo do tego zeby zaczely sie problemy. Sprawa zgloszona na infolinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 14 minut temu, czacha napisał: Moze wykrecili swiece, wsadzili spowrotem te same, ale to wystarczylo do tego zeby zaczely sie problemy. Sprawa zgloszona na infolinie. O tym razem podpowiem [może] coś wartościowego. W poprzednik aucie stilo z fiatowskim Starjet 95KM po zmianie świec potrzebna była autoadaptacja. Pomimo, że świece były sztuki nówki, auto pierdziało szarpało, wypadały zapłony. Po autoadaptacji przepustnicy, która odpowiadała także za prędkość biegu jałowego problem ustąpił. I jeszcze jedno, może mechanicy po podpięciu do kompa odczytali błędy braku detonacji na cylindrach i stąd rozmowa o świecach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 16 minut temu, krowka napisał: Myślisz, że to nadal się nie dzieje? Wszystko jest możliwe. Nic mnie nie zdziwi, sam byłem świadkiem takiego procedensu tylko czynność polegała na wymianie oleju w Toyocie Yaris po roku użytkowania i przebiegu 2kkm. Tak ASO Toyota [byłem na praktyce]. Było to ok ~5 lat temu, aczkolwiek niesmak pozostał. Póki co, nie stać mnie na "salonówke" więc problemów z ASO i ich wierzytelnością nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 7 minut temu, lessero napisał: O tym razem podpowiem [może] coś wartościowego. W poprzednik aucie stilo z fiatowskim Starjet 95KM po zmianie świec potrzebna była autoadaptacja. Pomimo, że świece były sztuki nówki, auto pierdziało szarpało, wypadały zapłony. Po autoadaptacji przepustnicy, która odpowiadała także za prędkość biegu jałowego problem ustąpił. I jeszcze jedno, może mechanicy po podpięciu do kompa odczytali błędy braku detonacji na cylindrach i stąd rozmowa o świecach. Nie wiem, ale instrukcja podaje 30tys km zmiana swiec.. a swiec nie zmieniono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.