swienty Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Pod koniec kwietnia wydałem trochę kasy na remont skrzyni biegów (7000zł brutto). Skrzynia w niedługim czasie "po remoncie" znowu zaczęła hałasować w ten sam sposób. W sobotę znowu została wyjęta, wczoraj wysłałem, dziś telefon od firmy że sprawdzili i w zasadzie pytanie jaki mam z nią problem bo oni nic nie widzą. Po opisaniu problemów stwierdzono że jest to aż niemożliwe ale jeszcze sprawdzą. Taka rzecz która mnie mocno dziwi - sprawdzają skrzynie biegów BEZ podłączania obciążenia - tak po prostu bez podpinania wału. Hałas narasta wraz ze zwiększeniem obciążenia (na pusto na prostej drodze jest mniej słyszalny niż po załadowaniu do maksymalnej DMC i jeździe po górkach), więc wcale mnie to nie dziwi że po odpięciu wału napędowego nic nie słychać. Auto na pusto wazy 7ton, załadowane 12, a po podpięciu przyczepy (u mnie jeździ bez) 28ton, więc ma u mnie lekko, nie wykorzystuję go nawet na 50%. To są ewidentnie jakieś jaja, bo to duża firma posiadająca autoryzację producenta a jednak nie potrafią sobie z tym poradzić. W warunkach gwarancji jest taki zapis: xxxxxxxxxx nie pokrywa kosztów demontażu i montażu skrzyni biegów z/do pojazdu, holowania, przestoju pojazdu ani innych kosztów z tym związanych. Każde wyjęcie skrzyni czyli montaż, demontaż, transport w obie strony, legalizacja tachografu to co najmniej 1500zł netto, już nie wspominam o przestoju kiedy auto nie jeździ, i nie mam zamiaru co chwilę jej wyciągać. Jak odeślą, zamontuję, a usterka nie zostanie usunięta to co dalej? Bo wtedy będę musiał wyjąć ją po raz 3! Rzeczoznawca? Co później? Faktura wystawiona z dniem 26.04.2018, gwarancja 6 miesięcy. Oczywiście jako że mam DG, to jestem na gorszej pozycji niż osoba prywatna. Do dociekliwych: dlaczego nie kupiłem używki? Bo ich nie ma, a jak już jakaś się pojawi to kosztuje tyle samo co remont. W najgorszym wypadku mógłbym wyłożyć 15 tys (zakup + remont), szczególnie że skrzynie biegów tego producenta nie cieszą się dobrymi opiniami wśród mechaników. Jeśli temat nadaje się na MK to można przenieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 a kto taki szajs lepi? 3 minuty temu, swienty napisał: Do dociekliwych: dlaczego nie kupiłem używki? Bo ich nie ma, a jak już jakaś się pojawi to kosztuje tyle samo co remont. W najgorszym wypadku mógłbym wyłożyć 15 tys (zakup + remont), szczególnie że skrzynie biegów tego producenta nie cieszą się dobrymi opiniami wśród mechaników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 1 minutę temu, r1sender napisał: a kto taki szajs lepi? Na razie nie chcę zdradzać takich szczegółów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 A nie mogłeś autem do nich jechać z tą reklamacją? Sprawdzili by skrzynię na aucie, sami wymontowali, naprawili i włożyli z powrotem za free. Tzn. tak powinno być a jak by było to inna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 6 minut temu, volf6 napisał: A nie mogłeś autem do nich jechać z tą reklamacją? Sprawdzili by skrzynię na aucie, sami wymontowali, naprawili i włożyli z powrotem za free. Tzn. tak powinno być a jak by było to inna sprawa Teoretycznie są 3 dni na dostarczenie skrzyni od momentu zgłoszenia, więc nie wiem czy by się wtedy nie wypięli. Skrzynie zrzucają sami tylko z osobówek, tutaj jest ciężarówka - brak warunków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Teraz, swienty napisał: Teoretycznie są 3 dni na dostarczenie skrzyni od momentu zgłoszenia, więc nie wiem czy by się wtedy nie wypięli. Skrzynie zrzucają sami tylko z osobówek, tutaj jest ciężarówka - brak warunków. Czyli mimo usterki w trakcie gwarancji i ich winy nie płacą za demontaż/montaż skrzyni, zwłaszcza, że jest to wg Ciebie ponad 1500PLN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Teraz, volf6 napisał: Czyli mimo usterki w trakcie gwarancji i ich winy nie płacą za demontaż/montaż skrzyni, zwłaszcza, że jest to wg Ciebie ponad 1500PLN? No jak widać. A skrzynia mała nie jest i samemu można zapomnieć o montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 A rękojmia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Dnia 4.09.2018 o 20:26, franki napisał: A rękojmia? Ale ja nie wiem, dlatego tutaj pytam. Skrzynia biegów była moja, dałem tylko do naprawy. Wymieniono wałek sprzęgłowy bo ma niewielkie wżery, zobaczymy po montażu czy pomogło. Firma jak widać staje na wysokości zadania, zgodnie z warunkami reklamacji mają 14dni na diagnozę i dopiero później naprawa. Skrzynia dotarła do nich wczoraj, jutro mają odesłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 34 minuty temu, swienty napisał: Wymieniono wałek sprzęgłowy bo ma niewielkie wżery A czemu tego przy pierwszej naprawie tego nie zweryfikowali? Nie powiedziałbym, że stają na wysokości zadania, bo przez nich masz niedogodności i koszty, które wypisałeś w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuickArti Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 55 minut temu, swienty napisał: Wymieniono wałek sprzęgłowy bo ma niewielkie wżery, zobaczymy po montażu czy pomogło. Firma jak widać staje na wysokości zadania, zgodnie z warunkami reklamacji mają 14dni na diagnozę i dopiero później naprawa. Skrzynia dotarła do nich wczoraj, jutro mają odesłać. Czytają AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2018 2 godziny temu, maras77 napisał: A czemu tego przy pierwszej naprawie tego nie zweryfikowali? Nie powiedziałbym, że stają na wysokości zadania, bo przez nich masz niedogodności i koszty, które wypisałeś w pierwszym poście. Ale wiesz że jedyne co można zrobić to sobie ponarzekać? Podobno wałek ma jakieś minimalne wżery, których wcześniej nie było widać, oczywiście nie chce mi się w to wierzyć ale coś powiedzieć muszą. No chyba że wymienią części które nie naprawią usterki - okaże się po montażu... 2 godziny temu, QuickArti napisał: Czytają AK Kto wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Skrzynia wróciła z naprawy, za wysyłkę powrotną do mnie nie płaciłem. Przed chwilą dzwonił mechanik że zamontowali, jeździł po placu i... Dalej tłucze. Ewidentnie to skrzynia biegów, innej możliwości nie ma. Jutro poszukam jakiegoś rzeczoznawcy żeby dał mi papier na to, że jest jak mówię. Skrzynia została zamontowana, mechanik zrobił swoje więc należy się zapłata. Ale nie pozostaje nic innego jak ponowny demontaż. Jak to dalej rozegrać? Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 14 minut temu, swienty napisał: Skrzynia wróciła z naprawy, za wysyłkę powrotną do mnie nie płaciłem. Przed chwilą dzwonił mechanik że zamontowali, jeździł po placu i... Dalej tłucze. Ewidentnie to skrzynia biegów, innej możliwości nie ma. Jutro poszukam jakiegoś rzeczoznawcy żeby dał mi papier na to, że jest jak mówię. Skrzynia została zamontowana, mechanik zrobił swoje więc należy się zapłata. Ale nie pozostaje nic innego jak ponowny demontaż. Jak to dalej rozegrać? Pomożecie? A nie lepiej pojeździć aż się rozpadnie i wtedy wymontować i im wysłać? Przynajmniej nie będzie problemu z potwierdzeniem ze coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Teraz, Florydziak napisał: A nie lepiej pojeździć aż się rozpadnie i wtedy wymontować i im wysłać? Przynajmniej nie będzie problemu z potwierdzeniem ze coś jest nie tak. Gwarancja 6-miesięcy - naprawa miała miejsce pod koniec kwietnia. Policz ile czasu zostało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 1 minutę temu, swienty napisał: Gwarancja 6-miesięcy - naprawa miała miejsce pod koniec kwietnia. Policz ile czasu zostało... A to się nie resetuje? W końcu ta naprawa była powtórzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 10 minut temu, Florydziak napisał: A to się nie resetuje? W końcu ta naprawa była powtórzona. Nie mam pojęcia, ale chętnie się dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 8 minut temu, swienty napisał: Nie mam pojęcia, ale chętnie się dowiem. Poza tym wychodzi mi ze jak jeszcze raz zdemontujesz ta skrzynie to taniej było by się nie przejmować łomotaniem i jeździć aż się rozpadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 11 minut temu, Florydziak napisał: Poza tym wychodzi mi ze jak jeszcze raz zdemontujesz ta skrzynie to taniej było by się nie przejmować łomotaniem i jeździć aż się rozpadnie. Jak się rozpadnie i poleci obudowa to koszt naprawy będzie można liczyć w dziesiątkach tysięcy dlatego jest gwarancja, i ma to być zrobione. Po remoncie skrzynia powinna zrobić spokojnie z 500kkm, używek brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Pozostaje Ci autem wybrać się do nich i serdecznie ich na przywitanie ''pozdrowić'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 8 minut temu, swienty napisał: Jak się rozpadnie i poleci obudowa to koszt naprawy będzie można liczyć w dziesiątkach tysięcy dlatego jest gwarancja, i ma to być zrobione. Po remoncie skrzynia powinna zrobić spokojnie z 500kkm, używek brak. Nie da sie gdzies sciagnac z jakiegos anglika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 2 minuty temu, Maciej__ napisał: Nie da sie gdzies sciagnac z jakiegos anglika? Jak szukałem to nie było. Ty no ale zapłaciłem 7k za remont i mam teraz szukać używki bo serwis skrzyń nie potrafi tego naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Teraz, swienty napisał: Jak szukałem to nie było. Ty no ale zapłaciłem 7k za remont i mam teraz szukać używki bo serwis skrzyń nie potrafi tego naprawić? Nie, nie to tak bardziej z ciekawosci zapytalem, ewentualnie na wypadek gdyby nie udalo sie jej naprawic i np zwrociliby Ci $$$... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 1 minutę temu, Maciej__ napisał: ewentualnie na wypadek gdyby nie udalo sie jej naprawic i np zwrociliby Ci $$$... Wątpię że zgodzą się na to, bo to jednak trochę kasy, ale jeśli możemy teoretyzować to wyjście jest jedno - oddanie do naprawy komuś innemu. Jeśli używana część jest trudno dostępna to się psuje = nawet jeśli gdzieś się znajdzie to jest duże ryzyko kupna uszkodzonej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Pojedź autem. Nie demontujemy. Oni niech zaproponują kogoś do demontażu...?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Pierwsze primo jest takie, że skoro istnieje rozbieżność między pracą części na pojeździe a diagnozą na stole to należy jednak do nich pojechać i pokazać wadę w warunkach, w jakich oni jej zapewne nie testowali. Drugie primo to to, że coś z tą skrzynią jest chyba nie tak jeśli piszesz, że brak używek a skrzynie nie cieszą się dobrą opinią. Bawienie się w takie rzeczy dobre jest tylko dla kogoś, kto ma pojęcie i potrafi w porę wyczuć zbliżanie się końca aby odpowiednio zareagować. Jakiekolwiek próby ładowania pieniędzy w regenerację nieudanych konstrukcji na zasadzie "płacę innym na bogato i MUSI działać" kończą się najczęściej rozczarowaniem i szukaniem winnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2018 10 godzin temu, Igorek napisał: Jakiekolwiek próby ładowania pieniędzy w regenerację nieudanych konstrukcji na zasadzie "płacę innym na bogato i MUSI działać" kończą się najczęściej rozczarowaniem i szukaniem winnych. No tak. Najlepiej kupić nową w serwisie za 50 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 55 minut temu, swienty napisał: No tak. Najlepiej kupić nową w serwisie za 50 tys Tego nie napisałem. Bardziej mi chodziło o to, że wojowanie z marnymi konstrukcjami jest mało rozsądne. Jeśli ten typ tak ma to najlepiej albo się pogodzić, albo zmienić na coś zupełnie innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 30 minut temu, Igorek napisał: Tego nie napisałem. Bardziej mi chodziło o to, że wojowanie z marnymi konstrukcjami jest mało rozsądne. Jeśli ten typ tak ma to najlepiej albo się pogodzić, albo zmienić na coś zupełnie innego To nie klient ma sie znac co jest marna konstrukcja tylko specjalista ktory bierze za to hajs. Jak nie umie czegos naprawic to niech nie podejmuje sie tego i nie bierze za to pieniedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 9 minut temu, patgaw napisał: To nie klient ma sie znac co jest marna konstrukcja tylko specjalista ktory bierze za to hajs. Jak nie umie czegos naprawic to niech nie podejmuje sie tego i nie bierze za to pieniedzy. Chyba czegoś nie rozumiesz. @swienty naprawił skrzynię, która hałasowała a ona po pewnym czasie znów hałasuje. Sam przyznał, że skrzynia nie cieszy się dobrymi opiniami. Tak samo są pewne silniki, które niejako w naturze mają się rozpaść po pewnym czasie. W obu przypadkach, co jest w stanie zmienić specjalista gdy produkt ma ogólnie złą opinię? Ile byś nie naprawiał to i tak najwyżej osiągniesz poziom produktu nowego, który znów się zepsuje w przyśpieszonym tempie- bo od początku ma skopane zaprojektowanie. Widzisz sens ładowania kupy kasy w takie cykliczne naprawy? Tutaj jest jedynie szansa na poprawienie tego jeszcze w ramach gwarancji ale nie oszukujmy się, nawet gdyby skrzynia wytrzymywała cały okres gwarancyjny i drugie tyle to i tak trzeba ładować 7 tysi co roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 1 godzinę temu, Igorek napisał: W obu przypadkach, co jest w stanie zmienić specjalista gdy produkt ma ogólnie złą opinię? Ty nie rozumiesz tego co pisze. po 1 opinia nie ma nic do mozliwosci przeprowadzenia naprawy, ale odpisujac na twoje pytanie moze odmowic na prawy i nie oszukiwac klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 5 minut temu, patgaw napisał: Ty nie rozumiesz tego co pisze. po 1 opinia nie ma nic do mozliwosci przeprowadzenia naprawy, ale odpisujac na twoje pytanie moze odmowic na prawy i nie oszukiwac klienta. dziad o gruszce, baba o pietruszce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 No i taka rozmowa z toba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 4 godziny temu, Igorek napisał: W obu przypadkach, co jest w stanie zmienić specjalista gdy produkt ma ogólnie złą opinię? Ma się po prostu nie podejmować naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2018 7 godzin temu, Igorek napisał: Tego nie napisałem. Bardziej mi chodziło o to, że wojowanie z marnymi konstrukcjami jest mało rozsądne. Jeśli ten typ tak ma to najlepiej albo się pogodzić, albo zmienić na coś zupełnie innego Skrzynia padła po ponad 500kkm, przy aucie które ciągnęło przyczepę. U mnie jeździ bez ogona więc wystarczy że po remoncie wytrzyma 300kkm. Czyli co, sprzedać samochód który dobrze zarabia tylko dlatego że serwis nie potrafi naprawić elementu za który zapłaciłem? Samochód bez tej skrzyni można oddać na złom. Bez skrzyni warty jest może 25% tego co sprawne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2018 6 godzin temu, patgaw napisał: To nie klient ma sie znac co jest marna konstrukcja tylko specjalista ktory bierze za to hajs. Jak nie umie czegos naprawic to niech nie podejmuje sie tego i nie bierze za to pieniedzy. Szczególnie że procedura wygląda tak: firma rozbiera skrzynię, i dopiero robi wycenę. Wymieniają każdy zużyty element. Naprawę wycenili sami. Gdyby koszt naprawy wynosił 10kzł to bym tyle zapłacił, ale jak widać nie było takiej potrzeby. Co ciekawe, wybrałem firmę która zajmuje się wyłącznie skrzyniami biegów, która jest autoryzowana przez producenta. To nie warsztat w starym garażu w którym pan kazio naprawia wszystko na oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Dają jakąś gwarancję na naprawę? Może całym autem do nich podjechać niech sami zobaczą co się dzieje?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Nie odpowiem Ci jak rozwiążesz problem, ale w poprzedniej pracy gość wynajmował od nas hale z suwnicą. We dwóch taką skrzynie od ciężarówek naprawiał w 8 - 10 godzin z wyjęciem, wymianą łożysk trybów co tam było, złożenie i o 16 auto jechało. Ta skrzynia jest mała, skrzynia z hamulcami i przystawkami przy 4 ośce jest sporo większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2018 53 minuty temu, rwIcIk napisał: Dają jakąś gwarancję na naprawę? Może całym autem do nich podjechać niech sami zobaczą co się dzieje?.. Gwarancja 6-miesięcy. Wolałbym jednak żeby ktoś od nich tutaj przyjechał i to obejrzał, może przy okazji, sam nie wiem. Przejazd do nich i powrót do siebie to ok 150 litrów paliwa. Towaru na auto nie załaduję bo nie dość że jest ryzyko że stanie w trasie, to jeszcze musiałbym legalizować tachograf bo do zdjęcia skrzyni trzeba zerwać plombę. Warunków do zdjęcia skrzyni nie mają, więc sami tego nie zrobią. Skrzynie trzeba zrzucić po raz 3, co daje stratę w kwocie 2000zł na sam montaż (pierwszej operacji nie liczę). Muszę poczytać jakie mam prawa przy drugiej reklamacji towaru. Szczególnie że byłem dzisiaj przejechać się tym autem i nie ma ŻADNEJ poprawy. Niestety faktura vat na firmę więc prawa będą mocno ograniczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Gadałeś z nimi? Mają jakieś propozycje rozwiązania tej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Teraz, rwIcIk napisał: Gadałeś z nimi? Mają jakieś propozycje rozwiązania tej sytuacji? Jeszcze nie, sam nie wiem jak to rozegrać - na pewno nie mam zamiaru za 2 dni wyciągać tej skrzyni i wysyłać ponownie bo przecież dopiero wróciła z naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 7 minut temu, swienty napisał: Jeszcze nie, sam nie wiem jak to rozegrać - na pewno nie mam zamiaru za 2 dni wyciągać tej skrzyni i wysyłać ponownie bo przecież dopiero wróciła z naprawy. Żeby dalej cokolwiek rozgrywać, trzeba do nich zadzwonić i pogadać .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2018 18 minut temu, rwIcIk napisał: Żeby dalej cokolwiek rozgrywać, trzeba do nich zadzwonić i pogadać .... Jasne, szczególnie że w regulaminie jest zapis że reklamowany towar należy dostarczyć do 3 dni od dnia złożenia reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 8 minut temu, swienty napisał: Jasne, szczególnie że w regulaminie jest zapis że reklamowany towar należy dostarczyć do 3 dni od dnia złożenia reklamacji. Nie da się po ludzku? Może warto spróbować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 Ok to w drugą stronę. Zaproponuj żeby ktoś od nich przyjechał do Ciebie. Jak będzie wyło oni biorą na klatę jak się okaże że nic nie wyje zapłacisz dniówkę człowiekowi i zrobisz zwrot kosztów jego podróży....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2018 Rozmawiałem z serwisem, osoba odpowiedzialna za naprawę nie wierzy że coś jest nie tak. Podobno całą skrzynię rozbierali jeszcze raz, nigdzie nie widać uszkodzeń ani śladów zużycia. Jedynie ten wałek sprzęgłowy który wymienili. Facet twierdzi żeby odkręcić wał i sprawdzić bez niego czy coś się tłucze, jeśli nie to stawia że winny jest inny element. Skrzynia im ma mniejsze obciążenie tym chodzi ciszej, więc podejrzewam że po odkręceniu wału wszystko będzie w porządku. Już mniejsza o szczegóły, ale ciężko zrzucić winę na most napędowy który hałasuje tylko na 2 biegach (3 i 4), oraz przy przebijaniu z dużego zakresu na mały wydaje bardzo głośne uderzenie (im większa prędkość tym mocniej, przy 20-25km/h mam wrażenie że zaraz coś dupnie, zrobi dziurę w obudowie i wypadnie bokiem. Wina ewidentnie leży po stronie skrzyni biegów. Prawdopodobnie skrzynia pojedzie do producenta i zostanie sprawdzona na hamowni. Ale jeśli też będą badać bez obciążenia to też nic z tego nie wyjdzie. Pozostaje kwestia ewentualnych kosztów, bo ja nie mam zamiaru za każdym razem z własnej kieszeni płacić za montaż/demontaż skoro serwis nie radzi sobie z naprawą gwarancyjną. Skoro skrzynia hałasuje tak samo jak przed pierwszą naprawą, to mamy 2 możliwości: 1. serwis nie radzi sobie z naprawą 2. jeśli wina leży po stronie innego elementu - np. mostu - to za co wzięli 7k skoro nic nie zostało naprawione? Żadna z powyższych wersji nie świadczy dobrze o serwisie. Zobaczymy co dalej, na pewno nie będzie łatwo. W poniedziałek zadzwonię do pzmot'u i postaram się ściągnąć rzeczoznawcę, niech wyda opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.