Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, hefi napisał:

Ja np odkryłem wczoraj, że u mnie światełka w suficie można włączyć dotykając lampki zamiast naciskając fizyczny guzik obok, ktoś to musiał wymyślić i zaprojektować

 

U mnie nie ma guzików wcale. Tylko dotykając lampki można wyłączać i włączać światełko.

:ok:

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, hefi napisał:

Mówiłeś o czujnikach, swiatelkach, kamerach. Do tego trzeba jeszcze dorzucić oprogramowanie.
Ja np odkryłem wczoraj, że u mnie światełka w suficie można włączyć dotykając lampki zamiast naciskając fizyczny guzik obok, ktoś to musiał wymyślić i zaprojektować

 

i to zaprojektowanie czujników parkowania i zintegrowanie wyswietlania na tablecie kosztuje 2 tys za czujniki tylne i 3,5tys za komplet przód i tył w BMW? I zeby bylo smieszniej, to kamera cofania jest w konfiguratorze tansza niz tylne czujniki parkowania. 

Tak zupełnie serio to dramat, ze w aucie za blisko 160 tys w bazie nie ma czujnikow parkowania 😄 wiesz jak sie zdziwilem jak dostalem rentala BWM, w ktorym ktos nie doklikal tych opcji w konfiguratorze 😄 za to miał pakiet stylistyczny M 😄 wiec miał ładną kierownicę felgi i listewki na prograch ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ryb napisał:

 

Gwoli ścisłości: ja nigdy nie udowadniałem, że w SUVach premium nie jest głośniej niż w limuzynach premium lecz że Twoje udowadnianie, że 68dB zamiast 65dB to okrutny hałas przy którym nie da się jeździć w sytuacji gdy większość normalnych aut ma raczej w okolicach 70dB to jest pieprzenie bez sensu. Owszem, jest głośniej ale nie jest to wada dyskwalifikująca.

:ok:

 

Ryb- z hałasem w samochodach jest jak piszesz SUV-y są głośniejsze ale..... z pomiarami dostępnymi jest jak ze spalaniem fabrycznym - nijak się mają do rzeczywistości - parę razy mierzyłem profesjonalnym sonometrem- wyniki producenci wszystkich marek zaniżają i to znacznie. a najwierniej zależy od .. opon rodzaju nawierzchni i siły wiatru.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

 

Pytanie jest jaki rodzaj hałasu. Bo co z tego że jest ciszej jak bardziej upierdliwie.

 

Wyedyotwałem teraz, że najciszej z nich wszystkich jest w... Kodiaqu. Ciekawe jest też, że generalnie diesle są cichsze na postoju. No i najważniejsze - przy prędkościach rzędu 100+ źródłem hałasu nie jest silnik (w większości przypadków przy niższych prędkościach też) tylko szumy toczenia i powietrza - a te są niezależne od jednostki napędowej. Za do diesle często są lepiej wyciszone z uwagi na silnik, co procentuje potem przy wyższych prędkościach gdzie silnika i tak nie słychać a dodatkowe wygłuszenie przydaje się z uwagi na szumy.

 

 

2017 Kodiaq 1.4 dB
idle 36.3
55 mph 53.8
65 mph 59.7
70 mph 63.8
75 mph 69.3
85 mph 69.4
   
50 km/h 59.7
80 km/h 64.1
100 km/h 64.8
120 km/h 66.5
140 km/h

69.2

 

W ogóle to ja uważam, że w dzisiejszych czasach wyciszenie samochodów od klasy D wzwyż to już nie jest temat na żadne dyskusje, bo może poza nielicznymi wyjątkami auta trzymają jakiś sensowny poziom. Owszem, w premiumach jest ciszej ale to nie znaczy, że pozostałe można nazwać głośnymi, jak by tego chcieli niektórzy internetowi teoretycy, co w takich autach nie siedzieli i myślą, że różnica między 68 a 69dB to jakiś dramat bo tak im z lektury cyferek wyszło.

:skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dareek napisał:

Ryb- z hałasem w samochodach jest jak piszesz SUV-y są głośniejsze ale..... z pomiarami dostępnymi jest jak ze spalaniem fabrycznym - nijak się mają do rzeczywistości - parę razy mierzyłem profesjonalnym sonometrem- wyniki producenci wszystkich marek zaniżają i to znacznie. a najwierniej zależy od .. opon rodzaju nawierzchni i siły wiatru.

 

Dokładnie. IMO zupełnie niepotrzebne jest doktoryzowanie się na ten temat. Trzeba się przejechać i zobaczyć co komu pasuje. Są przecież auta, które ma być słychać, bo o to w nich chodzi lub po prostu jest to przyjemne.

:ok:

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ryb napisał:

 

No to ja tak mam, że jedna jest zabudowana i służy do pomocy, serwisu, concierge i lokalizacji auta (co ciekawe, auta bez fabrycznej nawigacji i tak mają system lokalizacyjny). Druga to moja, która obsługuje hotspot, nawigację (mapy, korki etc.) i usługi online (pogoda, plany podróży, rozkłady lotów, dane o parkingach i inne takie). Abonamenty są na obie usługi, więc może być tak, że masz navi ale bez możliwości zaktualizowania map albo hotspot ale auto nie korzysta z Internetu żeby wyświetlić dane o pogodzie.

:bzik:

Tak jest bo tam zabudowany masz lokalizator + wymiana danych do komunikacji z autem, z navi w aucie to nie ma nic wspólnego. Abo u mnie też jest na usługę, ale był w cenie.

Do aktualizacji map czy usług typu pogoda możesz się podpiąć do dowolnego źródła Internetu, nie musi to być router auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sherif napisał:

Tak jest bo tam zabudowany masz lokalizator + wymiana danych do komunikacji z autem, z navi w aucie to nie ma nic wspólnego. Abo u mnie też jest na usługę, ale był w cenie.

 

U mnie pierwsze 3 lata w cenie, potem chyba 100€ rocznie czy jakoś tak.

 

7 minut temu, sherif napisał:

Do aktualizacji map czy usług typu pogoda możesz się podpiąć do dowolnego źródła Internetu, nie musi to być router auta.

 

U mnie do tego jest miejsce na kartę SIM ale auto widzi też sieci wifi więc mogę albo udostępnić net z telefonu albo z dowolnej sieci wifi może ciągnąć. Jak stoi pod domem to się podpina do mojej domowej sieci wifi i z niej ciągnie ewentualne dane. Niegłupie to.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

 

i to zaprojektowanie czujników parkowania i zintegrowanie wyswietlania na tablecie kosztuje 2 tys za czujniki tylne i 3,5tys za komplet przód i tył w BMW? I zeby bylo smieszniej, to kamera cofania jest w konfiguratorze tansza niz tylne czujniki parkowania. 

Tak zupełnie serio to dramat, ze w aucie za blisko 160 tys w bazie nie ma czujnikow parkowania 😄 wiesz jak sie zdziwilem jak dostalem rentala BWM, w ktorym ktos nie doklikal tych opcji w konfiguratorze 😄 za to miał pakiet stylistyczny M 😄 wiec miał ładną kierownicę felgi i listewki na prograch ;l

Nie wiem czemu Wy się dziwicie, że firmy moto chcą zarabiać na wyposażeniu w tym elektronice czy oprogramowaniu. Nie oczekiwałbym też, że czujniki w takiej 5tce będą kosztować tyle samo co w Loganie. Z autem za 160k bez czujników z tyłu zgoda, ale chyba te co ja oglądałem z tyłu miały wszystkie, przednie były w opcji lub std w wersji wyższej niż najniższa.

Rentale rządzą się innymi prawami, często są wersje specjalne skrojone pod te duże floty. Ile razy były już pytania dlaczego ma klimę i korbki. Jest to co mieć musi i tyle. Pakiet M to może mu dorobili po jakiejś naprawie :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Filipfm napisał:

to bardziej przeciwwaga do niedopracowanych infotainmentów fabrycznych :) czasem chinol za 1000 zł daje duzo wiecej niz seryjny system, ktory jest mocno poblokowany i mimo marketingowego bełkotu, ze jest na androidzie, niewiele z tej otwartosci zostaje. I niby nawigacja jest, ale aktualizowana raz na kwartał albo nawet gorzej ;) a yanosik nadal musi pracowac na telefonie 😄 

Daje dużo więcej ale w opisie na Aliexpress :hehe:.

Poza tym tu nie chodzi o wodotryski które ma OEM system zapewniać tylko poręczność, stabilność i integrację. Osobiście mi wisi jaki jest system w środku, ma poprostu działać.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, sherif napisał:

Nie wiem czemu Wy się dziwicie, że firmy moto chcą zarabiać na wyposażeniu w tym elektronice czy oprogramowaniu. Nie oczekiwałbym też, że czujniki w takiej 5tce będą kosztować tyle samo co w Loganie. Z autem za 160k bez czujników z tyłu zgoda, ale chyba te co ja oglądałem z tyłu miały wszystkie, przednie były w opcji lub std w wersji wyższej niż najniższa.

Rentale rządzą się innymi prawami, często są wersje specjalne skrojone pod te duże floty. Ile razy były już pytania dlaczego ma klimę i korbki. Jest to co mieć musi i tyle. Pakiet M to może mu dorobili po jakiejś naprawie :phi:

 

Nikt sie nie dziwi. Tylko stwierdzamy fakt 😄 ze dodatki to jest crème de la crème da producentów :) 

Czyli 3,5 tysia za czujniki to dobra cena. Ok. Akceptuje Twoje podejscie :) 

Konfigurator BMW 2 Active tourer nie pokazuje czujnikow nawet tylnych jako standard nawet w wersji hybrydowej, ktora chyba jest najdrozsza. 

A pakietu M raczej nie dodali po naprawie :) auto mialo 100 mil na liczniku jak je bralem :) zreszta widac ktos w Sixt tak konfiguruje, bo innym razem audika tez mialem z jakimis dodatkami S-line w wersji raczej bazowej bez zadnych ekstrasow, systemow wspomagania kierowcy - nadal bez kamerki, ale za to z czujnikami parkowania :totalszok: 

 

29 minut temu, sherif napisał:

Daje dużo więcej ale w opisie na Aliexpress :hehe:.

Poza tym tu nie chodzi o wodotryski które ma OEM system zapewniać tylko poręczność, stabilność i integrację. Osobiście mi wisi jaki jest system w środku, ma poprostu działać.

 

Nie generalizuje. Mowie to na przykladzie systemu, który macałem :) i zapewniam, ze zarowno poręczność jak i stabilność to nie były cechy, które możnaby przypisach temu systemowi 😄 pewnie są też świetnie skrojone infotainmenty - ale prawda jest taka, ze jeszcze zupelnie niedawno praktycznie zadna marka nie miala nawigacji mogącej konkurowac w wersjami na urządzenia dedykowane czy telefony, nawet jak się chwalili tym, ze to tomtom albo garmin. Mysle, ze ostatnie 3-4 lata sprawily, ze sie to mocno poprawiło - ale tez w duzej mierze, ze mozna wrzucic zawartosc telefonu przez AA albo Carplay 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Filipfm napisał:

Nikt sie nie dziwi. Tylko stwierdzamy fakt 😄 ze dodatki to jest crème de la crème da producentów :) 

Czyli 3,5 tysia za czujniki to dobra cena. Ok. Akceptuje Twoje podejscie :) 

Konfigurator BMW 2 Active tourer nie pokazuje czujnikow nawet tylnych jako standard nawet w wersji hybrydowej, ktora chyba jest najdrozsza. 

A pakietu M raczej nie dodali po naprawie :) auto mialo 100 mil na liczniku jak je bralem :) zreszta widac ktos w Sixt tak konfiguruje, bo innym razem audika tez mialem z jakimis dodatkami S-line w wersji raczej bazowej bez zadnych ekstrasow, systemow wspomagania kierowcy - nadal bez kamerki, ale za to z czujnikami parkowania :totalszok: 

Nie wiem wiele razy konfigurowałem auta i przy zamawianiu nie miałem nigdy problemu z czujnikami, nawet w mega drogim Volvo, gdzie też lubią mocno przegiąć z ceną. W BMW jest dużo głupot, dlatego warto się przejść do salonu. Gość w salonie jak mi poprzerabiał mój konfig to cena sporo spadła, tam jest mnóstwo pakietów i pakietów na pakiety :)

W Sixie brałem wiele razy i zawsze to była std wersja, nawet w przypadku BMW. M-pakiet .. nie wiem ktoś zaszalał, chyba że piszesz o jakiejś wysokie klasie.

 

9 minut temu, Filipfm napisał:

Nie generalizuje. Mowie to na przykladzie systemu, który macałem :) i zapewniam, ze zarowno poręczność jak i stabilność to nie były cechy, które możnaby przypisach temu systemowi 😄 pewnie są też świetnie skrojone infotainmenty - ale prawda jest taka, ze jeszcze zupelnie niedawno praktycznie zadna marka nie miala nawigacji mogącej konkurowac w wersjami na urządzenia dedykowane czy telefony, nawet jak się chwalili tym, ze to tomtom albo garmin. Mysle, ze ostatnie 3-4 lata sprawily, ze sie to mocno poprawiło - ale tez w duzej mierze, ze mozna wrzucic zawartosc telefonu przez AA albo Carplay 

Mam tutaj zupełnie odmienne zdanie. W większości w aucie nie używam tel, bo nawet sama navi jest wystarczająca i bez porównania poręczniejsza. Oczywiście mam świadomość, że nie zawsze tak jest jak np navi w C(r)aptivie która wisiała częściej niż pierwsze tel z WinCE. Nawet tutaj jak pojawiały się wątki jaką stację kupić do auta, to nie było jednoznacznej odpowiedzi która jest ciekawa i stabilna, bo jak widać to nie takie proste. O integracji z autem typu czujniki, serwis, itd to nawet nie ma co mówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał:

 

Wcale nie. W BMW 3 jest głośno a w X5 jest cicho. 

 

Jedno i drugie to premium generalnie jak i w swoich klasach. 

To ja mogę napisać że w X5 jest głośno a w 7er jest cicho :oki:. A tak na poważnie to dzisiaj pojezdziłem z prędkościami autostradami i jest słyszalnie głośniej, nawet wydaje mi się że jest trochę głośniej niż w Audi Q8.

X5 kawał samochodu więc musi być głośniej od limuzyny, oczywiście mówimy o szumie powietrza bo silnika nie słychać. 

Gdybym teraz zmieniam auto to bym się mocno zastanowił czy nie wrócić do Suva i takiej X5 :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Łukasz___F napisał:

To ja mogę napisać że w X5 jest głośno a w 7er jest cicho :oki:. A tak na poważnie to dzisiaj pojezdziłem z prędkościami autostradami i jest słyszalnie głośniej, nawet wydaje mi się że jest trochę głośniej niż w Audi Q8.

X5 kawał samochodu więc musi być głośniej od limuzyny, oczywiście mówimy o szumie powietrza bo silnika nie słychać. 

Gdybym teraz zmieniam auto to bym się mocno zastanowił czy nie wrócić do Suva i takiej X5 :ok:


Po pół roku od odbioru mogę tylko napisać jedno. Polecam ;) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Piotrus napisał:

Kto z Was, mających auta do 5 lat, miał w ciągu 10 lat problem z dojechaniem na miejsce swoim autem?

Niedawno tu kolega pisał, że z garażu nie mógł wyjechać, nie wiem gdzie było to "na miejsce".

 

Przypominam se tylko, albo aż pad pompy paliwa, nówki akumulatora i pęknięcie zbiorniczka płynu chłodzącego, ale to auta dla plebsu więc mniej boli niż w wypasionym premium.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ryb napisał:

Najlepsze jest Mitsubishi. Udowadniałeś to tyle lat, że jeśli teraz zaczniesz twierdzić co innego to będzie podstawa do uznania, że z Tobą coś nie tak.

Było.

Tylko krowa nie zmienia zdania :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zbynek napisał:


Z lektury forum można wysnuć wniosek, że najlepsze to takie, którym aktualnie jeździsz.
 

 

 

Owszem, tylko że nie twierdzę tego ja, lecz moi followersi.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Filipfm napisał:

 

No wlasnie niemozliwe, bo przeciez nikomu nie przeszkadza hałas 😄 a jednak. Drugim z liderow jest ponoc Mazda 6 ;) 

Co tam więcej można wyciszyć? Szyb uszczelek nie wymienisz.

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ZUBERTO napisał:

Było.

Tylko krowa nie zmienia zdania :oki:

 

No. A format zmienia zdanie wtedy kiedy ja zmieniam zdanie. Tylko czy w tej sytuacji można uznać, że on ma jakiekolwiek własne zdanie? Czy tylko takie hobby że się próbuje nieelegancko przypieprzyć przy byle okazji?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, sdss napisał:

Co tam więcej można wyciszyć? 

 

Samochód :) w opinii uzytkownikow M6 jest bardzo głośna. Sam podrozowalem niewiele - z kumplem, ktory robil tym autem 60 tys rocznie. On - prywatnie wlasciciel starego BWM 5, mocno narzekal na hałas przy predkosciach autostradowych. Dla mnie auto bylo na poziomie przecietnie wygluszonego kompakta. Chociaz pewnie cyferki z pomiarow nie sa az tak dramatyczne. Jednak firmy wygluszajace przecietnie urywaly 3-4 db w tych autach.

Jako ciekawostka, jeden z dealerow oferowal dodatkowe wygluszenie 😄

 

"Dla właścicieli samochodów Mazda 6 GJ przygotowaliśmy specjalne pakiety promocyjne wyciszenia:
1. Wyciszenia drzwi przód i tył cena 2400zł
+ Podkładki pod głośniki w cenie 150zł/drzwi
2. wyciszenie uszczelek czterech drzwi 1600zł
3. pokrywa bagażnika 500zł
+ półka górna w sedanie 400zł
4. podłoga tylna wewnątrz auta w bagażniku + 800zł
5. Wyciszenia z zewnątrz nadkoli przód i tył cena 2600zł
6. Wyciszenie błotników i nadkoli tylnych wewnątrz jak wysoko się da + 900zł
7. Wyciszenie podłogi pod fotelem kierowcy i pasażera z wyjściem na
ścianę grodziową wewnątrz auta tak daleko jak się da – w cenie 1900zł
8. Antykorozyjne zabezpieczenie podwozia 1230zł
9. Wyciszenie słupków przednich 700zł
10. Wyciszenie słupków środkowych 600zł
11. Wyciszenie słupków tylnych 700zł
"

Edytowane przez Filipfm
  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Filipfm napisał:

Dla mnie auto bylo na poziomie przecietnie wygluszonego kompakta.

Mazda 6 to zasadniczo samochód, który raczej przypomina kompakt w odczuciach z jazdy niż segment D. Ja byłem bardzo napalony na 6-tkę, bo mi się podobała, ale na szczęście dostałem na tydzień do testów i zweryfikowałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Łukasz___F napisał:

Ja po 2 latach od odbioru 7-ki nie myślę narazie o zmianach ;]

Masz diesla czy benzynę? 

 

Diesla. Chcieliśmy Range Rovera Sporta ale w BMW nam dali taka ofertę na kolejne BMW jak podjechaliśmy testowym Rangem że głowa mała.

 

Teraz w kryzysie się ciesze że jednak nie poszliśmy w Range'a. 

Edytowane przez chojny
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat szuka następcy Golfa VII GTI, poważnie rozważa takiego premiuma:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135i-xdrive-wyprzedaz-rocznika-w-aso-ID6CLawf.html#gallery-open

Nie wiem czy rabat można traktować jako duży, ale wydaje się być satysfakcjonujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

 

Ale obiektywnie który Ci się bardziej podobał?

 

X5 jednak. Nowe G05 to naprawdę duży przeskok wobec poprzedniej wersji, wywodzącej się jeszcze z poprzedniego modelu. Range to niestety już też model kilka lat na rynku. 

 

Jak wejdzie nowy model Range'a to pomyślimy. 

 

X5 jest bardziej dopracowane i lepiej jeździ. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zbynek napisał:

Brat szuka następcy Golfa VII GTI, poważnie rozważa takiego premiuma:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135i-xdrive-wyprzedaz-rocznika-w-aso-ID6CLawf.html#gallery-open

Nie wiem czy rabat można traktować jako duży, ale wydaje się być satysfakcjonujący.

 

Trochę tym pojeździłem i całkiem fajna bryczka ale... jak ma być megafun niech jednak podejdzie do salonu Mercedesa zobaczyć za A35 AMG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

Diesla. Chcieliśmy Range Rovera Sporta ale w BMW nam dali taka ofertę na kolejne BMW jak podjechaliśmy testowym Rangem że głowa mała.

 

Że ja nie wpadłem na to, żeby testowymi autami po oferty jeździć...

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, chojny napisał:

Po pół roku od odbioru mogę tylko napisać jedno. Polecam ;) 

 

Mało brakowało to i ja bym taką miał, ale do odbioru była tylko biała. Co prawda z M-pakietem wygląda to dobrze, ale dalej mi biały nie pasował. Za to cenę potrafią zrobić niesamowitą.

8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, chojny napisał:

X5 jest bardziej dopracowane i lepiej jeździ. 

 

A masz automatycznie chowaną roletę w bagażniku? Dla mnie to jest absolutnie najbardziej premium dodatek na świecie. Nie ma nic bardziej niepotrzebnego, co można zrobić automatyczne.

:bzik:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

A masz automatycznie chowaną roletę w bagażniku? Dla mnie to jest absolutnie najbardziej premium dodatek na świecie. Nie ma nic bardziej niepotrzebnego, co można zrobić automatyczne.

:bzik:

 

 

 

Rolety nie mam wcale bo jeździ tam Berneński pies pasterski. ;)

 

 

3 minuty temu, Ryb napisał:

Mało brakowało to i ja bym taką miał, ale do odbioru była tylko biała. Co prawda z M-pakietem wygląda to dobrze, ale dalej mi biały nie pasował. Za to cenę potrafią zrobić niesamowitą.

 

Białej nie braliśmy pod uwagę, jakoś nam do X5 nie pasowało. 

 

 

6 minut temu, Ryb napisał:

Że ja nie wpadłem na to, żeby testowymi autami po oferty jeździć...

 

 

Diler miał jakieś drobne opory cenowe przy negocjacjach, więc pokazaliśmy się alternatywą od konkurencji i po godzinie była pasująca oferta, plus gratisy. 

 

Zimówki za 20 tysi? No jak? 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, chojny napisał:

 

Trochę tym pojeździłem i całkiem fajna bryczka ale... jak ma być megafun niech jednak podejdzie do salonu Mercedesa zobaczyć za A35 AMG. 

A35 to już ponad 200kPLN. A M135 i tak będzie dużym krokiem naprzód po Golfie GTI :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Zbynek napisał:

A35 to już ponad 200kPLN. A M135 i tak będzie dużym krokiem naprzód po Golfie GTI :ok:

 

Lekko ponad a pewnie można coś lepiej poszukać czy ponegocjować. 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-a-35-amg-4matic-306-km-salon-pl-dealer-vat-23-ID6CWN1B.html#ea1f60f030

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, chojny napisał:

 

Rolety nie mam wcale bo jeździ tam Berneński pies pasterski. ;)

 

 

Ale jest guzik, który ją chowa w podłodze. Dla samej obserwacji jak to się odbywa wziąłbym ten dodatek.

;l

 

16 minut temu, chojny napisał:

Białej nie braliśmy pod uwagę, jakoś nam do X5 nie pasowało. 

 

No, mi też nie pasowała. Moja żona kupuje białe auta ale ja wolę czarne.

 

16 minut temu, chojny napisał:

Diler miał jakieś drobne opory cenowe przy negocjacjach, więc pokazaliśmy się alternatywą od konkurencji i po godzinie była pasująca oferta, plus gratisy. 

Zimówki za 20 tysi? No jak? 

 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zbynek napisał:

Brat szuka następcy Golfa VII GTI, poważnie rozważa takiego premiuma:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135i-xdrive-wyprzedaz-rocznika-w-aso-ID6CLawf.html#gallery-open

Nie wiem czy rabat można traktować jako duży, ale wydaje się być satysfakcjonujący.

To chyba cena netto :phi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Zbynek napisał:

Brutto. Urwane dodatkowo 2 czy 3kPLN u handlowca. Z przedłużoną gwarancją do 4 lat, pakietem przeglądów do 100kkm i kosztami leasingu wychodzi koło 180kPLN brutto :ok:

To w takim razie to jest bardzo dobra oferta :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Filipfm napisał:

 

no to dla zony X5 a dla siebie X7 i byloby galanto 😄 

 

Niech tylko żona najpierw sprawdzi jak się tym parkuje, w większości miejsc parkingowych to auto się nie mieści. A jak się już zmieści to drzwi otwierają się tylko z jednej strony. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, chojny napisał:

 

Niech tylko żona najpierw sprawdzi jak się tym parkuje, w większości miejsc parkingowych to auto się nie mieści. A jak się już zmieści to drzwi otwierają się tylko z jednej strony. 

 

Czasem mam nieprzyjemność parkować Q7 - w garażu podziemnym jest naprawdę ciężko tym manewrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.