swienty Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Mam problem z Iveco, pedał hamulca dość głęboko wpada i słabo hamuje - trzeba trzymać większy odstęp. Pompa hamulcowa jest nowa ale żadnej zmiany, wycieków nie ma, hamulce odpowietrzane 3 razy i bez zmian. Co jeszcze może się dziać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Mam problem z Iveco, pedał hamulca dość głęboko wpada i słabo hamuje - trzeba trzymać większy odstęp. Pompa hamulcowa jest nowa ale żadnej zmiany, wycieków nie ma, hamulce odpowietrzane 3 razy i bez zmian. Co jeszcze może się dziać? Przewody hamulcowe elastyczne? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 A jaka jest reakcja na podpompowanie w trakcie hamowania bo może zwyczajnie zapowietrzony układ. Lub jak @janusz pisał wężyki elastyczne do przeglądu a najlepiej wymiany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 1 hour ago, swienty said: Mam problem z Iveco, pedał hamulca dość głęboko wpada i słabo hamuje - trzeba trzymać większy odstęp. Pompa hamulcowa jest nowa ale żadnej zmiany, wycieków nie ma, hamulce odpowietrzane 3 razy i bez zmian. Co jeszcze może się dziać? Obejrzyj przewody elastyczne, moze ktorys juz jest w kiepskim stanie i sie wybrzusza pod cisnieniem.... No i jeszcze raz odpowietrzyc dla pewnosci 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, swienty napisał: Mam problem z Iveco, pedał hamulca dość głęboko wpada i słabo hamuje - trzeba trzymać większy odstęp. Pompa hamulcowa jest nowa ale żadnej zmiany, wycieków nie ma, hamulce odpowietrzane 3 razy i bez zmian. Co jeszcze może się dziać? Na zgaszonym silniku jak wciśniesz kilka razy pedał hamulca to robi się twardy? Jak uruchomisz silnik i wciśniesz pedał to on stopniowo sam wpada w podłogę? Jak odpowietrzałeś to za każdym razem bąbelki leciały? Edytowane 22 Października 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Jakby byla wina przewodów to by trzymały hamulce a nie ze przez nie jest pedał miekki,ja stawiam na słabo odpowietrzone chamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Waldek40 napisał: Jakby byla wina przewodów to by trzymały hamulce a nie ze przez nie jest pedał miekki,ja stawiam na słabo odpowietrzone chamulce Mogą puchnąć przewody i dlatego większość ciśnienia idzie w rozprężenie przewodu a nie na tłoczek w zacisku. Edytowane 22 Października 2020 przez analyzer64 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Auto z korektorem sily hamowania na tylnej osi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Jaka jest reakcją na pompowanie hamulcem? Rośnie, czy też wpada? Co się dzieje gdy pomagasz ręcznym? Z tyłu tarcze, czy bębny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Jakie Iveco Daily S czy C? jakie zaciski z ręcznym czy tarczobeben? Narazie za mało danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 11 godzin temu, analyzer64 napisał: Na zgaszonym silniku jak wciśniesz kilka razy pedał hamulca to robi się twardy? Chyba tak 11 godzin temu, analyzer64 napisał: Jak uruchomisz silnik i wciśniesz pedał to on stopniowo sam wpada w podłogę? Tak 11 godzin temu, analyzer64 napisał: Jak odpowietrzałeś to za każdym razem bąbelki leciały? Nie ja odpowietrzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Ale gościa zasypali pytaniami aż nic nie odzywa się , chyba czyta podpowiedź i idzie do auta sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 56 minut temu, jarek_g60 napisał: Jakie Iveco Daily S czy C? jakie zaciski z ręcznym czy tarczobeben? Narazie za mało danych. Zaciski z ręcznym. 58 minut temu, karolchyla napisał: Co się dzieje gdy pomagasz ręcznym? Z tyłu tarcze, czy bębny? Nie sprawdzałem. Z tyłu tarcze, auto jest w trasie, kierowca zgłasza że hamulce są słabe ale na tyle dobre że da radę zjechać z trasy o własnych siłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 1 minutę temu, robert2609 napisał: Ale gościa zasypali pytaniami aż nic nie odzywa się , chyba czyta podpowiedź i idzie do auta sprawdzać. Nie mam auta u siebie, jutro wróci z trasy to posprawdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 6 minut temu, swienty napisał: Tak No to jak opada stopniowo aż do podłogi to układ zapowietrza się. Nieszczelność gdzieś jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Godzinę temu, Lato8 napisał: Auto z korektorem sily hamowania na tylnej osi? Nie. Ale co ciekawe kierowca mówi że ma wrażenie że tył lepiej hamuje niż przód (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 5 minut temu, analyzer64 napisał: No to jak opada stopniowo aż do podłogi to układ zapowietrza się. Nieszczelność gdzieś jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 21 minut temu, analyzer64 napisał: No to jak opada stopniowo aż do podłogi to układ zapowietrza się. Nieszczelność gdzieś jest. Albo pompa hamulcowa przepuszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 12 minut temu, Mike_wwl napisał: Albo pompa hamulcowa przepuszcza. jest nowa, wymiana nic nie zmieniła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 1 minutę temu, swienty napisał: jest nowa, wymiana nic nie zmieniła No to powietrze w układzie. Nie ma innej możliwości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 To jak nie wiadomo nic to jechać do diagnosty i sprawdzić na rolkach, które koła jak hamują. Do tego pod autem poszukać wycieków. Może twojemu kierowcy klocki wypadły i hamulca brakło. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2020 (edytowane) W dniu 22.10.2020 o 09:03, Artur_W_wa napisał: A jaka jest reakcja na podpompowanie w trakcie hamowania Żadna. Edit Przy zaciegnietym ręcznym i odpalonym silniku pedal również wpada w podłogę Na wyłączonym silniku po 2-3 naciśnięciach jest niby twardy, ale jeszcze nie tak jak powinien W trakcie jazdy przy podpompowaniu nic się nie zmienia, uklad ewidentnie nie jest zapowietrzony Mam wrażenie że nowa pompa hamulcowa jest walnięta Pytanie czy pompa absu nie może dawać podobnych objawów, w końcu to Iveco abs nie swieci, jest sprawny Edytowane 23 Października 2020 przez swienty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 (edytowane) Można pojedynczo zacisnąć przewody elastyczne i sprawdzać czy nie ma problemu z zaciskiem, w iveco były problemy z tylnymi zaciskami, były nawet akcje naprawcze. W firmie co regeneruje zaciski (autogrotek)mieli około 200 zaciskow z ASO iveco ktore zostały wymienione na gwarancji. Może też być luz ma łożyska i pochylając koło luzuje klocki, miałem tak w Reno Mascot mosty prawie takie same hamulce identyczne Edytowane 23 Października 2020 przez jarek_g60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2020 15 minut temu, jarek_g60 napisał: Można pojedynczo zacisnąć przewody elastyczne i sprawdzać czy nie ma problemu z zaciskiem, w iveco były problemy z tylnymi zaciskami, były nawet akcje naprawcze. W firmie co regeneruje zaciski (autogrotek)mieli około 200 zaciskow z ASO iveco ktore zostały wymienione na gwarancji. Może też być luz ma łożyska i pochylając koło luzuje klocki, miałem tak w Reno Mascot mosty prawie takie same hamulce identyczne Problem z zaciskiem odpada bo przy zaciegnietym recznym powinno być ok a nie jest. Luzu na łożyskach nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 A przednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2020 6 minut temu, jarek_g60 napisał: A przednie? W tych zaciskach byl taki problem ze samoregulatory za mocno cofały tłoczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 jedź na rolki, majątku nie wydasz a lepsze to niż teleporada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2020 3 minuty temu, Igorek napisał: jedź na rolki, majątku nie wydasz a lepsze to niż teleporada Wycieków nie ma, przewody nie puchną, powiedz mi co Ty chcesz na rolkach sprawdzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 1 minutę temu, swienty napisał: Wycieków nie ma, przewody nie puchną, powiedz mi co Ty chcesz na rolkach sprawdzać? siłe hamowania na kołach. Przy kilkusekundowym teście będzie można też zobaczyć czy siła spada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 1 godzinę temu, swienty napisał: Mam wrażenie że nowa pompa hamulcowa jest walnięta Albo walnięta albo zapowietrzona sama pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 9 godzin temu, analyzer64 napisał: Albo walnięta albo zapowietrzona sama pompa. Układ nie jest zapowietrzony na 100%. Odpuśćmy ten trop bo nie tędy droga. Ciekawe czy takie objawy może dać uszkodzona pompa abs ale abs działa, błąd nie świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 10 godzin temu, Igorek napisał: siłe hamowania na kołach. Przy kilkusekundowym teście będzie można też zobaczyć czy siła spada Rozumiem ale co nam to da, tak konkretnie? Będziemy wiedzieć że hamulce są słabe albo i dobre jak to na SKP, co jeszcze? Bo że hamulce są słabe, przewody puchną, nie ma wycieków to już wiemy, sprawdzałem i nie czuć że ściąga przy hamowaniu - to już wiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 Może niech mechanik zweryfikuje tutejsze teorie? Ileż można gdybać? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 Godzinę temu, swienty napisał: Układ nie jest zapowietrzony na 100%. Odpuśćmy ten trop bo nie tędy droga. Ciekawe czy takie objawy może dać uszkodzona pompa abs ale abs działa, błąd nie świeci To podmień pompę na inną, może jest z nią coś nie tak. A sucho masz przy serwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 6 minut temu, analyzer64 napisał: To podmień pompę na inną, może jest z nią coś nie tak. A sucho masz przy serwie? Wszędzie sucho Jade właśnie po druga pompę, chociaż tydzień temu założyłem nową. Na podmiankę nie mam skąd wziąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 1 minutę temu, swienty napisał: Wszędzie sucho Jade właśnie po druga pompę, chociaż tydzień temu założyłem nową. Na podmiankę nie mam skąd wziąć No nową, jakąś markową, od biedy LPR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 Godzinę temu, swienty napisał: Rozumiem ale co nam to da, tak konkretnie? Będziemy wiedzieć że hamulce są słabe albo i dobre jak to na SKP, co jeszcze? Bo że hamulce są słabe, przewody puchną, nie ma wycieków to już wiemy, sprawdzałem i nie czuć że ściąga przy hamowaniu - to już wiemy. Można sprawdzić czy wszystkie koła jednakowo hamują i czy następuje poprawa po drugim/kolejnym wciśnięciu pedału. Swoją drogą pompy się rzadko psują, chyba, ze ta wymieniona to jakiś szit... Co do odpowietrzania to w nowych autach mogą być problemy i trzeba się wspierać komputerem ale to Iveco chyba tak nowe nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 24 minuty temu, analyzer64 napisał: No nową, jakąś markową, od biedy LPR Teraz kupiłem LPR, a jade po jakas inna, markowych od ręki nie da się nigdzie kupić, nawet serwis Iveco musiałby sprowadzić z Włoch 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 4 minuty temu, volf6 napisał: Można sprawdzić czy wszystkie koła jednakowo hamują i czy następuje poprawa po drugim/kolejnym wciśnięciu pedału. W czasie jazdy pompowanie pedałem nie przynosi żadnego skutku. Tak czy inaczej dowiemy się że coś jest zepsute ale wizyta na stacji kontroli nie pomoże w diagnozie. Cały uklad jest przejrzany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 1 godzinę temu, swienty napisał: Rozumiem ale co nam to da, tak konkretnie? Będziemy wiedzieć że hamulce są słabe albo i dobre jak to na SKP, co jeszcze? Bo że hamulce są słabe, przewody puchną, nie ma wycieków to już wiemy, sprawdzałem i nie czuć że ściąga przy hamowaniu - to już wiemy. Naprawdę puchną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 6 minut temu, Igorek napisał: Naprawdę puchną? Kwa nie puchną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 2 minuty temu, swienty napisał: Kwa nie puchną To może najważniejsze pytanie skoro mówimy o Iveco: o ile przeładowane? Czy hamulce nie zostały przegrzane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 57 minut temu, Igorek napisał: To może najważniejsze pytanie skoro mówimy o Iveco: o ile przeładowane? Czy hamulce nie zostały przegrzane? U mnie nie wozi ciężko, ale co było wcześniej nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 ja mogę tylko opowiedzieć na podstawie własnych doświadczeń z miękkim pedałem hamulca ,na tyle słabymi hamulcami ze rozpędzając auto do 80 i deptać ostro w pedał auto tylko powoli zwalniało na tyle powoli że nawet abs się nie załączał auto to było chrysle voyager a walkę z poprawnym hamowaniem trwała ze 3 lata, najpierw na przewodach gumowych porozcinałem metalowe obejmy ponieważ często w tych autach owe obejmy rdzewiały pomiędzy gumą przewodu a ta obejmą , korozja się nawarstwiała i zaciskała przewód gumowy, po rozgięciu lekko się poprawiła siła hamowania ale nie na tyle żeby uznać to za sukces , wymieniłem 3 pompy hamulcowe , odpowietrzałem układ hamulcowy na 1000 sposobów ,na zgaszonym siniku jak i na pracującym od tylnego najdalszego koła do przedniego, oraz tak jak instrukcja nakazuje do tego modelu od przedniego lewego koła, nic to nie dało, w desperacji nawet oddałem auto oraz drugą pompę do warsztatu pod Warszawa co się zajmują naprawą układów hamulcowych i nic to nie dało, później jeszcze do innego warsztatu i też porażka, pewnego razu w sklepiku kupowałem klocki już najdroższe TRW i opowiedziałem swoją walkę ze słabymi hamulcami , sprzedawca wysłuchał mnie i powiedział a jak z tylnymi klockami? pannie grube jak nowe, wymień pan na wszelki wypadek te tylne klocki,kurcze przecież auto hamując hamuje większą siłą na przednie koła?? zamówiłem też klocki na tył , biorę się za wymianę tych tylnych klocków ,ściągam je no grube jak nowe ale tak spieczone że rantem wkrętaka nie mogłem zrobić nawet najmniejszej ryski,po wymianie klocków auto zaczęło normalnie hamować, dodam jeszcze ze zrobiłem sobie prosty przyrząd do samodzielnego odpowietrzania układu ( butelka po coli i dwa przewody przezroczyste), można też dać długi przezroczysty przewód na odpowietrznik a konie przewodu wsadzić do zbiorniczka hamulcowego i pompować na tyle aby nie pokazał się żaden bąbelek powietrza dodam jeszcze bo mi się przypomniało podczas pisania ze były też zmieniane tarczo bębny z tyłu,regenerowane zaciski, przelane litry płynu hamulcowego a winne były klocki z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Października 2020 Udostępnij Napisano 26 Października 2020 W dniu 22.10.2020 o 08:33, swienty napisał: Mam problem z Iveco, pedał hamulca dość głęboko wpada i słabo hamuje - trzeba trzymać większy odstęp. Pompa hamulcowa jest nowa ale żadnej zmiany, wycieków nie ma, hamulce odpowietrzane 3 razy i bez zmian. Co jeszcze może się dziać? Powiedz o jakie iveco chodzi - daily czy cargo - bo to zupełnie inne problemy, czy też też jeszcze inny model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 26 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2020 Teraz, pawel_78 napisał: Powiedz o jakie iveco chodzi - daily czy cargo - bo to zupełnie inne problemy, czy też też jeszcze inny model Daily 35S14, o Eurocargo nie pytałbym tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 W dniu 26.10.2020 o 19:39, swienty napisał: Daily 35S14, o Eurocargo nie pytałbym tutaj. Zapieczone prowadnice jednego lub większej ilości zacisków. A w szczególności zapieczona jedna prowadnica w danym zacisku - powoduje to kantowanie zacisku i mocne cofanie tłoczków. Wielokrotnie przerabiane przeze mnie na warsztacie w różnych egzemplarzach daily. Już jedna prowadnica na 8 w całym aucie potrafi skutecznie obniżyć "branie" hamulca. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 29 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2020 42 minuty temu, pawel_78 napisał: Zapieczone prowadnice jednego lub większej ilości zacisków. A w szczególności zapieczona jedna prowadnica w danym zacisku - powoduje to kantowanie zacisku i mocne cofanie tłoczków. Wielokrotnie przerabiane przeze mnie na warsztacie w różnych egzemplarzach daily. Już jedna prowadnica na 8 w całym aucie potrafi skutecznie obniżyć "branie" hamulca. Dzięki za wskazówkę, ma to sens jutro będziemy rozbierać przód i tył, założę też nowe klocki dla świętego spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 1 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 W dniu 29.10.2020 o 19:01, pawel_78 napisał: Zapieczone prowadnice jednego lub większej ilości zacisków. Dolna prowadnica w prawym przednim zacisku była tak zastana że ciężko było w ogóle rozruszać. Klocków w tym kole też już prawie nie było, jeden trochę grubszy od gazety lewe koło ok. Po paru hamowaniach i zrobieniu kilku km mam wrażenie że jest dużo lepiej i pedał nie wpada do końca tylko do połowy. Jutro auto leci w trasę, mam nadzieję że problem został rozwiązany. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.