Skocz do zawartości

SUV w cenie 150-250 tys zł?


pfikusny

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, bielaPL napisał:


 

 


Ludzie jeżdżą autami bo komunikacja jest słaba.
Z pod Warszawy (1km od granicy) dojazd do roboty 11km rowerem zajmuje 35 minut. Komunikacja 1-1:30h . Autem 15-30min...


Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Co to za wioska ?

Zgaduje jakies okolice Raszyna ?

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:


 

 


Ludzie jeżdżą autami bo komunikacja jest słaba.
Z pod Warszawy (1km od granicy) dojazd do roboty 11km rowerem zajmuje 35 minut. Komunikacja 1-1:30h . Autem 15-30min...


Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

 

Ja do Ikei w Markach mam 20 minut z centrum albo 50 minut komunikacja ale wracajac do tematu komunikacja jest slaba bo promuje sie kierowcow a nie zbiorkom. Pozwla sie rozlewac zabudowe na jakies wygwizdowy i niech sie ludzie martwia jak dojada. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2022 o 15:56, sherif napisał:

 Światła w V90 są bardzo dobre, automat działa idealnie. Obecnie jest ich druga generacja i są wg opisu adaptacyjne. Dla mnie wystarczy.

 

Skoro światła i automat działają dla Ciebie idealnie w Volvo, to widać zbyt dużych wymagań nie masz pod tym względem,  gdyż i światła i automat to zdecydowanie wyróżniki na minus w porównaniu konkurentów.

 

W dniu 30.03.2022 o 16:28, ppmarian napisał:

Też mam potownanie świateł volvo xc40 i xc90 do nowej cklasy i er3

Nie mam uwag a nawet ciut lepiej ale to pewnie zasługa budy suv

Kosmos, jak skrajne mogą być porównania. Obecniasz światła bazowe, czy adaptacyjne?

 

Mam nadzieję,  że zdajesz sobie sprawę, iż światła w mercu są o kilka stopni wyzej pod względem technologicznym, niż też z Volvo? Nie mówiąc już o tym, że BMW ma lasery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosmos, jak skrajne mogą być porównania. Obecniasz światła bazowe, czy adaptacyjne?
 
Mam nadzieję,  że zdajesz sobie sprawę, iż światła w mercu są o kilka stopni wyzej pod względem technologicznym, niż też z Volvo? Nie mówiąc już o tym, że BMW ma lasery...
Porównuje adaptacyjne. I mało mnie interesuje technologia tylko co widzę w nocy przed maską.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ppmarian napisał:
3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:
Kosmos, jak skrajne mogą być porównania. Obecniasz światła bazowe, czy adaptacyjne?
 
Mam nadzieję,  że zdajesz sobie sprawę, iż światła w mercu są o kilka stopni wyzej pod względem technologicznym, niż też z Volvo? Nie mówiąc już o tym, że BMW ma lasery...

Porównuje adaptacyjne. I mało mnie interesuje technologia tylko co widzę w nocy przed maską.

To uwierz, że te światła "adaptacyjne" są daleko w tyle za światłami od Merca i BMW. Mijania w Volvo V60/XC60/XC40 są fatalne w porównaniu do konkurencji. Adaptacyjne światła drogowe działają bardzo rzadko, a ich praca jest kiepska. Ba, światła w Arteonie są o kilka klas lepsze od tych w Volvo.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Skoro światła i automat działają dla Ciebie idealnie w Volvo, to widać zbyt dużych wymagań nie masz pod tym względem,  gdyż i światła i automat to zdecydowanie wyróżniki na minus w porównaniu konkurentów.

tzn wg Ciebie :phi: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Skoro ja się wypowiadam, to według mnie, ale także i osób, które ze mną jechały :)

 

Skoro moja Żona mówi, że ta skrzynia w Volvo to katastrofa, to chyba coś musi być na rzeczy? ;)

 

Ok, teraz rozumiem. Moja, żona tez krytykowała Subaru, że dziwnie silnik bulgocze ;).

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ja się wypowiadam, to według mnie, ale także i osób, które ze mną jechały
 
Skoro moja Żona mówi, że ta skrzynia w Volvo to katastrofa, to chyba coś musi być na rzeczy?
 
Ja Ci proponuję przestań żony słucha w kwestii motoryzacji a sam mniej "folderow" reklamowych czytaj. Auto kupuj "bo mi się podoba" a nie porównujesz cyferki w Excelu.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ppmarian napisał:
14 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:
Skoro ja się wypowiadam, to według mnie, ale także i osób, które ze mną jechały emoji4.png
 
Skoro moja Żona mówi, że ta skrzynia w Volvo to katastrofa, to chyba coś musi być na rzeczy? emoji6.png
 

Ja Ci proponuję przestań żony słucha w kwestii motoryzacji a sam mniej "folderow" reklamowych czytaj. Auto kupuj "bo mi się podoba" a nie porównujesz cyferki w Excelu.

Chyba się Koledze okienka pomyliły? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał:

Być może, ale dla mnie wystarczający :ok:

 

To jest sedno i tego negować nie można, że dla Ciebie coś jest idealne.

 

Nie można jednak nie negować tego, jeżeli piszesz, że jest coś lepsze od innych producentów, skoro obiektywnie to coś jest gorsze.

 

Mnie się Volvo ogólnie rzecz biorąc przyjemnie jeździło każdym - w założeniu, że była to wersja R-Design. Bardzo przyjemne samochody na co dzień do przemieszczania się, lecz w porównaniu do Audi, BMW i Merca, to jednak odstają pod wieloma względami: technologia, napęd, skrzynia biegów, układ kierowniczy, itd.

 

Coś do mnie w Volvo do szału doprowadza, to podgrzewanie przedniej szyby realizowane za pomocą drucików. Ostatni raz coś takiego miałem w Focusie 2 generacji...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, wujek napisał:

Ja do Ikei w Markach mam 20 minut z centrum albo 50 minut komunikacja ale wracajac do tematu komunikacja jest slaba bo promuje sie kierowcow a nie zbiorkom. Pozwla sie rozlewac zabudowe na jakies wygwizdowy i niech sie ludzie martwia jak dojada. 

8] swego czasu jak z początku nowodworów śmigałem do centrum (jakieś 6 lat temu) to zajmowało to komunikacją koło godziny

dodam tylko że w wiosce obok raszyna jest autobus ale od 30 lat jeździ tak samo z raz na godzine ;] 

Edytowane przez bielaPL
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

To jest sedno i tego negować nie można, że dla Ciebie coś jest idealne.

 

Nie można jednak nie negować tego, jeżeli piszesz, że jest coś lepsze od innych producentów, skoro obiektywnie to coś jest gorsze.

 

Mnie się Volvo ogólnie rzecz biorąc przyjemnie jeździło każdym - w założeniu, że była to wersja R-Design. Bardzo przyjemne samochody na co dzień do przemieszczania się, lecz w porównaniu do Audi, BMW i Merca, to jednak odstają pod wieloma względami: technologia, napęd, skrzynia biegów, układ kierowniczy, itd.

 

Coś do mnie w Volvo do szału doprowadza, to podgrzewanie przedniej szyby realizowane za pomocą drucików. Ostatni raz coś takiego miałem w Focusie 2 generacji...

 

 

Nowe C4 też ma druciki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te druty to bardzo kiepski patent. Ale znowu bardzo i dywidualby. Moja żona nic nie widzi i nic jej nie przeszkadza. Na moje pytanie, popatrzyłem tylko na mnie i powiedziała "idź do okulisty"

A mi na tyle przeszkalo że jak nadazyla się okazja po kamieniu kazalem wstawić szybę beż grzania. I tak jest to dla zbędne bo zima zawsze używam opcji rozgrzania auta przed jazda z aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 hours ago, wujek said:

Ja do Ikei w Markach mam 20 minut z centrum albo 50 minut komunikacja ale wracajac do tematu komunikacja jest slaba bo promuje sie kierowcow a nie zbiorkom. Pozwla sie rozlewac zabudowe na jakies wygwizdowy i niech sie ludzie martwia jak dojada. 

O widzę Patoaktywista z Miasto Jest Nasze. :facepalm:
To jest po prostu tak wierutna bzdura, że aż ciężko w to uwierzyć, że wciąż ten argument jest powtarzany.
Nie promuje nikt kierowców, co więcej utrudnia im życie. Dlaczego miasto ma być tylko dla komunikacji miejskiej? Skąd ten banał? Bo ktoś tak wymyślił? Wymyślił tak w imię czego? Jak jeszcze w miastach gdzie jest ciasno można było to zrozumieć, tak pomysły zwężenia Jerozolismkich gdzie chodniki przypominają szerokie arterie, żeby je jeszcze poszerzyć jak Świętokrzyską? Tam są teraz takie chodniki, że boisko można zrobić - czyli zasadniczo dla pieszych nic się nie zmieniło a pogorszyło innym - to po co to robić?
Daj argument, dlaczego mam nie jeździć w mieście? Pamiętaj tylko że zanieczyszczenie powietrza to bajka - jak pokazał początek pandemii w 2020 roku - samochodów prawie nie było, a na zanieczyszczenie powietrza nie wypłynęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, AstraC napisał:

O widzę Patoaktywista z Miasto Jest Nasze. :facepalm:
To jest po prostu tak wierutna bzdura, że aż ciężko w to uwierzyć, że wciąż ten argument jest powtarzany.
Nie promuje nikt kierowców, co więcej utrudnia im życie. Dlaczego miasto ma być tylko dla komunikacji miejskiej? Skąd ten banał? Bo ktoś tak wymyślił? Wymyślił tak w imię czego? Jak jeszcze w miastach gdzie jest ciasno można było to zrozumieć, tak pomysły zwężenia Jerozolismkich gdzie chodniki przypominają szerokie arterie, żeby je jeszcze poszerzyć jak Świętokrzyską? Tam są teraz takie chodniki, że boisko można zrobić - czyli zasadniczo dla pieszych nic się nie zmieniło a pogorszyło innym - to po co to robić?
Daj argument, dlaczego mam nie jeździć w mieście? Pamiętaj tylko że zanieczyszczenie powietrza to bajka - jak pokazał początek pandemii w 2020 roku - samochodów prawie nie było, a na zanieczyszczenie powietrza nie wypłynęło.

To teraz wsiadz sobie w metro dojedz do SKM pojedz na Okecie i polec gdzies do cywilizacji poogladaj miasta Europejskie ba moze i Singapur, NY a pozniej wroc i opowiedz.

 

To teraz sobie wyobraz biurowiec dajmy na to na Daszynskiego. Caly Ursynow pojedynczo w samochodach wsiada odwozi babelki do szkoly a pozniej jedzie do biurowca na 9. Dodatkowo dojezdza Pisaczeczno, Konstancin i inne Wilanowy. Jak szeroki musi byc wjazd do budynku zeby nie bylo korka? Jak szeroka ma byc Pulawka? BTW Pulawska to dopiero patologia. Parkowanie na chodniku, 3 pasy a ludzie jak szczury pod oknami przemykaja.

 

Duze miasto nie nadaje sie dla aut bo fizycznie nie da sie tego ogarnac. My jestesmy pewnie ze 30 lat za zachodem tam tez przechodzili przez takich co mysleli, ze samochod jest najwazniejszy w zyciu. 

 

Zanieczyszczenie nie wyplynelo bo kto to mierzy ile stacji jest profejsonalnych? Ja jednak wole nie wdychac pylu z klockow czy innych syfow.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

To jest sedno i tego negować nie można, że dla Ciebie coś jest idealne.

 

Nie można jednak nie negować tego, jeżeli piszesz, że jest coś lepsze od innych producentów, skoro obiektywnie to coś jest gorsze.

 

Mnie się Volvo ogólnie rzecz biorąc przyjemnie jeździło każdym - w założeniu, że była to wersja R-Design. Bardzo przyjemne samochody na co dzień do przemieszczania się, lecz w porównaniu do Audi, BMW i Merca, to jednak odstają pod wieloma względami: technologia, napęd, skrzynia biegów, układ kierowniczy, itd.

 

Coś do mnie w Volvo do szału doprowadza, to podgrzewanie przedniej szyby realizowane za pomocą drucików. Ostatni raz coś takiego miałem w Focusie 2 generacji...

 

 

Tylko sama skrzynia to nie wszystko. Np Stelvio ma ZF i co z tego jak silnik go zamula. Jak ktoś spojrzy na dane katalogowe to jest super, jak ktoś wsiądzie i będzie cisnął do oporu to też jest super, ale w jeździ codziennej ten napęd bardzo mi się nie spodobał. Podobnie było z niektórymi DSG a w szczególności w połączeniu z TDI. Wielu chwali, ale dla to nie dla mnie szarpie i wyrywa, albo nie jedzie. Zrobiłem trochę kkm 5tką, jeździłem też Q7 - tak, tam nie było do czego się przyczepić odnośnie napędu, ale w Volvo też nie mam się do czego przyczepić. Auto jeździ płynnie, skrzynia nie muli, szybko wkłada kolejne przełożenia, a że jest ok 1s wolniejsze do setki ... nie każdemu na tym zależy ;). Nie porównywałem z podobnymi autami tej klasy, ale Volvo zawsze były ciężkie, więc pewnie to też nie wpływa pozytywnie na przyspieszenie. XC60 B5 ma 7.1s nie nazwałbym, że to mułowaty wynik.

Ukł kierowniczy - na to jestem bardzo wyczulony, szczególnie po latach spędzonych z Subaru. Byłem niemal pewien, że cieżkie Volvo prowadzą się kiepsko .. nic z tych rzeczy, układ może nie jest tak nerwowy jak w Alfie ale jest czuły i nawet przy wysokich V świetnie i pewnie się prowadzi.

Druciki pełna zgoda - miałem to w poprzednim aucie i masakra, nawet po 3 latach mnie to wnerwiało a nie użyłem ani razu. Dlatego dla mnie to zbędny bajer ale czasami nie ma wyboru. W obecnym i przyszłym aucie tego nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sherif napisał:

 

Tylko sama skrzynia to nie wszystko. Np Stelvio ma ZF i co z tego jak silnik go zamula. Jak ktoś spojrzy na dane katalogowe to jest super, jak ktoś wsiądzie i będzie cisnął do oporu to też jest super, ale w jeździ codziennej ten napęd bardzo mi się nie spodobał. Podobnie było z niektórymi DSG a w szczególności w połączeniu z TDI. Wielu chwali, ale dla to nie dla mnie szarpie i wyrywa, albo nie jedzie. Zrobiłem trochę kkm 5tką, jeździłem też Q7 - tak, tam nie było do czego się przyczepić odnośnie napędu, ale w Volvo też nie mam się do czego przyczepić. Auto jeździ płynnie, skrzynia nie muli, szybko wkłada kolejne przełożenia, a że jest ok 1s wolniejsze do setki ... nie każdemu na tym zależy ;). Nie porównywałem z podobnymi autami tej klasy, ale Volvo zawsze były ciężkie, więc pewnie to też nie wpływa pozytywnie na przyspieszenie. XC60 B5 ma 7.1s nie nazwałbym, że to mułowaty wynik.

Ukł kierowniczy - na to jestem bardzo wyczulony, szczególnie po latach spędzonych z Subaru. Byłem niemal pewien, że cieżkie Volvo prowadzą się kiepsko .. nic z tych rzeczy, układ może nie jest tak nerwowy jak w Alfie ale jest czuły i nawet przy wysokich V świetnie i pewnie się prowadzi.

Druciki pełna zgoda - miałem to w poprzednim aucie i masakra, nawet po 3 latach mnie to wnerwiało a nie użyłem ani razu. Dlatego dla mnie to zbędny bajer ale czasami nie ma wyboru. W obecnym i przyszłym aucie tego nie będzie.

Cieszmy mnie to, że udało nam się wymienić pogląd w szerszym zakresie, niż tylko "wyśmiewanie się"! :)

 

TDI i DSG pełna zgoda - jest lag, który irytuje, w szczególności podczas jazdy po mieście. W czasie włączania się do ruchu nigdy nie wiesz, czy auto od razu załapie, czy to dopiero po chwili, a czasem przez to robi się człowiekowi ciepło.

 

Stelvio jest przepiękna. Nie miałem okazji jeszcze się przejechać, gdyż żaden salon nie chciał mi użyczyć na weekend samochodu.

 

Masz napęd 4x4 w tym Volvo? W wypadku XC90 problemem jest duża masa własna, a do tego silniki o małej pojemności. Audi do Q7 wsadza 3.0 TDI, a to już bardzo ładnie chodzi i brzmi.

 

To fakt, iż przy dużych prędkościach Volvo prowadzą się pewnie i stabilnie.

 

W akcie desperacji, poszukując samochodu, na otomoto pokazało się fajne V60 B4 R Design, białe, ale miało podgrzewaną przednią szybę. Mówię sobie trudno. Rabat jest dobry, to trzeba brać na przetrwanie 3 lat kryzysu w motoryzacji. Samochód został szybko zarezerwowany przez kogoś, a być może była to i ustawka salonu. Podczas rozmowy z pracownikiem salonu padła propozycja wymiany szyby przed wydaniem samochodu, aby pozbyć się drucików ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minutes ago, wujek said:

To teraz wsiadz sobie w metro dojedz do SKM pojedz na Okecie i polec gdzies do cywilizacji poogladaj miasta Europejskie ba moze i Singapur, NY a pozniej wroc i opowiedz.

 

To teraz sobie wyobraz biurowiec dajmy na to na Daszynskiego. Caly Ursynow pojedynczo w samochodach wsiada odwozi babelki do szkoly a pozniej jedzie do biurowca na 9. Dodatkowo dojezdza Pisaczeczno, Konstancin i inne Wilanowy. Jak szeroki musi byc wjazd do budynku zeby nie bylo korka? Jak szeroka ma byc Pulawka? BTW Pulawska to dopiero patologia. Parkowanie na chodniku, 3 pasy a ludzie jak szczury pod oknami przemykaja.

 

Duze miasto nie nadaje sie dla aut bo fizycznie nie da sie tego ogarnac. My jestesmy pewnie ze 30 lat za zachodem tam tez przechodzili przez takich co mysleli, ze samochod jest najwazniejszy w zyciu. 

 

Zanieczyszczenie nie wyplynelo bo kto to mierzy ile stacji jest profejsonalnych? Ja jednak wole nie wdychac pylu z klockow czy innych syfow.

Czyli tradycyjnie - brak argumentu zastępujemy - bo oni tak robią - a co mnie to obchodzi co kto robi? Mnie interesuje mój kraj, moje miasto, i choćby z samego faktu tego jak powstawało, jak zostało odbudowane po wojnie nie da się porównać z tymi europejskimi, ba w wielu byłem - i co niby tam miałem zobaczyć? 🤔 Co więcej w wielu miastach we Francji choćby da się wjechać do samego, samiusieńkiego zabytkowego centrum. Czego to dowodzi? Więc jeden argument "bo inni tak robią" jest obalony, bo sam w sobie jest bez sensu.

 

Kolejny argument z sufitu. Czy ja mówię, że mamy zasypać metro i skasować koleje? To jest kolejne typowe zachowanie patoaktywistów, taka manipulacja - jak nie jesteś za nami tzn. że chcesz zasypać metro, zburzyć tory a autobusy zezłomować. :facepalm: Nie! Ja chcę aby obecne zasoby, które w wielu miejscach Warszawy są bez sensu zmieniane (vide Świętokrzyska wspomniana i pomysły na Jerozolimskie) były optymalnie wykorzystane dla wszystkich, a patoaktywiści chcą aby było "po ichniemu" włącznie z pomysłami burzenia wiaduktów w ciągu Chałubińskiego/Jana Pawła II. :facepalm: Bo miasto jest dla ludzi - a kierowcy to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, wladmar said:

 

54afdda79daae_o_full.jpg

Ale to chyba jest oczywiste? 
Ale obecne działania patoaktywistów polegają najpierw na stworzeniu warunków do powstawania korków, a potem wykłócania się, że są korki i wrzucania takich obrazków.
Ja mam dużo przykładów takiego zachowania, gdzie jedna strona wychodzi "bo na zachodzie" i zwęża ulice (przy pomocy budżetu obywatelskiego), powstają przez to korki to krzyczą że są korki i trzeba całkiem zamknąć centrum... :facepalm: Tutaj przykład al. Niepodległości przy Polu Mokotowskim - kto i po co tam grzebał? Zbudował bezużyteczne chodniki zwężając drogę? Nie było korków są jak cholera, podobnie al. Witosa/Dolinka Służewiecka, po otwarciu obwodnicy wszyscy jechali płynnie!!! WSZYSCY! To zrobili BUS PAS i teraz tylko autobusy jadą płynnie - dane które podawali na temat ruchu były na podstawie jednego wybranego dnia z października i porównali do jednego dnia ze stycznia bodaj - to jest już manipulacja wyższej wody, ja dobiorę Ci tak dane, że wyjdzie że po otwarciu obwodnicy ruch wzrósł kilkukrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, AstraC napisał:

Ale to chyba jest oczywiste? 
Ale obecne działania patoaktywistów polegają najpierw na stworzeniu warunków do powstawania korków, a potem wykłócania się, że są korki i wrzucania takich obrazków.
Ja mam dużo przykładów takiego zachowania, gdzie jedna strona wychodzi "bo na zachodzie" i zwęża ulice (przy pomocy budżetu obywatelskiego), powstają przez to korki to krzyczą że są korki i trzeba całkiem zamknąć centrum... :facepalm: Tutaj przykład al. Niepodległości przy Polu Mokotowskim - kto i po co tam grzebał? Zbudował bezużyteczne chodniki zwężając drogę? Nie było korków są jak cholera, podobnie al. Witosa/Dolinka Służewiecka, po otwarciu obwodnicy wszyscy jechali płynnie!!! WSZYSCY! To zrobili BUS PAS i teraz tylko autobusy jadą płynnie - dane które podawali na temat ruchu były na podstawie jednego wybranego dnia z października i porównali do jednego dnia ze stycznia bodaj - to jest już manipulacja wyższej wody, ja dobiorę Ci tak dane, że wyjdzie że po otwarciu obwodnicy ruch wzrósł kilkukrotnie.

 

W Krakowie też pełno takich absurdów. Zwężają kluczowe dla ruchu jezdnie, robiąc ścieżkę rowerową, którą na rowerach i tak nikt nie jeździ. 

 

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kulty_cargo

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

TDI i DSG pełna zgoda - jest lag, który irytuje, w szczególności podczas jazdy po mieście. W czasie włączania się do ruchu nigdy nie wiesz, czy auto od razu załapie, czy to dopiero po chwili, a czasem przez to robi się człowiekowi ciepło.

 

W moim jest podobnie - nauczyłem się odpowiednio wcześniej wciskać gaz ;]

Gorzej jak trzeba znów zahamować i ponownie ruszyć 8]

Jeszcze gorzej przy zawracaniu na trzy: D R D - trwa to wieki :hehe:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim jest podobnie - nauczyłem się odpowiednio wcześniej wciskać gaz ;]
Gorzej jak trzeba znów zahamować i ponownie ruszyć 8]
Jeszcze gorzej przy zawracaniu na trzy: D R D - trwa to wieki :hehe:
 
 
Jak jedze DSG to zawsze w trybie S inaczej się nie da

W volvo nie potrzeba wymuszać trybu.

Dla mnie to wystarczy aby uznać która skrzynia jest lepsza.

W BMW też w trybie normal schodzi za nisko z obr ale akceptowalne w MB podobnie.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, AstraC napisał:

Czyli tradycyjnie - brak argumentu zastępujemy - bo oni tak robią - a co mnie to obchodzi co kto robi? Mnie interesuje mój kraj, moje miasto, i choćby z samego faktu tego jak powstawało, jak zostało odbudowane po wojnie nie da się porównać z tymi europejskimi, ba w wielu byłem - i co niby tam miałem zobaczyć? 🤔 Co więcej w wielu miastach we Francji choćby da się wjechać do samego, samiusieńkiego zabytkowego centrum. Czego to dowodzi? Więc jeden argument "bo inni tak robią" jest obalony, bo sam w sobie jest bez sensu.

 

Kolejny argument z sufitu. Czy ja mówię, że mamy zasypać metro i skasować koleje? To jest kolejne typowe zachowanie patoaktywistów, taka manipulacja - jak nie jesteś za nami tzn. że chcesz zasypać metro, zburzyć tory a autobusy zezłomować. :facepalm: Nie! Ja chcę aby obecne zasoby, które w wielu miejscach Warszawy są bez sensu zmieniane (vide Świętokrzyska wspomniana i pomysły na Jerozolimskie) były optymalnie wykorzystane dla wszystkich, a patoaktywiści chcą aby było "po ichniemu" włącznie z pomysłami burzenia wiaduktów w ciągu Chałubińskiego/Jana Pawła II. :facepalm: Bo miasto jest dla ludzi - a kierowcy to co?

Swietokrzyska to byla taka patologia sama w sobie, teraz da sie tam zyc i spacerowac. Kierowcy maja do wyboru ZTM, SKM, Metro Carsharing, Taxi, hulajnogi i rowery. A jak ktos czuje potrzebe wjazdu autem do centrum codziennie do roboty to cos nie halo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, AstraC napisał:

Ale to chyba jest oczywiste? 
Ale obecne działania patoaktywistów polegają najpierw na stworzeniu warunków do powstawania korków, a potem wykłócania się, że są korki i wrzucania takich obrazków.
Ja mam dużo przykładów takiego zachowania, gdzie jedna strona wychodzi "bo na zachodzie" i zwęża ulice (przy pomocy budżetu obywatelskiego), powstają przez to korki to krzyczą że są korki i trzeba całkiem zamknąć centrum... :facepalm: Tutaj przykład al. Niepodległości przy Polu Mokotowskim - kto i po co tam grzebał? Zbudował bezużyteczne chodniki zwężając drogę? Nie było korków są jak cholera, podobnie al. Witosa/Dolinka Służewiecka, po otwarciu obwodnicy wszyscy jechali płynnie!!! WSZYSCY! To zrobili BUS PAS i teraz tylko autobusy jadą płynnie - dane które podawali na temat ruchu były na podstawie jednego wybranego dnia z października i porównali do jednego dnia ze stycznia bodaj - to jest już manipulacja wyższej wody, ja dobiorę Ci tak dane, że wyjdzie że po otwarciu obwodnicy ruch wzrósł kilkukrotnie.

Na Niepodleglosci przy polach jest metro i tramwaj w jakim celu jechac autem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Cieszmy mnie to, że udało nam się wymienić pogląd w szerszym zakresie, niż tylko "wyśmiewanie się"! :)

 

TDI i DSG pełna zgoda - jest lag, który irytuje, w szczególności podczas jazdy po mieście. W czasie włączania się do ruchu nigdy nie wiesz, czy auto od razu załapie, czy to dopiero po chwili, a czasem przez to robi się człowiekowi ciepło.

 

Stelvio jest przepiękna. Nie miałem okazji jeszcze się przejechać, gdyż żaden salon nie chciał mi użyczyć na weekend samochodu.

 

Masz napęd 4x4 w tym Volvo? W wypadku XC90 problemem jest duża masa własna, a do tego silniki o małej pojemności. Audi do Q7 wsadza 3.0 TDI, a to już bardzo ładnie chodzi i brzmi.

 

To fakt, iż przy dużych prędkościach Volvo prowadzą się pewnie i stabilnie.

 

W akcie desperacji, poszukując samochodu, na otomoto pokazało się fajne V60 B4 R Design, białe, ale miało podgrzewaną przednią szybę. Mówię sobie trudno. Rabat jest dobry, to trzeba brać na przetrwanie 3 lat kryzysu w motoryzacji. Samochód został szybko zarezerwowany przez kogoś, a być może była to i ustawka salonu. Podczas rozmowy z pracownikiem salonu padła propozycja wymiany szyby przed wydaniem samochodu, aby pozbyć się drucików ;)

 

Nie przypominam sobie, abym kogoś wyśmiewał ;).

Stelvio akurat mi się średnio podobało, za to zachęcało wnętrze, dostępności jak i dane techniczne.

Niestety nie mam 4x4 i to mój pierwszy samochód od wielu lat bez AWD. Wolałem bogatsze wyposażenie niż napęd i to był błąd 8-). Kolejne będzie już 4x4 ;).

XC90 jeździłem jako pasażer, to jest duże i musi ważyć ;). Już w XC70 przy szybkim pokonywaniu zakrętów czuć było masę i potrafiło niemiło bujnąć nadwoziem. W V90 tego nie ma.

Dla mnie każdy diesel brzmi kiepsko, no może prawie każdy. Kolega ma od roku Q8 z TDI V8 i fakt, niby klekocze ale inaczej. Fajnie też jeździ i potrafi być oszczędny.

 

Te ogłoszenia często niestety są fikcją. Kolega jak ostatnio odbierał Volvo to rozmawiał z dealerem - kupę ludzi odchodzi z pracy, bo nie mają czego sprzedawać :(, a raczej nie zanosi się na szybką zmianę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minutes ago, wujek said:

Swietokrzyska to byla taka patologia sama w sobie, teraz da sie tam zyc i spacerowac. Kierowcy maja do wyboru ZTM, SKM, Metro Carsharing, Taxi, hulajnogi i rowery. A jak ktos czuje potrzebe wjazdu autem do centrum codziennie do roboty to cos nie halo.

Czyli nie masz ani jednego argumentu przeciw, jedynie pisząc że po co? Ja Co nie bronie jechać metrem, tramwajem czy autobusem Ty mi natomiast chcesz zabronić, do tego nie argumentując w żaden logiczny sposób, dlaczego?

A Taxi i carsharing też ogranicza to tak samo jak każdy inny samochód.

11 minutes ago, wujek said:

Na Niepodleglosci przy polach jest metro i tramwaj w jakim celu jechac autem?

A dlaczego nie? Czy ja jestem gorszym człowiekiem chcąc tam pojechać samochodem? Bo chcę. Tylko nie pisze, że jak chce to mam stać w korkach, bo to nie jest odpowiedź na pytanie. Bo użyję podobnych argumentów bez sensu jak Ty (z którymi się nie zgadzam) jak np. na spacer idź sobie do lasu, a jak chcesz jechać metrem czy tramwajem to musisz się godzić że nie podwiozą pod same drzwi a trzeba łazić z buta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, AstraC napisał:

Czyli nie masz ani jednego argumentu przeciw, jedynie pisząc że po co? Ja Co nie bronie jechać metrem, tramwajem czy autobusem Ty mi natomiast chcesz zabronić, do tego nie argumentując w żaden logiczny sposób, dlaczego?

Juz Ci napisalem nie pomiescisz tylu aut w centrum. Utkna w korku na wjezdzie do garazu :hehe: Polak na zagrodzie rowny wojewodzie tak bylo kiedys teraz bym zamienil na w samochodzie :hehe: 

Teraz, AstraC napisał:

A Taxi i carsharing też ogranicza to tak samo jak każdy inny samochód.

A dlaczego nie? Czy ja jestem gorszym człowiekiem chcąc tam pojechać samochodem? Bo chcę. Tylko nie pisze, że jak chce to mam stać w korkach, bo to nie jest odpowiedź na pytanie. Bo użyję podobnych argumentów bez sensu jak Ty (z którymi się nie zgadzam) jak np. na spacer idź sobie do lasu, a jak chcesz jechać metrem czy tramwajem to musisz się godzić że nie podwiozą pod same drzwi a trzeba łazić z buta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, wujek said:

Juz Ci napisalem nie pomiescisz tylu aut w centrum. Utkna w korku na wjezdzie do garazu :hehe: Polak na zagrodzie rowny wojewodzie tak bylo kiedys teraz bym zamienil na w samochodzie :hehe: 

No i ciąg dalszy manipulacji. Słabo, masz jeden i to do tego lichy i zmanipulowany argument czy wysilisz się o więcej?
Oczywiście, że nie pomieścisz, to też nie ma co niszczyć obecnej infrastruktury drogowej, tylko pozostawić ludziom wybór. A teraz samochodów przybywa, a drogi się cofa w rozwoju.
Co do Świętkorzyskiej jeszcze bo się nie odniosłem, chodniki są tam do przesady szerokie, nie widziałem aby były w sensowny sposób wykorzystane, za to po przebudowie widzę ogromne korki - i teraz skoro te spaliny takie złe to tam chcesz spacerować? 🤔 Teraz użyjesz argumentu, że całkiem trzeba zakazać tu samochodów, żebyś mógł spacerować. No to wracamy do początku - stworzyć problem, później krzyczeć że się go stworzyło, i zakazać jazdy samochodem na koniec jako rozwiązanie problemu, który nic nie rozwiąże, a stworzyło się go samemu. Manipulacja poziom mistrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, AstraC napisał:

No i ciąg dalszy manipulacji. Słabo, masz jeden i to do tego lichy i zmanipulowany argument czy wysilisz się o więcej?
Oczywiście, że nie pomieścisz, to też nie ma co niszczyć obecnej infrastruktury drogowej, tylko pozostawić ludziom wybór. A teraz samochodów przybywa, a drogi się cofa w rozwoju.
Co do Świętkorzyskiej jeszcze bo się nie odniosłem, chodniki są tam do przesady szerokie, nie widziałem aby były w sensowny sposób wykorzystane, za to po przebudowie widzę ogromne korki - i teraz skoro te spaliny takie złe to tam chcesz spacerować? 🤔 Teraz użyjesz argumentu, że całkiem trzeba zakazać tu samochodów, żebyś mógł spacerować. No to wracamy do początku - stworzyć problem, później krzyczeć że się go stworzyło, i zakazać jazdy samochodem na koniec jako rozwiązanie problemu, który nic nie rozwiąże, a stworzyło się go samemu. Manipulacja poziom mistrz.

 

Myślę, że te problemy znikną same z siebie, gdy za parę lat auta osobowe będą wyłącznie elektryczne i będą to zabawki dla bardzo bogatych. 90% obecnych posiadaczy aut nie będzie stać na własne auto i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, sherif napisał:

Nie przypominam sobie, abym kogoś wyśmiewał ;).

Stelvio akurat mi się średnio podobało, za to zachęcało wnętrze, dostępności jak i dane techniczne.

Niestety nie mam 4x4 i to mój pierwszy samochód od wielu lat bez AWD. Wolałem bogatsze wyposażenie niż napęd i to był błąd 8-). Kolejne będzie już 4x4 ;).

XC90 jeździłem jako pasażer, to jest duże i musi ważyć ;). Już w XC70 przy szybkim pokonywaniu zakrętów czuć było masę i potrafiło niemiło bujnąć nadwoziem. W V90 tego nie ma.

Dla mnie każdy diesel brzmi kiepsko, no może prawie każdy. Kolega ma od roku Q8 z TDI V8 i fakt, niby klekocze ale inaczej. Fajnie też jeździ i potrafi być oszczędny.

 

Te ogłoszenia często niestety są fikcją. Kolega jak ostatnio odbierał Volvo to rozmawiał z dealerem - kupę ludzi odchodzi z pracy, bo nie mają czego sprzedawać :(, a raczej nie zanosi się na szybką zmianę.

Dlatego napisałem, że cieszy mnie to, że można sobie szerzej wymieniać poglądy bez obrażania się :)

 

Napęd ma kolosalne znacznie na plus. Widzę to głównie podczas jazdy Leonem. Niby raptem 125 km, aby jak tylko jest mokro i na letnich kołach 225, na 1 i 2 biegu często gubi trakcję. Szybkie włącznie się do ruchu czasami powoduje wheelhop, w szczególności po przesiadce z 4matica.

 

Udało Ci się załapać na dobry rabat VIP w Volvo? Mało osób o tym wie, ale w miarę łatwo da się dorzucić 2-3% rabatu w Volvo :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

 

54afdda79daae_o_full.jpg

 

Wskaż na obrazku rozwiązanie, które spowoduje zmniejszenie dostępności łóżek w pobliskim covidowym szpitalu o 45 a respiratorów o co najmniej kilka.

;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Furvus_Eques napisał:

 

Wskaż na obrazku rozwiązanie, które spowoduje zmniejszenie dostępności łóżek w pobliskim covidowym szpitalu o 45 a respiratorów o co najmniej kilka.

;]

 

 

 

Zakładając, że cały ten tłum zmierza do kościoła (a bo niby gdzie?), nie ma to żadnego znaczenia ;]

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Napęd ma kolosalne znacznie na plus. Widzę to głównie podczas jazdy Leonem. Niby raptem 125 km, aby jak tylko jest mokro i na letnich kołach 225, na 1 i 2 biegu często gubi trakcję. Szybkie włącznie się do ruchu czasami powoduje wheelhop, w szczególności po przesiadce z 4matica.

To też, ale wystarczy deko odpuścić i jedzie. Gorzej zimą, te dwie ostatnio były dość srogie i pierwszy raz od czasów malucha się zakopałem 8-). Ciężkie, niskie auto z FWD + masa śniegu.

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Udało Ci się załapać na dobry rabat VIP w Volvo? Mało osób o tym wie, ale w miarę łatwo da się dorzucić 2-3% rabatu w Volvo :)

Chyba tak, stosowali rabat flotowy, bo musiałem podawać ile Volvo mamy w robocie. Potem zmienili cennik .. na wyższy, więc kłóciłem się o wyższy rabat, bo inaczej nic z tego by nie było. Po jakiejś tam akceptacji dostałem największy możliwy do zastosowania i wszystko się spięło. Zamawiałem tam trzecie auto u dealera przy importerze.

Niestety nie było to 30%, jak 6 lat temu ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał:

Na Niepodleglosci przy polach jest metro i tramwaj w jakim celu jechac autem?

Jak siedzisz w tym centrum na dupie 8h w robo to spoko i można zbiorkomem tam dotrzeć i wrócić.

Każdy ma inną specyfikę życia i pracy.

 

Ja muszę często obskoczyć trochę urzędów i innych instytucji zlokalizowanych nie tylko w obrębie miasta.

Nawet w mojej dziurze UM czy Starostwo ma budynki rozrzucone po całym mieście.

To co w 8h załatwię w dzień autem, zbiorkomem zajęłoby mi pewnie z tydzień.

Fakt, coraz więcej rzeczy da się ogarnąć zdalnie.

 

Tylko w tym przypadku to co Tobie nie przeszkadza, np. zmniejszanie pasów ruchu, mi zawadza wydłużając dojazd.

Nie mam innej opcji, muszę jechać autem.

 

Nie wiem czy bardziej Cię podtruwam jadąc czy stojąc na pasie obok pustych chodników, DDRek i BUSpasów.

 

 

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.