Maciej__ Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 8 minutes ago, volf6 said: Tylko do takich zastosowań to chyba stosują jakiś inny pasek, odporny na olej? Pasek jest specjalny ale szczegolnie te z poczatku produkcji okazaly sie mniej trwale niz mialy byc Skrocili tez interwal wymiany oleju do 15kkm, bo podobniez to mialo wplyw na przyspieszone luszczenie. W kazdym razie nowa wersja 1,2 Puretech bedzie juz na lancuchu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 (edytowane) Skrzynia VAG MQ281, od 2020. A automat to wiadomo: suchy DSG DQ200. Edytowane 31 Marca 2022 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 2 godziny temu, volf6 napisał: Tylko do takich zastosowań to chyba stosują jakiś inny pasek, odporny na olej? No chyba właśnie nie za bardzo odporny, skoro się łuszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 2 godziny temu, Maciej__ napisał: W kazdym razie nowa wersja 1,2 Puretech bedzie juz na lancuchu. Europejscy producenci a łańcuch rozrządu to w ogóle ciężki temat, zobaczymy jak im pójdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 3 godziny temu, grogi napisał: Skrzynia VAG MQ281, od 2020. To jest faktycznie kupa, na necie pełno filmów z hałasującymi skrzyniami. VAG ponoć już znalazł lekarstwo- wymieniają na gwarancji jakąś śrubę (bez demontowania skrzyni) i problem znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 W dniu 29.03.2022 o 21:21, deszczowyRoman napisał: Jak z trwałościa i serwisem takiego silnika w ceedzie z manualna skrzynia biegów? Ktoś ujezdza? O trwałości nie ma żadnych danych, bo silnik jest na rynku od 1 roku, a serwis normalnie, olej, filtry, świece, nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 W dniu 29.03.2022 o 21:21, deszczowyRoman napisał: Jak z trwałościa i serwisem takiego silnika w ceedzie z manualna skrzynia biegów? Ktoś ujezdza? Może jednak zapytaj sąsiada ,bo są dwie strony odpowiedzi i żadna na temat...taka dygresja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 W dniu 29.03.2022 o 21:21, deszczowyRoman napisał: Jak z trwałościa i serwisem takiego silnika w ceedzie z manualna skrzynia biegów? Ktoś ujezdza? Mam na biegu kilka spraw dot. 1.6 tgdi. Wszędzie ten sam problem z układem wtryskowym, w którym kia odmawia napraw gwarancyjnych. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał: Mam na biegu kilka spraw dot. 1.6 tgdi. Wszędzie ten sam problem z układem wtryskowym, w którym kia odmawia napraw gwarancyjnych. A jaki to problem? Zaraz się okaże, że jedyne sensowne turbo na rynku ma Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 10 minutes ago, bartekm said: A jaki to problem? Zaraz się okaże, że jedyne sensowne turbo na rynku ma Suzuki Szkoda tylko, ze cala reszta poza silnikiem juz tak srednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Szkoda tylko, ze cala reszta poza silnikiem juz tak srednio Automatyczne skrzynie w Suzuki to też duży plus - zwykły niezniszczalny hydraulik Aisin. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 9 minutes ago, wladmar said: Automatyczne skrzynie w Suzuki to też duży plus - zwykły niezniszczalny hydraulik Aisin. Tak, mechanicznie nie ma sie do czego przyczepic, mialem na mysli kwestie wizualne + wnetrze Ja bym najchetniej kupil japonska technike we wloskim lub francuskim opakowaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Tak, mechanicznie nie ma sie do czego przyczepic, mialem na mysli kwestie wizualne + wnetrze Kwestai subiektywna, oczywiście, ale fakt, Japonia ma swoje podejście do tych kwestii. 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Ja bym najchetniej kupil japonska technike we wloskim lub francuskim opakowaniu Niestety, działa to zawsze czemuś odwrotnie - pełno jest aut z japońskim opakowaniem i francuską techniką (vide Nissan), ale nigdy odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 W dniu 30.03.2022 o 19:02, bartekm napisał: Zawalony dolot to teraz żaden problem, taki np. Nissan ma rozpisana procedurę czyszczenie specjalnym preparatem, a są tacy co czyszczą łupinami orzecha W ASO Peugeota właśnie tak czyszczą. Niby nie problem, ale jak nie masz gwarancji to taka zabawa poza ASO teraz pewnie z 1500 najmniej, bo w ASO z 2500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 7 minut temu, Maciej__ napisał: Tak, mechanicznie nie ma sie do czego przyczepic, mialem na mysli kwestie wizualne + wnetrze Ja bym najchetniej kupil japonska technike we wloskim lub francuskim opakowaniu Możesz kupić francuską technikę (tfu) w japońskim Nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 1 minutę temu, Rado_ napisał: W ASO Peugeota właśnie tak czyszczą. Niby nie problem, ale jak nie masz gwarancji to taka zabawa poza ASO teraz pewnie z 1500 najmniej, bo w ASO z 2500 W sumie można co 50 tys. km zdjąć głowice do przeglądu/czyszczenie, przy okazji od razu wymienić napęd rozrządu Polecam w 1.2 tce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 5 minut temu, wladmar napisał: Niestety, działa to zawsze czemuś odwrotnie - pełno jest aut z japońskim opakowaniem i francuską techniką (vide Nissan), ale nigdy odwrotnie były francuzy C1 i 107 z silniką i skrzynią toyoty jest jeszcze miszmasz japońsko japoński czyli suzuki swace jak widać można i technikę od japonii wyciągnąć jak się dobrze dogada interesy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Teraz, bielaPL napisał: były francuzy C1 i 107 z silniką i skrzynią toyoty jest jeszcze miszmasz japońsko japoński czyli suzuki swace jak widać można i technikę od japonii wyciągnąć jak się dobrze dogada interesy O, właśnie, był jeszcze Fiat Sedici, czyli Suzuki SX4. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 8 minutes ago, wladmar said: Niestety, działa to zawsze czemuś odwrotnie - pełno jest aut z japońskim opakowaniem i francuską techniką (vide Nissan), ale nigdy odwrotnie Ople swego czasu korzystaly z diesla 1.7 od Isuzu. No i nieszczesny 3.0 cdti to tez chyba byl japonski silnik. Wiecej takich eksperymentow nie kojarze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 6 minut temu, bartekm napisał: W sumie można co 50 tys. km zdjąć głowice do przeglądu/czyszczenie, przy okazji od razu wymienić napęd rozrządu Polecam w 1.2 tce Przynajmniej w ogloszeniu bez żenady piszesz, ze regularnie serwisowany w ASO. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 I Fiat 124 spider. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 19 minut temu, Maciej__ napisał: Ja bym najchetniej kupil japonska technike we wloskim lub francuskim opakowaniu Przecież Mazda jest ładna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 6 minut temu, marcindzieg napisał: Przecież Mazda jest ładna. Ale nie ma silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 3 minuty temu, wladmar napisał: Ale nie ma silników. Czemu? Ja wiem że teraz każdy oczekuje 500 KM, 2s do setki i spalania 2/100. Ale niektórzy chcą żeby auto w miarę normalnie jeździło. I nie zajmują się wyprzedzaniem w każdej sekundzie drogi tylko po prostu jeżdżą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Teraz, marcindzieg napisał: Czemu? Ja wiem że teraz każdy oczekuje 500 KM, 2s do setki i spalania 2/100. Ale niektórzy chcą żeby auto w miarę normalnie jeździło. I nie zajmują się wyprzedzaniem w każdej sekundzie drogi tylko po prostu jeżdżą. znajomy miał właśnie kupować jakiegoś nowego CXa za 150 klocków... przejechał się i powiedział... no jedzie do przodu i tyle... i stoi przed dylematem czy normalna jazda jest warta aż 150 tys zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 4 minuty temu, marcindzieg napisał: Czemu? Ja wiem że teraz każdy oczekuje 500 KM, 2s do setki i spalania 2/100. Ale niektórzy chcą żeby auto w miarę normalnie jeździło. I nie zajmują się wyprzedzaniem w każdej sekundzie drogi tylko po prostu jeżdżą. Jak już się przyzwyczaisz do turbo, to wolnossący nie bawi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 4 minuty temu, wladmar napisał: Jak już się przyzwyczaisz do turbo, to wolnossący nie bawi. Zawsze mi tłumaczono że diesel fajnie jeździ bo ma kopa. Pojeździłem i nie podzielam opinii. Są silniki i silniki w różnych budach. Trochę bez sensu to porównywać. Osobiście uważam że jedyną wadą porządnego, wolnossącego silnika jest spalanie. Ale to rozwiązują hybrydy. A jak ktoś chce porządnego kopa to dobry elektryk nie ma konkurencji. Niezależnie jak będziemy zaklinać rzeczywistość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 12 minut temu, bielaPL napisał: i stoi przed dylematem czy normalna jazda jest warta aż 150 tys zł Teraz wszystko tyle kosztuje. A święty spokój jest warty dużo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 11 minut temu, bielaPL napisał: znajomy miał właśnie kupować jakiegoś nowego CXa za 150 klocków... przejechał się i powiedział... no jedzie do przodu i tyle... i stoi przed dylematem czy normalna jazda jest warta aż 150 tys zł Zawsze może kupic Peugeota 5008 1.2 130 KM za te 150 klocków. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 1 minutę temu, marcindzieg napisał: Zawsze mi tłumaczono że diesel fajnie jeździ bo ma kopa. Pojeździłem i nie podzielam opinii. Są silniki i silniki w różnych budach. Trochę bez sensu to porównywać. Osobiście uważam że jedyną wadą porządnego, wolnossącego silnika jest spalanie. Ale to rozwiązują hybrydy. A jak ktoś chce porządnego kopa to dobry elektryk nie ma konkurencji. Niezależnie jak będziemy zaklinać rzeczywistość. To wszystko nie zmienia faktu, że mając do wyboru 150 KM w turbodoładowanej benzynie, a te same 150 KM w wolnossącej zdecydowanie wybieram turbo. Mazda ma wolnossące i dlatego jak dla mnie po prostu odpada. Nieprzyjemnie się jeździ wolnossącym, jak już się przyzwyczaiłeś do turbo i mocnego dołu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Just now, wladmar said: To wszystko nie zmienia faktu, że mając do wyboru 150 KM w turbodoładowanej benzynie, a te same 150 KM w wolnossącej zdecydowanie wybieram turbo. Mazda ma wolnossące i dlatego jak dla mnie po prostu odpada. Nieprzyjemnie się jeździ wolnossącym, jak już się przyzwyczaiłeś do turbo i mocnego dołu. Mazda ma turbo tylko ich nie oferuje w EU niestety. Takie CX-5 w USA wychodzi z 2,5T i to juz musi bardzo fajnie jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Teraz, wladmar napisał: To wszystko nie zmienia faktu, że mając do wyboru 150 KM w turbodoładowanej benzynie, a te same 150 KM w wolnossącej zdecydowanie wybieram turbo. Mazda ma wolnossące i dlatego jak dla mnie po prostu odpada. Nieprzyjemnie się jeździ wolnossącym, jak już się przyzwyczaiłeś do turbo i mocnego dołu. Jeździłem wolnossącą Imprezą 150 KM i Astrą 1.4 T 140 KM. Ja wiem że to 10 KM różnicy ale jak turbo takie cudowne to powinno być super. I sorry ale w Imprezie doznania są duuużo lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Teraz, marcindzieg napisał: Jeździłem wolnossącą Imprezą 150 KM i Astrą 1.4 T 140 KM. Ja wiem że to 10 KM różnicy ale jak turbo takie cudowne to powinno być super. I sorry ale w Imprezie doznania są duuużo lepsze. Nie porównuj Imprezy z jakąś Mazdą CX-3 czy Astrą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 1 minute ago, marcindzieg said: Jeździłem wolnossącą Imprezą 150 KM i Astrą 1.4 T 140 KM. Ja wiem że to 10 KM różnicy ale jak turbo takie cudowne to powinno być super. I sorry ale w Imprezie doznania są duuużo lepsze. Akurat ten silnik w Astrze dosc plynnie rozwija moc i tego turbo nie czuc Tak czy owak, ja bym wolal w Mazdzie jakies 1,5-1,6T niz wolnossace 2.0. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 4 minuty temu, Maciej__ napisał: Akurat ten silnik w Astrze dosc plynnie rozwija moc i tego turbo nie czuc Tak czy owak, ja bym wolal w Mazdzie jakies 1,5-1,6T niz wolnossace 2.0. Dlatego piszę że to zależy od tylu czynników że skreślanie od razu na starcie wolnossącego jest bez sensu. Miałem 2.0 140 KM w Kii Sportage i to taki kibel że chyba w Matizie były lepsze doznania z jazdy. Też bym wolał 1.6T od Subaru ale najbardziej mi pasuje jednak hybryda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 10 minut temu, wladmar napisał: Nie porównuj Imprezy z jakąś Mazdą CX-3 czy Astrą Dlatego napisałem że trzeba porównać całość a nie tylko silnik. Bo nawet najlepszy da się zepsuć skrzynią czy podwoziem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Teraz, marcindzieg napisał: Dlatego napisałem że trzeba porównać całość a nie tylko silnik. Bo nawet najlepszy da się zepsuć skrzynią czy podwoziem. Całość jest taka, że bierzemy zwykłe kompakty/kompaktowe SUVy. Wszyscy mają turbobenzyny i tylko Mazda nadal wolnossące. To nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 1 minute ago, marcindzieg said: Dlatego piszę że to zależy od tylu czynników że skreślanie od razu na starcie wolnossącego jest bez sensu. Miałem 2.0 140 KM w Kii Sportage i to taki kibel że chyba w Matizie były lepsze doznania z jazdy. Też bym wolał 1.6T od Subaru ale najbardziej mi pasuje jednak hybryda. Ale klasycznej hybrydy niestety Mazda tez nie ma... W tej chwili to jednym z ciekawszych silnikow jest 1,6T 230KM HEV do Kia/Hyundai. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Teraz, wladmar napisał: i tylko Mazda nadal wolnossące. To nie ma sensu. Sprzedaje się bardzo dobrze. Więc chyba ma jakiś sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 1 minutę temu, marcindzieg napisał: Sprzedaje się bardzo dobrze. Więc chyba ma jakiś sens. No właśnie bardzo słabo się sprzedaje, Mazdy nie ma w pierwszej dziesiątce nawet ani u nas ani w Europie. A tam, gdzie się sprzedaje dobrze, są inne silniki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 23 minuty temu, marcindzieg napisał: Jeździłem wolnossącą Imprezą 150 KM i Astrą 1.4 T 140 KM. Ja wiem że to 10 KM różnicy ale jak turbo takie cudowne to powinno być super. I sorry ale w Imprezie doznania są duuużo lepsze. Trzeba było zrobić dziurę w plecionce w Astrze i odczucia byłyby lepsze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 3 minuty temu, bartekm napisał: Trzeba było zrobić dziurę w plecionce w Astrze i odczucia byłyby lepsze Siostrzeńca. Nie mogłem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Tak czy owak, ja bym wolal w Mazdzie jakies 1,5-1,6T niz wolnossace 2.0. Mam jedno i drugie (znaczy silniki, nie mazdę ). Do miasta i okolic 2.0 jest idealne, bo jedzie ładnie z dołu. 1.6T przy miejskich prędkościach nawet nie zdąża rozpędzić turbosprężarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 37 minutes ago, iwik said: Mam jedno i drugie (znaczy silniki, nie mazdę ). Do miasta i okolic 2.0 jest idealne, bo jedzie ładnie z dołu. 1.6T przy miejskich prędkościach nawet nie zdąża rozpędzić turbosprężarki U mnie obecnie 80-90% jazdy to trasa, glownie autostrady i drogi szybkiego ruchu. Po miescie praktycznie nie jezdze, a jak juz to glownie autem zony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 23 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał: Mam na biegu kilka spraw dot. 1.6 tgdi. Wszędzie ten sam problem z układem wtryskowym, w którym kia odmawia napraw gwarancyjnych. A dokładniej? Bo jedyna aktualna sprawa to wtryskiwacze, które są wymieniane na gwarancji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 9 godzin temu, iwik napisał: Mam jedno i drugie (znaczy silniki, nie mazdę ). Do miasta i okolic 2.0 jest idealne, bo jedzie ładnie z dołu. 1.6T przy miejskich prędkościach nawet nie zdąża rozpędzić turbosprężarki Jakie to 1.6T masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 12 godzin temu, marcindzieg napisał: Jeździłem wolnossącą Imprezą 150 KM i Astrą 1.4 T 140 KM. Ja wiem że to 10 KM różnicy ale jak turbo takie cudowne to powinno być super. I sorry ale w Imprezie doznania są duuużo lepsze. Te 1.4T Opla nie jadą... W rodzinie była Mokka 1.4T 140KM, zamieniona na CX-3 120KM. Według słów operatora emeryta to Mazda lepiej jedzie... Inna kwestia, że te 2.0 120KM Mazdy na hamowni wypluwają po 140KM właśnie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 7 godzin temu, K3 napisał: Te 1.4T Opla nie jadą... W rodzinie była Mokka 1.4T 140KM, zamieniona na CX-3 120KM. Według słów operatora emeryta to Mazda lepiej jedzie... Inna kwestia, że te 2.0 120KM Mazdy na hamowni wypluwają po 140KM właśnie... Czyli emeryt ciśnie do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 8 hours ago, K3 said: Te 1.4T Opla nie jadą... W rodzinie była Mokka 1.4T 140KM, zamieniona na CX-3 120KM. Według słów operatora emeryta to Mazda lepiej jedzie... Inna kwestia, że te 2.0 120KM Mazdy na hamowni wypluwają po 140KM właśnie... CX-3 jest dosc lekka i z tym silnikiem jezdzi naprawde fajnie Mozna go odblokowac na 165KM ale roznica jest glownie na gorze skali obrotomierza. Ja sie przesiadlem z 1,4T w Astrze J na CX-5 i na trasach jednak Oplem jezdzilo sie przyjemniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 22 godziny temu, Maciej__ napisał: Ale klasycznej hybrydy niestety Mazda tez nie ma... W tej chwili to jednym z ciekawszych silnikow jest 1,6T 230KM HEV do Kia/Hyundai. gdzie oni to maja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.