Skocz do zawartości

Astra J 1.4 100KM 5B?


BOGUS

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli pominiemy brak silnika to fajne auto.
Nie wiem czy J miały jeszcze problemy z rdzą?
Jak się podoba to brać.
Z ciekawości napisz cenę jak już ją poznasz.
35kpln. Jaka jest tam skrzynia? Wiem że 5b ale to nie sławna m32?

Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Panowie i panewki. Taka Astra dla niewymagającego użytkownika na dojazdy do pracy. Słabe strony? Wady poza brakiem silnika?
 
Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka
 
 
10l/100

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, woksio2 napisał(a):

Ojciec ma, jedna awaria przy jakis 40kkm - wysprzęglik sprzęgła padł i stanęła pewnego dnia na remontowanej/budowanej A1 (nic przyjemnego). Podobno TTTM.

 

ta, ten sam temat trapi Astrę K. Mnie na szczęście nie stanęła całkiem tylko pedał sprzęgła wpadł ale dało się go wyciągnąć i potem jeszcze działał. W grupie Astry K na fb co drugi post jest na ten temat. Przez dobre 10 lat nie potrafili ogarnąć wysprzęglika :facepalm:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, maro_t napisał(a):

 

ta, ten sam temat trapi Astrę K. Mnie na szczęście nie stanęła całkiem tylko pedał sprzęgła wpadł ale dało się go wyciągnąć i potem jeszcze działał. W grupie Astry K na fb co drugi post jest na ten temat. Przez dobre 10 lat nie potrafili ogarnąć wysprzęglika :facepalm:

W Chevrolecie tez miałem problem z wysprzęglikiem - jeszcze na gwarancji ;]

Z wakacji wracałem samochodem zastępczym, bo nie było części od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, BOGUS napisał(a):

 

Panowie i panewki. Taka Astra dla niewymagającego użytkownika na dojazdy do pracy. Słabe strony? Wady poza brakiem silnika?

 

Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Mam taką w domu. Muł nad muły. To auto nie przyspiesza. Do miasta ok. Na trasy tylko jak nie będziesz wyprzedzał.  Wyprzedzenie tira na krajówkach to jak rosyjska ruletka.

mam z 2015. Silnik na łańcuchu, przebieg pod 40.000 km. Do tej pory rozwarstwiły się klocki z tylu i teraz padła cewka. Klocki akceptowalne, cewka koło 800zl na 2 montaż, fabryczna około 1500zl. Marne zamienniki na rok-dwa za 300 zł.

spalanie trasa 5-6l, but w podłodze nic nie daje. Cewka pada zawsze. TTTM.
popatrz na dół drzwi, są tam takie gumowe czarne zaślepki po 2 na drzwi. Blokują odpływ wody i zbiera się w drzwiach i chlupie. Zobacz czy nie zgniło, ja moje wyciągnąłem jak po pierwszym deszczu  woda się zebrała.

audio. Masa przycisków. Mam jakiś wyższy model z większa ilością głośników ale katastrofa zupełna, dźwięk jak z butelki. Ja potrafię nie zrozumieć wiadomości. Trzeba się przyzwyczaić. 

Lakier. Mam jakiś ciemnobrązowy. Rysuje się od patrzenia. Wystarczy rękawiczka przeciągnąć i zostaje smuga. Tragedia.

 

porównuje do paska b6 z 2007r.

 

pytaj bo może o czymś zapomniałem.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Blues_Brother napisał(a):

cewka koło 800zl na 2 montaż, fabryczna około 1500zl. Marne zamienniki na rok-dwa za 300 zł.

dziwne rzeczy , cewki fabryczne pordukuje Delphi, na allegro cewki Delphi chodzą po 350 -400zł. , Beru od 310zł.

jak po 5 latach padł orygnał delphi za 1500zł to lepiej kupic zamiennik za 300 x2 i za 600 złoty masz  6 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2010 kupiłem taka AJ nową, przejeździlem ją 8lat do 145kkm. Przy 35kkm zagazowalem. Paliła średnio po mieście 9lpg w trasie 10,5 LPG.

Muł totalny, Strach wyprzedzić tira na Dk.

Cewka padła mi na gwarancji, druga wymieniałem na używkę bo urwałem fajkę przy wymianie świec.

Tylne hamulce po każdej zimie trzeba czyścić bo sól i błoto sprawia, że stają tłoczki i raz spaliłem tarcze.

Najbardziej nie zawodne auto jakie miałem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, woksio2 napisał(a):

Ojciec ma, jedna awaria przy jakis 40kkm - wysprzęglik sprzęgła padł i stanęła pewnego dnia na remontowanej/budowanej A1 (nic przyjemnego). Podobno TTTM.

 

na pewno 1.4 bez turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, deszczowyRoman napisał(a):

dziwne rzeczy , cewki fabryczne pordukuje Delphi, na allegro cewki Delphi chodzą po 350 -400zł. , Beru od 310zł.

jak po 5 latach padł orygnał delphi za 1500zł to lepiej kupic zamiennik za 300 x2 i za 600 złoty masz  6 lat.

Zweryfikuj czy oryginały.

zobacz na stronie doopla.

jestem na etapie wertowania internetu ze szczególną uwagą na to co się dzieje z cewkami za 300zl po 2-3 latach użytkowania. Jest wiele podrób od szemranych poddostawców nawet w sklepach, a co dopiero na Allegro.
oryginał wytrzymał u mnie prawie 9 lat.

jak będę wymieniał co 2 lata cewkę za 300zl to policz co warto.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w domu dwa Ople. Jeden z silnikiem 14XEP (Corsa) i przebiegiem 90 tys.km i drugi 14XER (Meriva) z przebiegiem 50 tys.km.

U nas do tej pory nie było problemów ze sprzęgłem ani cewkami. Jedynie przy małych przebiegach zimą (2km w jedna i 2 km w drugą stronę) mógłbym zostać producentem masła bez kupowania mleka😎 W Merivie ten silnik to też muł, chyba ze względu na długie przełożenia i tylko 5 biegów. Za to oszczędny w spokojnej trasie. Podobno do LPG były jakieś wzmocnione głowice.

Edytowane przez lukaszek1207
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Blues_Brother napisał(a):

Zweryfikuj czy oryginały.

zobacz na stronie doopla.

jestem na etapie wertowania internetu ze szczególną uwagą na to co się dzieje z cewkami za 300zl po 2-3 latach użytkowania. Jest wiele podrób od szemranych poddostawców nawet w sklepach, a co dopiero na Allegro.
oryginał wytrzymał u mnie prawie 9 lat.

jak będę wymieniał co 2 lata cewkę za 300zl to policz co warto.

jest tez BERU

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, uwaga. Cofam swoje słowa o cewkach. Zajeżdżam dziś do pracy i czuje jakieś drgania i nierówną prace silnika. Za chwile migający Check.

Jakoś powoli dojechałem do domu. Sprawdziłem błędy - P304. Zdjąłem cewkę, pościągałem gumki i zajrzałem do środka. Na 4 cylindrze wewnątrz cewki czarno.Nie widać nawet takiej blaszki jak w pozostałych. 53 tys. km😡 Tak jak wspominali przedmówcy. Oryginał to Delphi. Co teraz kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w domu dwa Ople. Jeden z silnikiem 14XEP (Corsa) i przebiegiem 90 tys.km i drugi 14XER (Meriva) z przebiegiem 50 tys.km.
U nas do tej pory nie było problemów ze sprzęgłem ani cewkami. Jedynie przy małych przebiegach zimą (2km w jedna i 2 km w drugą stronę) mógłbym zostać producentem masła bez kupowania mleka W Merivie ten silnik to też muł, chyba ze względu na długie przełożenia i tylko 5 biegów. Za to oszczędny w spokojnej trasie. Podobno do LPG były jakieś wzmocnione głowice.
Mam w rodzinie z14xep w Merivie A. Tak jak piszesz producent masła, auto codziennie jeździe 2x9km czyli bez dramatu. Przy większych mrozach muszę wybierać to masło do słoika litrowego, dramat. W zeszła zimę zamarzła odma i wyrzuciło olej, na szczęście tylko 1l. Przynajmniej nie trzeba konserwować komory silnika. Po 115tkm wymieniałem rozrząd tj. łańcuch. Zatarł się tłoczek w pompie oleju i trzymał ciśnienie oleju na rozgrzanym ok 4Bar zamiast 1,5Bar przez co kolejny napinacz rozrządu siadł. Przednie sanki zmieniałem 2 lata wstecz z powodu korozji, tak samo przewody hamulcowe na tylnej belce a auto z 2009r.

Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka

  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, steyr napisał(a):

Mam w rodzinie z14xep w Merivie A. Tak jak piszesz producent masła, auto codziennie jeździe 2x9km czyli bez dramatu. Przy większych mrozach muszę wybierać to masło do słoika litrowego, dramat. W zeszła zimę zamarzła odma i wyrzuciło olej, na szczęście tylko 1l. Przynajmniej nie trzeba konserwować komory silnika. Po 115tkm wymieniałem rozrząd tj. łańcuch. Zatarł się tłoczek w pompie oleju i trzymał ciśnienie oleju na rozgrzanym ok 4Bar zamiast 1,5Bar przez co kolejny napinacz rozrządu siadł. Przednie sanki zmieniałem 2 lata wstecz z powodu korozji, tak samo przewody hamulcowe na tylnej belce a auto z 2009r.

Miałem zagazowane z14XEP w budzie Astry H.

U mnie od 28kkm do chyba 120kkm (rocznik 2009, u mnie 2012-2017), raz wymieniona cewka, innych problemów brak.

Kupiec jak usłyszał, że jeździła kobieta to bez wsiadania zdiagnozował ślizgające się sprzęgło. ;l

Tylko się uśmiechnąłem na to, a jemu nie przeszkodziło to w kupnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.