Skocz do zawartości

Volvo z silnikiem 2.0 chyba turbo i skrzynią dwusprzęgłową 7 biegów


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

XC40 spalinowy B3, czyli wg zeznań sprzedawcy 2.0 turbo z skrzynią AT dwusprzęgłową 7 biegów.

Wady, zalety takiego napędu?

Skorupa trzyma się antykorozyjnie?

Uwagi co do tego auta?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, rwIcIk napisał(a):

XC40 spalinowy B3, czyli wg zeznań sprzedawcy 2.0 turbo z skrzynią AT dwusprzęgłową 7 biegów.

Wady, zalety takiego napędu?

Skorupa trzyma się antykorozyjnie?

Uwagi co do tego auta?

 

 

 

B3 jak i T3 miały raczej 8 biegów w AT

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/volvo/xc40/crossover-facelifting/silnik-benzynowy-2.0-b3-163km-od-2022/?vs=volvo%2Fxc40%2Fcrossover%2Fsilnik-benzynowy-1.5-t3-163km-2018-2021&c1=33685&c2=30354

 

i najnowsze Vmax - 180km/h 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

Ta ma być 7 biegowa dwusprzęgłowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, rwIcIk napisał(a):

XC40 spalinowy B3, czyli wg zeznań sprzedawcy 2.0 turbo z skrzynią AT dwusprzęgłową 7 biegów.

Wady, zalety takiego napędu?

Skorupa trzyma się antykorozyjnie?

Uwagi co do tego auta?

 

 

 

 

Sprawdz czy ma naped pompy oleju za pomoca mokrego paska czy lancuszka.

Te pierwsze lubily sie sypac i doprowadzac do zatarcia silnika, ale jest zestaw do konwersji.

Ogolnie to auto klasy B+, wg mnie zdecydowanie za drogie wzgledem tego co oferuje.

Do rozwazenia jedynie w najwyzszych wersjach wyposazenia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

Ogolnie to auto klasy B+, wg mnie zdecydowanie za drogie wzgledem tego co oferuje.

Do rozwazenia jedynie w najwyzszych wersjach wyposazenia.

B+  to raczej Captur , Vitara , Mokka , Kamiq , T-Roc .... i masę innych . XC40 raczej ku klasy C się zbliża . Ponoć Dustera plasują w klasie C a jest węższy w środku od Vitary od 5-9cm w zależności mierzenia szerokości  na drzwiach w kilku miejscach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Sprawdz czy ma naped pompy oleju za pomoca mokrego paska czy lancuszka.

Te pierwsze lubily sie sypac i doprowadzac do zatarcia silnika, ale jest zestaw do konwersji.

Ogolnie to auto klasy B+, wg mnie zdecydowanie za drogie wzgledem tego co oferuje.

Do rozwazenia jedynie w najwyzszych wersjach wyposazenia.

Duże rabaty dają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

Jakie konkretnie?

Wiela PLN-ów takie cosik?

W Internecie ogłaszają 23 tys. i można więcej.

Takie XC40 minimum 150 kzł.

Ale odbiór dopiero na przełomie 2024-2025 8]

 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mmaciejosss napisał(a):

B+  to raczej Captur , Vitara , Mokka , Kamiq , T-Roc .... i masę innych . XC40 raczej ku klasy C się zbliża . Ponoć Dustera plasują w klasie C a jest węższy w środku od Vitary od 5-9cm w zależności mierzenia szerokości  na drzwiach w kilku miejscach 

XC 40 ma niewiele mniej cm od mojego Tucsona - porównywalne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kadu napisał(a):

Nie. To chińska skrzynia Geely. Volvo nie ma od dawna nic wspólnego z Fordem.

Pytanie, czy trzeba dopłacać do wydłużonej gwarancji ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

Sprawdz czy ma naped pompy oleju za pomoca mokrego paska czy lancuszka.

Te pierwsze lubily sie sypac i doprowadzac do zatarcia silnika, ale jest zestaw do konwersji.

Ogolnie to auto klasy B+, wg mnie zdecydowanie za drogie wzgledem tego co oferuje.

Do rozwazenia jedynie w najwyzszych wersjach wyposazenia.

Oszalałeś? Za gotówkę, to w najniższej ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał(a):

Ale odbiór dopiero na przełomie 2024-2025 8]

To lipa, z 5x bym się rozmyślił, a i warunki gry co chwila się zmieniają i może co innego w oko by wpadło.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, rwIcIk napisał(a):

Oszalałeś? Za gotówkę, to w najniższej ;]

 

 

To zerknij sobie na wyposazenie tej podstawowej wersji, wg mnie cena zupelnie nieadekwatna do tego co oferuje.

No i to model ktory pewnie za chwile wyleci z oferty, bo premiera byla w 2017...

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

To zerknij sobie na wyposazenie tej podstawowej wersji, wg mnie cena zupelnie nieadekwatna do tego co oferuje.

No i to model ktory pewnie za chwile wyleci z oferty, bo premiera byla w 2017...

Żonie się podoba ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

No bo to chyba grupa docelowa tego auta ;]

 

Bardzo poprawny samochodzik

prawie 2 lata juz żona jeździ, głównie kręcenie sie po mieście. Ale tez ze2 razy popracował jako samochod rodzinny. Całkiem sporo miejsca w środku 

porównywałem z t-rock, subiektywnie VW mniej miejsca w srodku 

co do skrzynie, to nawet nie kojarze ile ma biegów 7 czy 8 :)

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, akisel napisał(a):

Bardzo poprawny samochodzik

prawie 2 lata juz żona jeździ, głównie kręcenie sie po mieście. Ale tez ze2 razy popracował jako samochod rodzinny. Całkiem sporo miejsca w środku 

porównywałem z t-rock, subiektywnie VW mniej miejsca w srodku 

co do skrzynie, to nawet nie kojarze ile ma biegów 7 czy 8 :)

 

 

Chciałem dodać że ten XC40 ma tyle miejsca na nogi z tyłu co jakiś Swift. Także może robić za rodzinny ale w ograniczonym zakresie :P Ale fakt - ładnie wygląda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, lucash napisał(a):

Chciałem dodać że ten XC40 ma tyle miejsca na nogi z tyłu co jakiś Swift. Także może robić za rodzinny ale w ograniczonym zakresie :P Ale fakt - ładnie wygląda. 

No nie wiem

w swift, co prawda nigdy nie siedziałem a ni z przodu a ni z tylu ;) nie będę sie kłócił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, rwIcIk napisał(a):

XC40 spalinowy B3, czyli wg zeznań sprzedawcy 2.0 turbo z skrzynią AT dwusprzęgłową 7 biegów.

Wady, zalety takiego napędu?

Skorupa trzyma się antykorozyjnie?

Uwagi co do tego auta?

 

Moja generalna zasada - od wszystkiego co ma więcej niż jedno sprzęgło trzymam się z daleka. A jak Ford maczał jeszcze w tym palce... 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, grogi napisał(a):

 

Moja generalna zasada - od wszystkiego co ma więcej niż jedno sprzęgło trzymam się z daleka. A jak Ford maczał jeszcze w tym palce... 

 

A Ty nie masz przypadkiem Tucsona z DCT? ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, grogi napisał(a):

 

Moja generalna zasada - od wszystkiego co ma więcej niż jedno sprzęgło trzymam się z daleka. A jak Ford maczał jeszcze w tym palce... 

Mnóstwo aut jeździ - moje już 7 lat :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, grogi napisał(a):

Moja generalna zasada - od wszystkiego co ma więcej niż jedno sprzęgło trzymam się z daleka. A jak Ford maczał jeszcze w tym palce... 

Ford to się z Volvo rozwiódł już chyba dawno temu. Wątpię by do tej pory chińczyk po swojemu nie pozmieniał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, rwIcIk napisał(a):

Mnóstwo aut jeździ - moje już 7 lat :)

 

Mój też jeździ. Niecałe trzy lata i sprzęgłami już ciura, będą do wkrótce do wymiany...

  

17 minut temu, Maciej__ napisał(a):

A Ty nie masz przypadkiem Tucsona z DCT? ;)

 

Mam. Wniosek z własnej eksploatacji przez 75k głownie po autostradach. Nie wiem ile by sprzęgła wytrzymały, jakbym jeździł głownie w korkach 😄

Edytowane przez grogi
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, grogi napisał(a):

 

Mój też jeździ. Niecałe trzy lata i sprzęgłami już ciura, będą do wkrótce do wymiany...

  

 

Mam. Wniosek z własnej eksploatacji przez 75k głownie po autostradach. Nie wiem ile by sprzęgła wytrzymały, jakbym jeździł głownie w korkach 😄

 

Niestety DCT to chyba wyjatkowo nietrwale rozwiazanie...

Nie bez powodu Kia ogranicza gwarancje na 20kkm ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kadu napisał(a):

Po prostu jak DCT to tylko na sprzęgłach mokrych. Np. DQ250 w VAG jest wyjątkowo udaną i trwałą skrzynią. Wynalazki z suchymi lepiej sobie odpuścić.

te chińskie w Volvo mają być mokre ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, grogi napisał(a):

Mój też jeździ. Niecałe trzy lata i sprzęgłami już ciura, będą do wkrótce do wymiany...

Mam. Wniosek z własnej eksploatacji przez 75k głownie po autostradach. Nie wiem ile by sprzęgła wytrzymały, jakbym jeździł głownie w korkach 😄

Mi wymienili przy 45 kkm podobno na twardsze.

Jazda głównie po mieście.

Teraz mam 126 kkm i dalej działają dobrze.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Rado_ napisał(a):

To ile to %? Bo slabo to wygląda.

Wersja za 179 + dodatki i lakier wychodzi cennikowo ponad 185, a po rabacie prawie 157 tys. zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w dwójkę jeździcie to weź coś fajnego na stare lata. 
 

Mini stary model nówka 136 KM kupisz taniej lepiej wyposażony. lub rocznego ale szybkiego. Zobacz też na Atece poprawne auto bez wad. image.png.f4074353f613f9a712ecb264d6abf24c.png

Edytowane przez wujek
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał(a):

Jak w dwójkę jeździcie to weź coś fajnego na stare lata. 
 

Mini stary model nówka kupisz taniej lepiej wyposażony. lub rocznego 

Właśnie Volvo jest fajne na stare lata :)

 

  • Lubię to 1
  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Jak chcesz dziadkowe auto to zerknij na CX-5 ;)

Tam sie nie ma co popsuc ;]

 

W Volvo trzeba sie liczyc, ze jak cos maja naprawić, to auto 3-4 miechy stoi w serwisie💩 Przynajmniej w Olsztynie to norma;]

  • Smutny 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Jak chcesz dziadkowe auto to zerknij na CX-5 ;)

Tam sie nie ma co popsuc ;]

 

Przymierzałem się kiedyś do CX-5, a wyszedł Tucson :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Rado_ napisał(a):

W Volvo trzeba sie liczyc, ze jak cos maja naprawić, to auto 3-4 miechy stoi w serwisie💩 Przynajmniej w Olsztynie to norma;]


Kłamiesz - mieszkam w Olsztynie i tutaj nie ma ASO Volvo 🙂 Piszę o Olsztynie w woj. śląskim 🙂 https://www.olsztyn-jurajski.pl/

 

A wracając do tematu już na poważnie: wiadomo coś o tym chińskim producencie skrzyń? Od ilu lat działają, jakie mają opinie itp?

 

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Artur_W_wa napisał(a):

Ale w środku z tyłu jest mniejszy, ostatnio kumpel dostał zamiast Tucsona i testowaliśmy :oki:

przecież to inna liga. XC40 jest miejskim SUVem a Tuscon jednak crossover'em czy tam małym SUVem choć ta definicja nie pasuje mi ani do Q5 ani do Kia Sportage czy tym podobnych. Inna liga. Ale XC40 świetnie się sprawdzi w postaci prestiżowozu tyle że ze słabym wyposażeniem jeśli nie bierze się extra dodatków. Wypadałoby dodać co najmniej driver asssist i czujniki. Ale jak jest dobra promka to brać jak nic ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lucash napisał(a):

przecież to inna liga. XC40 jest miejskim SUVem a Tuscon jednak crossover'em czy tam małym SUVem choć ta definicja nie pasuje mi ani do Q5 ani do Kia Sportage czy tym podobnych. Inna liga. Ale XC40 świetnie się sprawdzi w postaci prestiżowozu tyle że ze słabym wyposażeniem jeśli nie bierze się extra dodatków. Wypadałoby dodać co najmniej driver asssist i czujniki. Ale jak jest dobra promka to brać jak nic ;)

grzane zydle, kiera, czujniki przód tył, szyby przyciemniane :ok:

navi, kamera, asystenty są w standardzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lucash napisał(a):

Ale XC40 świetnie się sprawdzi w postaci prestiżowozu

 

Przecież to Geely Xingyue ze znaczkiem Volvo, robiony w Chinach i na Białorusi. Dobra, można zastanawiać się nad plusami i minusami, ale prestiż?!? ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.