Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ekspres do kawy# budżet ~ 2ooo zł

Featured Replies

Napisano

Od dłuższego czasu chodzi za mną ekspres do kawy. Z moich wymagań: zbiornik na mleko i wbudowany młynek, fajnie jakby miał cyfrowy wyświetlacz🤣. Użytek domowy, coś w miarę łatwego w obsłudze (czyszczenie, serwis). 
W pracy jest Delonghi  Capuccino, w moim budżecie idzie coś takiego kupić ale nie znam się i nie wiem czy to dobry ekspres, czy może w tej cenie można wybrać coś lepszego😉

Napisano
Godzinę temu, Mr_Hyde napisał(a):

Od dłuższego czasu chodzi za mną ekspres do kawy. Z moich wymagań: zbiornik na mleko i wbudowany młynek, fajnie jakby miał cyfrowy wyświetlacz🤣. Użytek domowy, coś w miarę łatwego w obsłudze (czyszczenie, serwis). 
W pracy jest Delonghi  Capuccino, w moim budżecie idzie coś takiego kupić ale nie znam się i nie wiem czy to dobry ekspres, czy może w tej cenie można wybrać coś lepszego😉

Delonghi Dinamica u mnie w domu sprawdza się :ok:

Napisano
3 godziny temu, Mr_Hyde napisał(a):

Magnifica S.   Prosty skuteczny łatwy do czyszczenia , u mnie trzy lata służy z powodzeniem.

Napisano
  • Autor
9 godzin temu, Rado_ napisał(a):

Hmm cena fajna, ale doczytalem że  to  używany, odnawiany fabrycznie 🤔🤔🤔

Napisano

philips latte go, genialny pojemnik na mleko bez żadnych rurek które ciężko się czyści

Napisano
16 godzin temu, Mr_Hyde napisał(a):

Hmm cena fajna, ale doczytalem że  to  używany, odnawiany fabrycznie 🤔🤔🤔