maxartur Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze diesle są coraz lepsze . Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 kto udowodnił i gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 zaraz sie zacznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Moje zdanie : Diesle( własciwie TD bo innych to już praktycznie nie produkują) zaczynają przeganiać benzynowce w ilości usterek Vakum pompa, wtryskiwacze, turbiny- wszystko nader wrażliwe na dużą ilość czynników i strasznie przy tej swej awaryności drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 JAkby benzyna miala 2.2 turbo to diesel by nie mial szans. Stary porownaj 1.6 benzyne i 1.6 diesla a nie 2.2 turbo diesla z wolnossacym 1.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > zaraz sie zacznie... chcę po prostu zapytać które światowej sławy centrum diagnostyczne wydało taka opinię na podstawie badań porównujacych benzynę i turbo-diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Zapomniales o jednym waznym slowie. Turbo Diesel.. wiec jesli porownywac to TD do turbo benzyny A poza tym - skoro zaczynaja przeganiac to czemu nie ma zadnego np. Porsche z dieslem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekL Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Pamietaj ze porownales turbodoladowany silnik diesla z wolnossacym silnikiem benzynowym, aby uczciwie wykonac taki test wez oba samochody z silnikami turbo, wtedy wnioski moga byc zupelnie odmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > JAkby benzyna miala 2.2 turbo to diesel by nie mial szans. > Stary porownaj 1.6 benzyne i 1.6 diesla a nie 2.2 turbo diesla z > wolnossacym 1.8. z tego co pamietam nie na darmo w wyścigach SSS na 1/4 mili wszystkie turbo startuja w klasie o 1.7 pojemności wyższej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > JAkby benzyna miala 2.2 turbo to diesel by nie mial szans. > Stary porownaj 1.6 benzyne i 1.6 diesla a nie 2.2 turbo diesla z > wolnossacym 1.8. To nie ja porównywałem. Ja tylko byłem widzem Chodziło im o tą samą moc silników a nie pojemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Jak wszystkim wiadomo, postęp w technologii silników wysokoprężnych w ostatnich latach był bardzo duży. Tutaj porównujemy nowego diesla, z wiekszą pojemnością i turbo, do mniejszej benzyny, wolnossącej. Jedynym "pomagaczem" dla benzyny jest v-tec. Ja nie mogę się doczekać nowych benzyn, o pojemnościach 1.4-1.6 z T, które powoli zaczynają wchodzić na nasz rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Zapomniales o jednym waznym slowie. > Turbo Diesel.. wiec jesli porownywac to TD do turbo benzyny > A poza tym - skoro zaczynaja przeganiac to czemu nie ma zadnego np. > Porsche z dieslem ? Powiem ci z pewnych zrodel, ze juz jest w planach. Wstepnie ma byc montowany w Panarema A jak bedzie to sie okaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Powiem ci z pewnych zrodel, ze juz jest w planach. Wstepnie ma byc > montowany w Panarema A jak bedzie to sie okaze Pamiętaj o podstawowych mankamentach diesla - kultura pracy nadal jest na sporo niższym poziomie niż porównywalnej benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Jak wszystkim wiadomo, postęp w technologii silników wysokoprężnych w > ostatnich latach był bardzo duży. Tutaj porównujemy nowego > diesla, z wiekszą pojemnością i turbo, do mniejszej benzyny, > wolnossącej. Jedynym "pomagaczem" dla benzyny jest v-tec. Ja nie > mogę się doczekać nowych benzyn, o pojemnościach 1.4-1.6 z T, > które powoli zaczynają wchodzić na nasz rynek. Masz na mysli np tego z Glofa V 1.4 TSI 140KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Moje zdanie : > Diesle( własciwie TD bo innych to już praktycznie nie produkują) > zaczynają przeganiać benzynowce w ilości usterek > Vakum pompa, wtryskiwacze, turbiny- wszystko nader wrażliwe na dużą > ilość czynników i strasznie przy tej swej awaryności drogie fachowa opinia poparta praktyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > To nie ja porównywałem. Ja tylko byłem widzem Chodziło im o tą samą > moc silników a nie pojemności moc moga miec ta sama ale w innym zakresie obrotow i z innym momentem obrotowym. nie sama moca silnik zyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Jakoś mnie żadne sekundy nie przekonują . Jeśli jadąc dieslem będzie w nim tak samo cicho jak w benzyniaku , to kiedyś może . Pewnie najnowsze diesle są porównywalne z benzyniakiem , ale interesują mnie tylko nowe samochody , więc ze względu na cenę tak szybko takiego nie kupię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Masz na mysli np tego z Glofa V 1.4 TSI 140KM Tak, to IMO bardzo dobry przykład na ewolucję benzyniaków. Turbina + kompresor eliminują nawzajem wady każdego z osobna, do tego dochodzi niewielka pojemność. Koszty serwisu będa pewnie wyższe, ale nie można mówić, że koszty serwisu nowoczesnych diesli ( i ich wrażliwośc na jakośc paliwa przy wyrafinowanej aparaturze wtryskowej ) jest jakaś specjalnie niska. Dodatkowo - Fiat też będzie niedługo wprowadzał nowe małe turbo benzyny - jednym słowiem - robi się ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Tak, to IMO bardzo dobry przykład na ewolucję benzyniaków. Turbina + > kompresor eliminują nawzajem wady każdego z osobna, do tego > dochodzi niewielka pojemność. Koszty serwisu będa pewnie wyższe, > ale nie można mówić, że koszty serwisu nowoczesnych diesli ( i > ich wrażliwośc na jakośc paliwa przy wyrafinowanej aparaturze > wtryskowej ) jest jakaś specjalnie niska. Dodatkowo - Fiat też > będzie niedługo wprowadzał nowe małe turbo benzyny - jednym > słowiem - robi się ciekawie Robi sie ciekawie, ale sadzisz ze to beda mniej awaryjne. Ja sadze, ze nie bo sa to tak wyżyłowane silniki ze na pewno bedzie mniejsza ich zywotnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat moim zdaniem test nie był wiarygodny, gdyż diesel ma dużo większy moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Robi sie ciekawie, ale sadzisz ze to beda mniej awaryjne. Ja sadze, > ze nie bo sa to tak wyżyłowane silniki ze na pewno bedzie > mniejsza ich zywotnosc Dlaczego wyzyłowane. 1.4 TSI 140 KM to nie jest jakaś horrendalna moc, mniejsza żywotnośc pewnie tak - a jaka jest żywotność aktualnych najnowszych diesli ? Na pewno nie są to już przebiegi jak w starszych silnikach bez turbo gdzie z 1.9 robiło się 60KM Dodatkowo - nawet jeśli taki silnik zrobi 200tyś do naprawy głównej - kto to sprawdzi ? Te auta projektowane są inaczej niż kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Moze i tak ale np. w moim aucie z TDI przy 100km/h jest ciszej niz w takim samym z silnikiem benzynowym o takiej samej mocy... Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Moze i tak ale np. w moim aucie z TDI przy 100km/h jest ciszej niz w > takim samym z silnikiem benzynowym o takiej samej mocy... > Krawiec weż pod uwage fakt, że masz nizsze obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BebOOczek Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Zalezy tez od kierowcy jeden z nich mogl byc lepszym wyscigowcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 a co za instytut przeprowadził takie badania? a moment w bagazniku schowaliście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to 2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Chyba tylko w cenie przy dystrybutorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > fachowa opinia poparta praktyka zgadza się Współpracuje się w dostarczaniu podzespołów do warsztatów/sklepów i wszelakich innych instytucji mających styczność z motoryzacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > zgadza się > Współpracuje się w dostarczaniu podzespołów do warsztatów/sklepów i > wszelakich innych instytucji mających styczność z motoryzacją do benzyn nic nie dostarczacie bo sie nie psuja? myslalem ze masz praktyke bo jezdzisz dieslem i zrobiles tak pare set tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Parę lat temu w próbowali astrę II w dieslu na rajdowych trasach. Z tego co pamiętam to takie auto startowało m.in. w mistrzostwach Austrii. Bez większych rewelacji jednak. PS W Polsce startuje też fabia 1.9 tdi. Wygrywa w swojej klasie, ale tylko dlatego że konkurencji nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 pewnych ludzi nie da sie rpzekonac i dobrze nie wszyscy musze z tego korzystac,ja cenie diesla za male spalanie i jazde na nizszych obrotach,po prostu to lubie benzyna sie kupowato jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > do benzyn nic nie dostarczacie bo sie nie psuja? elementy exploatacyjne > myslalem ze masz praktyke bo jezdzisz dieslem i zrobiles tak pare set > tys km jeżdze różnymi dieslami ( od 90 do 140 km ) + beznzynowe silniki wolnossące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > To nie ja porównywałem. Ja tylko byłem widzem Chodziło im o tą samą > moc silników a nie pojemności Nie no panie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Tak, to IMO bardzo dobry przykład na ewolucję benzyniaków. Turbina + > kompresor eliminują nawzajem wady każdego z osobna, do tego > dochodzi niewielka pojemność. Koszty serwisu będa pewnie wyższe, > ale nie można mówić, że koszty serwisu nowoczesnych diesli ( i > ich wrażliwośc na jakośc paliwa przy wyrafinowanej aparaturze > wtryskowej ) jest jakaś specjalnie niska. Dodatkowo - Fiat też > będzie niedługo wprowadzał nowe małe turbo benzyny - jednym > słowiem - robi się ciekawie Twinchargered ma 170 KM nie 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Twinchargered ma 170 KM nie 140 Sorry - moja pomyłka - tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Sorry - moja pomyłka - tym lepiej Pewnie.. uwazam ze jeden z ciekawszych silnikow Przynajmniej na papierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Przed atakiem zimy w Polsce udowodniliśmy na zamknietym torze, ze > diesle są coraz lepsze . > Do wyścigu stanęły dwie Hondy Civic o mocach 140KM. Jedna to >2.2iCDTI > 140KM druga to 1.8 iVTEC 140KM > Pierwsza próba wyścig na cwierc mili. Honda w dieslu zwyciezyla > Druga proba to wyscig po wytyczonym torze. Ponownie diesel zwyciezyl > Musze przyznac ze swiat sie zmienia i juz niebawem mysle ze diesle > zaczna bardzo silnie wypierac silniki benzynowe nawet w sporcie > A Wasze jakie zdanie jest na ten temat Jak porownasz seryjnego turbo diesla z turbo benzyna o takiej samej pojemnosci i diesel zwyciezy to wtedy bedzie mozna skomentowac. Narazie porownales auto turbo z wolnossacym , to tak jakbys porownal Audi 1.8 i Audi 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 ale ..... diesel jest uturbiony i o wiekszej pojemnosci wiec ...... jakie tu porownanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Pewnie.. uwazam ze jeden z ciekawszych silnikow > Przynajmniej na papierze BMW 335i biTurbo tez nie jest zle 400Nm@1300-5000 i 306KM@5800 i < 10L/100km ktory diesel to potrafi nie wspomne o kulturze pracy R6 w benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Jak porownasz seryjnego turbo diesla z turbo benzyna o takiej samej > pojemnosci i diesel zwyciezy to wtedy bedzie mozna skomentowac. > Narazie porownales auto turbo z wolnossacym , to tak jakbys porownal > Audi 1.8 i Audi 1.8T no wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 wlasnie bo nie wyobrazam sobie F1 w dizlu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > wlasnie > bo nie wyobrazam sobie F1 w dizlu Pomoge KLE KLE KLE GHHHHGHH KLE KLE KLE itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > wlasnie > bo nie wyobrazam sobie F1 w dizlu 24 Le Mans wygralo Audi w dieslu hahahahahahha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > 24 Le Mans wygralo Audi w dieslu hahahahahahha Tylko temu ze rzadziej musial tankowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Pierwszy raz w historii tego slynnego wyscigu wygral samochod z silnikiem diesla i byl to samochod mozna powiedziec tradycyjnie juz marki Audi Napedzany silnikiem V10 TDi pokonal 380 okrazen srednio po 14,1 na jednym tankowaniu Drugi na mecie zameldowal sie Pescarolo Sport a trzecie bylo kolejne Audi V10 TDi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Tylko temu ze rzadziej musial tankowac to chyba dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > BMW 335i biTurbo tez nie jest zle > 400Nm@1300-5000 i 306KM@5800 i < 10L/100km ktory diesel to potrafi > nie wspomne o kulturze pracy R6 w benzynie V8 diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > V8 diesle taki zakres obrotowy i taka kultura pracy? moze ja jezdzilem innym V8 D niz Ty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > to chyba dobrze? Ja nie twierdze ze to zle,czekam jeszcze tylko kiedy auto LPG odniesie w tym wyscigu jakis sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > taki zakres obrotowy i taka kultura pracy? > moze ja jezdzilem innym V8 D niz Ty... sporo ostatnio jezdzilem 400cdi w W220 kultura pracy? tam nie wiedzialem czy silnik pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 trzeba było wziąć benzynę 2.2T, a tak to można sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.