Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. G.O.A.T.

    Rabaty na premiumy

    Z przodu? Bo nam też zaczęło coś stukać ale szybko wypchnęliśmy, jak się okazało do Moskwy.
  3. Dzisiaj
  4. Wczoraj
  5. https://moto.pl/MotoPL/7,88389,27509419,na-takich-skrzyzowaniach-nie-ustepuj-temu-z-prawej-czemu-bo.html#:~:text=Skoro przecięcie zwykłej publicznej drogi z drogą wewnętrzną,pierwszeństwo mają samochody znajdujące się z prawej strony. "Skrzyżowanie" drogi publicznej z drogą wewnętrzną nie jest skrzyżowaniem. Jakakolwiek próba ustalenia tam pierwszeństwa przejazdu znakami jest nieskuteczna, bo nie ma skrzyżowania, a wyjeżdzający z drogi wewnętrznej zwyczajnie włączają się do ruchu.
  6. Ryb

    Mercedes Level 3

    Jeśli sztuczna inteligencja stanie się naprawdę inteligentna to pierwsze co zrobi będzie eksterminacja ludzkości.
  7. Zapytam kumpla który silnik do końca rozszerzonej gwarancji mu nie dojechał i ma nowy;-)))
  8. Ten starter pak to taki trochę na siłę i dla świętego spokoju. Teoretycznie niezbędna jest tylko wymiana oleju w silniku i ubezpieczenie, pozostałe mogą poczekać, ale wolę zrobić i zapomnieć. Ubezpieczenie też mogłem spokojnie wziąć za 2300 a nie 2900, ale poklikaliśmy jakieś opcje i wyszło jak wyszło Na razie rzeczy leżą i się kurzą, bo od miesiąca nie znalazłem mechanika chętnego do ruszenia palcem przez majówką. Jak dobrze pamiętam to Jeepa GC kupiłem kiedyś za niecałe 20k i na dzień dobry wleciało 6k; starego Forka kupionego za 20-kilka zresztą chyba też musiałem odszczurzyć po zakupie za kilka zł. Wracając do Seata - na razie nie mogę sobie poradzić z aktualizacją nawigacji - Ściągnąłem mapy z jakiegoś forum - navi twierdzi, że nie ma danych; - podmieniłem plik OVERALL.NDS, navi się włącza ale mapy są puste; - ściągnąłem mapy z oficjalnej strony, jest jakiś dziwny jeden duży plik z którym nie wiadomo co zrobić. Został mi do sprawdzenia jeszcze mib-helper.com, ale ciągle zapominam spisać numer SW Train w samochodzie.
  9. Nic mi we francuskiej myśli technicznej nie ubywa tylko na wskaźniku. Co prawda gówniak chla jak smok, ale na LPG przełącza się momentalnie.
  10. stalan

    1,2Tce - poprawiony?

    Temat już tu był i został przedyskutowany. Poza tym na YT pojawił się film "wyjaśniający" mechanika ,dla którego wymiana na koszt klienta była wygodniejsza niż przerastający go remont, gdyż wymagane do tego remontu części (wbrew temu co twierdził) są dostępne.PS jak ten film gdzieś znajdę to może wrzucę.
  11. Mój sie zastanawiał PHEV, ale cena było spora. @rwIcIk popytaj u dealerów, czasami mają auta którymi jeźdzą sprzedawcy/pracownicy. Zwykle to są bogate wersje, max kilku miesięczne, dostępne praktycznie od ręki i z dobrym rabatem. Siedziałem kiedyś w takim na Płowieckiej, auto zaskoczyło mnie miejscem w środku, nie jest takie małe. Osobiście bym szedł w wersje 2.0 8AT, to sprawdzona konstrukcja i potrafi być oszczędna. Z mojej perspektywy najlepsze rabaty dostawałem zawsze w Dom Volvo, na Puławskiej.
  12. HanYs

    Mercedes Level 3

    Da się ustawić tak żeby nie zmieniała pasów
  13. Jaruga

    1,2Tce - poprawiony?

    Moja ujezdza takiego. Pytałem w okolicy to okolice 3k z olejem
  14. torelek

    Mercedes Level 3

    Gdyby potrafiła, to nie byłaby to sztuczna inteligencja.
  15. stalan

    1,2Tce - poprawiony?

    Dla ścisłości 6 lat,weszła do produkcji w 2018r.Przynajmniej jeśli chodzi o 1,3Tce.
  16. Ryb

    Mercedes Level 3

    Pytanie czy potrafi samodzielnie blokować lewy pas.
  17. Chalek

    1,2Tce - poprawiony?

    Widzę kompletny rozrząd z aso 1900. Zł. 10rbh, sporo jak na takiego bzika małego
  18. Przepisy to na to to samo, co na gasnące pozycyjne w lampie po włączeniu kierunkowskazu - czyli nic, bo te pierwsze nie nadążają za pomysłami i zmianami w homologacjach - bo teraz jest tak ekologicznie, że co nowy model to ma jakieś dziwne wymysły
  19. W 0.9 rozrządy często odzywają się przed zrobieniem 200 kkm. Wymiana do tanich nie należy, bo to ok 10 rbh.
  20. Chalek

    1,2Tce - poprawiony?

    W tym 0.9 w clio iv mocno padają? Bo rozrzad po zakupie to standard.
  21. W Mazdzie tez gasna jak zaciagne reczny w pozycji na auto... Tak bylo fabrycznie, wiec homologacje przeszlo. NIe wiem jaka za tym stala logika, bo zadnego praktycznego zastosowania nie wymyslilem Co ciekawe DRL po uruchomieniu auta, zapalaja sie dopiero jak auto ruszy, po przejechaniu 2-3 metrow.
  22. Bliżej do 0.9 tce. 0.9 został zastąpiony przez 1.0, wyeliminowali bolączki typu rozrząd, pojemność to dokładnie 999 ccm /3 cyl= 333 ccm z cylindra, natomiast 1.3 tce, to dokładnie 1332 ccm, więc dołożony cylinder do 1.0. O awaryjności 1.0 i 1.3 na razie zbyt wiele nie ma, bo to dopiero 4 lata jeździ, ale wydaje mi się, że będzie dobrze, choć części do nich jest mało na rynku.
  23. @Maciej__ - każdy z nas się tutaj "mądrzy", więc daruj sobie takie teksty. Pokaż mi przepis, który mówi, że znak D-53 bezpośrednio wskazuje na konieczność ustąpienia pierwszeństwa. @FrugOs - zgodnie z Twoją sugestią - odświeżyłem. Przeczytałem tekst rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. http://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2019/454 Również polecam lekturę. Nie znalazłem w nim nic o tym, jakoby znak D-53 oznaczał konieczność ustępowania pierwszeństwa komukolwiek. Oznacza on tyle (i tylko tyle), że oznacza wyjazd ze strefy ruchu. Konieczność ustąpienia pierwszeństwa przejazdu wynika z faktu wjeżdżania na drogę publiczną z drogi wewnętrznej. Gdyby znaku D-53 nie było a był znak D-47 (koniec drogi wewnętrznej) konieczność ustąpienia pierwszeństwa przejazdu byłaby taka sama. Ale to wynika z przepisów a nie takiego, czy innego znaku. @tomecki - filmik obejrzałem. Opowiada on o trochę innej sytuacji. Musżę przyznać, że tamta kombinacja dróg wewnętrznych i publicznej jest "godna podziwu". @Artur_W_wa - w podanym przez Ciebie linku jest definicja/opis znaku D-53. Nie znalazłem tam żadnej wzmianki, jakoby wskazywałby on bezpośrednio na konieczność ustępowania pierwszeństwa przejazdu komukolwiek. Kończąc - ze swojej strony. Gdyby na omawianym skrzyżowaniu nie było znaków precyzujących pierwszeństwo przejazdu, to wyjeżdżając z tej drogi wewnętrznej należałoby ustąpić pierwszeństwa wszystkim uczestnikom ruchu znajdującym się na drodze publicznej. Bez względu na to czy stoi tam znak D-53 (Koniec Strefy Ruchu) czy nie. Zapewne gdyby go nie było - stałby znak D-47 (koniec drogi wewnętrznej). Jak już ustaliliśmy znaki stojące przy drodze wewnętrznej "są ważne". Skoro są ważne, to obowiązują i nic mi na ten temat nie wiadomo, żeby koniec drogi wewnętrznej czy strefy ruchu miał anulować znaki stojące wewnątrz strefy (w rozporządzeniu znalazłem jedynie info o tym, że znaki zakazu obowiązują tylko do końca strefy). Mając na uwadze powyższe - sądzę, że ustawodawca dostrzegł możliwość unieważniania znaków wraz z końcem strefy. Jeśli by chciał, żeby nie tylko zakazy obowiązywały tylko wewnątrz strefy - zapewne zrobiłby to również dla innej kategorii znaków. Jednak tego nie uczynił. Uważam, że kolejność tych znaków nie ma kompletnie żadnego znaczenia. Jeden z nich reguluje pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu poza drogą wewnętrzną a drugi tylko informuje, że kończy się Strefa Ruchu (tylko tyle i nic więcej). Jako, że znaki drogowe "są ważniejsze" niż przepisy - uważam, że prawidłowo należy się poruszać tak, jak prezentują znaki o pierwszeństwie przy skręcie w lewo. Ale - oczywiście - każdy ma prawo pozostać przy swoim zdaniu. Z mojej strony EOT.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.