Tommi Napisano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 > Do czego to kolektor?? po flanszy widać że 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Marca 2010 Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 > na jakie fi te rurki są? i czy to nierdzewka jest? nie wiem jaka średnica, to zwykła stal. To nie moj kolektor, to chyba kolegi jataman, bynajmniej tak mi się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Marca 2010 Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 momentem glowe dokrecic ? kanapka dwie stalowe uszczelki + 2 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 > momentem glowe dokrecic ? > kanapka dwie stalowe uszczelki + 2 mm tym samym co seria + dodatkowe 90 stopni tak było u mnie i problemu do 1.5bara nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 4 Marca 2010 Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 > tym samym co seria + dodatkowe 90 stopni tak było u mnie i problemu > do 1.5bara nie było czyli 30 Nm + 90 stopni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > czyli 30 Nm + 90 stopni? 30nm + 90 + 90 chyba Bo seria jest 30nm + 90 ale nie pamietam dokladnie, musialbym looknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > 30nm + 90 + 90 chyba > Bo seria jest 30nm + 90 ale nie pamietam dokladnie, musialbym looknac seria jest według książki 30nm +2x 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 to wiadomo, ale jak skrecic coś takiego jak pisze taquito ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > to wiadomo, ale jak skrecic coś takiego jak pisze taquito ? chodzi ci o 2 upg i przekładkę.. skręciłem tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > to wiadomo, ale jak skrecic coś takiego jak pisze taquito ? 30nm + 3x 90 stopni czytanie nie boli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 do mnie trzeba prosto pisać dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 No i mi wyszło coś takiego dzisiaj po 2.5h w zaciszu garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > No i mi wyszło coś takiego dzisiaj po 2.5h w zaciszu garażu jezeli w środku wygląda tak jak na zewnątrz.... to będziesz potrzebował kolejny komplet flansz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > jezeli w środku wygląda tak jak na zewnątrz.... to będziesz > potrzebował kolejny komplet flansz Rozwiń bo nie łapię. Masz na myśli spawy że nie są idealne, czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > Rozwiń bo nie łapię. > Masz na myśli spawy że nie są idealne, czy co? chodzi o to żeby nie narobić kluchów w środku kanałów bo zaburza to przepływ spalin to było migiem spawane i tak wychodzi, wiem że w środku raczej jest ok ale sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > chodzi o to żeby nie narobić kluchów w środku kanałów bo zaburza to > przepływ spalin > to było migiem spawane i tak wychodzi, wiem że w środku raczej jest > ok ale sprawdź Nie przepalałem ścianki na wylot, więc w środku powinno być gładko ale jeszcze nie zaglądałem tam. Muszę to odkręcić i obspawać od dołu ale chory jestem i dzisiaj już nie miałem siły, zresztą zbrakło też czasu. Starałem się tak wszystko spasować, żeby nie było schodków itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > No i mi wyszło coś takiego dzisiaj po 2.5h w zaciszu garażu Nie chce za wczasu oceniać ale będzie straszna qupa zamiast odjechac kawałek od glowicy ratując sobie przepływ to rurki zesmarkales razem z flansza a turbina nadrobiles odsadzenie... Bez zejścia 2w 1 tylko znowu flansza przysmarkana do rury... Cieniutko to widzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Nie chce za wczasu oceniać ale będzie straszna qupa zamiast odjechac > kawałek od glowicy ratując sobie przepływ to rurki zesmarkales > razem z flansza a turbina nadrobiles odsadzenie... Bez zejścia > 2w 1 tylko znowu flansza przysmarkana do rury... Cieniutko to > widzę... Przerabiałem milion patentów ale nie było miejsca na inne umieszczenie turbiny, ani niżej, ani dalej. Mogłem rzeźbić rogi jak u barana ale przeraziło mnie zejście 4w1 i zrobiłem tak. Jak nie podoła to zrobię nowy. Co może się dziać w tym kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek_111 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > No i mi wyszło coś takiego dzisiaj po 2.5h w zaciszu garażu imo troche mozna bylo sie bardziej postarac, na pewno mozna to inaczej rozwiazac mysle ze nie specjalnie to bedzi ejechalo gora, dlaczego dp zostal zeliwny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Przerabiałem milion patentów ale nie było miejsca na inne > umieszczenie turbiny, ani niżej, ani dalej. > Mogłem rzeźbić rogi jak u barana ale przeraziło mnie zejście 4w1 i > zrobiłem tak. > Jak nie podoła to zrobię nowy. > Co może się dziać w tym kolektorze? Przepływ z dupy, to na 1 rzut oka. Tak samo może pękać z przegrzania, gdyż 2 i 3 cylinder "dmucha" prosto w ściankę. No ale jak nie było innego miejsca na kolektor, to zostaje jedynie panować na EGT, no i oczywiście przydało by się wyżarzyć a następnie splanować flansze. Prościej i w zasadzie tanie będzie trochę na nim pojeździć, jak wydmucha uszczelkę to ściągnąć, dać do planowania i złożyć na nowej uszczelce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Przepływ z dupy, to na 1 rzut oka. Tak samo może pękać z przegrzania, > gdyż 2 i 3 cylinder "dmucha" prosto w ściankę. No ale jak nie > było innego miejsca na kolektor, to zostaje jedynie panować na > EGT, no i oczywiście przydało by się wyżarzyć a następnie > splanować flansze. Prościej i w zasadzie tanie będzie trochę na > nim pojeździć, jak wydmucha uszczelkę to ściągnąć, dać do > planowania i złożyć na nowej uszczelce. czyli generalnie żeby jechało na wysokich obrotach dobrze powinien być baran? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > czyli generalnie żeby jechało na wysokich obrotach dobrze powinien > być baran? Nie koniecznie, bo pytanie co uważasz za wysokie obroty Sporo by poprawiło odsunięcie kolektora od głowicy, a z 2 i 3 cylindra nie wyprowadzać prostych rurek, tylko delikatne łuki skierowane w wyjście do sprężarki. Tak samo zrobić to przy flanszy do turbo, z 2 pierwszych cylindrów zrobić delikatny łuk schodzący do flanszy, z 2 pozostałych tak samo i połączyć je dopiero przy samej planszy, a nie naspawywać flanszę do poprzecznej rury bezpośrednio. Nieco zakręcone, ale mam nadzieję, że da się zrozumieć Ale fakt - choć zależy do jakiego zastosowania i typu sprężarki - baran jest chyba najoptymalniejszym kolektorem do użytku cywilnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Nie koniecznie, bo pytanie co uważasz za wysokie obroty no od 5 tys wzwyż > Sporo by poprawiło odsunięcie kolektora od głowicy, a z 2 i 3 > cylindra nie wyprowadzać prostych rurek, tylko delikatne łuki > skierowane w wyjście do sprężarki. Tak samo zrobić to przy > flanszy do turbo, z 2 pierwszych cylindrów zrobić delikatny łuk > schodzący do flanszy, z 2 pozostałych tak samo i połączyć je > dopiero przy samej planszy, a nie naspawywać flanszę do > poprzecznej rury bezpośrednio. > Nieco zakręcone, ale mam nadzieję, że da się zrozumieć no ja wiem o co Ci chodzi ja miałem robić kolektor 4w2w1 i chciałem zrobić mniej więcej tak jak jest na rys 1 > Ale fakt - choć zależy do jakiego zastosowania i typu sprężarki - > baran jest chyba najoptymalniejszym kolektorem do użytku > cywilnego. ale najciężej go zrobić czytałem że im mniej pojemny kolektor tym szybciej wstaje turbina a baran jest dosyć pojemny to nie wiem na którym będzie będzie turbina wcześniej wstawać na baranie czy np na takim jak tutaj kolega zrobił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > no od 5 tys wzwyż > no ja wiem o co Ci chodzi ja miałem robić kolektor 4w2w1 i chciałem > zrobić mniej więcej tak jak jest na rys 1 > ale najciężej go zrobić czytałem że im mniej pojemny kolektor tym > szybciej wstaje turbina a baran jest dosyć pojemny to nie wiem > na którym będzie będzie turbina wcześniej wstawać na baranie czy > np na takim jak tutaj kolega zrobił? Wstawać szybciej będzie na takim jak tutaj. Problem może być w wyższych obrotach, gdzie baran będzie miał sporo lepszy przepływ. Ale do Twojego zastosowania taki jak tu spokojnie wystarczy. Co do Twoich rysunków, to albo 1, ale zejście zrobić 4 w 1, albo 2, ale ze środkowych garów zamiast prostych kawałków rur daj kolanka, które skieruja strugę spalin w stronę wyjścia do turbo. Będzie działać całkiem sprawnie, a po owinięciu bandażem nawet całkiem wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Wstawać szybciej będzie na takim jak tutaj. Problem może być w > wyższych obrotach, gdzie baran będzie miał sporo lepszy > przepływ. Ale do Twojego zastosowania taki jak tu spokojnie > wystarczy. > Co do Twoich rysunków, to albo 1, ale zejście zrobić 4 w 1, albo 2, > ale ze środkowych garów zamiast prostych kawałków rur daj > kolanka, które skieruja strugę spalin w stronę wyjścia do turbo. > Będzie działać całkiem sprawnie, a po owinięciu bandażem nawet > całkiem wyglądać U mnie problem polega na tym, że nie mogę opuścić turbiny w dół ani odsunąć od silnika - po prostu nie ma miejsca. Między wlotem do T a flanszą na głowicy mieści mi się tylko rura 42mm (wew. średn.) i tak właśnie zrobiłem. Z kolanek i trójników poobcinałem króćce i przyspawałem przylegle. Na 1 i 4 dalej są kolanka (choć ostre) ale na 2 i 3 jest kąt prosty... Na razie nie celuje w wielkie moce, chcę dmuchać delikatnie bez odprężenia żeby silnik lekko odmulić. Jak nie będzie zdawało egzaminu to się zrobi nowy, chociaż w sumie Puzon w 1.6 16v ma w miarę podobnie (też kąty proste) i dmucha ponad 1 bar i prawie 200 koni wyciska, ostatnio rozpędził się do przeszło 240-tu i jakoś hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Przepływ z dupy, to na 1 rzut oka. Tak samo może pękać z przegrzania, > gdyż 2 i 3 cylinder "dmucha" prosto w ściankę. No ale jak nie > było innego miejsca na kolektor, to zostaje jedynie panować na > EGT, no i oczywiście przydało by się wyżarzyć a następnie > splanować flansze. Prościej i w zasadzie tanie będzie trochę na > nim pojeździć, jak wydmucha uszczelkę to ściągnąć, dać do > planowania i złożyć na nowej uszczelce. eeee tam miałem taki i działał: nie było problemów z EGT ani wysokimi obrotami pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > eeee tam miałem taki i działał: > nie było problemów z EGT ani wysokimi obrotami > pzdr Tylko ze u Ciebie to 1i4 były łagodne i zejście do turbiny tez 2i3 były odsuniete od glowicy i już się tak spaliny nie cofaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Przerabiałem milion patentów ale nie było miejsca na inne > umieszczenie turbiny, ani niżej, ani dalej. > Mogłem rzeźbić rogi jak u barana ale przeraziło mnie zejście 4w1 i > zrobiłem tak. > Jak nie podoła to zrobię nowy. > Co może się dziać w tym kolektorze? Na pierwszy zut oka to widać ze jak byś turbine dał bardziej w pionie to byś miał miejsce na odsunięcie od glowicy. Twoja konstrukcja będzie bardzo opoźniala wstawanie turbiny a na wyższych obrotach mulila kanały 2i3 mogą szybko się wypalic ( zawory) bo będzie duża fala zwrotna i mały przepływ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > U mnie problem polega na tym, że nie mogę opuścić turbiny w dół ani > odsunąć od silnika - po prostu nie ma miejsca. Między wlotem do > T a flanszą na głowicy mieści mi się tylko rura 42mm (wew. > średn.) i tak właśnie zrobiłem. Z kolanek i trójników > poobcinałem króćce i przyspawałem przylegle. Na 1 i 4 dalej są > kolanka (choć ostre) ale na 2 i 3 jest kąt prosty... > Na razie nie celuje w wielkie moce, chcę dmuchać delikatnie bez > odprężenia żeby silnik lekko odmulić. Jak nie będzie zdawało > egzaminu to się zrobi nowy, chociaż w sumie Puzon w 1.6 16v ma w > miarę podobnie (też kąty proste) i dmucha ponad 1 bar i prawi Widziałem takich co kolektory mieli robione z kawałka profilu zamkniętego i tez jeździli tylko potem chodzą opinie ze turbo zabija silnik... > 200 koni wyciska, ostatnio rozpędził się do przeszło 240-tu i > jakoś hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Na pierwszy zut oka to widać ze jak byś turbine dał bardziej w pionie > to byś miał miejsce na odsunięcie od glowicy. > Twoja konstrukcja będzie bardzo opoźniala wstawanie turbiny a na > wyższych obrotach mulila > kanały 2i3 mogą szybko się wypalic ( zawory) bo będzie duża fala > zwrotna i mały przepływ Trochę poszedłem na łatwiznę, bo żeby zmienić kąt turbiny w pionie musiałbym zrobić customowy downpipe a ja wykorzystałem fabryczny. To jest turbina z UNO TURBO i tam właśnie flansza od T jest pod kątem 45 stopni od poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Tylko ze u Ciebie to 1i4 były łagodne i zejście do turbiny tez 2i3 > były odsuniete od glowicy i już się tak spaliny nie cofaly. faktycznie, za mało się przyjżałem jego zdjęciu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Wstawać szybciej będzie na takim jak tutaj. Problem może być w > wyższych obrotach, gdzie baran będzie miał sporo lepszy > przepływ. Ale do Twojego zastosowania taki jak tu spokojnie > wystarczy. > Co do Twoich rysunków, to albo 1, ale zejście zrobić 4 w 1, albo 2, > ale ze środkowych garów zamiast prostych kawałków rur daj > kolanka, które skieruja strugę spalin w stronę wyjścia do turbo. > Będzie działać całkiem sprawnie, a po owinięciu bandażem nawet > całkiem wyglądać rys 1 ma wyglądać tak na tamtym źle widać, i niby ku tej opcji najbardziej się skłaniałem i nie bede tego robił z kolanek tylko z giętych rur, tak jak np robi viga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > rys 1 ma wyglądać tak > na tamtym źle widać, i niby ku tej opcji najbardziej się skłaniałem > i nie bede tego robił z kolanek tylko z giętych rur, tak jak np > robi viga No i to jak najbardziej spokojnie będzie działać. Fajny projekt A tak ot: Nie napisałem, że nie działa. Napisałem, że działa z dupy, ale jak nie ma innego wyjścia, to lepsze to niż wolny ssak. I proszę was, nie patrzcie na moc max, ale na jej zachowanie względem obrotów i moment wstawania turbiny. Bo równie dobrze można do seryjnego kolektora dosztukować flanszę do turbo. I też będzie działać, ale... no właśnie, zawsze jest to ale. Spaw łączący odlew z flanszą może pękać, no i przepływ jak i wygląd jest do dupy. Także spokojnie, wiem co piszę i jestem tego w pełni świadomy. Działać będzie niemal wszystko, kwestia JAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > rys 1 ma wyglądać tak > na tamtym źle widać, i niby ku tej opcji najbardziej się skłaniałem > i nie bede tego robił z kolanek tylko z giętych rur, tak jak np > robi viga jak chcesz robić taki kolektor to moze warto zainwestować w kolektor z volvo aukcja allegro.pl i wykozystać z niego rurki? Przy odrobinie szczęścia powinno się dać z niego coś zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > jak chcesz robić taki kolektor to moze warto zainwestować w kolektor > z volvo aukcja allegro.pl i wykozystać z niego rurki? Przy > odrobinie szczęścia powinno się dać z niego coś zrobić troche za nisko turbina będzie wisieć i rurki są splaszczone nie w tę strone co trzeba, bardziej by podpasiło do 16v ale może i by cos urzeźbił z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > troche za nisko turbina będzie wisieć i rurki są splaszczone nie w tę > strone co trzeba, bardziej by podpasiło do 16v ale może i by cos > urzeźbił z tego może zna ktoś dobrą ksiązke z zasadami budowy silnika turbodoładowanego bo zastanawia mnie to co podał któryś kolega o kształcie tłoka w moim temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > Widziałem takich co kolektory mieli robione z kawałka profilu > zamkniętego i tez jeździli tylko potem chodzą opinie ze turbo > zabija silnik... > > jakoś hula Zdjąłem dzisiaj ten kolektor z silnika-stojaka i obspawałem do końca... zrobiła się łódeczka z flanszy (odchył na końcach ok. 2mm) i muszę oddać to do splanowania bo tak chyba nawet nie da się szczelnie złożyć. Przyglądałem się dobrze w środku, jest gładko, nie ma schodów, wystających spawów, drutu, nic. Są dość małe odległości między 2 i 3 cylindrem a "ujściem" więc może to jakoś w miarę będzie działało, zobaczymy. Jak nie to zrobię nowy, a co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Pany pomóżcie rozszyfrować co to za turbinka ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Pany pomóżcie rozszyfrować co to za turbinka ??? przecież jak byk pisze k03-029 czyli K03s z Audi A4 1.8T pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > przecież jak byk pisze k03-029 czyli K03s z Audi A4 1.8T > pzdr kurcze no właśnie a koleś mi napisał że z Audi A6 2.7 Biturbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > kurcze no właśnie a koleś mi napisał że z Audi A6 2.7 Biturbo ? Jak nie wiesz co to i sie boisz to oddaj to mnie Ile ma lopatek na wirniku zimnej strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Jak nie wiesz co to i sie boisz to oddaj to mnie > Ile ma lopatek na wirniku zimnej strony? nie wiem mam tylko to foto ale po numerze powinno się chyba dojść co to za dmuchawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > kurcze no właśnie a koleś mi napisał że z Audi A6 2.7 Biturbo ? bo w sumie miał rację gdyż k03s była jedną z turbin birurbo, druga to była k03-017 czyli taka jak ja miałem k03s generalnie jest bez sensu w SC bo się ją słabo montuje i nie da kręcić by ładnie ustawić tam gdzie się chce we/wy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > bo w sumie miał rację gdyż k03s była jedną z turbin birurbo, druga to > była k03-017 czyli taka jak ja miałem > k03s generalnie jest bez sensu w SC bo się ją słabo montuje i nie da > kręcić by ładnie ustawić tam gdzie się chce we/wy > pzdr to jaka najlepiej ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Panowie w turbolocie jaki lus zaworowy ustawiac? glowice 1.2 walek 866. seryjne wartosci czy nie ? Bo teraz mam na ssacych 0.2 a na wydechach 0.35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 > Panowie w turbolocie jaki lus zaworowy ustawiac? > glowice 1.2 walek 866. > seryjne wartosci czy nie ? > Bo teraz mam na ssacych 0.2 a na wydechach 0.35 Yyy... ja luz ustawiam na serię zawsze, a kilkoma mocnymi autami jeździłem. A lus to nie wiem, nigdy go nie regulowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 > Panowie w turbolocie jaki lus zaworowy ustawiac? > glowice 1.2 walek 866. > seryjne wartosci czy nie ? > Bo teraz mam na ssacych 0.2 a na wydechach 0.35 0.3 i 0.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 > Panowie w turbolocie jaki lus zaworowy ustawiac? > glowice 1.2 walek 866. > seryjne wartosci czy nie ? > Bo teraz mam na ssacych 0.2 a na wydechach 0.35 ssący 0,3 wydech 0,4 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 mam takie oznaczenie plytek: ...1.........2.........3..........4.........5.........6.......7........8 4,15....4,25....4,07....4,12....4,25...4,10....--....4,15 wg suwmiarki wiadomo jest 4mm i teraz jakich plytek potrzebuje ? 0,35.....0,3....0,35....0,3....0,3....0,35.....--....0,15 dobrze to licze ? i teraz najwazniejsze pytanie: wpadla mi plytka w kolo zamachowe przez dziurke od ustawiania rozrzadu, jak jak wyciagnac najlepiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 > mam takie oznaczenie plytek: > ...1.........2.........3..........4.........5.........6.......7........8 > 4,15....4,25....4,07....4,12....4,25...4,10....--....4,15 > wg suwmiarki wiadomo jest 4mm i teraz jakich plytek potrzebuje ? > 0,35.....0,3....0,35....0,3....0,3....0,35.....--....0,15 > dobrze to licze ? > i teraz najwazniejsze pytanie: > wpadla mi plytka w kolo zamachowe przez dziurke od ustawiania > rozrzadu, jak jak wyciagnac najlepiej ? Odkrecic dolna blache oslaniajaca skrzynie i kluczem na wale krecic pomalu silnikiem, moze wypadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.