Jump to content

Audi RS3 - plusy i minusy


Babinicz
 Share

Recommended Posts




Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.
 
Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze,


Czerwony ? Nie znalazłem info.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Babinicz napisał:

 

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

 

To tak działa. Sąsiad ma Ferrari 458 i też jak się na drodze spotykamy to chcę się z nim „ścigać”🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, Babinicz napisał:

Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.

 

Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze, ale przejdzmy do plusow i minusow.

 

Plusy:

- wyglad;

- jakosc wykonania - czuc tego premiuma;

- siedzenia - nawet końkubina stwierdzila, ze fajnie dupke opina;

- wkurw sąsiada;

- wkurw byle pierwszego kierownika bmw;

- wyprzezdanie czegokolwiek - dwie sekundy i jestes z przodu;

- widok kierownika toru Poznan, ktory proponuje mi do jazdy zaminnie auto, ktore jest tak samo "wolne" jak moje i mowie mu, zeby sie w trąbke pocalowal zamiennikiem.

 

Minusy:

- wszystko jest wolniejsze spod swiatel, zwlaszcza gdy jestes z tylu;

- wkurzasz sie, gdy bmw sie boi ruszyc na zakrecie, a ty jestes z tylu;

- spryskiwacze szyby przedniej - (kto w aucie za 300 kpln robi trzy siurki na szybe);

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

- w trybie comfort DSG potrzebuje pol roku na redukcje i przyspieszenie;

 

Poza tym auto jest dla tego, kogo na to stac i nie patrzy na spalanie. Mozna zejsc do 7-8 litrow na 100 km w trasie, ale jest to meczarnia. W miescie, trudno jest spalic mniej niz 14 ltr, ale spokojnie mozna zrobic 20ltr.

Fajny post. Za tydzień odbieram RS3 tyle, że w hatchbacku w kolorze czarny Mythos metalik.

 

Dłubałeś coś przy silniku czy użytkujesz serię? 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, Babinicz napisał:

Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.

 

Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze, ale przejdzmy do plusow i minusow.

 

Plusy:

- wyglad;

- jakosc wykonania - czuc tego premiuma;

- siedzenia - nawet końkubina stwierdzila, ze fajnie dupke opina;

- wkurw sąsiada;

- wkurw byle pierwszego kierownika bmw;

- wyprzezdanie czegokolwiek - dwie sekundy i jestes z przodu;

- widok kierownika toru Poznan, ktory proponuje mi do jazdy zaminnie auto, ktore jest tak samo "wolne" jak moje i mowie mu, zeby sie w trąbke pocalowal zamiennikiem.

 

Minusy:

- wszystko jest wolniejsze spod swiatel, zwlaszcza gdy jestes z tylu;

- wkurzasz sie, gdy bmw sie boi ruszyc na zakrecie, a ty jestes z tylu;

- spryskiwacze szyby przedniej - (kto w aucie za 300 kpln robi trzy siurki na szybe);

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

- w trybie comfort DSG potrzebuje pol roku na redukcje i przyspieszenie;

 

Poza tym auto jest dla tego, kogo na to stac i nie patrzy na spalanie. Mozna zejsc do 7-8 litrow na 100 km w trasie, ale jest to meczarnia. W miescie, trudno jest spalic mniej niz 14 ltr, ale spokojnie mozna zrobic 20ltr.

Masz uprzedzenie do kierowców bmw ?

😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, PawelWaw napisał:

 

on pewnie check engine i jedzie do serwisu...

Jest bardzo zadowolony. Dopiero co mu lepszy, większy garaż zrobił. Właściwie to taki salon z bramą wjazdową 🤣

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Babinicz napisał:

Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.

 

Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze, ale przejdzmy do plusow i minusow.

 

Plusy:

- wyglad;

- jakosc wykonania - czuc tego premiuma;

- siedzenia - nawet końkubina stwierdzila, ze fajnie dupke opina;

- wkurw sąsiada;

- wkurw byle pierwszego kierownika bmw;

- wyprzezdanie czegokolwiek - dwie sekundy i jestes z przodu;

- widok kierownika toru Poznan, ktory proponuje mi do jazdy zaminnie auto, ktore jest tak samo "wolne" jak moje i mowie mu, zeby sie w trąbke pocalowal zamiennikiem.

 

Minusy:

- wszystko jest wolniejsze spod swiatel, zwlaszcza gdy jestes z tylu;

- wkurzasz sie, gdy bmw sie boi ruszyc na zakrecie, a ty jestes z tylu;

- spryskiwacze szyby przedniej - (kto w aucie za 300 kpln robi trzy siurki na szybe);

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

- w trybie comfort DSG potrzebuje pol roku na redukcje i przyspieszenie;

 

Poza tym auto jest dla tego, kogo na to stac i nie patrzy na spalanie. Mozna zejsc do 7-8 litrow na 100 km w trasie, ale jest to meczarnia. W miescie, trudno jest spalic mniej niz 14 ltr, ale spokojnie mozna zrobic 20ltr.

Dla ciebie ok. Skoro tak uważasz. No ale ...

I tak ja uważam( wg mnie nie ma nic lepszego które daje tyle adrenaliny).

 

Jest jeden wóz który twoje rs3 połknie może nie na prostej . Ale na zakrętach. .. to wg mnie taki przyklejony gokart akurat tylko w tej budzie. Może nie jestem znawca japoncow. Ale oni potrafią zrobić coś co katowane pokazuje że chce więcej. 

 

Będąc w UK. Miałem parę lat temu przyjemność jechać takim bolidem skonstruowanym pod klienta. (Pewnie chiptuning) i powiem że banan był niesamowity. Im bardziej palowales samochód tym bardziej on chciał więcej. Zachwyt niesamowity.

 

 

28906b3bd6fe0bd64b0522f2c9f1baa8.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Cinos said:

ale chyba normalne mgiełki masz na szybę? nie takie co leją wodę jak z pistoletu na wodę?

Niestety w oryginale sa tylko takie potrójne lejki. Kupilem mgielkowe spryskiwacze od Chinczyka, ale nawet po regulacji, leja za nisko.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, HARDTECHNO said:

Dla ciebie ok. Skoro tak uważasz. No ale ...

I tak ja uważam( wg mnie nie ma nic lepszego które daje tyle adrenaliny).

 

Jest jeden wóz który twoje rs3 połknie może nie na prostej . Ale na zakrętach. .. to wg mnie taki przyklejony gokart akurat tylko w tej budzie. Może nie jestem znawca japoncow. Ale oni potrafią zrobić coś co katowane pokazuje że chce więcej. 

 

Będąc w UK. Miałem parę lat temu przyjemność jechać takim bolidem skonstruowanym pod klienta. (Pewnie chiptuning) i powiem że banan był niesamowity. Im bardziej palowales samochód tym bardziej on chciał więcej. Zachwyt niesamowity.

 

 

 

Lepsza na tor i wiecej radochy dawala mi Honda Civic Type-R. 90 kucy mniej, ale jednak wiekszy banan. Honda, w winklach, bylaby szybsza od RS3. Tu mam usmiech, tam mialem wiecznego banana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, Babinicz napisał:

Niestety w oryginale sa tylko takie potrójne lejki. Kupilem mgielkowe spryskiwacze od Chinczyka, ale nawet po regulacji, leja za nisko.

Też miałem od chińczyka i problem ten sam, oryginał załatwił sprawę.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Babinicz said:

Lepsza na tor i wiecej radochy dawala mi Honda Civic Type-R. 90 kucy mniej, ale jednak wiekszy banan. Honda, w winklach, bylaby szybsza od RS3. Tu mam usmiech, tam mialem wiecznego banana.


Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana. 

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Florydziak_Florydziak_Flor said:


Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana. 

Ale audi nie ma byc na tor. Ma tylko sprawnie wyprzedzac. Na tor byl TypeR, chociaz nigdy toru nie widzial :palacz:

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, Babinicz napisał:

Ale audi nie ma byc na tor. Ma tylko sprawnie wyprzedzac. Na tor byl TypeR, chociaz nigdy toru nie widzial :palacz:

Jest coś w co nie wyposażyłeś samochodu przy jego konfiguracji i czego Ci teraz brakuje? 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, johny said:

Jest coś w co nie wyposażyłeś samochodu przy jego konfiguracji i czego Ci teraz brakuje? 

Chyba tylko automatycznej zmiany swiatel mijania na drogowe i kontroli martwego pola w lusterku. Mialem to w dwoch poprzednich autach, ale brak tych systemow tragedii nie robi.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Babinicz said:

Ale audi nie ma byc na tor. Ma tylko sprawnie wyprzedzac. Na tor byl TypeR, chociaz nigdy toru nie widzial :palacz:


Type R to był nadal Civic. Tak, z lepszym zawieszeniem i lepszym silnikiem. Ale buda była nadal Civica, silnik był z przodu itp. Mówię o samochodzie który od początku był zaprojektowany bez myślenia o transporcie bachorów, lodówek, rowerów itp. Dopiero wtedy zobaczysz co to znaczy banan na pysku w czasie jazdy. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

35 minut temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Type R to był nadal Civic. Tak, z lepszym zawieszeniem i lepszym silnikiem. Ale buda była nadal Civica, silnik był z przodu itp. Mówię o samochodzie który od początku był zaprojektowany bez myślenia o transporcie bachorów, lodówek, rowerów itp. Dopiero wtedy zobaczysz co to znaczy banan na pysku w czasie jazdy. 

O patrz. Pisałem o tym w wątku o Alfie.

Chociaż japońce umieją w tajpery. Syfik jest chyba najszybszą seryjną ośką w zielonym piekle 👍 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, stig said:

O patrz. Pisałem o tym w wątku o Alfie.

Chociaż japońce umieją w tajpery. Syfik jest chyba najszybszą seryjną ośką w zielonym piekle 👍 

 

To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

 

To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód. 

Ok wszystko rozumiem, ale Type R jest fajny 👍

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

 

To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód. 

 

NSX wcale nie jest jakos porazajaco szybki mimo bycia supercarem i dostaje w wiekszosci porownan od konkurencji. Do tego kosztuje dwa worki dukatów (4,5x cena CTR - przynajmniej w Europie). Oczywiscie przyspieszenia bedzie mial lepsze od CTRa dzieki silnikom elektrycznym i 4napędowi i prawie dwukrotnie wiekszej mocy, ale CTR na Nurbie był zaledwie 7 sek wolniejszy od NSXa.

Edited by Filipfm
Link to comment
Share on other sites


Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana. 
Np GR Yaris? ?

4abccc982fadf03a2915d4978d257de8.jpg

Albo to?

f6ac9360e62ee8d571868f32ff097936.jpg

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Link to comment
Share on other sites

Just now, PawelWaw said:

 

Rs3

Da rade. Mam sedana jako glowny samochod. Bagaznik jakos nie powala pojemnoscia, ale daje rade. Czy Sportback bylby praktyczniejszy? Byc moze gdy chcesz cos przewiezc po zlozeniu tylnych siedzen. Na tylnych siedzeniach wejda spokojnie nastolatki. Pozniej moglby byc problem, ale jechalem juz w krotsza trase w piec osob. Dalo rade, ale komfortu z tylu jest zero.

Link to comment
Share on other sites

On 11/19/2020 at 7:12 PM, Babinicz said:

Niestety w oryginale sa tylko takie potrójne lejki. Kupilem mgielkowe spryskiwacze od Chinczyka, ale nawet po regulacji, leja za nisko.

Nawet w RS3 dali taką irytującą oszczędność 8] Pewno €0.50 na tym oszczędzili na jednym aucie :facepalm: 

Chińczyki to ruletka, natomiast ludzie bardzo chwalą spryskiwacze od Audi A7. Sam niedługo żałożę takie (już czekają), bo w moim aucie też VWAG postanowił oszczędzić i mam 3 sikacze jak w jakiejś bieda Fabii.

 

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, Manx napisał:

Nawet w RS3 dali taką irytującą oszczędność 8] Pewno €0.50 na tym oszczędzili na jednym aucie :facepalm: 

Chińczyki to ruletka, natomiast ludzie bardzo chwalą spryskiwacze od Audi A7. Sam niedługo żałożę takie (już czekają), bo w moim aucie też VWAG postanowił oszczędzić i mam 3 sikacze jak w jakiejś bieda Fabii.

 

I te mgielkowe jak tryskaja? To jest lepsze od klasycznych?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, wujek said:

I te mgielkowe jak tryskaja? To jest lepsze od klasycznych?

Na forum Leona gość polecił mi z tej aukcji OEM z A7  i to jemu spryskuje równo - jest mgiełka i  po 3 siury, więc szyba dokładnie spryskana. Moje jeszcze leżą, bo nie mam kiedy założyć- jak założę, zrobię zdjęcie i mogę pokazać.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, wujek napisał:

0.3 sec :phi: 

Na papierze. Zobacz filmik powyżej.

Audi podoba mi się bardziej jednak trzeba przyznać ze merc to dzisiaj chyba najszybszy wózek  w klasie kompakt.

bmw tez bardzo fajne-jeździłem takim jednak jego problemem jest „brak trakcji” na starcie; ale jak już się rozpędzi... no i ta elastyczność :)

inna kwestia ze 4 cylindry nigdy nie zaryczą tak jak 5 czy 6 ;)

Dlatego ja poszedłem na kompromis i kupiłem 5.5l v8 -może nie jestem mistrzem świateł ale dźwięk silnika i odejście podczas jazdy bezcenne ;)

Edited by kondziu
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, deszczowyRoman said:

Ile rpbisz km rocznie? Jak drogi jest serwis?

W ciagu roku zrobilem 20 kkm. Serwis jest niby co 30 kkm, ale po roku zarzyczylem sobie wymiane oleju. W ASO skaleczyli mnie na 1100 pln. Czy to duzo, czy malo to nie wiem. W przyszlym roku powiem ile kosztuje serwis po 30 kkm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, Babinicz napisał:

W ciagu roku zrobilem 20 kkm. Serwis jest niby co 30 kkm, ale po roku zarzyczylem sobie wymiane oleju. W ASO skaleczyli mnie na 1100 pln. Czy to duzo, czy malo to nie wiem. W przyszlym roku powiem ile kosztuje serwis po 30 kkm.

2x drożej niż w drogim serwisie Hyundai :)

 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Babinicz napisał:

W ciagu roku zrobilem 20 kkm. Serwis jest niby co 30 kkm, ale po roku zarzyczylem sobie wymiane oleju. W ASO skaleczyli mnie na 1100 pln. Czy to duzo, czy malo to nie wiem. W przyszlym roku powiem ile kosztuje serwis po 30 kkm.

 

jakie srednie splanie wyszlo ? :)

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, PawelWaw said:

 

Calkiem dobry wynik. 

Podobno alfy z polowa koni tej rs3 taki pokazuja ;]

Ujdzie. Ale sporo, z przebiegu to trasy, no i nie gnam na zlamanie karku. Spokojnie moglbym to srednie spalanie podniesc do 14 ltr

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, PawelWaw napisał:

Podobno alfy z polowa koni tej rs3 taki pokazuja ;]

Alfa w podobnej budzie i 70% mocy Audi - spalanie 8,6L/100km (z 16 tys km) 😆

Chyba, że chcesz porównać SUVa Bergeraca z niedużym kompaktem.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.