Lars Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 ... a nie jakaś popierd€łka w stylu TFSI czy T-JET czyli V8 322 KMy i kubeł benzyny na każde 10 km ale warto czuć siłę tego genialnego agregatu - jednak wolałbym 6.1 i 420 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 Ale o co chodzi ze tak sie zapytam??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 i jescze jedna fotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 to jeszcze jedna - to Jeep Commander Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > i jescze jedna fotka Możesz opowiedzieć co chciałeś przekazać zakładając ten wątek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > i jescze jedna fotka Parę lat temu takie oznaczenia wzbudzały podziw jak i zresztą silniki ~3,0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 silnik - historie motoryzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 tylko ta deska rozdzielcza - amerykanie nie mają pojęcia o stylistyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 Moze kupił i sie chwali Niestety moze i te silniki sa Mocne Ale także dla Mocnych $$ ludzi Ps. Fakt odpycha to sie pieknie, tylko że pozera w terenie wiecej niz kubel noPB a 10 km xD;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > Moze kupił i sie chwali > Niestety moze i te silniki sa Mocne Ale także dla Mocnych $$ ludzi > Ps. Fakt odpycha to sie pieknie, tylko że pozera w terenie wiecej niz > kubel noPB a 10 km xD;) ...o ekologii nie wspominając,ale kogo obchodzi ekologia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woksio Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 w Arabi Saudyjskiej same takie auta - 3litry to minimum. cena litra paliwa - ok 60-70groszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > i jescze jedna fotka Ummnie silnika nie widać może mam nie taki system operacyjny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telly Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > to jeszcze jedna - to Jeep Commander Silnik ponadczasowy ale bardziej pasuje mi do czegoś takiego : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3179440 no ewentualnie tego : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2776880 niż do popierdółki którą wstawiłeś w załączniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > tylko ta deska rozdzielcza - amerykanie nie mają pojęcia o stylistyce i o jakosci pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > V8 322 KMy i kubeł benzyny na każde 10 km ale warto czuć siłę > tego genialnego agregatu - jednak wolałbym 6.1 i 420 KM 56 KM z litra pojemności Japończycy wyciągnęliby z takiej pojemności ponad 600 KM - i to bez turbo Więc czym się zachwycasz bo nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > silnik - historie motoryzacji Dobrze to ująłeś - HEMI to zabytek przemysłu motoryzacyjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > Dobrze to ująłeś - HEMI to zabytek przemysłu motoryzacyjnego ford chyba mawiał że nic nie zastąpi cali sześciennych. Do śmietnika to całe fsi tdi itp... V8 i duużo litrów...eeech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrACoola Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > ... a nie jakaś popierd€łka w stylu TFSI czy T-JET > czyli V8 322 KMy i kubeł benzyny na każde 10 km ale warto czuć siłę > tego genialnego agregatu - jednak wolałbym 6.1 i 420 KM Mogę dać Ci dobrą radę? Na drugi raz jak piszesz w Wordzie posta to racz go wkleić najpierw do Notatnika a nie bezpośrednio na forum - unikniesz wtedy kompromitującego "€" zamiast "ó" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > 56 KM z litra pojemności > Japończycy wyciągnęliby z takiej pojemności ponad 600 KM - i to bez > turbo ale kogo to obchodzi skoro tego nie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groszek28 Napisano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 > ale kogo to obchodzi skoro tego nie robią Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > Silnik ponadczasowy ale bardziej pasuje mi do czegoś takiego : > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3179440 > no ewentualnie tego : > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2776880 > niż do popierdółki którą wstawiłeś w załączniku ciekawe ile taki Dodge RAM chla .......... chyba w 30 w miescie to ciezko sie zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > 56 KM z litra pojemności > Japończycy wyciągnęliby z takiej pojemności ponad 600 KM - i to bez > turbo > Więc czym się zachwycasz bo nie wiem? Kultem V8 wiekszym niz kult wysokoobrotowych silnikow hondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > Kultem V8 wiekszym niz kult wysokoobrotowych silnikow hondy? Wyraża się to niby czym, sprzedażą w USA? Bo przecież nie nagrodami Engine of the Year Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > Nie Albo linki pokreciles albo jednak nie robia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > Wyraża się to niby czym, sprzedażą w USA? > Bo przecież nie nagrodami Engine of the Year A fiat wygrywa nagrody COTY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > Wyraża się to niby czym, sprzedażą w USA? > Bo przecież nie nagrodami Engine of the Year Tylko nie każdy lubi trzymac się non stop pow 6tys obrotów żeby : jechało Taki mały minus małych wysilonych bez turbawkowych benzyn O odgłosie zażynanego świniaka nie wspominając a w takie 6l V8 ? depczesz.. no i jedziesz, a i bulgot przy okazji fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > ... a nie jakaś popierd€łka w stylu TFSI czy T-JET > czyli V8 322 KMy i kubeł benzyny na każde 10 km ale warto czuć siłę > tego genialnego agregatu - jednak wolałbym 6.1 i 420 KM nie sztuka wziasc wielka pojemnosc i wyciagnac z niej stosunkowo nei wiele mocy sztuka jest mieć mały, ekonomiczny silnik - który wiele potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > nie sztuka wziasc wielka pojemnosc i wyciagnac z niej stosunkowo nei > wiele mocy > sztuka jest mieć mały, ekonomiczny silnik - który wiele potrafi Tak, ale popatrz teraz na zywotność takiego silnika 350km z 6l to to bedzie trzaskac przebiegi takie ze ho ho ho a 350km z 2,5? coz ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telly Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > ciekawe ile taki Dodge RAM chla .......... chyba w 30 w miescie to > ciezko sie zamknac Ostatnio często widziałem takiego nad zalewem solińskim Właściciel musi mieć niezłą frajdę ze śmigania po bieszczadzkich serpentynach takim monstrum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > ... a nie jakaś popierd€łka w stylu TFSI czy T-JET > czyli V8 322 KMy i kubeł benzyny na każde 10 km ale warto czuć siłę > tego genialnego agregatu - jednak wolałbym 6.1 i 420 KM uwielbiam duże silniki... ale nowoczesne, a nie takie zabytki prawie 6 litrów i 322KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > 56 KM z litra pojemności > Japończycy wyciągnęliby z takiej pojemności ponad 600 KM - i to bez > turbo > Więc czym się zachwycasz bo nie wiem? zerknij w google jakie moce mają przerabiane auta z USA HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 > ciekawe ile taki Dodge RAM chla .......... chyba w 30 w miescie to > ciezko sie zamknac 5.7 l mają deaktywacje 4 cylindrów i katalogowo robią 14 mil z galona w mieście czyli 16,8 l/100km realnie czyli krótkie przebiegi + np. zima to z 10mpg czyli 23.5 l/100km mówimy o normalnej jeździe ,bo z pedałem w podłodze to wir w baku HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 Kultura pracy na pewno bardzo przyzwoita tylko nie idzie to w parze z mocą, która jest osiągana z tych silników ( tych seryjnych a nie dłubanych itd ). Wg. na nasze drogi auta z takimi silnikami są niepotrzebne...brak tu takich dróg i połaci terenu jak w USA - no ale co kto lubi. No i to spalanie już jak się o tym słyszy to boli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > Kultura pracy na pewno bardzo przyzwoita tylko nie idzie to w parze z > mocą, która jest osiągana z tych silników ( tych seryjnych a nie > dłubanych itd ). ale ta moc jest całkowicie wystarczająca do przewidzianych "robót" dla takiego np. Jeepa z reguły jest potrzebna do ciągnięcia przyczepy z łodką czy campingu albo do zimowego odśnieżania popularne w USA są własne małe pługi dopinane do pick-up's albo SUV's wszyscy mówią o mocy z litra ,a nikt nie mówi o przeznaczeniu danego auta >Wg. na nasze drogi auta z takimi silnikami są > niepotrzebne...brak tu takich dróg i połaci terenu jak w USA - > no ale co kto lubi. No i to spalanie już jak się o tym słyszy > to boli... dokladnie HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > tylko ta deska rozdzielcza - amerykanie nie mają pojęcia o stylistyce O jakości wykończenia też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > 56 KM z litra pojemności > Japończycy wyciągnęliby z takiej pojemności ponad 600 KM - i to bez > turbo > Więc czym się zachwycasz bo nie wiem? tylko nie wszystkich rajcuje kosiarka ktora ma 100KM z litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > ale ta moc jest całkowicie wystarczająca do przewidzianych "robót" > dla takiego np. Jeepa > z reguły jest potrzebna do ciągnięcia przyczepy z łodką czy campingu > albo do zimowego odśnieżania > popularne w USA są własne małe pługi dopinane do pick-up's albo SUV's > wszyscy mówią o mocy z litra ,a nikt nie mówi o przeznaczeniu danego > auta > dokladnie > HanYs fakt mocy mają wystarczająco żeby wypełniać swoje zadania. A co do samej wielkości litrażu to dla mnie nie ma czym się zachwycać. Europa to Europa. Inne warunki, inne drogi, inna mentalność i podejście do aut i motoryzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > popularne w USA są własne małe pługi dopinane do pick-up's albo SUV's W zimie na mid-weście trudno zobaczyć pikapa bez mocowania do pluga.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > A co do > samej wielkości litrażu to dla mnie nie ma czym się zachwycać. > Europa to Europa. Inne warunki, inne drogi, inna mentalność i > podejście do aut i motoryzacji. można się zachwycać kulturą pracy V8 HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 Jedni lubia bulgot V8, inni warkot kosiarki A jeszcze inni diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > A jeszcze inni diesla o zboczeniach nie rozmawiajmy (ale mnie zaraz pobija ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > np. zima to z 10mpg czyli 23.5 l/100km mówimy o normalnej > jeździe ,bo z pedałem w podłodze to wir w baku Jaki jest u was najbardziej paliwozerny samochod? W EU wg Auto Express z tego co pamietam najbardziej paliwozerne to Lambo Murcielago, Ferrari 599GTB i 612, wszystkie po 13mpg sredniego zuzycia Wiem ze Dodge SRT-10 tez ma 13 Z kolei Jeep Grand Cherokee z 6.1 Hemi ma 17 (jak np. Mercedes Benz ML63 AMG i Bentley Flying Spur W12) Moje Porsche mialo kolo 17 sredniego, z tym ze u mnie to raczej bylo w granicach 10-12 w realu, wiec wiem jak boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > Jaki jest u was najbardziej paliwozerny samochod? > W EU wg Auto Express z tego co pamietam najbardziej paliwozerne to > Lambo Murcielago, Ferrari 599GTB i 612, wszystkie po 13mpg > sredniego zuzycia > Wiem ze Dodge SRT-10 tez ma 13 > Z kolei Jeep Grand Cherokee z 6.1 Hemi ma 17 (jak np. Mercedes Benz > ML63 AMG i Bentley Flying Spur W12) w życiu !!! w mieście ,krótkie przebiegi ,do tego zima albo upalne lato i musisz odliczyć conajmniej 1/3 tego średniego z tego co wiem to bardzo dużo pali ten pick-up 7 mil z galona HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > w życiu !!! > w mieście ,krótkie przebiegi ,do tego zima albo upalne lato i musisz > odliczyć conajmniej 1/3 tego średniego > z tego co wiem to bardzo dużo pali ten pick-up > 7 mil z galona > HanYs No to samo bedzie tutaj, ale pytam o dane fabryczne - takie podalem wyzej Jesli Lambo ma na papierze 13, to w realu i przy mojej jezdzie tez by mialo 7, a moze i mniej A to na zdjeciu to juz jest cywilna ciezarowka Czytalem o tym wynalazku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekL Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > Jaki jest u was najbardziej paliwozerny samochod? Jezdzilem dwa tygodnie wynajetym 30-stopowym RV (kamper), mial silnik forda V10 triton 6.8 litrow, srednie zuzycie ok. 6.5 mpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 > Jezdzilem dwa tygodnie wynajetym 30-stopowym RV (kamper), mial silnik > forda V10 triton 6.8 litrow, srednie zuzycie ok. 6.5 mpg OK, zaraz zaczniemy wrzucac ciezarowki, autobusy, sprzet rolniczy, gorniczy, a potem platformy do transportu rakiet Wymienilem w sumie osobowe auta o dosyc paliwozernych silnikach. Jakie sa najbardziej paliwozerne cywilne auta do "uzytku codziennego"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekL Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 > OK, zaraz zaczniemy wrzucac ciezarowki, autobusy, sprzet rolniczy, > gorniczy, a potem platformy do transportu rakiet > Wymienilem w sumie osobowe auta o dosyc paliwozernych silnikach. > Jakie sa najbardziej paliwozerne cywilne auta do "uzytku > codziennego"? Podalem przyklad RV bo to samochod do przewozu osob i kieruje sie nim poslugujac zwyklym prawem jazdy. A czy pickupy i suburbany to rowniez osobowki? jesli tak to ford montuje takie same silniki V10 jak w powyzszym RV, wiec spalanie jest na podobnym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 > Podalem przyklad RV bo to samochod do przewozu osob i kieruje sie nim > poslugujac zwyklym prawem jazdy. Ale nie kupujesz go do jazdy na co dzien do pracy. > A czy pickupy i suburbany to rowniez osobowki? Tak - w sensie ze ludzie (osoby) jezdza nimi na codzien. > jesli tak to ford montuje takie same silniki V10 jak w powyzszym RV, > wiec spalanie jest na podobnym poziomie. Podalem przyklad Dodge'a z 13mpg, ale to chyba inny silnik tez z motorhome'a (swoja droga ciekaw jestem jakby sie jezdzilo motorhomem z HEMI V10 ). Moze podasz przyklad czegos o co pytalem? Bo jesli masz zamiar dyskutowac, to chodzmy na MD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 polecam filmik: hot rodding is dead historia "prawdziwych hemi" + bonus czyli kilka urywków co się dzieje kiedy silnik "nie wytrzymuje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.