Tommi Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > jak się już zrobi to się będzie można siem lansować po mieście i > małolaty wyrywać z przystanków prosto do Parku > pzdr a droge z domu na spota wybierać tak żeby zachaczyć jak największą liczbę stacji bo może paliwa zbraknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > nie turbo tylko mały ślimaczek zasadź coś menskiego to zobaczysz > co to znaczy dobry kolektor ee tam zobaczymy ile ten podobny slimaczek wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > a droge z domu na spota wybierać tak żeby zachaczyć jak największą > liczbę stacji bo może paliwa zbraknąć dokuadnie, dlatego nawet za granicę miasta nie wyjeżdżam bo do stacji mogę nie dojechać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 Ja jestem ciekawy jak czy takie kolektory domowej roboty sie sprawdzaja ? jeszcze pod turbo ? Ja mailem np problem bo mam 1.2 8v i kolektor z palio zastanawialem sie czy go mozna skrucic zeby nie byl tak nisko dalo by rade takie cus zrobic ? teraz to i tak pupa bo wydech mam zrobiony i kolektor jest nizej od miski ale wlasnie zastanawiam nie to czy mzonaby bylo go skrocic ? skoro pod turbo ludzie sami robia kolektory to czemu nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 > Ja jestem ciekawy jak czy takie kolektory domowej roboty sie > sprawdzaja ? jeszcze pod turbo ? Ja mailem np problem bo mam 1.2 > 8v i kolektor z palio zastanawialem sie czy go mozna skrucic > zeby nie byl tak nisko dalo by rade takie cus zrobic ? teraz to > i tak pupa bo wydech mam zrobiony i kolektor jest nizej od miski > ale wlasnie zastanawiam nie to czy mzonaby bylo go skrocic ? > skoro pod turbo ludzie sami robia kolektory to czemu nie ? bo turbo to zupelnie inna bajka niz wolnessaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 Pany, a powiedzcie mi przy jakim już doładowaniu słychać zawór upustowy ?? Wiem, wiem, ze to zależy tez od modelu zaworu ale... może ktos cos kiedys testował i wie czym smierdzi taka sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 > Pany, a powiedzcie mi przy jakim już doładowaniu słychać zawór > upustowy ?? Wiem, wiem, ze to zależy tez od modelu zaworu ale... > może ktos cos kiedys testował i wie czym smierdzi taka sprawa generalnie tak sprawny zawór i dobrze wyregulowany powinien być słyszalny przy ok 0,3 bara pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 Pany pytanie kolejne. Jak się dokręca głowice jeśli mam kanapkę?? Tak samo jak serie czy jakoś inaczej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > Pany pytanie kolejne. > Jak się dokręca głowice jeśli mam kanapkę?? Tak samo jak serie czy > jakoś inaczej?? a czym sie różni np. 40Nm wkręcanych w galaretkę od 40Nm wkręcanych w beton? odp. niczym, i to i to to 40Nm więc skręcasz dokąłdnie tak samo, można przeciągnąć o 45-90 stopni ale to już na własne ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > a czym sie różni np. 40Nm wkręcanych w galaretkę od 40Nm wkręcanych w > beton? iloscia obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 yhy no to sie to poskręca tak jak serię, Tommi mam jeszcze jedno pytanie bo jest kilka wersji przekładki między uszczelki do odprężenia silnika, jaka wg Ciebie moge dać tą przekładkę chodzi mi o jej grubość jeśli planuję max na silniku 1,2 8c 130KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > iloscia obrotów tys fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > yhy no to sie to poskręca tak jak serię, Tommi mam jeszcze jedno > pytanie bo jest kilka wersji tej przekładki, jaka wg Ciebie moge > dać tą przekładkę chodzi mi o jej grubość jeśli planuję max na > silniku 1,2 8c 130KM jak max 130KM to ja bym wcale nie odprężał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 czyli zostawić serię uszczelkę ?? poradzi sobie ona z np doładowaniem 0,7 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > czyli zostawić serię uszczelkę ?? poradzi sobie ona z np > doładowaniem 0,7 ?? seryjna uszczelka przy seryjnej kompresji może znieść 1bara przy 1.2 wiem że już wydmuchuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 No to założę tą org zobacze co sie bedzie działo z nią PS: Ile może wynosić kompresja na zdrowym silniku, 14 to już dobrze jest to wiem ale przy jakiej kompresji można już sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > seryjna uszczelka przy seryjnej kompresji może znieść 1bara przy 1.2 > wiem że już wydmuchuje. jaka jest szacowana moc przy seryjnej kompresji na doładowaniu 1 bar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > jaka jest szacowana moc przy seryjnej kompresji na doładowaniu 1 bar? koło 150KM powinno sie pojawić przy sensownym setupie u mnie było 110KM przy 0.6bara na zdupconym setupie na małej turbinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > seryjna uszczelka przy seryjnej kompresji może znieść 1bara przy 1.2 > wiem że już wydmuchuje. Hmm, mam głowice splanowaną o 0,6.... chce pompować lajtowo 0,4-0,5... Twierdzisz, ze nie musze zwalać głowicy i dawać przekładki?? To by mi troszku ułatwiło sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 12 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2007 > Hmm, mam głowice splanowaną o 0,6.... chce pompować lajtowo > 0,4-0,5... Twierdzisz, ze nie musze zwalać głowicy i dawać > przekładki?? To by mi troszku ułatwiło sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > Hmm, mam głowice splanowaną o 0,6.... chce pompować lajtowo > 0,4-0,5... Twierdzisz, ze nie musze zwalać głowicy i dawać > przekładki?? To by mi troszku ułatwiło sprawe 0,6 to sporo, można zaryzykować ale stroić trzeba na bogato cofając zapłon żeby było bezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiSiak Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 Pytanie przed kupnem: jak rozpoznać uszkodzoną turbosprężarkę i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie aby się nie władować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Pytanie przed kupnem: jak rozpoznać uszkodzoną turbosprężarkę i na co > zwrócić szczególną uwagę przy zakupie aby się nie władować? jeśli chcesz igłę to nie ma prawa mieć żadnych luzów (ofc. fabryka przewiduje dopuszczalny luz ale jest niemal nie wyczuwalny pod palcem), a wirniki mają być nie uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 Moze mi ktos dac schemat jak podpiąć wskaźnik doładowania, oraz jakim olejem najlepiej zalać silnik z Turbo. Z góry dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peter1977 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Moze mi ktos dac schemat jak podpiąć wskaźnik doładowania, oraz jakim > olejem najlepiej zalać silnik z Turbo. > Z góry dziekuję Wskaźnik podpinasz pod jakąś cienką rurkę idącą z kolektora dolotowego, byle nie ta od map sensora. Ważne żeby to było za przepustnicą. Olej jak najlepszy jakościowo min 5w40 syntetyk a najlepiek 10w50 albo do hardcorowej jazdy 15w60. Dobrze jest przepłukać silnik przed zalaniem engine cleanerem motul-a kosztuje to około 30zł przed zmianą oleju wlewa się ten specyfik robi kilka kilometrow i zlewa i nalewa nowy olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Wskaźnik podpinasz pod jakąś cienką rurkę idącą z kolektora > dolotowego, byle nie ta od map sensora. Ważne żeby to było za > przepustnicą. Niby dlaczenie nie ta od map'a ?? chyba własnie najlepiej wpiac sie w ten wezyk!! > Olej jak najlepszy jakościowo > min 5w40 syntetyk a najlepiek 10w50 albo do hardcorowej jazdy 15w60. > Dobrze jest przepłukać silnik przed zalaniem engine cleanerem > motul-a kosztuje to około 30zł > przed zmianą oleju wlewa się ten specyfik robi kilka kilometrow i przyciera sie wszystko to co w silniku jest do przytarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peter1977 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Niby dlaczenie nie ta od map'a ?? chyba własnie najlepiej wpiac sie w > ten wezyk!! > przyciera sie wszystko to co w silniku jest do przytarcia podpięcie pod akurat ten wężyk może powodować jakieś zakłocenia, ja podpinam pod ten wężyk co idzie do diwajsa od zarządzanie wastegatem, albo pod wężyk od DV blow-off (i tu w/g mnie jest najlepiej) a co do specyfika do oleju to stosowałeś kiedyś motula? Nie kazałem mu wlewać motodoktora czy innego gówna tylko Motul Engine cleaner Stosuje to we wszystkich autach( CC Opel 2,2Direct Subaru turbo 300KM Honda crx) i nic sie nie dzieje jest to polecany środek przez rajdowe serwisy, powinno sę stosować co 2 - 3 wymiany) Samo to że nie jeździ się na nim, tylko przepłukuje silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalgrudniok Napisano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2007 > zdjęcia dołącze po weekendzie bo niemam przy sobie. Witaj Tommi. Kiedy zapodasz te zdjęcia? Chyba ze coś przegapiłem i juz to zrobiles Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 Mam pytanie. W moim seju, silnik (1100) najlepsze lata ma już chyba za sobą. Przebieg wynosi 130 000 z czego większość zrobiona na gazie (w pierwszym wcieleniu był służbowym vanem ) opłaca się więc inwestować w ten egzemplarz który mam poprzez wymiany, poprawki i tak dalej i probować zarzucać pod to turbinkę czy lepiej kupić 1.2 i z nim się bawić w pompowanie? Pierwsza opcja wytrzyma wogole po stosownych zmianach ingerencje turbo czy już lepiej darować go sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 ja bym zrobił remont tego silnika wraz z poprawkami czyli wywazenie wału, lekkie odelzenie kola zamachowego, poprawienie głowicy wraz wiekszymi zworami i dopasowaniem gniazd, do tego poprawien kolektorka dolotowego i dopiero do tego dałbym T. koszty beda wieksze niz wrzucenie pierwszego lepszego 1.2 + turbo ale ...projekt bedzie trwalszy i mniej awaryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Hej powiedzcie mi czy na pokazanym rysunku w miejscu co wskazują strzałki ma byś otwór na wylot?? Bo u mnie jest, dzisiaj to zauważyłem i jak ładuje turbina to przecież tamtędy spierdziela powietrze, ma tam cos być czy nie?? Przepustnica z 1,1 ale 1,2 ma cos podobnego tyle że jak wiadomo nie ma wtryskiwacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > Hej powiedzcie mi czy na pokazanym rysunku w miejscu co wskazują > strzałki ma byś otwór na wylot?? Bo u mnie jest, dzisiaj to > IMO to tam powinny być takie czarne kołeczki ustalające i łączące góre i dół przepustnicy w jedną całość jak odkręcisz śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > IMO to tam powinny być takie czarne kołeczki ustalające i łączące > góre i dół przepustnicy w jedną całość jak odkręcisz śruby. Kupi takie coś w motoryzacyjnym?? jak sie o to pytac?? ma to jakąś nazwę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > Kupi takie coś w motoryzacyjnym?? jak sie o to pytac?? ma to jakąś > nazwę ?? w ASO tak, chociaz nie wiadomo czy beda to mieli na miejscu co co "zwyklego" motoryzacyjnego to szczerze watpie pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > w ASO tak, chociaz nie wiadomo czy beda to mieli na miejscu co co > "zwyklego" motoryzacyjnego to szczerze watpie > pozdr. Nie mam ASO u siebie i nie wiem gdzie moze sie znajdować np w Kraku czy Tarnowie. Mam prośbe do kogoś kto ma ASO na miejscu o zakupienie mi tych kołków, i tej uszczelki co jest w przepustnicy (tej czarnej grubej) kase zwrócę przelewem na konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > Nie mam ASO u siebie i nie wiem gdzie moze sie znajdować np w Kraku > czy Tarnowie. Od Twojej strony to najbliżej masz na Zakopiańską. Lista ASO w Krakowie TUTAJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 Większość fotek zgromadzonych PRZED tym jak zabrałem się za uturbianie swojego autka, wszystkie ściągnięte z netu, albo otrzymane w meilach, jeśli komuś któreś przeszkadza albo ma jakieś "ALE" to niech pisze to usunę z galeryi. początkowo spawanie kolektora, można robić różne, kwadratowe i podłużne ograniczeniem jest miejsce i nakład pracy/kasy reszta to założenia jak ma kolektor działać linka do kolektorów w tej galerii są foty wszystkich CC/SC jakie udało mi się znaleść w sieci albo samemu sfocić sposoby, patenty itp. linka do CC SC Turbo a na koniec to przez co ja przechodziłem, trochę tego było, obecnie budowane jest już 5-ta ewolucja mojego silnika, na fotkach wydaje mi się że widać wszystko linka do uturbiania oglądajcie od dołu/końca bo chronologie diabli wzieli mam jeszcze więcej ale już sam ich nie ogarniam więc dodam jak znajde więcej czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 Co zrobić zeby auto miało znowu tyle Db na tłumiki co przed montażem turba ?? miałem 125Db a teraz to prawie jak seria buczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 pytanie do znawcow w celu rozszerzenia swojej niklej wiedzy o turbo po pierwsze http://www.putfile.com/pic.php?img=7237049 do czego jest ten dodatkowy kanal ze spalinami na kolektorze ?? a po drugie http://www.putfile.com/pic.php?img=7237297 w jakim celu stosuje sie 2 turbiny w silniku R4 czy w celu zwiekszenia cisniena doladowania?? czy tez ma to cos wspolnego z harakterystyka?? moje domysly takie na chlopski rozum sa takie ze by ladowac wieksze cisnienie jednoczesnie nie robiac jakies masakrycznej turbo dziury duzo mijam sie z prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > Co zrobić zeby auto miało znowu tyle Db na tłumiki co przed montażem > turba ?? miałem 125Db a teraz to prawie jak seria buczy zdjąć turbine turbina jest jak tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > pytanie do znawcow w celu rozszerzenia swojej niklej wiedzy o turbo > po pierwsze http://www.putfile.com/pic.php?img=7237049 > do czego jest ten dodatkowy kanal ze spalinami na kolektorze ?? to jest zewnętrzny zawór westgate, słuzey ro regulowania ciśnienia doładowania. > a po drugie http://www.putfile.com/pic.php?img=7237297 > w jakim celu stosuje sie 2 turbiny w silniku R4 > czy w celu zwiekszenia cisniena doladowania?? czy tez ma to cos > wspolnego z harakterystyka?? > moje domysly takie na chlopski rozum sa takie ze by ladowac wieksze > cisnienie jednoczesnie nie robiac jakies masakrycznej turbo > dziury duzo mijam sie z prawda mylisz dwie wazne rzeczy, jedna to Cisnienie druga to wydatej, wydatek 2-ch turbin jest większy przy takim samym ciśnieniu, nie trzeba ładować 2-ch barów żeby mieć powiedzmy 200KM. a żeby nie dawać wielkiej turbiny daje wie mniejsze dwie żeby nie było laga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > to jest zewnętrzny zawór westgate, słuzey ro regulowania ciśnienia > doładowania. > mylisz dwie wazne rzeczy, jedna to Cisnienie druga to wydatej, > wydatek 2-ch turbin jest większy przy takim samym ciśnieniu, nie > trzeba ładować 2-ch barów żeby mieć powiedzmy 200KM. a żeby nie > dawać wielkiej turbiny daje wie mniejsze dwie żeby nie było > laga. nie upraszczaj bo chłopak pomyśli że bi-turbo i twin-turbo to to samo pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > Co zrobić zeby auto miało znowu tyle Db na tłumiki co przed montażem > turba ?? miałem 125Db a teraz to prawie jak seria buczy utnij wydech w połowie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > nie upraszczaj bo chłopak pomyśli że bi-turbo i twin-turbo to to samo > pzdr ale to jest to samo, bi i twin turbo to to samo tylko inna firma zrobila, to o czym myslisz to sekwencyjny uklad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > ale to jest to samo, bi i twin turbo to to samo tylko inna firma > zrobila, to o czym myslisz to sekwencyjny uklad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > ale to jest to samo, bi i twin turbo to to samo tylko inna firma > zrobila, to o czym myslisz to sekwencyjny uklad. qfa dobrze myślałem źle napisałem, zapamiętać nie pisać na forum gdy jest się niewyspanym pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > jeśli chcesz igłę to nie ma prawa mieć żadnych luzów (ofc. fabryka > przewiduje dopuszczalny luz ale jest niemal nie wyczuwalny pod > palcem), a wirniki mają być nie uszkodzone. niezgodze sie w kwestji luzu bo kazda jedna nowa ma luz i jest on wyczuwalny palcem .... tylko na ballberingach nie ma luzu a reszta ma wynika to ze sposobu łożyskowania .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > niezgodze sie w kwestji luzu bo kazda jedna nowa ma luz i jest on > wyczuwalny palcem .... tylko na ballberingach nie ma luzu a > reszta ma wynika to ze sposobu łożyskowania .... to teraz cfaniaku wyjaśnij przez internet naszym szanownym słuchaczo/czytaczom teoretykom jak duży ma być ten fabryczny luz ja nie potrafie więc napisałem że ma niemieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > to teraz cfaniaku wyjaśnij przez internet naszym szanownym > słuchaczo/czytaczom teoretykom jak duży ma być ten fabryczny luz > ja nie potrafie więc napisałem że ma niemieć ale co ze jak ja to nie wiem ty tu jestes od tłumaczenia a ja od przypi...lania czyż nie ? luz ma być taki jak sie należy zeby był p.s no chyba ze sprerzarka jest upalona jak moje dzisiejsze śniadanie to wtedy luzu nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.