mosek Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > 1,5 bara ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > ale nie piszemy teraz o prędkościach a o konstrukcji skrzyni i możliwości ewentualnego montażu > zamiennika > Masz jakieś foto skrzyni z momentu przekładki silnika? Albo podaj VIN na priv to se w EPErze > sprawdzę co tam jest. Oj nie mam bo to wiesz.. zlepieniec jest... to jest uno 1.0 i.e z 1997 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > Oj nie mam bo to wiesz.. zlepieniec jest... to jest uno 1.0 i.e z 1997 roku Vinu już nie ma z czego spisać nawet. Nie wiem czy skrzynie mają jakieś oznaczenia na obudowie. Może tym tropem pójdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > Vinu już nie ma z czego spisać nawet. Nie wiem czy skrzynie mają jakieś oznaczenia na obudowie. > Może tym tropem pójdziesz W sumie Twoja skrzynia leży to mogę zrobić foto, ta co mam jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > ostro bylo dmuchane nawet 1,8 i wtedy to dopiero przyspieszalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > bylo dmuchane nawet 1,8 i wtedy to dopiero przyspieszalo Przy 1.15 już mam wesoło a 1.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Przy 1.15 już mam wesoło a 1.8? ja dmucham 1.1 i też jest wesoło wg ecumastera coś takiego ostatnio mi wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Ten twoj ecu majster ma cos bujna wyobraznie IMO, bo 260 nm to juz kosmos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Ten twoj ecu majster ma cos bujna wyobraznie IMO, bo 260 nm to juz kosmos A na jakiej zasadzie to w ogóle tworzy wykres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 głownia informacja to wzrost predkosci obrotowej silnika wpisujesz mase auta przelozenia czolowe pole powierzchni i wspolczynnik oporu powietrza takie to jak w paincie ale przynajmniej zawsze jest punkt odniesienia jak coś zmienia sie w konfiguracji auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > głownia informacja to wzrost predkosci obrotowej silnika wpisujesz mase auta przelozenia czolowe > pole powierzchni i wspolczynnik oporu powietrza takie to jak w paincie ale przynajmniej zawsze > jest punkt odniesienia jak coś zmienia sie w konfiguracji auta Nie no, to w sumie jak g-tech - też wylicza wszystko z pomiaru przyspieszeń accelerometrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Ten twoj ecu majster ma cos bujna wyobraznie IMO, bo 260 nm to juz kosmos przy 0.6 bara pokazal 131 kuni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > przy 0.6 bara pokazal 131 kuni Niemozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Niemozliwe kcesz foto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Niemozliwe Też mi się to nie wydaje możliwe, mój przy 0.6 jedzie tak... może na oko na 120 koni MAX ale znając życie to mniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Była jakiś czas temu rozmowa o tym. Kupiłem dzisiaj Kagera za 30zł, mogę mieć tego dużo w tej cenie. Komuś trzeba? Jak tak to piszcie. Niby na allegro też nie jest aż tak drogo http://allegro.pl/filtr-powietrza-honda-prelude-nowy-i1522533739.html a i ode mnie trzeba to jakoś przesłać ale powiedzmy, że nie w cenach przesyłek allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > Była jakiś czas temu rozmowa o tym. > Kupiłem dzisiaj Kagera za 30zł, mogę mieć tego dużo w tej cenie. > Komuś trzeba? Jak tak to piszcie. > Niby na allegro też nie jest aż tak drogo > http://allegro.pl/filtr-powietrza-honda-prelude-nowy-i1522533739.html a i ode mnie trzeba to > jakoś przesłać ale powiedzmy, że nie w cenach przesyłek allegro zmierzylbys mi srednice otworu wlotowego tego filtra ?? On jest papierowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > zmierzylbys mi srednice otworu wlotowego tego filtra ?? On jest papierowy ?? http://allegro.pl/ak-246-1-filtr-powietrza-honda-prelude-2-0i-ba-i1515110358.html Masz tu średnice. Tak, on jest papierowy tylko ma kształt walca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Jeżeli komuś nie zależy na marce, to w Intercarsie dostaniecie taki filtr (JC Auto) za niecałe 30zł w detalu, jak ktoś ma zniżki to taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barti917 Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 z racji że noszę się z zamiarem wstawienia jakiegoś T (pewnie jakieś kkk) chcę się poradzić w kwesti bazy do tego projektu. mianowicie chodzi o to że aktualnie w seju siedzi 1.1 więc można wykorzystać dół + głowica 1.2 75 albo kupić dół od 1.2 16v + głowica 1.2 75 bo ponoć nie trzeba robić kanapki i jest to plus ten konfiguracji. jakie jeszcze opcje można wykombinować i która ew. będzie w miare bezproblemowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > z racji że noszę się z zamiarem wstawienia jakiegoś T (pewnie jakieś kkk) chcę się poradzić w > kwesti bazy do tego projektu. mianowicie chodzi o to że aktualnie w seju siedzi 1.1 więc można > wykorzystać dół + głowica 1.2 75 albo kupić dół od 1.2 16v + głowica 1.2 75 bo ponoć nie > trzeba robić kanapki i jest to plus ten konfiguracji. jakie jeszcze opcje można wykombinować i > która ew. będzie w miare bezproblemowa? Jeśli ten 1.1 jest w miare zdrowy to polecam dwie opcje: 1) głowica z 1.2 75 + kanapka (płyta 2 mm + uszczelka z T-jeta) 2) głowica z 1.2 75 + tłoki z 1.2 75 + cienka uszczelka metalowa Można też zrobić jak pisałeś czyli dół 1.2 16v + głowica 8v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > Można też zrobić jak pisałeś czyli dół 1.2 16v + głowica 8v. kompletne 16v lepsiejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > kompletne 16v lepsiejsze Jeśli celujemy w okolice 200 km to oczywiscie zgadzam sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 A co myslicie o dole z nowego 1.4 8v i gorze z 1.2 75 KM? W tym 1.4 tloki tez sa wklesle tyle ze duzo mniej niz w 16v. Ewentualnie tloki wyfrezowac tylko ile. Znowu w glowicy od 1.4 zawory sa wieksze niz w 1.2. Jaka by byla najlepsza opcja bo mam ten silnik i duzo innych gratow i chcialbym uturbic a opcja z tym dolem i glowica z 1.2 wydala mi sie dosc dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > A co myslicie o dole z nowego 1.4 8v i gorze z 1.2 75 KM? W tym 1.4 tloki tez sa wklesle tyle ze > duzo mniej niz w 16v. Ewentualnie tloki wyfrezowac tylko ile. Znowu w glowicy od 1.4 zawory sa > wieksze niz w 1.2. Jaka by byla najlepsza opcja bo mam ten silnik i duzo innych gratow i > chcialbym uturbic a opcja z tym dolem i glowica z 1.2 wydala mi sie dosc dobra. Ja bym preferował cały silnik 1.4 plus lizniecie kanałów ssacych bo wydechowe chyba sa takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barti917 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Jeśli celujemy w okolice 200 km to oczywiscie zgadzam sie na początek wystarczy mi 120-150 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > na początek wystarczy mi 120-150 km 150 starczy Ci na długo przynajmniej mi przy masie 900kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barti917 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 przy masie seja będzie się ładnie odpychać, tylko niech najpierw rozwiążę dylemat dołu ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Prosil bym o parametry tej turbinki.czy jest ona chlodzona cieczą??moze ktos ma taką u siebie?? jak sie sprawuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Prosil bym o parametry tej turbinki.czy jest ona chlodzona cieczą??moze ktos ma taką u siebie?? jak > sie sprawuje?? RHB4 chyba - odpusc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > RHB4 chyba - odpusc RHF to jest chyba nowsza generacja, znacząco lepsza, nie wiem tylko co oznacza dopisek h. Ale tak czy owak pewnie warto się za Garrettem odpowiednim zakręcić albo KKK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > RHF to jest chyba nowsza generacja, znacząco lepsza, nie wiem tylko co oznacza dopisek h. Ale tak > czy owak pewnie warto się za Garrettem odpowiednim zakręcić albo KKK. to turbina z astry silnik isuzu.tylko nie wiem czy ona jest chlodzona ciecza.ma taki dziwny kanal i nie wiem od czego.zrobie fotke i pokaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > to turbina z astry silnik isuzu.tylko nie wiem czy ona jest chlodzona ciecza.ma taki dziwny kanal i > nie wiem od czego.zrobie fotke i pokaze Jesli to rhb4 to ma chlodzenie woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Jesli to rhb4 to ma chlodzenie woda nie wszystkie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 Mam chrapkę na taki http://allegro.pl/saab-9-5-95-1999-2-0-t-turbo-intercooler-i1496402549.html Pytanie, czy jeśli będzie częściowo przesłonięty przez tablicę rejestracyjną to bardzo źle, czy nie przeszkadza? Mógłbym przenieść tablicę i wyciąć zderzak ale wolałbym w tej kwestii pozostać cichociemny, no ale najważniejsze osiągi - dlatego pytam. Nad i pod tablicą mam wloty więc zasłonięta by była tylko ta część IC za tablicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 Code: File not found, session expired or unauthorized call occurred. Try to refresh using F5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Code: File not found, session expired or unauthorized call occurred. Try to refresh using F5 Poprawiłem. Miał być rys. z intercars ale jest aukcja allegro... Jest dość duży bo prawie 60x40xm sam radiator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Poprawiłem. Miał być rys. z intercars ale jest aukcja allegro... > Jest dość duży bo prawie 60x40xm sam radiator. nie boisz sie lagu ?? Bo moze byc spory. Im wiecej wytniesz zderzaka tym chlodniejsze bedziesz mial powietrze podczas jazdy. Zawsze mozna sprobowac jakis wentylator zalozyc aby chlodzic jesli sie zmiesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > nie boisz sie lagu ?? Bo moze byc spory. Im wiecej wytniesz zderzaka tym chlodniejsze bedziesz mial > powietrze podczas jazdy. Zawsze mozna sprobowac jakis wentylator zalozyc aby chlodzic jesli > sie zmiesci Sporą ma powierzchnię ale jest bardzo cieniutki, wydaje mi się, że objętości takiej wielkiej nie ma. Wolę trochę większego laga niż spalanie stukowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Sporą ma powierzchnię ale jest bardzo cieniutki, wydaje mi się, że objętości takiej wielkiej nie > ma. > Wolę trochę większego laga niż spalanie stukowe Przymierzalem kiedys taki ic do uno, ale odpuscilem bo za duzo by bylo wycinania - jest od lampy do lampy i nie da sie zalozyc atrapki. Zobacz sobie od frontiery - rdzen 60x30 - od razu ma metalowe boczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Przymierzalem kiedys taki ic do uno, ale odpuscilem bo za duzo by bylo wycinania - jest od lampy do > lampy i nie da sie zalozyc atrapki. Zobacz sobie od frontiery - rdzen 60x30 - od razu ma > metalowe boczki. Ok, to sobie chyba odpuszczę, oglądałem dzisiaj miejsce i faktycznie, wychodzi w podłużnicach albo coś koło tego, cięcie, gięcie... ale w sumie wydajny to by był. Dzisiaj w końcu podłączyłem chłodnicę oleju znowu Wytoczyłem z grubej blachy przekładkę z rowkiem i dzięki temu mogłem dać podstawkę filtra z uno turbo o większej średnicy niż filtr w nowych fajerkach. Na razie nie cieknie Nie obyło się bez komplikacji bo filtr wyszedł w króćcu wodnym od turbiny ale dało się przerobić Przy okazji poprawiłem spływ oleju z T bo się sączył. Wczoraj jak się ganiałem z motorami po trasie to olej 110 stopni teraz powinno się "uspokoić" - kolejny cel - IC! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Sporą ma powierzchnię ale jest bardzo cieniutki, wydaje mi się, że objętości takiej wielkiej nie > ma. > Wolę trochę większego laga niż spalanie stukowe nie widzę analogi, stukowe się pojawi prędzej od złego zapłonu niż od za małego icka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > nie widzę analogi, stukowe się pojawi prędzej od złego zapłonu niż od za małego icka > pzdr Jak był mróz to nie stukało, bez zmiany ustawień zaczęło stukać jak się ociepliło na dworze. Zapłon dość mocno cofnąłem i przestało stukać (ale i jechać). Jak IC nie wyrabia to chyba nic dobrego, nie? Ten co mam jest mikroskopijny i prawie w połowie przysłonięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Jak był mróz to nie stukało, bez zmiany ustawień zaczęło stukać jak się ociepliło na dworze. > Zapłon dość mocno cofnąłem i przestało stukać (ale i jechać). > Jak IC nie wyrabia to chyba nic dobrego, nie? > Ten co mam jest mikroskopijny i prawie w połowie przysłonięty. do takiego zestawu jak masz to rozmiary ducato/boxer powinien stykać a stukanie bardziej bym obwiniał za złe strojenie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > do takiego zestawu jak masz to rozmiary ducato/boxer powinien stykać a stukanie bardziej bym > obwiniał za złe strojenie > pzdr No to przymierzałem się do takiego właśnie IC ale nie chcę już kupować w ciemno (za dużo miałem w rękach dziurawców), szukam czegoś w okolicy. Co do strojenia... jak przeleję to nie stuka ale to nie jest wyjście... znowu opóźnianie zapłonu też pomaga ale czuć, że "nie jedzie". Tak jak pisałem wcześniej - jak się robi gorąco to zaczyna stukać, wyraźnie czuć spadek osiągów. Ten IC z uno 1.3 jest malutki, w dodatku spora część zasłonięta, to nie może dawać rady przy 1.2 bara w pełnej szmacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > No to przymierzałem się do takiego właśnie IC ale nie chcę już kupować w ciemno (za dużo miałem w > rękach dziurawców), szukam czegoś w okolicy. > Co do strojenia... jak przeleję to nie stuka ale to nie jest wyjście... znowu opóźnianie zapłonu > też pomaga ale czuć, że "nie jedzie". > Tak jak pisałem wcześniej - jak się robi gorąco to zaczyna stukać, wyraźnie czuć spadek osiągów. > Ten IC z uno 1.3 jest malutki, w dodatku spora część zasłonięta, to nie może dawać rady przy 1.2 > bara w pełnej szmacie. a nie uwazasz, ze najwiekszą przyczyną jest LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > a nie uwazasz, ze najwiekszą przyczyną jest LPG Nie uważam ale może masz argumenty które sprawią, że zacznę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Nie uważam ale może masz argumenty które sprawią, że zacznę inna kaloryczność trochę inne spalanie mieszanki no i inne AFR się stosuje dla LPG i PB bo przy różnych wartościach mają swoją wartość stechiometryczną pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > inna kaloryczność trochę inne spalanie mieszanki no i inne AFR się stosuje dla LPG i PB bo przy > różnych wartościach mają swoją wartość stechiometryczną > pzdr Mniejsza kalorycznosc, dużo wolniejsze spalanie mieszanki, stechiometria dla lpg wynosi 15,5 dla benzyny 14,7. Ogólnie gaz jest anty stukowy w porównaniu do benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Mniejsza kalorycznosc, dużo wolniejsze spalanie mieszanki, stechiometria dla lpg wynosi 15,5 dla > benzyny 14,7. Ogólnie gaz jest anty stukowy w porównaniu do benzyny. A ja po prostu uważam, że za dużo kolega Glaca ładuje ciśnienia, i tyle. Odpuść trochę z boosta to i stuk się uspokoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.