bratPit Napisano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2008 > To czemu mi nie napisałeś tego TUTAJ > A tak się martwiłem że coś nie tak... nawet Lelek mnie "objechał"... a no widzisz, tak to bywa jak mi w pracy przeszkadzają w czytaniu forum i mi niektóre wątki umykają brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mahcin Napisano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2008 Przeczytałem cały temat...ale jakoś mało o C14NZ a to przecież taka "rakieta" NGK, Beru, czy GM? Mam zamiar kupić GM, dokładnie te: KLIK Czy to mądre posunięcie? Mam przejechane 40 000km, myślę że kabli jeszcze nie trzeba, bo trzymają się całkiem dobrze. P.S. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego do LPG lepsze są 1 od 2 elektrodowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2008 Świeczka jest na duży klucz. Wiesz, że to tylko do silników bez osłon świec . Do zapłonu LPG lepsza jest jedna porządna iskra w centrum. Przy dwuelektrodowych często są dwie słabsze iskry. To tyle teorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mahcin Napisano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2008 > Świeczka jest na duży klucz. Wiesz, że to tylko do silników bez osłon > świec . > Do zapłonu LPG lepsza jest jedna porządna iskra w centrum. Przy > dwuelektrodowych często są dwie słabsze iskry. To tyle teorii. Dzięki za info, tak czytając cał wątek zauważyłem właśnie że jedne są do osłonek, inne nie...i do;)... a mój silnik nie ma osłonek Tym razem kupię GM, na dniach wymiana, napiszę jakie miałem, bo nie wiem, a dały radę 40 000km , no i oczywiście porównanie Choć i tak nie będzie wiarygodne, bo stara...a nowa;) Chyba że nowa będzie działać jak stara, lub gorzej. Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mahcin Napisano 18 Września 2008 Udostępnij Napisano 18 Września 2008 zmieniłem autko, w związku z tym pytanko: Czy w AII 2002r Z16XE powinny być świece dwu czy trzy elektrodowe? I jak jest instalacja LPG to stosować takie właśnie jakie producent zalecił, czy 1 elektrodowe? Z tego co mi wiadomo to do gazu 1 elektrodowe lepsze... , chyba nic się nie stanie jak zamontuje takie świece 1 elektrodowe zamiast jak się nie myle 4ro? KLIK P.S. W Astrze I F po założeniu przewodów WN firmy Jarmor i świec 1 elektrodowych org. GM made in "Russia" spalanie mi spadło na trasie do 7-8l LPG/100km przy jeździe 100 - 120km/h, przy 140 - 160km/k , ok 10l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 Po 160tyś km przyszła pora wymiany świec. Zrobiłem to profilaktycznie, mimo że nie było żadnych niepokojących objawów. Stare świece dwuelektrodowe Bosch FLR8LDCU+ nie noszą śladów zużycia na elektrodach. Jedynie mają nalot z popiołu, a to dlatego, że mam do wymiany uszczelniacze zaworów. Do tego nalot koronny na izolatorach. Świeczki wymienione na takie same. Praca silnika nie uległa zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujcio Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Chciałbym wymienić świece, ale że nie jestem fachowcem mam problem z doborem odpowiednich. Jakie polecacie świece żarowe do 2,0 dth, r.1999? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 ja w swoim klekocie (F) uzywam BERU i jestem z nich zadowolony... EDIT: moga byc np. takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > ja w swoim klekocie (F) uzywam BERU i jestem z nich zadowolony... dodam, że autokącik polecał również świece żarowe Boscha, NGK oraz ... Iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujcio Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > dodam, że autokącik polecał również świece żarowe Boscha, NGK oraz > ... Iskry Ale jak je dobrać do silnika, chodzi mi o jakiś typ świecy a nie markę, bo np. na alledrogo jest ciężko dobrać coś jak sie nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 szukasz wg. marki i patrzysz czy w opisie jest podane ze sa do twojego silnika i tyle... EDIT. podałem ci wczesniej przykladowego linka wiec zobacz co i jak szukac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujcio Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > szukasz wg. marki i patrzysz czy w opisie jest podane ze sa do > twojego silnika i tyle... > EDIT. podałem ci wczesniej przykladowego linka wiec zobacz co i jak > szukac... ok... dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 http://www.ngkntk.pl na gorze masz wyszukiwarkę świec, znajdujesz numer i szukasz na alledrogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujcio Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > http://www.ngkntk.pl > na gorze masz wyszukiwarkę świec, znajdujesz numer i szukasz na > alledrogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paties Napisano 10 Października 2008 Udostępnij Napisano 10 Października 2008 wymieniłem świece, obejrzałem dokładnie stare... zaniepokoił mnie wygląd świecy z II cylindra - wyraźnie jest bardziej zanieczyszczona... z czego może to wynikać? bać się czy olać? dotychczas nie miałem tak wyraźnej różnicy między poszczególnymi świecami... świece to NGK BKR5EK, założone.... oj dawno nie pamiętam dokładnie, szacuję na coś ok. 50tys.km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Października 2008 Udostępnij Napisano 10 Października 2008 Sporo popiołu. Jak zużycie oleju? Nie kopci przy pierwszym odpalaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paties Napisano 10 Października 2008 Udostępnij Napisano 10 Października 2008 > Sporo popiołu. > Jak zużycie oleju? Nie kopci przy pierwszym odpalaniu? oleju muszę dolewać, ale głównie z powodu nieszczelności dookoła miski olejowej - wychodzi tego jakieś 0,5-1,0l na 10 tys. km(uszczelka już zakupiona, zbieram się w sobie, żeby się ze śrubami rury wydechowej zmierzyć) czy prawdą jest, że lekko dokręcone świece mogą powodować przyspieszone powstawanie nagaru? jakoś lekko mi się je odkręcało... (możliwe, że przesadzam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukifre Napisano 13 Października 2008 Udostępnij Napisano 13 Października 2008 Witam. Co ile wymieniać świece w silniku X16SZR? Kupię chyba dwuelektrodowe z GM ale nie wiem czy to dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paties Napisano 13 Października 2008 Udostępnij Napisano 13 Października 2008 > Witam. Co ile wymieniać świece w silniku X16SZR? Kupię chyba > dwuelektrodowe z GM ale nie wiem czy to dobry wybór. ja wymieniam co 50 tys. km (ale to co kierowca to inny obyczaj) GM mają pozytywne opinie, polecam NGK BKR5EK do tego silnika dedykowane są 2-elektrodowe, więc takie powinieneś założyć (piszę "powinieneś" bo znam przypadki montowania jednoelektrodowych i też było OK, silnik nie jest akurat na to nadto czuły ) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 13 Października 2008 Udostępnij Napisano 13 Października 2008 > czy prawdą jest, że lekko dokręcone świece mogą powodować > przyspieszone powstawanie nagaru? jakoś lekko mi się je > odkręcało... (możliwe, że przesadzam ) Jeśli nie będzie kompresji mogą wypadać zapłony a wtedy będzie się osadzał nagar. Jeśli były dociągnięte nawet lekko to coś takiego nie wystąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrLuk Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 Witam! Komputer w mojej Asterce 2,2DTI zgłosił że jest walnięta świeca żarowa. Mechanik który to odczytał nie che się podjąć wymiany bo podobno pękają bardzo a co za tym idzie trzeba głowice później robić. Na pytanie czy można z tym jeździć powiedział że do póki odpala to niema problemu. I tak jest odpala od razu bez żadnych problemów nawet przy niskiej temperaturze. Pytanie mam czy mówił prawdę?? Czy można z tym jeździć jak na razie ? Czy przez to może coś innego się uszkodzić. Kontrolka elektryki silnika znika po 1-2 min od odpalenia zimnego silnika. Proszę o jakąś pomoc... Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > Pytanie mam czy mówił > prawdę?? Czy można z tym jeździć jak na razie ? Czy przez to > może coś innego się uszkodzić > Proszę o jakąś pomoc... Auto Świat nr.49/08 może coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 2 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2009 Witajcie, prośba do kolegów: czy możecie mi podać numer przewodów zapłonowych NGK które pasują do Astry F Classic z Gliwic 99r, mot X14NZ, katalog NGK przewiduje 3 różne rodzaje przewodów :/ dzięki brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 Niedawno kupiłem komplecik NGK świece i kabelki. Świec nie mogę odkręcić - połamałem klucz (fi.16) tak zakręcili przy wymianie UPG - chyba przejadę się na reklamacje A kabelki miały jedną bubę - inny rozmiar zacisku przy wejściu przewodu do cewki musiałem kombinerkami zaciskać żeby złapało bolec w cewce.Hmm taka marka i taka buba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Byłem w ASO na reklamacji - podszedł pan z brechą i grzechotką - przyłożył parę razy ręką w dźwignię i odkręcił. Spytałem grzecznie czy się nie boi że może urwać gwint. Odpowiedział, że v8 nie ma takiej opcji bo głowica aluminiowa. Co innego w v16 tam można coś zepsuć. Trochę kręcił nosem na moje NGKi dwuelektrodowe co mi je wcisnęli w IC (znowu-drugi już komplet), że to nie ta epoka, że może być gorzej i że lepiej jedna elektroda. ps.I jeszcze zalecił min 30 minut jazdy żeby się świece wygrzały, żeby nie było nieprzyjemności - nie sprecyzował jakich. No to przyjechałem i auto jeszcze grzecznie chodzi zostało 10min Bajki to czy doświadczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > prośba do kolegów: czy możecie mi podać numer przewodów zapłonowych > NGK które pasują do Astry F Classic z Gliwic 99r, mot X14NZ, > katalog NGK przewiduje 3 różne rodzaje przewodów :/ > dzięki dla potomnych: w nawiązaniu do posta, z NGK numer kabli to RC-OP 454, komplet zawiera 5 przewodów całych gumowych, w tym jeden do cewki, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0tomek Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 Witam. ostatnio przy pochmurnych dniach moja f'cia zaczela sie mocno dusic, tak wiec zajazd do sklepu po kabelki WN i gosciu wcisnal mi Bosch. I co o tym sadzicie??? J jeszcze pytanko o kopułke, palec i świece - co polecacie do C16NZ '92 z Lpg i przebiegiem 310500 noi w jakiej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > Witam. ostatnio przy pochmurnych dniach moja f'cia zaczela sie mocno > dusic, tak wiec zajazd do sklepu po kabelki WN i gosciu wcisnal > mi Bosch. I co o tym sadzicie??? ja sądzę, że ok miałem dwa komplety Boscha, wytrzymywały po 50-60 tys. km raz jeden z kabli miał przebicia wcześniej, poszło na reklamację zdaje się > J jeszcze pytanko o kopułke, > palec i świece - co polecacie do C16NZ '92 z Lpg i przebiegiem > 310500 noi w jakiej cenie Beru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0tomek Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 dzieki a orientacyjne koszta takiego zestawu i jeszcze jeden problem, przedwczoraj po wilgotnej nocy znowu muł, i ogolnie ostatnimi czasy jakos marnie sie zbiera i jakby wiecej pali!!!!!!!! co to moze byc !!!!!!!! > ja sądzę, że ok > miałem dwa komplety Boscha, wytrzymywały po 50-60 tys. km > raz jeden z kabli miał przebicia wcześniej, poszło na reklamację > zdaje się > Beru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > v8 nie ma takiej opcji bo głowica aluminiowa. Co innego w v16 > tam można coś zepsuć. A w 16V to niby jaka głowica? Plastelinowa? > Trochę kręcił nosem na moje NGKi dwuelektrodowe (...) że lepiej jedna elektroda. Do LPG teoretycznie jednoelektrodowe są lepsze > ps.I jeszcze zalecił min 30 minut jazdy żeby się świece wygrzały, A po co? > Bajki to czy doświadczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > A w 16V to niby jaka głowica? Plastelinowa? No może nie dokładnie powtórzyłem jego mamrotanie, ale wystarczy mi parę przypadków lamentu na motoforach o urwanych świecach żeby uważać na ten drobiazg. > Do LPG teoretycznie jednoelektrodowe są lepsze Na temat LPG jest wiele teorii , a po zastosowaniu ich wszystkich odczuwalny przyrost mocy jest jak po założeniu końcówki basującej na wydech "made in dronka" > A po co? No właśnie.Po co? Jakieś naprężenia w porcelance? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gepardg Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > Witam. ostatnio przy pochmurnych dniach moja f'cia zaczela sie mocno > dusic, tak wiec zajazd do sklepu po kabelki WN i gosciu wcisnal > mi Bosch. I co o tym sadzicie??? J jeszcze pytanko o kopułke, > palec i świece - co polecacie do C16NZ '92 z Lpg i przebiegiem > 310500 noi w jakiej cenie Ja polecam 2 elektrodowe iskry ( w swojej asrze mam już trzeci kpl i bez problemów). http://www.allegro.pl/item573201256_iskra_gas_super_23g_opel_astra_corsa_vectra_lpg.html A poza wszystkim to polski produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Ja polecam 2 elektrodowe iskry ( w swojej asrze mam już trzeci kpl i > bez problemów). > http://www.allegro.pl/item573201256_iskra_gas_super_23g_opel_astra_corsa_vectra_lpg.html ja też polecamiskrę, co prawda w oplu mam pierwszy komplet ale już 30kkm i jest wszystko cacy, w innych też miałem iskry i byłęm zawsze zadowolony > A poza wszystkim to polski produkt. co może nie być bez znaczenia w dobie walki z kryzysem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 A ja takie pytanie mam jakim kluczem odkręcę świece w moim X16SZR ? Czy to od świec zależy ? Na alledrogo widzę klucze od 8mm do 21mm i nie wiem który wziąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 Klucz 16 , moment dokręcenia świecy 25 Nm , wymiana oczywiście na zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrLuk Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 Witam! Mam walniętą świece żąrową (tak wyszło na komputzerze). Pytanie. Czy można z tym jeździć bez szkody dla silnika? Silnik odpala bez żadnych problemów nawet przy -25 stopniach. Pzdr Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > Witam! > Mam walniętą świece żąrową (tak wyszło na komputzerze). Pytanie. Czy > można z tym jeździć bez szkody dla silnika? Silnik odpala bez > żadnych problemów nawet przy -25 stopniach. > Pzdr Piotr niby jezdzic mozna, nic powazniejszego sie nie stanie a przynajmniej nie powinno ale czy warto tak oszczedzac i nie lepiej kupic jakas tansza swieczke niz jezdzic bez jednej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > niby jezdzic mozna, nic powazniejszego sie nie stanie a przynajmniej > nie powinno ale czy warto tak oszczedzac i nie lepiej kupic > jakas tansza swieczke niz jezdzic bez jednej?? kupi jakąś noName, to mu się też za pół roku albo rok przepali...... jak auto odpala bez zająknięcia to nie ma koniecznosci szybkiej wymiany. Ale późną jesienią i tak sprawa o sobie przypomni i wtedy sie bedzie trzeba za nią wziąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > kupi jakąś noName, to mu się też za pół roku albo rok przepali...... > jak auto odpala bez zająknięcia to nie ma koniecznosci szybkiej > wymiany. Ale późną jesienią i tak sprawa o sobie przypomni i > wtedy sie bedzie trzeba za nią wziąć a kto mu każe kupować NoName... napisałem tylko tańszą a dla mnie oznacza to chociazby ISKRĘ, która chyba nie jest Noname a co do wymiany to ja osobiście nie jestem zwolennikiem takiego podejścia do sprawy,żeby odkładać na póżniej wszelkie wymiany itd. bo zazwyczaj wówczas auto odmawia posłuszeństwa w sytuacjach dla nas ważnych a najmniej spodziewanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 Swiece zarowe Iskry sa slabe i szybko siadaja. Polecam NGK, a najlepiej Beru (nawymienialem sie tych swiec w Mercedesach 124, silnik 601 2.0 D u taksowkarzy-jak sie im mowilo, ze najtansze i Iskry sa kiepskie, nie wierzyli i je kupowali, w krotkim czasie przyjezdzali i wymienialem na Beru lub NGK). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrLuk Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > niby jezdzic mozna, nic powazniejszego sie nie stanie a przynajmniej > nie powinno ale czy warto tak oszczedzac i nie lepiej kupic > jakas tansza swieczke niz jezdzic bez jednej?? Witam Tu nie chodzi o oszczędzanie lecz obawę, bo słyszałem że w Oplach wymiana śiweczku z dużym prawdopodobieństwem wiąże sie z urwaniem jej co znowu prowadzi do robienia głowicy a to już są koszty. Pzdr Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrLuk Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > kupi jakąś noName, to mu się też za pół roku albo rok przepali...... > jak auto odpala bez zająknięcia to nie ma koniecznosci szybkiej > wymiany. Ale późną jesienią i tak sprawa o sobie przypomni i > wtedy sie bedzie trzeba za nią wziąć Witam Też mi tak mówili mechanicy ale ostatniej zimy przy -24 stopniach odpalał bez problemu. Może to nie świeczka tylko np czujnik temperatury świec. Pzdr Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Czy do Astry 1.6 z 95 roku X16SZ bez gazu polecacie 1 czy 2 elektronową świecę. Coś czuję, że muszę sobie sprawić nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Jeśli mała różnica w cenie to 2-elektrodowa. Dłużej pobędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > Jeśli mała różnica w cenie to 2-elektrodowa. Dłużej pobędzie. Ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 Panowie podpowiedzcie, czy do C14NZ z gazem lepiej zalozyc oryginalne swiece GM czy moze Brisk Silver (na opakowaniu napisane ze do LPG ). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 Jeśli GM są dwuelektrodowe to lepiej Brisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > Jeśli GM są dwuelektrodowe to lepiej Brisk. Ale ilu elektrodowe są Brisky?? Ja u siebie używam NGK dwu elektrodowe przy gazie i jestem z nich super zadowolony. Wymieniam średnio co 25 - 30 kkm razem z przewodami tejże firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > Ale ilu elektrodowe są Brisky?? Silvery są jednoelektrodowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > Silvery są jednoelektrodowe. A jak jakościowo i cenowo i na jak długo wystarczają bo może ja przepłacam, a zauważyłem u siebie taką mentalność że wraz z coroczną wymianą oleju i filtrów wymieniam również świece i przewody. Czy jedno elektrodowe są jakoś dużo gorsze od dwu?? PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.