marcipio Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Jakas lipa jest i tym razem to nie wina bolidu... Haidfeld sobie > poradził... Wyglądało na to że nie walczył,najmniej kółek chyba ze wszystkich, ja tego nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Wyglądało na to że nie walczył,najmniej kółek chyba ze wszystkich, ja > tego nie kumam Zawsze jesli chodzi o BMW denerwowalo mnie wyjezdzanie pod sam koniec danej sesji... Ogolnie cos nie tak z Kubkiem oby udalo sie utzrymac 3 miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Jeszcze nic staconego ale będzie ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Jakas lipa jest i tym razem to nie wina bolidu... Haidfeld sobie > poradził... Bo Heidfeld to inny kierowca - preferuje inne prowadzenie samochodu niż Kubica. Samochó teraz widać bardizej odpowiadał Nickowi niż Robertowi. Dziękujemy &^%$* BMW za to że pomogło Kubicy w walce o 3 miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Bo Heidfeld to inny kierowca - preferuje inne prowadzenie samochodu > niż Kubica. Samochó teraz widać bardizej odpowiadał Nickowi niż > Robertowi. > Dziękujemy &^%$* BMW za to że pomogło Kubicy w walce o 3 miejsce ja nie rozumiem jak można zmieniać ustawienia bolidu, który się świetnie prowadził przez pierwszą sesję... to jest skrajny nieprofesjonalizm, albo totalny debilizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Bo Heidfeld to inny kierowca - preferuje inne prowadzenie samochodu > niż Kubica. Samochó teraz widać bardizej odpowiadał Nickowi niż > Robertowi. Bolidy przecież ustawiają sobie sami. > Dziękujemy &^%$* BMW za to że pomogło Kubicy w walce o 3 miejsce Bez przesady. przecież mu też nie przeszkodzili. Znowu szykuje się spiskowa teoria dziejów. A czy to nie jest tak, że Robert będzie mógł zmienić ustawienia bolidu w razie deszczu z racji, że wylądował w drugiej dziesiątce? Raz mu to już pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Bolidy przecież ustawiają sobie sami. > Bez przesady. przecież mu też nie przeszkodzili. Znowu szykuje się > spiskowa teoria dziejów. > A czy to nie jest tak, że Robert będzie mógł zmienić ustawienia > bolidu w razie deszczu z racji, że wylądował w drugiej > dziesiątce? Raz mu to już pomogło. problem, sądząc z wielu wypowiedzi Roberta, polega na tym, że nie ma On ostatecznego zdania co do ustawień bolidu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Bolidy przecież ustawiają sobie sami. Teoretycznie tak, ale wydaje mi się że nie wszystko da się na torze podczas treningów totalnie przestawić. Może jest tu ktoś kto ma większą wiedzę i mnie oświeci. > Bez przesady. przecież mu też nie przeszkodzili. Znowu szykuje się > spiskowa teoria dziejów. Na pewno nie pomogli, a czy przeszkodzili, to póki co można się tylko domyślać. Moja spiskowa teoria wzięła się stąd, że o ile zwykle Heidefeld sobie słabo radził a Kubica dobrze, to tym razem Heidefldowi szło świetnie a Robertowi w ogóle... czyli może bolid jest ustawiony bardziej pod Nicka > A czy to nie jest tak, że Robert będzie mógł zmienić ustawienia > bolidu w razie deszczu z racji, że wylądował w drugiej > dziesiątce? Raz mu to już pomogło. Może dotankować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > problem, sądząc z wielu wypowiedzi Roberta, polega na tym, że nie ma > On ostatecznego zdania co do ustawień bolidu mam wrazenie ze chlopcy chca powtorzzyc manewr z ostatniego wyscigu czyli kubica za kierownica cysterny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > mam wrazenie ze chlopcy chca powtorzzyc manewr z ostatniego wyscigu > czyli kubica za kierownica cysterny mam obawy, czy na interlagos mającym kilka podjazdów i ten ostatni wychodzący na prostą startową to dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > mam obawy, czy na interlagos mającym kilka podjazdów i ten ostatni > wychodzący na prostą startową to dobry pomysł ja rowniez, zobaczymy jutro jak bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > ja nie rozumiem jak można zmieniać ustawienia bolidu, który się > świetnie prowadził przez pierwszą sesję... > to jest skrajny nieprofesjonalizm, albo totalny debilizm był czwarty bo rywale kiepsko pojechali inni porobili postępy, a bmw kilka dziesiątych sekundy w tył - patrząc na czasy są cały czas porównywalne co ciekawe w bolidzie Nicka potrafili zejść o 1 sekundę OCB ? Widać było jak Robert walczył z bolidem w Q Jak nie będzie deszczu, albo SC - może być cieniutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > ja rowniez, zobaczymy jutro jak bedzie Nie nic juz nie rozumiem tylko cud moze mu pomóc utrzymac 3-cie miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Nie nic juz nie rozumiem > tylko cud moze mu pomóc utrzymac 3-cie miejsce wystarczy żeby Raikkonen był poza podium i Kubica nie musi nawet punktu zdobyć będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Nie miałem dostępu do netu i nie zagłosowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Nie miałem dostępu do netu i nie zagłosowałem Regulamin przewiduje takie wypadki Prześlij mi na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Regulamin przewiduje takie wypadki Prześlij mi na priv. Poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > ja nie rozumiem jak można zmieniać ustawienia bolidu, który się > świetnie prowadził przez pierwszą sesję... > to jest skrajny nieprofesjonalizm, albo totalny debilizm Porównanie I sesji treningowej z warunkami panującym w qualu to niestety złe podejście do tematu. Temperatura asfaltu była dużo większa i choćby przez to setup musi być zmieniony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > Teoretycznie tak, ale wydaje mi się że nie wszystko da się na torze > podczas treningów totalnie przestawić. Może jest tu ktoś kto ma > większą wiedzę i mnie oświeci. Bolid trafia na tor z "gotowymi" ustawieniami bazowymi wyliczonymi na podstawie symulacji komputerowych. Chodzi głównie o przełożenia w skrzyni i podstawowe ustawienia zawieszenia. Da się to zmienić tylko potrzebny jest czas. > Na pewno nie pomogli, a czy przeszkodzili, to póki co można się tylko > domyślać. Moja spiskowa teoria wzięła się stąd, że o ile zwykle > Heidefeld sobie słabo radził a Kubica dobrze, to tym razem > Heidefldowi szło świetnie a Robertowi w ogóle... czyli może > bolid jest ustawiony bardziej pod Nicka Mała ilość testów w końcówce dla Roberta, skupienie się na Nicku. Trzeba to przyznać - bolid stał się w końcu przyjazny Nickowi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > mam obawy, czy na interlagos mającym kilka podjazdów i ten ostatni > wychodzący na prostą startową to dobry pomysł Wyścig to nie kwalifikacje - już w przeszłości Ferrari robiło mały myk, gdy walczyło z Wiliamsem BMW (mała korekta aero w porównaniu do qualu). Silniki tych ostatnich słynęły z największej mocy i po prostu bolidy miały największy top speed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 ciekawą pogodę zapowiadaja na jutro, może sie klasyfikacja pomieszać jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 > ciekawą pogodę zapowiadaja na jutro, może sie klasyfikacja pomieszać > jakiś tekst Będzie się działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar1 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Zawsze jesli chodzi o BMW denerwowalo mnie wyjezdzanie pod sam koniec > danej sesji... Mnie też to denerwuje. Nie mógłby jak GLO wyjeżdżać na samym początku gdy tor jest pusty i nikt nie przeszkadza? Przecież przez te kilka minut tor się ani bardziej nie rozgrzeje ani nie nagumuje. Nie kapuję o co chodzi? Szastanie dostępnym czasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Będzie się działo Miejmy nadzieję, że w kierunku oczekiwanym przez nas wszystkich. Bardzo bym chciał, żeby ten ostatni wyścig w tym sezonie można było zaliczyc do udanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Wyścig to nie kwalifikacje - już w przeszłości Ferrari robiło mały > myk, gdy walczyło z Wiliamsem BMW (mała korekta aero w > porównaniu do qualu). Silniki tych ostatnich słynęły z > największej mocy i po prostu bolidy miały największy top speed. pamiętam, ale jednak w przypadku ferrari jakoś bywam dziwnie spokojny o przemyślenie wyjściowej strategii, bo Oni tam myślą i potrafią reagować na sytuację. W BMW jest, delikatnie mówiąc, z tym bardzo ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Przecież przez te kilka minut tor się ani bardziej nie rozgrzeje ani > nie nagumuje. Nie kapuję o co chodzi? Szastanie dostępnym > czasem. Czego się spodziewasz po kilkunastominutowych blokach kwalifikacyjnych?? Przecież to nie treningi. Tutaj nie ma już czasu na zmiany w setupie. Po drugie takie jeżdżenie, aby "nie marnować" czasu wiązało by się z tym, że kierowca miałby nadmiernie zużyte opony które założy na wyścig... I tak - tor po kilku minutach nasłonecznienia jest pewnie trochę cieplejszy. Tak samo bardziej nagumowany. Tysięczne części sekundy praktycznie za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar1 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 >Tutaj nie ma już czasu na zmiany w setupie. Spadnie deszcz i cały setap pójdzie w pi*** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Spadnie deszcz i cały setap pójdzie w pi*** No i co w tym takiego dziwnego?? Jeżeli w sobotę prognozy mówią o dużym prawdopodobieństwie wystąpienia opadów setupy są ustawianie nie jako "pośrednio", aby w qualu (na suchym) nie było bardzo źle, ale żeby na mokrym (w niedzielę) dało się jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar1 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 I właśnie w różnych ustawieniach ryzyko czasami się opłaci a czasami nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > I właśnie w różnych ustawieniach ryzyko czasami się opłaci a czasami > nie. Na ogół jest tak - czołówka nie ryzykuje bo ma za dużo do stracenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > ciekawą pogodę zapowiadaja na jutro, może sie klasyfikacja pomieszać > jakiś tekst Do Sao Paulo systematycznie zbliża się strefa opadów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Na ogół jest tak - czołówka nie ryzykuje bo ma za dużo do stracenia. Zobaczymy jak twardy psychicznie będzie Hamilton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar1 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Zobaczymy jak twardy psychicznie będzie Hamilton To tylko sport więc może być różnie. Hamilton na pewno zdaje sobie sprawę że jeśli nie dojedzie do mety to będzie powtórka z poprzedniego sezonu. A na torze w Interlagos może być różnie: wyścig może przebiegać spokojnie bez większych zmian pozycji, może być bardzo nerwowo i wiele przejażdżek poza torem, może być trochę kolizji, rozdawać karty może pogoda itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Czego się spodziewasz po kilkunastominutowych blokach > kwalifikacyjnych?? Przecież to nie treningi. Tutaj nie ma już > czasu na zmiany w setupie. Po drugie takie jeżdżenie, aby "nie > marnować" czasu wiązało by się z tym, że kierowca miałby > nadmiernie zużyte opony które założy na wyścig... > I tak - tor po kilku minutach nasłonecznienia jest pewnie trochę > cieplejszy. Tak samo bardziej nagumowany. Tysięczne części > sekundy praktycznie za darmo. To jak to jest z tymi oponami, podczas wyścigu jeżdżą na tych samych co w kwalifikacjach? Ile mają kompletów na weekend do dyspozycji? Jakby to nie było to nie rozumiem tego że widząc że jest poza 10 i mając czas na wykonanie jescze jednego pomiarowego okrążenia \Kubica zjechał z toru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Do Sao Paulo systematycznie zbliża się strefa opadów Systematycznie się zaczynam cieszyć, że może być ciekawiej Oby tylko Nakajima nie zrobił zamieszania na pierwszym zakręcie - niebezpiecznie blisko Roberta jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > To jak to jest z tymi oponami, podczas wyścigu jeżdżą na tych samych > co w kwalifikacjach? Ile mają kompletów na weekend do > dyspozycji? Nie pamiętam ile, ale liczba jest ograniczona. Nie raz przecież w boksach kierowcy dostają opony lekko zużyte. Czasami specjalnie (starta warstwa wierzchnia, mniejsze występowanie graningu). > Jakby to nie było to nie rozumiem tego że widząc że jest poza 10 i > mając czas na wykonanie jescze jednego pomiarowego okrążenia > \Kubica zjechał z toru Opona z miękkiej mieszanki najlepiej się sprawuje na jednym okrążeniu. Później jej osiągi spadają. Ponadto mógł nie mieć paliwa na jeszcze jedno okrążenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Oby tylko Nakajima nie zrobił zamieszania na pierwszym zakręcie - > niebezpiecznie blisko Roberta jest. Ja bym najchętniej widział następujący scenariusz: na pierwszym zakręcie dochodzi do "przypadkowej" kolizji Raikonena z Hamiltonem - oba auta są tak bardzo uszkodzone że nie są w stanie jechać dalej - Massa dojeżdża 1-2 i zdobywa tytuł mistrzowski, Kubica utrzymuje trzecią lokatę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanseba Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Ja bym najchętniej widział następujący scenariusz: na pierwszym > zakręcie dochodzi do "przypadkowej" kolizji Raikonena z > Hamiltonem - oba auta są tak bardzo uszkodzone że nie są w > stanie jechać dalej - Massa dojeżdża 1-2 i zdobywa tytuł > mistrzowski, Kubica utrzymuje trzecią lokatę. I tak będzie jakby mogło być inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Ja bym najchętniej widział następujący scenariusz: na pierwszym > zakręcie dochodzi do "przypadkowej" kolizji Raikonena z > Hamiltonem - oba auta są tak bardzo uszkodzone że nie są w > stanie jechać dalej - Massa dojeżdża 1-2 i zdobywa tytuł > mistrzowski, Kubica utrzymuje trzecią lokatę. fajnie szkoda ze bedzie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Ja bym najchętniej widział następujący scenariusz: na pierwszym > zakręcie dochodzi do "przypadkowej" kolizji Raikonena z > Hamiltonem - oba auta są tak bardzo uszkodzone że nie są w > stanie jechać dalej - Massa dojeżdża 1-2 i zdobywa tytuł > mistrzowski, Kubica utrzymuje trzecią lokatę. I w ten sposób wyścig miałby wynik jakiego tu oczekuje większość z nas: Mistrz Massa, Kubica trzeci Podoba mi się A propos - kolejna progonoza która mówi o deszczu ... a wręcz niezłej ulewie - tor nie jest położony na płaskim terenie, to może być jeszcze lepsza zabawa :arrow: LINK Patrzyłem przed chwilą przez kamerę, która przekazuje obraz na żywo z okolic Sao Paulo - ołowiane chmury wiszą elegancko - niestety jakość obrazu nie pozwala osądzić czy już pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 W zach. części trochę pada. Wg. radaru największe opady dopiero nadciągają. Aktualizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > W zach. części trochę pada. Wg. radaru największe opady dopiero > nadciągają. > Aktualizacja Pada ładnie pada i ma jeszcze bardziej padać... i tak do końca wyścigu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Pada ładnie pada i ma jeszcze bardziej padać... i tak do końca > wyścigu to oficjalne info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > to oficjalne info w TV na żywo jest widać deszcz Start opóźniony ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 P A D A D E S Z C Z Y K O będzie się działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > P A D A D E S Z C Z Y K > O będzie się działo leje nawet, start opozniony o 10 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > leje nawet, start opozniony o 10 min Będzie szybko przesychać, ale za godzinke znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > w TV na żywo jest widać deszcz > Start opóźniony ... widze wlasnie na weather.com prognozuja ciagly deszcz do jutra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Będzie szybko przesychać, > ale za godzinke znowu o ile pamietam to jest tu pare miejsc gdzie tworza sie kaluze no zobaczymy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > o ile pamietam to jest tu pare miejsc gdzie tworza sie kaluze > no zobaczymy zobaczymy oglądam sobie przejazd safety cara i albo mi się wydaje albo są miejsca na torze gdzie jest sucho, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.