Skocz do zawartości

Fiat ECU Scanner


lopez306

Rekomendowane odpowiedzi

> Ja też klimy nie zaosiowałem, z tego co pisał Yani to wynika że ELM327 jest po prostu za wolny żeby

> zapisać centralke

No dobra - ale ja w kółko o ty samym: żeby to PTC zaczęło działać... Może być i bez osiowania. Cruise się dało włączyć (ale to w body komputerze jest) a PTC co prawda pamieta, że ma włączone ale nic dalej się nie dzieje. Zimno się zrobiło a PTC się nie chce (samo) włączyć. Mogę oczywiście dorobić przełączniki żeby ręcznie przyłączać przekaźniki do masy ale tak to jest niehonorowo. Może w Krakowie ktoś ma działający interfejs i wersję 3.3? Bo ja swojemu zestawowi co to raz na 50 się łączy nie bardzo ufam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spróbuj jeszcze na ustawionym języku angielskim

smile.gif Nawet nie zwróciłem uwagi, że całość operacji robiłem z ustawieniami angielskimi. Zatem - nie, nie działa, nie ten trop.

Wyciągnąłem Body Computer, przemyłem wszystkie złącza środkiem konserwującym styki i dalej nic. Pozostaje chyba zapytać czy ktoś z Was z sukcesem dołozył nagrzewnicę elektryczną do Stilo z klimą automatyczną? I czy w takiej sytuacji zostaje mi tylko wizyta w ASO i 'proxy' za pomocą Examinera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawet nie zwróciłem uwagi, że całość operacji robiłem z ustawieniami angielskimi. Zatem - nie, nie

> działa, nie ten trop.

> Wyciągnąłem Body Computer, przemyłem wszystkie złącza środkiem konserwującym styki i dalej nic.

> Pozostaje chyba zapytać czy ktoś z Was z sukcesem dołozył nagrzewnicę elektryczną do Stilo z

> klimą automatyczną? I czy w takiej sytuacji zostaje mi tylko wizyta w ASO i 'proxy' za pomocą

> Examinera?

A możesz nawiązać połączenie z klimą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A możesz nawiązać połączenie z klimą?

Za każdym razem. CAN info tez - prawie za każdym razem, skanowanie centralek - za każdym razem. Jak się uda połączyć z CAN Setup/proxy itd. to w parametrach jest, że mam PTC (i Cruise control) I o ile CC działa to PTC nie. warunki wg eLearn są spełnione - napięcia, temperatury i na zewnątrz i płynu i - póki co - kicha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za każdym razem. CAN info tez - prawie za każdym razem, skanowanie centralek - za każdym razem. Jak

> się uda połączyć z CAN Setup/proxy itd. to w parametrach jest, że mam PTC (i Cruise control) I

> o ile CC działa to PTC nie. warunki wg eLearn są spełnione - napięcia, temperatury i na

> zewnątrz i płynu i - póki co - kicha.

Ale musisz mieć połączenie z klimą,bo to że w body jest zapisany ptc jeszcze nie czyni tego funkcjonalnym.

Ptc musi być zapisane w klimie,dopiero wtedy będzie śmigać.

Połącz sie z klimą,sprawdż błędy i je wykasuj,potem jeszcze raz osiowanie proxi,aż do skutku,aż klima pokaże też "osiowanie udane"

Jesli klima nie pokazuje tego to działać nie będzie,nawet jesli warunki będą spełnione frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale musisz mieć połączenie z klimą,bo to że w body jest zapisany ptc jeszcze nie czyni tego

> funkcjonalnym.

> Ptc musi być zapisane w klimie,dopiero wtedy będzie śmigać.

> Połącz sie z klimą,sprawdż błędy i je wykasuj,potem jeszcze raz osiowanie proxi,aż do skutku,aż

> klima pokaże też "osiowanie udane"

> Jesli klima nie pokazuje tego to działać nie będzie,nawet jesli warunki będą spełnione

Ale w klimie (po połączeniu przez FES) nie ma - o ile pamiętam - informacji, że PTC jest zainstalowane? Z błedów, które pojawiają się w klimatyzacji mam problem z czujnikiem AQS a autoadaptacja centralki klimatyzacji przechodzi chyba poprawnie. Po naciśnięciu Auto i Mono pokazuje się odliczanie po lewej i 02 po prawej po czym rozpoczyna się procedura i kończy roboczym stanem centralki. Szukałem na forum ale nikt jednoznacznie nie napisał co się ma pojawić i czy stan 00 po lewej a 02 po prawej jest OK czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nikt jednoznacznie nie napisał co się ma pojawić i czy stan 00 po lewej a 02 po prawej jest OK

> czy nie?

Ma być 00 00.

02 prawdopodobnie oznacza, że czegoś(nie wiem czego) nie udało się wyzerować.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w klimie (po połączeniu przez FES) nie ma - o ile pamiętam - informacji, że PTC jest

> zainstalowane? Z błedów, które pojawiają się w klimatyzacji mam problem z czujnikiem AQS a

> autoadaptacja centralki klimatyzacji przechodzi chyba poprawnie. Po naciśnięciu Auto i Mono

> pokazuje się odliczanie po lewej i 02 po prawej po czym rozpoczyna się procedura i kończy

> roboczym stanem centralki. Szukałem na forum ale nikt jednoznacznie nie napisał co się ma

> pojawić i czy stan 00 po lewej a 02 po prawej jest OK czy nie?

Powiem Ci na swoim przykładzie(coprawda w N Bravo,ale procedura jest ta sama)

Najpierw wykasowałem błędy w klimie i zrobiłem adaptacje z wynikiem 00 00,potem wpisałem ptc do body i zrobiłem osiowanie,następnie wyłączenie zapłonu na jakieś 30 sek i potem osiowanie jeszcze raz.Po tym komunikat gotowe!

Po tym znowu klucz off i działa.

http://forum.autokacik.pl/files/285546268-FESLog_1111041354_FIATBRAVO%5C%27071.9MJET8V.txt

285546268-FESLog_1111041354_FIATBRAVO\'071.9MJET8V.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pozostaje chyba zapytać czy ktoś z Was z sukcesem dołozył nagrzewnicę elektryczną do Stilo z

> klimą automatyczną? I czy w takiej sytuacji zostaje mi tylko wizyta w ASO i 'proxy' za pomocą

> Examinera?

Narazie w wersji FES 3.3 jest błąd uniemożliwiający prawidłowy proces osiowania proxi w klimatroniku i na dodatek problem jest tylko w Stilo (Magneti Marelii) choć w Bravo już problemu nie ma.

Z tego co wyczytałem Yani problem zna, ale nie ma pojęcia jak to ugryść i narazie nic nie wskazuje na to aby problem został rozwiązany.

Pozostaje albo examiner, albo czekać na kolejne wersje FES. Co do interfejsu to nie chodzi o to, że jest za wolny tylko Yani sugeruje aby zmniejszyć opóźnienie konfiguracji portu com, ale sprawdzałem i nic to nie daje.

FES 2.8.1 natomiast pokazuje, że osiowanie kliamtronika przebiegło pomyślnie, ale PTC nadal jest nieaktywne (włączenie w wersji 3.3 i osiowanie w 2.8.1).

Więc niestety możemy chwilowo (mam nadzieję) zapomnieć o PTC w automacie, albo ręczny wyłącznik albo examiner.

Przy okazji mam pytanie czy pompa ABS ma inną ilość styków w wersji z ESP i samym ABS (również bez ASR)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie w wersji FES 3.3 jest błąd uniemożliwiający prawidłowy proces osiowania proxi w

> klimatroniku i na dodatek problem jest tylko w Stilo (Magneti Marelii) choć w Bravo już

> problemu nie ma.

Well. Czyli kamień z serca ale na nogę... Co mam powiedzieć specowi w ASO? Żeby zrobił 'osiowanie' Examinerem?

Przy okazji - błędem kończy się osiowanie zarówno centraliki klimatyzacji jak i centralki czujników cofania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie w wersji FES 3.3 jest błąd uniemożliwiający prawidłowy proces osiowania proxi w

> klimatroniku i na dodatek problem jest tylko w Stilo (Magneti Marelii) choć w Bravo już

> problemu nie ma.

> FES 2.8.1 natomiast pokazuje, że osiowanie kliamtronika przebiegło pomyślnie, ale PTC nadal jest

> nieaktywne (włączenie w wersji 3.3 i osiowanie w 2.8.1).

> Więc niestety możemy chwilowo (mam nadzieję) zapomnieć o PTC w automacie, albo ręczny wyłącznik

> albo examiner.

A gdyby zrobić osiowanie z N bravo w stilo confused.gif

Ciekawe jaki byłby efekt niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy okazji mam pytanie czy pompa ABS ma inną ilość styków w wersji z ESP i samym ABS (również bez

> ASR)?

Z tego co widziałem to występują 3 gatunki pinologii, tylko nie wiem czy spowodowane to jest różnicą w funkcjach pompy czy rocznikowo coś pozmieniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co widziałem to występują 3 gatunki pinologii, tylko nie wiem czy spowodowane to jest

> różnicą w funkcjach pompy czy rocznikowo coś pozmieniali.

Już wszystko wiem, ale dzięki za odpowiedź, zgadza się jeśli Bosch 5.7 to niezależnie czy jest ASR lub ASR/ESP jest identycznie, natomiast przy wersji 8.0 jest inaczej dla ABS i inaczej dla ABS/ASR/ESP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy ale wczytałem się w temat dość dogłębnie i mam pytanie dotyczące PCT

Moje auto to Croma 1,9 16v z 2006r

Łączę się za pomocą elm327 i wersji FES2.6 z witaminką

jednak nie mogę się połączyć z szyną CAN a tam muszę uaktywnić PCT

Poza tą centralką za pomocą mojego kabla i podanej wyżej wersji FES, łącze się ze wszystkimi innymi centralkami auta.

Aha dzwoniłem do Viakena i pytałem co może byc...może coś z kablem....ale powiedział mi że to ta wersja programu...że to pirat i dlatego nie działa....w planach teraz mam zakup fes3.3 za 225zł od pmfactory

Czy po włączeniu tej funkcji będę musiał przeprowadzić osiowanie Proxy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Jestem tu nowy ale wczytałem się w temat dość dogłębnie i mam pytanie dotyczące PCT

> Moje auto to Croma 1,9 16v z 2006r

> Łączę się za pomocą elm327 i wersji FES2.6 z witaminką

> jednak nie mogę się połączyć z szyną CAN a tam muszę uaktywnić PCT

> Poza tą centralką za pomocą mojego kabla i podanej wyżej wersji FES, łącze się ze wszystkimi innymi

> centralkami auta.

> Aha dzwoniłem do Viakena i pytałem co może byc...może coś z kablem....ale powiedział mi że to ta

> wersja programu...że to pirat i dlatego nie działa....w planach teraz mam zakup fes3.3 za

> 225zł od pmfactory

> Czy po włączeniu tej funkcji będę musiał przeprowadzić osiowanie Proxy?

Tak będziesz musiał osiować,ale pod warunkiem,że masz klimę auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie do watku. Mam ELM327 i polaczylem sie z Fiacikiem przy uzyciu FES. Niestety, podlaczyc sie moglem tylko do silnika. Czy jest mozliwosc kupna jakiegos kabla (bylem na stronie Viaken, ale dla mnie jest tam za malo szczegolow), ktorym podlacze sie do wszystkiego (silni, body, abs, airbagi i to co tam FES wynalazl) ? Wyglada na to, ze ten kabel spelnia moje oczekiwana, ale wolalbym sie upewnic - czego nim nie zrobie (moim nie moge rowniez skasowac Service Due), a moze cos lepszego w podobnej cenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podlacze sie do watku. Mam ELM327 i polaczylem sie z Fiacikiem przy uzyciu FES. Niestety, podlaczyc

> sie moglem tylko do silnika. Czy jest mozliwosc kupna jakiegos kabla (bylem na stronie Viaken,

> ale dla mnie jest tam za malo szczegolow), ktorym podlacze sie do wszystkiego (silni, body,

> abs, airbagi i to co tam FES wynalazl) ? Wyglada na to, ze ten kabel spelnia moje oczekiwana,

> ale wolalbym sie upewnic - czego nim nie zrobie (moim nie moge rowniez skasowac Service Due),

> a moze cos lepszego w podobnej cenie ?

Do GP musisz zastosować adapter

285565292-OBDAdapter3.png

post-140827-14352514862811_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kurcze, zle sie w watek wpialem Chodzi o Stilo 1.6 z 2002 roku.

Jeśli zakupisz ten z linka,to połączysz sie nim z ABS(przełącznik pozycja 1),wspomaganie(przełącznik poz.9) i air- bag(przełącznik poz.3),xenon(12). Resztę modułów obsługuje elm,tzn body licznik servis klima itd,bez konieczności przełączania(Jeżeli jest dobry i wyraża chęć współpracy z can)

EDIT:

A i od wersji fes jaką posiadasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli zakupisz ten z linka,to połączysz sie nim z ABS(przełącznik pozycja

> 1),wspomaganie(przełącznik poz.9) i air- bag(przełącznik poz.3),xenon(12). Resztę modułów

> obsługuje elm,tzn body licznik servis klima itd,bez konieczności przełączania(Jeżeli jest

> dobry i wyraża chęć współpracy z can)

> EDIT:

> A i od wersji fes jaką posiadasz

FES mam 2.6, a ELM327 nie wiem w jakiej jest wersji, z silnikiem sie dogadal, blad odczytal i skasowal, parametry monituruje na biezaco i tyle. Chcialem cos uniwersalnego, czy lepszym wyborem bedzie ten ? Z tego co widze to bardziej uniwersalny interfejs, ale moze sie okazac, ze to jest to samo co moj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> FES mam 2.6, a ELM327 nie wiem w jakiej jest wersji, z silnikiem sie dogadal, blad odczytal i

> skasowal, parametry monituruje na biezaco i tyle. Chcialem cos uniwersalnego, czy lepszym

> wyborem bedzie ten ? Z tego co widze to bardziej uniwersalny interfejs, ale moze sie okazac,

> ze to jest to samo co moj.

W tym opisie jest,że obsługuje fes,ale mi się zdaje,że chodzi o obsługę sieci can.A czy połączy się z air-bag itd nie wiadomo confused.gif

Do Twojego stilacza ja bym kupił zwykły kkl z przełącznikiem i do tego ten elm i masz wszystkie centralki ogarnięte cool.gifChyba,że chcesz robić inne auta,to o tym "uniwersalnym"możesz pomysleć.Cena nawet atrakcyjna,ale czy będzie działał? confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Stilo potrzebujesz:

- VAG-kkl z przełącznikiem lub adaptery A1(ESP/ASR/ABS lub przełącznik na pin1, wspomaganie lub przełącznik na pin9) oraz A2(poduszki lub przełącznik na pin3), silnik siedzi na pin7, więc nawet bez przełącznika będzie działać,

- do całej reszty potrzebujesz ELM'a, ELM może się także łączyć przy pomocy stosownego adaptera lub przełącznika ze wszystkim z wyjątkiem poduszek powietrznych, z poduszkami połączysz się tylko VAG'iem.

Generalnie jak chcesz mieć wszystko to musisz liczyć, że razem z licencją wydasz około 500-600zł.

Ja posiadam:

- 1xELM327,

- kilka VAG'ów z przełącznikami, ale wystarczy Ci jeden,

- adaptery A1, A2, A3, 3pin,

- kable zasilające dla 3pin,

- licencję,

- miernik uniwersalny - FES/Examiner pokazują wartości napięcia z czapy,

- coś o czym pewnie zapomniałem, ale podstawowe na pewno wymieniłem.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś nabyłem licencję do FES 3.3

Nagrzewnica dodatkowa włączona, osiowanie proxy zrobione...jutro rano testy nagrzewnicy na mrozie

Mam jeszcze jedno pytanie

W FES są 2 przebiegi zapisane:

jeden w ECU silnika,

drugi w ECU zegarów

i oba pokazują inne przebiegi

na liczniku (potwierdzone na 2 różnych egzaminerac w 2 różnych ASO) 65000km

a w centralce silnika 118000km

Czy przebieg był "korygowany" nie wiem...nie mam książki serwisowej

PS data programowania obu centralek jest taka sama

odczyt z zegarów

CONNECTED TO:

FIAT CROMA '05 1.9 MJET 16V

Marelli Instrument Panel

--------------------------------------------------------------

Kod ISO: 32 83 1C 04 2A

Numer rysunku FIAT: 51735924

Numer sprzętu:

Wersja sprzętu: 00

Numer oprogr.: 04000005305

Wersja oprogr.: 0408

Numer homologacji:

Data zaprogramowania: 06/26/2006

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 65262 km

odczyt z ECU silnika

CONNECTED TO:

FIAT CROMA '05 1.9 MJET 16V

Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)

--------------------------------------------------------------

Kod ISO: FD 86 B9 04 15

Numer rysunku FIAT: 55205064

Numer sprzętu: 0281012963

Wersja sprzętu: 00

Numer oprogr.: 1037379674

Wersja oprogr.: 3441

Numer homologacji: 19442

Data zaprogramowania: 06/11/2006

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: km

READ PARAMETERS:

Licznik przebiegu: 11589,1 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w którym miejscu to zobaczyłeś?

> Bo z tego co ja widzę to masz tam zapisane jedenaście tys.pięćset?

tak 11500.....sam z początku nie zwróciłem uwagi i myślałem że to 115 000km....ale jednak nie....

Skąd mogła się wziąć taka różnica....do tego ECU silnika było programowane 11.06.2006 a ECU zegarów 26.06.2006r

Zobaczyłem to po podłączeniu się do centralek silnika i później do centralki licznika....a dane które podałem są z plików które FES zapisuje po każdym podłączeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś dobrze kombinował, ale nie chciało mu się kombinować w ECU silnika.

> Pozdrawiam BAS

nawet za dobrze kombinował bo przebieg w centralce silnika to 15 000km czyli 4x mniej niż pokazuje licznik...i do tego daty programowania obu centralek są zbliżone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nawet za dobrze kombinował bo przebieg w centralce silnika to 15 000km czyli 4x mniej niż pokazuje

> licznik...i do tego daty programowania obu centralek są zbliżone

Hehe, też nie zwróciłem uwagi, że to 11kkm smile.gif

Jaka jest dokładna data produkcji autka(którego dnia wyjechało z fabryki)?

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak do ePERa wpiszesz VIN to dostaniesz komplet informacji o wyposażeniu fabrycznym, łącznie z

> kolorem tapicerki np. tu: http://eper.fiatforum.com/

u mnie coś nie chce działać ten eper......nawet internet explorera specjalnie zainstalowałem....wyskakuje komunikat value not found

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie coś nie chce działać ten eper......nawet internet explorera specjalnie

> zainstalowałem....wyskakuje komunikat value not found

Ten Ci zadziała:

http://www.fiat-bg.com:7080/errors/6/nofreesessions.html

Może wyskoczyć komunikat że za dużo osób korzysta, ale wystarczy

dać OK, kogoś tam rozłączy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten Ci zadziała:

> http://www.fiat-bg.com:7080/errors/6/nofreesessions.html

> Może wyskoczyć komunikat że za dużo osób korzysta, ale wystarczy

> dać OK, kogoś tam rozłączy

Ok dzięki kolego.....faktycznie działa.....poniżej wklejam co mi ten eper wyświetlił

2T - CROMA (2005-2010)

194.767.0.0 - 1.9 JTD 16V CM 6M 150CV 110KW EMOTION

Engine: 5102869 Vehicle: 02047266 Prod. date: 11/7/2006

SPECIÁLNÍ VERZE ŽÁDNÁ SPECIÁLNÍ VERZE (LV0)

M 1900 JTD 16V 150HP/110KW (M92)

V EMOTION (V4)

P 5. DVÉŘOVÉ (P5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem jeszcze jedno miejsce...czyli trzecią centralkę, w której moja Croma ma zapisany przebieg....w menu przegląd/service interval reset/F4 parametry

...i tam jest przebieg zgodny z licznikiem:)

Reasumując z 3 miejsc w których moja Croma ma zapisane przebiegi....2 są zgodne z deską....a trzeci jest z kosmosu i wskazuje na przebieg po 3 miesiącach użytkowania....koledzy i koleżanki podzielcie się informacjami jak to u Was jest....

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znalazłem jeszcze jedno miejsce...czyli trzecią centralkę, w której moja Croma ma zapisany

> przebieg....w menu przegląd/service interval reset/F4 parametry

> ...i tam jest przebieg zgodny z licznikiem:)

Bo to siedzi w liczniku, więc ma z definicji identyczny przebieg jak licznik smile.gif

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! smile.gif

Po długich oczekiwaniach stałem się szczęśliwym posiadaczem takich kabelków:

285571436-diagnostyka.jpg

Drodzy Koledzy w związku z tym iż wątek dotyczący FESa zawiera aż 105 stron, chciałbym dowiedzieć się od Was w sposób skrótowy co i jak z tymi kabelkami. Co diagnozuje się tym niebieskim, a co tym czarnym? A może stworzylibyśmy jakiegoś manualna dotyczącego diagnostyki elektroniki za pomocą FESa?

Pozdrowienia

kubussss

post-149978-14352514910529_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie!

> Po długich oczekiwaniach stałem się szczęśliwym posiadaczem takich kabelków:

> Drodzy Koledzy w związku z tym iż wątek dotyczący FESa zawiera aż 105 stron, chciałbym dowiedzieć

> się od Was w sposób skrótowy co i jak z tymi kabelkami. Co diagnozuje się tym niebieskim, a co

> tym czarnym? A może stworzylibyśmy jakiegoś manualna dotyczącego diagnostyki elektroniki za

> pomocą FESa?

> Pozdrowienia

> kubussss

Co i czym się robi masz opisane tu jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Drodzy Koledzy w związku z tym iż wątek dotyczący FESa zawiera aż 105 stron,

Możesz to(ilość postów wyświetlanych na stronie) zmienić w panelu sterowania, ja widzę tylko 21 stron.

> chciałbym dowiedzieć

> się od Was w sposób skrótowy co i jak z tymi kabelkami. Co diagnozuje się tym niebieskim, a co

> tym czarnym?

Kilka postów wyżej.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jedno pytanko, bo bawiłem się trochę ustawieniami alarmu i zaciekawiła mnie jedna rzecz. A dokładnie to 6 opcji typu alarmu i czym one się różnią. Poczałkowo było ustawione 0 u mnie następnie ustawiłam 5 albo 6 i różnicy nie zauważyłem. Wie ktoś jak to jest z tymi trybami?

Poniżej pokazuje o co mi dokładnie chodzi.

http://images43.fotosik.pl/1271/4d9bfd6f9f7ef509.jpg

EDIT W_BB: nieregulaminowy obrazek!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.