bas Napisano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 > pamietasz co obiecałeś??? A to nie miało być 100000? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 > Stron w tym wątku: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | > 19 | 20 | 21 | (pokaż wszystkie) > Nie wygląda najlepiej Stron w tym wątku: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (pokaż wszystkie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olgierd Napisano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 > Ja też klimy nie zaosiowałem, z tego co pisał Yani to wynika że ELM327 jest po prostu za wolny żeby > zapisać centralke No dobra - ale ja w kółko o ty samym: żeby to PTC zaczęło działać... Może być i bez osiowania. Cruise się dało włączyć (ale to w body komputerze jest) a PTC co prawda pamieta, że ma włączone ale nic dalej się nie dzieje. Zimno się zrobiło a PTC się nie chce (samo) włączyć. Mogę oczywiście dorobić przełączniki żeby ręcznie przyłączać przekaźniki do masy ale tak to jest niehonorowo. Może w Krakowie ktoś ma działający interfejs i wersję 3.3? Bo ja swojemu zestawowi co to raz na 50 się łączy nie bardzo ufam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Bo ja swojemu > zestawowi co to raz na 50 się łączy nie bardzo ufam. spróbuj jeszcze na ustawionym języku angielskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olgierd Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > spróbuj jeszcze na ustawionym języku angielskim Nawet nie zwróciłem uwagi, że całość operacji robiłem z ustawieniami angielskimi. Zatem - nie, nie działa, nie ten trop. Wyciągnąłem Body Computer, przemyłem wszystkie złącza środkiem konserwującym styki i dalej nic. Pozostaje chyba zapytać czy ktoś z Was z sukcesem dołozył nagrzewnicę elektryczną do Stilo z klimą automatyczną? I czy w takiej sytuacji zostaje mi tylko wizyta w ASO i 'proxy' za pomocą Examinera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Nawet nie zwróciłem uwagi, że całość operacji robiłem z ustawieniami angielskimi. Zatem - nie, nie > działa, nie ten trop. > Wyciągnąłem Body Computer, przemyłem wszystkie złącza środkiem konserwującym styki i dalej nic. > Pozostaje chyba zapytać czy ktoś z Was z sukcesem dołozył nagrzewnicę elektryczną do Stilo z > klimą automatyczną? I czy w takiej sytuacji zostaje mi tylko wizyta w ASO i 'proxy' za pomocą > Examinera? A możesz nawiązać połączenie z klimą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olgierd Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > A możesz nawiązać połączenie z klimą? Za każdym razem. CAN info tez - prawie za każdym razem, skanowanie centralek - za każdym razem. Jak się uda połączyć z CAN Setup/proxy itd. to w parametrach jest, że mam PTC (i Cruise control) I o ile CC działa to PTC nie. warunki wg eLearn są spełnione - napięcia, temperatury i na zewnątrz i płynu i - póki co - kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Jak > się uda połączyć z CAN Setup/proxy itd. Ewidentnie masz problem z samochodem albo z interfejsem albo z komputerem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > Za każdym razem. CAN info tez - prawie za każdym razem, skanowanie centralek - za każdym razem. Jak > się uda połączyć z CAN Setup/proxy itd. to w parametrach jest, że mam PTC (i Cruise control) I > o ile CC działa to PTC nie. warunki wg eLearn są spełnione - napięcia, temperatury i na > zewnątrz i płynu i - póki co - kicha. Ale musisz mieć połączenie z klimą,bo to że w body jest zapisany ptc jeszcze nie czyni tego funkcjonalnym. Ptc musi być zapisane w klimie,dopiero wtedy będzie śmigać. Połącz sie z klimą,sprawdż błędy i je wykasuj,potem jeszcze raz osiowanie proxi,aż do skutku,aż klima pokaże też "osiowanie udane" Jesli klima nie pokazuje tego to działać nie będzie,nawet jesli warunki będą spełnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olgierd Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > Ale musisz mieć połączenie z klimą,bo to że w body jest zapisany ptc jeszcze nie czyni tego > funkcjonalnym. > Ptc musi być zapisane w klimie,dopiero wtedy będzie śmigać. > Połącz sie z klimą,sprawdż błędy i je wykasuj,potem jeszcze raz osiowanie proxi,aż do skutku,aż > klima pokaże też "osiowanie udane" > Jesli klima nie pokazuje tego to działać nie będzie,nawet jesli warunki będą spełnione Ale w klimie (po połączeniu przez FES) nie ma - o ile pamiętam - informacji, że PTC jest zainstalowane? Z błedów, które pojawiają się w klimatyzacji mam problem z czujnikiem AQS a autoadaptacja centralki klimatyzacji przechodzi chyba poprawnie. Po naciśnięciu Auto i Mono pokazuje się odliczanie po lewej i 02 po prawej po czym rozpoczyna się procedura i kończy roboczym stanem centralki. Szukałem na forum ale nikt jednoznacznie nie napisał co się ma pojawić i czy stan 00 po lewej a 02 po prawej jest OK czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > nikt jednoznacznie nie napisał co się ma pojawić i czy stan 00 po lewej a 02 po prawej jest OK > czy nie? Ma być 00 00. 02 prawdopodobnie oznacza, że czegoś(nie wiem czego) nie udało się wyzerować. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > Ale w klimie (po połączeniu przez FES) nie ma - o ile pamiętam - informacji, że PTC jest > zainstalowane? Z błedów, które pojawiają się w klimatyzacji mam problem z czujnikiem AQS a > autoadaptacja centralki klimatyzacji przechodzi chyba poprawnie. Po naciśnięciu Auto i Mono > pokazuje się odliczanie po lewej i 02 po prawej po czym rozpoczyna się procedura i kończy > roboczym stanem centralki. Szukałem na forum ale nikt jednoznacznie nie napisał co się ma > pojawić i czy stan 00 po lewej a 02 po prawej jest OK czy nie? Powiem Ci na swoim przykładzie(coprawda w N Bravo,ale procedura jest ta sama) Najpierw wykasowałem błędy w klimie i zrobiłem adaptacje z wynikiem 00 00,potem wpisałem ptc do body i zrobiłem osiowanie,następnie wyłączenie zapłonu na jakieś 30 sek i potem osiowanie jeszcze raz.Po tym komunikat gotowe! Po tym znowu klucz off i działa. http://forum.autokacik.pl/files/285546268-FESLog_1111041354_FIATBRAVO%5C%27071.9MJET8V.txt 285546268-FESLog_1111041354_FIATBRAVO\'071.9MJET8V.txt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morfeuszpb Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Pozostaje chyba zapytać czy ktoś z Was z sukcesem dołozył nagrzewnicę elektryczną do Stilo z > klimą automatyczną? I czy w takiej sytuacji zostaje mi tylko wizyta w ASO i 'proxy' za pomocą > Examinera? Narazie w wersji FES 3.3 jest błąd uniemożliwiający prawidłowy proces osiowania proxi w klimatroniku i na dodatek problem jest tylko w Stilo (Magneti Marelii) choć w Bravo już problemu nie ma. Z tego co wyczytałem Yani problem zna, ale nie ma pojęcia jak to ugryść i narazie nic nie wskazuje na to aby problem został rozwiązany. Pozostaje albo examiner, albo czekać na kolejne wersje FES. Co do interfejsu to nie chodzi o to, że jest za wolny tylko Yani sugeruje aby zmniejszyć opóźnienie konfiguracji portu com, ale sprawdzałem i nic to nie daje. FES 2.8.1 natomiast pokazuje, że osiowanie kliamtronika przebiegło pomyślnie, ale PTC nadal jest nieaktywne (włączenie w wersji 3.3 i osiowanie w 2.8.1). Więc niestety możemy chwilowo (mam nadzieję) zapomnieć o PTC w automacie, albo ręczny wyłącznik albo examiner. Przy okazji mam pytanie czy pompa ABS ma inną ilość styków w wersji z ESP i samym ABS (również bez ASR)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olgierd Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > Narazie w wersji FES 3.3 jest błąd uniemożliwiający prawidłowy proces osiowania proxi w > klimatroniku i na dodatek problem jest tylko w Stilo (Magneti Marelii) choć w Bravo już > problemu nie ma. Well. Czyli kamień z serca ale na nogę... Co mam powiedzieć specowi w ASO? Żeby zrobił 'osiowanie' Examinerem? Przy okazji - błędem kończy się osiowanie zarówno centraliki klimatyzacji jak i centralki czujników cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 > Narazie w wersji FES 3.3 jest błąd uniemożliwiający prawidłowy proces osiowania proxi w > klimatroniku i na dodatek problem jest tylko w Stilo (Magneti Marelii) choć w Bravo już > problemu nie ma. > FES 2.8.1 natomiast pokazuje, że osiowanie kliamtronika przebiegło pomyślnie, ale PTC nadal jest > nieaktywne (włączenie w wersji 3.3 i osiowanie w 2.8.1). > Więc niestety możemy chwilowo (mam nadzieję) zapomnieć o PTC w automacie, albo ręczny wyłącznik > albo examiner. A gdyby zrobić osiowanie z N bravo w stilo Ciekawe jaki byłby efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morfeuszpb Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 Nic to nie daje, już próbowałem - dalej błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2011 > Przy okazji mam pytanie czy pompa ABS ma inną ilość styków w wersji z ESP i samym ABS (również bez > ASR)? Z tego co widziałem to występują 3 gatunki pinologii, tylko nie wiem czy spowodowane to jest różnicą w funkcjach pompy czy rocznikowo coś pozmieniali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morfeuszpb Napisano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2011 > Z tego co widziałem to występują 3 gatunki pinologii, tylko nie wiem czy spowodowane to jest > różnicą w funkcjach pompy czy rocznikowo coś pozmieniali. Już wszystko wiem, ale dzięki za odpowiedź, zgadza się jeśli Bosch 5.7 to niezależnie czy jest ASR lub ASR/ESP jest identycznie, natomiast przy wersji 8.0 jest inaczej dla ABS i inaczej dla ABS/ASR/ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2011 Witam Jestem tu nowy ale wczytałem się w temat dość dogłębnie i mam pytanie dotyczące PCT Moje auto to Croma 1,9 16v z 2006r Łączę się za pomocą elm327 i wersji FES2.6 z witaminką jednak nie mogę się połączyć z szyną CAN a tam muszę uaktywnić PCT Poza tą centralką za pomocą mojego kabla i podanej wyżej wersji FES, łącze się ze wszystkimi innymi centralkami auta. Aha dzwoniłem do Viakena i pytałem co może byc...może coś z kablem....ale powiedział mi że to ta wersja programu...że to pirat i dlatego nie działa....w planach teraz mam zakup fes3.3 za 225zł od pmfactory Czy po włączeniu tej funkcji będę musiał przeprowadzić osiowanie Proxy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2011 > Witam > Jestem tu nowy ale wczytałem się w temat dość dogłębnie i mam pytanie dotyczące PCT > Moje auto to Croma 1,9 16v z 2006r > Łączę się za pomocą elm327 i wersji FES2.6 z witaminką > jednak nie mogę się połączyć z szyną CAN a tam muszę uaktywnić PCT > Poza tą centralką za pomocą mojego kabla i podanej wyżej wersji FES, łącze się ze wszystkimi innymi > centralkami auta. > Aha dzwoniłem do Viakena i pytałem co może byc...może coś z kablem....ale powiedział mi że to ta > wersja programu...że to pirat i dlatego nie działa....w planach teraz mam zakup fes3.3 za > 225zł od pmfactory > Czy po włączeniu tej funkcji będę musiał przeprowadzić osiowanie Proxy? Tak będziesz musiał osiować,ale pod warunkiem,że masz klimę auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Podlacze sie do watku. Mam ELM327 i polaczylem sie z Fiacikiem przy uzyciu FES. Niestety, podlaczyc sie moglem tylko do silnika. Czy jest mozliwosc kupna jakiegos kabla (bylem na stronie Viaken, ale dla mnie jest tam za malo szczegolow), ktorym podlacze sie do wszystkiego (silni, body, abs, airbagi i to co tam FES wynalazl) ? Wyglada na to, ze ten kabel spelnia moje oczekiwana, ale wolalbym sie upewnic - czego nim nie zrobie (moim nie moge rowniez skasowac Service Due), a moze cos lepszego w podobnej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > Podlacze sie do watku. Mam ELM327 i polaczylem sie z Fiacikiem przy uzyciu FES. Niestety, podlaczyc > sie moglem tylko do silnika. Czy jest mozliwosc kupna jakiegos kabla (bylem na stronie Viaken, > ale dla mnie jest tam za malo szczegolow), ktorym podlacze sie do wszystkiego (silni, body, > abs, airbagi i to co tam FES wynalazl) ? Wyglada na to, ze ten kabel spelnia moje oczekiwana, > ale wolalbym sie upewnic - czego nim nie zrobie (moim nie moge rowniez skasowac Service Due), > a moze cos lepszego w podobnej cenie ? Do GP musisz zastosować adapter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Kurcze, zle sie w watek wpialem Chodzi o Stilo 1.6 z 2002 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > Kurcze, zle sie w watek wpialem Chodzi o Stilo 1.6 z 2002 roku. Jeśli zakupisz ten z linka,to połączysz sie nim z ABS(przełącznik pozycja 1),wspomaganie(przełącznik poz.9) i air- bag(przełącznik poz.3),xenon(12). Resztę modułów obsługuje elm,tzn body licznik servis klima itd,bez konieczności przełączania(Jeżeli jest dobry i wyraża chęć współpracy z can) EDIT: A i od wersji fes jaką posiadasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > Jeśli zakupisz ten z linka,to połączysz sie nim z ABS(przełącznik pozycja > 1),wspomaganie(przełącznik poz.9) i air- bag(przełącznik poz.3),xenon(12). Resztę modułów > obsługuje elm,tzn body licznik servis klima itd,bez konieczności przełączania(Jeżeli jest > dobry i wyraża chęć współpracy z can) > EDIT: > A i od wersji fes jaką posiadasz FES mam 2.6, a ELM327 nie wiem w jakiej jest wersji, z silnikiem sie dogadal, blad odczytal i skasowal, parametry monituruje na biezaco i tyle. Chcialem cos uniwersalnego, czy lepszym wyborem bedzie ten ? Z tego co widze to bardziej uniwersalny interfejs, ale moze sie okazac, ze to jest to samo co moj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > FES mam 2.6, a ELM327 nie wiem w jakiej jest wersji, z silnikiem sie dogadal, blad odczytal i > skasowal, parametry monituruje na biezaco i tyle. Chcialem cos uniwersalnego, czy lepszym > wyborem bedzie ten ? Z tego co widze to bardziej uniwersalny interfejs, ale moze sie okazac, > ze to jest to samo co moj. W tym opisie jest,że obsługuje fes,ale mi się zdaje,że chodzi o obsługę sieci can.A czy połączy się z air-bag itd nie wiadomo Do Twojego stilacza ja bym kupił zwykły kkl z przełącznikiem i do tego ten elm i masz wszystkie centralki ogarnięte Chyba,że chcesz robić inne auta,to o tym "uniwersalnym"możesz pomysleć.Cena nawet atrakcyjna,ale czy będzie działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Do Stilo potrzebujesz: - VAG-kkl z przełącznikiem lub adaptery A1(ESP/ASR/ABS lub przełącznik na pin1, wspomaganie lub przełącznik na pin9) oraz A2(poduszki lub przełącznik na pin3), silnik siedzi na pin7, więc nawet bez przełącznika będzie działać, - do całej reszty potrzebujesz ELM'a, ELM może się także łączyć przy pomocy stosownego adaptera lub przełącznika ze wszystkim z wyjątkiem poduszek powietrznych, z poduszkami połączysz się tylko VAG'iem. Generalnie jak chcesz mieć wszystko to musisz liczyć, że razem z licencją wydasz około 500-600zł. Ja posiadam: - 1xELM327, - kilka VAG'ów z przełącznikami, ale wystarczy Ci jeden, - adaptery A1, A2, A3, 3pin, - kable zasilające dla 3pin, - licencję, - miernik uniwersalny - FES/Examiner pokazują wartości napięcia z czapy, - coś o czym pewnie zapomniałem, ale podstawowe na pewno wymieniłem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Witam Dziś nabyłem licencję do FES 3.3 Nagrzewnica dodatkowa włączona, osiowanie proxy zrobione...jutro rano testy nagrzewnicy na mrozie Mam jeszcze jedno pytanie W FES są 2 przebiegi zapisane: jeden w ECU silnika, drugi w ECU zegarów i oba pokazują inne przebiegi na liczniku (potwierdzone na 2 różnych egzaminerac w 2 różnych ASO) 65000km a w centralce silnika 118000km Czy przebieg był "korygowany" nie wiem...nie mam książki serwisowej PS data programowania obu centralek jest taka sama odczyt z zegarów CONNECTED TO: FIAT CROMA '05 1.9 MJET 16V Marelli Instrument Panel -------------------------------------------------------------- Kod ISO: 32 83 1C 04 2A Numer rysunku FIAT: 51735924 Numer sprzętu: Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 04000005305 Wersja oprogr.: 0408 Numer homologacji: Data zaprogramowania: 06/26/2006 READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 65262 km odczyt z ECU silnika CONNECTED TO: FIAT CROMA '05 1.9 MJET 16V Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) -------------------------------------------------------------- Kod ISO: FD 86 B9 04 15 Numer rysunku FIAT: 55205064 Numer sprzętu: 0281012963 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 1037379674 Wersja oprogr.: 3441 Numer homologacji: 19442 Data zaprogramowania: 06/11/2006 READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: km READ PARAMETERS: Licznik przebiegu: 11589,1 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Ktoś dobrze kombinował, ale nie chciało mu się kombinować w ECU silnika. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Ale w którym miejscu to zobaczyłeś? Bo z tego co ja widzę to masz tam zapisane jedenaście tys.pięćset? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > Ale w którym miejscu to zobaczyłeś? > Bo z tego co ja widzę to masz tam zapisane jedenaście tys.pięćset? tak 11500.....sam z początku nie zwróciłem uwagi i myślałem że to 115 000km....ale jednak nie.... Skąd mogła się wziąć taka różnica....do tego ECU silnika było programowane 11.06.2006 a ECU zegarów 26.06.2006r Zobaczyłem to po podłączeniu się do centralek silnika i później do centralki licznika....a dane które podałem są z plików które FES zapisuje po każdym podłączeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > Ktoś dobrze kombinował, ale nie chciało mu się kombinować w ECU silnika. > Pozdrawiam BAS nawet za dobrze kombinował bo przebieg w centralce silnika to 15 000km czyli 4x mniej niż pokazuje licznik...i do tego daty programowania obu centralek są zbliżone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 > nawet za dobrze kombinował bo przebieg w centralce silnika to 15 000km czyli 4x mniej niż pokazuje > licznik...i do tego daty programowania obu centralek są zbliżone Hehe, też nie zwróciłem uwagi, że to 11kkm Jaka jest dokładna data produkcji autka(którego dnia wyjechało z fabryki)? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Jaka jest dokładna data produkcji autka(którego dnia wyjechało z fabryki)? A gdzie to mogę sprawdzić????...data pierwszej rejestracji w dowodzie rejestracyjnym to 28.07.2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > A gdzie to mogę sprawdzić????...data pierwszej rejestracji w dowodzie rejestracyjnym to 28.07.2006 To niczego nie dowodzi. Przykładowo data rejestracji mojego to 1.06.2006, ale data produkcji to 2 tydzień grudnia 2005. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olgierd Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > To niczego nie dowodzi. Przykładowo data rejestracji mojego to > 1.06.2006, ale data produkcji to 2 tydzień grudnia 2005. Jak do ePERa wpiszesz VIN to dostaniesz komplet informacji o wyposażeniu fabrycznym, łącznie z kolorem tapicerki np. tu: http://eper.fiatforum.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Jak do ePERa wpiszesz VIN to dostaniesz komplet informacji o wyposażeniu fabrycznym, łącznie z > kolorem tapicerki np. tu: http://eper.fiatforum.com/ Przy okazji tego epera, DX/SX to prawa lewa odpowiednio? Nigdy nie wiem co wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Jak do ePERa wpiszesz VIN to dostaniesz komplet informacji o wyposażeniu fabrycznym, łącznie z > kolorem tapicerki np. tu: http://eper.fiatforum.com/ u mnie coś nie chce działać ten eper......nawet internet explorera specjalnie zainstalowałem....wyskakuje komunikat value not found Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Przy okazji tego epera, DX/SX to prawa lewa odpowiednio? Nigdy nie wiem co wybrać Dokładnie Pozatym jescze można się spotkać z takimi: anter. -przód poster. -tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > u mnie coś nie chce działać ten eper......nawet internet explorera specjalnie > zainstalowałem....wyskakuje komunikat value not found Ten Ci zadziała: http://www.fiat-bg.com:7080/errors/6/nofreesessions.html Może wyskoczyć komunikat że za dużo osób korzysta, ale wystarczy dać OK, kogoś tam rozłączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Ten Ci zadziała: > http://www.fiat-bg.com:7080/errors/6/nofreesessions.html > Może wyskoczyć komunikat że za dużo osób korzysta, ale wystarczy > dać OK, kogoś tam rozłączy Ok dzięki kolego.....faktycznie działa.....poniżej wklejam co mi ten eper wyświetlił 2T - CROMA (2005-2010) 194.767.0.0 - 1.9 JTD 16V CM 6M 150CV 110KW EMOTION Engine: 5102869 Vehicle: 02047266 Prod. date: 11/7/2006 SPECIÁLNÍ VERZE ŽÁDNÁ SPECIÁLNÍ VERZE (LV0) M 1900 JTD 16V 150HP/110KW (M92) V EMOTION (V4) P 5. DVÉŘOVÉ (P5) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marey Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 W różnych miejscach są ponaklejane nalepki i tam często jest data produkcji jak i wyposażenie fabryczne. Są białe wielkości 10x 5 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 znalazłem jeszcze jedno miejsce...czyli trzecią centralkę, w której moja Croma ma zapisany przebieg....w menu przegląd/service interval reset/F4 parametry ...i tam jest przebieg zgodny z licznikiem:) Reasumując z 3 miejsc w których moja Croma ma zapisane przebiegi....2 są zgodne z deską....a trzeci jest z kosmosu i wskazuje na przebieg po 3 miesiącach użytkowania....koledzy i koleżanki podzielcie się informacjami jak to u Was jest.... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > znalazłem jeszcze jedno miejsce...czyli trzecią centralkę, w której moja Croma ma zapisany > przebieg....w menu przegląd/service interval reset/F4 parametry > ...i tam jest przebieg zgodny z licznikiem:) Bo to siedzi w liczniku, więc ma z definicji identyczny przebieg jak licznik Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Jak do ePERa wpiszesz VIN to dostaniesz komplet informacji o wyposażeniu fabrycznym, łącznie z > kolorem tapicerki np. tu: http://eper.fiatforum.com/ ale to chyba stara wersja - nie znajduje po VIN mojej Cromy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Witajcie! Po długich oczekiwaniach stałem się szczęśliwym posiadaczem takich kabelków: Drodzy Koledzy w związku z tym iż wątek dotyczący FESa zawiera aż 105 stron, chciałbym dowiedzieć się od Was w sposób skrótowy co i jak z tymi kabelkami. Co diagnozuje się tym niebieskim, a co tym czarnym? A może stworzylibyśmy jakiegoś manualna dotyczącego diagnostyki elektroniki za pomocą FESa? Pozdrowienia kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 > Witajcie! > Po długich oczekiwaniach stałem się szczęśliwym posiadaczem takich kabelków: > Drodzy Koledzy w związku z tym iż wątek dotyczący FESa zawiera aż 105 stron, chciałbym dowiedzieć > się od Was w sposób skrótowy co i jak z tymi kabelkami. Co diagnozuje się tym niebieskim, a co > tym czarnym? A może stworzylibyśmy jakiegoś manualna dotyczącego diagnostyki elektroniki za > pomocą FESa? > Pozdrowienia > kubussss Co i czym się robi masz opisane tu jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 > Drodzy Koledzy w związku z tym iż wątek dotyczący FESa zawiera aż 105 stron, Możesz to(ilość postów wyświetlanych na stronie) zmienić w panelu sterowania, ja widzę tylko 21 stron. > chciałbym dowiedzieć > się od Was w sposób skrótowy co i jak z tymi kabelkami. Co diagnozuje się tym niebieskim, a co > tym czarnym? Kilka postów wyżej. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2011 A ja mam jedno pytanko, bo bawiłem się trochę ustawieniami alarmu i zaciekawiła mnie jedna rzecz. A dokładnie to 6 opcji typu alarmu i czym one się różnią. Poczałkowo było ustawione 0 u mnie następnie ustawiłam 5 albo 6 i różnicy nie zauważyłem. Wie ktoś jak to jest z tymi trybami? Poniżej pokazuje o co mi dokładnie chodzi. http://images43.fotosik.pl/1271/4d9bfd6f9f7ef509.jpg EDIT W_BB: nieregulaminowy obrazek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2011 Pewnie w różnych regionach przepisy dopuszczają określoną głośność, długość wycia alarmu itd. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.