Skocz do zawartości

Nowy i30 bedzie hit?


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie

> podba.

> jakiś tekst

kwestia ceny. i40 narazie nie namieszał, pomimo ze jest naprawde ladny.

jesli i30 bedzie kosztował godnie (czyli mniej niz konkurencja), to bedzie tego zatrzęsienie. i moze wreszcie bedzie tego wiecej niz ceedów (a fe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kwestia ceny. i40 narazie nie namieszał, pomimo ze jest naprawde ladny.

> jesli i30 bedzie kosztował godnie (czyli mniej niz konkurencja), to bedzie tego zatrzęsienie. i

> moze wreszcie bedzie tego wiecej niz ceedów (a fe).

Raczej nie. Hyundai ma byc premium wiec bedzie drozszy od ceeda. Ale grinser006.gif beda promocje tak jak teraz -12k bo nikt tego nie kupi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej nie. Hyundai ma byc premium wiec bedzie drozszy od ceeda. Ale beda promocje tak jak teraz

> -12k bo nikt tego nie kupi

nie no ceeda to nie ma prawa przeskoczyc ceną. ale niech nie konkuruje z oplem czy VW czy Mazdą itp (tak jak i40), bo to mu sie nie uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe kiedy wreszcie rusza d... i bedzie ten 2.0T z bezposrednim wtryskiem.

Pewnie nigdy, albo w jakiejś "sportowej" wersji. To zwykły kompakt budżetowego producenta, jest w ofercie silnik 140KM, po co więcej? Kto kupi koreański kompakt za więcej niż 60 kzł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie nigdy, albo w jakiejś "sportowej" wersji. To zwykły kompakt budżetowego producenta, jest w

> ofercie silnik 140KM, po co więcej? Kto kupi koreański kompakt za więcej niż 60 kzł?

Pewnie, że nikt nie kupi. Tak samo narzekali na alfę 159, która nie miała dużej benzyny w ofercie. A kto kupiłby alfę za dwieście tysięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie, że nikt nie kupi. Tak samo narzekali na alfę 159, która nie miała dużej benzyny w ofercie.

> A kto kupiłby alfę za dwieście tysięcy?

byla alfa z V6 i kupowali. oczywiscie nie tyle co bida diesla, ale kupowali i są na allegro.

i nie 200 a 180 pare kosztowała i to Q4 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to teraz bedzie taki standardzik hothatcha tego segmentu. Juz jest w Corsie czy Ibizie, nastepne

> Clio tez na bank juz nie bedzie N/A.

Ale skoro Japończycy potrafią wycisnąć z silnika N/A tyle, co Europejczycy z turbo, to po jaką cholerę komplikować życie i bawić się w turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale skoro Japończycy potrafią wycisnąć z silnika N/A tyle, co Europejczycy z turbo, to po jaką

> cholerę komplikować życie i bawić się w turbo?

Debilne normy EU. To jest naprawde bardzo proste - auta sa przeciez mierzone w laboratorium i tzw. cykl miejski to jest krecenie do ilustam procent rpm mocy maksymalnej. Ergo im nizej moc maksymalna tym mniejsze katalogowe spalanie, mniejsza emisja co2, mniejsze podatki. To, ze nie ma ow test wiele wspolnego z rzeczywistoscia nic nie znaczy. Rowniez to, ze (jak dowiodl jakis czas temu test w magazynie Cars gdzie bylo Clio vs Punto Essesse) takie turbo w rzeczywistych warunkach pali wiecej niz N/A tak samo nic nie znaczy. Mamy taka a nie inna legislatywe i niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale skoro mają 140KM z 1.6 N/A, to po co mieliby to uturbiać? Co by to dało? 200KM? W takim aucie?

> Po co?

Ale oni juz maja ten silnik. Bedzie montowany w i30 jako odpowiedz na golfa GTI na pewno w wersji 3D i30 w Veloster i w Sportage. W roznych wariantach mocy 180-200KM.

Hyundai’s brand-new 1.6 T-GDI turbo engine generates 208 horsepower.

jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale skoro Japończycy potrafią wycisnąć z silnika N/A tyle, co Europejczycy z turbo, to po jaką

> cholerę komplikować życie i bawić się w turbo?

Po to, że taki 1.4T 140KM jeździ dużo przyjemniej niż 1.6 N/A 140KM zdaniem wielu.

Miałem do testów (~150km) Sportydża 1.6 135KM i zupełnie nie pasuje mi koncepcja tak wysilonego N/A w zwykłym d*powozie. Do ~4,5krpm nuda (czekanie na turbo clown.gif), a potem straszny hałas.

Plus za przyzwiote spalanie, tj. Golf + niecały litr w cyklu mieszanym. Przy takiej aerodynamice to całkiem dobry wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po to, że taki 1.4T 140KM jeździ dużo przyjemniej niż 1.6 N/A 140KM zdaniem wielu.

Ale nie wszystkich nono.gif Ludzie po prostu nie potrafią jeździć wysokoobrotową benzyną i nie lubią tego (bo nie potrafią). Teraz jest moda na benzynowy symulator turbodiesla, który ma "kopa" od 2.000 i kończy się przy 5.000. Dla ludzi, którzy nie są miłośnikami motoryzacji i których interesuje tylko dojechanie z punktu A do punktu B jak najtaniej i jak najwygodniej to ma sens. A ja lubię wysokoobrotowe N/A, lubię dociągnać na II do 100 km/h cool.gif Dla mnie małe turbobenzyny to pomyłka. Skoro można mieć 140 KM z 1.6, to nie widzę sensu robić turbo 1.4 o takiej samej mocy. Co innego uturbione 2.0 albo 2.5 food.gif To ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale nie wszystkich

Nie ma rzeczy, które pasują wszystkim.

>Ludzie po prostu nie potrafią jeździć wysokoobrotową benzyną i nie lubią tego

> (bo nie potrafią).

Ja lubię, ale w samochodzie pokroju MX-5, którą - nawiasem mówiąc - uwielbiam. W kompakcie/SUVie nie lubię.

>Teraz jest moda na benzynowy symulator turbodiesla, który ma "kopa" od

> 2.000 i kończy się przy 5.000.

Skąd taki pomysł? Mój nawet w trybie "D" skrzyni kręci się do ~6500 i nie czuć do tego momentu żadnego "kończenia się".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma rzeczy, które pasują wszystkim.

Prawda.

> Ja lubię, ale w samochodzie pokroju MX-5, którą - nawiasem mówiąc - uwielbiam. W kompakcie/SUVie

> nie lubię.

W SUVie też nie, ale w kompakcie jak najbardziej.

> Skąd taki pomysł? Mój nawet w trybie "D" skrzyni kręci się do ~6500 i nie czuć do tego momentu

> żadnego "kończenia się".

1.2 TSI ma maksymalną moc przy 5200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja hyundaia juz olewam...mam i30 cw z rdzewiejaca klapa bagaznika,ma 3 lata i juz byla dwa razy malowana na gwarancji...po raz kolejny zaczely wychodzic parchy,zwrocilem sie o wymiane klapy na nowa do HMP i co...odmowili...dziekuje takiej marce...nigdy wiecej HYUNDAIA...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.