wujek Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie podba. jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Ten 1.6 to N/A? Jeżeli tak, to pewnie ten zaprojektowany razem z Mitsu, czyli MIVEC z bezpośrednim wtryskiem. Jeżeli z turbo, to jakoś tak słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Niebrzydki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie > podba. > jakiś tekst Mnie też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie > podba. > jakiś tekst fajny. Ciekawe jak cenowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie > podba. > jakiś tekst kwestia ceny. i40 narazie nie namieszał, pomimo ze jest naprawde ladny. jesli i30 bedzie kosztował godnie (czyli mniej niz konkurencja), to bedzie tego zatrzęsienie. i moze wreszcie bedzie tego wiecej niz ceedów (a fe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ten 1.6 to N/A? Jeżeli tak, to pewnie ten zaprojektowany razem z Mitsu, czyli MIVEC z > bezpośrednim wtryskiem. Jeżeli z turbo, to jakoś tak słabo. n/a ten sam co w velosterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Mnie też Brakuje mi tylko turbo benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Szkoda tylko, że te wszystkie koreańce mają brzydkie deski i cholernie brzydkie kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > kwestia ceny. i40 narazie nie namieszał, pomimo ze jest naprawde ladny. > jesli i30 bedzie kosztował godnie (czyli mniej niz konkurencja), to bedzie tego zatrzęsienie. i > moze wreszcie bedzie tego wiecej niz ceedów (a fe). Raczej nie. Hyundai ma byc premium wiec bedzie drozszy od ceeda. Ale beda promocje tak jak teraz -12k bo nikt tego nie kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 troche Citroena C4 przypomina ale ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Raczej nie. Hyundai ma byc premium wiec bedzie drozszy od ceeda. Ale beda promocje tak jak teraz > -12k bo nikt tego nie kupi nie no ceeda to nie ma prawa przeskoczyc ceną. ale niech nie konkuruje z oplem czy VW czy Mazdą itp (tak jak i40), bo to mu sie nie uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie > podba. > jakiś tekst Ten jest ładny, niech pokażą takiego z normalnym dachem, kołami na stalówkach i bez tych świateł dziennych - pewnie trochę straci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Brakuje mi tylko turbo benzyny. Ciekawe kiedy wreszcie rusza d... i bedzie ten 2.0T z bezposrednim wtryskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ciekawe kiedy wreszcie rusza d... i bedzie ten 2.0T z bezposrednim wtryskiem. Pewnie nigdy, albo w jakiejś "sportowej" wersji. To zwykły kompakt budżetowego producenta, jest w ofercie silnik 140KM, po co więcej? Kto kupi koreański kompakt za więcej niż 60 kzł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Pewnie nigdy, albo w jakiejś "sportowej" wersji. To zwykły kompakt budżetowego producenta, jest w > ofercie silnik 140KM, po co więcej? Kto kupi koreański kompakt za więcej niż 60 kzł? Pewnie, że nikt nie kupi. Tak samo narzekali na alfę 159, która nie miała dużej benzyny w ofercie. A kto kupiłby alfę za dwieście tysięcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Raczej nie. Hyundai ma byc premium wiec bedzie drozszy od ceeda. Ale beda promocje tak jak teraz > -12k bo nikt tego nie kupi Ten upust do od cen katalogowych na jakie wersje ? Z ciekawości pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Pewnie, że nikt nie kupi. Tak samo narzekali na alfę 159, która nie miała dużej benzyny w ofercie. > A kto kupiłby alfę za dwieście tysięcy? byla alfa z V6 i kupowali. oczywiscie nie tyle co bida diesla, ale kupowali i są na allegro. i nie 200 a 180 pare kosztowała i to Q4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > nie no ceeda to nie ma prawa przeskoczyc ceną. ale niech nie konkuruje z oplem czy VW czy Mazdą itp > (tak jak i40), bo to mu sie nie uda. Przeciez i30 jest teraz drozsze a bedzie jeszcze drozsze od ceeda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ten jest ładny, niech pokażą takiego z normalnym dachem, kołami na stalówkach i bez tych świateł > dziennych - pewnie trochę straci. Co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ciekawe kiedy wreszcie rusza d... i bedzie ten 2.0T z bezposrednim wtryskiem. Tez sie zastanawiam w sportage w USA juz jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ten upust do od cen katalogowych na jakie wersje ? Z ciekawości pytam. Nie wnikalem. - 2k za jazde probna do kazdej wersji + 10k tak bylo na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatryKatowice Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Silniki raczej te same. Nowa benzyna z wtryskiem bezposrednim 1.6 140KM + 1.4 i 1.6D. Mnie sie > podba. > jakiś tekst ładne i fajny silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Widzę, że peżotowskie wielkie pyski w zderzaku podobają się też koreańskim projektantom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Pewnie nigdy, albo w jakiejś "sportowej" wersji. To zwykły kompakt budżetowego producenta, jest w > ofercie silnik 140KM, po co więcej? Kto kupi koreański kompakt za więcej niż 60 kzł? Nie mowie, ze maja to pakowac do tego auta. Ale do Genesisa Coupe to by mogli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Nie mowie, ze maja to pakowac do tego auta. Ale do Genesisa Coupe to by mogli A no to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Nie mowie, ze maja to pakowac do tego auta. Ale do Genesisa Coupe to by mogli W tym ma byc 1.6T ale mowia o tym od dluzszego czasu i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > A no to tak Bo ten 3.8 jakos nie przekonuje, ciezki kloc, osiagi marne jak na taka pojemnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > W tym ma byc 1.6T ale mowia o tym od dluzszego czasu i nic. Ale skoro mają 140KM z 1.6 N/A, to po co mieliby to uturbiać? Co by to dało? 200KM? W takim aucie? Po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Bo ten 3.8 jakos nie przekonuje, ciezki kloc, osiagi marne jak na taka pojemnosc. To fakt, tam by się przydało 2.0T, ale w i30 to byłby przerost formy nad treścią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ale skoro mają 140KM z 1.6 N/A, to po co mieliby to uturbiać? Co by to dało? 200KM? W takim aucie? > Po co? Bo to teraz bedzie taki standardzik hothatcha tego segmentu. Juz jest w Corsie czy Ibizie, nastepne Clio tez na bank juz nie bedzie N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Bo to teraz bedzie taki standardzik hothatcha tego segmentu. Juz jest w Corsie czy Ibizie, nastepne > Clio tez na bank juz nie bedzie N/A. Ale skoro Japończycy potrafią wycisnąć z silnika N/A tyle, co Europejczycy z turbo, to po jaką cholerę komplikować życie i bawić się w turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ten jest ładny, niech pokażą takiego z normalnym dachem, kołami na stalówkach i bez tych świateł > dziennych - pewnie trochę straci. a po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ale skoro Japończycy potrafią wycisnąć z silnika N/A tyle, co Europejczycy z turbo, to po jaką > cholerę komplikować życie i bawić się w turbo? Debilne normy EU. To jest naprawde bardzo proste - auta sa przeciez mierzone w laboratorium i tzw. cykl miejski to jest krecenie do ilustam procent rpm mocy maksymalnej. Ergo im nizej moc maksymalna tym mniejsze katalogowe spalanie, mniejsza emisja co2, mniejsze podatki. To, ze nie ma ow test wiele wspolnego z rzeczywistoscia nic nie znaczy. Rowniez to, ze (jak dowiodl jakis czas temu test w magazynie Cars gdzie bylo Clio vs Punto Essesse) takie turbo w rzeczywistych warunkach pali wiecej niz N/A tak samo nic nie znaczy. Mamy taka a nie inna legislatywe i niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ale skoro mają 140KM z 1.6 N/A, to po co mieliby to uturbiać? Co by to dało? 200KM? W takim aucie? > Po co? Ale oni juz maja ten silnik. Bedzie montowany w i30 jako odpowiedz na golfa GTI na pewno w wersji 3D i30 w Veloster i w Sportage. W roznych wariantach mocy 180-200KM. Hyundai’s brand-new 1.6 T-GDI turbo engine generates 208 horsepower. jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 jak cennik się utrzyma to będzie hit. Teraz za 60 kpln można mieć dobry motor 126 KM, wersja comfort z klimą i bajerami, dla porównania goły fokus kosztuje ponad 60 kpln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ale skoro Japończycy potrafią wycisnąć z silnika N/A tyle, co Europejczycy z turbo, to po jaką > cholerę komplikować życie i bawić się w turbo? Po to, że taki 1.4T 140KM jeździ dużo przyjemniej niż 1.6 N/A 140KM zdaniem wielu. Miałem do testów (~150km) Sportydża 1.6 135KM i zupełnie nie pasuje mi koncepcja tak wysilonego N/A w zwykłym d*powozie. Do ~4,5krpm nuda (czekanie na turbo ), a potem straszny hałas. Plus za przyzwiote spalanie, tj. Golf + niecały litr w cyklu mieszanym. Przy takiej aerodynamice to całkiem dobry wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Po to, że taki 1.4T 140KM jeździ dużo przyjemniej niż 1.6 N/A 140KM zdaniem wielu. Ale nie wszystkich Ludzie po prostu nie potrafią jeździć wysokoobrotową benzyną i nie lubią tego (bo nie potrafią). Teraz jest moda na benzynowy symulator turbodiesla, który ma "kopa" od 2.000 i kończy się przy 5.000. Dla ludzi, którzy nie są miłośnikami motoryzacji i których interesuje tylko dojechanie z punktu A do punktu B jak najtaniej i jak najwygodniej to ma sens. A ja lubię wysokoobrotowe N/A, lubię dociągnać na II do 100 km/h Dla mnie małe turbobenzyny to pomyłka. Skoro można mieć 140 KM z 1.6, to nie widzę sensu robić turbo 1.4 o takiej samej mocy. Co innego uturbione 2.0 albo 2.5 To ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ale nie wszystkich Nie ma rzeczy, które pasują wszystkim. >Ludzie po prostu nie potrafią jeździć wysokoobrotową benzyną i nie lubią tego > (bo nie potrafią). Ja lubię, ale w samochodzie pokroju MX-5, którą - nawiasem mówiąc - uwielbiam. W kompakcie/SUVie nie lubię. >Teraz jest moda na benzynowy symulator turbodiesla, który ma "kopa" od > 2.000 i kończy się przy 5.000. Skąd taki pomysł? Mój nawet w trybie "D" skrzyni kręci się do ~6500 i nie czuć do tego momentu żadnego "kończenia się". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Nie ma rzeczy, które pasują wszystkim. Prawda. > Ja lubię, ale w samochodzie pokroju MX-5, którą - nawiasem mówiąc - uwielbiam. W kompakcie/SUVie > nie lubię. W SUVie też nie, ale w kompakcie jak najbardziej. > Skąd taki pomysł? Mój nawet w trybie "D" skrzyni kręci się do ~6500 i nie czuć do tego momentu > żadnego "kończenia się". 1.2 TSI ma maksymalną moc przy 5200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Zdecydowanie ładniejszy od poprzednika. W ogóle coraz ładniejsze auto wypuszczają koreańcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Ten jest ładny, niech pokażą takiego z normalnym dachem, kołami na stalówkach i bez tych świateł > dziennych - pewnie trochę straci. A jest jakis producent który na premierę lub na ekspozycję pokazuje golasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Szkoda tylko, że te wszystkie koreańce mają brzydkie deski i cholernie brzydkie kierownice Mam dokładnie odwrotne odczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Ładny ... niestety dużo ładniejszy od obecnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 A czy to jest hit? 132 konie N/A za 60-73 kzł. Czy fani Sieny, Thalii, Lanosa 4d wymarli? Idealne auto dla emeryta z trzecim, czwartym i piątym filarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > A czy to jest hit? > 132 konie N/A za 60-73 kzł. > Czy fani Sieny, Thalii, Lanosa 4d wymarli? Idealne auto dla emeryta z trzecim, czwartym i piątym > filarem. Ciebie oczywiście chodziło ten samochód: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Nie wnikalem. - 2k za jazde probna do kazdej wersji + 10k tak bylo na stronie. Ale zauważyłeś, że to schodzący model, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polcomp Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Ja hyundaia juz olewam...mam i30 cw z rdzewiejaca klapa bagaznika,ma 3 lata i juz byla dwa razy malowana na gwarancji...po raz kolejny zaczely wychodzic parchy,zwrocilem sie o wymiane klapy na nowa do HMP i co...odmowili...dziekuje takiej marce...nigdy wiecej HYUNDAIA... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Szkoda tylko, że te wszystkie koreańce mają brzydkie deski i cholernie brzydkie kierownice własnie środek jest nawet, ale kierownica wygląda jak twarz ściśnięta przez dwie pięści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > Ładny ... niestety dużo ładniejszy od obecnego Zmienisz sobie w przyszlym roku na nowszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.