twinsen Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > A 10kpln to malo ? Za 10 kpln jedziesz ok. 20 tys. km. Jaki problem tyle zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Ale rozróżniasz wielkość aut? Fabia-Galaxy. Gdybym kupował Fabię na nic innego bym się nie > zdecydował jak tylko na benzynę (może być t). Kupując autobus wielkości Galaxy w życiu nie > wybrałbym benzynowego silniczka o pojemności 1,6. Po prostu bardziej pasuje tu diesel. ormowimy o acie kt e bedzie robilo 15 kkm rocznie i 70 % jazdy w miescie , zwrot roznicy w zakupie minimum 4 lata jak dodamy reszte kosztow to bedzie min 5 lat i kto mu uwierzy ze po 5 latach ma 70 kkm dopiero co mu sie zwrocila roznica w cenie zakupu i trzeba sprzedawac bo dpf za pare tyś do wymiany i kolejne 2-3 lata na zwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 I jaka decyzja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Dla mnie 2-3l na 100 to sporo. Mimo zachwytów nad tb do Galaxy i tak wziąłbym diesla Zresztą > autor już przed utworzeniem wątku wiedział co wybierze Nie wiedział, bo mam kilka ofert w zależności od silnika i konfiguracji. W zasadzie to do wczoraj próbowałem jeszcze sobie wytłumaczyć, że diesla się opłaci kupić. Nawet pomijając przebiegi, w firimie która ma samochody dostawcze łatwiej utrzymać diesla niż benzynę Ale dzisiaj już się zdecydowałem na TB i to nie z powodu ceny silnika, ale fitra cząstek stałych. Rozmawiałem z różnymi serwisami, m.in. Forda i potwierdzili mi, że przy moich przebiegach miejskich filtr będzie się przytykał, chocież jest to "suchy filtr" - cokolwiek to oznacza i może to być dla mnie uciążliwe lub denerwujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Nie wiem, w leasingu nie czuję dużej różnicy. Przy moim lesingu każda kwota jest "odczuwalna". Ja biorę samochody tylko na 24m-ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > I jaka decyzja? na 95%TB, pozostałe 5% to 2.0B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Nie wiedział, bo mam kilka ofert w zależności od silnika i konfiguracji. W zasadzie to do wczoraj > próbowałem jeszcze sobie wytłumaczyć, że diesla się opłaci kupić. Nawet pomijając przebiegi, w > firimie która ma samochody dostawcze łatwiej utrzymać diesla niż benzynę > Ale dzisiaj już się zdecydowałem na TB i to nie z powodu ceny silnika, ale fitra cząstek stałych. > Rozmawiałem z różnymi serwisami, m.in. Forda i potwierdzili mi, że przy moich przebiegach > miejskich filtr będzie się przytykał, chocież jest to "suchy filtr" - cokolwiek to oznacza i > może to być dla mnie uciążliwe lub denerwujące I dobrze , bedziesz Pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Spalanie na autocentrum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Nie wiem, w leasingu nie czuję dużej różnicy. Takie coś ciężko skomentować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > spritmonitor.de sugeruje średnie zużycie np dla passata większe o 2 litry w silniku benzynowym niż > dieslu (moce ok. 140 - 170 km) > 0.5 litra różnicy - owszem - stała prędkość i z górki, ale nie normalna jazda. Ale przecież ja cały czas dokładnie właśnie to samo piszę. Średnia życiowa będzie +/- 2l w większych autach, ok. 1,5l w mniejszych. W specyficznych warunkach będzie różnica 0,5l, jak i 3l i tyle w telegraficznym skrócie. Dane na spritmonitor wyraźnie pokazują, że jest 2l różnicy dla dużego Sharana, to zaraz argumenty, że 2.0 TDI jest złe, a 1.4 TSI za dobre, Sharan jest za mały, porównajmy najlepiej Craftery itd. A koniec argument, że auto w leasingu i 150-200zł/msc to się nie odczuje, a przez cały wątek licytacja o 1l paliwa ~ 6zł/100km. Litości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Nie wiedział, bo mam kilka ofert w zależności od silnika i konfiguracji. W zasadzie to do wczoraj > próbowałem jeszcze sobie wytłumaczyć, że diesla się opłaci kupić. Nawet pomijając przebiegi, w > firimie która ma samochody dostawcze łatwiej utrzymać diesla niż benzynę > Ale dzisiaj już się zdecydowałem na TB i to nie z powodu ceny silnika, ale fitra cząstek stałych. > Rozmawiałem z różnymi serwisami, m.in. Forda i potwierdzili mi, że przy moich przebiegach > miejskich filtr będzie się przytykał, chocież jest to "suchy filtr" - cokolwiek to oznacza i > może to być dla mnie uciążliwe lub denerwujące Boisz się DPF a nie boisz się silniczka 1.6 w ciężkiej krowie jakim jest Galaxy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Boisz się DPF a nie boisz się silniczka 1.6 w ciężkiej krowie jakim jest Galaxy? a dlaczego miałby się bać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Boisz się DPF a nie boisz się silniczka 1.6 w ciężkiej krowie jakim jest Galaxy? A to jest jakieś przełożenie masa auta / pojemność ? Jeśli tak to przyjmując, że do 2 tonowego auta potrzebny jest minimum 2 litrowy TD, to z prostej proporcji wynika, że 40 tonowy zestaw musi mieć silnik o poj. 40 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Boisz się DPF a nie boisz się silniczka 1.6 w ciężkiej krowie jakim jest Galaxy? Co w tym dziwnego? Po prostu silnik jest bardziej wysilony. Będzie palić dość dużo, ale da radę. To tak jak wszyscy piszą że diesle o mocy 90 km w aucie ważącym >1500 kg to zuo. Ale jakoś taksiarze żyją. Co kto woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > na 95%TB, pozostałe 5% to 2.0B najlepiej byłoby brać 2.0T 203KM, jeździłem tym w S-maxie i wrażenie było całkiem pozytywne. Dość spokojnie sobie radził z automatem. Aczkolwiek 1.6T też jakoś będzie jechać pewnie ale trzeba będzie więcej go męczyć żeby to pudło na kołach napędzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Ale dzisiaj już się zdecydowałem na TB i to nie z powodu ceny silnika, ale fitra cząstek stałych. A jechałeś tą TB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > a dlaczego miałby się bać? Silnik mały, wysilony, auto duże i ciężkie. Nie jestem entuzjastą downsizingu, tym bardziej w prawie dostawczych autach Może się okazać, że wcześniej padnie silnik niż dpf w dieslu Choć gdy brałem Scenica myślałem o 1.4 tCe. Wybrałem jednak diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > A jechałeś tą TB? Dalej twierdzisz, że do przebiegów rzędu 7 km dziennie powinien kupić diesla z filtrem cząsteczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Silnik mały, wysilony, auto duże i ciężkie. Nie jestem entuzjastą downsizingu, tym bardziej w > prawie dostawczych autach Może się okazać, że wcześniej padnie silnik niż dpf w dieslu Choć > gdy brałem Scenica myślałem o 1.4 tCe. Wybrałem jednak diesla. nie wiem co w Twoim rozumieniu znaczy "padnie silnik", ale te jednostki turbodoładowane Forda są raczej nowe, więc czas pokaże jak jest z ich trwałością. Ale na pewno kupowanie auta z dieslem z DPF na krótkie miejskie trasy to proszenie się o kłopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Dalej twierdzisz, że do przebiegów rzędu 7 km dziennie powinien kupić diesla z filtrem cząsteczek? Nie doszukuj się drugiego dna. Pytałem, czy jeździł. Swego czasu ujeżdżałem szalone 100 czy 101 koni w gofrze tdi. Przed zmianą auta przejechałem sie na jazdach próbnych tak chwalonym 1.4 tsi (chyba - bo nie pamiętam - 140KM ). Paręnaście km wystarczyło, żeby odpuścić. Stąd pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Nie doszukuj się drugiego dna. > Pytałem, czy jeździł. > Swego czasu ujeżdżałem szalone 100 czy 101 koni w gofrze tdi. Przed zmianą auta przejechałem sie > na jazdach próbnych tak chwalonym 1.4 tsi (chyba - bo nie pamiętam - 140KM ). Paręnaście km > wystarczyło, żeby odpuścić. Stąd pytam. mógłbyś napisać jaka była przyczyna tego odpuszczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > mógłbyś napisać jaka była przyczyna tego odpuszczenia? Subiektywnie moim dieslem lepiej mi się jechało. Dlatego zmieniłem na kolejnego klekota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Co w tym dziwnego? > Po prostu silnik jest bardziej wysilony. Będzie palić dość dużo, e tam, ktoś tu twierdził, że pół litra więcej od diesla > ale da radę. > To tak jak wszyscy piszą że diesle o mocy 90 km w aucie ważącym To były właśnie niewysilone jednostki. Jeżdżą do dzisiaj > Co kto woli. oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Subiektywnie moim dieslem lepiej mi się jechało. > Dlatego zmieniłem na kolejnego klekota. ale co to znaczy lepiej? Lepiej przyspieszał, skręcał, czy może był cichszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > e tam, ktoś tu twierdził, że pół litra więcej od diesla > To były właśnie niewysilone jednostki. Jeżdżą do dzisiaj > oczywiście wg moich doświadczeń minimalnie 2 litry (auto od porównywalnej mocy) w tym że duża kobyła niestety stawia duże opory. Nie jestem ekspertem, nie osądzam i nic nie stwierdzam, tak sobie gdybam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ale co to znaczy lepiej? Lepiej przyspieszał, skręcał, czy może był cichszy? kopał w plecy przy 2000 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Lepiej przyspieszał, ja mam takie porownanie: - Bravo 1.4 140KM - Focus TDCI 136KM W okolicach 2k obrotow (np. 60-100 na IV, 80-120 na V) Focus przyspiesza zdecydowanie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > kopał w plecy przy 2000 obrotów I tak az do 3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ja mam takie porownanie: > - Bravo 1.4 140KM > - Focus TDCI 136KM > W okolicach 2k obrotow (np. 60-100 na IV, 80-120 na V) Focus przyspiesza zdecydowanie lepiej. Ale Bravo ma skrzynie biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > I tak az do 3000 No do 3500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ale co to znaczy lepiej? Lepiej przyspieszał, skręcał, czy może był cichszy? Ja jechałem nowym focusem 1.6 150 KM i nie pamiętam aby mnie czymś zachwycił. A nie, miał system start&stop i zgasł na światłach. Po wciśnięciu sprzęgła zapalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > No do 3500 a to już zależy od silnika, bo są i takie co kopią aż do 3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ale co to znaczy lepiej? Lepiej przyspieszał, skręcał, czy może był cichszy? Lepiej przyspieszał. I nie wciągaj mnie proszę w tabelkowe dywagacje - taką opcję przyjąłem i takiej się będę trzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Lepiej przyspieszał. > I nie wciągaj mnie proszę w tabelkowe dywagacje - taką opcję przyjąłem i takiej się będę trzymał. spoko, masz do tego prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > a to już zależy od silnika, bo są i takie co kopią aż do 3000 Fakt. Dlatego do porównywania bierze się 2000 obrotów. Zwykle wypada lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ja mam takie porownanie: > - Bravo 1.4 140KM > - Focus TDCI 136KM > W okolicach 2k obrotow (np. 60-100 na IV, 80-120 na V) Focus przyspiesza zdecydowanie lepiej. po pierwsze, silik benzynowy i diesla (jak być może zauważyłeś po skali obrotomierza ) ma inny zakres pracy i porównywanie osiągów na tych samych obrotach jest imho trochę bez sensu. A po drugie, pozostaje pytanie jak odczucie "zdecydowanie lepiej" przekłada się na faktyczne osiągi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > po pierwsze, silik benzynowy i diesla (jak być może zauważyłeś po skali obrotomierza ) ma inny > zakres pracy i porównywanie osiągów na tych samych obrotach jest imho trochę bez sensu. no tak, ale Bravo ma max moment przy 1750 obr, a Focus przy 2000. wiec mialem nadzieje, ze przy niskich obrotach beda jezdzic podobnie, albo Bravo bedzie szybsze, a tu taka niespodzianka > A po drugie, pozostaje pytanie jak odczucie "zdecydowanie lepiej" przekłada się na faktyczne osiągi sprawdze przy okazji, ale niestety niczym dokladniejszym niz stoper nie dysponuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > no tak, ale Bravo ma max moment przy 1750 obr, a Focus przy 2000. > wiec mialem nadzieje, ze przy niskich obrotach beda jezdzic podobnie, albo Bravo bedzie szybsze, a > tu taka niespodzianka > sprawdze przy okazji, ale niestety niczym dokladniejszym niz stoper nie dysponuje Tu masz elastyczności z testów auto motor und sport: ford focus, diesel 140 km 60-100 km/h na IV/V biegu (s) 6,2/9,9 80-120 km/h na IV/V biegu (s) 9,2/13,7 fiat bravo, benzyna 140 km 60-100 km/h na IV/V biegu (s) 7,2/9,3 60-100 km/h na VI biegu (s) 12,3 80-120 km/h na IV/V biegu (s) 7,8/10,1 80-120 km/h na VI biegu 12,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Lepiej przyspieszał. Było głośniej i tym robił wrażenie osiągania II prędkości kosmicznej. Zdecydowanie popieram to zdanie: "Jednostki wysokoprężne sprawdzają się jedynie w pojazdach ciężarowych, dużych maszynach rolniczych, traktorach, generatorach prądu i lokomotywach!!!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Było głośniej i tym robił wrażenie osiągania II prędkości kosmicznej. Poza tym TD daje wrażenie "kopa w plecy" przy pewnych obrotach. Trwa to krótko i nie przekłada się specjalnie na przyspieszenie, ale daje wrażenie "wciskania w fotel" i "uaauuu jak to przyspiesza". W benzynie N/A, czy z turbo takiego "kopa" nie ma i subiektywnie auto przyspiesza wolniej, ale tak naprawdę szybciej, tyle że płynniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Lepiej przyspieszał. > I nie wciągaj mnie proszę w tabelkowe dywagacje - taką opcję przyjąłem i takiej się będę trzymał. Ale patrzyłeś na prędkościomierz czy sugerowałeś się wciskaniem w fotel? Jeżdżę czasami służbowym Focusem 1,8TDCI (chyba ponad 300Nm dla cyferkowych onanistów), faktycznie gniecie w fotel całkiem przyjemnie ale patrząc obiektywnie to realnie przyspiesza jak moja Marea 1,6 i do tego i do tego trzeba wachlować lewarem żeby to jakoś jechało :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Tu masz elastyczności z testów auto motor und sport: > ford focus, diesel 140 km ale ja mam focusa II http://www.zeperfs.com/en/fiche1268-ford-focus-tdci.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ale ja mam focusa II > http://www.zeperfs.com/en/fiche1268-ford-focus-tdci.htm Test dotyczył focusa II, ale ze skrzynia 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > ale ja mam focusa II > http://www.zeperfs.com/en/fiche1268-ford-focus-tdci.htm http://www.zeperfs.com/en/duel1268-1829.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Poza tym TD daje wrażenie "kopa w plecy" przy pewnych obrotach. Trwa to krótko i nie przekłada się > specjalnie na przyspieszenie, ale daje wrażenie "wciskania w fotel" i "uaauuu jak to > przyspiesza". W benzynie N/A, czy z turbo takiego "kopa" nie ma i subiektywnie auto > przyspiesza wolniej, ale tak naprawdę szybciej, tyle że płynniej. To przyspiesza czy nie przyspiesza? Wciskanie w fotel jest prostym biologicznym testem czy auto przyspiesza dobrze, czy źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > To przyspiesza czy nie przyspiesza? Wciskanie w fotel jest prostym > biologicznym testem czy auto przyspiesza dobrze, czy źle Dobrze, ale bardzo krotko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > http://www.zeperfs.com/en/duel1268-1829.htm raczej tak: http://www.zeperfs.com/en/duel1268-3744.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Test dotyczył focusa II, ale ze skrzynia 5. z tego co kojarze nie bylo focusa z 2.0 TDCI i 5b skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > To przyspiesza czy nie przyspiesza? Wciskanie w fotel jest prostym > biologicznym testem czy auto przyspiesza dobrze, czy źle To przyspieszenie jest bardzo krótkie, czyli powiedzmy rozpędzając się z 40 do 80 załóżmy w 8 sekund (przykładowo) czujesz ostrego "kopa" od 50 do 60 i masz wrażenie, że "uaaauuu". A przyspieszając benzyną te same 40-80 zrobisz w 6 sekund, ale nie będzie "kopa", bo przyspiesza równo i nie ma tego "uaauuu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > To przyspieszenie jest bardzo krótkie, czyli powiedzmy rozpędzając się z 40 do 80 załóżmy w 8 > sekund (przykładowo) czujesz ostrego "kopa" od 50 do 60 i masz wrażenie, że "uaaauuu". A > przyspieszając benzyną te same 40-80 zrobisz w 6 sekund, ale nie będzie "kopa", bo przyspiesza > równo i nie ma tego "uaauuu". No dobra, to ja już nic nie mówię, bo nie każdy ma moda EDIT: jakby diesle były fabrycznie strojone tak jak robią to tunerzy na hamowniach, to to o czym piszesz byłoby bzdurą... Ale chyba im się nie opłaca, bo po takim robaku auto mniej pali, jak się go nie katuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.