AdamWalenda Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > jakie półosie? Przecież tu nigdzie ich nie widać. Trysnąłem tylko komorę zeby juz motor wsadzić i zacząć spawać kolektory wydechowy i pod gaźniki Kawasaki. Nadwozie boję się samemu alkierowac, żeby za duzo stempli nie narobić (nie mam duzego doświadczenia w lakierowaniu) nadwozie wylakieruje mój zaprzyjaźniony od lat bardzo dobry lakiernik, ale musze jeszcze tył poszerzyć i dokończyć klatke zanim to zrobię Magiel dostał lakierem, ale jest na wylocie bo zakładam sportową przekładnie 2,4 obrotu. Przy tej seryjnej rece się placzą. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Dobra wszystko gotowe, teraz motorek i zaczynam uzbrajać komorę Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 No dobra klocki lego gotowe do złożenia Wreszcie bedzie ciekawiej w tym temacie Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Motor mozna powiedzieć, że złozony Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Śrubki przyszły Głowiczka dokręcona Rozrząd siedzi... wszystko przygotowane, jutro mam nadzieje, że w wolnej chwili wpakuje motor do auta Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 czy ja dobrz widzę na głowicy logo audia, na bloku VW? ależ to ma wysoką miskę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > czy ja dobrz widzę na głowicy logo audia, na bloku VW? > ależ to ma wysoką miskę... Skoro silnik z VW/AUDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Głowiczka dokręcona Kręcisz na zimno ? Technologie stanowią o dokręcaniu podczas hamowania na gorąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 >zakładam sportową przekładnie 2,4 obrotu. Przy tej > seryjnej rece się placzą. a to nie jest właśnie przypadkiem taka przekładnia o jaką Cię kiedyś pytałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > czy ja dobrz widzę na głowicy logo audia, na bloku VW? > ależ to ma wysoką miskę... Porsche 924 produkowane było w fabryce Audi w Stuttgart'cie. Zreszta to nie jedyne VW Porsche ...mozna do nich zaliczyc jeszcze Cayenne (ta samam płyta co VW Touareg i gama silników z VW), 356 czy 914 Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > a to nie jest właśnie przypadkiem taka przekładnia o jaką Cię kiedyś pytałem? Przekładania taka jak w Lotusie Seven. Zamawiam z UK, w polsce nie dostepne. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Porsche 924 produkowane było w fabryce Audi w Stuttgart'cie. Chyba Ingolstadt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > czy ja dobrz widzę na głowicy logo audia, na bloku VW? > ależ to ma wysoką miskę... na bloku ma też znaczek audi deutsches wunderwagen - za cholere nie dojdziesz co kupujesz ani co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Motor siedzi Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > czy ja dobrz widzę na głowicy logo audia, na bloku VW? > ależ to ma wysoką miskę... te silniki byly montowane w vw lt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Dbając o wszystkie szczegoly udało mi sie zamówić nowe gumki dekla rozrządu, nawet je jeszcze produkuja Dekielek rozrządu siedzi, nowe swieczki również, chwilowo zostawiam standardowy magiel (jest juz po regeneracji) modyfikacje układu kierowniczego zostawiam na później. W tej chwili walczę z instalacja elektryczną, musze ją troche przerobić. Docinam flansze pod sportowy układ wydechowy i kolektor ssacy pod gaźniki Kawasaki, i w tym miesiącu chciał bym zamknąc temat kolektorów Nosek spasowany, nad błotnikami musze jeszcze trochę posiedzieć, delikatnie je poprawić i spasowac. Zderzak przedni również "sie robi", wiec niedługo kolejne updaty Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Nabiera wyglądu Teraz walczę z instalacją i kolektorami. Na dniach poszerzam dupkę, w przyszłym tygodniu musze już klatkę kończyć, aby ruszyć dalej z tematem. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Dbając o wszystkie szczegoly udało mi sie zamówić nowe gumki dekla rozrządu, nawet je jeszcze > produkuja > Dekielek rozrządu siedzi, nowe swieczki również, chwilowo zostawiam standardowy magiel (jest juz po > regeneracji) modyfikacje układu kierowniczego zostawiam na później. > W tej chwili walczę z instalacja elektryczną, musze ją troche przerobić. > Docinam flansze pod sportowy układ wydechowy i kolektor ssacy pod gaźniki Kawasaki, i w tym > miesiącu chciał bym zamknąc temat kolektorów > Nosek spasowany, nad błotnikami musze jeszcze trochę posiedzieć, delikatnie je poprawić i spasowac. > Zderzak przedni również "sie robi", wiec niedługo kolejne updaty > Pzdr, > AW A ten silnik tak specjanie jest pod takim kątem? Ma niwelować obciążenie kierowcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > A ten silnik tak specjanie jest pod takim kątem? > Ma niwelować obciążenie kierowcy? ja tak z ciekawosci widziales silnik w jakimkolwiek aucie co mialby tłoki w gore pionowo ? hint zerknij na wielkosc tego motoru to bedziesz wiedzial czemu jest pod kątem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > ja tak z ciekawosci > widziales silnik w jakimkolwiek aucie co mialby tłoki w gore pionowo ? Tak i to w wielu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Tak i to w wielu tak calkowicie w pionie ? .T .| .| .0 poza starymi mercedesami to chyba w zadnym osobowym tak nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 Tak, model 924 tak wychodził z fabryki Jako ciekawostkę powiem, że Porschowe 2,5 też tak stoi: A jako kolejną ciekawostke powiem, że te 2,5 to połowa fałki z 928 Porsche 924 to auto, do którego Porsche nie bardzo sie przyznaje, każdy puka się w czoło jak słyszy, że te same motory montowane były w VW LT a na każdym elemencie tego auta widnieje logo VW Audi. W końcu auto wychodziło z fabryki Audi Chciałem zmienić najbardziej niedoceniane VW Porsche w hardcora Dlatego dłubie tego kasztana ...czysto hobbystycznie Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > tak calkowicie w pionie ? > .T > .| > .| > .0 > poza starymi mercedesami to chyba w zadnym osobowym tak nie ma Jeep Gran Cherokee 4.0, Żuk, Lublin 2.4td, 126p,Syrena , Polonez itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Jeep Gran Cherokee 4.0, Żuk, Lublin 2.4td, 126p,Syrena , Polonez itp hint osobowym to raz a dwa ilosc miejsca pod maska w wiekszosci osobowek wymusza w mniejszym lub wiekszym stopniu pochylenie silnika ale oczywiscie masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > tak calkowicie w pionie ? > .T > .| > .| > .0 > poza starymi mercedesami to chyba w zadnym osobowym tak nie ma Wołga, Volvo, Łada, Fiat 131, 132, 124 itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Wołga, Volvo, Łada, Fiat 131, 132, 124 itd. post wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > A ten silnik tak specjanie jest pod takim kątem? > Ma niwelować obciążenie kierowcy? W większości starszych aut VAG-a gdzie silnik jest wzdłużnie są one tak zamontowane pod kątem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > hint > osobowym to raz a dwa ilosc miejsca pod maska w wiekszosci osobowek wymusza w > mniejszym lub wiekszym stopniu pochylenie silnika Zadałeś pytanie: "widziales silnik w jakimkolwiek aucie co mialby tłoki w gore pionowo ? " Więc odpowiedziałem > ale oczywiscie masz racje Wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 Trochę wloty przerobiłem pod airboxa, chłodniczkę oleju i chłodnice Tak wyglądał jak go kupiłem ...a tak jak się do niego dobrałem Zderzak jeszcze nie gotowy ale nabiera wyglądu Musze jeszcze tylni nawiercić aby go odchudzić, jak się uda to jutro to zrobię Potrzebuję jeszcze dokupic tą alu belkę pod zderzak od S2, może ma ktoś na zbyciu ? ..i dokładkę dolną Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Tu się udało pionowo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Chyba bedę musiał rozpórke przerobić lekko, bo moze opierać o podstawę gaźników albo airboxa :/ Morda wstępnie spasowana, jeszcze z błotnikami muszę się pobawic kilka-kilkanaście godzin... ech mogłem kupic z tego samego źródła co maskę i nosek to bym nie miał tyle zabawy. Poszukuje tej aluminiowej belki pod zderzak od S2. Musze mocowania dorobić pod belkę i ją zamontowac. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Zderzak tył troszke odchudzony, moze nie do końca ładnie to wyglada ale zawsze parę deko mniej a zderzak tył jednak trochę waży Czas poszerzyć dupkę, od jutro zaczynam krojenie tyłu i spawanie Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Tylni zderzak paskudny Weź zrób go z włókna szklanego lub czegoś podobnego aby nie było tych dziur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Tylni zderzak paskudny > Weź zrób go z włókna szklanego lub czegoś podobnego aby nie było tych dziur a on to szykowany jest na zlot czy ma tor ? Dziury są rasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Jak bym robił z włókna, to zaoszczędził bym tyle co wyciąłem z oryginalnego, wiec gra nie warta świeczki, a mi się nawet zaczyna podobać Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Tylni zderzak paskudny Który ? > Weź zrób go z włókna szklanego lub czegoś podobnego aby nie było tych dziur Taniej i szybciej będzie okleić folią lub czymś podobnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Adam, finalnie Twoje Porsche ma wygladac jak na tej fotce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Jak bym robił z włókna, to zaoszczędził bym tyle co wyciąłem z oryginalnego, wiec gra nie warta > świeczki, a mi się nawet zaczyna podobać > Pzdr, > AW Jeśli będzie wyglądał jak ten na zdjęciu to będzie super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Adam, finalnie Twoje Porsche ma wygladac jak na tej fotce? Początkowo taki maiłem zamysł aby body było GTP/GTR, ale zakładam takie nakładki z GT Racing GT2 jak poniżej: http://www.offroadfabnet.com/forums/atta...=1352389285.jpg Co do oklejania to nie bedę oklejał całęgo auta. Auto będzie całę lakierowane w diamentowy biały kolor i bedzie oklejone barwami Martinitak jak auto mojego kolegi z fotki poniżej, niestety nie mam lepszej fotki w tej chwili: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/601258_462099250519541_639953129_n.jpg Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Jak bym robił z włókna, to zaoszczędził bym tyle co wyciąłem z oryginalnego, wiec gra nie warta > świeczki, a mi się nawet zaczyna podobać > Pzdr, > AW auto na lawecie jakie to są felgi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > auto na lawecie > jakie to są felgi?? BBS jakiś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Przód wstępnie spasowany czas zabrać się za dupsko wieprza Jutro musze jeszcze troche przyciąc co nieco i dorobic wsporniki ...a w poniedziałek poszerzam tył. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No dobra co raz poważniej zastanawiam się nad ATL'em boję sie problemów przy okresowym badaniu technicznym i BK na imprezach. Co myślicie o takim rozwiązaniu? Myślę nad 30L i obudową. http://www.tomson.com.pl/firm-pol-1298209085-ATL.html Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Dupka pocieta Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Wszystko przygotowane Zmieniłem koncepcje odnośnie zbiornika paliwa i wlewu. Zakładam plastikowy, seryjny zbiornik z Porsche 944 i wlew bedzie jednak w seryjnym miejscu pod klapką. Zamówiłem nowe błotniki tej samej firmy co maskę i nosek, te poprzednie które miałem nie miały wlaminowanych gwintów pod nosek i nie chciało mi się tego dolaminowywac, wiec kupiłem drugie a te poprzednie mam do sprzedania. Zamówiłem równiez komplet drzwi z laminatu Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Krojenia ciąg dalszy Juz jest szeroko, a bedzie jeszcze szerzej Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Takie krojenie budy nie wpływa na osłabienie konstrukcji? Przecież przy jakimś wypadku - choćby na torze - to się połamie jak te auta składane z przystanków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > Takie krojenie budy nie wpływa na osłabienie konstrukcji? > Przecież przy jakimś wypadku - choćby na torze - to się połamie > jak te auta składane z przystanków... ale przecież tnie tylko poszycie, konstrukcja pozostaje cała, poza tym tu wszystko trzyma klatka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > Takie krojenie budy nie wpływa na osłabienie konstrukcji? > Przecież przy jakimś wypadku - choćby na torze - to się połamie > jak te auta składane z przystanków... Jak odpukać przydzwoni z duża prędkością, to i tak bez znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Mały update Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.