Skocz do zawartości

Torowe Porsche 924 by Walenda Motorsport


AdamWalenda

Rekomendowane odpowiedzi

> jakie półosie? Przecież tu nigdzie ich nie widać.

Trysnąłem tylko komorę zeby juz motor wsadzić i zacząć spawać kolektory wydechowy i pod gaźniki Kawasaki.

Nadwozie boję się samemu alkierowac, żeby za duzo stempli nie narobić (nie mam duzego doświadczenia w lakierowaniu) nadwozie wylakieruje mój zaprzyjaźniony od lat bardzo dobry lakiernik, ale musze jeszcze tył poszerzyć i dokończyć klatke zanim to zrobię smile.gif

Magiel dostał lakierem, ale jest na wylocie bo zakładam sportową przekładnie 2,4 obrotu. Przy tej seryjnej rece się placzą. smile.gif

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ja dobrz widzę na głowicy logo audia, na bloku VW?

> ależ to ma wysoką miskę...

Porsche 924 produkowane było w fabryce Audi w Stuttgart'cie.

Zreszta to nie jedyne VW Porsche smile.gif ...mozna do nich zaliczyc jeszcze Cayenne (ta samam płyta co VW Touareg i gama silników z VW), 356 czy 914 smile.gif

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dbając o wszystkie szczegoly udało mi sie zamówić nowe gumki dekla rozrządu, nawet je jeszcze produkuja smile.gif

481307_482087621854037_1064741893_n.jpg

Dekielek rozrządu siedzi, nowe swieczki również, chwilowo zostawiam standardowy magiel (jest juz po regeneracji) modyfikacje układu kierowniczego zostawiam na później.

W tej chwili walczę z instalacja elektryczną, musze ją troche przerobić.

Docinam flansze pod sportowy układ wydechowy i kolektor ssacy pod gaźniki Kawasaki, i w tym miesiącu chciał bym zamknąc temat kolektorów smile.gif

Nosek spasowany, nad błotnikami musze jeszcze trochę posiedzieć, delikatnie je poprawić i spasowac. Zderzak przedni również "sie robi", wiec niedługo kolejne updaty smile.gif

529931_482087618520704_547850344_n.jpg

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dbając o wszystkie szczegoly udało mi sie zamówić nowe gumki dekla rozrządu, nawet je jeszcze

> produkuja

> Dekielek rozrządu siedzi, nowe swieczki również, chwilowo zostawiam standardowy magiel (jest juz po

> regeneracji) modyfikacje układu kierowniczego zostawiam na później.

> W tej chwili walczę z instalacja elektryczną, musze ją troche przerobić.

> Docinam flansze pod sportowy układ wydechowy i kolektor ssacy pod gaźniki Kawasaki, i w tym

> miesiącu chciał bym zamknąc temat kolektorów

> Nosek spasowany, nad błotnikami musze jeszcze trochę posiedzieć, delikatnie je poprawić i spasowac.

> Zderzak przedni również "sie robi", wiec niedługo kolejne updaty

> Pzdr,

> AW

A ten silnik tak specjanie jest pod takim kątem?

Ma niwelować obciążenie kierowcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ten silnik tak specjanie jest pod takim kątem?

> Ma niwelować obciążenie kierowcy?

ja tak z ciekawosci zlosnik.gif

widziales silnik w jakimkolwiek aucie co mialby tłoki w gore pionowo ?

hint zerknij na wielkosc tego motoru to bedziesz wiedzial czemu jest pod kątem skromny.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, model 924 tak wychodził z fabryki smile.gif

Jako ciekawostkę powiem, że Porschowe 2,5 też tak stoi:

porsche-944-s2-engine.jpg

A jako kolejną ciekawostke powiem, że te 2,5 to połowa fałki z 928 smile.gif

Porsche-928-S4-engine.jpg

Porsche 924 to auto, do którego Porsche nie bardzo sie przyznaje, każdy puka się w czoło jak słyszy, że te same motory montowane były w VW LT a na każdym elemencie tego auta widnieje logo VW Audi. W końcu auto wychodziło z fabryki Audi smile.gif

Chciałem zmienić najbardziej niedoceniane VW Porsche w hardcora smile.gif Dlatego dłubie tego kasztana ...czysto hobbystycznie smile.gif

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeep Gran Cherokee 4.0, Żuk, Lublin 2.4td, 126p,Syrena , Polonez itp

hint

osobowym to raz a dwa ilosc miejsca pod maska w wiekszosci osobowek wymusza w mniejszym lub wiekszym stopniu pochylenie silnika skromny.gif

zlosnik.gif ale oczywiscie masz racje ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hint

> osobowym to raz a dwa ilosc miejsca pod maska w wiekszosci osobowek wymusza w

> mniejszym lub wiekszym stopniu pochylenie silnika

Zadałeś pytanie:

"widziales silnik w jakimkolwiek aucie co mialby tłoki w gore pionowo ? "

Więc odpowiedziałem cool.gif

> ale oczywiscie masz racje

Wiem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę wloty przerobiłem pod airboxa, chłodniczkę oleju i chłodnice smile.gif

Tak wyglądał jak go kupiłem smile.gif

598671_483322635063869_456760430_n.jpg

...a tak jak się do niego dobrałem smile.gif

537713_483322648397201_1219366158_n.jpg

601595_483322665063866_1990030877_n.jpg

302526_483322631730536_1248592129_n.jpg

Zderzak jeszcze nie gotowy ale nabiera wyglądu smile.gif

Musze jeszcze tylni nawiercić aby go odchudzić, jak się uda to jutro to zrobię smile.gif

Potrzebuję jeszcze dokupic tą alu belkę pod zderzak od S2, może ma ktoś na zbyciu ? ..i dokładkę dolną smile.gif

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

531563_485833944812738_740327413_n.jpg

Chyba bedę musiał rozpórke przerobić lekko, bo moze opierać o podstawę gaźników albo airboxa :/

480847_485833941479405_1472558424_n.jpg

Morda wstępnie spasowana, jeszcze z błotnikami muszę się pobawic kilka-kilkanaście godzin... ech mogłem kupic z tego samego źródła co maskę i nosek to bym nie miał tyle zabawy.

Poszukuje tej aluminiowej belki pod zderzak od S2. Musze mocowania dorobić pod belkę i ją zamontowac.

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Adam, finalnie Twoje Porsche ma wygladac jak na tej fotce?

Początkowo taki maiłem zamysł aby body było GTP/GTR, ale zakładam takie nakładki z GT Racing GT2 jak poniżej:

http://www.offroadfabnet.com/forums/atta...=1352389285.jpg

Co do oklejania to nie bedę oklejał całęgo auta. Auto będzie całę lakierowane w diamentowy biały kolor i bedzie oklejone barwami Martinitak jak auto mojego kolegi z fotki poniżej, niestety nie mam lepszej fotki w tej chwili:

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/601258_462099250519541_639953129_n.jpg

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko przygotowane smile.gif

2fce9440f832a9b7.jpg

Zmieniłem koncepcje odnośnie zbiornika paliwa i wlewu.

Zakładam plastikowy, seryjny zbiornik z Porsche 944 i wlew bedzie jednak w seryjnym miejscu pod klapką.

bc7e40c7288d85fe.jpg

Zamówiłem nowe błotniki tej samej firmy co maskę i nosek, te poprzednie które miałem nie miały wlaminowanych gwintów pod nosek i nie chciało mi się tego dolaminowywac, wiec kupiłem drugie a te poprzednie mam do sprzedania.

Zamówiłem równiez komplet drzwi z laminatu smile.gif

ee572c970f3bbebc.jpg

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie krojenie budy nie wpływa na osłabienie konstrukcji?

> Przecież przy jakimś wypadku - choćby na torze - to się połamie

> jak te auta składane z przystanków...

ale przecież tnie tylko poszycie, konstrukcja pozostaje cała, poza tym tu wszystko trzyma klatka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.