Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prius jako auto rodzinne?

Featured Replies

Napisano

Przymierzam się do zmiany auta. Leganza, którą jeżdżę od 9 lat sprawuje siędzielnie, ale nadszedł czas na zmianę.

rozglądam się za czymś o podobnych rozmiarach, dla rodzimy 2+2, w budżecie do ok 30kPLN.

Typów mam kilka Croma, Signum, S60/V70 itp.

dzisiaj okazało się, że kumpel chce sprzedać swojego Priusa. Rocznik 2005, raczej pewna historia, przebieg 100kkm, ponoć wszystko ok.

Pomijam wygląd, bo ten mi średnio pasi, ale ja nie o tym. Rozmiary zewnętrzne nie powalają, ale rozstw osi jak w Leganzie, bagażnik także, węc miejsca nie powinno być mniej, co jest dla mnie lekkim zaskoczeniem.

Auto ma dobre opinie na autocentrum, spalanie całkiem ok.

Bardziej obawiam się o koszty utrzymania. Trafiłem na info, że toyota obliczała wytryzmałośc baterii na 8 lat lub 160kkm i na tyle dawała gwarancję (w stanach nieco dłuższa), a koszt nowej to 10tyś PLN. Serwisowanie tylko ASO, czy inni też jużto auto ogarniają?

Nie znam jeszcze ceny, ale pewnie w przedziale 25-30kPLN.

Warto się w to pchać?

Napisano

> Bardziej obawiam się o koszty utrzymania. Trafiłem na info, że toyota obliczała wytryzmałośc

> baterii na 8 lat lub 160kkm i na tyle dawała gwarancję (w stanach nieco dłuższa), a koszt

> nowej to 10tyś PLN.