rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Ciekawe co z tego wyjdzie? Czyżby GM chciał mieć w Europie tylko markę Chevrolet? Za PB : Francuski rząd chce skłonić dotkniętego przez kryzys producenta samochodów Peugeot-Citroen (PSA) do przejęcia również pogrążonej w kłopotach niemieckiej firmy Opel, podają francuskie media. W poniedziałek dziennik "Le Monde" napisał na swojej stronie internetowej, powołując się na przedstawiciela francuskiego ministerstwa finansów i otoczenie prezydenta Francois Hollande'a, że w ten sposób ma powstać sojusz przeciwko największemu producentowi samochodów w Europie, koncernowi Volkswagen. Już w lutym 2012 roku PSA i właściciel Opla, koncern General Motors, zawarli strategiczny sojusz. GM zwiększył udziały we francuskim koncernie do 7 proc. Od tego czasu trwały spekulacje o fuzji drugiego największego producenta samochodów w Europie z Oplem. Według "Le Monde" francuskie ministerstwo finansów twierdzi, że GM może zgodzić się na fuzję, jeśli Francuzi bezpośrednio odkupią Opla. Pytaniem jest tylko, jak Peugeot zamierza to sfinansować. Pod koniec października francuski rząd musiał udzielić mu pomocy w postaci gwarancji finansowych na 7 mld euro. W grudniu PSA i Opel nawiązały ścisłą współpracę, m.in. przez rozwijanie trzech wspólnych projektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ciekawe co z tego wyjdzie? nic, zapewne pozostaną tylko przy współpracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > nic, zapewne pozostaną tylko przy współpracy wyjdzie juz wkrótce... a w PL za chwile beda powstawały Chewrolety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > W grudniu PSA i Opel nawiązały ścisłą współpracę, m.in. przez rozwijanie trzech wspólnych > projektów. Ciekawe jakie to projekty? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ciekawe co z tego wyjdzie? Ciekawe to byłoby, co się z fabryką w Gliwicach stanie? Tzn, co by w niej klepali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ciekawe jakie to projekty? > dranio Quote: Plan zakłada stworzenie serii czterech nowych modeli do roku 2016/2017: następcy rodzinnego vana Opla Zafiry, dwóch aut kompaktowych i następcy Opla Insignia i Citroen C5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ciekawe to byłoby, co się z fabryką w Gliwicach stanie? Tzn, co by w niej klepali? Fabryka w Gliwicach już nie jest spod szyldu Opla, ale GM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > nic, zapewne pozostaną tylko przy współpracy Bo pewnie rząd francuski nie będzie chciał dopłacić do biznesu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Bo pewnie rząd francuski nie będzie chciał dopłacić do biznesu ... PSA na minusie, który chce kupić Opel na minusie, idealna fuzja dopłacił byś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > PSA na minusie, który chce kupić Opel na minusie, idealna fuzja dopłacił byś? Polityka nie rządzi się racjonalnymi przesłankami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Polityka nie rządzi się racjonalnymi przesłankami to też prawda bardziej bym liczył na rządowa pomoc, ale tylko dla PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > PSA na minusie, który chce kupić Opel na minusie, idealna fuzja dopłacił byś? Jeżeli w ten sposób ograniczę konkurencję i w perspektywie wyjdę na plus, to oczywiście Czasami warto wykupić konkurencję i ją zniszczyć. Opel jako marka budżetowa jest bezpośrednią konkurencją dla PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Jeżeli w ten sposób ograniczę konkurencję i w perspektywie wyjdę na plus, to oczywiście ile wytrzymają na minusie w perspektywie obecnej sytuacji rynkowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Quote: > Plan zakłada stworzenie serii czterech nowych modeli do roku 2016/2017: następcy rodzinnego vana > Opla Zafiry, dwóch aut kompaktowych i następcy Opla Insignia i Citroen C5. Dwa kompakty: jeden dla Opla, jeden dla Peugeota? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > ile wytrzymają na minusie w perspektywie obecnej sytuacji rynkowej? Wiele, wiele lat (szczególnie mając wsparcie rządu). Popatrz na LOT. Jest na minusie od zawsze, a jakoś żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Wiele, wiele lat życzę im tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ciekawe to byłoby, co się z fabryką w Gliwicach stanie? Tzn, co by w niej klepali? zaprawde wspomnisz moje słowa, Chewroleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > PSA na minusie, który chce kupić Opel na minusie, idealna fuzja dopłacił byś? Przecież wiadomo, że dwa minusy dają plus ;-) W biznesie też tak bywa. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > zaprawde wspomnisz moje słowa, Chewroleta Już od dwóch lat krążą takie plotki. Ponoć nawet wstępne zapytania ofertowe były kierowane z GM do europejskich producentów części. W Korei jest już drogo i daleko. A w Gliwicach klepią astrę na tej samej płycie podłogowej co cruze czyli nawet inwestować w linie za bardzo nie trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Polityka nie rządzi się racjonalnymi przesłankami Wlasnie patrze, bezrobocie w EU ponad 11%, ciezko moze byc wytlumaczyc wyborcom, ze ich $$$, pardon Euro pojdzie na kupienie slepego przez kulawego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Wlasnie patrze, bezrobocie w EU ponad 11%, ciezko moze byc wytlumaczyc wyborcom, ze ich $$$, > pardon Euro pojdzie na kupienie slepego przez kulawego . No właśnie gdzie tu sens ekonomiczny i logika? Na Opla na AK sie krzywia ze to stara technologia w nowych opakowaniach. Co PSA bedzie chcial wykorzystac w swoich przyszlych modelach z rozwiazan Opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Już od dwóch lat krążą takie plotki. Ponoć nawet wstępne zapytania ofertowe były kierowane z GM do > europejskich producentów części. W Korei jest już drogo i daleko. A w Gliwicach klepią astrę > na tej samej płycie podłogowej co cruze czyli nawet inwestować w linie za bardzo nie trzeba... i pierwsze kroki juz sa podejmowane aby tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > No właśnie gdzie tu sens ekonomiczny i logika? Na Opla na AK sie krzywia ze to stara technologia w > nowych opakowaniach. Co PSA bedzie chcial wykorzystac w swoich przyszlych modelach z rozwiazan > Opla Mozliwe, ze na ekonomie nikt nie patrzy,, tylko polityka, ale .. Ja wlasnie mowie, ze politycznie to jest nie do przelkniecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Mozliwe, ze na ekonomie nikt nie patrzy,, tylko polityka, ale .. Ja wlasnie mowie, ze politycznie > to jest nie do przelkniecia. OZI moment, ale to francuski koncern kupuje niemieckiego Opla. JAKI interes POLITYCZNY tutaj moze byc?! Holland chce zrobic dobrze Makreli i zabrac deficytowa firme pod swoje skrzydla gdzie maja jeszcze silniejsze zwiazki zawodowe i swiadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > OZI moment, ale to francuski koncern kupuje niemieckiego Opla. JAKI interes POLITYCZNY tutaj moze > byc?! Holland chce zrobic dobrze Makreli i zabrac deficytowa firme pod swoje skrzydla gdzie > maja jeszcze silniejsze zwiazki zawodowe i swiadczenia? Spokojnie, dlatego mowie, ze politycznie to imvho nie ma sensu. Pug ma klopoty, ba ma duzeeeeee klopoty. Opel jest od wielu lat generatorem atrat dla GM. Czyli co biedny ( jak wytlumaczysz F podatnikom, ze musza zaplacic za pacjeta w stanie krytycznym majac juz jednego w szpitalu i nie majac $$$ na leczenie wlasnego ) kupi biednego.. I razem beda biedni? Kazda fuzja musi ci dac jakies synezje, zeby miala sens, czyli tu ciecie kosztow, ergo zatrudnienie musi isc po EU rynek jest . Wiec chyba mowimy o tym samym, tylko inaczej, to imvho nie mam sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Spokojnie, dlatego mowie, ze politycznie to imvho nie ma sensu. Pug ma klopoty, ba ma duzeeeeee > klopoty. Opel jest od wielu lat generatorem atrat dla GM. > Czyli co biedny ( jak wytlumaczysz F podatnikom, ze musza zaplacic za pacjeta w stanie krytycznym > majac juz jednego w szpitalu i nie majac $$$ na leczenie wlasnego ) kupi biednego.. I razem > beda biedni? > Kazda fuzja musi ci dac jakies synezje, zeby miala sens, czyli tu ciecie kosztow, ergo zatrudnienie > musi isc po EU rynek jest . > Wiec chyba mowimy o tym samym, tylko inaczej, to imvho nie mam sensu Francuzi to banda komuchów i innych socjalistów. Argumenty ekonomiczne do nich nie trafiają. Więc spokojnie przepchną ten pomysł i wszyscy będą zadowoleni że się firma rozwija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Francuzi to banda komuchów i innych socjalistów. Argumenty ekonomiczne do nich nie trafiają. Więc > spokojnie przepchną ten pomysł i wszyscy będą zadowoleni że się firma rozwija Zgoda, co do pierwszego, ale problem jest taki, ze ani pug ani opel sie nie rozwija. EU w dolku, a inne rynki nie akceotuja produktow skrojonych do oskubowania klienta w stylu EU.. czyli duzo placisz i malo masz. Pug byl silny w Afryce, teraz rzadzi Toyota i Great Wall oraz dalej stary Merc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 GM-Opel dziś oficjalnie zaprzeczył plotkom o kupnie Opla przez grupę PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Francuzi to banda komuchów i innych socjalistów. Argumenty ekonomiczne do nich nie trafiają. Więc > spokojnie przepchną ten pomysł i wszyscy będą zadowoleni że się firma rozwija Może jeśli chodzi o Renault, to tak, bo to firma w dużej mierze państwowa. Ale PSA jest firmą prywatną, i w tym przypadku argumenty ekonomiczne prędzej trafią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > GM-Opel dziś oficjalnie zaprzeczył plotkom o kupnie Opla przez grupę PSA Czyli coś jest na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Czyli coś jest na rzeczy tak dalsza współpraca przy 4 nowych, wspólnych modelach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > tak dalsza współpraca przy 4 nowych, wspólnych modelach FIAT zrobił się konkurencją, więc kombinują w innym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 Wymienią się technologiami. Peugeot przejmie oplowską ergonomię i nauczy się robić mikro guziki, a Opel otworzy się na jakość psa. Jak sobie wyobrażam połączenie Corsy z Clio to przechodzą mnie ciarki. Albo połączenie Ampery z HDi. FAP będzie się wypalał po podłączeniu auta do 230V. Te połączenia mnie przerażają. A głupi Iran i Korea Północna zachowują się jak Pinky i Mózg zamiast pakować kasę w konkurencyjne samochody. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 To w ramach rewanżu może VW kupi w końcu Alfę Romeo i marka odżyje tak jak Lamborghini. Bo to co teraz klepie Fiat pod marką Alfy to pożalsięboże ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAJ Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 [...] Jak sobie wyobrażam połączenie Corsy z Clio [...] Tylko akurat Clio to nie ten koncern :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > To w ramach rewanżu może VW kupi w końcu Alfę Romeo i marka odżyje tak jak Lamborghini. Bo to co > teraz klepie Fiat pod marką Alfy to pożalsięboże ... ale Lamborghini przynosi straty Volkswagenowi chyba że coś się zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Tylko akurat Clio to nie ten koncern :-) Jadę na weekend. Jak już piszę Peugeot Clio to jest naprawdę źle... Jest gorzej! Ja nie piszę, ja myślę(!) Peugeot Clio...znaczy myślałem. Do widzenia, dziękuję za sprostowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Wymienią się technologiami. Peugeot przejmie oplowską ergonomię i nauczy się robić mikro guziki, a > Opel otworzy się na jakość psa. Jak sobie wyobrażam połączenie Corsy z Clio to przechodzą mnie > ciarki. ech. 1. Clio to PSA? 2. pug moze wziąć mikrobenzyny od opla (zawsze to lepsze niz ich obecna oferta). bo sie w koncu "Niemiecka Dacia w cenie VW" dorobiła bezposredniego wtrysku. a z BMW się podobno rozstają francuzy 3. opel - fodchudzi może auta swoje wreszcie... bo został 10 lat za konkurencją. > Albo połączenie Ampery z HDi. FAP będzie się wypalał po podłączeniu auta do 230V. > Te połączenia mnie przerażają. A głupi Iran i Korea Północna zachowują się jak Pinky i Mózg zamiast > pakować kasę w konkurencyjne samochody. no. np. lada i hyundai pony z odzysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > 1. Clio to PSA? Teraz każdy Francuz jest równy więc tak. Dziś można nawet chwalić Renault za hydropneumatykę. > 2. pug moze wziąć mikrobenzyny od opla (zawsze to lepsze niz ich obecna oferta). Jak Opel będzie dawał silniki komukolwiek to nic dobrego z tego nie będzie. Niech Opel tylko daje Chevyemu. > bo sie w koncu > "Niemiecka Dacia w cenie VW" dorobiła bezposredniego wtrysku. Handel wymienny zamiast konkurencji między producentami = koniec postępu. > a z BMW się podobno rozstają > francuzy BMW teraz z Toyotą będą się zamieniali resorakami. > 3. opel - fodchudzi może auta swoje wreszcie... bo został 10 lat za konkurencją. Powiem tak. Na złomowisku jednak patrzą na kilogramy i dają więcej za cięższe auto. Więc jak chcesz kupić auto na całe życie, a potem nie stracić dużo, kup Opla, nie ma lepszej opcji. > no. np. lada i hyundai pony z odzysku. Łada jest super, lepsza od Fiata 125 więc ta nowa, irańska byłaby lepsza od Bravo. A Hyundai Pony z silnikiem Mitsubishi za 80.000.000 starych złotych to był hit. Więc wersja koreańska miałaby bebechy z Evo X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Jak Opel będzie dawał silniki komukolwiek to nic dobrego z tego nie będzie. Niech Opel tylko daje > Chevyemu. święte słowa , i dodam że skrzyń biegów też nie powinien rozdawać , alfa się o tym przekonała - na przykładzie M32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > święte słowa , i dodam że skrzyń biegów też nie powinien rozdawać , alfa się o tym przekonała - na > przykładzie M32 A co masz do Oplowskich silników? Miałem 4 różne benzyniaki od 1.6 do 2.5, styczność mam "codzienną" z kolejnymi dwoma 1.4 i benzyniaki są generalnie git. Gorzej z dieslami. Ale co masz do takiego Z16LET na ten przykład? Bo nie bardzo wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > A co masz do Oplowskich silników? Miałem 4 różne benzyniaki od 1.6 do 2.5, styczność mam > "codzienną" z kolejnymi dwoma 1.4 i benzyniaki są generalnie git. Gorzej z dieslami. Ale co > masz do takiego Z16LET na ten przykład? Bo nie bardzo wiem? Przejechałem Oplowskim dieslem X2.0DTH w Vectrze B dwieście kilka tysięcy kilometrów. Opinia powszechna jest, ale w moim przypadku to było auto bardzo dobre w eksploatacji i dodam że na dużym wypasie było. To co było robione to praktycznie eksploatacja. Paliwo lane na Orlenie głównie. Olej półsyntetyk, na 10 tyś wziął max litr. Tak jak to u mnie bywa, auto zadbane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > święte słowa , i dodam że skrzyń biegów też nie powinien rozdawać , alfa się o tym przekonała - na > przykładzie M32 Przecież te skrzynie nie siedzą tylko w AR, ale też we Fiatach. Problem w tym, że Opel nie posiada łożysk do tej skrzyni, a we Fiacie można je normalnie kupić. Dlatego tak ciężko w ASO Opla naprawić taką skrzynię, we Fiacie jest to naprawiane normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Przecież te skrzynie nie siedzą tylko w AR, ale też we Fiatach. Problem w tym, że Opel nie posiada > łożysk do tej skrzyni, a we Fiacie można je normalnie kupić. zgadza się , ale jakby była dobrej jakości to nie trzeba by było jej naprawiać przed 100k km , bo to jest żenujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Teraz każdy Francuz jest równy więc tak. Dziś można nawet chwalić Renault za hydropneumatykę. jak rowny? clio to przynajniej autorska propozycja, a nie wspolna platforma z pralką, tv i toyotą > Jak Opel będzie dawał silniki komukolwiek to nic dobrego z tego nie będzie. Niech Opel tylko daje > Chevyemu. ich turbobenzyny nie są złe (pewnie dlatego ze nie dotykali do tej pory bezposredniego wtrysku) > Handel wymienny zamiast konkurencji między producentami = koniec postępu. oj tam. ciezar technologii obecnie jest tak kosmiczny, ze nawet BMW poddało się przy hybrydach i wezmą patenty od lexa (za swoje diesle). Przy czym hybrydy toyoty są sprawdzone, a diesle BMW to przekombinowane konstrukcje, na których dobrze zyją waarsztaty. takze brawo bmw za taki deal > BMW teraz z Toyotą będą się zamieniali resorakami. ano > Powiem tak. Na złomowisku jednak patrzą na kilogramy i dają więcej za cięższe auto. Więc jak chcesz > kupić auto na całe życie, a potem nie stracić dużo, kup Opla, nie ma lepszej opcji. no tak. kolejne kryterium wyboru przy zakupie - cena kg auta przy złomowaniu to rozsądne > Łada jest super, lepsza od Fiata 125 więc ta nowa, irańska byłaby lepsza od Bravo. A Hyundai Pony z > silnikiem Mitsubishi za 80.000.000 starych złotych to był hit. Więc wersja koreańska miałaby > bebechy z Evo X. punto evo chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > jak rowny? No równy, we Francji rządzą "to nogi od sprzęgła". > ich turbobenzyny nie są złe (pewnie dlatego ze nie dotykali do tej pory bezposredniego wtrysku) Pamiętam jak kiedyś sprzeczałem się z kolegą i na moje pytanie o podanie przykładu udanego silnika oplowskiego podał 2-litrowe 8v z Vectry A. > oj tam. ciezar technologii obecnie jest tak kosmiczny, ze nawet BMW poddało się przy hybrydach No to jak rozwiązać reprezentację po porażce z Czechami... Jasne, że można się poddać, ale postępu nie będzie. > wezmą patenty od lexa (za swoje diesle). Socjalizm to lipa jak Warszawa na Żuku. > Przy czym hybrydy toyoty są sprawdzone, a diesle BMW > to przekombinowane konstrukcje, na których dobrze zyją waarsztaty. takze brawo bmw za taki > deal Japończycy potrafią udoskonalać, a nie cwaniakować. > no tak. kolejne kryterium wyboru przy zakupie - cena kg auta przy złomowaniu to rozsądne Przykład z wczoraj. Oddałem W201 ważące 1120 kg i dostałem 600 zł. Za te Ople...jak się dorzuci DVD z historyczną mapą Europy będzie można wziąć prawie tysia. > punto evo chyba A'propos braku postępu. Grande Punto, Punto Evo i Punto są jak Polonez Borewicz, Polonez Akwarium i Polonez Caro. Ja tego nie chcę, a ta monopolizacja rynku motoryzacyjnego do tego dąży. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 > No równy, we Francji rządzą "to nogi od sprzęgła". > Pamiętam jak kiedyś sprzeczałem się z kolegą i na moje pytanie o podanie przykładu udanego silnika > oplowskiego podał 2-litrowe 8v z Vectry A. to kolegi problem > No to jak rozwiązać reprezentację po porażce z Czechami... > Jasne, że można się poddać, ale postępu nie będzie. wlasnie dłubanie w g... ktore nie dziala, vs rozwijanie sprawdzonej technologii... to raczej to drugie to postęp... > Japończycy potrafią udoskonalać, a nie cwaniakować. tak udoskonalają, że potem się 10 mln aut wzywa na akcje serwisowe. > Przykład z wczoraj. Oddałem W201 ważące 1120 kg i dostałem 600 zł. Za te Ople...jak się dorzuci DVD > z historyczną mapą Europy będzie można wziąć prawie tysia. myslisz ze dla 400 pln przy złomowaniu warto myslec o tym przy zakupie? > A'propos braku postępu. Grande Punto, Punto Evo i Punto są jak Polonez Borewicz, Polonez Akwarium i > Polonez Caro. Ja tego nie chcę, a ta monopolizacja rynku motoryzacyjnego do tego dąży. to wiemy... załóż własną markę i pokaż jak postęp robisz autonomicznie > Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > to kolegi problem Nie, miał Vectrę B z 1.7 - 82 konie w dieslu. > wlasnie dłubanie w g... ktore nie dziala, vs rozwijanie sprawdzonej technologii... to raczej to > drugie to postęp... Nie, to monopol. Tylko konkurencja i wielotorowe działanie jest postępem. > tak udoskonalają, że potem się 10 mln aut wzywa na akcje serwisowe. To do nich miej pretensje. > myslisz ze dla 400 pln przy złomowaniu warto myslec o tym przy zakupie? Czy miła pani z funduszu obliczała Ci kiedyś emeryturę? Mnie tak i odpowiem warto! > to wiemy... załóż własną markę i pokaż jak postęp robisz autonomicznie Żarty sobie robisz? Ja muszę na głowie stawać i słowotok klawiaturowy uprawiać, żeby przekonać Kolegów, że Fiat 500 to lipa, Saab padlina, Alfa ohyda, a Skoda jest w naszym temacie niebezpieczna, a i tak nic z tego nie ma i efekt żaden to kto kupi tą moją markę? Ludzie nie mają pojęcia co powinni kupić, wybrać i lubić we własnym interesie, a ja marketingowej papki z mózgu robić nie potrafię, a gdybym potrafił to by mnie sumienie nie puściło. Reasumując...a w sumie nie ma co pisać Na razie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.