LMV Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Co się dzieje??? Już można na stronie RAMa podziwiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Byl Sprinter pod marka Dodge to czemu nie ma być Ducato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 w końcu będziecie mieć porządne dostawczaki , a nawiasem mówiąc fajne u was do nich dają silniki 3,6 V6 , faktycznie benzyna musi być tania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > w końcu będziecie mieć porządne dostawczaki , > a nawiasem mówiąc fajne u was do nich dają silniki 3,6 V6 , faktycznie benzyna musi być tania Moja rodzina w AU potrzebowała na szybko nowego dostawczaka to od ręki były tylko benzyny. Kupili Transita. Na diesla ok 3 miesiące wtedy musieliby czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Co się dzieje??? Ma sens[...] Sznase ze ktos u nas Fiat-a kupi sa male, chociaz u mnie bedzie drugie podejscie w tym roku, a dostosowanie produktu to juz idzie o wiele latwiej. Ja widze same + ich polityki. Jeep/Chrysler[...] - ceny spadaja, Q wzrasta[...] Teraz u mnie czas na Alfa Romeo - plotka glosi ze ceny zjada w dol o srednio 30%[...] Zobaczymy[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 3.6L V6 automat... fiu fiu... Wymiana oleju co 10 tys mil... Słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > 3.6L V6 automat... fiu fiu... pięknie > Wymiana oleju co 10 tys mil... Słabo. jak na usa to norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > pięknie Pięknie? Taka wielka buda i tylko 3.6? > jak na usa to norma Do dzisiaj wiele osób zmienia olej w nowych autach wg US normy czyli co 3.5K mil. Kiedyś Malibu pojechałem (a już miało wymianę wg wskazań DIC - co ok. 12K mil) na wymianę oleju i facet mi z rozpędu naklejkę nalepił na szybę, że następna zmiana za 3.5K mil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Pięknie? Taka wielka buda i tylko 3.6? W EU nie maja takie auta więcej niż 200KM i sobie radza smigajac ostro po autostradach. W US raczej nie macie takich możliwości > Do dzisiaj wiele osób zmienia olej w nowych autach wg US normy czyli co 3.5K mil. > Kiedyś Malibu pojechałem (a już miało wymianę wg wskazań DIC - co ok. 12K mil) na wymianę oleju i > facet mi z rozpędu naklejkę nalepił na szybę, że następna zmiana za 3.5K mil... W Jeepie mogę w kompie ustawić interwal wymiany oleju chyba w 5 możliwościach. Najmniejszy to wlasnie 3.5mil(choc wydaje mi się ze 3.6mil) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Co się dzieje??? > Już można na stronie RAMa podziwiać. Niezły chłit małtekingowy, z tym, prowadzącym. Mały "prezenter" duże Ducato... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > W EU nie maja takie auta więcej niż 200KM i sobie radza smigajac ostro po autostradach. Właśnie tego nie pojmuję... W 2004 r. w ośmiu pojechaliśmy do A i I. Wybraliśmy się Oplem Vivaro 1.9 DTI 100 koni 6-biegowy. Auto było wypchane po brzegi, 8 gości w środku, ja za kółkiem przez 90 procent czasu. Auto nie miało większych problemów z podjazdami np. do Monte Cassino, ale i na innych trasach też było ok. Na dojeździe z Pescary do Rzymu (parę km przed bramkami) rozpędziłem auto do ~190 km/h (lekko z górki). Czyżby kluczem do sukcesu było magiczne słowo turbodiesel? Może jakieś inne jeszcze są sprawy, które mi gdzieś umykają. > W US raczej nie macie takich możliwości W tygodniu byłem w trasie po Pennsylvanii i Ohio. Nie byłem w West Virginia, ani w Tennessee, ani w innej CA czy NV. USA to nie tylko bezkresne prerie ale i naprawdę pokaźne pasma górskie, gdzie 200 "koni" w osobówce sprawia, że auto "puchnie" pod górkę. W moim Equinoxie mam tylko 182 "konie", sam jechałem, trochę ważę no i automat pod górkę, jeśli chciałem utrzymać jakąś prędkość, żeby nie tamować ruchu - musiał redukować o 1-2 biegi. A jak taką ciężarówkę załadujesz towarem, wsadzisz za kółko jankesa na sterydach i po kolejnym "donut" (pączku) to naprawdę boję się, że te 3.6 to taki listek figowy zasłaniający jakiś wstyd. I w tym kontekście właśnie nie rozumiem, o co chodzi. W EU 1.9 DTI 100 koni radził sobie bez problemu w poważnych górach na poważnych podjazdach. W USA 182-konna benzyna nie radzi sobie z lżejszym i bardziej opływowo wydajnym autem. Czegoś nie zauważam? nie biorę pod uwagę? Niech mnie ktoś oświeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Właśnie tego nie pojmuję... > Czegoś nie zauważam? nie biorę pod uwagę? Niech mnie ktoś oświeci. Moment obrotowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > I w tym kontekście właśnie nie rozumiem, o co chodzi. W EU 1.9 DTI 100 koni radził sobie bez > problemu w poważnych górach na poważnych podjazdach. W USA 182-konna benzyna nie radzi sobie z > lżejszym i bardziej opływowo wydajnym autem. > Czegoś nie zauważam? nie biorę pod uwagę? Niech mnie ktoś oświeci. Turbo robi wyższy moment obrotowy który pojawia się już na niskich obrotach. Podobnie miałbyś w silniku benzynowym, gdyby miało turbo. Ostatnio porównywałem 140-konne silniki Chevroleta/Opla - 1,8 wolnossący i 1,4 z turbiną. https://www.chevrolet.pl/eap/cruze-5d.pdf Ten drugi ma wyższy moment obr. 200Nm na niższych obrotach. Wolnossącą benzynę trzeba po prostu wyżej kręcić, redukować bieg i cisnąć pedał gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Konkurencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Moment obrotowy? i pewno przełożenia w skrzyni Mam różne odczucia po jeździe VW t4 Carawelą i zwykłym blaszakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Byl Sprinter pod marka Dodge to czemu nie ma być Ducato ducato to najlepszy i najwabrdziej ceniony tego rodzaju samochód w europie. Silniki dieslowskie fiata są tu najlepsze. sprzedaje się go więcej niż bliżniaczegopeugota i citroena razem wziątych. Dlaczego zatem nie mieliby tego pchać do USA? przecież fiat ma tam dobra siatkę dystrybutorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Właśnie tego nie pojmuję... > W 2004 r. w ośmiu pojechaliśmy do A i I. Wybraliśmy się Oplem Vivaro 1.9 DTI 100 koni 6-biegowy. > Auto było wypchane po brzegi, 8 gości w środku, ja za kółkiem przez 90 procent czasu. Auto nie > miało większych problemów z podjazdami np. do Monte Cassino, ale i na innych trasach też było > ok. Na dojeździe z Pescary do Rzymu (parę km przed bramkami) rozpędziłem auto do ~190 km/h > (lekko z górki). Czyżby kluczem do sukcesu było magiczne słowo turbodiesel? Może jakieś inne > jeszcze są sprawy, które mi gdzieś umykają. Monte Cassino? Tam przecie mała górka jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Właśnie tego nie pojmuję... > W 2004 r. w ośmiu pojechaliśmy do A i I. Wybraliśmy się Oplem Vivaro 1.9 DTI 100 koni 6-biegowy. > Auto było wypchane po brzegi, 8 gości w środku, ja za kółkiem przez 90 procent czasu. Auto nie > miało większych problemów z podjazdami np. do Monte Cassino, ale i na innych trasach też było > ok. Na dojeździe z Pescary do Rzymu (parę km przed bramkami) rozpędziłem auto do ~190 km/h > (lekko z górki). Czyżby kluczem do sukcesu było magiczne słowo turbodiesel? Może jakieś inne > jeszcze są sprawy, które mi gdzieś umykają. > W tygodniu byłem w trasie po Pennsylvanii i Ohio. Nie byłem w West Virginia, ani w Tennessee, ani w > innej CA czy NV. USA to nie tylko bezkresne prerie ale i naprawdę pokaźne pasma górskie, gdzie > 200 "koni" w osobówce sprawia, że auto "puchnie" pod górkę. W moim Equinoxie mam tylko 182 > "konie", sam jechałem, trochę ważę no i automat pod górkę, jeśli chciałem utrzymać jakąś > prędkość, żeby nie tamować ruchu - musiał redukować o 1-2 biegi. A jak taką ciężarówkę > załadujesz towarem, wsadzisz za kółko jankesa na sterydach i po kolejnym "donut" (pączku) to > naprawdę boję się, że te 3.6 to taki listek figowy zasłaniający jakiś wstyd. > I w tym kontekście właśnie nie rozumiem, o co chodzi. W EU 1.9 DTI 100 koni radził sobie bez > problemu w poważnych górach na poważnych podjazdach. W USA 182-konna benzyna nie radzi sobie z > lżejszym i bardziej opływowo wydajnym autem. > Czegoś nie zauważam? nie biorę pod uwagę? Niech mnie ktoś oświeci. A ja nie pojmuję w drugą stronę, czemu na siłę uszczęśliwia się ludzi w UE downsizingiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > ducato to najlepszy i najwabrdziej ceniony tego rodzaju samochód w europie. Silniki dieslowskie > fiata są tu najlepsze. sprzedaje się go więcej niż bliżniaczegopeugota i citroena razem > wziątych. Dlaczego zatem nie mieliby tego pchać do USA? przecież fiat ma tam dobra siatkę > dystrybutorów. Zobaczymy jak to wtedy będzie gdy zaczną go klepać w Meksyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRUSH Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > ducato to najlepszy i najwabrdziej ceniony tego rodzaju samochód w europie. Silniki dieslowskie > fiata są tu najlepsze. sprzedaje się go więcej niż bliżniaczegopeugota i citroena razem > wziątych. Jakie silniki Fiata??? Silnik 2,2 JTD to silnik Forda, 2,3 JTD, 3,0 JTD i 3,0 CNG to silniki IVECO, a 2,0 JTD to silnik PSA. Zresztą wystarczy popracować w serwisie FIAT, to się zobaczy wszystkie słabości tej konstrukcji, a jest ich całkiem sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Co się dzieje??? > Już można na stronie RAMa podziwiać. Patrząc na światła to może powinni te przednie montować w wersjach EU poza ich design'em, który pozwoliłby wprowadzić FL To te aktualne, jadąc z tyłu strasznie oślepiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 We wnętrzu drobne zmiany, ale jakoś tak dużo lepiej wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > We wnętrzu drobne zmiany, ale jakoś tak dużo lepiej wygląda: więcej cup holderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > więcej cup holderów Uchwytów na kubki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Uchwytów na kubki... A czy to ducato będzie na Polskę czy jednak USA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Jakie silniki Fiata??? >Silnik 2,2 JTD to silnik Forda, Padlina >2,3 JTD, 3,0 JTD i 3,0 CNG to silniki IVECO, A Iveco to czyje jest? > a 2,0 JTD to silnik PSA. W Ducato to występuje? > Zresztą wystarczy popracować w serwisie FIAT, to się zobaczy wszystkie słabości tej konstrukcji, a > jest ich całkiem sporo. A pokaż znawco auto, które nie ma żadnych słabych punktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.