Asvang Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 ...coś innego? Witam. Chodzi o auto dla Teścia, to jego pierwsze i jak sam mówi ostatnie auto kupione jako fabrycznie nowe więc lepiej dwa razy pomyśleć niż żałować. Budżet ok.75tys.zł (max.80 ale to już naciągane) Teść chciałby Golfa VII ja osobiście doradzam nową Octavie a może coś innego? Oczywiście w tej klasie. Kolejny problem to silnik, 1,2 TSI vs 1,6 TDI obydwa po 105Ps. Jeździ właściwie mało (sporo mniej niż 10tys.km rocznie) Różnica w cenie 10tys.zł więc diesel byłby w podstawie bo kosztuje ok.75tys.zł. Co Panowie byście polecili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Przy takim przebiegu rocznym tylko benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Co Panowie byście polecili? może Chevrolet Cruze LT+ Diesel 2.0 163KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > może Chevrolet Cruze LT+ Diesel 2.0 163KM Po co mu klekot na takie przebiegi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Po co mu klekot na takie przebiegi ? bo może ma taki kaprys a Cruze nie występuje tylko z silnikami diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Na 80% będzie to benzyna, bo rzeczywiście przy realnym przebiegu ok.7-8tys.km nie ma sensu diesla. Raczej pytanie brzmi Golf czy Octavia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > ...coś innego? > Witam. Chodzi o auto dla Teścia, to jego pierwsze i jak sam mówi ostatnie auto kupione jako > fabrycznie nowe więc lepiej dwa razy pomyśleć niż żałować. Budżet ok.75tys.zł (max.80 ale to > już naciągane) Teść chciałby Golfa VII ja osobiście doradzam nową Octavie a może coś innego? > Oczywiście w tej klasie. Kolejny problem to silnik, 1,2 TSI vs 1,6 TDI obydwa po 105Ps. Jeździ > właściwie mało (sporo mniej niż 10tys.km rocznie) Różnica w cenie 10tys.zł więc diesel byłby w > podstawie bo kosztuje ok.75tys.zł. > Co Panowie byście polecili? Poradziłbym przejechać się każdym z tych aut w/w wersjach i wtedy dokonać wyboru. Same cyferki w tabelkach to za mało. Radziłbym też przejechać się innymi autami, bo jest spory wybór w tej klasie o nowościach nie wspominając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Golf bedzie cichszy, i powinien zapewnić lepszy komfort prowadzenia. Ale nie z silnikiem 1,2TSI prooooszzzz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Poradziłbym przejechać się każdym z tych aut w/w wersjach i wtedy dokonać wyboru. Same cyferki w > tabelkach to za mało. > Radziłbym też przejechać się innymi autami, bo jest spory wybór w tej klasie o nowościach nie > wspominając. Po świętach tak zrobimy. Temat założyłem by poznać może jakąś ciekawą alternatywę. Choć jak znam Teścia to najwyżej dobry Japończyk wchodziłby w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Golf bedzie cichszy, i powinien zapewnić lepszy komfort prowadzenia. > Ale nie z silnikiem 1,2TSI prooooszzzz.... A co 1,4 TSI i jego 122Ps będą o niebo lepsze? Teść jest po 60-tce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > A co 1,4 TSI i jego 122Ps będą o niebo lepsze? Teść jest po 60-tce w Octavi 1.4 ma teraz 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Po świętach tak zrobimy. Temat założyłem by poznać może jakąś ciekawą alternatywę. Choć jak znam > Teścia to najwyżej dobry Japończyk wchodziłby w grę. Toyota Auris Mazda 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > w Octavi 1.4 ma teraz 140KM W Golfie też jest opcja 140KM ale kosztuje 75tys. na dzień dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > ...coś innego? > Witam. Chodzi o auto dla Teścia, to jego pierwsze i jak sam mówi ostatnie auto kupione jako > fabrycznie nowe więc lepiej dwa razy pomyśleć niż żałować. Budżet ok.75tys.zł (max.80 ale to > już naciągane) Teść chciałby Golfa VII ja osobiście doradzam nową Octavie a może coś innego? > Oczywiście w tej klasie. Kolejny problem to silnik, 1,2 TSI vs 1,6 TDI obydwa po 105Ps. Jeździ > właściwie mało (sporo mniej niż 10tys.km rocznie) Różnica w cenie 10tys.zł więc diesel byłby w > podstawie bo kosztuje ok.75tys.zł. > Co Panowie byście polecili? 5 letnie BMW e90/91 z przebiegiem 120kkm. 2.0D 163km. Z salonu BMW i gwarancja. Zostaje 30k w kieszeni, dostajesz samochod lepiej wyposazony, po prostu solidniejszy. Tadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Przy takim przebiegu rocznym tylko benzyna A jak ktoś lubi diesle? To też będziemy mu wciskać benzynę, bo "za mało jeździ"? To może od razu ustawowo ograniczmy prawo do zakupu diesli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > W Golfie też jest opcja 140KM ale kosztuje 75tys. na dzień dobry bardziej mi chodzlo o to ze w Octavi III nie ma juz 1.4 122 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > A jak ktoś lubi diesle? To też będziemy mu wciskać benzynę, bo "za mało jeździ"? To może od razu > ustawowo ograniczmy prawo do zakupu diesli? kto bogatemu zabroni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > A jak ktoś lubi diesle? To też będziemy mu wciskać benzynę, bo "za mało jeździ"? To może od razu > ustawowo ograniczmy prawo do zakupu diesli? Co takiego jest do lubienia w dieslu? Przy przebiegach rzedu 10kkm rocznie spalanie nie ma zadnego znaczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > bardziej mi chodzlo o to ze w Octavi III nie ma juz 1.4 122 KM Masz 100% racji Kolego, przeoczyłem ten fakt. Także auta w podstawie z 1,2 TSI najsłabszym kosztują podobnie, ale z 1,4 140KM Golf tylko jest w pakiecie Comfortline za 75tys. a Octavia od 68,800 ale w niższym standardzie wyposażenia. Czy ten silnik 1,4 140KM jest godny polecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > A co 1,4 TSI i jego 122Ps będą o niebo lepsze? Teść jest po 60-tce Przejedź się i zobaczysz że takie 1.4 chodzi podobnie do auta z silnikiem 2.0, szczególnie, że nowa octa i golf są dość lekkie. Nowa Octavia z tym motorem ma ok. 8.4s od 0-100 Ja jeździłem golfem 6 i octavia 2 fl - duzy plus dla golfa za wyciszenie i jakość materiałów. Diesla odpuść bo nie ma sensu - silnik 1.4 tsi we Wrocku pali w przedziale 7,5-8 l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Czy ten silnik 1,4 140KM jest godny polecenia? Zaden wysilony silnik, o małej pojemności, nie jest godny polecenia. Ale innych w VW-genie - nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Jak potrzebne "duże" auto z bagażnikiem to octa, jeśli nie to G7, powinno dać radę 1.4tsi 122km highline, a ten wygląda już super i wyposażenie jest dla takich przebiegów 1.6 tdi odpuśćcie, choć z dieslowym klekotem ma ono mało wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > ...coś innego? Za 75 można kupić schodzącą mazdę 6 sedan / liftback. 2.0 benzyna w wersji exclusive Stawiając to obok octavii i golfa chyba nie ma o czym mówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Masz 100% racji Kolego, przeoczyłem ten fakt. Także auta w podstawie z 1,2 TSI najsłabszym kosztują > podobnie, ale z 1,4 140KM Golf tylko jest w pakiecie Comfortline za 75tys. a Octavia od 68,800 > ale w niższym standardzie wyposażenia. Czy ten silnik 1,4 140KM jest godny polecenia? Nie wiem czy 1.4 jest godny polecenia... Ale jezdzilem troche OII FL z 1.4 122KM i bylem pod duzym wrazeniem jak ten silnik daje rade Przy 100 km/h ma 2 tys obrotow i poza tym ze cisza w kabinie to pali tyle co diesel Np trasa Krakow - Zakopane i spowrotem komp pokazywał spalanie 5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Zaden wysilony silnik, o małej pojemności, nie jest godny polecenia. Mocne Od teraz jestes Guru nowoczesnej motoryzacji Ale innych w VW-genie - nie > ma. Tu akurat sie mylisz, no ale wyjatek potwierdza regule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 może Skoda Yeti ? lub Subaru XV Active 1.6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Co takiego jest do lubienia w dieslu? No jak to co? Ogromny MOMENT! No i ulubiony tekst każdego fana diesla: "Podatny na tuning!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Golf bedzie cichszy, i powinien zapewnić lepszy komfort prowadzenia. > Ale nie z silnikiem 1,2TSI prooooszzzz.... A co temu silnikowi brakuje? Niedawno w Fifth Gear pokazywali focusa z 1.0 i też się śmiali więc do porównania stanął na kresce z takim samym fordem 1.6. Wszyscy zbierali szczeny z gleby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > dla takich przebiegów 1.6 tdi odpuśćcie, choć z dieslowym klekotem ma ono mało wspólnego Ale również ma mało wspołnego z charakterystyką starych poczciwych 1,.9 TDi Jeżdziłem golfem 6 kombi z tym motorem i lipa straszna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Octavia - będzie miał większy bagażnik. Tesciowe lubia duże bagażniki I nie brac diesla skoro nie jeździ , a glownie stoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > A jak ktoś lubi diesle? Jak można lubić diesla ? , no chyba że nigdy nie jechał benzyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Ale nie z silnikiem 1,2TSI prooooszzzz.... Opcje są 2: - znasz ten silnik wyłącznie z netu, - nie doczytałeś pytania - nie było to pytanie o samochód na sezon 2014 dla Kubicy, a o miejski pojazd dla emeryta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Jak można lubić diesla ? , no chyba że nigdy nie jechał benzyną ja swojego lubie, ale z konieczności. Aby benzyna dała mi takie osiągi, w mieście musiałaby palić ze 3l więcej. A tak, auto w miarę się zbiera i pali całkiem mało. Niestety kosztem braku kultury pracy, ale to dla mnie już mniej istotne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 A co z Korei? Kia, albo Hyundai? Może nowy Auris? Bardzo ładny jest, podobnie jak nowy Cee'd i i30. Ja bym uderzał w koreę, Octavia i Golf nowe i ładne, ale mi już się opatrzyły i już wydają się nudne Ale ja mam 20, a teściu troszkę starszy, więc dla niego co innego się liczy pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Jak można lubić diesla ? , no chyba że nigdy nie jechał benzyną Ja nigdy nie posiadałem diesla a teraz chwilowo jeżdżę 1,9TDI i cierpię katusze. Akustycznie nie do przyjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > ...coś innego? Nie walcz z teściem. Chce Golfa? Niech kupi Golfa U mnie teścowie jeździli kilka lat Golfem III. Padło miało niewiadomy przebieg i przeszłość powypadkową. Psuło się średnio mocno podczas początku eksploatacji, a pod koniec to już było awaria w trybie ciągłym. Szwagier dostał to auto za darmo, to je po tygodniu oddał Zupełnie nie twierdzę że Golfy takie są. Podkreślam tylko jakie to auto było do dupy. A pomimo tego że takie było, teściu i tak chciał kupić Golfa i dalej chce to zrobić. Pewnie nieprędko to zrobi, bo właśnie po Golfie kupił inne auto - nowe z salonu. Chce diesla? Niech kupi diesla. Niech ma takie auto jakie chce, a nie takie jakie Ty chcesz Jak je kiedyś od niego pożyczysz, to przynajmniej taniej pojedziesz, bo mniej bajury spali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Akustycznie nie do przyjęcia. Przywykniesz, ja przywykłem. Owszem, miałem przed pierwszą zimą nadzieję, że pożytek z tego będzie taki, że się ze śniegu sam otrząśnie - złośliwiec trzyma się tej granicy, że prawie już, ale jednak nie Irytuje mnie to, że ciepło wewnątrz się robi jak już dojeżdżam do roboty - ale racjonalnie rzecz biorąc to wszystko nie uzasadnia sprzedaży, szczególnie że jeszcze się nie psuje. Benzyna będzie palić więcej, a awaryjność może być większa, no i trzeba ją znaleźć, a ja leniwy jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Skoro chce Golfa VII to niech bierze, bo to dobry wybór Tylko i wyłącznie silnik benzynowy, 1.2 TSI to bdb jednostka. Doposażyć wg. uznania. Dokupić przedłużoną gwarancję na 5 lat i cieszyć się nowym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > nie było to pytanie o samochód na sezon 2014 dla Kubicy, a o miejski pojazd dla emeryta. tym bardziej powinien być nieusterkowy. Praw fizyki nie zmienisz. Mały blok, mniejsza sztywność, większe wibracje, mniejsza bezwładność cieplna. Nie wspomnę o elektronice i zaawansowanej mechanice w celu wyciągnięcia mocy. A obiecywane zmniejszenie zużycia paliwa można między bajki włożyć. To co robią producenci - to się kupy nie trzyma. A może właśnie trzyma, na korzyść producentów, czerpiących korzyści z serwisu i wczesnego złomowania aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Kto bogatemu zabroni:) Wg mnie tylko NoPb chyba ze w cenie LPG zaloza, zaden Diesle, klekot i jeszcze z DPF przy 10 tkm rocznie....prosze nie zartowac,ze to oplacalne. W miescie klekot wciagnie 7-8 l wiec zadne 4,3:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Ja nigdy nie posiadałem diesla a teraz chwilowo jeżdżę 1,9TDI i cierpię katusze. Akustycznie nie do > przyjęcia. Zgadzam sie, jesli na osiagach nie zalezy to NoPb bezszelestnie sobie pracuje, a diesel...kleklekle...do miasta porazka totalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > No jak to co? > Ogromny MOMENT! > No i ulubiony tekst każdego fana diesla: "Podatny na tuning!" Taaa..dla 60 latka w kapeluszu trza 400 Nm i 200 KM, prosze Cie.... NoPb 100-140 KM moze Fiat Bravo??? Moze nowa AURIS???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Skoro chce Golfa VII to niech bierze, bo to dobry wybór > Tylko i wyłącznie silnik benzynowy, 1.2 TSI to bdb jednostka. > Doposażyć wg. uznania. > Dokupić przedłużoną gwarancję na 5 lat i cieszyć się nowym autem I chyba tak właśnie się stanie z tym że przemyślimy 1.2 czy 1.4. Przy niedużych przebiegach taka gwarancja bardzo tanio wychodzi, to jest też argument za VW bo w Skodzie chyba nieco inaczej to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > tym bardziej powinien być nieusterkowy. Ten silnik miał 2 problemy - łańcuch i turbosprężarka. Oba rozwiązane. > Praw fizyki nie zmienisz. Mały blok, mniejsza sztywność, większe wibracje, mniejsza bezwładność OK, teoria. Przejedź się, to zobaczysz że teoria nie jeździ. > czerpiących korzyści z serwisu i wczesnego złomowania aut. Jaaaasne. Teść autora robi ok. 10 kkm rocznie i ma 60 lat. Zanim to auto zrobi 150 kkm, będzie miało 15 lat, a teść będzie miał 75 i być może od 70-tki będzie robił 2-3 kkm rocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Przy przebiegach rzedu 10kkm rocznie spalanie nie ma zadnego znaczenia... moze dla Ciebie. ja nawet 10 tys nie robie, ale jak mam miesięcznie wydać 200 lub 400 pln, to wole jednak te 200.... chyba logiczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > moze dla Ciebie. ja nawet 10 tys nie robie, ale jak mam miesięcznie wydać 200 lub 400 pln, to wole > jednak te 200.... chyba logiczne? A dla mnie nie... Poza tym nie wiem jak Ci to wyszlo przy tak smiesznych przebiegach. W moim przypadku roznica miedzy 1.9dci a 2.0noPB to max 150PLN miesiecznie przy przebiegu rzedu 18-20kkm rocznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > moze dla Ciebie. ja nawet 10 tys nie robie, ale jak mam miesięcznie wydać 200 lub 400 pln, to wole > jednak te 200.... chyba logiczne? Zapomniał sobie kolega dodac ze przy zakupie nowego diesla trzeba minimum 10 tys zł dołożyć... kiedy zaczniesz "zarabiac" przy przebiegu 10 tys km rocznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pikas Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Diesle to na trasy a nie do miasta. mój klekot pali 9,3 w mieście. Do tego w nowych te wszystkie pierdoły związane z ochrona środowiska ... jakieś egr, dpf ... przy tak małych przebiegach to tylko benzynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 jetta Wyglada bardziej reprezentacyjnie niz golf, mysle ze bedzie mu lepiej passowac taka limuzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > tym bardziej powinien być nieusterkowy. > Praw fizyki nie zmienisz CIACH Przejedź się najpierw jakimś małym turbo i wtedy się wypowiadaj, bo tak to nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.