koNik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Osobiście chyba bym wybrał nissana juke ostatnio byłęm tym wożony i naprawdę nie rozumiem jak można to coś kupić. Festiwal tandety ("jakość" wnętrza mnie zmiażdżyła), niepraktyczności i brzydoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Nie. Po prostu znam ludzi jeżdżących Juke'ami, Twingo... znam też trzech czy czterech gejów. Więc > to nie tyle wymysły, co obserwacje własne. ja znam jedną osobę od Juke'a - i nie wpisuje się w Twój rysopis gejów nie znam, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo - i dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > ostatnio byłęm tym wożony i naprawdę nie rozumiem jak można to coś kupić. Festiwal tandety > ("jakość" wnętrza mnie zmiażdżyła), niepraktyczności i brzydoty A czego Ty chcesz za te pieniądze? Skóry? Ona w przeciwieństwie do LCD kosztuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > A czego Ty chcesz za te pieniądze? Skóry? Ona w przeciwieństwie do LCD kosztuje... nie o to chodzi - w moim odczuciu, nie wiem - głupia Astra I sprawia lepsze wrażenie (jest przytulniejsza) od tego plastikowego czegoś co to śmieszne pudło ma w środku Plastikowa skorupa z jakimiś kolorymi wstawkami. A kysz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Plastikowa > skorupa z jakimiś kolorymi wstawkami. A kysz! Być może o to chodzi. Nie można użyć porządnych materiałów, więc się robi krzykliwą stylistykę. Wtedy nikt nie patrzy co to tak naprawdę jest. Kupujesz taki samochód i jesteś trendy My starzy już jesteśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3025 Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Wszedłem na stronę Renault'a i pochodzenia nazwy upatruję w słowie "capture", czyli chwytać, > uchwycić. Dosyć często ten motyw na ich stronie się przewija..."capture life", "capture the > day", "capture these moments", co nie zmienia faktu, że Francuzi skrzywdzili to całkiem fajne > auto taką nazwą. Skrzywdzili bo w polskim języku captur = kaptur ??? Tylko kogo na swiecie obchodzi jakiś egzotyczny jezyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > ostatnio byłęm tym wożony i naprawdę nie rozumiem jak można to coś kupić. Festiwal tandety > ("jakość" wnętrza mnie zmiażdżyła), niepraktyczności i brzydoty toteż w moich rejonach widuję aż jeden egzemplarz i mam takie samo zdanie...brzydal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodomela Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jest wyraznie tanszy ba nawet o 20k No bo bity i zrobiony po taniości. Nawet dachu im się nie chciało pomalować metalikiem tylko wycieli jakiś biały i szpachla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Captur tez sie bedzie dobrze sprzedawal bo podobny trax jest 20k drozszy a mokka jeszcze drozsza. Bo mają odpowiedni napęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Bo mają odpowiedni napęd. w opcji mają. za którą dopłacasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Bo mają odpowiedni napęd. Odpowiedni to ma Subaru XV. Może dobrze że się Renault nie wygłupia i nie daje tego pseudo 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jest wyraznie tanszy ba nawet o 20k od Opla Mokka i Chevroleta trax. Kaptur - 54k PLN (podstawka) Trax - 60k (tez podstawka) Nie widze 20k roznicy... Dla mnie oba i tak sa 15-20k za drogie. Nie widze sensu placic 60k za auto klasy B, ktore nawet nie udaje terenowki jesli za te same pieniadze mozna kupic dobrze wyposazonego kompakta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Kaptur - 54k PLN (podstawka) > Trax - 60k (tez podstawka) > Nie widze 20k roznicy... > Dla mnie oba i tak sa 15-20k za drogie. Nie widze sensu placic 60k za auto klasy B, ktore nawet nie > udaje terenowki jesli za te same pieniadze mozna kupic dobrze wyposazonego kompakta. Jaki kompakt, bedzie przyzwoicie wyposazony w tej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Kaptur - 54k PLN (podstawka) > Trax - 60k (tez podstawka) > Nie widze 20k roznicy... > Dla mnie oba i tak sa 15-20k za drogie. Nie widze sensu placic 60k za auto klasy B, ktore nawet nie > udaje terenowki jesli za te same pieniadze mozna kupic dobrze wyposazonego kompakta. Spojrz na werjse srednia z doladowanym silnikiem. I jest 20k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Bo mają odpowiedni napęd. Po co do miasta 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jaki kompakt, bedzie przyzwoicie wyposazony w tej cenie? Zaden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Odpowiedni to ma Subaru XV. Może dobrze że się Renault nie wygłupia i nie daje tego pseudo 4x4. Miałem na myśli napęd odpowiedni do wyglądu. Nie ma nic zabawniejszego niż taki napakowany pseudosuv mielący bezradnie jednym kółkiem w zaspie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Po co do miasta 4x4? Na śnieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Na śnieg. Śnieg w miastach się odgarnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Śnieg w miastach się odgarnia Owszem. I ten odgarnięty umieszcza na miejscach parkingowych. Żeby z nich mimo wszystko skorzystać należy wtedy mieć napęd na obie osie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Owszem. I ten odgarnięty umieszcza na miejscach parkingowych. Żeby z nich mimo wszystko skorzystać > należy wtedy mieć napęd na obie osie. Powiem szczerze, ze zawsze sobie radzę, a takich sytuacji od 1991 r. może kilka miałem. Dlatego nie widzę sensu 4x4 do miasta, chyba, że masz taki kaprys. Bogatemu wolno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Powiem szczerze, ze zawsze sobie radzę, a takich sytuacji od 1991 r. może kilka miałem. Ja też sobie radzę. Ale widzę też, że posiadanie auta 4x4 zwiększyłoby mi zimą liczbę potencjalnych miejsc parkingowych co najmniej dwukrotnie. > Dlatego nie widzę sensu 4x4 do miasta, chyba, że masz taki kaprys. Bogatemu wolno Mam. Ja z kolei nie widzę sensu jazdy SUVem w teren. Przecież te auta nie są do tego stworzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Ja też sobie radzę. Ale widzę też, że posiadanie auta 4x4 zwiększyłoby mi zimą liczbę potencjalnych > miejsc parkingowych co najmniej dwukrotnie. > Mam. Ja z kolei nie widzę sensu jazdy SUVem w teren. Przecież te auta nie są do tego stworzone. Dlatego uważam, że SUV nie ma sensu. Do miasta często za duzy, 4x4 może raz w roku się przyda, a w teren się nie nadaje. Jedyne jego przeznaczenie to wyżej położony fotel, nie musisz się schylać wsiadając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Dlatego uważam, że SUV nie ma sensu. A mi się coraz bardziej podoba. Następne moje auto to będze prawdopodobnie właśnie SUV. > Do miasta często za duzy, Większość SUVów jest krótsza niż to co mam teraz. > 4x4 może raz w roku się przyda, Zimą mi się przyda, nie będę musiał przed domem odśnieżać. > a w > teren się nie nadaje. Nikt tym nie jeździ w teren. Ale większy prześwit jest fajny gdy trzeba na poboczu lub w polu zaparkować. > Jedyne jego przeznaczenie to wyżej położony fotel, nie musisz się > schylać wsiadając A to jest największa zaleta. Fajnie się wsiada i lepiej z góry widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > A mi się coraz bardziej podoba. Następne moje auto to będze prawdopodobnie właśnie SUV. Przymierzałem się, ale bagaznik jak dla mnie mikry, a miejsca jak w kompakcie > Większość SUVów jest krótsza niż to co mam teraz. Jakies nadmuchane sie wydają. > Zimą mi się przyda, nie będę musiał przed domem odśnieżać. Ja bym musiał co najwyżej chodnik i troche podwórka, ale jak nie odśnieżę to i tak zawsze wjadę (chyba, że będzie zima stulecia, może sienie uda) > Nikt tym nie jeździ w teren. Ale większy prześwit jest fajny gdy trzeba na poboczu lub w polu > zaparkować. To prawda, dlatego C5 mnie zastanawia > A to jest największa zaleta. Fajnie się wsiada i lepiej z góry widać. Zaczynam to doceniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Na śnieg. W miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > W miescie Oczywiście. Zimą przez wiele dni po opadach zalega u mnie w mieście śnieg na miejscach postojowych co uniemożliwia korzystanie z nich. A jak jeszcze zmrozi ten śnieg to kaplica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jest wyraznie tanszy ba nawet o 20k od Opla Mokka i Chevroleta trax. Na zdjeciach wyglada bardzo > ladnie. Wyposazenie w wresji Zen bogate + pakiet w promocyjnej cenie 500zl. IMO hit. > jakiś tekst > Do miasta na wysokie krawezniki jest IMO ciekawa alternatywa dla nudnych i raczej srednich sedanow > albo dla aut klasy B. Niedługo będzie znana cena nowego sx4 i może się okazać, że renówka będzie rozczarowaniem, bo ani 4x4, ani ksenonów, szklanego dachu czy czujników przód/tył w standardzie za model z końca cennika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Niedługo będzie znana cena nowego sx4 i może się okazać, że renówka będzie rozczarowaniem, bo ani > 4x4, ani ksenonów, szklanego dachu czy czujników przód/tył w standardzie za model z końca > cennika. Wiesz to zalezy. SX4 jest po prstu brzydki. Ale wracajac do tematu zalezy co kto chce. Captur to ma byc toczydlo do miasta. Po co Ci w miescie ksenony? No ale kazdy chce czego innnego. Ja chce automat wiec dla mnie propopzycja super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Wiesz to zalezy. SX4 jest po prstu brzydki. Nie wiem, nie ma tego w salonach więc trudno mi ocenić. Zresztą po co dyskutować o gustach? > Ale wracajac do tematu zalezy co kto chce. Captur to ma > byc toczydlo do miasta. Po co Ci w miescie ksenony? No ale kazdy chce czego innnego. Ja chce > automat wiec dla mnie propopzycja super. Mogę odpowiedzieć pytaniem na pytanie. Po więc co w miejskim toczydle (reno) nawigacja z mapami Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Niedługo będzie znana cena nowego sx4 i może się okazać, że renówka będzie rozczarowaniem, bo ani > 4x4, ani ksenonów, szklanego dachu czy czujników przód/tył w standardzie za model z końca > cennika. Widziales jak wyglada nowe sx4 i jak wygląda gama silników? IMO mega porażka ten nowy sx4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Widziales jak wyglada nowe sx4 i jak wygląda gama silników? IMO mega porażka ten nowy sx4... Widziałem na stronie i co? Silniki dosyć sensowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jaki kompakt, bedzie przyzwoicie wyposazony w tej cenie? No z pewnością nie gorzej wyposażony niż podstawowa wersja Traxa (bez klimy), czy kaptura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Oczywiście. Zimą przez wiele dni po opadach zalega u mnie w mieście śnieg na miejscach postojowych > co uniemożliwia korzystanie z nich. A jak jeszcze zmrozi ten śnieg to kaplica. zawsze to taranuję - robiłem tak zarówno Ładą 2106 jak i E32 i nigdy nie było większego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Spojrz na werjse srednia z doladowanym silnikiem. I jest 20k Wersja "średnia" z doładowanym silnikiem 1.2TCE to 67k PLN. 0.9 TCE nie biorę pod uwagę w aucie większym niż twingo. Za prawie 70k chyba znajdę dobrze wyposażone auto kompaktowe z silnikiem o porównywalnych parametrach. Dla mnie takie auta nie mają sensu, bo są mniej komfortowe od kompaktów i sporo droższe od klasy B (wielkość w środku ta sama). Ale widocznie nie jestem "targetem" - jakbym miał wydać takie pieniądze wolę kupić samochód nie zabawkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Wersja "średnia" z doładowanym silnikiem 1.2TCE to 67k PLN. > 0.9 TCE nie biorę pod uwagę w aucie większym niż twingo. > Za prawie 70k chyba znajdę dobrze wyposażone auto kompaktowe z silnikiem o porównywalnych > parametrach. Dla mnie takie auta nie mają sensu, bo są mniej komfortowe od kompaktów i sporo > droższe od klasy B (wielkość w środku ta sama). Ale widocznie nie jestem "targetem" - jakbym > miał wydać takie pieniądze wolę kupić samochód nie zabawkę... Tyle to kosztuje średnie Yeti 1.4TSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Wersja "średnia" z doładowanym silnikiem 1.2TCE to 67k PLN. > 0.9 TCE nie biorę pod uwagę w aucie większym niż twingo. > Za prawie 70k chyba znajdę dobrze wyposażone auto kompaktowe z silnikiem o porównywalnych > parametrach. Dla mnie takie auta nie mają sensu, bo są mniej komfortowe od kompaktów i sporo > droższe od klasy B (wielkość w środku ta sama). Ale widocznie nie jestem "targetem" - jakbym > miał wydać takie pieniądze wolę kupić samochód nie zabawkę... no to pokaż kompakta z podobnym wyposażeniem i dwusprzęgłowym automatem! - za 70k PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > no to pokaż kompakta z podobnym wyposażeniem i dwusprzęgłowym automatem! - za 70k PLN. 1. Rapid (Skoda twierdzi, że to kompakt - ja mam nieco inne zdanie...) 2. Yeti (pewnie da się taniej z 1.2 TSI) 3. Ceed (no OK, jest rocznik 2012...) 4. Soul 5. Za 76 cennikowo jest chyba golf z DSG... Ale generalnie dwusprzęgłowy automat mnie nie kręci, po prostu kaptur nie ma opcji wzięcia silnika 1.2 z manualem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > 1. Rapid (Skoda twierdzi, że to kompakt - ja mam nieco inne zdanie...) > 2. Yeti (pewnie da się taniej z 1.2 TSI) > 3. Ceed (no OK, jest rocznik 2012...) > 4. Soul > 5. Za 76 cennikowo jest chyba golf z DSG... > Ale generalnie dwusprzęgłowy automat mnie nie kręci, po prostu kaptur nie ma opcji wzięcia silnika > 1.2 z manualem Wszystkie maja nawigacje i dwusprzeglowa skrzynie i doladowany silnik? Skoda ok, ceed golf drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Wszystkie maja nawigacje i dwusprzeglowa skrzynie i doladowany silnik? Jak mówiłem, widocznie nie jestem targetem, bo "dwusprzęgłowy automat" oraz "fabryczna nawigacja" są opcjami, na które zwracam uwagę na OSTATNIM miejscu A za 70k jest na rynku mnóstwo kompaktów z manualami i mocniejszymi silnikami - ja wolę mocniejszy motor niż automat sprzężony z 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > A za 70k jest na rynku mnóstwo kompaktów z manualami i mocniejszymi silnikami - ja wolę mocniejszy > motor niż automat sprzężony z 1.2 za 70 tys kupisz totalnie wypasioną klasę A lub B z rynku, pewnie w dieselku. tylko co z tego. fakt jest taki, że kaptur to taka klasa B + pare % do ceny za wzrost w bardzo konkurencyjnej cenie, patrząc na inne marki... Ale nadal taniej i na lepszym wypasie niż klasa C, którą przytaczasz. odwieczne pytanie: wypas w mniejszym segmencie, vs bida w wyższym nadal jest na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Miałem na myśli napęd odpowiedni do wyglądu. Nie ma nic zabawniejszego niż taki napakowany > pseudosuv mielący bezradnie jednym kółkiem w zaspie. No tak. Tylko z drugiej strony nie masz mostu ani wału co powoduje że mniej waży. Masz też większy bagażnik. Więc ten samochód zaczyna mieć sens. Poza tym wiesz jak to jest z tym mieleniem - jest to kwestia opon i niestety kierownika. Znam takich co się nawet traktorem zakopią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Moje 1.4 jedzie tak: (TSI) > Moje 1.4 jedzie tak: (TSI) Ale generalnie masz wiecej kW niz przecietne auto w EU, mialem troche czasu i pogrzebalem troche, generalnie dziwie sie, ze np jakis silnik 66kW, 75kW montuja do aut klasy sredniej, przeciez waga robi swoje....[...] Dwa raczej chodzilo mi o normalna jazde day-to-day a nie 0-100km/h - wlaczysz AC, dolozysz jakies 100-150kg bagazu i juz tak wesolo nie jest. Wsadzisz jeszcze 1+1 na poklad i jest tragicznie[...] 4 cyl jakby nie bylo wyje i jezdzi w zakresie 3-4k rpm, z wolnossacego masz 1-3k rpm.... Dla porownania ...w normalnych codziennych warunkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Nie ma co się dziwić. Proste, niewysilone = potencjalnie mniej awaryjne. [...] I dlatego opcja EU wydaje mi sie jak narazie skazana na porazke w innych czesciach swiata... nawet Ford to przyznaje, ze ciezko ludzi do Ecoboost przestawic[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > za 70 tys kupisz totalnie wypasioną klasę A lub B z rynku, pewnie w dieselku. tylko co z tego. fakt > jest taki, że kaptur to taka klasa B + pare % do ceny za wzrost w bardzo konkurencyjnej > cenie, patrząc na inne marki... Ale nadal taniej i na lepszym wypasie niż klasa C, którą > przytaczasz. Nadal uważam, że za 70k kupisz nieźle wyposażonego kompakta z lepszym silnikiem, bardziej praktycznego, wygodniejszego od auta klasy kaptura/traxa. Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu). Za mniej więcej te same pieniądze kupisz takiego samego Cruza ze 163KM t.dieslem 2.0. Jak ktoś ma ochotę dopłacić 20-30% do klasy B żeby mieć auto z trochę wyższym zawieszeniem to proszę bardzo - mnie na takie "zabawki" nie stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Nadal uważam, że za 70k kupisz nieźle wyposażonego kompakta z lepszym silnikiem, bardziej > praktycznego, wygodniejszego od auta klasy kaptura/traxa. kwestia dyskusyjna. np. kompakt nigdy nie będzie praktyczny tak jak taki miejski suv pod kątem pokonywania krawężników. widoczności itp itd. lepszy silnik? 1.2 tce vs 1.4t - nie widze specjalnych różnic w koncepcji i wykonaniu. 1.4 mocniejszy, 1.2 mniej pali - co kto lubi. > Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu). TYLKO? mówisz o wyposażeniu, który kosztuje często >10% wartości pojazdu (w przypadku taniego auta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 [...] bardziej > praktycznego, wygodniejszego od auta klasy kaptura/traxa. A wiec nie jestem jedyny, ktory tak mysli, wlasnie zastanawia mnie, co lud widzi w rozdmuchanych malych autkach. Owszem, moze cos wyzszego wlozysz, ale dalej to waskie, wiec pewnie do auta jak Cruze wejdzie cos tak samo, ba nawet szesze[...] > Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu).[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > kwestia dyskusyjna. np. kompakt nigdy nie będzie praktyczny tak jak taki miejski suv pod kątem > pokonywania krawężników. widoczności itp itd. Z drugiej strony kompakt się będzie lepiej prowadził, często ma większy bagażnik. Wszystko ma swoje wady i zalety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > [...] bardziej > A wiec nie jestem jedyny, ktory tak mysli, wlasnie zastanawia mnie, co lud widzi w rozdmuchanych > malych autkach. Owszem, moze cos wyzszego wlozysz, ale dalej to waskie, wiec pewnie do auta > jak Cruze wejdzie cos tak samo, ba nawet szesze[...] > > Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu).[...] A jak chcesz mieć 4x4, wysoką pozycję za kierownicą i możliwość atakowania krawężników przy jednoczesnej łatwości parkowania w mieście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > 4 cyl jakby nie bylo wyje i jezdzi w zakresie 3-4k rpm, z wolnossacego masz 1-3k rpm.... I to jest piękne w dużych silnikach - niskie obroty a nie jakieś tam małe silniczki kręcące się i wyjące niczym wiertarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.