Skocz do zawartości

Renault Captur - bedzie hit?


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> Osobiście chyba bym wybrał nissana juke

ostatnio byłęm tym wożony i naprawdę nie rozumiem jak można to coś kupić. Festiwal tandety ("jakość" wnętrza mnie zmiażdżyła), niepraktyczności i brzydoty no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Po prostu znam ludzi jeżdżących Juke'ami, Twingo... znam też trzech czy czterech gejów. Więc

> to nie tyle wymysły, co obserwacje własne.

ja znam jedną osobę od Juke'a - i nie wpisuje się w Twój rysopis zlosnik.gif

gejów nie znam, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo - i dobrze zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio byłęm tym wożony i naprawdę nie rozumiem jak można to coś kupić. Festiwal tandety

> ("jakość" wnętrza mnie zmiażdżyła), niepraktyczności i brzydoty

A czego Ty chcesz za te pieniądze? Skóry? Ona w przeciwieństwie do LCD kosztuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czego Ty chcesz za te pieniądze? Skóry? Ona w przeciwieństwie do LCD kosztuje...

nie o to chodzi - w moim odczuciu, nie wiem - głupia Astra I sprawia lepsze wrażenie (jest przytulniejsza) od tego plastikowego czegoś co to śmieszne pudło ma w środku zlosnik.gif Plastikowa skorupa z jakimiś kolorymi wstawkami. A kysz! zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Plastikowa

> skorupa z jakimiś kolorymi wstawkami. A kysz!

Być może o to chodzi. Nie można użyć porządnych materiałów, więc się robi krzykliwą stylistykę. Wtedy nikt nie patrzy co to tak naprawdę jest. Kupujesz taki samochód i jesteś trendy zlosnik.gif

My starzy już jesteśmy. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszedłem na stronę Renault'a i pochodzenia nazwy upatruję w słowie "capture", czyli chwytać,

> uchwycić. Dosyć często ten motyw na ich stronie się przewija..."capture life", "capture the

> day", "capture these moments", co nie zmienia faktu, że Francuzi skrzywdzili to całkiem fajne

> auto taką nazwą.

Skrzywdzili bo w polskim języku captur = kaptur ??? hmm.gif

Tylko kogo na swiecie obchodzi jakiś egzotyczny jezyk biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio byłęm tym wożony i naprawdę nie rozumiem jak można to coś kupić. Festiwal tandety

> ("jakość" wnętrza mnie zmiażdżyła), niepraktyczności i brzydoty

toteż w moich rejonach widuję aż jeden egzemplarz hehe.gif

i mam takie samo zdanie...brzydal wazniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest wyraznie tanszy ba nawet o 20k od Opla Mokka i Chevroleta trax.

Kaptur grinser006.gif - 54k PLN (podstawka)

Trax - 60k (tez podstawka)

Nie widze 20k roznicy...

Dla mnie oba i tak sa 15-20k za drogie. Nie widze sensu placic 60k za auto klasy B, ktore nawet nie udaje terenowki jesli za te same pieniadze mozna kupic dobrze wyposazonego kompakta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kaptur - 54k PLN (podstawka)

> Trax - 60k (tez podstawka)

> Nie widze 20k roznicy...

> Dla mnie oba i tak sa 15-20k za drogie. Nie widze sensu placic 60k za auto klasy B, ktore nawet nie

> udaje terenowki jesli za te same pieniadze mozna kupic dobrze wyposazonego kompakta.

Jaki kompakt, bedzie przyzwoicie wyposazony w tej cenie? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kaptur - 54k PLN (podstawka)

> Trax - 60k (tez podstawka)

> Nie widze 20k roznicy...

> Dla mnie oba i tak sa 15-20k za drogie. Nie widze sensu placic 60k za auto klasy B, ktore nawet nie

> udaje terenowki jesli za te same pieniadze mozna kupic dobrze wyposazonego kompakta.

Spojrz na werjse srednia z doladowanym silnikiem. I jest 20k zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpowiedni to ma Subaru XV. Może dobrze że się Renault nie wygłupia i nie daje tego pseudo 4x4.

Miałem na myśli napęd odpowiedni do wyglądu. Nie ma nic zabawniejszego niż taki napakowany pseudosuv mielący bezradnie jednym kółkiem w zaspie.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Śnieg w miastach się odgarnia

Owszem. I ten odgarnięty umieszcza na miejscach parkingowych. Żeby z nich mimo wszystko skorzystać należy wtedy mieć napęd na obie osie.

skromny.gif

W2_PARKING_A_RZ_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Owszem. I ten odgarnięty umieszcza na miejscach parkingowych. Żeby z nich mimo wszystko skorzystać

> należy wtedy mieć napęd na obie osie.

Powiem szczerze, ze zawsze sobie radzę, a takich sytuacji od 1991 r. może kilka miałem.

Dlatego nie widzę sensu 4x4 do miasta, chyba, że masz taki kaprys. Bogatemu wolno zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem szczerze, ze zawsze sobie radzę, a takich sytuacji od 1991 r. może kilka miałem.

Ja też sobie radzę. Ale widzę też, że posiadanie auta 4x4 zwiększyłoby mi zimą liczbę potencjalnych miejsc parkingowych co najmniej dwukrotnie.

smile.gif

> Dlatego nie widzę sensu 4x4 do miasta, chyba, że masz taki kaprys. Bogatemu wolno

Mam. Ja z kolei nie widzę sensu jazdy SUVem w teren. Przecież te auta nie są do tego stworzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja też sobie radzę. Ale widzę też, że posiadanie auta 4x4 zwiększyłoby mi zimą liczbę potencjalnych

> miejsc parkingowych co najmniej dwukrotnie.

> Mam. Ja z kolei nie widzę sensu jazdy SUVem w teren. Przecież te auta nie są do tego stworzone.

Dlatego uważam, że SUV nie ma sensu. Do miasta często za duzy, 4x4 może raz w roku się przyda, a w teren się nie nadaje. Jedyne jego przeznaczenie to wyżej położony fotel, nie musisz się schylać wsiadając zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego uważam, że SUV nie ma sensu.

A mi się coraz bardziej podoba. Następne moje auto to będze prawdopodobnie właśnie SUV.

> Do miasta często za duzy,

Większość SUVów jest krótsza niż to co mam teraz.

hehe.gif

> 4x4 może raz w roku się przyda,

Zimą mi się przyda, nie będę musiał przed domem odśnieżać. ok.gif

> a w

> teren się nie nadaje.

Nikt tym nie jeździ w teren. Ale większy prześwit jest fajny gdy trzeba na poboczu lub w polu zaparkować.

> Jedyne jego przeznaczenie to wyżej położony fotel, nie musisz się

> schylać wsiadając

A to jest największa zaleta. Fajnie się wsiada i lepiej z góry widać.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi się coraz bardziej podoba. Następne moje auto to będze prawdopodobnie właśnie SUV.

Przymierzałem się, ale bagaznik jak dla mnie mikry, a miejsca jak w kompakcie zlosnik.gif

> Większość SUVów jest krótsza niż to co mam teraz.

Jakies nadmuchane sie wydają.

> Zimą mi się przyda, nie będę musiał przed domem odśnieżać.

Ja bym musiał co najwyżej chodnik i troche podwórka, ale jak nie odśnieżę to i tak zawsze wjadę (chyba, że będzie zima stulecia, może sienie uda)

> Nikt tym nie jeździ w teren. Ale większy prześwit jest fajny gdy trzeba na poboczu lub w polu

> zaparkować.

To prawda, dlatego C5 mnie zastanawia zlosnik.gif

> A to jest największa zaleta. Fajnie się wsiada i lepiej z góry widać.

Zaczynam to doceniać old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest wyraznie tanszy ba nawet o 20k od Opla Mokka i Chevroleta trax. Na zdjeciach wyglada bardzo

> ladnie. Wyposazenie w wresji Zen bogate + pakiet w promocyjnej cenie 500zl. IMO hit.

> jakiś tekst

> Do miasta na wysokie krawezniki jest IMO ciekawa alternatywa dla nudnych i raczej srednich sedanow

> albo dla aut klasy B.

Niedługo będzie znana cena nowego sx4 i może się okazać, że renówka będzie rozczarowaniem, bo ani 4x4, ani ksenonów, szklanego dachu czy czujników przód/tył w standardzie za model z końca cennika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niedługo będzie znana cena nowego sx4 i może się okazać, że renówka będzie rozczarowaniem, bo ani

> 4x4, ani ksenonów, szklanego dachu czy czujników przód/tył w standardzie za model z końca

> cennika.

Wiesz to zalezy. SX4 jest po prstu brzydki. Ale wracajac do tematu zalezy co kto chce. Captur to ma byc toczydlo do miasta. Po co Ci w miescie ksenony? No ale kazdy chce czego innnego. Ja chce automat wiec dla mnie propopzycja super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz to zalezy. SX4 jest po prstu brzydki.

Nie wiem, nie ma tego w salonach więc trudno mi ocenić. Zresztą po co dyskutować o gustach?

> Ale wracajac do tematu zalezy co kto chce. Captur to ma

> byc toczydlo do miasta. Po co Ci w miescie ksenony? No ale kazdy chce czego innnego. Ja chce

> automat wiec dla mnie propopzycja super.

Mogę odpowiedzieć pytaniem na pytanie. Po więc co w miejskim toczydle (reno) nawigacja z mapami Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niedługo będzie znana cena nowego sx4 i może się okazać, że renówka będzie rozczarowaniem, bo ani

> 4x4, ani ksenonów, szklanego dachu czy czujników przód/tył w standardzie za model z końca

> cennika.

Widziales jak wyglada nowe sx4 i jak wygląda gama silników? IMO mega porażka ten nowy sx4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście. Zimą przez wiele dni po opadach zalega u mnie w mieście śnieg na miejscach postojowych

> co uniemożliwia korzystanie z nich. A jak jeszcze zmrozi ten śnieg to kaplica.

zawsze to taranuję - robiłem tak zarówno Ładą 2106 jak i E32 i nigdy nie było większego problemu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spojrz na werjse srednia z doladowanym silnikiem. I jest 20k

Wersja "średnia" z doładowanym silnikiem 1.2TCE to 67k PLN.

0.9 TCE nie biorę pod uwagę w aucie większym niż twingo.

Za prawie 70k chyba znajdę dobrze wyposażone auto kompaktowe z silnikiem o porównywalnych parametrach. Dla mnie takie auta nie mają sensu, bo są mniej komfortowe od kompaktów i sporo droższe od klasy B (wielkość w środku ta sama). Ale widocznie nie jestem "targetem" - jakbym miał wydać takie pieniądze wolę kupić samochód nie zabawkę... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wersja "średnia" z doładowanym silnikiem 1.2TCE to 67k PLN.

> 0.9 TCE nie biorę pod uwagę w aucie większym niż twingo.

> Za prawie 70k chyba znajdę dobrze wyposażone auto kompaktowe z silnikiem o porównywalnych

> parametrach. Dla mnie takie auta nie mają sensu, bo są mniej komfortowe od kompaktów i sporo

> droższe od klasy B (wielkość w środku ta sama). Ale widocznie nie jestem "targetem" - jakbym

> miał wydać takie pieniądze wolę kupić samochód nie zabawkę...

Tyle to kosztuje średnie Yeti 1.4TSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wersja "średnia" z doładowanym silnikiem 1.2TCE to 67k PLN.

> 0.9 TCE nie biorę pod uwagę w aucie większym niż twingo.

> Za prawie 70k chyba znajdę dobrze wyposażone auto kompaktowe z silnikiem o porównywalnych

> parametrach. Dla mnie takie auta nie mają sensu, bo są mniej komfortowe od kompaktów i sporo

> droższe od klasy B (wielkość w środku ta sama). Ale widocznie nie jestem "targetem" - jakbym

> miał wydać takie pieniądze wolę kupić samochód nie zabawkę...

no to pokaż kompakta z podobnym wyposażeniem i dwusprzęgłowym automatem! - za 70k PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to pokaż kompakta z podobnym wyposażeniem i dwusprzęgłowym automatem! - za 70k PLN.

1. Rapid (Skoda twierdzi, że to kompakt - ja mam nieco inne zdanie...)

2. Yeti (pewnie da się taniej z 1.2 TSI)

3. Ceed (no OK, jest rocznik 2012...)

4. Soul

5. Za 76 cennikowo jest chyba golf z DSG...

Ale generalnie dwusprzęgłowy automat mnie nie kręci, po prostu kaptur nie ma opcji wzięcia silnika 1.2 z manualem zolta.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Rapid (Skoda twierdzi, że to kompakt - ja mam nieco inne zdanie...)

> 2. Yeti (pewnie da się taniej z 1.2 TSI)

> 3. Ceed (no OK, jest rocznik 2012...)

> 4. Soul

> 5. Za 76 cennikowo jest chyba golf z DSG...

> Ale generalnie dwusprzęgłowy automat mnie nie kręci, po prostu kaptur nie ma opcji wzięcia silnika

> 1.2 z manualem

Wszystkie maja nawigacje i dwusprzeglowa skrzynie i doladowany silnik? zlosnik.gif

Skoda ok, ceed hehe.gif golf drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystkie maja nawigacje i dwusprzeglowa skrzynie i doladowany silnik?

Jak mówiłem, widocznie nie jestem targetem, bo "dwusprzęgłowy automat" oraz "fabryczna nawigacja" są opcjami, na które zwracam uwagę na OSTATNIM miejscu alien.gif

A za 70k jest na rynku mnóstwo kompaktów z manualami i mocniejszymi silnikami - ja wolę mocniejszy motor niż automat sprzężony z 1.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A za 70k jest na rynku mnóstwo kompaktów z manualami i mocniejszymi silnikami - ja wolę mocniejszy

> motor niż automat sprzężony z 1.2

za 70 tys kupisz totalnie wypasioną klasę A lub B z rynku, pewnie w dieselku. tylko co z tego. fakt jest taki, że kaptur to taka klasa B + pare % do ceny za wzrost smile.gif w bardzo konkurencyjnej cenie, patrząc na inne marki... Ale nadal taniej i na lepszym wypasie niż klasa C, którą przytaczasz.

odwieczne pytanie: wypas w mniejszym segmencie, vs bida w wyższym nadal jest na rzeczy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem na myśli napęd odpowiedni do wyglądu. Nie ma nic zabawniejszego niż taki napakowany

> pseudosuv mielący bezradnie jednym kółkiem w zaspie.

No tak. Tylko z drugiej strony nie masz mostu ani wału co powoduje że mniej waży. Masz też większy bagażnik. Więc ten samochód zaczyna mieć sens. Poza tym wiesz jak to jest z tym mieleniem - jest to kwestia opon i niestety kierownika. Znam takich co się nawet traktorem zakopią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje 1.4 jedzie tak: (TSI)

> Moje 1.4 jedzie tak: (TSI)

Ale generalnie masz wiecej kW niz przecietne auto w EUhmm.gif, mialem troche czasu i pogrzebalem troche, generalnie dziwie sie, ze np jakis silnik 66kW, 75kW montuja do aut klasy sredniej, przeciez waga robi swoje....panic.gif[...]

Dwa raczej chodzilo mi o normalna jazde day-to-day a nie 0-100km/h wink.gif - wlaczysz AC, dolozysz jakies 100-150kg bagazu i juz tak wesolo nie jest. Wsadzisz jeszcze 1+1 na poklad i jest tragiczniepanic.gif[...]

4 cyl jakby nie bylo wyje i jezdzi w zakresie 3-4k rpmhmm.gif, z wolnossacego masz 1-3k rpm....

Dla porownaniazlosnik.gif

...w normalnych codziennych warunkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma co się dziwić. Proste, niewysilone = potencjalnie mniej awaryjne. [...]

I dlatego opcja EU wydaje mi sie jak narazie skazana na porazke w innych czesciach swiata... nawet Ford to przyznaje, ze ciezko ludzi do Ecoboost przestawichahaha.gifwink.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za 70 tys kupisz totalnie wypasioną klasę A lub B z rynku, pewnie w dieselku. tylko co z tego. fakt

> jest taki, że kaptur to taka klasa B + pare % do ceny za wzrost w bardzo konkurencyjnej

> cenie, patrząc na inne marki... Ale nadal taniej i na lepszym wypasie niż klasa C, którą

> przytaczasz.

Nadal uważam, że za 70k kupisz nieźle wyposażonego kompakta z lepszym silnikiem, bardziej praktycznego, wygodniejszego od auta klasy kaptura/traxa.

Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu). Za mniej więcej te same pieniądze kupisz takiego samego Cruza ze 163KM t.dieslem 2.0.

Jak ktoś ma ochotę dopłacić 20-30% do klasy B żeby mieć auto z trochę wyższym zawieszeniem to proszę bardzo - mnie na takie "zabawki" nie stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nadal uważam, że za 70k kupisz nieźle wyposażonego kompakta z lepszym silnikiem, bardziej

> praktycznego, wygodniejszego od auta klasy kaptura/traxa.

kwestia dyskusyjna. np. kompakt nigdy nie będzie praktyczny tak jak taki miejski suv pod kątem pokonywania krawężników. widoczności itp itd.

lepszy silnik? 1.2 tce vs 1.4t - nie widze specjalnych różnic w koncepcji i wykonaniu. 1.4 mocniejszy, 1.2 mniej pali - co kto lubi.

> Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu).

TYLKO? mówisz o wyposażeniu, który kosztuje często >10% wartości pojazdu (w przypadku taniego auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] bardziej

> praktycznego, wygodniejszego od auta klasy kaptura/traxa.

A wiec nie jestem jedyny, ktory tak myslizlosnik.gif, wlasnie zastanawia mnie, co lud widzi w rozdmuchanych malych autkachniewiem.gif. Owszem, moze cos wyzszego wlozysz, ale dalej to waskie, wiec pewnie do auta jak Cruze wejdzie cos tak samo, ba old.gif nawet szeszezlosnik.gif[...]

> Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu).[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kwestia dyskusyjna. np. kompakt nigdy nie będzie praktyczny tak jak taki miejski suv pod kątem

> pokonywania krawężników. widoczności itp itd.

Z drugiej strony kompakt się będzie lepiej prowadził, często ma większy bagażnik. Wszystko ma swoje wady i zalety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [...] bardziej

> A wiec nie jestem jedyny, ktory tak mysli, wlasnie zastanawia mnie, co lud widzi w rozdmuchanych

> malych autkach. Owszem, moze cos wyzszego wlozysz, ale dalej to waskie, wiec pewnie do auta

> jak Cruze wejdzie cos tak samo, ba nawet szesze[...]

> > Proszę... Cruze 1.4T LTZ (max wyposażenie, nie ma tylko automatu).[...]

A jak chcesz mieć 4x4, wysoką pozycję za kierownicą i możliwość atakowania krawężników przy jednoczesnej łatwości parkowania w mieście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.