freeco Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Sporo ludzi tu pisze, a nie ma AR G. Golfem 7 nie jeździłem. Mam od roku 170 KM manual . Ja osobiści żałuje że kupiłem z pazurem AR to nie ma nic wspólnego. Jakość materiałów i wykończenia na poziomie Fiata 500 (wiem bo mam "500" ). Skóra w 80% plastikowa. Bardzo słabe wyciszenie wnętrza. Strach się dotknąć do blach bo się pogiąć mogą. Zawieszenie w wersji normalne to porażka . Ten multilink to dramat nie da się przewidzieć zachowania tyłu. Zawieszenie jest niby twarde, ale bardzo łatwo dobija czego nie mogę zrozumieć. Tył na lekkich nierównościach żyje swoim życiem. Mam obecnie koła 18" i zastanawiam się nad powrotem do 16". W środku plastiki na wysoki połysk rysują się tylko od patrzenia. Wszędzie tandetny plastik. No i dwa plusy nie psuje się i mało pali Kupiłem tylko ze względu na cenę jaką uzyskałem. Planowałem kupić coś klasę niżej, a mam coś większego za niewiele więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Sporo ludzi tu pisze, a nie ma AR G. > Golfem 7 nie jeździłem. > Mam od roku 170 KM manual . > Ja osobiści żałuje że kupiłem z pazurem AR to nie ma nic wspólnego. > Jakość materiałów i wykończenia na poziomie > Fiata 500 (wiem bo mam "500" ). Skóra w 80% plastikowa. > Bardzo słabe wyciszenie wnętrza. Strach się dotknąć do blach bo się pogiąć mogą. > Zawieszenie w wersji normalne to porażka . Ten multilink to dramat > nie da się przewidzieć zachowania tyłu. > Zawieszenie jest niby twarde, ale bardzo łatwo dobija czego > nie mogę zrozumieć. > Tył na lekkich nierównościach żyje swoim życiem. > Mam obecnie koła 18" i zastanawiam się nad powrotem do 16". > W środku plastiki na wysoki połysk rysują się tylko od patrzenia. > Wszędzie tandetny plastik. > No i dwa plusy nie psuje się i mało pali > Kupiłem tylko ze względu na cenę jaką uzyskałem. > Planowałem kupić coś klasę niżej, a mam coś większego > za niewiele więcej. to co byś teraz wybrał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > z tych dwóch alfę bym wziął bo mocniejszy silnik > ale ja nie robię dużych przebiegów > jakbym miał się kierować utratą wartości to > rav4 > używane odpadają? z uzywkami dalem sobie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Jakość materiałów i wykończenia na poziomie > Fiata 500 (wiem bo mam "500" ). aż niemożliwe, w bravo jest już lepiej niż w 500 > Bardzo słabe wyciszenie wnętrza. w porównaniu z? Przy jakich V? >Strach się dotknąć do blach bo się pogiąć mogą. tu na pewno coś nadinterpretujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Sporo ludzi tu pisze, a nie ma AR G. > Golfem 7 nie jeździłem. > Mam od roku 170 KM manual . > Ja osobiści żałuje że kupiłem z pazurem AR to nie ma nic wspólnego. > Jakość materiałów i wykończenia na poziomie > Fiata 500 (wiem bo mam "500" ). Skóra w 80% plastikowa. > Bardzo słabe wyciszenie wnętrza. Strach się dotknąć do blach bo się pogiąć mogą. > Zawieszenie w wersji normalne to porażka . Ten multilink to dramat > nie da się przewidzieć zachowania tyłu. > Zawieszenie jest niby twarde, ale bardzo łatwo dobija czego > nie mogę zrozumieć. > Tył na lekkich nierównościach żyje swoim życiem. > Mam obecnie koła 18" i zastanawiam się nad powrotem do 16". > W środku plastiki na wysoki połysk rysują się tylko od patrzenia. > Wszędzie tandetny plastik. > No i dwa plusy nie psuje się i mało pali > Kupiłem tylko ze względu na cenę jaką uzyskałem. > Planowałem kupić coś klasę niżej, a mam coś większego > za niewiele więcej. Pisałem wyżej że jeśli kupować AR g to tylko z zawieszeniem SPORT mam takie same spostrzeżenia jak Ty - zwykły zawias dobija nawey na lekkich dołkach Tak jakby był za miekki. Tak jakby projektant nigdy się nie przejechał swoim dziełem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > awaryjne i DSG do ,,doopy'' w pryzmacie zwłaszcza porównania z Alfą której to niektóre silniki > i skrzynie selespeed przeszły już do legendy awaryjności to zwykłe biadolenie. Pisanie o Selespeed w tym wątku to co to niby jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Golf z mniejszym wypasem i większym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Golf z mniejszym wypasem i większym silnikiem. którym większym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > którym większym ? HAHA, właśnie widzę. VW widać traktuje Golfa tak jak Rapida - nie ma benzyny pow. 1.4 litra Zobacz, może jeszcze wyprzedają Octavie RS ze starego rocznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > którym większym ? gti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > No i dwa plusy nie psuje się i mało pali Mozesz napisac ile pali na trasie tak przy 130 140 km/H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Sporo ludzi tu pisze, a nie ma AR G. > Golfem 7 nie jeździłem. > Mam od roku 170 KM manual . > Ja osobiści żałuje że kupiłem z pazurem AR to nie ma nic wspólnego. > Jakość materiałów i wykończenia na poziomie > Fiata 500 (wiem bo mam "500" ). Skóra w 80% plastikowa. > Bardzo słabe wyciszenie wnętrza. Strach się dotknąć do blach bo się pogiąć mogą. > Zawieszenie w wersji normalne to porażka . Ten multilink to dramat > nie da się przewidzieć zachowania tyłu. > Zawieszenie jest niby twarde, ale bardzo łatwo dobija czego > nie mogę zrozumieć. > Tył na lekkich nierównościach żyje swoim życiem. > Mam obecnie koła 18" i zastanawiam się nad powrotem do 16". > W środku plastiki na wysoki połysk rysują się tylko od patrzenia. > Wszędzie tandetny plastik. > No i dwa plusy nie psuje się i mało pali > Kupiłem tylko ze względu na cenę jaką uzyskałem. > Planowałem kupić coś klasę niżej, a mam coś większego > za niewiele więcej. wyciszenie jest gorsze w porównaniu z jakimi innymi kompaktami? Jeździłem Giuliettą kilka razy i jest to na pewno najlepiej wyciszony kompakt jakim jeździłem. Jakość materiałów jest przeciętna. Nic nie trzeszczy, nie skrzypi, ale również nie ma luksusów. Czyli jak to w kompakcie. Z czym to porównujesz? Bo wydaje mi się, że z innymi AR jakie miałeś, a to zupełnie co innego. Giuletta to kompakt, podobnie jak Golf, Megane czy inny Focus i tak należy je porównywać. Z konkurencją w tym samym segmencie o podobnych osiągach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > gti nie szukam hothatcha dla mnie irracjonalne jest wydawanie ponad 100kzł na kompakta - ma być następcą bravo z deczko lepszym wypasem i silnikiem. Jeszcze po głowie mi chodzi mazda 3 150KM ale nie ma nigdzie takiego silnika do jazdy probnej a w ciemno nie kupie do wzięcia za 80kzl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > wyciszenie jest gorsze w porównaniu z jakimi innymi kompaktami? Jeździłem Giuliettą >kilka razy i > jest to na pewno najlepiej wyciszony kompakt jakim jeździłem. przejedź się nowym aurisem to jest dopiero cisza tylko szkoda, że nie jedzie, coś tam się dzieje pow 5tys obr. - ale i tak w ślimaczym tempie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Mozesz napisac ile pali na trasie tak przy 130 140 km/H Średnia z wypadu nad Bałtyk to 6.4l/100km Chwilowe spalanie z kompa na autostradzie koła 18" bagaż i rodzina prędkość maksymalna dopuszczalna 7.2l/100km. W mieści spala mi 8-9l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > wyciszenie jest gorsze w porównaniu z jakimi innymi kompaktami? Jeździłem Giuliettą kilka razy i > jest to na pewno najlepiej wyciszony kompakt jakim jeździłem. Jakość materiałów jest > przeciętna. Nic nie trzeszczy, nie skrzypi, ale również nie ma luksusów. Czyli jak to w > kompakcie. Z czym to porównujesz? Bo wydaje mi się, że z innymi AR jakie miałeś, a to zupełnie > co innego. Giuletta to kompakt, podobnie jak Golf, Megane czy inny Focus i tak należy je > porównywać. Z konkurencją w tym samym segmencie o podobnych osiągach Testowałem Kia, Ford, Audi, Volvo, BMW i Alfa jest najsłabiej wyciszona. Problem w tym że AR pretenduje do klasy premium niestety nie z tym poziomem jaki prezentuje obecnie. Porównuję ją też do 147, GT, 156 i niestety nie dorasta im do pięt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > aż niemożliwe, w bravo jest już lepiej niż w 500 Nie chodzi o samą jakość materiałów bo te zależą od wersji raczej o dobór stylistyczny. Nie są przyjemne w dotyku, ale za to nie trzeszczą. > w porównaniu z? Przy jakich V? Pisałem wyżej przy każdych prędkościach > tu na pewno coś nadinterpretujesz Nie blachy są bardzo cienkie i wpadają w rezonans. musiałem w kilku miejscach przyklejać maty głuszące bo mnie cholera brała . Taka sytuacja jak kumpel podszedł i popukał w dach stwierdzając że jest z plastiku ! Gotów był się zakładać o browca jednak magnes prawdę pokazał Maskę jak zamykałem lub myłem to falowała jak kartka papieru. Ten samochód nie powinien mieć znaczka AR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > to co byś teraz wybrał ? BMW lub Audi jako że są droższe kupiłbym roczne. Z nowych pewnie Golfa lub Megankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Testowałem Kia, Ford, Audi, Volvo, BMW i Alfa jest najsłabiej wyciszona. > Problem w tym że AR pretenduje do klasy premium niestety > nie z tym poziomem jaki prezentuje obecnie. > Porównuję ją też do 147, GT, 156 i niestety nie dorasta im do pięt. znaczy, że nowy ceed jest lepiej wyciszony niż julka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Golfa bym nie brał, bo jest nudny jak flaki z olejem. Co do awaryjności... kolega pracował w Serwisie Skody. Awaryjność silników TSi była podobno ogromna... nie wiem jak Alfa, ale nad TSi bym się poważnie wahał. A może troche poszaleć i coś takiego http://www.kia.com/pl/specials/pro_ceed_gt/ , albo troche bardziej rozsądnie http://www.kia.com/pl/models/ceed2012/ Warto rzucić okiem na cenniki i wziąć pod uwagę ewentualne upusty. Cena robi się wtedy bardzo fajna! Tylko w zwykłym Cee'dzie problemem może być silnik... 1.6 135 KM. Przy turbobenzynach VW i Alfy to troche bieda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > znaczy, że nowy ceed jest lepiej wyciszony niż julka? Takie odniosłem wrażenie być może to kwestia słuchu, ale raczej mam słaby więc nic to nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Golfa bym nie brał, bo jest nudny jak flaki z olejem. > Co do awaryjności... kolega pracował w Serwisie Skody. Awaryjność silników TSi była podobno > ogromna... nie wiem jak Alfa, ale nad TSi bym się poważnie wahał. > A może troche poszaleć i coś takiego http://www.kia.com/pl/specials/pro_ceed_gt/ , albo troche > bardziej rozsądnie http://www.kia.com/pl/models/ceed2012/ > Warto rzucić okiem na cenniki i wziąć pod uwagę ewentualne upusty. Cena robi się wtedy bardzo > fajna! Tylko w zwykłym Cee'dzie problemem może być silnik... 1.6 135 KM. Przy turbobenzynach > VW i Alfy to troche bieda... ceed GT fajny tylko ja potrzebuje 4 drzwi, a od zwyklego ceeda to już wole moje byłe bravo. edit. ooo nawet jest wersja 5 drzwiowa, ale z ceną to ich poniosło wersja XL 95 990 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > ceed GT fajny tylko ja potrzebuje 4 drzwi, a od zwyklego ceeda to już wole moje byłe bravo. to może... kolejne Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > to może... kolejne Bravo a wiesz, że o tym myslałem, ale powiedziałem sobie później, że fajnie by było spróbować czegoś innego. Nie chodzi o to, że bravo jest złe, bo byłem z niego b. zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > a wiesz, że o tym myslałem, ale powiedziałem sobie później, że fajnie by było spróbować czegoś > innego. > Nie chodzi o to, że bravo jest złe, bo byłem z niego b. zadowolony. Nie dziwię Ci się... Ogólnie długo już miałeś Bravo, czas na zmianę Chociaż z drugiej strony kumpel z pracy miał kiedyś Polo III, skasowali mu je i kupił następne Polo - tym razem IV z 2002 roku. Ostatnio znowu miał kolizję (najazd na tył w korku) i kupił... Polo IV FL z 2009. No ale on drugą Polówką jeździł niecałe 2 lata... Plusem pozostania przy tym samym modelu jest to, że ma np. koła zimowe z poprzedniego auta i właściwie nie musi się w ogóle przestawiać na "nowy model". A co do Twojego wyboru auta... patrzyłeś na Astrę IV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > A co do Twojego wyboru auta... patrzyłeś na Astrę IV? nie podoba mi się jej wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > nie podoba mi się jej wygląd przeciez to bez sensu zmieniac bravo na astre to tez jest stary model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > a wiesz, że o tym myslałem, ale powiedziałem sobie później, że fajnie by było spróbować czegoś > innego. > Nie chodzi o to, że bravo jest złe, bo byłem z niego b. zadowolony. Ja zmieniłem bravo na bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Taki o to dylemacik: > Alfa rok 2012, silnik 170KM skrzynia TCT + pakiet Premium (Reflektory bi-ksenonowe z funkcją AFS ze > spryskiwaczem + system głośnomówiący Blue & Me z polskim oprogramowaniem, czujnik > parkowania tylny, przyciski sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy) , alufelgi 16", > kolor czerwony. Stoi w Katowicach do wzięcia za 82kpln. > Golf 7 VW GOLF HIGHLINE 1,4 TSI 140KM, rok 2013, skrzynia manualna , Reflektory bi-ksenonowe, > Komputer pokładowy "Premium" , System radiowy "Composition Media", szyba tylna i tylne boczne > przyciemnione, kolor czarny. 83kpln. Do odbioru w polowie lipca. > Jezdziłem wczoraj alfą, dzisiaj golfem. > Z jednej strony wygoda automatu i pazur alfy, z drugiej zaś... ? No wlasnie co przekonajcie mnie > do golfa co jak co ale rzemioslo porownywac do sztuki to ja bym bral alfe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > chyba cos Ci sie pomerdało, nie piszemy o BMW tylko o VW, wiec jaki znowu prestiz? chyba ze masz > na mysli pana Mietka co to smiga pelnoletnim Paskiem w tedeiku.. VW to marka zdecydowanie bardziej postrzegana jako prestiżowa niż Alfa czy Ci się to podoba czy nie. > do autora watku - zdecydowanie Alfa > PS. osobą ? Ps. Miodek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Pisanie o Selespeed w tym wątku to co to niby jest? Pisanie, że TCT Alfy to wow, a DSG VW to gniot to co to niby jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Ja zmieniłem bravo na bmw z chęcią ale nówki są poza budżetem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > z chęcią ale nówki są poza budżetem Ja kupiłem demo wtedy. W zasadzie w budżecie o którym piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > przeciez to bez sensu zmieniac bravo na astre to tez jest stary model Jest wersja po liftingu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > VW to marka zdecydowanie bardziej postrzegana jako prestiżowa niż Alfa czy Ci się to podoba czy > nie. > Ps. Miodek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Bierz Golfa. Tak wypasiony model za 3-5 lat pójdzie Ci od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Pisanie, że TCT Alfy to wow, a DSG VW to gniot to co to niby jest ? Ja tak napisałem? Nie. Więc takiej odpowiedzi nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > w ogóle nie interesuje mnie problem odsprzedaży, jakoś nigdy do tego nie przywiązywałem wagi, wiem, > że stracę, tak jak wiedziałem że stracę przy sprzedaży bravo. > Allegro i otomoto przetrzepałem, interesuje mnie wersja z xenonem. > Jest w sumie 16 sztuk a ceny zaczynają sie od 87. > Ta "moja" wystawiona jest w salonie chyba za 86kzł, zbiłem cene do 82-83kzl, da rade jeszcze coś > urwać ? Jak myślicie ? 77.800 - sprzed 2 tygodni, więc walcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > 77.800 - sprzed 2 tygodni, więc walcz za tą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Ja tak napisałem? Nie. Więc takiej odpowiedzi nie rozumiem. To że Ty kupujesz auto dla kogoś nie dla siebie nie znaczy ze inni też tak muszą. Autor juz pisał ze nie interesuje go co będzie przy odsprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > za tą ? Kolego a nie napisałeś w końcu o twoich odczuciach po przejażdżce jednym i drugim Jak TWOJE wrażenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Takie odniosłem wrażenie być może to kwestia słuchu, ale raczej > mam słaby więc nic to nie zmienia. Nowy ceed jest cichy ale swist wiatru przy szybach jest ogromny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Kolego a nie napisałeś w końcu o twoich odczuciach po przejażdżce jednym i drugim > Jak TWOJE wrażenia? napisał... że Żulka mu się bardziej podoba i "przekonajcie mnie do Golfa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Kolego a nie napisałeś w końcu o twoich odczuciach po przejażdżce jednym i drugim > Jak TWOJE wrażenia? W ogóle nie brałem pod uwage julki, pojechałem od niechcenia. Tak, żeby mieć jakieś porównanie. Byłem po kilku oględzinach używek (z każdym było coś nie tak), audi/bmw. Dzień przed wizytą w alfie jedziłem mazdą 3 (tym slabszym silnikiem) i aurisem. Auris to był mój typ, zwłaszcza że dostałem bardzo dobrą cene na samochód demo. Myślałem, że w tej cenie nie dostane nic lepszego pod względem wyposażenia. ( i to jest niestety prawda) Poza tym żona jeżdzi Yarisem II i mam niejako zaufanie do toyoty. Zażenowany jedynie byłem silnikiem Aurisa, ale powiedziałem trudno, ważne że sie nie będzie psuć Ale do rzeczy, julka w środku jakoś mocno mnie nie zaczarowała, nie było jakiegoś WOW. Wczesniej oglądałem 3-4 letnie audi i bmw więc to pewnie dlatego. Ilość miejsca na przednich siedzeniach wystarczająca. Tył mnie nie interesuje bo ja tam nie bede siedział. ( no może tylko jak pojedziemy od szwagra ale wtdy bedzie mi obojętne) Młody ma 2.5 roku wiec jemu też przez jeszcze kilka ładnych lat wiecej nie potrzeba. Zacząłem w trybie normal (jeszcze nie wiedziałem o trybie dynamic, wczesniej nic nie czytałem na temat AR G). Od razu spodobała mi się skrzynia, zmieniała biegi w tym samym momencie kiedy myślałem ze akurat wteraz bym zmienił bieg na wyższy, Zawieszenie bardziej komfortowe niż w bravo, pomimo, że jechałem też na 225/45/17. Układ kierowniczy bardziej precyzyjny niż w bravo. Już w tym momencie wiedziałem, że trzeba się bedzie zastanowić i przeanalizować wersje wyposażenia i ceny. Po kilkunastu minutach, zostałem poinformowany, że teraz przełączamy się w tryb dynamic (pomyslałem WTF) ... no i się zaczeło, totalny odjazd, dostałem rumieńców i cały cza gęba mi się śmiała. Żona latała na tylnym siedzeniu jak pingpong, pomimo, że podpisywałem papier, że będe prowadził zgodnie z przepisami. 150,160,170 pieknie ciągnie prawie do odcięcia. Chwila spokoju, wjechałem w miasto, S&S to kolejne fajne zaskoczenie, hill holder i znowu gęba uśmiechnięta na moment (pewnie wielu z was pomyśli że podniecam się takimi bzdetami ale w bravo tego nie miałem a każda nowinka dla gadzeciarza jest jak cukierek dla mojego młodego - błysk w oku i uśmiech) Wyszedłem z samochodu tak rozochocony, że gdybym miał gotówkę to pewnie bym ją w tym momencie kupił. Następnego dnia pojechałem do VW. Dostałem 1.4 140 KM TSI w manualu. Jakość wykończenia środka imo lepsza niż w AR. Ekran dotykowy przykuł moją uwage bo w AR tego nie ma. Kierownica lepsza niż w AR. Co do samej jazdy to Golf to taki 1 level wyżej niż bravo, fajnie się prowadzi, zbiera się troche lepiej niż bravo, ale po przejażdżce AR jakoś brakowało mi tego pazura. Kolejne zniechęcenie było przy konfiguracji, cena za b,r była taka sama jak za AR z roku poprzedniego. Generalnie zastanawiam się jeszcze nad jeszcze jedną opcją Golf 7 z wyposażeniem takim jak w tytułowym poście + DSG ale wtedy musiałbym się jakoś skredytować a tego nie chciałem ( tak strasznie spodobał mi się automat, wcześniej jeździłem tylko Paskiem z 2000 r w automacie, Hondą Legend chyba jeszcze starszą, i Voyagerem w podobnym wieku) . Stąd pewnie moja fascynacja AT. Kiedyś sobie mówiłem, że fajnie by bylo w tych jeb@#ych korkach mieć automat, bo noga czsami cierpła od puszczania sprzęgła. Tyle, że dokladająć DSG do Golfa cena robi się juz deczko niebezpieczna i w tym momencie trzeba by było się zastanowic nad sensem kupowania kompakta za taką kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Skor bieżesz pod uwagę Alfe Romeo Giulietta to może warto zobaczyć też Lancie Delte? I ewentualnie Astre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 W bravo dało się mieć Hill holder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > W bravo dało się mieć Hill holder. zgadza się - w pakiecie z ESP i ASR o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > zgadza się - w pakiecie z ESP i ASR o ile dobrze pamiętam. Co ciekawe w bmw występował tylko w połączeniu z silnikiem 3,0, o ile jesteśmy przy kompaktach. I jak zmieniłem bravo na jedynkę to mi go brakowało (nie miałem wtedy automatu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 pamietaj ze auto kupujesz dla siebie a nie pod publikie, widac ze podoba Ci sie julka, skoro tak to podzialaj z cena jeszcze troszke w salonie i wyprowadz to tct i gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > W bravo dało się mieć Hill holder. nie chodzi o to ze sie nie dalo, tylko ze on nie mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.