format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Pażdzierz pozostanie pażdzierzem, wszystko jedno w jakim opakowaniu zostanie podany. Powiedział użytkownik Fiata Punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > no i kosztowal ledwie 52kpln z tsi i prawie najwyzszej wersji Raczej bardzo prawie. Moja fabia, do której jeszcze trochę można włożyć kosztowała znacznie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Powiedział wlasciciel dwóch fiatow Też mnie to rozśmieszyło... Ach te legendarne wykonanie fiatów punto, ta wysokogatunkowa deska rozdzielcza i ten komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Sorry ale porównanie aktualnie produkowanego logana z aktualnie produkowanymi fiatami wypada raczej > na niekorzyść logana. Wypada oczywiście na korzyść. Auta tego segmentu, w tej cenie we Fiacie po prostu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Wypada oczywiście na korzyść. Auta tego segmentu, w tej cenie we Fiacie po prostu nie ma. Linea - 1.3MJet 95KM, z wyposażeniem mniej więcej jak Logan 48.990 (Logan 1.5dCi 90KM 47700). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Też mnie to rozśmieszyło... Ach te legendarne wykonanie fiatów punto, ta wysokogatunkowa deska > rozdzielcza i ten komfort Deskę mam fajną, nie narzekam... Ale komfortu już ciut mniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Linea - 1.3MJet 95KM, z wyposażeniem mniej więcej jak Logan 48.990 (Logan 1.5dCi 90KM 47700). A teraz porównaj najtańszą linee, z najtańszym loganem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > A teraz porównaj najtańszą linee, z najtańszym loganem. Dlaczego? Podałem cenę za ten wyższy, teoretycznie najwyższy, pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Dlaczego? Podałem cenę za ten wyższy, teoretycznie najwyższy, pakiet. Dlatego, że DL nie kupuję się z miłości do rumuńskiej myśli technicznej, a z powodu cięcia kosztów. Dobrze wyposażonych DL z dieslem w Polsce sprzeda się z 10 sztuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Dlatego, że DL nie kupuję się z miłości do rumuńskiej myśli technicznej, a z powodu cięcia > kosztów. Dobrze wyposażonych DL z dieslem w Polsce sprzeda się z 10 sztuk. No ok, ale ja mówię o sensownej wersji "rodzinnej" - nie golasie bez klimy, elektryki i bez silnika. Z resztą w wątku też była mowa o nowym aucie rodzinnym za ok. 50 tys. Dacia ma to do siebie, że cena wersji podstawowej jest bardzo niska, niestety jeśli chcemy doposażyć ją w cokolwiek, to okazuje się, że dodatki są absurdalnie drogie lub wręcz wymagają wyższego (i dużo droższego) pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Deskę mam fajną, nie narzekam... Ale komfortu już ciut mniej... Wiesz, kichać już tą deskę. Wyzywanie niskobudżetowych samochodów od paździerzy jest śmieszne i świadczy albo o kompleksach albo o dość krytycznej ilości oleju między uszami. Wyzywanie tych samych samochodów z pozycji użytkownika Fiata Punto jakby podnosi wniosek z poprzedniego zdania do kwadratu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > No ok, ale ja mówię o sensownej wersji "rodzinnej" - nie golasie bez klimy, elektryki i bez > silnika. Z resztą w wątku też była mowa o nowym aucie rodzinnym za ok. 50 tys. Dacia ma to do > siebie, że cena wersji podstawowej jest bardzo niska, niestety jeśli chcemy doposażyć ją w > cokolwiek, to okazuje się, że dodatki są absurdalnie drogie lub wręcz wymagają wyższego (i > dużo droższego) pakietu. To jest zupełnie naturalne. Nawet w VAGu - goła Fabia kosztuje 36kpln o ile dobrze pamiętam. Jest doskonale wyposażona, nie ma nawet pociągniętej instalacji radiowej. Chodzi o to, żeby właśnie zawalczyć o klienta, który mało kasy chce przeznaczyć na zakup. Tu jakby Dacia ma silną pozycję, większość D, które widzę na ulicach to zupełne golasy. A w segmencie z dwójką, bądź niską trójką z przodu wcale nie ma tak dużej konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > ciekawe jest coś innego; jak to auto się bedzie zachowywać w trasie, z zapakowanym po brzegi > bagaznikiem (bo przewaznie sie takie auto kupuje zeby duzo zaladowac) i z kompletem rodziny na > pokładzie napędzanie silniczkami poniżej 100KM ? Mnie się jakby zdarzyło w życiu jechać na Mazury samochodem marki Fiat Seicento w 5 osób + bagaże na dachu + bagaże na kolanach. Da się. I nawet wyprzedzać się da, trzeba tylko myśleć na więcej niż 2 sekundy naprzód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > na autostradzie brakuje 6biegu, silnik przy 140km/h ma już wysokie obroty > jednak 6bieg w TSI się przydaje Taa zwłaszcza, że w Rapidzie (Octavii chyba też) 6b w 6biegowej skrzyni ma prawie to samo przełożenie (a co za tym idzie i te same obroty przy tych samych prędkościach) co 5b w 5biegowej skrzyni. Skąd takie podejście twórców - nie wiem . Mowa o wersjach 1.2 i 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Zaglowki to chyba wymog jest ustawowy, tak jak ABS Nie wiem, nie chce mi się szukać. Pamiętam, że np. Skoda Fabia w wersji ascetycznej oczywiście ma zagłówki, tyle, że nie są one regulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > To jest zupełnie naturalne. Nawet w VAGu - goła Fabia kosztuje 36kpln o ile dobrze pamiętam. Jest > doskonale wyposażona, nie ma nawet pociągniętej instalacji radiowej. Chodzi o to, żeby właśnie > zawalczyć o klienta, który mało kasy chce przeznaczyć na zakup. Tu jakby Dacia ma silną > pozycję, większość D, które widzę na ulicach to zupełne golasy. A w segmencie z dwójką, bądź > niską trójką z przodu wcale nie ma tak dużej konkurencji. Wśród nowych - można kupić segment A albo ewentualnie B. Poprzednie auto "rodzinne" było kupione w salonie za cenę z "wysoką dwójką". I stwierdziłem, że nigdy więcej nie kupię golasa tylko dlatego, że będzie nowy. Aktualne auto, w segmencie 2,5 kupiłem używane. Za 2-3 lata powiem, czy nie żałuję Póki co moje zdanie brzmi - za 30tys. kupuje się używkę, nie nówkę z salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Nie wiem, nie chce mi się szukać. Pamiętam, że np. Skoda Fabia w wersji ascetycznej oczywiście ma > zagłówki, tyle, że nie są one regulowane. zagłówki muszą być, podobnie jak pasy. ABS, o ile pamiętam, nie jest wymogiem ustawowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Nie widziałem statystyk sprzedaży, ale Rapid chyba się słabo sprzedaje, bo coś nie widać tego na > ulicach Od stycznia do czerwca sprzedano 1929 Rapidów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Chyba na wyprzedaży rocznika. Za tyle to można było słabo wyposażonego Lanosa kupić, a nie Astrę z > 2xpp (mowa o zwykłym konsumencie bez układów). granatowy sedan 2000 rocznik wersja base, 2xpp i immo, kupiona za 30600 badz 32600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Wśród nowych - można kupić segment A albo ewentualnie B. Poprzednie auto "rodzinne" było kupione w > salonie za cenę z "wysoką dwójką". I stwierdziłem, że nigdy więcej nie kupię golasa tylko > dlatego, że będzie nowy. Aktualne auto, w segmencie 2,5 kupiłem używane. Za 2-3 lata powiem, > czy nie żałuję Póki co moje zdanie brzmi - za 30tys. kupuje się używkę, nie nówkę z salonu. W części, nawet dużej, się z Tobą zgadzam. Wszystko rozbija się o to ile chcesz tym jeździć. Dla przykładu, 11 lat temu za 25 klocków kupiłem sobie Seicento, którym do dziś jeździ żona. Żona zrobiła już jedną kasację, w ogóle o to auto nie dba, a SC jeździ i jeździ. I teraz tak, ja jestem zdania, że aut dobrych, pewnych i sprawnych się nie sprzedaje, a jeśli już to i tak zawodowcy-handlarze są w wyławianiu takich perełek lepsi, zwyczajnie jest kilkadziesiąt tysięcy, no i mają motywację którą jest chleb. Dlatego też na rynku wtórnym trzeba liczyć się z kwiatkami. Oczywiście jest to zrekompensowane w dużej części ceną, ale, zawsze pozostaje ale, którym jest święty spokój. Dlatego też ja jestem ostatnimi czasy amatorem rozwiązania, kup nowy, sprzedaj zaraz po gwarancji, zostań frajerem w oczach VW-TDIkowej gawiedzi. Święty spokój kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > zagłówki muszą być, podobnie jak pasy. ABS, o ile pamiętam, nie jest wymogiem ustawowym. Jest od paru lat, w całej Europie - http://www.motofakty.pl/artykul/abs-obowiazkowy.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Jest od paru lat, w całej Europie - http://www.motofakty.pl/artykul/abs-obowiazkowy.html "Zobowiązanie do instalowania w autach osobowych systemu zapobiegającego całkowitemu blokowaniu się kół podczas hamowania podpisali w 2001 r. wytwórcy zrzeszeni w Europejskim Związku Producentów Samochodów (ACEA)" Właśnie dlatego piszę, że to nie jest wymóg ustawowy. Póki co, jest to dobrowolna umowa producentów i nie słyszałem, żeby jej status się zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Właśnie dlatego piszę, że to nie jest wymóg ustawowy. Póki co, jest to dobrowolna umowa producentów > i nie słyszałem, żeby jej status się zmienił. Nie chce mi się szukać, gdzieś się spotkałem z tym, że nie sprzedasz nowego seryjnie produkowanego auta bez ABS. Ale kłócić się nie będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > W części, nawet dużej, się z Tobą zgadzam. Wszystko rozbija się o to ile chcesz tym jeździć. Dla fakt - auto "rodzinne" za 25 było używane prawie przez 9lat. > przykładu, 11 lat temu za 25 klocków kupiłem sobie Seicento, którym do dziś jeździ żona. Żona > zrobiła już jedną kasację, w ogóle o to auto nie dba, a SC jeździ i jeździ. > I teraz tak, ja jestem zdania, że aut dobrych, pewnych i sprawnych się nie sprzedaje, a jeśli już > to i tak zawodowcy-handlarze są w wyławianiu takich perełek lepsi, zwyczajnie jest > kilkadziesiąt tysięcy, no i mają motywację którą jest chleb. zgadza się, chyba, że kupujesz auto mało chodliwe - czyli nie VAGa (którego od razu odrzuciłem spośród używek do kupowania) > Dlatego też na rynku wtórnym > trzeba liczyć się z kwiatkami. to naturalna sprawa > Oczywiście jest to zrekompensowane w dużej części ceną, ale, > zawsze pozostaje ale, którym jest święty spokój. Prawda. CCC... Cena Czyni Cuda. > Dlatego też ja jestem ostatnimi czasy amatorem rozwiązania, kup nowy, sprzedaj zaraz po gwarancji, > zostań frajerem w oczach VW-TDIkowej gawiedzi. Święty spokój kosztuje. Tylko trzeba mieć na to pieniądze. Jakbym chciał wydać 50-60tys, to szukałbym nówki na wyprzedaży rocznika lub demówki - bo taka kwota starczy już na sensownie wyposażonego kompakta. Ale ponieważ szukałem auta za ~30tys, to pozostały mi używki - bo maleństwa typu Mii czy UP mnie nie przekonują. Auto planuję trzymać z 3-4 lata (najwyżej) i używam go raczej niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Nie chce mi się szukać, gdzieś się spotkałem z tym, że nie sprzedasz nowego seryjnie produkowanego > auta bez ABS. Ale kłócić się nie będę. Nowo wprowadzanego modelu - nie, starego, który "jeszcze jest w sprzedaży" - dawało się (głównie na początku po wprowadzeniu tego zapisu o ABS, teraz stare modele wymarły śmiercią naturalną). Obecnie tak samo jest ze światłami dziennymi - teoretycznie wszystkie nowe auta muszą je mieć od zeszłego roku. Praktycznie - np. Fiat Bravo (nowy z salonu) wciąż ich nie ma - bo to stary model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Mnie się jakby zdarzyło w życiu jechać na Mazury samochodem marki Fiat Seicento w 5 osób + bagaże > na dachu + bagaże na kolanach. Da się. I nawet wyprzedzać się da, trzeba tylko myśleć na > więcej niż 2 sekundy naprzód. człowieku... nie udawaj ze nie rozumiesz... ja tez jechalem sejem nad morzem z rodziną... ale to było z musu, z koniecznosci zyciowej, wakacje zapłacone , mnie zarąbali auto, zostalem z sejem żony..trza było jechać..DA SIĘ ale w jakich warunkach? teraz sobie odpowiedz na pytanie - idziesz kupić nowe, duże auto kombi żeby z rodziną pojechać na wakacje... podoba ci sie opcja słabego, 70konnego silnika 1.2 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Witam, > Dziś przeglądałem stronę Dacii... patrzę na ofertę nowego 301 cena od 39tys zł. ok patrzę na kolor = w takiej cenie tylko biały za metalizowany lub nie trzeba zapłącic 1800zl... czytam dalej - gwaRANCJA 5 LAT , ok, mała gwiazdeczka- gwarancja do 5 lat i max 60 tyś km... tylko klienci indywidualni... do wymiany rozrzadu a pozniej sie psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > wakacje... podoba ci sie opcja słabego, 70konnego silnika 1.2 ?? Statystyczny Polak jedzie raz w roku na urlop, więc to chyba nie jest priorytet. Ma być tanio - to jest i tyle, a że auto mocniejsze jest lepsze od słabszego to inna kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Powiedział użytkownik Fiata Punto. pisałem na ten temat kilka postów wyżej. Nie będę się powtarzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > TCE ma > zdaje się bezpośredni wtrysk? czyli do LPG się nie nada... TCe90 (czyli 0.9 Turbo) ma wtrysk pośredni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Wiesz, kichać już tą deskę. Wyzywanie niskobudżetowych samochodów od paździerzy jest śmieszne i > świadczy albo o kompleksach albo o dość krytycznej ilości oleju między uszami. Wyzywanie tych > samych samochodów z pozycji użytkownika Fiata Punto jakby podnosi wniosek z poprzedniego > zdania do kwadratu. Kolego swoim punto jeżdziłem ostatnio z pół roku temu. W ciągu ostatniego roku jedzidłem autami ta kimi jak: Dacia Logan Citroen Berlingo Punto II Grande Punto w różnych wersjach Focus II fl Kia Ceed Toyota auris Citroen C3 picasso Mitsubishi L200 Seat Altea Skoda Fabia Skoda Octavia Passat B7 Lancia Delta III Renault Megane I Volvo XC 60 Fiat Cinquecento Każdym z tych aut pokonałem kilkadziesiąt do kilkudziesięcu tysięcy kilometrów Z perspektywy tych doświadczeń jestem w stanie powiedzieć że Logan to pażdzierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Każdym z tych aut pokonałem kilkadziesiąt do kilkudziesięcu tysięcy kilometrów Krótkie mnożenie i przekraczamy milion. Gdzie Ty pracujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Kolego swoim punto jeżdziłem ostatnio z pół roku temu. > W ciągu ostatniego roku jedzidłem autami ta kimi jak: > Dacia Logan ok 100 > Citroen Berlingo ok 5000 > Punto II ok 500 > Grande Punto w różnych wersjach ok 10 000 > Focus II fl 40 000 > Kia Ceed ok 1000 > Toyota auris ok 800 > Citroen C3 picasso ok 2000 > Mitsubishi L200 ok 300 > Seat Altea ok 200 > Skoda Fabia 16 500 > Skoda Octavia ok 300 > Passat B7 ok 450 > Lancia Delta III ok 200 > Renault Megane I ok 100 > Volvo XC 60 ok 400 > Fiat Cinquecento ok 50 > Każdym z tych aut pokonałem kilkadziesiąt do kilkudziesięcu tysięcy kilometrów > Z perspektywy tych doświadczeń jestem w stanie powiedzieć że Logan to pażdzierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Krótkie mnożenie i przekraczamy milion. Gdzie Ty pracujesz? Napisałem Tobie ile jakim autem mniej więcej jechałem Zapomniełem jeszcze o wynajętym na urlopie picanto - przez dwa dni ok 300 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Napisałem Tobie ile jakim autem mniej więcej jechałem > Zapomniełem jeszcze o wynajętym na urlopie picanto - przez dwa dni ok 300 km "Każdym z tych aut pokonałem kilkadziesiąt do kilkudziesięcu tysięcy kilometrów" Napisałeś ile, ale wcześniej napisałeś to co wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > "Każdym z tych aut pokonałem kilkadziesiąt do kilkudziesięcu tysięcy kilometrów" > Napisałeś ile, ale wcześniej napisałeś to co wyżej chodziło o kilkadziesiąt kilomlometrów do kilkudziesięciu tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > granatowy sedan 2000 rocznik wersja base, 2xpp i immo, kupiona za 30600 badz 32600 Classic 1.4 60KM kombi biały 42tys w lipcu 99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Do wożenia towarów typu: "Żaluzje, rolety, verticale, moskitiery, rzymskie, rolety zewnętrzne, cuda > wianki" nada się jak najbardziej, jako auto rodzinne masakra - pozycja za kierownicą, > ergonomia, jakośc wykonania to jakaś totalne porażka. Wiesz, niektórzy zwracają też uwagę na cenę, gwarancję itp. Oczywiście Ty należysz do grupy osób, która ewentualnie jest skłonna wozić cztery litery co najmniej E-klasą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Wiesz, niektórzy zwracają też uwagę na cenę, gwarancję itp. > Oczywiście Ty należysz do grupy osób, która ewentualnie jest skłonna wozić cztery litery co > najmniej E-klasą Mercedes? W życiu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Classic 1.4 60KM kombi biały 42tys w lipcu 99 pamiętam, że astra F byla wtedy tansza od Corsy B... dlatego z ojcem kupilismy Fkę a nie corsę B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Regulacja wysokości pasów tylko w > najdroższej wersji - porażka jakaś Zona ma A5 w wersji S-line... Tez nie ma regulacji wysokosci pasow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > ja tez jechalem sejem nad morzem z rodziną... ale to było z musu, z koniecznosci zyciowej, wakacje > zapłacone , mnie zarąbali auto, zostalem z sejem żony..trza było jechać..DA SIĘ ale w jakich > warunkach? Ale ja jechałem sc nie przez przypadek, a z premedytacją. > teraz sobie odpowiedz na pytanie - idziesz kupić nowe, duże auto kombi żeby z rodziną pojechać na > wakacje... podoba ci sie opcja słabego, 70konnego silnika 1.2 ?? Akurat mam małe kombi z silnikiem 1.2, którym miesiąc temu zrobiłem 4kkm na wakacjach w cztery osoby + bagaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Witam, > Dziś przeglądałem stronę Dacii... > Właśnie wypuścili nowego Logana (X52). > KLIK > Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN... > Cena porównywalna z Octavią. oj nie byłbym taki pewien, dzisiaj z ciekawości zerknąłem na oktawię i ceny zaczynają się od 59tys i za wersję, cytuję: przyzwoitą wychodzi ponad 80tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Akurat mam małe kombi z silnikiem 1.2, którym miesiąc temu zrobiłem 4kkm na wakacjach w cztery > osoby + bagaż. ok, rozumiem. Ale weź prosze pod uwagę , że wielu ludzi chce mieć większy zapas mocy pod pedałem. Poza tym - nowy logan jest , jakby nie było, większy od fabii. I ma sporo większy bagaznik. I nie wyobrażam sobie jak takie auto , załadowane po brzegi, z włączoną klimatyzacją , ma się sprawnie poruszać. Pojedzie, oczywiście, ale jak? Mialem okazję pojezdzić astrą g 1.2 16V. 85 koni (logan ma 75). To był koszmar. Włączenie klimatyzacji powodowało efekt zarzucenia kotwicy. Wyszedłem z tego auta z obrzydzeniem. TO JEST ZA MAŁO DO DUZEGO AUTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Mialem okazję pojezdzić astrą g 1.2 16V. 85 koni (logan ma 75). To był koszmar. Włączenie > klimatyzacji powodowało efekt zarzucenia kotwicy. > Wyszedłem z tego auta z obrzydzeniem. TO JEST ZA MAŁO DO DUZEGO AUTA. Astra G to jest duże auto? Nie jestem przekonany. Moje 1.2 w segmencie B mnie w zupełności wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Astra G to jest duże auto? Nie jestem przekonany. Moje 1.2 w segmencie B mnie w zupełności > wystarcza. może ci wystarczać - nie tweirdzę ze nie. Ale astra jest większa od fabii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > ok, rozumiem. Ale weź prosze pod uwagę , że wielu ludzi chce mieć większy zapas mocy pod pedałem. faktycznie jest biednie z silnikami. Szkoda, że nie dorzucają budżetowego już 1.6 k4m (110km) albo chociaż k7m (90km) - wtedy już by to jakoś jechało. Jak ktoś potrzebuje więcej mocy to zostaje droższy dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.