_jedrek_ Napisano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > Croma 1,9 120km mi alfa 159 z tym motorem pali 9,5litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > mi alfa 159 z tym motorem pali 9,5litra Może to zależy od nogi, ja przykładowo jeżdżę kapeluszniczo, na A4 trzymam się 110-120, jedynie w razie potrzeby dobijam do 140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > Może to zależy od nogi, ja przykładowo jeżdżę kapeluszniczo, na A4 trzymam > się 110-120, jedynie w razie potrzeby dobijam do 140. no u mnie to akurat miasto ale raczej nie zakorkowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > mi alfa 159 z tym motorem pali 9,5litra ja kręcąc sie po Radzionkowie i okolicach, a jak pracuje to Radzionków Zabrze spalam wg kompa ok 7l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > mi alfa 159 z tym motorem pali 9,5litra naucz się jeździć mi 2.4 po chipie pali 6,8-8,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > naucz się jeździć > mi 2.4 po chipie pali 6,8-8,5 wlasnie im bardziej zamulam tym wiecej pali lekkie musniecie gazu chwilowe spalanie na poziomie 12l wyczailem, ze jak sie w miare szybko rozpedze wbije 4bieg i zblokuje tempomat wtedy moge osiagnac spalanie na poziomie 8l ale i tak szalu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > wlasnie im bardziej zamulam tym wiecej pali lekkie musniecie gazu chwilowe spalanie na poziomie 12l > wyczailem, ze jak sie w miare szybko rozpedze wbije 4bieg i zblokuje tempomat wtedy moge osiagnac > spalanie na poziomie 8l ale i tak szalu nie ma masz dpf'a? zamulanie też nie jest dobre, ja generalnie utrzymuję obroty 2100-2700 i spalanie jest niskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 wtedy moge osiagnac > spalanie na poziomie 8l ale i tak szalu nie ma uuuu....jak tak zrobie to komp pokazuje 4,5-6 Gdybym powozil bez wroclawskich korkow to sadze, ze 7-7,2 by pokazalo. 7,4 to srednia z 1350km i 90% miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Przecież silnik samochodu spala fabrycznie część oleju dostającego się z układu smarowania. W jednym silniku jest to 1l na 1000km(i dalej jeżdżą takie auta i nic im nie jest) w innym np. 100ml i ciekawe czy tak dobrze się spala ten olej czy producent zastanawiał się nad tym wszystkim? Więc olej 2T nie ma prawa zaszkodzić. Na chłopski rozum...Tym bardziej takie lekkie domieszki. Co innego jaby wlać litra na bak. Wtedy można by zaobserwować jakieś skutki - uboczne - pozytywne lub negatywne. A co jak przejeżdżę parę baków na dodatku oleju a potem przestanę lać? Czy nie zaczną się wypłukiwać syfy itd? To może być jak z olejami do silnika, jak ktoś jeździł na mineralnym nie powinien lać full syntetyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Tym bardziej, że głównym składnikiem takiego np. Mixolu jest ...olej napędowy Nie powinien więc dieslowi zaszkodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > wlasnie im bardziej zamulam tym wiecej pali lekkie musniecie gazu chwilowe spalanie na poziomie 12l > wyczailem, ze jak sie w miare szybko rozpedze wbije 4bieg i zblokuje tempomat wtedy moge osiagnac > spalanie na poziomie 8l ale i tak szalu nie ma Jazda na tempomacie nie jest oszczędna ... aby jeździć oszczędnie i dynamicznie trzeba korzystać z skrzyni biegów bardzo często Ja do swojej Cromy MJTD 1,9 150 KM leje od kilku tankowań T2 od elfa ... efektów jakiś widocznych nie widzę i nie słyszę... leję 0,3 litra/ 55 litrów.... Spalanie bez większych zmian : za ostatnie 60 tyś km ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Jazda na tempomacie nie jest oszczędna ... aby jeździć oszczędnie i dynamicznie trzeba korzystać z > skrzyni biegów bardzo często > Ja do swojej Cromy MJTD 1,9 150 KM leje od kilku tankowań T2 od elfa ... efektów jakiś widocznych > nie widzę i nie słyszę... leję 0,3 litra/ 55 litrów.... Spalanie bez większych zmian : za > ostatnie 60 tyś km ... Czyli efekt placebo i można kasę za olej wydać na coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Czy dolanie oleju 2T do benzyny także może przynieść jakieś korzyści? Czy też może się poprawić kultura pracy, czy silnik może ciszej pracować? Czy pompa i wtryski pracują wtedy w lepszych warunkach? Czy można dolać takiego oleju do noPB na takiej samej zasadzie jak do ON ... czy może absolutnie nie należy tego robić bo coś się stanie ... no właśnie co może się stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Czy dolanie oleju 2T do benzyny także może przynieść jakieś korzyści? Czy też może się poprawić > kultura pracy, czy silnik może ciszej pracować? Czy pompa i wtryski pracują wtedy w lepszych > warunkach? > Czy można dolać takiego oleju do noPB na takiej samej zasadzie jak do ON ... czy może absolutnie > nie należy tego robić bo coś się stanie ... no właśnie co może się stać? Może warto lać tylko sam olej 2T zamiast jakiegokolwiek paliwa?Wtedy będzie pracował nie miękko tylko mięciusieńko, nie będzie kopcił wcale tylko z rury wydechowej zapach fiołków w dieslu i konwalii w benzyniakach będzie się unosił, nie będzie lepszego smarowania tylko Hiper,Extra,Mega super smarowańsko i silnik nie przejedzie miliona kilometrów bezawaryjnie tylko milion pińcet dwa dziewińcet Kolegi i koleżanki-nie dajmy się zwariować... Skoro silnik bez udziwnień robi te 400-500 tyś bez większych problemów, to po co kombinować?Niech najpierw każdy zrobi tyle km samochodem i jak się zepsuje i stwierdzi, że to przez zbyt suche paliwo to w kolejnym zastosuje, co raczej szybko nie nastąpi bo z moich obserwacji pomijając pojedyńcze jednostki to robione są tu takie polskie przebiegi 10-20 tyś. Nauczmy się najpierw obsługiwać nowoczesne diesle zgodnie z tym co podaje producent, a potem poprawiajmy fabrykę, bo część ludzi nawet dpfa nie potrafi dobrze wypalić a potem psioczy że opel (czy inna marka) zły, bo mu się ropa do oleju cofa, a samochód robi krótkie odcinki po mieście i właściciel twierdzi, że to nie pies by wychodzić z nim na spacer (znaczy pogonić po obwodnicy od czasu do czasu). Czasami przez takie kombinatorstwo tylko można "biedy" narobić. Serducho się kraje jak się czyta o takich "poprawiaczach" mechaniczno-elektrycznych, a to olej, a to dorabianie przełączników poduszek powietrznych itd. Jak kupiło się trupa, to olejem mu się nie poprawi, jak kupiło się bez włącznika poduszek a jest to niezbędne-sprzedać i kupić z włącznikiem itd, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Dzięki za tą dawkę ironii ... zupełnie niepotrzebnej. To że samochód jest przystosowany do "zwykłej" noPB to wiem .. sam takiej używam od lat i nigdy nawet nie korzystałem z "super-hiper-vpower-benzyny" Pytam z ciekawości i interesują mnie raczej fakty - jakie mogą być skutki takiego mixu - czy można się spodziewać cichszej pracy jak po zastosowaniu 2T w dieslu. Interesuje mnie to czy po dolaniu 2T samochód będzie jeździł tak samo, czy stanie na środku drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Dzięki za tą dawkę ironii ... zupełnie niepotrzebnej. To że samochód jest przystosowany do > "zwykłej" noPB to wiem .. sam takiej używam od lat i nigdy nawet nie korzystałem z > "super-hiper-vpower-benzyny" Ironia była do sposobu myślenia polaków, kącikowiczów, ba..nawet rodziny czyli większości społeczeństwa. Tak jak mamy manię kupowania PROMOCJI, IGIEŁ, OKAZJI (i to nie tylko w branży moto) tak samo lubimy poprawiać fabrykę. Sam sobie odpowiedziałeś-od lat jeździsz na samej benzynie i auto działa poprawnie, więc chyba to "udany związek"?Co chcesz poprawić? O ile się nie mylę, to erę samochodów, gdzie trzeba było dolewać olej do benzyny mamy już za sobą. Tęskno Ci do tego specyficznego dymku?Ja też go lubiłem, ale jak zechcę by wrócił to kupię sobie trabanta, czy wartburga Chcesz by ciszej działał silnik?Kup teslę albo melexa. > Pytam z ciekawości i interesują mnie raczej fakty - jakie mogą być skutki takiego mixu - czy można > się spodziewać cichszej pracy jak po zastosowaniu 2T w dieslu. Interesuje mnie to czy po > dolaniu 2T samochód będzie jeździł tak samo, czy stanie na środku drogi. Nie stanie. Jednak przerażają mnie tacy domowi poprawiacze, serio...niestety jak samochód ma niefarta i trafi w ręce 2-3 takich specjalistów to potem staje się motoryzacyjnym cieniem, a widuję przeróżne patenty, od wycieraczek załączanych 2 stopniowym, wyciąganym włącznikiem, takim a'la do zmiany świateł w starych ciągnikach poprzez dolewanie doktorów, denaturatów, po patenty zabezpieczeń wołających o pożar w samochodzie itd. Niestety robią to ludzie nie mający zielonego pojęcia o budowie samochodu, czy silnika, często bez żadnej wiedzy technicznej-ot takie mini móżdżki motoryzacyjne. Zasada jest jasna-zajeżdżasz na stację, otwierasz wlew i masz obrazkowo rozrysowane co lubi Twój bolid, jak znajdziesz na wlewie paliwa bańkę z olejem to lej olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 AkuQ ... nie możesz zrozumieć, że mnie nie interesuje ta cała filozofia wokół dolewania 2T. Prawdopodobnie mamy bardzo zbieżne zdanie na ten temat, ale na litość - po co mi historie o domowych poprawiaczach, wycieraczkach, itp ... Wylewasz jakieś frustracje do mojego prostego pytania Pytam konkretnie ... co się może stać po dolaniu 2T do benzyny - oczekuje prostej odpowiedzi "technicznej" od ludzi, którzy mogli coś takiego zrobić (z jakiegoś względu - to mnie już mniej interesuje). Zwykła ciekawość .. chciałbym się dowiedzieć o subiektywnych doświadczeniach/odczuciach o pracy silnika po zastosowaniu 2T w benzynie. Filozofia "czy powinniśmy dolewać", "to dlaczego nie ma 2T od razu w benzynie", "bo polak to musi fabryke od razu poprawiać" mnie kompletnie nie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Czy dolanie oleju 2T do benzyny także może przynieść jakieś korzyści? Nie. Silnik benzynowy tego nie potrzebuje, nie masz tam smarowanej paliwem pompy wysokociśnieniowej (chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, ale to i tak inna "bajka"). Jedyne co możesz zrobić to zafundować sobie chmurę dymu za sobą i w skrajnym przypadku zafajdać katalizator. Rzecz się rozchodzi o "trochę" inne warunki spalania w dieslu i benzynie. W dieslu 2T nie zaszkodzi (wręcz nie ma prawa, nawet jak ktoś naleje 1:100). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Skoro silnik bez udziwnień robi te 400-500 tyś bez > większych problemów, to po co kombinować? Powiedz to tym -nastu osobom na forum Peugeota, którym padły pompy WC po znacznie mniejszym przebiegu, opiłki poleciały we wtryskiwacze i naprawa skończyła się baaaaaardzo dużą kwotą. Są silniki gdzie 2T nic nie daje poza efektem akustycznym, są takie gdzie pompa WC nie toleruje paliwa o niskiej smarności, które od jakiegoś (długiego) czasu jest w sprzedaży (mało siarki przekłada się na niską smarność, trochę to ratują estry z biokomponentów, ale to nadal jest inne paliwo niż to lat temu 10, 20... A ludzie mają różne silniki, nie każdy śmiga nówka z salonu dostosowaną już do tego jest na stacji paliw). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Czyli efekt placebo i można kasę za olej wydać na coś innego. Na to: Sa dowody naukowe,ze to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Na to: > Sa dowody naukowe,ze to działa Działa w kwestii parafinowo-mrozowej czy także innej? Skoro są dowody naukowe... (poza mrozowymi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Pytam konkretnie ... co się może stać po dolaniu 2T do benzyny - oczekuje prostej odpowiedzi > "technicznej" od ludzi, którzy mogli coś takiego zrobić (z jakiegoś względu - to mnie już > mniej interesuje). Zapytałeś-dostałeś odpowiedź powyżej. Nic się nie stanie. Olej zostanie spalony, będzie piękne niebieskie bąki puszczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Zapytałeś-dostałeś odpowiedź powyżej. Nic się nie stanie. Olej zostanie spalony, będzie piękne > niebieskie bąki puszczał. Z tymi bąkami to przesadziłeś Chyba, że naleje w proporcji 1:30, ewentualnie silnik sam pije olej z miski w tempie litr na 500km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Z tymi bąkami to przesadziłeś > Chyba, że naleje w proporcji 1:30, ewentualnie silnik sam pije olej z miski w tempie litr na 500km Przy zużyciu 0,5l/1000km przy odpaleniu samochód puszczał pięknego błękitnego bączka (potem nie widać było), tutaj dają 250ml na 55litrów, czyli jakieś 700-800km zasięgu, więc wg mnie jest to możliwe. Co w ogólnym kontekście i dręczących myśli Azbesta nic nie zmienia, bo oleum zostanie spalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Ja czasem doleję (jak mi się przypomni) ok. 50ml. na te 8 litrów które mam w baku. Pompa paliwa (w Lanosie) wyraźnie wtedy cichnie , co może mieć znaczenie przy LPG kiedy co napompuje, wraca przelewem do baku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Przy zużyciu 0,5l/1000km przy odpaleniu samochód puszczał pięknego błękitnego bączka (potem nie > widać było), tutaj dają 250ml na 55litrów, czyli jakieś 700-800km zasięgu, więc wg mnie jest > to możliwe. Ale dymek przy odpaleniu to wynik przejścia oliwy do komory spalania. Gdyby miał kopcić to przy wspominanym zużyciu oliwy też by kopcił ciągle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Mój Lani tyle zużywa (1l oleju na 2kkm) i nie kopci prawie wcale - jedynie para wodna jak się zrobi chłodno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Na to: > Sa dowody naukowe,ze to działa To jest tylko depresator, zamiennikiem 2T jest to: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malutki640 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > To jest tylko depresator, zamiennikiem 2T jest to: lub to: Kleen-flo Środek do oleju napędowego o niskiej zawartości siarki Opracowany specjalnie by zniwelować skutki stosowania oleju napędowego o niskiej zawartości siarki. Utrzymuje wtryskiwacze w czystości, zapobiega gaśnięciu silnika na biegu jałowym. Redukuje i utrzymuje na niskim poziomie emisję toksycznych związków w spalinach. Absorbuje wodę z paliwa, zapobiegając m.in. korozji zbiornika paliwa i tworzeniu się korków lodowych w przewodach paliwowych. usuwa osady pokostowe i nagarowe, działanie depresator, antyżelujące. Regeneruje uszczelki, poprawia działanie wtryskiwaczy, przedłuża żywotność silnika i filtru paliwa. Do stosowania przez cały rok. Łatwy w użyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > witam, > mam pytanie czy ktos praktykuje dolewanie oleju 2T do ropy w samochodzie? Pomoze? Zaszkodzi? Jaki > wplyw ma taka mikstura na filtr DPF? ile wlac takiego oleju na 70litrow ON? > pozdrawiam no właśnie... temat kiedyś mocno wałkowany. ja również wlewam przy każdym tankowaniu 100 ml oleju na 60 litrów ON. leję czerwonego CASTROLA 2T lub ostatecznie ORLENA czerwonego. nie leje MIXOLA bo nie chce mieć po prostu kłopotów. silnik łagodniej i ciszej pracuje, no i jakoś lepiej mi się jeździ wiedząc, że DELPHI jest troszkę przesmarowane. aha - mam zaślepiony EGR co troszkę poprawiło komfort pracy silnika, ale to inna historia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > To jest tylko depresator, zamiennikiem 2T jest to: SKAYDD jako depresator to sie kiepsko sprawuje podobnie jak i inne .. trzeba wlewać znacznie większą dawkę Natomiast ma inne właściwości w tym smarne, konserwujące i czyszczące .. A tu doktorat WPŁYW WNIEKTÓRYCH DODATKÓW DO PALIWANA PARAMETRY ROBOCZE WYSOKOPRĘZNEGO SILNIKA Z WTRYSKIEM BEZPOŚREDNIM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Mój Lani tyle zużywa (1l oleju na 2kkm) i nie kopci prawie wcale - jedynie para wodna jak się zrobi > chłodno... przy zużyciu 0,5l oleju na 1000km nie kopci!? Jest tylko jedno wytłumaczenie: kapie... ,o przepraszam, znaczy teren... Tak na marginesie, to spotkałem już kilka osób twierdzących, że ich auto nie kopci, a jechać za nimi się nie dało. Wiadomo, że nie będzie kopcił jak stary Trabant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > przy zużyciu 0,5l oleju na 1000km nie kopci!? > Jest tylko jedno wytłumaczenie: kapie... ,o przepraszam, znaczy teren... > Tak na marginesie, to spotkałem już kilka osób twierdzących, że ich auto nie kopci, a jechać za > nimi się nie dało. Wiadomo, że nie będzie kopcił jak stary Trabant. Nie wiem jak to możliwe ale accord VI gen kolegi żarł litr /1000 a może i więcej, bączka puszczał przy starcie a potem nic, z silnika nie kapało, a stojąc za nim jak stał odpalony nie było czuć gryzącego w oczy dymu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Nie wiem jak to możliwe ale accord VI gen kolegi żarł litr /1000 a może i więcej, bączka puszczał > przy starcie a potem nic, z silnika nie kapało, a stojąc za nim jak stał odpalony nie było > czuć gryzącego w oczy dymu... ale jak był obciążony to pewnie błękitne bączki puszczał, w czasie jazdy pewnie nie było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > ale jak był obciążony to pewnie błękitne bączki puszczał, w czasie jazdy pewnie nie było widać Zależy co masz na myśli pisząc o obciążeniu, bo nie raz nie dwa jeździłem za nim i nawet jak szybko ganialiśmy nic nie smużył ale chlejus był niezły, do tego licznikowe 230 (przy zakupie 150 i pewnie 230 miał realnie wtedy)+strzał przodem i tyłem. Ciekawe zestawienie...O dziwo 80 tysia przelatał bez większych awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > ale jak był obciążony to pewnie błękitne bączki puszczał, w czasie jazdy pewnie nie było widać zależy jak leży. Kiedyś miałem przyjemność jechać Mercedesem S-klasse z lat 60-tych, silnik po kapitalnym remoncie wykonany zgodnie z technologia producenta. Silnik standardowo olej żarł, z chwilą ruszenia puszczał bąka, poźniej nic nie było widać Auto nie żadne druciarstwo- na wystawie w Niemczech bodajże 2 czy 3 miejsce zajęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 Jechałem drugim autem za nim i na prawdę nic...sam nie potrafię tego wytłumaczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.