Polarny Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Dylemat w sumie mało ważny, ale zapytam. Jako że na zimę kupiłem stalowe felgi, postanowiłem dokupić do nich kołpaki w celu ochrony przed padającymi na śruby zabrudzeniami. Kolega kiedyś jeździł bez kołpaków i pewnego razu nie był w stanie ściągnąć koła na poboczu - to właśnie przez brak kołpaków, jak wyjaśnił mu przybyły na miejsce oponiarz z kilkukilowym młotem za pomocą którego umożliwił zdjęcie koła. Jako że kołpaki "oryginalne, firmowe, salonowe" są tak drogie, że to już nawet śmieszne nie jest, kupuję nieoryginalne. Prawie wszystkie mają jednak opcję w postaci emblematu marki, co je w jakiś upodabnia do oryginalnych. Czy zamówilibyście emblemat do kołpaków? Osobiście optowałbym przeciw, ale chcę poznać zdanie innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Mi do kołpaków dorzucił sprzedawca gratis wyglądają nieźle ale z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Czy zamówilibyście emblemat do kołpaków? Osobiście optowałbym przeciw, ale chcę poznać zdanie > innych. Jakbym już musiał jeździć na kołpakach to tak, zamówiłbym emblematy, aby jakoś upodobnić do fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > stanie ściągnąć koła na poboczu - to właśnie przez brak kołpaków, jak wyjaśnił mu przybyły na > miejsce oponiarz z kilkukilowym młotem za pomocą którego umożliwił zdjęcie koła. A wystarczyło nałożyć smaru miedziowego przed założeniem koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Jakbym jeździł na kołpakach to zdecydowanie nakleiłbym emblematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Czy zamówilibyście emblemat do kołpaków? Osobiście optowałbym przeciw, ale chcę poznać zdanie > innych. Gratuluję braku zmartwień w życiu, że masz czas na takie rozważania. Rób jak Ty uważasz, bo to Twój samochód. A emblemat nie świadczy o oryginalności tylko podkreśla markę. Jeśli Ci to pomoże, to na swoim pierwszym samochodzie- Wartburgu, miałem znaczek Mercedesa na tylnej klapie i BMW na kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 to ja założę odwrotnie, do BMW znaczek z Wartburg'a z tymi kołpakami to bujda jakaś, na zimę nie zakładałem bo i po co? żeby breja Ci się odkładała pomiędzy plastikiem a stalówką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Dylemat w sumie mało ważny, ale zapytam. > kołpaki w celu ochrony > Jako że kołpaki "oryginalne, firmowe, salonowe" są tak drogie, że to już nawet śmieszne nie jest, > kupuję nieoryginalne. Prawie wszystkie mają jednak opcję w postaci emblematu marki, co je w > jakiś upodabnia do oryginalnych. > Czy zamówilibyście emblemat do kołpaków? Osobiście optowałbym przeciw, ale chcę poznać zdanie > innych. Ja dokupiłem emblematy, tylko że mam kołpaki całoroczne, a znaczki musiały być, bo założyłem nowe na klapę, atrapę i kierownicę, więc aby całość była z jednej parafii - tak, przykleiłem. Ale mam kołpaki przykręcane śrubami koła, jeśli zrobisz za ładne kołpaki, a masz je na wcisk, to mogą (choć nie muszą) znaleźć nowego właściciela... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Kupując auto w salonie wziąłem również felgi stalowe z oponami zimowymi, kołpakami oraz śrubami do alusów i do stalówek. Kołpaki już mają wytłoczone logo forda. Komplet po negocjacjach: 1 850 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Zdecydowanie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Kupując auto w salonie wziąłem również felgi stalowe z oponami zimowymi, kołpakami oraz śrubami do > alusów i do stalówek. Kołpaki już mają wytłoczone logo forda. Komplet po negocjacjach: 1 850 > PLN. Tylko ile można wydawać chore pieniądze na ori kołpaki, po każdej kradzieży ? Szwagier jak kupił forda to równo jeden dzien cieszył sie ori kołpakami. W ASO zaśpiewali cenę, że aż prawie zszedł na zawał. Kupił w markecie i ma wylane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Zawsze można kupic używane kołpaki oryginalne. Tych marketowych nigdy nie zakladalem, a zawsze oryginaly - jakos lepiej wygladaja na danym samochodzie. Chociaz teraz to już zadnych nie używam. A używane nie sa wcale takie drogie jak nowe w ASO, a przecież i tak za chwile się trochę porysują itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 zamawiac.... ja swoich chronie jak moge poprzypinane sa trytytkami zeby nie odpadly chociaz jak komus sie bedzie nudzilo to i tak zajuma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Zawsze można kupic używane kołpaki oryginalne. Tych marketowych nigdy nie zakladalem, a zawsze > oryginaly - jakos lepiej wygladaja na danym samochodzie. Chociaz teraz to już zadnych nie > używam. > A używane nie sa wcale takie drogie jak nowe w ASO, a przecież i tak za chwile się trochę porysują > itp. Używane kołpaki, to pewnie można na na swoje nawet trafić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Dylemat w sumie mało ważny, ale zapytam. > Jako że na zimę kupiłem stalowe felgi, postanowiłem dokupić do nich kołpaki w celu ochrony przed > padającymi na śruby zabrudzeniami. Kolega kiedyś jeździł bez kołpaków i pewnego razu nie był w > stanie ściągnąć koła na poboczu - to właśnie przez brak kołpaków, jak wyjaśnił mu przybyły na > miejsce oponiarz z kilkukilowym młotem za pomocą którego umożliwił zdjęcie koła. > Jako że kołpaki "oryginalne, firmowe, salonowe" są tak drogie, że to już nawet śmieszne nie jest, > kupuję nieoryginalne. Prawie wszystkie mają jednak opcję w postaci emblematu marki, co je w > jakiś upodabnia do oryginalnych. > Czy zamówilibyście emblemat do kołpaków? Osobiście optowałbym przeciw, ale chcę poznać zdanie > innych. Smar miedziowy załatwi sprawę Ja miałem inny przypadek: poprzedni właściciel potraktował zaciski i styk tarczy z piastą farbą - podejrzewam, że założył koła jeszcze na świeżo . Koła nie do ruszenia, tylko brecha dała radę. Dobrze, że odkryłem to w czasie wymiany kół na zimowe, a nie na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Zawsze można kupic używane kołpaki oryginalne. Tych marketowych nigdy nie zakladalem, a zawsze > oryginaly - jakos lepiej wygladaja na danym samochodzie. Chociaz teraz to już zadnych nie > używam. > A używane nie sa wcale takie drogie jak nowe w ASO, a przecież i tak za chwile się trochę porysują > itp. Oryginały do VAGów są bardzo "liche". Spadają nawet podczas postoju, niestety najczęściej w ciemnościach i ciężko je później znaleźć. Najlepiej od razu poszukać na allegro, może jakiś uczciwy znalazca się akurat ogłasza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Oryginały do VAGów są bardzo "liche". Spadają nawet podczas postoju, niestety najczęściej w > ciemnościach i ciężko je później znaleźć. Najlepiej od razu poszukać na allegro, może jakiś > uczciwy znalazca się akurat ogłasza Ja jezdzilem sporo na oryginalnym kołpaku 16 cali i nie spadl Nadal je mam i nie wiem czy zakladac na stalówki na zime, czy bez kołpaków jeździć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Używane kołpaki, to pewnie można na na swoje nawet trafić Czyli sugerujesz ze Ci którzy sprzedają oryginalne kołpaki to na pewno złodzieje? Mi się wydaje ze sporo ludzi kupuje auta z salonu na kołpakach wlasnie, potem zmienia na alufelgi i kołpaki są niepotrzebne... Ja mam w/w kołpaki VW niepotrzebne i tez się zastanawiam czy nie sprzedać ich na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > A wystarczyło nałożyć smaru miedziowego przed założeniem koła. miedziowego czy miedzianego? jest jakaś różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > miedziowego czy miedzianego? jest jakaś różnica? Ja tam nie wiem. Mam jakiś w kolorze miedzi i takowy stosuję przy każdej zmianie kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > miedziowego czy miedzianego? jest jakaś różnica? różnica jest taka że to nie przez brak smaru nie można zdjąć koła tylko przez nieoczyszczenie kołnierza centrującego szczotką. Kolejna sprawa to dopierdzielanie pneumatem śrub. Ja już ostatnio to za każdym razem mówię żeby tylko załapali te śruby, wyciągam z bagażnika krzyżak i sam sobie wszystkie koła dokręcam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > różnica jest taka że to nie przez brak smaru nie można zdjąć koła tylko przez nieoczyszczenie > kołnierza centrującego szczotką. > Kolejna sprawa to dopierdzielanie pneumatem śrub. > Ja już ostatnio to za każdym razem mówię żeby tylko załapali te śruby, wyciągam z bagażnika krzyżak > i sam sobie wszystkie koła dokręcam. To słabo, powinieneś wyciągnąć dynamometryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Tylko ile można wydawać chore pieniądze na ori kołpaki, po każdej kradzieży ? Mam auto z kołpakami (pierwsze od 10 lat), już kupiłem na "marketówkach", rozleciały się i brzydkie były. Zamierzałem jeździć bez kołpaków, ale żona wierciła mi dziurę w brzuchu takoż postanowiułem kupić. Owszem udało się kupić bardzo przyzwoitej jakości nowe uniwersalne=nieoryginalne z nastoma wzorami do wyboru. Są naprawde b.dobrej jakości i trwałości i za chiny nie spadną. Ale wszelkie uniwersalne kołpaki mają jedną zasadniczą wadę: Są wypukłe. Bo muszą pasować i do volvo i do peżota i do skody i do toyoty, a np te ostatnie miewają mocno wystającą na zewnątrz wewnętrzną część felgi (okalającą śruby) Na moich citroenowych felgach wygląda to tak, że pomiędzy kołpakiem a felgą jest duża wolna przestrzeń (mimo, że nie są jeszcze z tych wypukłych najbardziej - niedaleko od płaskości). Wolałbym takie dopasowane do felgi, nie wypukłe, ale to już chyba tylko oryginały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > A wystarczyło nałożyć smaru miedziowego przed założeniem koła. teraz tak zrobilem. myslisz, ze to zabezpieczy przed niespodziankami na wiosne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Czyli sugerujesz ze Ci którzy sprzedają oryginalne kołpaki to na pewno złodzieje? Na pewno większość tak trzeba zakładać > Mi się wydaje ze sporo ludzi kupuje auta z salonu na kołpakach wlasnie, potem zmienia na alufelgi i > kołpaki są niepotrzebne... Nie słyszałem o takich dziwnych praktykach. Ja mam w/w kołpaki VW niepotrzebne i tez się zastanawiam czy nie > sprzedać ich na allegro Tylko po co je kupować, jeżeli i tak je ukradna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Nie słyszałem o takich dziwnych praktykach. Zrobiłem tak w dwóch samochodach - stalówki i kołpaki sprzedałem co dało mi konkretny pieniądz na zakup alu (fabrycznych). Zamawiając fabryczne dopłata wyniosłaby mnie tyle samo w jednym samochodzie i więcej pieniędzy w drugim niż kupując później, a do tego wleciała kasa za niepotrzebne już mi stalówki i kołpaki. Co do kołpaków to lubiłem mniejsze rozmiary kołpaków w Fiatach - były przykręcane ze śrubami co było wg mnie świetnym rozwiązaniem, nie odpadały, nie kradli a felga nie wyglądała jak pół piłki od kosza przez wystający kołpak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Nie słyszałem o takich dziwnych praktykach. Ja glownie o takich slysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Ja glownie o takich slysze. Stalówki jak i kołpaki zawsze zostawiałem na zimę, po kupnie alu. Chyba, że sprzedajesz stalówki i kupujesz drugi komplet alu na zimę, ale to chyba zdecydowana mniejszośc robi. Nie znam nikogo, kto kupujac auto na stalówkach i kołpakach, pozbywał się kołpaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > to ja założę odwrotnie, do BMW znaczek z Wartburg'a calkiem oryginalnie i obecnie zapewne trudniej zdobyc znaczek Wartburga niz beemki tez kiedys jezdzilem zima bez kolpaxow i tez mialem nielichy problem zeby kolo zdjac gdy zlapalem gume. Po zalozeniu kolpaxow z poworotem problemu juz nie bylo. Wiec cos w tym moze i jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Ja bym nie zamawiał. Inna sprawa, że nie do każdego kołpaka "podejdzie" taka naklejka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > teraz tak zrobilem. > myslisz, ze to zabezpieczy przed niespodziankami na wiosne? Powinno być łatwiej zdjąć koła, jeśli nie żałowałeś smaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Stalówki jak i kołpaki zawsze zostawiałem na zimę, po kupnie alu. Chyba, że sprzedajesz stalówki i > kupujesz drugi komplet alu na zimę, ale to chyba zdecydowana mniejszośc robi. Nie znam nikogo, > kto kupujac auto na stalówkach i kołpakach, pozbywał się kołpaków Generalnie dużo ludzi woli jezdzic na samych stalówkach bez kołpaków. Wiec kołpaki zdejmują i sprzedają lub chowają do garażu. A na lato oczywiście kupują alu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Generalnie dużo ludzi woli jezdzic na samych stalówkach bez kołpaków. Wiec kołpaki zdejmują i > sprzedają lub chowają do garażu. A na lato oczywiście kupują alu. Nie kumam, przecież ładne kołpaczki bez porównania lepiej wyglądają niz czarna, czasami pordzewiała felga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Dylemat w sumie mało ważny, ale zapytam. > Jako że na zimę kupiłem stalowe felgi, postanowiłem dokupić do nich kołpaki w celu ochrony przed > padającymi na śruby zabrudzeniami. Kolega kiedyś jeździł bez kołpaków i pewnego razu nie był w > stanie ściągnąć koła na poboczu - to właśnie przez brak kołpaków, jak wyjaśnił mu przybyły na > miejsce oponiarz z kilkukilowym młotem za pomocą którego umożliwił zdjęcie koła. > Jako że kołpaki "oryginalne, firmowe, salonowe" są tak drogie, że to już nawet śmieszne nie jest, > kupuję nieoryginalne. Prawie wszystkie mają jednak opcję w postaci emblematu marki, co je w > jakiś upodabnia do oryginalnych. > Czy zamówilibyście emblemat do kołpaków? Osobiście optowałbym przeciw, ale chcę poznać zdanie > innych. wystarczy dbać o to, by rudej nie było i nie będzie problemu. Przy każdej zmianie dwie minuty więcej poświęcam na czyszczenie i felgi same spadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Gratuluję braku zmartwień w życiu, że masz czas na takie rozważania. O żesz - to jakie trzeba mieć zmartwienia, żeby na takie rozważania nie mieć czasu? > A emblemat nie świadczy o oryginalności tylko podkreśla markę. Nie jestem przekonany, czy drobni złodziejaszkowie są tego samego zdania. > Jeśli Ci to pomoże, > to na swoim pierwszym samochodzie- Wartburgu, miałem znaczek Mercedesa na tylnej klapie i BMW > na kierownicy Ja nie z takich co to spojlery z łopaty do odśnieżania zakładają, tudzież naklejają na szybie napis "Pajonier" a na klapie "GTI". Jeżeli już, to do bmw dałbym znaczek wartburga - to byłoby faktycznie coś ciekawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiaterwiater Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Osobiście optowałbym przeciw, A mógłbyś sprecyzować dlaczego osobiście jesteś przeciw? Bardzo mnie ciekawią argumenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 tak szybko jak je założysz, tak szybko ściągniesz. Bynajmniej ja tak zrobiłem, pod kołpakiem zbierał się śnieg który jak się zbrylił nie miał którędy wypaść. Raz, że koła niemiłosiernie biły, to latające bryły lodu porysowały felgi i w efekcie ruda się na nich pojawiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > to właśnie przez brak kołpaków, jak wyjaśnił mu przybyły na miejsce oponiarz z kilkukilowym młotem I co młotem odkręcił te zardzewiałe śruby? Wiesz, że kołpaki nie sa hermetyczne i dostaje sie pod nie woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > różnica jest taka że to nie przez brak smaru nie można zdjąć koła tylko przez nieoczyszczenie > kołnierza centrującego szczotką. > Kolejna sprawa to dopierdzielanie pneumatem śrub. > Ja już ostatnio to za każdym razem mówię żeby tylko załapali te śruby, wyciągam z bagażnika krzyżak > i sam sobie wszystkie koła dokręcam. Jestś na pewno ulubieńcem gumiarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Jestś na pewno ulubieńcem gumiarzy wali mnie to czy mnie lubią. Szpilki kosztują 200zł, nie chce mi się kupować co pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > wali mnie to czy mnie lubią. Szpilki kosztują 200zł, nie chce mi się kupować co pół roku. To zmień gumiarza a nie robisz za niego robotę. Te pistolety maja regulację i można za ich pomocą dobrze przykręcić koło, potem powinien poprawić dynamometrycznym i masz spokój na cały sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > To zmień gumiarza a nie robisz za niego robotę. Te pistolety maja regulację i można za ich pomocą > dobrze przykręcić koło, potem powinien poprawić dynamometrycznym i masz spokój na cały sezon. Owszem mozna dobrze, ale nie w sezonie gdy za toba jest kolejka do wymiany opon. pneumantem byle jaki gumiarz objedzie Ci gwint w szpilce' po kilku sezonach bo nigdy nie spotkalem sie z takim ktory najierw lapie srube w piascie na kilka obrotow a pozniej dokreca pneumantem Zawsze jest tak ze klucz na max obroty, sruba do klucza i jazda. Mi juz tak 3 szpilki zalatwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 przebijam, felgę "przeciągnęli" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > To zmień gumiarza a nie robisz za niego robotę. Te pistolety maja regulację i można za ich pomocą > dobrze przykręcić koło, potem powinien poprawić dynamometrycznym i masz spokój na cały sezon. Święte słowa. Ale: pełnia sezonu: Scenka 1: stoję przy gumiarzu w czasie roboty, ten ma trzęsące się łapy i dowali. Scenka 2: gumiarz bierze auto za "kotarę" i ma wszystko w... wiadomo. Scenka 3: stoję przy gumiarzu (a przyznaj że nie często można), zgłaszam uwagi - teraz to mi dowali bankowo. Będziesz sprawdzał po nim? Scenka 4: to o czym piszesz. Ideał. Wielu gumiarzy przerobiłem i zawsze któraś śruba była tak do że masakra, nie wszystkie ale 1-ileś tam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Owszem mozna dobrze, ale nie w sezonie gdy za toba jest kolejka do wymiany opon. > pneumantem byle jaki gumiarz objedzie Ci gwint w szpilce' po kilku sezonach bo nigdy nie spotkalem > sie z takim ktory najierw lapie srube w piascie na kilka obrotow a pozniej dokreca pneumantem > Zawsze jest tak ze klucz na max obroty, sruba do klucza i jazda. > Mi juz tak 3 szpilki zalatwili Dlatego zawsze mam zimowe na osobnych felgach. Nie muszę stać w kolejce, zmieniam kiedy chce i przykrecam śruby z wyczuciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > I co młotem odkręcił te zardzewiałe śruby? Przecież piszę "nie mógł ściągnąć koła". Przyczyną był podobno brud, na który była narażona nieosłonięta felga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > A mógłbyś sprecyzować dlaczego osobiście jesteś przeciw? Bardzo mnie ciekawią argumenty. Żeby nie wyglądały na oryginalne. Mało rozgarnięty pijaczek, któremu akurat zabrakło trochę grosza, mógłby stwierdzić, że dobrze na nich zarobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > tak szybko jak je założysz, tak szybko ściągniesz. Bynajmniej ja tak zrobiłem, pod kołpakiem > zbierał się śnieg który jak się zbrylił nie miał którędy wypaść. Jeździłem 7 sezonów poprzednim autem w zimie z kołpakami. Tylko raz mi się zdarzyło, że śnieg się dostał pod kołpak i od razu wiedziałem kiedy - zbyt bliski przejazd obok zaspy. Ale jeżeli tym razem się stanie tak jak piszesz, to oczywiście je ściągnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.