Skocz do zawartości

Citroen C6


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

> Jeździł ktoś tym wynalazkiem?

> Znacie koszty utrzymania?

> Z którym silnikiem najlepiej szukać ?

> Znajomy szuka czegoś mega wygodnego i nietuzinkowej no i padł pomysł tego czegoś...

Znam kogoś kto ma i - jak twierdzi - na żadnego "mercedesa, audi czy bmw" by się nie zamienił.

2.7 hdi jest OK, zważywszy że moc praktycznie taka sama, ale elastyczność już niekoniecznie.

Kosztów nie znam, ale coś raz się tam popsuło - a auto jest piłowane niemiłosiernie. Jeżeli nie przeszkadza mały bagażnik (a właściwie jego brak) to jest to ciekawy pomysł. Na autocentrum c6 opinie ma bardzo dobre.

Zastanówcie się jeszcze nad infiniti albo lancią thema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego coraz bardziej skłaniamy sie ku 3.0 benzynie. Spali to to 15, ale prócz cewek to nie

> znalazłem nic złego o tym silniku, ot zwykła Vka

w ostatnim motorze jest opis uzywanego c6.

wnioski sa mi,in takie ze najbezpieczniej wybrac 3.0 v6, sporo pali ale mało awaryjny.

a diesli to albo 2.2hdi z manualem (serwis tanszy niz v6) albo jak kogos stac to 3.0 v6hdi.

wersja 2,7 jest okreslana jako podwyzszonego ryzyka. byl o nim krótki art w ostatnim auto swiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla nich każdy silnik z turbo to już jest wysokiego ryzyka. Czasami mam wrażenie, że tam pracują

> same gimbusy.

Silniki z turbo zazwyczaj są wyższego (niekoniecznie wysokiego) ryzyka niż wolnossące - mają dodatkowy osprzęt, więc ryzyko awarii jest statystycznie większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hellou!

> Jeździł ktoś tym wynalazkiem?

> Znacie koszty utrzymania?

> Z którym silnikiem najlepiej szukać ?

> Znajomy szuka czegoś mega wygodnego i nietuzinkowej no i padł pomysł tego czegoś...

> Pozdro!

Kumpel dopiero co kupił, jeszcze rejestracja przed nim, ale będę jego wiernym kibicem, więc będę wiedział co i jak zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla nich każdy silnik z turbo to już jest wysokiego ryzyka. Czasami mam wrażenie, że tam pracują

> same gimbusy.

Ale wiesz, mam 2.2 HDI i on też ma turbo! Widocznie w tym 2.7 jest coś jeszcze, co stawia go tak a nie inaczej smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A C5 by nie wystarczyło? Auto dużo częściej spotykane.

To nie kwestia potrzeb zapewne ale czegos wiecej niz pospolitosc na drogach.

Szczerze to C6 kawał pieknego auta (bagaznik mozna olac) jedyne co mi sie nie podoba to ta szczelina z zegarami ala jais XM czy inne staruszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jechałęs już tym ?

> Diesla czy benzyne kupił.

> Teraz tak allegro przeglądamy i z kupnem benzyny to problem bedzie O.o

Diesel bodajże 2.2 HDi w full wypasie, łącznie z HUD-em...Na dniach będzie można tym po naszych drogach jeźdzć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silniki z turbo zazwyczaj są wyższego (niekoniecznie wysokiego) ryzyka niż wolnossące - mają

> dodatkowy osprzęt, więc ryzyko awarii jest statystycznie większe.

W takim C6 ryzyko jest podwójne, bo dwie turbodmuchawki tam siedzą zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie trzymal z dala od takich wynalazkow.... problematyczne to bardzo w utrzymaniu, czesto sie psuje... jezdzilem na szkoolenia do citroena do warszawy na pulawskiej i jezdzily tam dwie c6, kierownik serwisu mowil mi ze maja dla nich nawet juz miejsca parkingowe zarezerwowanei nazywaja je strazniczkami parkingu... bo nie ma tygodnia zeby nie byly w serwisie grinser006.gif

p.s malo zamiennikow jest do tego modelu a ceny niektorych ori czesci sa duuuze grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hellou!

> Jeździł ktoś tym wynalazkiem?

> Znacie koszty utrzymania?

> Z którym silnikiem najlepiej szukać ?

> Znajomy szuka czegoś mega wygodnego i nietuzinkowej no i padł pomysł tego czegoś...

> Pozdro!

imho masakra smile.gif

silniki 2,7 to kicha straszliwa rozlatują się, znaczy się korba wychodzi bokiem. ja bym szukał silnika 2,2 175km ( biturbo)- - kolega z pracy ma takiego i jakoś to się toczy.

auto wygodne ale części masakrycznie drogie używki w dobrym stanie ze świeca szukać wink.gif

Dużo egzemplarzy w PL to śmietniki a doprowadzić to do stanu użyteczności często przekracza wartość auta wink.gif

np Reflektry nowe kosztują 5tyś wink.gif

zderzak tył 4,2tyś,

maska 3,5tyś

składaliśmy takiego w robocie z pół roku temu no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To samo z 1.2 TSI - bardzo dobre silniki, ale gimbusy z AK wiedza lepiej...

kiedyś w jakimś motorze czy innym autoświecie był artykuł o używanym Fiacie Bravo. Polecali diesle i wolnossące benzynowe 1.4 (które są okropnie mułowate). T-Jety odradzali, że drogie w eksploatacji. Nie wytrzymałem i napisałem do nich maila z pytaniem czemu piszą takie bzdury, czemu polecają skomplikowane diesle, a prostego benzyniaka z prostym turbo odradzają. Naprawdę w tym silniku nie ma nic skomplikowanego, nawet bezpośredniego wtrysku. Ot, zwykły benzyniak, z małą turbosprężarką o stałej geometrii.

O dziwo nawet mi odpisali. Coś w tonie takim, czy wiem, że mój T-Jet też ma koło dwumasowe (normalnie masakra, od tego czasu nie mogę spać z tą świadomością hehe.gif ) i też może być drogi w serwisowaniu. Więcej żadnych konkretów.

Na razie jedyna rzecz przy standardowym serwisie, która jest droższa niż w wolnossącym, to świece. Komplet kosztuje 200pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedyś w jakimś motorze czy innym autoświecie był artykuł o używanym Fiacie Bravo. Polecali diesle

> i wolnossące benzynowe 1.4 (które są okropnie mułowate). T-Jety odradzali, że drogie w

> eksploatacji. Nie wytrzymałem i napisałem do nich maila z pytaniem czemu piszą takie bzdury,

> czemu polecają skomplikowane diesle, a prostego benzyniaka z prostym turbo odradzają. Naprawdę

> w tym silniku nie ma nic skomplikowanego, nawet bezpośredniego wtrysku. Ot, zwykły benzyniak,

> z małą turbosprężarką o stałej geometrii.

> O dziwo nawet mi odpisali. Coś w tonie takim, czy wiem, że mój T-Jet też ma koło dwumasowe

> (normalnie masakra, od tego czasu nie mogę spać z tą świadomością ) i też może być drogi w

> serwisowaniu. Więcej żadnych konkretów.

> Na razie jedyna rzecz przy standardowym serwisie, która jest droższa niż w wolnossącym, to świece.

> Komplet kosztuje 200pln.

Ze wszystkim się zgadzam i potwierdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłem przez tydzień Golfem 7 z takim silnikiem po mieście. Rewelacja.

> mar00ha

Ano właśnie - ja też nie narzekam. Na autostradę się nie nadaje, ale w pozostałych przypadkach stosunek mocy do spalania jest rewelacyjny.

Łańcuszek rozrządu mogli co prawda od początku dobry dać, ale po gwarancji wymienili na własny koszt, nie chowali głowy w piasek - więc nie jestem na to jakiś strasznie zły smile.gif

A tutaj jest mega nagonka na ten silnik. Nie trzeba więc bluzgać, że na AŚ gimbaza, jak AK też swoje za skórą ma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ano właśnie - ja też nie narzekam. Na autostradę się nie nadaje, ale w pozostałych przypadkach

> stosunek mocy do spalania jest rewelacyjny.

> Łańcuszek rozrządu mogli co prawda od początku dobry dać, ale po gwarancji wymienili na własny

> koszt, nie chowali głowy w piasek - więc nie jestem na to jakiś strasznie zły

> A tutaj jest mega nagonka na ten silnik. Nie trzeba więc bluzgać, że na AŚ gimbaza, jak AK też

> swoje za skórą ma....

Pisałem już nie raz, ale co mi szkodzi grinser006.gif

Mam 1.2 TSi w Octavi

Spalanie od początku do dziś czyli około 23 tys km średnio około 6.5 l/100, maksymalne z całego tankowanie 7,3 minimalne 4,7

Prędkość max osiągnięta 210 licznikowe, spokojnie starcza do jazdy z prędkościami autostradowymi. Moc w serii zmierzona na profesjonalnej hamowni 119 KM/ 183 Nm

Silnik daje radę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisałem już nie raz, ale co mi szkodzi

> Mam 1.2 TSi w Octavi

> Spalanie od początku do dziś czyli około 23 tys km średnio około 6.5 l/100, maksymalne z całego

> tankowanie 7,3 minimalne 4,7

> Prędkość max osiągnięta 210 licznikowe, spokojnie starcza do jazdy z prędkościami autostradowymi.

> Moc w serii zmierzona na profesjonalnej hamowni 119 KM/ 183 Nm

> Silnik daje radę

z serii 1.2 TSI 105 KM taki bonus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ładnie licznik przekłamał, aż o 30 km/h

Tak wiem, tylko w Skodzie przekłamuje w innych markach zwłaszcza w Fiacie jest precyzyjny jak skalpel, ba nawet przekłamuje w drugą stronę i taki Fiat gdy jedzie 150 km/h w rzeczywistości pruje co najmniej 180 .....

ok.gif

Przy okazji pomiar robiony na 5 biegu resztę sobie przelicz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczac, wystarcza, ale nie znaczy, ze to wlasciwy silnik do takiej jazdy

Jazda autostradowa w rozsądnym stylu to dla mnie prędkości do 150-160 Km/h a to żaden wyczyn czy wysiłek dla 1.2 TSi, przy okazji spalanie też jest bardzo akceptowalne, ale co kto lubi ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.