bjo1 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Który z nich jako Nowy? Jakie plusy i minusy owych samochodów? Trasa/Miasto, 50/50 przebieg roczny 30kkm, 98% tras pokonywanych tylko przez kierowce. BMW 116KM z dodatkowymi opcjami okolice 113kzł Honda 120KM z opcjami okolice 102kzł (nadwozie htb) Citroen 110KM + opcje okolice 92kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Który z nich jako Nowy? Jakie plusy i minusy owych samochodów? > Trasa/Miasto, 50/50 przebieg roczny 30kkm, 98% tras pokonywanych tylko przez kierowce. > BMW 116KM z dodatkowymi opcjami okolice 113kzł > Honda 120KM z opcjami okolice 102kzł (nadwozie htb) > Citroen 110KM + opcje okolice 92kzł. najmniej straci na wartosci i da najwiecej frajdy z jazdy bmw dodatkowo w bmw mozna kupic darmowe przeglądy (wraz z czesciami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > dodatkowo w bmw mozna kupic darmowe przeglądy (wraz z czesciami) To samo ma w ofercie Citroen. tyle że IMO opłaca sę to przy dużych przebiegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Myślę podobnie o BMW, ale w głowie też Honda jak ona mają się z dieslami ? Wartość chyba strasznie spaść nie powinna, a samochód będzie użytkowany pewnie przez właściciela maks 3 lata... (czyli spadek wartości tak, czy inaczej spory) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Myślę podobnie o BMW, ale w głowie też Honda jak ona mają się z dieslami ? > Wartość chyba strasznie spaść nie powinna, a samochód będzie użytkowany pewnie przez właściciela > maks 3 lata... (czyli spadek wartości tak, czy inaczej spory) Ten 1.6 to nowy silnik, wiec ciezko cos wiecej na jego temat. Wczesniej mieli 1.7 na bazie Isuzu/GM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Ten 1.6 to nowy silnik, wiec ciezko cos wiecej na jego temat. Wczesniej mieli 1.7 na bazie > Isuzu/GM. a ten dtec to typowa Honda montowana tylko w ich samochodach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > a ten dtec to typowa Honda montowana tylko w ich samochodach ? Nie wiem dokladnie, natomiast jakos niedawno sie chwalili tym silnikiem, wiec to pewnie ich produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > a ten dtec to typowa Honda montowana tylko w ich samochodach ? tak, to ich produkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 >Wczesniej mieli 1.7 na bazie Isuzu/GM. i średnio się sprawował, lubił sobie stracić moc bez przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Jak dobrzy wyczytałem to sprzęgło bez "dwu-masu", silnik aluminiowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > To samo ma w ofercie Citroen. tyle że IMO opłaca sę to przy dużych przebiegach. tylko, ze w przypadku pakiety BMW Inclusive Plus na 5lat / 100tys km to koszt - 5100zł, a Citroen Freedrive Plus na 5 lat / 100tys km to koszt 13600zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Ja bym brał Citroena. Można się wyróżnić, jest elegancki no i 20k zł różnicy w cenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > tylko, ze w przypadku pakiety BMW Inclusive Plus na 5lat / 100tys km to koszt - 5100zł, > a Citroen Freedrive Plus na 5 lat / 100tys km to koszt 13600zł ladnie to odzwierciedla koszt utrzymania tych aut... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Który z nich jako Nowy? Jakie plusy i minusy owych samochodów? > Trasa/Miasto, 50/50 przebieg roczny 30kkm, 98% tras pokonywanych tylko przez kierowce. > BMW 116KM z dodatkowymi opcjami okolice 113kzł > Honda 120KM z opcjami okolice 102kzł (nadwozie htb) > Citroen 110KM + opcje okolice 92kzł. Osobiście nie wydałbym ok 100tys zł na żaden z tych samochodów. Powiedz jeszcze jak długie trasy będziesz średnio tym samochodem jeździł. Na Twoim miejscu poszedłbym obejrzeć każdy z nich i wybrał ten w którym najlepiej będziesz się czuł i będzie że tak powiem najbardziej przyjazny kierowcy (wygodna pozycja, ilość dostępnych schowków, cupholder-ów, dobrze wyciszony itp itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Który z nich jako Nowy? Jakie plusy i minusy owych samochodów? Leasing? czy zakup prywatny? koniecznie diesel? ja bym wziął benzynę 1.8 to 18tyś taniej niz diesel, koszt serwisu tez mniejszy i mniej rzeczy moze sie zepsuć. takze biorac pod uwage cene zakupu/ serwisu/ paliwapb wychodzi taniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > ladnie to odzwierciedla koszt utrzymania tych aut... Poczekaj, pakiet Citroena obejmuje przedłużenie gwarancji na 5 lat/100 tys plus serwis i części, a pakiet BMW za 5kPLN nie przedłuża gwarancji, jest to jedynie robocizna za wymianę części eksploatacyjnych, w BWM standardowo części zawarte są w cenie pojazdu jako pakiet Sevice Inclusive. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > tylko, ze w przypadku pakiety BMW Inclusive Plus na 5lat / 100tys km to koszt - 5100zł, > a Citroen Freedrive Plus na 5 lat / 100tys km to koszt 13600zł Tyle że Citroen Freedrive Plus = BMW Inclusive Ultimate. Ile kosztuje pakiet Ultimate? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Nowy - zakup prywatny, tak koniecznie diesel, trasy możliwe tygodniowo 500km, a i 2000km. Niech będzie ze przebieg roczny to 30-40kkm. (na 80% gotówka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 VW za około 4000 zł daje 5 lat /150kkm pełnej gwarancji, oczywiście bez części. Ale to raptem trochę oleju i filtrów + jakieś świece i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > a ten dtec to typowa Honda montowana tylko w ich samochodach ? tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Który z nich jako Nowy? Jakie plusy i minusy owych samochodów? > Trasa/Miasto, 50/50 przebieg roczny 30kkm, 98% tras pokonywanych tylko przez kierowce. > BMW 116KM z dodatkowymi opcjami okolice 113kzł > Honda 120KM z opcjami okolice 102kzł (nadwozie htb) > Citroen 110KM + opcje okolice 92kzł. Auta klasy C za takie pieniądze? Co w nich jest takiego że tyle kosztują? Serio pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > VW za około 4000 zł daje 5 lat /150kkm pełnej gwarancji, > oczywiście bez części. > Ale to raptem trochę oleju i filtrów + jakieś świece i tyle. Przebijam - dla C4 5lat/100kkm samej gwarancji to 2930PLN minus 20% rabatu jeśli kupujesz kontrakt wraz z autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Który z nich jako Nowy? Jakie plusy i minusy owych samochodów? > Trasa/Miasto, 50/50 przebieg roczny 30kkm, 98% tras pokonywanych tylko przez kierowce. > BMW 116KM z dodatkowymi opcjami okolice 113kzł > Honda 120KM z opcjami okolice 102kzł (nadwozie htb) > Citroen 110KM + opcje okolice 92kzł. Zamiast 116d bierz 116i Spalanie takie samo , wrażenia z jazdy nie porównywalne na korzyść silnika benzynowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > ladnie to odzwierciedla koszt utrzymania tych aut... To odzwierciedla chęć wydojenia każdej złotowki od klienta przez producenta samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Zamiast 116d bierz 116i > Spalanie takie samo , wrażenia z jazdy nie porównywalne na korzyść silnika benzynowego Już widzę, jak 116i pali po 6-6,5L po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Już widzę, jak 116i pali po 6-6,5L po mieście. Jechałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Jechałeś ? Tak. I jeżdżąc po Wrocławiu, bez przesadnych korków, zrobiłem w godzinę 30km i wg komputera średnie spalanie wyniosło prawie 9,5L/100km. Jeździłem normalnie, a nie na zasadzie gaz-hamulec. Więc w życiu nie uwierzę, że to spali tak jak diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Tak. I jeżdżąc po Wrocławiu, bez przesadnych korków, zrobiłem w godzinę 30km i wg komputera średnie > spalanie wyniosło prawie 9,5L/100km. > Jeździłem normalnie, a nie na zasadzie gaz-hamulec. Więc w życiu nie uwierzę, że to spali tak jak > diesel. Po Warszawie pali 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Po Warszawie pali 7 Chyba tylko przy ciągłej jeździe dwupasmówkami. Ale to mało przypomina cykl miejski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Chyba tylko przy ciągłej jeździe dwupasmówkami. Ale to mało przypomina cykl miejski. Nowe 118d 112KM z manualem jakbym oszczędnie nie próbował jeździć paliło po W-wie 8.5L/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Ja bym brał Citroena. Można się wyróżnić, jest elegancki no i 20k zł różnicy w cenie... wyróżnić się kompaktem wśród kompaktów? JA bym w życiu nie pomyślał ze taka cytryna kosztuje 100kzł, jak sie na to patrzy to wygląda jak coś za max 40-50kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > wyróżnić się kompaktem wśród kompaktów? JA bym w życiu nie pomyślał ze taka cytryna kosztuje > 100kzł, jak sie na to patrzy to wygląda jak coś za max 40-50kzł DS3 to nawet nie jest kompakt, chyba ze autorowi chodzilo o DS4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Chyba tylko przy ciągłej jeździe dwupasmówkami. Ale to mało przypomina cykl miejski. Nie. Przy normalnej jeździe. Około 400 km po Warszawie , średnia wyszła około 7 litrów ale pod koniec cyklu było sporo korków. 118d będzie palił tyle samo albo więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Nie. Przy normalnej jeździe. > Około 400 km po Warszawie , średnia wyszła około 7 litrów ale pod koniec cyklu było sporo korków. > 118d będzie palił tyle samo albo więcej Coś mi tu nie gra. Masz w stopce miejscowość podwarszawską więc zakładam,że codziennie z niej dojeżdzasz do pracy? To już robi kilkanascie-kilkadziesiąt procent trasy po drogach, na których nie ma permanentnego korka, co z kolei pozwala "zakonserwować" spalanie na niewygórowanym poziomie. Pozdrawiam krajana z Nowodworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Tak. I jeżdżąc po Wrocławiu, bez przesadnych korków, zrobiłem w godzinę 30km i wg komputera średnie > spalanie wyniosło prawie 9,5L/100km. > Jeździłem normalnie, a nie na zasadzie gaz-hamulec. Więc w życiu nie uwierzę, że to spali tak jak > diesel. Jak zwykle klasyczne niescislosci i jak to diesel malo pali, a benzyna duzo. A ja mam ten komfort, ze mialem jako dupowoza turbodiesla, teraz mam turbobenzyne, uzywam ich w zasadzie do identycznych dojazdow, po identycznych trasach. I generalnie wg komputerow pokladowych spalanie wychodzi okolo 1.5l/100km na korzysc diesla. Fakt, ze byl ciezszy rekompensuje pewnie to, ze benzyna jezdze nieco bardziej entuzjastycznie, bo duzo lepiej skreca i hamuje. Moce porownywalne (diesel nieco slabszy). Ot, taka praktyka z ponad 50kkm po Warszawie i okolicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Dzięki Szanownym za odpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.