CZUCZU Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Siostra nawet nie wie gdzie ma przycisk 4x4.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > 10 lat temu to był 2003/2004 a nie 99. > I porównaj ceny odpowiadających samochodów. Felicji blizej chyba do fabii? > Poza tym nie bierzesz pod uwagę utraty wartości pieniądza. > I szybko ta różnica z 3 razy stopnieje. > Poza tym w te 90 tys. to najtańsza wersja? Z reszta teraz w najtańszej dostajesz wiele wiecej w > standardzie. Zrobiłem sobie konfiguracje astry sedan, którą kupiłem w 2004tym za 60 tyś, teraz taka kosztuje 69 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > Niektórym Laguny II się wcale nie psują. urban legend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Dokladnie tak. Jedyne co to ten marketing niezawodnosci Toyoty, ktory ciagle pokutuje a jest > zwyczajna bzdura. IMVHO nie do konca, kazdemu zdarza sie niewypal, chodzi o podejscie... Tak z ostatnich 10 lat - wszystkie auta kupione jako nowe -2005 - HiLux 4WD - 4.0l V6 - zrobilem 189k km w 2.5 roku - awari ZERO, nic , nada. Od service do service co 10 k km - sprzedalem za $20k jeszcze[ok[...] A jedna awaria, recall na mocowanie bullbar - oryginalny Toyota - wymienili mocowanie[...] -2006 - HiLux 2WD - 4.0l V6 - 120 k km w 3.5 roku - awarie - zero. Naprawy - wydawalo mi sie, ze tray (paka) siadala z jednej strony, zmierzylem roznica 20mm, naprawili[...] -2009 - Kluger 3.5l V6 110 k km - 3 lata, awari zero. Usterki:: -idiotyczny design - przy 80 k km wymieniaja filter paliwa, zeby wymienic filter trzeba ... wyciagnac bak. Nie dalo sie - wycieli - zalozyli nowy bak[...] - stukanie z kierownicy - auto juz PO GWARANCJI - service 100k km zrobiony po 103k km - wymiana drazka kierownicy NA GWARANCJI[...] Poszedl do ludzi i dalej widze, ze [...] - 2012 FJ 4.0l V6 - dzis juz 50 k km. Usterki: -GPS padu, lubil sie resetowac czasami raz, dwa dziennie - potem znowu nic przez miesiac ... - wymieniony na gwarancji - sami zaproponowali, ja chcialem nowa SD card, -Trzy razy zabraklo mi benzyny po sordku niczego, dodatkowe x x 20l siedzialo na dachu i nie chcialo mi sie zatrzymac - po trzcim razie "fuel sender" powiedzial w jednym baku - czyli nie wskazywal kiedy jest niski poziom benzyny... - wymienony na gwarancji ... -2012 - Aurion 3.5l V6 - juz 16 k km[...] Usterki: - tluczacy sie sunroof doprowadajacy Missus Ozi do szalu. Poprawiony przy 10 k km, wyjety - wsadzony z powrotem ... Miesiac pozniej 15 k km - zamowiony nowy [...] -2012 - Land Cruiser 4.5l V8 Diesel - tu najbardziej sie obawiam co bedzie - ciut ponad 10 k km - jak narazie nic .Pierwzy service zrobiony -2012 Prado 3.0l TD - jak narazie nic - auto ma 4 k km[...] Wiec jak widzisz, nigdy wiekszego problemu nie mialem, a jak byl to prawnie i szybko sie tym zainteresowano i upewniono, ze klient jest usatysfakcjonowany ... Z doswiadczenia wiem, ze jaka kolwiek narzekanie na dealer-a do TMC Oz konczy sie szybka akcja - gdzie jesli klient ma racje - zawsze jest wygranym, a service manager traci bonus w robocie[...] Z innych Toyota ktore mialem, Corolla - zegarek wypad po 1 k km , naprawili, Echo, tylne zawieszenie wymienili po 60 k km bo stukalo ... Wiec - moze po prostu zle trafiles ... lub PL specyfik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > a co ty miales za Toyke, bo jakos mi to umkneło? Nie mialem na szczescie zadnej. Mialem Lotusa z 2ZZ. I wszystko co w nim bylo brytyjskie dzialalo nalezycie i bylo w porzadku. A wszystko co sygnowane Toyota bylo syfiaste. Ot taki maly paradoks Poza tym pracowalem kiedys w Toyocie...znam pare tematow od wewnatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Wiec - moze po prostu zle trafiles ... lub PL specyfik? Raczej Twoje zestawienie jest specyficzne - wiekszosc tych aut to typowe, proste jak budowa cepa woly robocze z totalnie niewysilonymi motorami. To musi byc dlugowieczne, podstawowa cecha takich sprzetow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Wczoraj 3 letnia ravka siostry przy przebiegu niecałych 60 tysięcy wyzionęła ducha. Spaliło się na > trasie sprzęgło przy prędkości 90 na godzinę. Żeby przez tak krótki okres i tak mały przebieg zajechać sprzęgło to trzeba być prawdziwym mistrzem. Według mnie styl jazdy jest powodem tego, że sprzęgło się szybko zużywa. > Auto jechało stałą prędkością, w pewnym momencie > smród i laweta.. A co się działo wcześniej. Może częste manewry na półsprzęgle i z wysokimi obrotami silnika? Może jazda z nogą na pedale sprzęgła. Może ogólny, agresywny styl jazdy? > Siostra nareszcie się wyleczyła z ravki. Jak nie amortyzatory do wymiany co > 20 tysięcy, A co się stało, że stwierdzono konieczność wymiany amortyzatorów? Bo według mnie jeżeli nie ma widocznego porządnego wycieku i broczenia olejem to wymiana jest tylko naciąganiem klienta. Nawet lekkie zapocenie nie kwalifikuje od razu amortyzatora do wymiany. > to pompa wody do wymiany po dwóch latach, lakier jak ze zdrapki tak się łatwo > rysuje To kwestia indywidualnych odczuć. Dla jednego jedna rysa to już "lakier do bani", a dla innego nawet matowy samochód nie robi różnicy, byle nie rdzewiało. > Przy okazji wyszło że tarcze hamulcowe zmieniane przy 40 tysiącach są całkowicie starte bo zaciski > przednie słabo odbijają. To czy tarcze są starte i jak też zależy od tego jaki kit wciśnie mechanik klientowi. zużycie hamulców zależy też - co wspominałem wcześniej - od stylu jazdy kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 amory zmieniane na gwarancji dwa razy a teraz na koszt siostry i prblem minął bo te z aso jakieś chińskie. A lakier taki że kiedyś ryse paznokciem zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Czuczu, Ravka twojej siostry to rocznik 2009 z silnikiem 177km ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > amory zmieniane na gwarancji dwa razy a teraz na koszt siostry i prblem minął bo te z aso jakieś > chińskie. Ale jaki był powód wymiany? Z wszystkich wylał się olej, były plamy pod samochodem? Wiele razy chciano mnie naciągnąć na wymianę amortyzatorów, bo "panie toż to już ponad 10 lat i trza wymienić". A ja zawsze mówię, że nic nie wycieka, tłumią i nie chcę by je wymieniano. Amortyzator jest do wymiany wtedy gdy olej się z niego wylał, jest cały mokry i absolutnie nic nie tłumi czyli po prostu czy amortyzator jest czy go nie ma to samochód tak samo się zachowuje, a koła podczas jazdy podskakują jak igła w maszynie do szycia. > A lakier taki że kiedyś ryse paznokciem zrobiłem Jak się postarasz to każdy lakier zarysujesz paznokciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > 10 lat temu to był 2003/2004 a nie 99. > I porównaj ceny odpowiadających samochodów. Felicji blizej chyba do fabii? > Poza tym nie bierzesz pod uwagę utraty wartości pieniądza. > I szybko ta różnica z 3 razy stopnieje. octavia kosztowała wtedy góra 50 kzł > Poza tym w te 90 tys. to najtańsza wersja? Z reszta teraz w najtańszej dostajesz wiele wiecej w > standardzie. totalny golas, nawet centralnego nie mam o klimie w manualu mogę tylko pomarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 prawe wylane, auto szutru niewidziało nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Czuczu, Ravka twojej siostry to rocznik 2009 z silnikiem 177km ? nie 150 koni już 2010 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 W tej co moją małżonka jeździ to z pompy wody mały wyciek był, ale to jakoś kosztami nie powalało, dosyć tania wymiana była, ale amorki tylne na ostatni przeglądzie zakwalifikowali do wymiany, nic nie ciekną ale tłumią słabo. Z tymi pompami to dosyć częsty problem bo i u kolegi też się posypała. Mimo to autko uważam za bardzo fajne z dosyć dynamicznym silnikiem, w tej mojej jest 177km. i 400nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Nie mialem na szczescie zadnej. Mialem Lotusa z 2ZZ. I wszystko co w nim bylo brytyjskie dzialalo > nalezycie i bylo w porzadku. A wszystko co sygnowane Toyota bylo syfiaste. Cos z nim dalej robiles po awarii? W sumie mogla to byc dobra okazja na swapa na jakies K20 / K24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Cos z nim dalej robiles po awarii? W sumie mogla to byc dobra okazja na swapa na jakies K20 / K24 Zastanawialem sie bardzo powaznie. W koncu jednak odpuscilem temat, naprawilem, wyjalem te pare zabawek, ktore do niego kupilem i sprzedalem jako serie. Meczyl mnie ten samochod...jedno z tych marzen, ktore po spelnieniu okazalo sie mocno rozczarowujace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Poza tym pracowalem kiedys w Toyocie...znam pare tematow od wewnatrz A gdzie indziej pracowałeś, dla porównania? Kurde słyszałem już tyle złych opinii od osób które pracowały w Toyocie a tymczasem klienci jacyś zadowoleni. Weź się podziel, o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > A gdzie indziej pracowałeś, dla porównania? Kurde słyszałem już tyle złych opinii od osób które > pracowały w Toyocie a tymczasem klienci jacyś zadowoleni. Weź się podziel, o co chodzi. W zadnej wiecej motoryzacyjnej firmie poza Toyota nie pracowalem. Dlatego nie wiem jak to wyglada w Hondzie czy BMW na przyklad. Ale przypuszczam, ze podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Zastanawialem sie bardzo powaznie. W koncu jednak odpuscilem temat, naprawilem, wyjalem te pare > zabawek, ktore do niego kupilem i sprzedalem jako serie. Meczyl mnie ten samochod...jedno z > tych marzen, ktore po spelnieniu okazalo sie mocno rozczarowujace. Chyba 'nie ma tego zlego...' tym bardziej ze taki swap P&P by raczej nie byl - kilka workow pieniedzy na start a nastepnie sporo czasu i zabawy na dopracowanie wszystkiego w 100%. Duzym plusem bylby ofc posiadany know-how w zakresie modzenia K-serii natomiast pytanie czy robienie tego po raz drugi dalo by taka sama frajde... ja z zabawy z pierwszym B16 mam wspomnienia, natomiast z drugim juz niekoniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Żeby przez tak krótki okres i tak mały przebieg zajechać sprzęgło to trzeba być prawdziwym > mistrzem. Według mnie styl jazdy jest powodem tego, że sprzęgło się szybko zużywa. Od stylu jazdy, a raczej ruszania zależy szybsze starcie tarczy. Jeśli sprzęgło padło przy 90km/h to raczej bym obstawiał uszkodzenie łożyskowania, mocowania tarczy a nie samej tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Chyba 'nie ma tego zlego...' tym bardziej ze taki swap P&P by raczej nie byl - kilka workow > pieniedzy na start a nastepnie sporo czasu i zabawy na dopracowanie wszystkiego w 100%. Nawet paradoksalnie calkiem P&P - oczywiscie duzo zabawy z kabelkologia, dorobienie polosi na zamowienie itp. ale akurat jesli idzie o orientacje silnika/skrzyni i umiejscowienie osprzetu to K20 jest duzo blizej do Lotusa z 2ZZ niz tych z motorownia Rovera. Worki pieniedzy plus zabawa w dopracowanie oczywiscie tak, tego sie uniknac nie da. > czy robienie > tego po raz drugi dalo by taka sama frajde... ja z zabawy z pierwszym B16 mam wspomnienia, > natomiast z drugim juz niekoniecznie Wydaje mi sie identycznie. Ja to juz raz robilem, drugi raz byc takim inwestorem chyba mi sie nie chce. Albo po prostu sie zestarzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Moi mechanicy twierdzą, że E12 to ostatnie dobre Toyoty... Ale takie gadanie to się często słyszy o > różnych samochodach. E12 różnymi sztukami przejeździłem pewnie pod 150kkm. Niektóre dobijały do 400kkm. Auta w 95% bezawaryjne. Jeden jedyny raz w trasie padła mi cewka. Oleju nie zużywały, wszystkie to były 1.4 VVTI. Genialne w swojej prostocie samochody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > E12 różnymi sztukami przejeździłem pewnie pod 150kkm. > Niektóre dobijały do 400kkm. > Auta w 95% bezawaryjne. Jeden jedyny raz w trasie padła mi cewka. > Oleju nie zużywały, wszystkie to były 1.4 VVTI. Genialne w swojej prostocie samochody. Moja E12 1,6 taka nie była. Brała olej; po naprawie przejechałem 7 tys. i nie bierze. Za to ostatnio wymieniłem prawy przedni czujnik ABS. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Raczej Twoje zestawienie jest specyficzne - wiekszosc tych aut to typowe, proste jak budowa cepa > woly robocze z totalnie niewysilonymi motorami. To musi byc dlugowieczne, podstawowa cecha > takich sprzetow. Bo takie silniki powinno się stosować a nie silnik kosiarki z 200KM a potem lament że turbo, że wtryski że to że tamto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Bo takie silniki powinno się stosować a nie silnik kosiarki z 200KM a potem lament że turbo, że > wtryski że to że tamto... Mi tego mowic nie musisz, duzo bardziej wolalbym duze V8 N/A niz kosiarke turbo. Szkoda tylko, ze w EU mamy taki okrutny socjalizm i trzeba golic na paliwie ile tylko sie da zeby wyzywic gornikow, rolnikow, hutnikow, niepotrzebne skreslic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Mi tego mowic nie musisz, duzo bardziej wolalbym duze V8 N/A niz kosiarke turbo. Szkoda tylko, ze w > EU mamy taki okrutny socjalizm i trzeba golic na paliwie ile tylko sie da zeby wyzywic > gornikow, rolnikow, hutnikow, niepotrzebne skreslic. To świadczy jedynie o tym że wolny rynek jest u nas utopią bo zamożny człowiek z pewnością wyrałby duży wolnossący silnik ale co z tego gdy często nie są one oferowane na rynku UE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > To świadczy jedynie o tym że wolny rynek jest u nas utopią bo zamożny człowiek z pewnością wyrałby > duży wolnossący silnik ale co z tego gdy często nie są one oferowane na rynku UE. Taki prawdziwie wolny rynek to chyba jest utopia wszedzie na swiecie. Nawet w USA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.