Snowflake_ Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Panowie rodzina sie bedzie powiekszac i zaczynamy sie rozgladac z nad drugim autem bo na obecna chwile dzielimy tez tojke ale Yarka co myslicie o TAKIEJ tojotce ? Nie chodzi mi konretnie o ten egzemplarz od ktory napewno jest od Mirka ktory wycieral lzy niemcowi badz szwajcarowi jak sprzedawal i jak ujzal jaki "gabinet" jest w srodku, ale ogolnie o model i konretnie ten silnik. Dizel jest nie dla mnie only benzin no i sie zastanawiam bo gazowac raczej bym go nie chcial i tu obawa ile to bedzie palic przy dojazdahc do pracy okolo 15 km w jedna strone. Jak z awaryjnoscia tych modeli ? Mirek pisze ze niby okolo 7 l srednio ale jakos mi sie nie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 kilka razy jechałem ale sedanem- jak dla mnie auto fajne- z przodu dużo miejsca, na trasie ekonomiczne, skrzynia 6 stka Właściciel miał trochę przebojów z klimatronikiem ale serwis w ramach gwarancji wymienił jakieś ustrojstwo. Auto ciche w środku Mój błąd model późniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 kolega w poprzedniej robocie miał. diesla co prawda, ale to nie to robiło problemy... generalnie to auto wyleczyło go z przekonania o niezawodności Toyoty. zrobił 2 przekładnie (1 na gwarancji) i do tego musiał po 5 latach regenerować odbłyśniki... i jakies tam jeszcze drobiazgi leczył. ale: wygodne, tapczanowate, dobrze wyciszone i wykonane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > co myslicie o TAKIEJ tojotce ? Ja myślę, że jak za te same pieniądze kupicie nowe Punto albo jakiś inny podobny samochód, wyjdziecie na tym znacznie lepiej, a zmieścić te wszystkie graty też się jakoś da! Bo będzie trzeba . Zasada jest taka - że im wcześniej się człowiek wyleczy z kupowania używanych samochodów, tym lepiej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > ekonomiczne, skrzynia 6 stka To nie jechałeś 1.8VVTI. Kolega ma 1.8VVTI. Ogólnie bezproblemowy wóz. Jego o dziwo nie żre oleju, a auto z 2003 roku skazane tym ryzykiem. Z tego co robił (przebieg auta ~150kkm): 1. sprzęgło 2. regeneracja lamp przednich 3. maglownica Kupuj polifta, mniejsze ryzyko wtopy z silnikiem. Chcesz LPG to tylko 1.6VVTI lub 1.8VVTI, 2.0 nie zagazujesz bo to wtrysk bezpośredni. 1.6 jest zdecydowanie za słabym silnikiem do tego auta i spala więcej niż 1.8.... Chcesz LPG to pamiętaj, że regulacja luzów zaworowych w tych silnikach oparta jest o szklanki... a co za tym idzie do ustawienia luzów trzeba zdjąć wałek rozrządu i kupić szklanki o odpowiedniej grubości denek. Auto bardzo fajne, dobrze wyciszone, zawieszenie troszkę kanapowate. Duży plus za ilość miejsca, tak z tyłu jak i z przodu, a w przypadku kombi duży i pojemny bagażnik. Sam chciałem kupić T25 kombi, ale przedliftowe (z powodu ograniczającego budżetu). Niestety wybór z silnikiem 1.8VVTI niewielki, jak dodać do tego wymóg udokumentowanej przeszłości to przez pół roku w promieniu 200km ode mnie była jedna sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 1.8 u znajomych żre olej, im szybciej jeżdżą tym bierze więcej. Podobno norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > 1.8 u znajomych żre olej, im szybciej jeżdżą tym bierze więcej. Podobno norma. Norma może to nie jest, ale bardzo częsty problem w preliftach... niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 nie gazowac nie chce, kurka zmartwiliscie mnie tym poborem oleju jesli chodzi o mnie to strasznie denerwuje mnie cos wlasnie takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Kombi w tym wydaniu to wagon kolejowy. Zmieści się wózek, zlewozmywak i 16 walizek. Do sedana mieszczę to bez wózka. Nie wiem jak 1.8, ale 2.0 wystarcza aż nad to. Nie poganiane w trasie (80-100) potrafi zejść do 6.5L/100km. W mieście za duże, za duży promień skrętu, widoczność ograniczona grubym słupkiem. Wyciszenie mogło by być lepsze. Z awarii po 5 latach to rozszczelniła się klima i trzeba było spawać rurke przy czujniku ciśnienia. Oleju póki co nie żłopie, może z ćwierć litra na 10tyś. Miękka, tapczan taki, w środku przestronna. Po 65tys musiałem już zmienić klocki i tarcze z przodu i coś zaczyna wydech gulgotać, pewnie uszczelki za katalizatorem wydmuchał. Jak na razie zadowolony, ale przebieg połowiczny jak na 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > nie gazowac nie chce, kurka zmartwiliscie mnie tym poborem oleju jesli chodzi o mnie to strasznie > denerwuje mnie cos wlasnie takiego Wcale się nie dziwię. Miałem kiedyś Astrę II ze słynnym 1.6 16V i wiem, co to częste dolewki oleju. http://avensis.info/viewtopic.php?f=21&t=711&hilit=bierze+olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > nie gazowac nie chce, kurka zmartwiliscie mnie tym poborem oleju jesli chodzi o mnie to strasznie > denerwuje mnie cos wlasnie takiego W poliftach (od 2006) ten problem teoretycznie występować nie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > Wcale się nie dziwię. Miałem kiedyś Astrę II ze słynnym 1.6 16V i wiem, co to częste dolewki oleju. > http://avensis.info/viewtopic.php?f=21&t=711&hilit=bierze+olej Miałem dwie astry z 1.6 16V, pierwsza X16XEL zabierała olej wiadrami, druga Z16XE nie brała ani grama przez 65tyś, potem nie wiem bo sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Auto nudne jak flaki z olejem, zero emocji, odkąd mam ten samochód, mówię że jeżdżę japońska skodą. Taki typ, że wsiadasz, odpalasz, jedziesz, wysiadasz. Moje auto to dwulitrowa benzyna z bezpośrednim wtryskiem z samego początku produkcji. Co prawda budżet pozwalał na zakup polifta, ale nic nie mogłem znaleźć i dość przypadkowo skończyło się na roczniku 2003. Ale samochód mam od pierwszego właściciela, z pełną historią z ASO (faktury, wpisy itp), kupiony z domu a nie od pośrednika i przebiegiem w momencie kupna (maj 2012) 82kkm, niestety sporo przepłaciłem względem cen z allegro. W tej chwili po niecałych dwóch latach eksploatacji mam niecałe 114kkm. Przez ten czas z nieplanowanych rzeczy, to zmuszony zostałem do wymiany termostatu za niecałe 100zł, doszła do tego oczywiście jakaś robocizna, ale przy okazji wymieniałem świece, pasek, płyn chłodniczy i hamulcowy, więc gdzieś to się rozłożyło. Zaliczyłem też czyszczenie układu dolotowego - typowe dla tej wersji silnikowej - zabrudzenie objawia się lekkim poszarpywaniem na niedogrzanym silniku prze delikatnym przyspieszaniu. Zawiódł raz tez alarm - nie mogłem uruchomić samochodu, potrzebny był reset przez zdjęcie klemy , pisałem nawet o tym gdzieś na AK, Samo auto, to jak dla mnie krowa, nieco upierdliwa w jeżdzeniu lokalnym i całkiem wygodna w trasie i wypadach urlopowych. Mam liftbacka, bagaznika przy rodzinie 2+1 aż nadto (jeśli dobrze pamiętam to ok 520l). Osiągi - ujdzie w tłoku, samochód bardziej sprawny jest za miastem niż w mieście. Oleju nie bierze, spalanie jak na benzynową dwulitrówkę rewelacyjne - ale mam specyficzne warunki jazdy na codzień. Poziom hałasu - do 120km cichutko, dalej do 140 nieżle, powyżej mogłoby być ciszej. Audio fabryczne gra całkiem przyzwoicie, na pewno lepsze niż w nowszej rocznikowo Altei, którą miałem wcześniej. Wykonanie wnętrza poprawne, deska nie skrzypi, drzwi też nie, ale za to odzywa mi się tylna półka na wybojach (liftback) - zwłaszcza przy podniesionej fabrycznej roletce. Dość słabe są tapicerki foteli, jakoś szybko się wycierają - miejsce fotelika dziecięcego. Lakier chyba tez nie jest zbyt odporny, ale gość od którego kupiłem przyznał, że po deszczu w garażu samochód wycierał W efekcie mam sporo płytkich rys. Kierownica jest wielka jak koło sterowe, po przesiadce z Seata byłem lekko zszokowany. Jest tylko jeden wysuwany uchwyt na napoje, dla mnie spory minus. Jeśli trafisz przedlifta, to możesz mieć problem z lampami przednimi, matowiały itp. Ja mam wpis w książce, że wymieniono w 2006 czy 2007r, właściciel twierdzi, że nic nie płacił i jest to wersja poprawiona, na razie wyglądają jak nowe. Celuj w wersję sol, będzie w niej wszystko co powinien mieć współczesny samochód - 9 poduch, abs, esp, pełna elektryka, dwustrefowa klima itp. Jako typowy niepsujący się dupowóz, to polecam. Jeśli chciałbyś choć trochę emocji, to nie ten typa auta. Nie jest to samochód dla pasjonata motoryzacji, jak większość Toyot zresztą, a kurcze mam dwie w garażu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Ogólnie - bardzo dobry samochód. Fajne materiały w środku, bardzo dobrze wyciszone auto. Trwałe zawieszenie, brak upierdliwych usterek. Ten 1,8 naprawdę mało pali, oczywiście jak na takie gabaryty. Rozsądne koszty eksploatacji. Miałem liftbacka 2,2 diesel - świetne auto na trasę - zmieniłem tylko dlatego, że nie jeżdżę w trasy a do tego to auto zabijało mnie swoją poprawnością = było nudne. Idealny tatusiowóz/dziadkowóz. EDIT: duża podaż krajowych aut z pełną historią, warto się rozejrzeć i dorzucić parę $$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Trwałe zawieszenie, brak upierdliwych usterek. To fakt, od przegladu do przeglądu. Nawet specjalnie proszę o konkretne wyszarpanie i nic. Żadnego racjonalnego powodu by auta sie pozbyć > Ten 1,8 naprawdę mało pali, oczywiście jak na takie gabaryty. > Rozsądne koszty eksploatacji. Co prawda nic poza termostatem nie robiłem, ale z ciekawości analizowałem rynek części eksploatacyjnych i z tego co pamiętam, jakoś nie odbiegało to specjalnie od kompaktowej i nowszej rocznikowo i przede wszystkim konstrukcyjnie Altei, którą jeździłem wcześniej > Miałem liftbacka 2,2 diesel - świetne auto na trasę - zmieniłem tylko dlatego, że nie jeżdżę w > trasy a do tego to auto zabijało mnie swoją poprawnością = było nudne. Idealny > tatusiowóz/dziadkowóz. Pełna zgoda, gdybym nie miał w garażu lekko zwariowanej Barchetty jako antidotum dla nudnej Avenki, to raczej bym sią z nia pożegnał, ale na zasadzie pozostawienia gdzieś w rodzinie, bo trochę szkoda tego mojego egzemplarza gonić do ludzi > EDIT: duża podaż krajowych aut z pełną historią, warto się rozejrzeć i dorzucić parę $$ Fakt, ja przepłaciłem ok 15proc względem średniej allegrowej, auto okazało się świetnym egzemplarzem, choć kupowanie od starszej osoby, to ciekawe doświadczenie - kawka, poczęstunek i prośba o relacje po roku jeżdżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Fakt, ja przepłaciłem ok 15proc względem średniej allegrowej, auto okazało się świetnym > egzemplarzem, choć kupowanie od starszej osoby, to ciekawe doświadczenie - kawka, poczęstunek > i prośba o relacje po roku jeżdżenia Do mnie kupujący dzwoni co jakiś czas tak sam z siebie, po prostu pogadać i zrelacjonować jak tam eksploatacja - ciągle chwali jakie dobre auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Fajne materiały w środku, bardzo dobrze wyciszone auto. nie zgodzilbym sie-jezdzilem 2,0D i to byla symfonia trzaskow plastikow i stukow zawieszenia.wtedy mialem A4 b6 i w porownaniu z avensis tu byla CISZA[mimo ze tam CR a tu PD].avensis porownalbym do primery P12-jest dobrze,ale szalu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Do mnie kupujący dzwoni co jakiś czas tak sam z siebie, Może chce ci dac posłuchać odgłosu pracującego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > nie zgodzilbym sie-jezdzilem 2,0D i to byla symfonia trzaskow plastikow i stukow zawieszenia.wtedy > mialem A4 b6 i w porownaniu z avensis tu byla CISZA[mimo ze tam CR a tu PD].avensis > porownalbym do primery P12-jest dobrze,ale szalu nie ma Mogło tak być, ale opinia na podstawie jednego egzemplarza nie jest zbyt miarodajna. Rozstukany zawias zdecydowanie częściej znajdziesz w VAG niż w jakiejkolwiek Toyce. Ojjj, Primce P12 do dobrego duużo brakuje, chociaż pomysł na auto był świetny (zdecydowanie wyprzedzał swoje czasy) to spokrewnienie z Laguną II niestety nie mogło wyjść na dobre... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Kolega miał sedana z tym silnikiem. Poza spalaniem to nie narzekał na nic.. Chwalił bardzo ten samochód.. Zmienił na puga 508 1.6hdi i bardzo tęskni za swoją Toyotą.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 rodzice mają 5lat z silnikiem 1.8, rocznik 2005 przed liftem ale...po małym lifcie tak na poważnie mały lift był już właśnie w 2005roku, chyba w maju, zniknęła wtedy drewniana listwa poprzeczna na desce rozdzielczej, a pojawiła się taka szaro-srebrna i od tego czasu silnik 1.8 nie bierze oleju, zostało też chyba poprawione łączniki stabilizatorów auto przez 5lat miało jedną jedyną usterkę, padło łożysko w przednim kole, żarówki przednie padają co 10kkm, o dziwo z tyłu też przepalają się bardzo szybko. Silnik 1.8 kompletne nie jedzie z dołu, ale jest bardzo ekonomiczny, odżywa powyżej 4tysięcy obrotów i ładnie ciągnie do odcinki, oleju nie bierze jeśli chcesz mieć ksenony to w wersjach przed liftem wypalały się soczewki, jeździłem też dieslem, zdecydowanie głośniej w środku aaaa trzeba uważać parkując, bo przedni zderzak ma strasznie nisko dokładkę i łatwo urwać rodzice mają wersję liftback, trzeba było półkę filcem wykleić w miejscach gdzie się opiera, bo stukała, o dziwo nie posiada zawiasów tylko takie dziwne wyprofilowanie w zamian, z którego łatwo wypada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > rodzice mają 5lat z silnikiem 1.8, rocznik 2005 przed liftem ale...po małym lifcie > tak na poważnie mały lift był już właśnie w 2005roku, chyba w maju, zniknęła wtedy drewniana listwa > poprzeczna na desce rozdzielczej, a pojawiła się taka szaro-srebrna i od tego czasu silnik 1.8 Mam 2003 i drewna nie mam, mam jakąś szarą - na szcęście > nie bierze oleju, zostało też chyba poprawione łączniki stabilizatorów > auto przez 5lat miało jedną jedyną usterkę, padło łożysko w przednim kole, żarówki przednie padają > co 10kkm, o dziwo z tyłu też przepalają się bardzo szybko. Silnik 1.8 kompletne nie jedzie z > dołu, ale jest bardzo ekonomiczny, odżywa powyżej 4tysięcy obrotów i ładnie ciągnie do > odcinki, oleju nie bierze > jeśli chcesz mieć ksenony to w wersjach przed liftem wypalały się soczewki, > jeździłem też dieslem, zdecydowanie głośniej w środku > aaaa trzeba uważać parkując, bo przedni zderzak ma strasznie nisko dokładkę i łatwo urwać > rodzice mają wersję liftback, trzeba było półkę filcem wykleić w miejscach gdzie się opiera, bo > stukała, o dziwo nie posiada zawiasów tylko takie dziwne wyprofilowanie w zamian, z którego > łatwo wypada Ooo to może ja tak zrobię u siebie, bo mi ta półka podskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > rodzice mają 5lat z silnikiem 1.8, rocznik 2005 przed liftem ale...po małym lifcie > tak na poważnie mały lift był już właśnie w 2005roku, chyba w maju, zniknęła wtedy drewniana listwa > poprzeczna na desce rozdzielczej, a pojawiła się taka szaro-srebrna i od tego czasu silnik 1.8 > nie bierze oleju, zostało też chyba poprawione łączniki stabilizatorów Właśnie poważnie rozważam jedną sztukę, ale niestety 03/2005 i mam (dość uzasadnione) obawy, że jak nie żre oleju to niedługo może zacząć... szkoda, że w T25 nie siedzi silnik K20A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Właśnie poważnie rozważam jedną sztukę, ale niestety 03/2005 i mam (dość uzasadnione) obawy, że jak > nie żre oleju to niedługo może zacząć... szkoda, że w T25 nie siedzi silnik K20A Ale po co? T25 to tapczan do rodzinnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Ale po co? T25 to tapczan do rodzinnej jazdy. Nie byłoby jazd typu: "spalił mi 3l oleju na niespełna 1000km" Gratisowe KM też znalazlyby zatrudnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Nie byłoby jazd typu: "spalił mi 3l oleju na niespełna 1000km" > Gratisowe KM też znalazlyby zatrudnienie 1AZ-FSE też daje radę, a oleju nie żłopie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > 1AZ-FSE też daje radę, a oleju nie żłopie. Przy moich miesięcznych przebiegach ma jedną, niestety istotną, wadę. Bezpośredni wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Przy moich miesięcznych przebiegach ma jedną, niestety istotną, wadę. Bezpośredni wtrysk Wadę lub zaletę. Przy umiejętniej jeździe ten silnik pali bardzo mało. Udawało mi się zejść poniżej 6.5l na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 kolega ma d4d z 2010 z powaznych usterek posypala sie skrzynia a w tym roku jak tylko spadly temp fura przestala odpalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 ja mam 2009 ze 150k na blacie i odpala bez problemu...a przepraszam akumulator powoli domaga się wymiany na razie nic się nie działo większego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 jego ma 280 k czyli tyle ile dizel w tym wieku powinien miec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Kuzyn śmiga takim w Dieslu. Ogólnie nie narzeka robił dwumase i jeden wtrysk bodaj - raczej norma w nowoczesnych dieslach. Przebieg 170 tysi. Choć wg. złomnika ten silnik jest kiepski ale nie wiem na ile to prawda: http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/29/najgorsze-samochody-za-20-tys-zl-pszeglont/ Mi się to ani w środku ani tym bardziej na zewnątrz nie podoba ale kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 jak na taki przebieg malo wad wyszlo ale fura jest nudna maxymalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 IMO ani to sportowe ani komfortowe. Bym wolał chyba C5 III generacji w Hydro - nie wiem jak z awaryjnością ale komfort bez porównania wyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 ale to jakaś praca, że z samochodu nie wysiada czy po Polsce nie jeździ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 a na co komu dizel jak nie jezdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 a nie no to wiadomo...u nas zrobił 150k przez 4 lata i starczyło po prostu zastanawiam się bo 70k rocznie to już dużo...i po PL nie tracąc zdrowia psychicznego ciężko to zrobić ;P do mniejszych przebiegów rzędu 20k to już przesada z dieslem, szczególnie z dpfami etc. co prawda u mnie będzie robił przebiegi do 20k rocznie ale cóż...trzeba będzie jakoś z tym żyć jak miałbym kupować używkę z rynku to brałbym 1.8 albo ostatecznie 2.0 w benzynie... no i fakt nawet avensis III to jest "nudny" dupowóz do przemieszczania się a nie samochód do ścigania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elcade Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Dla rodziny avensis spisuje się świetnie, do tego tego jest super wykonczony. Moja rodzinka sobie chwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.