Marysia Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Jak pewnie wielu z Was wiadomo silnik ma średnie opinie...rzekomo leciały w nim głowice, turbo, dwumas itp. I tu pytanie do tych, którzy mieli doświadczenia z tymi silnikami - pacjent Skoda Yeti z 2012 roku - przebieg 80 000KM - ja średnio ostatnio robię około 500km miesięcznie co daje rocznie często mniej niż 5 000. Wiem, że to wróżenie z fusów - ale czy przy ogólnym obecnym stanie auta ocenionym na bardzo dobry - bać się brania takiego silnika z założeniem, żeby posłużył bezawaryjnie około 5 lat? Czy te 80kkm to już przebieg wysokiego ryzyka? Z tego co wyczytalam (i z doświadczeń aut w firmie z tym silnikiem) - problemy, jeśli się zaczynają to przy 120kkm - i to w sumie w autach z rocznika 2009, tu mam 2012 - nie wiem czy coś robili z tym silnikiem do tego czasu, wiem, że po 2007 roku poprawione były głowice). Będę wdzięczna za wszelkie uwagi i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Małe ostrzeżenie. W znanej mi flocie awaryjność 110-konnych aut jest wyższa niż 140-konnych. Wyraźnie wyższa, do tego stopnia że zrezygnowano z zakupu słabszych i tańszych skód. Oczywiście piszę o dieslu 2.0 CR. Nie wiem, z czego to wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Małe ostrzeżenie. > W znanej mi flocie awaryjność 110-konnych aut jest wyższa niż 140-konnych. Zgadza się stąd między innymi moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Jak pewnie wielu z Was wiadomo silnik ma średnie opinie...rzekomo leciały w nim głowice, turbo, > dwumas itp. > I tu pytanie do tych, którzy mieli doświadczenia z tymi silnikami - pacjent Skoda Yeti z 2012 roku > - przebieg 80 000KM - ja średnio ostatnio robię około 500km miesięcznie co daje rocznie > często mniej niż 5 000. > Wiem, że to wróżenie z fusów - ale czy przy ogólnym obecnym stanie auta ocenionym na bardzo dobry - > bać się brania takiego silnika z założeniem, żeby posłużył bezawaryjnie około 5 lat? Czy te > 80kkm to już przebieg wysokiego ryzyka? Z tego co wyczytalam (i z doświadczeń aut w firmie z > tym silnikiem) - problemy, jeśli się zaczynają to przy 120kkm - i to w sumie w autach z > rocznika 2009, tu mam 2012 - nie wiem czy coś robili z tym silnikiem do tego czasu, wiem, że > po 2007 roku poprawione były głowice). > Będę wdzięczna za wszelkie uwagi i pomoc. Po co Ci diesel na takie smieszne przebiegi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Po co Ci diesel na takie smieszne przebiegi? Słuszne pytanie, ale to nie jest odpowiedź na treść wątku Ale odpowiem - mam okazję kupić sprawdzone auto z pewnej ręki - gdy coś takiego się trafia nie zastanawiam się nad tym czy to benzyna czy diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 ma to dpf? Nie pamietam od ktorego roku wkladali wszedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ma to dpf? Nie pamietam od ktorego roku wkladali wszedzie... Ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ma To ja bym szukal czegos innego, biorac pod uwage zakladana eksploatacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fujitsu Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ma no to w tym przypadku zasadność uwagi Kolegi staje się jak najbardziej zasadna Fajnie że auto pewne ale jazda na małych dystansach dieslem TYM BARDZIEJ z dpf moze stwarzać problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ma to zasadnosc zakupu jest zerowa. Chyba, ze lubisz czesto wymieniac olej. W sumie to powinno go isc wicej niz paliwa przy takich przegiegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 z jednej strony diesel ekonomicznie bez sensu, a z drugiej juz tyle stracil na wartosci ze ejsli pewny i cena dobra to mozna zyc z tym. Mi najbardziej przeszkadza klekot niestety kazdego diesla R4. No ale mam bo sie trafilo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Jak pewnie wielu z Was wiadomo silnik ma średnie opinie...rzekomo leciały w nim głowice, turbo, > dwumas itp. > I tu pytanie do tych, którzy mieli doświadczenia z tymi silnikami - pacjent Skoda Yeti z 2012 roku > - przebieg 80 000KM - ja średnio ostatnio robię około 500km miesięcznie co daje rocznie > często mniej niż 5 000. > Wiem, że to wróżenie z fusów - ale czy przy ogólnym obecnym stanie auta ocenionym na bardzo dobry - > bać się brania takiego silnika z założeniem, żeby posłużył bezawaryjnie około 5 lat? Czy te > 80kkm to już przebieg wysokiego ryzyka? Z tego co wyczytalam (i z doświadczeń aut w firmie z > tym silnikiem) - problemy, jeśli się zaczynają to przy 120kkm - i to w sumie w autach z > rocznika 2009, tu mam 2012 - nie wiem czy coś robili z tym silnikiem do tego czasu, wiem, że > po 2007 roku poprawione były głowice). > Będę wdzięczna za wszelkie uwagi i pomoc. Diesel to bardzo kiepski pomysł na 500 km miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ma To trzeba odpuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > To trzeba odpuścić. Czyli wszystkie auta po 2006 roku z DPF'em trzeba odpuszczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Czyli wszystkie auta po 2006 roku z DPF'em trzeba odpuszczać? Przy przebiegach miesięcznych rzędu 500km, a więc dziennych ~17km zdecydowanie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Przy przebiegach miesięcznych rzędu 500km, a więc dziennych ~17km zdecydowanie tak. Ok. Czyli trzeba odpuścić i czekać na inną okazję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Czyli wszystkie auta po 2006 roku z DPF'em trzeba odpuszczać? Albo wywalić dpf. Wszystko zależy od sposobu użytkowania. Teściowa ma auto z dpfem głównie do jazd miejskich i ciągle są cyrki (zapchany filtr, zbyt wysoki poziom oleju), ja miałem służbową fabię 1,6 tdi z filtrem ale sporo w trasie jeździłem - przez 60 kkm bez problemów. Ja jako auto na tak małe przebiegi szukał bym wolnossącej benzyny - tam liczba potencjalnych awarii jest zdecydowanie najmniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 A czemu ktoś sprzedaje to auto? Przebieg niewielki, auto młode.. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Czyli wszystkie auta po 2006 roku z DPF'em trzeba odpuszczać? bierz, najwyżej wytniesz dpfa , a jesli te 500km w trasie robisz to juz w ogole sie nie ma co przejmowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Czyli wszystkie auta po 2006 roku z DPF'em trzeba odpuszczać? Nie trzeba popadać w paranoje, wycinasz hardware'owo i softowo i spokój, tyle w tym ekologii co u Kaczyńskiego kochanek. Więc zbędne w aucie... zadam tyko pytanie, podoba Ci się to Yeti w ogóle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > - przebieg 80 000KM - ja średnio ostatnio robię około 500km miesięcznie co daje rocznie > często mniej niż 5 000. To zależy czy te 500 km to w korkach czy na trasie. Jak na trasie to teoretycznie nie powinno być problemów. Aczkolwiek zgadzam się z kolegami - nowoczesny diesel na te przebiegi to proszenie się o kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > A czemu ktoś sprzedaje to auto? > Przebieg niewielki, auto młode.. > Krawiec a jakie to ma znaczenie? Bo się znudził/zamortyzował/jest za mały/za stary/za brzydki/bo ktoś dostał służbowy/bo nie potrzebuje. Wybierz sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > zadam tyko pytanie, podoba Ci się to Yeti w ogóle ? Podoba mi się. P.S. a jak z przglądem po wywaleniu tego DPF'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Podoba mi się. > P.S. a jak z przglądem po wywaleniu tego DPF'a? myślę, że jak pan diagnosta nie dojrzy, a przy nowoczesnych autach zabudowana płyta osłony silnika i tak sporo zasłania, poza tym dobrze wycięty DPF wcale nie pokazuje zwiększenia ilości wydychanych czadów... zamiast normy Euro5 wypluje najwyzej Euro4 ja jestem po przeglądzie z wyciętym DPF i przeszedł bez problemu pamietaj tylko, że po wycięciu DPFa z wydechu nie czuć już "kwiatków" a typowy gnojówkowóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Od 2009 2.0tdi sa bezproblemowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Słuszne pytanie, ale to nie jest odpowiedź na treść wątku Ale odpowiem - mam okazję kupić > sprawdzone auto z pewnej ręki - gdy coś takiego się trafia nie zastanawiam się nad tym czy to > benzyna czy diesel To kup, sprzedaj z zyskiem, a następnie wybierz inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > myślę, że jak pan diagnosta nie dojrzy, a przy nowoczesnych autach zabudowana płyta osłony silnika > i tak sporo zasłania, poza tym dobrze wycięty DPF wcale nie pokazuje zwiększenia ilości > wydychanych czadów... zamiast normy Euro5 wypluje najwyzej Euro4 Raczej Euro 3 zamiast Euro 4. > ja jestem po przeglądzie z wyciętym DPF i przeszedł bez problemu Bo nie sprawdza się tego dokładnie. > pamietaj tylko, że po wycięciu DPFa z wydechu nie czuć już "kwiatków" a typowy gnojówkowóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Od 2009 2.0tdi sa bezproblemowe Skąd masz takie informacje? Bo według tego co ja znalazłam nadal 2.0TDI ma ze sobą problemy - zwłaszcza w tej słabszej wersji 110KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Podoba mi się. > P.S. a jak z przglądem po wywaleniu tego DPF'a? żaden problem, poza tym, nawet bez DPFa nowoczesny diesel spełni normę zadymienia przewidzianą w PL bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Skąd masz takie informacje? Bo według tego co ja znalazłam nadal 2.0TDI ma ze sobą problemy - > zwłaszcza w tej słabszej wersji 110KM. miałem 2.0 140KM z 2010 roku no i robilem rozeznanie tych silników, co sie też przez lata naczytalem to moje - napęd pompy oleju od polowy 2009 roku kompletnie zmieniony, bezproblemowy, jedyna jakas w miare powtarzająca się usterka to przepustnica, która lubi paść koło 100kkm, ale to pareset zł w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ... przepustnica, która lubi paść koło 100kkm, ale to pareset zł w ASO. Przepustnica plus czujnik położenia pedału 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > miałem 2.0 140KM z 2010 roku no i robilem rozeznanie tych silników, co sie też przez lata > naczytalem to moje - napęd pompy oleju od polowy 2009 roku kompletnie zmieniony, > bezproblemowy, jedyna jakas w miare powtarzająca się usterka to przepustnica, która lubi paść > koło 100kkm, ale to pareset zł w ASO. A co z turbina i kolem dwumasowym? I ten nieszczesny filtr czastek stalych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > I ten nieszczesny filtr czastek stalych? Musisz zrobić dłuższy odcinek żeby się wypalił. Jak te 7 km dziennie jedziesz trasą to nie ma żadnych problemów. Jak stoisz w korkach to będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Musisz zrobić dłuższy odcinek żeby się wypalił. Jak te 7 km dziennie jedziesz trasą to nie ma > żadnych problemów. Jak stoisz w korkach to będą. nie wprowadzaj w błąd, 7 km trasy nic nie daje w kwestii wypalenia dpf, 1.6tdi (dpf działa tak samo) jeśli rozpocznie proces do zakończenia potrzebuje min 20km jazdy. DPF w mieście to zło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Przepustnica plus czujnik położenia pedału 1000 A to ten diesel ma przepustnice? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Nie trzeba popadać w paranoje, wycinasz hardware'owo i softowo i spokój, tyle w tym ekologii co u > Kaczyńskiego kochanek. Więc zbędne w aucie... > zadam tyko pytanie, podoba Ci się to Yeti w ogóle ? Ekologii to moze mało. Ale jak myślisz ze dpf jest niepotrzebny to proponuje inhalacje dieslem z wyciętym. Dpf nie jest po to zeby było bardziej ekologicznie a po to zeby dopalic związki rakotwórcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > A to ten diesel ma przepustnice? > Krawiec o ile wiem, to każdy ma Tyle, że niektórzy nazywają ją klapą gaszącą, a niektórzy przepustnicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 1. Jak jest dobra okazja to kupic pojezdzic dwa lata - nawet oleju bym nie zmienil i opchnac bo magia znaczka sprawi, ze pojdzie na pniu. Moze nawet za taka sama kwote. 2. DPF na krotkie odcinki to rzeczywiscie zlo. A jezdzic bez celu w kolo komina to masakra. Mozna wyciac, zaplacisz za to 2k. Tylko jaki sens? Podobne auto z silnikiem benzynowym bedzie tansze a 2k przeznaczyc na paliwo. Jak nie bedziesz miala pecha to bedzie dzialac. A jak nie to wydasz worek zlota i wyjdzie na zero. Jak sie podoba i jest okazja to brac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ekologii to moze mało. Ale jak myślisz ze dpf jest niepotrzebny to proponuje inhalacje dieslem z > wyciętym. Dpf nie jest po to zeby było bardziej ekologicznie a po to zeby dopalic związki > rakotwórcze. Przeciez mozna powdychac nic sie nie stanie. To tak jak z Fiatem silnik super Panie. Tylko wywalic klpay, zaslpeic EGR, wyciciac DPF i jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > - ja średnio ostatnio robię około 500km miesięcznie co daje rocznie > często mniej niż 5 000. Ale rok ma 12 miesięcy. Jak pewny, to bierz. U mnie we fabryce 2.0 z tych roczników były bezproblemowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Przepustnica plus czujnik położenia pedału 1000 kumpel w ASO 700zł płacił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > A co z turbina i kolem dwumasowym? I ten nieszczesny filtr czastek stalych? nic- jak w każdym dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > A co z turbina i kolem dwumasowym? I ten nieszczesny filtr czastek stalych? qp se jakas turbobenzyne i nie szukaj diesla na takie przebiegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ok. Czyli trzeba odpuścić i czekać na inną okazję Nic nie trzeba odpuszczać. Nie słuchaj bajek. Mam 2 diesle. Oba mają lepiej jak 160 kkm jeżdżą głównie w Warszawie . Jeżdżą to może nawet za dużo powiedziane. Raczej sie telepią w poranno popołudniowych korkach bo średnią prędkość z komputera 26-30km/h ciężko nazwać inaczej jak telepaniem. Zero problemu z DPFem, Wypala sie i tyle. Jedyna niedogodność jest w Oplu, bo gdy wyczuję, że jest wypalanie to czekam aż sie skończy. Jak raz na miesiac poczekam z wyłączeniem silnika ze 2 minuty po dojeździe do domu to chyba sie nic wielkiego nie stanie. To nie jest trudne. Nawet moja to ogarnia. W Audi tego nie robię bo proces wypalania DPFa jest nieodczuwalny. IMHO jeśłi masz na oku auto które znasz i jesteś go pewien to nie patrz na to czy ma DPF ani czy to diesel. Eksploatacja diesla będzie Cię kosztować tyle samo co benzyniaka o podobnych osiągach. Co zaoszczędzisz na paliwie to oddasz w droższym serwisie. Z moich obserwacji wynika że kłopot z DPFami mają głównie auta z importu które zamiast 150 tyś mają zrobione 550 tyś i DPF jest już zużyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Czyli wszystkie auta po 2006 roku z DPF'em trzeba odpuszczać? diesel na krótkie dystanse pali dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > diesel na krótkie dystanse pali dużo ale pitolisz glupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ale pitolisz glupoty Wiesz...są utarte stereotypy i to jest jeden z nich - tak jak z blondynką. Głupia jest. ( o dziwo właśnie blondynka z Wami teraz dyskutuje ). Zatem diesel pali niektorym dużo na krotkich odcinkach Jakoś mojemu Mężowi pali ładne 6L na mieście na krótkim dystansie...zatem jakiś dziwny ten jego diesel musi być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Wiesz...są utarte stereotypy i to jest jeden z nich - tak jak z blondynką. Głupia jest. ( o dziwo > właśnie blondynka z Wami teraz dyskutuje ). Zatem diesel pali niektorym dużo na krotkich > odcinkach Jakoś mojemu Mężowi pali ładne 6L na mieście na krótkim dystansie...zatem jakiś > dziwny ten jego diesel musi być Nie oczekuj, że 2,0 tdi spali ci w mieście 6l. Raczej będzie bliżej 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marysia Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Nie oczekuj, że 2,0 tdi spali ci w mieście 6l. Raczej będzie bliżej 8. Pójdę na kompromis - bliżej 7L Myślę że dużo zależy od tego jaką masz nogę, czy umiesz jeździć ekologicznie, czyli inaczej czy jeżdżąc myślisz - uwierz mi, że myślenie o spalaniu czasem potrafi zaoszczędzić 0,5-1L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Nie oczekuj, że 2,0 tdi spali ci w mieście 6l. Raczej będzie bliżej 8. a ile spali benzyna na analogicznym,krotkim dystansie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.