marcindzieg Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > Nie wydaje mnie sie To artysta. Kupuje oczami. Można mu wybaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > To artysta. Kupuje oczami. Można mu wybaczyć Że lubi dziwolągi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > Że lubi dziwolągi? wciaz piszemy o autach? Juke tez mi sie podoba .. w sumie bardziej niz Duster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > To artysta. Kupuje oczami. Można mu wybaczyć robi ładne zdjęcia, lubi brzydkie samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > wciaz piszemy o autach? > Juke tez mi sie podoba .. w sumie bardziej niz Duster Ty chyba jesteś zniewieściały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > robi ładne zdjęcia, lubi brzydkie samochody to ze nie sa stare, nie znaczy ze sa brzydkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > Że lubi dziwolągi? Artyści mają dziwne poczucie estetyki Choć zdjęcia robi ładne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > to ze nie sa stare, nie znaczy ze sa brzydkie Ale niestety to raczej reguła, co gorsza niezależna od ceny czy segmentów. Ja nie mówię że każda lodówka musi być piękna, ale niesmak pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > przyjemosc porwadzenia, Zarówno octavię, jak i superba prowadzi się bardzo przyjemnie > podkreslenie indywidualniosci Czyli jeżdżenie rzadko spotykanym samochodem wyłącznie dlatego, że jest on rzadko spotykany? > grupa ludzi pasjonatow, hobby... To akurat jest niezależne od marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > wole zamuloną Mazde 3 niż Octavie 30000KM Fakt - wtedy masz ciekawiej. Ale chyba tylko na postoju jak patrzysz na auto, bo podczas jazdy już nie za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > No to popatrz na reklamy. Sam ten "emejzing" to już niezłe jaja są. Chyba Sibui im kampanie > wymyślał. Reklamy tak samo beznadziejne jak jakiejkolwiek innej marki. > Dalej: Skoda wygrywa wszystkie porównania w Autobildach. 1. Moje porównania w rzeczywistości również. 2. W angielskim rankingu zadowolenia z pojazdu superb zajął pierwsze miejsce. To konsumenci - posiadacze głosowali, nie marketingowcy. > Jeszcze dalej: Superb to godny konkurent klasy E Mercedesa czy BMW 5. Jeżeli chodzi o ilość miejsca na nogi z tyłu. > A powszechna wiara w to, że Skoda to VW a VW to prawie Bentley też się znikąd nie wzięła. My to > tutaj obśmiewamy ale ludzie się na to łapią. A co takiego skoda ma w sobie typowo czeskiego? Silniki? Skrzynie biegów? Zawieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > Grają tym, że ich auta są dość duże a konkurencyjne nieraz bardzo ciasne. > W takiej Octavii faktycznie jest tyle miejsca co w Insigni ale to jej nie stawia w klasie D. Wolę większe auto klasy C niż mniejsze klasy D. Bo - jeżeli chodzi o ilość miejsca w środku i przestrzeń bagażową - to też marketingowcy skody tu działają, czy jednak rzeczywistość przemawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > po co na codzien jedzic czym do bolu nudnym Ja nudę zabijam w inny sposób niż gapienie się na kształt karoserii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > Reklamy tak samo beznadziejne jak jakiejkolwiek innej marki. No nie wiem. Ten cały amejzing drażni. A Skoda miewała lepsze reklamy. > 1. Moje porównania w rzeczywistości również. Pomyślałby kto, że to auta bez wad. > 2. W angielskim rankingu zadowolenia z pojazdu superb zajął pierwsze miejsce. To konsumenci - > posiadacze głosowali, nie marketingowcy. No i to na plus. > Jeżeli chodzi o ilość miejsca na nogi z tyłu. A jeśli chodzi o pojemność popielniczki? Wybrać jeden parametr i budować na nim takie porównania to trochę naciąganie rzeczywistości, czyż nie? > A co takiego skoda ma w sobie typowo czeskiego? Silniki? Skrzynie biegów? Zawieszenie? A co ma z Bentleya? Pamiętajmy, że Skoda to częściowo Volkswagen, z naciskiem na VOLK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 > Wolę większe auto klasy C niż mniejsze klasy D. Też dokonałeś nadinterpretacji. Nie napisałem że Octavia jest większa od Insigni. > Bo - jeżeli chodzi o ilość miejsca w środku i przestrzeń bagażową - to też marketingowcy skody tu > działają, czy jednak rzeczywistość przemawia? Nie tylko ilość miejsca wyznacza klasy. Przejedź długą trasę autem klasy C i D - różnica jest ewidentna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 > Też dokonałeś nadinterpretacji. Nie napisałem że Octavia jest większa od Insigni. Sam dokonałeś nadinterpretacji. Nigdzie nie napisałem, że napisałeś że octavia jest większa od insigni. Napisałem jedynie, że wolę większe auto klasy C od mniejszego klasy D. > Nie tylko ilość miejsca wyznacza klasy. Przejedź długą trasę autem klasy C i D - różnica jest > ewidentna. O3 oraz np. cruze doskonale nadają się na trasy. Superb jest co prawda lepszy, ale nawet właściciel c5 z hydro przyznał, że komfort jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 > Pomyślałby kto, że to auta bez wad. Od kiedy to najbardziej optymalny wybór oznacza wybór idealny? > A jeśli chodzi o pojemność popielniczki? Wybrać jeden parametr i budować na nim takie porównania to > trochę naciąganie rzeczywistości, czyż nie? Podaj jakiś przykład takiego porównania. Nie twierdzę że go nie ma, po prostu jestem ciekawy jak to ujęli. > A co ma z Bentleya? Pamiętajmy, że Skoda to częściowo Volkswagen, z naciskiem na VOLK. Ponownie - kto porównuje skodę do bentleya? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 > ale nawet właściciel > c5 z hydro przyznał, że komfort jest taki sam. Tutaj trochę pojechałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 > Tutaj trochę pojechałeś Bo napisałem to, co powiedział kto inny? BTW. Obecne hydro w c5 to żadna rewelacja. Kiedyś pomagałem w wyborze c5 - wersji z hydro i wielowahaczem. Różnicę czułem tylko dlatego, że wiedziałem czym jadę i się sugerowałem że powinienem czuć większy lub mniejszy komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > Reklamy tak samo beznadziejne jak jakiejkolwiek innej marki. > 1. Moje porównania w rzeczywistości również. > 2. W angielskim rankingu zadowolenia z pojazdu superb zajął pierwsze miejsce. To konsumenci - > posiadacze głosowali, nie marketingowcy. > Jeżeli chodzi o ilość miejsca na nogi z tyłu. > A co takiego skoda ma w sobie typowo czeskiego? Silniki? Skrzynie biegów? Zawieszenie? Walczysz z wiatrakami, szkoda prądu Nie każdego stać na Skodę więc jadą po marce dla sportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 moje wrażenia po kontaktach ze Skoda jest następujące: 1. Skoda jest tania ale w wersji zaślepka - jakiekolwiek sensowne wyposażenie powoduje ze cena staje się absurdalna. 2. Sprzedaż nakręcają firmy które dostają na floty oferty bezkonkurencyjne i kupują wersje standard z silnikami i wyposażeniem generującym jak najmniejsze koszty- np we flotach przodują TDi w manualu - jakoś nie uświadczy się TSI czy DSG. 3. samochód dojeżdża do 200 tkm staje się cud- przebieg spada do 112 tkm i idzie do ludzi stąd wszystkie grube naprawy wpadają na nabywcę 4. Samochody ani wyglądem ani komfortem jazdy czy tez niską awaryjnością nie odbiegają od przeciętnej - co więcej po moich kontaktach z tą marką (w domu jest OII 1.6) na pewno nie będę ich klientem, choć obecnie ujeżdżam auto z grupy VAG - VW CC 2.0 DSG - jak na przebieg 2500 km padło już radio i samoistnie na środku rozwarstwiła się i pękła szyba przednia (szyby nie podlegają gwarancji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > 3. samochód dojeżdża do 200 tkm staje się cud- przebieg spada do 112 tkm i idzie do ludzi stąd > wszystkie grube naprawy wpadają na nabywcę to fakt niestety.wiadomo nie od dzis ze w Volvo czy innym Subaru nikt przebiegu nie zmienia[chyba ze zawyzajac] ponadto byli wlasciciele w/w staraja sie przed sprzedaza wymienic kluczowe elementy jak silnik i skrzynia biegow aby nastepny nabywca nie ponosil zadnych kosztow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > to fakt niestety.wiadomo nie od dzis ze w Volvo czy innym Subaru nikt przebiegu nie zmienia[chyba > ze zawyzajac] ponadto byli wlasciciele w/w staraja sie przed sprzedaza wymienic kluczowe > elementy jak silnik i skrzynia biegow aby nastepny nabywca nie ponosil zadnych kosztow szach i mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > to fakt niestety.wiadomo nie od dzis ze w Volvo czy innym Subaru nikt przebiegu nie zmienia[chyba > ze zawyzajac] ponadto byli wlasciciele w/w staraja sie przed sprzedaza wymienic kluczowe > elementy jak silnik i skrzynia biegow aby nastepny nabywca nie ponosil zadnych kosztow Szyderca Wszyscy kręcą liczniki to fakt ogólnie znany i niezależny od marki ale prawdopodobieństwo trafienia bolidu z kręconym licznikiem w przypadku tej marki jest o wiele wiele wieksze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > moje wrażenia po kontaktach ze Skoda jest następujące: > 1. Skoda jest tania ale w wersji zaślepka - jakiekolwiek sensowne wyposażenie powoduje ze cena > staje się absurdalna. Nie jest tania jako zaślepka (są tańsze). Nie jest absurdalna w wyższych wersjach, Absurdalana jest cena diesli, jak wszędzie zresztą. bo dopłaty do wyposażenia są w korzystnych cenach. Inną sprawą jest, że kompakta można wyposażyć tak jak klasę D i wyżej do niedawna. Konkurencja nie jest tańsza. A jeśli jest to z czegoś ta taniość wynika. > 2. Sprzedaż nakręcają firmy które dostają na floty oferty bezkonkurencyjne i kupują wersje standard > z silnikami i wyposażeniem generującym jak najmniejsze koszty- np we flotach przodują TDi w > manualu - jakoś nie uświadczy się TSI czy DSG. Floty kupują Skody, bo korzystny jest stosunek ceny/jakości/serwisu/kosztów eksploatacji/odsprzedaży. Coraz więcej TSI zaczyna jeździć we flotach. > 3. samochód dojeżdża do 200 tkm staje się cud- przebieg spada do 112 tkm i idzie do ludzi stąd > wszystkie grube naprawy wpadają na nabywcę Życie. Kup nowy > 4. Samochody ani CIACH I bardzo dobrze, bo same Skody by jeździły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > Szyderca > Wszyscy kręcą liczniki to fakt ogólnie znany i niezależny od marki ale prawdopodobieństwo trafienia > bolidu z kręconym licznikiem w przypadku tej marki jest o wiele wiele wieksze jeżeli kupujesz auto poflotowe, to 99% tych aut jest serwisowane w ASO = historia do zweryfikowania. mędrcy z AK wiedza lepiej dlaczego floty kupują wspomniany VAG, jednak fakty są inne: kupują bo się im opłaca Prawdopodobienstwo kupienia tej marki z kręconym licznikiem jest faktycznie większe / bo jest ich najwięcej na rynku, druga strona jest z czego wybierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > 3. samochód dojeżdża do 200 tkm staje się cud- przebieg spada do 112 tkm i idzie do ludzi stąd > wszystkie grube naprawy wpadają na nabywcę Ale firmy nie kręcą...kręcą handlarze "na prośbę i wymagania" kupujących ... temat rzeka. Co do awaryjności - jest jak w przypadku większości marek - ale jednak koszty napraw, dostępność ew. zamienników, znalezienie ogarniętych mechaników to niewątpliwa zaleta Kolejny plus - mniejsza od konkurencji utrata wartości A floty w większości serwisują do ostatnich dni więc jest to do zweryfikowania. Innym tematem jest rzetelność ASO a to już w różnych markach robi różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > koszty- np we flotach przodują TDi w > manualu - jakoś nie uświadczy się TSI czy DSG. Nieaktualne. Mam służbowego Rapida TSI 1,2 105 KM. Wcześniej było TDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > A floty w większości serwisują do ostatnich dni więc jest to do zweryfikowania. Innym tematem jest > rzetelność ASO a to już w różnych markach robi różnicę W robocie mieliśmy Fabie od Transpost z Poznania. To były czasy jak jeszcze gwara na auta wynosiła 1 rok. Po gwarancji naprawiali je taśma klejącą i drutem Zresztą na gwarancji tez nie lepiej, bo byli chyba dilerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > W robocie mieliśmy Fabie od Transpost z Poznania. To były czasy jak jeszcze gwara na auta wynosiła > 1 rok. Po gwarancji naprawiali je taśma klejącą i drutem Zresztą na gwarancji tez nie lepiej, > bo byli chyba dilerem. U nas naprawy w ASO jednak zawsze na najtanszych zamiennikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 > moje wrażenia po kontaktach ze Skoda jest następujące: > 1. Skoda jest tania ale w wersji zaślepka - jakiekolwiek sensowne wyposażenie powoduje ze cena > staje się absurdalna. 1. Opel Astra Tourer 1.4 140 KM w wersji Enjoy (druga z czterech) - 80 500 zł, z możliwością uzyskania rabatu do ok. 71 000 zł, 2. Skoda Octavia kombi 1.4 140 KM w wersji Elegance (trzecia z czterech) 76 000 zł (po rabacie), w wersji z silnikiem 1.2 (bardziej odpowiadającym Astrze osiągami) - 71 000 (też po rabacie), 3. VW Golf 1.2 (j.w.) w wersji Comfortline (druga z trzech) - 73 000 zł (po rabacie). 4. Focus kombi 1.6 150 KM w wersji Edition Start (trzeciej z sześciu) - 78 500 przed rabatem. Skoda jest tak samo droga jak i konkurencja. Chciałem przy okazji odwołać słowa o oczach pękających po wejściu do Focusa - siedziałem dzisiaj w wersji Ambiente Start i uważam, że jest tam o wiele przyjemniej niż w wersji Titanium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.