Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 jak w temacie przegląd przypada mi na końcówkę lipca jak wiadomo jest to środek sezonu tuningowego Auto obniżone nie ma szans żeby wjechało na rolki + koła które wystają poza obrys pojazdu, czy da się przesunąć przegląd np o pół roku ? gdy auto lata w zimowej wersji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Po prostu nie jedziesz na przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > jak w temacie przegląd przypada mi na końcówkę lipca jak wiadomo jest to środek sezonu tuningowego > Auto obniżone nie ma szans żeby wjechało na rolki + koła które wystają poza obrys pojazdu, czy > da się przesunąć przegląd np o pół roku ? gdy auto lata w zimowej wersji ? Oczywiście że tak Po prostu wykonaj go wtedy gdy Ci odpowiada, oczywiście w obrębach jego aktualności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 czyli co teraz załatwić prrzegląd jakoś ... a w grudniu podlecieć kolejny raz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 legalnie, teraz jedź a potem w grudniu. Następny przeglad będzie w grudniu za rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > legalnie, teraz jedź a potem w grudniu. Następny przeglad będzie w grudniu za rok Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > czyli co teraz załatwić prrzegląd jakoś ... a w grudniu podlecieć kolejny raz ? A...Po co w grudniu? Przecież rok jest ważny. Ale kto bogatemu zabroni....Można i co miesiąc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Po prostu nie jedziesz na przegląd I przez parę miesięcy jeździ bez. A, że Policja lubi kontrolować wszelkie tuningowe wózki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > A...Po co w grudniu? Przecież rok jest ważny. Ale kto bogatemu zabroni....Można i co miesiąc.... Bo w grudniu będzie na seryjnym zawiasie + stalówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > I przez parę miesięcy jeździ bez. A, że Policja lubi kontrolować wszelkie tuningowe wózki... i zabierze dowodzik, ale skoro można jeździć bez przeglądu, to i można bez dowodziku... Tak sobie czasami rozmyślam jakim problemem jest dla gościa, który nie ma zahamowań, żeby bez opamiętania łamać przepisy, również jeździć bez uprawnień, które regulują te same przepisy. Nawiasem mówiąc jeżdżenie Cinquecento z obniżonym zawieszeniem przypomina szczekanie pekińczyka. Nawet w usportowionej wersji 1.1 wygrywa małą masą na starcie, ale potem to już wącha spaliny pierwszego lepszego normalnego samochodu. No chyba, że mówimy o jakiejś totalnie usportowionej wersji z wymienionym silnikiem. No ale wtedy to już szaleństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > i zabierze dowodzik, ale skoro można jeździć bez przeglądu, to i można bez dowodziku... > Tak sobie czasami rozmyślam jakim problemem jest dla gościa, który nie ma zahamowań, żeby bez > opamiętania łamać przepisy, również jeździć bez uprawnień, które regulują te same przepisy. > Nawiasem mówiąc jeżdżenie Cinquecento z obniżonym zawieszeniem przypomina szczekanie pekińczyka. > Nawet w usportowionej wersji 1.1 wygrywa małą masą na starcie, ale potem to już wącha spaliny > pierwszego lepszego normalnego samochodu. No chyba, że mówimy o jakiejś totalnie usportowionej > wersji z wymienionym silnikiem. No ale wtedy to już szaleństwo. Wiadomo lepiej vaga albo honde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Wiadomo lepiej vaga albo honde nie wiem czy lepiej czy nie lepiej. Prawda jest taka, że jak się ma lat dwadzieścia parę, to człowiek ma takie zapędy, żeby auto wyglądało groźniej niż jest w rzeczywistości. Sam osobiście mając lat 25 przeprowadzałem "tuning" zegarów na czerwone z moim Cinquecento 700, nawiasem mówiąc, też wściekle czerwonym z wściekle beznadziejnym przyspieszeniem od 0 do 100 w 30 sekund (lub coś koło tego). Czułem się z tymi zegarami lepiej, zwłaszcza lejąc V-Power, która nic kompletnie nie dawała dychawicznemu dwucylindrowemu czemuś zwanym nie wiedzieć czemu silnikiem i pewnie, gdybym miał wtedy więcej forsy, to robiłbym swap na 900, bo to już jakoś jechało. Teraz jak już prawie przychodzi kapelusz na głowę i liczy się nieco więcej niż prężenie muskułów, to te wszystkie Hondy, Golfy i Cieniasy z obniżonym zawieszeniem wyglądają... śmiesznie. Nie obraź się, bo nie o to mi chodzi, żeby komuś dogryzać, ale o to, że samochód to ma jechać, a nie grzmieć i szorować spodem po asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > nie wiem czy lepiej czy nie lepiej. Prawda jest taka, że jak się ma lat dwadzieścia parę, to > człowiek ma takie zapędy, żeby auto wyglądało groźniej niż jest w rzeczywistości. Sam > osobiście mając lat 25 przeprowadzałem "tuning" zegarów na czerwone z moim Cinquecento 700, > nawiasem mówiąc, też wściekle czerwonym z wściekle beznadziejnym przyspieszeniem od 0 do 100 w > 30 sekund (lub coś koło tego). Czułem się z tymi zegarami lepiej, zwłaszcza lejąc V-Power, > która nic kompletnie nie dawała dychawicznemu dwucylindrowemu czemuś zwanym nie wiedzieć czemu > silnikiem i pewnie, gdybym miał wtedy więcej forsy, to robiłbym swap na 900, bo to już jakoś > jechało. > Teraz jak już prawie przychodzi kapelusz na głowę i liczy się nieco więcej niż prężenie muskułów, > to te wszystkie Hondy, Golfy i Cieniasy z obniżonym zawieszeniem wyglądają... śmiesznie. Nie > obraź się, bo nie o to mi chodzi, żeby komuś dogryzać, ale o to, że samochód to ma jechać, a > nie grzmieć i szorować spodem po asfalcie. Wymyslacie panie. Im jestem starszy tym bardziej uważam ze auto ma wlasnie wygladac, a niekoniecznie być szybkie. Bo niby gdzie się scigac? Na drogach? Bez sensu. Za duże i za szerokie koła - jak dla mnie super Obnizone zawieszenie na maxa - jak dla mnie super A robienie wyścigówki ? po co ? mocy mieć nie musi , nie ma gdzie szalec Oczywiście sorki za offtopic , ale pewnie zaraz temat i tak poleci na HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Spoko, rozumiem że nie każdego jara obniżanie auta i to szanuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Spoko, rozumiem że nie każdego jara obniżanie auta i to szanuję Spoko, ja tez szanuję że każdego może "jarać" co innego. Dopouki, takie rzeczy są zgodne z prawem. Mam bardzo złe doświadczenia z "jaraniem", o którym piszesz. Kilka lat temu byłem na pogrzebie moich dwojga przyjaciół. Zginęli przez takie własnie "najarane" modyfikacje. Zglebiona Honda Wojtka zjechała na pobocze ale zawiesiła się na "brzuchu" i już koła nie skręcały, betonowy przepust zakończył życie jego i jego narzeczonej. Mieli niewiele ponad 20 lat. Chcesz się bawić w takie cudowanie, to zrób sobie auto na tor i heja. Po ulicach jeździj sprawnym autem. Nie wiem czy wiesz, ale jeżeli spowodujesz zdarzenie drogowe, a twój ubezpieczyciel powiąże zdarzenie z modyfikacjami, to może cię obciążyć kwotą wypłaconego odszkodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Spoko, rozumiem że nie każdego jara obniżanie auta i to szanuję jara, nie jara... ale miło by było jakby te przeróbki były z głową i legalne. Póki co to wychodzi na to, że masz wydumkę, która nawet na stację nie wjedzie, a co dopiero przegląd przechodzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > czyli co teraz załatwić prrzegląd jakoś ... Mam nadzieję, że będą co raz większe kary dla załatwiających diagnostów. Z dzika rozkoszą doniosę na takiego załatwiacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > jara, nie jara... ale miło by było jakby te przeróbki były z głową i legalne. Póki co to wychodzi > na to, że masz wydumkę, która nawet na stację nie wjedzie, a co dopiero przegląd > przechodzić... Ale żaden przepis nie reguluje wysokości pojazdu, Myśle że stwarzam o wiele mniejsze zagrożenie na drodze swoim autem, niż 20 letni golf bez progów i hamulców I teraz które auto przejdzie szybciej przegląd ?? Tak właśnie ten golf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > I przez parę miesięcy jeździ bez. A co za różnica. Przecież przeróbki i tak dyskwalifikują prawidłowy stan techniczny. Pierwsza kontrola porządnego policjanta i dowód zatrzymany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > A co za różnica. Przecież przeróbki i tak dyskwalifikują prawidłowy stan techniczny. Pierwsza > kontrola porządnego policjanta i dowód zatrzymany. Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Nie. Za koła wystające za błotniki? Pierwsza kontrola porządnego policjanta i nie masz dowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Ale mówiłeś o przeróbkach przecież obniżanie zawieszenia czy montaż szerszych felg ( nie wystających poza obrys pojazdu) to też jakieś "przeróbki" a dowodu nie da się zabrać za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Za koła wystające za błotniki? Pierwsza kontrola porządnego policjanta i nie masz dowodu. e tam! się będziesz kłócił! jak pisze nie to nie nie odda i już z resztą jak policjant bedzie służbista, to i tak lawetą wróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Wymyslacie panie. Im jestem starszy tym bardziej uważam ze auto ma wlasnie wygladac, a > niekoniecznie być szybkie. Bo niby gdzie się scigac? Na drogach? Bez sensu. Za duże i za > szerokie koła - jak dla mnie super Obnizone zawieszenie na maxa - jak dla mnie super A > robienie wyścigówki ? po co ? mocy mieć nie musi , nie ma gdzie szalec > Oczywiście sorki za offtopic , ale pewnie zaraz temat i tak poleci na HP Widziałem dziś taką honde na marszałkowskiej. Koła z tyłu z felgami jak od walca, położone jak w rozpadającym się fordzie. Z garbami na torowisku ledwo sobie poradziła. A podskakiwała tak, że pacjenci w środku walili łbami o podsufitkę. Sorry, ale do dupy taki wygląd. No ale ja już stary jestem i jarają mnie praktyczniejsze rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Ale mówiłeś o przeróbkach przecież obniżanie zawieszenia czy montaż szerszych felg ( nie > wystających poza obrys pojazdu) to też jakieś "przeróbki" a dowodu nie da się zabrać za to No to jedź na przegląd i po kłopocie. Czemu w takim razie piszesz o "załatwianiu" przeglądu. PS wiesz co to jest homologacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Ale mówiłeś o przeróbkach przecież obniżanie zawieszenia czy montaż szerszych felg ( nie > wystających poza obrys pojazdu) to też jakieś "przeróbki" a dowodu nie da się zabrać za to Pisałem o kołach wystających poza obrys samochodu. Obniżanie jest z tego co wiem dozwolone, możesz nawet miską po asfalcie drzeć. Inna sprawa, że na naszych drogach obniżanie to jak dzik w sosnę. Zamontuj sobie pneumatykę i obniżaj jak na zlot dojedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Ale żaden przepis nie reguluje wysokości pojazdu, Myśle że stwarzam o wiele mniejsze zagrożenie na > drodze swoim autem, niż 20 letni golf bez progów i hamulców I teraz które auto przejdzie > szybciej przegląd ?? Tak właśnie ten golf żadne nie przejdzie uczciwego przeglądu! To takie pytanie jakbyś mnie zapytał "który bardziej mnie zabije, jak we mnie wjedzie?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > No to jedź na przegląd i po kłopocie. Czemu w takim razie piszesz o "załatwianiu" przeglądu. > PS wiesz co to jest homologacja? Ale czy ja gdzieś napisałem że cche jakoś załatwić przegląd czyt: przekupić diagnostę czy zrobić coś równie debilnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Pisałem o kołach wystających poza obrys samochodu. Obniżanie jest z tego co wiem dozwolone, możesz > nawet miską po asfalcie drzeć. > Inna sprawa, że na naszych drogach obniżanie to jak dzik w sosnę. Zamontuj sobie pneumatykę i > obniżaj jak na zlot dojedziesz. Bałbym się mieć pneumatykę w aucie na codzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Ale czy ja gdzieś napisałem że cche jakoś załatwić przegląd czyt: przekupić diagnostę czy zrobić > coś równie debilnego Quote: czyli co teraz załatwić prrzegląd jakoś ... a w grudniu podlecieć kolejny raz ? a to kto napisał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Ale czy ja gdzieś napisałem że cche jakoś załatwić przegląd czyt: przekupić diagnostę czy zrobić > coś równie debilnego po pierwsze: Quote: koła które wystają poza obrys pojazdu po drugie: Quote: czyli co teraz załatwić prrzegląd jakoś po trzecie: polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Quote: > czyli co teraz załatwić prrzegląd jakoś ... a w grudniu podlecieć kolejny raz ? > a to kto napisał? Ja jakoś... rozumiem przez pomęczenie się przy wjeździe na stanowisko badania czyt podkęcić trochę gwint do góry założyć koła o większym profilu.. Ja wiem że dla ciebie każdy kto jeździ autem po zmianach jest idiotom który pojedzie na przegląd da w łapę pracownikowi i będzie miał spokój na rok. Wybacz ale ja wolę sprawidzić auto rzetelnie na przeglądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Bałbym się mieć pneumatykę w aucie na codzień A zawiesić się na krawężniku nie boisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Nie boję bo na nie nie wjezdzam Natomiast bałbym sie rano otwierać garaż i modlić się czy czasami nie było jakieś nie szczelnośći w układzie Wiem o tym że jestem tutaj na z góry przegranej pozycji bo nie wpisuję się w typowego usera AK dla którego auto ma działać, a maskę tylko otwierać przy wymianach eksploatacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Nie boję bo na nie nie wjezdzam Natomiast bałbym sie rano otwierać garaż i modlić się czy czasami > nie było jakieś nie szczelnośći w układzie Zawsze możesz przekręcając kluczyk sączyć przez zęby "zaklinam cię, jedź" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > żadne nie przejdzie uczciwego przeglądu! To takie pytanie jakbyś mnie zapytał "który bardziej mnie > zabije, jak we mnie wjedzie?" mylisz się, akurat obniżenie samochodu nie jest nielegalne i przegląd przechodzi normalnie, co innego wystające koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Współczuję Ci, że założyłeś taki temat, tu sami święci na około Po 1 przegląd nie musi mieć ciągłości. Po 2 jeżeli auto jest sprawne to brak przeglądu nie oznacza braku odszkodowania. Po 3 jeżeli auto by nie przeszło przeglądu ZA COŚ i dojdzie do wypadku to jeżeli TO COŚ nie było za ten wypadek odpowiedzialne to sprawa jest czysta. Albo wymęcz przegląd teraz, a następny w grudniu, albo pojeździj bez do grudnia i po temacie Nie wiem o co tu kopie kruszyć ... Akurat mega zglebione CC nie jest zagrożeniem, bo jeździ w miarę wolno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Ale mówiłeś o przeróbkach przecież obniżanie zawieszenia czy montaż szerszych felg ( nie > wystających poza obrys pojazdu) to też jakieś "przeróbki" a dowodu nie da się zabrać za to Spokojna Twoja głowa, koniec końców będzie jak w DE. Nie masz kwitów na każdą jedną przeróbkę - to na przeglądzie masz kłopot. A tuning, jak pisał któryś z kolegów, z czasem zobaczysz że idea to zrobienie czegoś szybkiego a nie wyglądającego w ten sposób. Na przykład mój były Superb 1.8 T ... Po jakimś czasie już żadna "tuningowana" Honda "Matchbox" w Toruniu nie chciała brać się ze mną ze świateł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Spokojna Twoja głowa, koniec końców będzie jak w DE. > Nie masz kwitów na każdą jedną przeróbkę - to na przeglądzie masz kłopot. > A tuning, jak pisał któryś z kolegów, z czasem zobaczysz że idea to zrobienie czegoś szybkiego a > nie wyglądającego w ten sposób. Na przykład mój były Superb 1.8 T ... Po jakimś czasie już > żadna "tuningowana" Honda "Matchbox" w Toruniu nie chciała brać się ze mną ze świateł Za wolny byłeś, nie chciało im się startować i później niepotrzebnie robić dolewek "oleu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Za wolny byłeś, nie chciało im się startować i później niepotrzebnie robić dolewek "oleu" Pewnie stosowali eco-driving i Moto-Doktor'ing, no i ta tylna szyba w Superbie - chyba jakiś defekt optyczny bo znikali w niej tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Ale żaden przepis nie reguluje wysokości pojazdu, Myśle że stwarzam o wiele mniejsze zagrożenie na > drodze swoim autem, niż 20 letni golf bez progów i hamulców I teraz które auto przejdzie > szybciej przegląd ?? Tak właśnie ten golf niby nie reguluje, ale skoro nie jesteś w stanie z marszu wjechać na stację diagnostyczną tzn, że auto nie przejdzie przeglądu, a co za tym idzie auto nie nadaje się na drogi publiczne. Co do kół/opon możesz zakładać wszystko co było homologowane. Zakładanie walców z niskim profilem przy AC ubezpieczyciel szybko wybiłby Ci z głowy. Co do przeróbek do badań i OC, sprawa wprost nie jest przekładana, ale przy ewidentnym przegięciu TU może udowodnić związek przyczynowo-skutkowy i leżysz. Twoje auto, rób co chcesz, byle byś miał świadomość o zagrożeniu jakie niesiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Zapytam z czystej ciekawości - jakie zagrożenie niosą koła wystające 1 - 1.5 cm poza obrys (nie uwzględniając lusterek oczywiście)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Zapytam z czystej ciekawości - jakie zagrożenie niosą koła wystające 1 - 1.5 cm poza obrys (nie > uwzględniając lusterek oczywiście)? chlapią syfem i rzucają kamieniami na auta przed i za ... " tuningiem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Zapytam z czystej ciekawości - jakie zagrożenie niosą koła wystające 1 - 1.5 cm poza obrys (nie > uwzględniając lusterek oczywiście)? teorretycznie bys mogl poharatac barrdziej pieszego przy wypaadku, ale jeszcze o takim przypadku nie slyszalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > chlapią syfem i rzucają kamieniami na auta przed i za ... " tuningiem" Zwykle wystaje saam rant, a czessc toczna opony jest zawsze schowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Ja jakoś... rozumiem przez pomęczenie się przy wjeździe na stanowisko badania czyt podkęcić trochę > gwint do góry założyć koła o większym profilu.. Ja wiem że dla ciebie każdy kto jeździ autem > po zmianach jest idiotom który pojedzie na przegląd da w łapę pracownikowi i będzie miał > spokój na rok. Wybacz ale ja wolę sprawidzić auto rzetelnie na przeglądzie. Rozumiem, że maiło być idiot ą zamiast idiotom Poza tym nic o mnie nie wiesz więc nie oceniaj. Bardzo podobają mi się porządnie i bezpiecznie przerobione samochody. Walczę z całych sił z takimi ulepami jaki proponujesz. Już na wszelki wypadek uprzedzam twoje tłumaczenie, uzasadniając ulepowatość twojego projektu. Dobre graty do modyfikacji zawieszenia kosztują więcej niż dwa albo i trzy "cieniasy". Więc sens "robienia" takiego tuningu jest pozbawione, moim zdaniem, większego sensu. No chyba, że ktoś jest wyjątkowym fanatykiem modelu. Jeżeli jesteś taki rzetelny, to jedź po prostu na przegląd i go zrób. Jeżeli nie wjedziesz na stację to coś jest nie halo! Bo o ile umiem czytać, to twój wątek traktuje o tym: jak obejść przgląd, bo na chwilę obecną nie da się go zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > mylisz się, akurat obniżenie samochodu nie jest nielegalne i przegląd przechodzi normalnie, No ale piszesz, że przegląd przechodzi, czyli obniżenie "z głową". Autor wątku nie jest w stanie wjechać na SKP, więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > mylisz się, akurat obniżenie samochodu nie jest nielegalne i W Polsce, póki co. > przegląd przechodzi normalnie, co > innego wystające koła No właśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > Rozumiem, że maiło być idiot ą zamiast idiotom > Poza tym nic o mnie nie wiesz więc nie oceniaj. Bardzo podobają mi się porządnie i bezpiecznie > przerobione samochody. Walczę z całych sił z takimi ulepami jaki proponujesz. > Już na wszelki wypadek uprzedzam twoje tłumaczenie, uzasadniając ulepowatość twojego projektu. > Dobre graty do modyfikacji zawieszenia kosztują więcej niż dwa albo i trzy "cieniasy". Więc > sens "robienia" takiego tuningu jest pozbawione, moim zdaniem, większego sensu. No chyba, że > ktoś jest wyjątkowym fanatykiem modelu. Rozumiem że oglądałeś moje auto i widziałeś zawieszenie ? rozumiem również że wnioskujesz że skoro jeźdżę CC to nie stać mnie na porządne zawieszenie do niego i jeżdżę na jakimś drucie. Tuning każdego samochodu nawet ferrari jest z logicznego punktu widzenia nie opłacalne. > Jeżeli jesteś taki rzetelny, to jedź po prostu na przegląd i go zrób. Jeżeli nie wjedziesz na > stację to coś jest nie halo! Bo o ile umiem czytać, to twój wątek traktuje o tym: jak obejść > przgląd, bo na chwilę obecną nie da się go zrobić Jakbym chciał obejść przegląd to bym nie zakładał wątku tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > W Polsce, póki co. a możesz napisać gdzie jest nielegalne? bo jesli tak jest to chyba firmy Weitec, MTS, Novitec, Eibach, FK, H&R powinny nie istnieć, a jednak istnieją i mają sie bardzo dobrze, taki Novitec robi dla ferrari oraz Alfy Romeo, wiec cos tu się nie zgadza prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.