Skocz do zawartości

Czym prywatnie, a czym służbowo? Ranking.


p i p p

Rekomendowane odpowiedzi

Co kupują firmy, a co kupują ludzie do prywatnego użytku? Porównanie dot. tylko samochodów osobowych sprzedanych od stycznia do sierpnia 2014r. w Polsce.

Firmy - prywatni

1. Skoda - Skoda (16,8 - 9,2 tys.) Nudno jak w F1. Mercedes, Mercedes, Mercedes... oslabiony.gif

2. Ford - Toyota (10,4 - 7,8 tys.) Doskonale rozumiem tą pozycję. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś chciał jeździć Fordem z własnej woli...a jeździ...bo dostał służbowy. Pamiętajmy też, że przed erą Skody, liderem była właśnie Toyota, a oferta się uatrakcyjnia.

3. VW - Opel (10,1 - 7,7 tys.) I co? Może Opel nie jest premium? VlotoWóz popularny bo zaczęli dawać el. szyby w standardzie, ale Opel jednak jest bardzo ceniony przez klientów indywidualnych. skromny.gif

4. Toyota - VW (10,1 - 6,1 tys.) Dopiero poza podium pojawiają się już wspomniane wyżej marki.

5. Opel - Kia (9,0 - 5,9 tys.) Pojawia się nam koreańska marka, którą cenią prywatni klienci. A czy firmy lubią Koreańczyków?

6. Renault - Ford (6,5 - 4,7 tys.) Nie, wolą Reno. O! Jest Ford. 4700 twardych jak skała klientów - respeto Leszek. cfaniaczek.gif

7. Dacia - Renault (5,0 - 4,2 tys.) Zależności Dacii i Renault są fajne. Francję ciągną Clio, Megany, Captury, ale przy podziale na modele to i tak wszystkich i wszędzie kasuje Duster. wpysk.gif

8. Hyundai - Dacia (4,7 - 4,1 tys.) Druga połowa Koreańczyków pojawia się pod koniec dziesiątki, a ilości się zrównują.

9. Peugeot - Hyundai (4,7 - 4,1 tys.) Firmy wolą Peugeota...

10. Kia - Nissan (4,3 - 3,9 tys.) ...a ludzie Nissana. Okazuje się też, że to Hyundai jest bardziej flotowy, a Kia bardziej prywaciarska.

Muszę wspomnieć - bo brakuje mi go w top ten - że Fiat zajmuje miejsca 15 i 14 będąc bardziej oryginalnym zakupem niż Mercedes czy BMW. zlosnik.gif

Nagrodę za typowy flotowóz, którego nikt poza firmami nie chce mieć otrzymuje FORD! z_lol1.gifIThankYou.gif

Ford, który uwielbiany jest na wyspach. Idę o zakład, że powodem tego jest to, że fordowskie deski obsługują lewą ręką. hahaha.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje podziału na modele. Bo tak naprawdę to nie zawsze firmy tu wygrywają lecz poszczególne modele. Np. Dacia jest w tym zestawieniu tylko dzięki Dusterowi. I stawianie teorii, że Polacy kupują Dacie jest nieuzasadnione. Polacy kupują Dustery, nie Dacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ford, który uwielbiany jest na wyspach. Idę o zakład, że powodem tego jest to, że fordowskie deski

> obsługują lewą ręką.

To zagadka czemu tam tak lubią Forda - w całej reszcie europy tak nie ma. Racjonalnego wytłumaczenia chyba nie ma - to tylko jakiś sentyment do marki. Ford ma długą tradycję w UK (niewiele krótszą niż historia marki w ogóle), produkował i produkuje sporo w UK, zatrudnia w UK bardzo dużo osób, bardzo dużo osób pracuje u poddostawców. U nas wszytsko to samo możnaby powiedzieć o Fiacie, ale jednak - jak inne marki stały się bardziej dostępne to polacy odwrócili się od Fiata foch.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompletnie to nieprzejrzyste, a twoja analiza tego w ogóle błędna.

Na floty sprzedaje się tyle sztuk danego modelu, jak dobrą ofertę flotową ma producent na dany model.

Skoda i VW ostro wystartowały ze sprzedażą flotową i od ponad roku mają świetne programy flotowe - są po prostu tańsze, auta są dobrze skonfigurowane pod potrzeby klientów i wygrywają przetargi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy bo widzisz Kowalski kupuje Skode i czeka na nia pol roku bo jest prestiz jak w Audi. Opla bo ma tania wersje Active. Kia bo ma tania Sportage co wyglada jak auto za 150k.

Firmy to inna liga tu chodzi o dobry leasing i o koszt serwisu. Mnie tylko irytuje, ze 1 os dz.g. typu ksiegowa moze kupic auto taniej ode mnie. Bo jakby kupila 10 to rozumiem. A ja i tak jezdze do ASO i mam podobne przebiegi do Niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem o co Ci chodzi z fordem?

Ja sam wybieram sam. służbowy i 2x wybrałem S-maxa, nie ma konkurencji

Prywatnie żona jeździ kuga

Po malu zaczynam rozglądać się za kolejna sluzbowka i albo będzie to nowy S-max albo sharan a może nowy pasek tylko ze względu na silnik 2.0 tdi 240km. Toyota ma słabe silniki diesla

Ford dobry stosunek ceny do jakosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Np. Dacia jest w tym zestawieniu tylko dzięki Dusterowi. I stawianie teorii, że Polacy

> kupują Dacie jest nieuzasadnione. Polacy kupują Dustery, nie Dacie.

Super pomysł!

Ilość procentowa najpopularniejszego modelu w danej marce:

Octavia w Skodzie to 31,4%

Auris w Toyocie to 29,3%

Astra w Oplu to 32,7% (Piaaast Gliwiceee zlosnik.gif )

Golf w VW to 35,7%

Focus w Fordzie to 38,7%

Clio w Renault to 35,9%

Sportage w Kii to 29,6%

Duster w Dacii to 46,5% (Jest dominacja, ale to wciąż poniżej 50%. Gdyby Sandero i Logan nazywały się tak samo i różnica byłaby w ilości drzwi, miałyby 35,6% ogółu więc przeciętnie, a w sumie poszło już ponad 3200 sztuk Sandero/Logan. Dla porównania ok. 1600 szt. Kii Rio).

Zatem sam oceń czy Dacia to Duster czy Dacia to Dacia.

Qashqai w Nissanie ma np. 45,9%, a SX4 w Suzuki 59,7%. cool.gif Tacy dominatorzy są w grupie SUV/crossover.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie rozumie czemu tak się tego Forda uparłeś.............

> Marka sprzedaje się zarówno w detalu jak i zakupie na firmę.

Nie uparłem się. Ford nie ma argumentów, żeby zachęcać do zakupu. Jest tani, światowy i tyle. Focus Mk1 był rewolucyjny i świetny i od nastu lat jest tylko gorzej. Fatalna ergonomia, koszmarne skrzynie biegów...

A bardzo żałuję bo cała oferta wygląda fajnie...do czasu dotknięcia na żywo. Zgadzam się po prostu ze statystykami. skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...napisał facet który jeździ Dacią Logan

Jeśli wrażenia przełożysz na oczekiwania (marka, cena) to Logan jest lepszy niż Focus Mk3 czy Fiesta. Logana lubisz, w ogóle Dacia zaskakuje na plus. Jeździłem Lodgy, Dokkerem i bardzo, bardzo mi się podobały. Natomiast Focus rozczarowuje...szczególnie jak się jeździło Mk1 i Mk2. Nie można porównać aut w stylu tabelka z Auto Świata. Trzeba te auta poczuć, a nie cyfrowo ocenić.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zalezy bo widzisz Kowalski kupuje Skode i czeka na nia pol roku bo jest prestiz jak w Audi. Opla

> bo ma tania wersje Active. Kia bo ma tania Sportage co wyglada jak auto za 150k.

Dobre powody. ok.gifzlosnik.gif

> Mnie tylko irytuje, ze 1 os dz.g. typu ksiegowa moze kupic auto taniej ode mnie.

Daj spokój, niech bierze nawet za darmo.

> Bo jakby kupila 10 to rozumiem.

Daj na luz, jak oszczędzi na Octavii to wyda na wodę gazowaną, którą np. produkujesz itd. wink.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem o co Ci chodzi z fordem?

Każdy Ford, który pozornie jest fajny rozczarowuje po bliższym kontakcie. Mówię o nowych Fordach. Za czasów Focusa Mk1 to Ford był super. Był postęp, pomysł i trzymanie się tego, że Ford ma jechać i trzymać się drogi.

> Ja sam wybieram sam. służbowy i 2x wybrałem S-maxa, nie ma konkurencji

S-Max to margines sprzedaży. Statystyki robią Focusy, Fiesty i Mondeo. Mimo, że S-Max do mnie nie przemawia bo dla mnie rodzinny charakter oznacza też rodzinny styl jazdy, a podczas takowego nie poczuję jego zalet to uważam, że S-Max jest fajnym autem z konkretnym pomysłem. Szanuję go za ideę. Chociaż charakterystyczne detale Forda pozostają.

> Prywatnie żona jeździ kuga

Od Kugi to już wolę moją Ravkę. zlosnik.gif Praca dźwigni biegów w Kudze czyli trójka tam gdzie ustawiam lusterko i czwórka tam gdzie smyram dzieci po stopach zabija sport klimat. biglaugh.gif

> Po malu zaczynam rozglądać się za kolejna sluzbowka i albo będzie to nowy S-max albo sharan

Jeśli van Forda to Galaxy. Za duży? C-Max. Ale lepsza Mazda 5. Sharan...oczywiście za odsuwane drzwi. Także jechać S-Maxem OK, dostać S-Maxa OK, ale kupić S-Maxa? Dlaczego? Coś na zasadzie zgniłego kompromisu? zlosnik.gif

> a może

> nowy pasek tylko ze względu na silnik 2.0 tdi 240km. Toyota ma słabe silniki diesla

> Ford dobry stosunek ceny do jakosci

Dlatego jest flotowozem. ok.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co ma fiat do zaoferowania? Droga Pande? Stare Bravo? Stare Punto? Dobrze, ze Cromy nie ma

W 100% masz rację. Teraz faktycznie tak jest - oferta wygląda tragicznie. Ja jednak wolałbym nawiazać do tego co było jeszcze kilka lat temu- jak panda nie była droga, bravo i gp nie były stare. Już wtedy Fiat systematycznie spadał w rankingach sprzedaży. Ostatnio fiat był liderem sprzedaży w Polsce chyba jak miał jednocześnie w ofercie Pandę, Seicento i Punto II. A potem ludzie przejrzeli na oczy, że jest tyle lepszych samochodów smile.gif . Chyba jednak cena i sentyment do marki miały znaczenie. A w UK o co chodzi z fordem? Cena - podobna jak konkurenci. Sentyment do marki? Diabli wiedzą - grunt że to najpopularniejsza marka i jak rozmawiam z jakimś znajomym z UK (rdzennym - nie imigrantem z PL), to części z nich pierwsze co przychodzi na myśl, kiedy myślą o zmianie samochodu, to sprawdzić co oferuje Ford. Zapytałem kiedyś "why ford is so popular in the uk" - odpowiedział tylko "because its good". Ok - rozumiem.. ale Vauxhall, VW trudno powiedzieć żeby były gorsze. Do dziś nie rozumiem tego zjawiska smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Super pomysł!

> Ilość procentowa najpopularniejszego modelu w danej marce:

> Octavia w Skodzie to 31,4%

> Auris w Toyocie to 29,3%

> Astra w Oplu to 32,7% (Piaaast Gliwiceee )

> Golf w VW to 35,7%

> Focus w Fordzie to 38,7%

> Clio w Renault to 35,9%

> Sportage w Kii to 29,6%

> Duster w Dacii to 46,5% (Jest dominacja, ale to wciąż poniżej 50%. Gdyby Sandero i Logan nazywały

> się tak samo i różnica byłaby w ilości drzwi, miałyby 35,6% ogółu więc przeciętnie, a w sumie

> poszło już ponad 3200 sztuk Sandero/Logan. Dla porównania ok. 1600 szt. Kii Rio).

> Zatem sam oceń czy Dacia to Duster czy Dacia to Dacia.

> Qashqai w Nissanie ma np. 45,9%, a SX4 w Suzuki 59,7%. Tacy dominatorzy są w grupie SUV/crossover.

> pzdr

A to wypadało by podać jeszcze konkretną ilość sztuk to można by coś ocenić więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli wrażenia przełożysz na oczekiwania (marka, cena) to Logan jest lepszy niż Focus Mk3 czy

> Fiesta. Logana lubisz, w ogóle Dacia zaskakuje na plus. Jeździłem Lodgy, Dokkerem i bardzo,

> bardzo mi się podobały. Natomiast Focus rozczarowuje...szczególnie jak się jeździło Mk1 i Mk2.

> Nie można porównać aut w stylu tabelka z Auto Świata. Trzeba te auta poczuć, a nie cyfrowo

> ocenić.

> pzdr

Tu sie nie zgodze. Prowadzenie, praca skrzyni biegow i zawieszenia Focus bije na glowe Koreancow i Toyote. Jedynie co wnetrez traca myszka zobaczymy jak po fl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Super pomysł!

> Ilość procentowa najpopularniejszego modelu w danej marce:

> Octavia w Skodzie to 31,4%

Auto nie jest w niczym rewelacyjne ale we wszystkim na tyle dobre, że to tłumaczy wynik.

ok.gif

> Auris w Toyocie to 29,3%

> Astra w Oplu to 32,7% (Piaaast Gliwiceee )

Dobrze. Jeśli dzięki zakupowi Opla można dać pracę Polakom to należy to robić.

> Golf w VW to 35,7%

> Focus w Fordzie to 38,7%

Same kompakty. Wiadomo czym Polska jeździ.

> Clio w Renault to 35,9%

Nowe Clio jest duże, ma wersję kombi, cenę nienajgorszą - może odbierać sprzedaż kompaktom.

ok.gif

> Sportage w Kii to 29,6%

I tu zaskoczenie. Sportage, nie Ceed. shocked.gif

> Duster w Dacii to 46,5% (Jest dominacja, ale to wciąż poniżej 50%. Gdyby Sandero i Logan nazywały

> się tak samo i różnica byłaby w ilości drzwi, miałyby 35,6% ogółu więc przeciętnie, a w sumie

> poszło już ponad 3200 sztuk Sandero/Logan. Dla porównania ok. 1600 szt. Kii Rio).

> Zatem sam oceń czy Dacia to Duster czy Dacia to Dacia.

A to przepraszam. Na ulicach widuję głownie Dustera i to pewnie mnie zmyliło. Ale nowy Stepway też jest fajny.

A gdybym był hydraulikiem to bym kupił Logana kombi.

> Qashqai w Nissanie ma np. 45,9%, a SX4 w Suzuki 59,7%. Tacy dominatorzy są w grupie SUV/crossover.

> pzdr

Poniekąd zrozumiałe, bo oczko wyżej Nissan serwował starego X-Traila a Suzuki jeszcze starszą Grand Vitarę. W cenach niezbyt atrakcyjnych.

Zresztą jeśli Polska kompaktami stoi to logiczne, że SUVy też będą kompaktowe.

smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu sie nie zgodze. Prowadzenie, praca skrzyni biegow i zawieszenia Focus bije na glowe Koreancow i

> Toyote.

Też słyszałem takie opinie...dopóki się nie przejechałem. I chyba DLATEGO właśnie Focus mnie rozczarował. Miał być super mega w porównaniu do Kii czy Toyoty. Miał robić takie wrażenie jak Mk1 przy Corolli E11, ale nie zrobił. Jeszcze postęp w przypadku Mk2 do Mk1 jest odczuwalny chodziaż Mk2 jest już zbyt dojrzały, żeby był fajny. Postęp Mk3 w stos. do Mk2 jest mniej odczuwalny, pozostał w klimacie izolujmy kierowcę od ohydnej drogi, a wnętrze zrobili takie, że człowiek czuje się niepełnosprawny przy obsłudze włącznika świateł, guzików na kierownicy czy radia.

Wierzę, że jeśli Focus odejdzie jak Escort, jego następca będzie godny uwagi.

> Jedynie co wnetrez traca myszka zobaczymy jak po fl.

Ford się ogranicza i robi jeden model na cały świat. Nie ma czasu, $ i chęci, żeby myśleć nad specyfiką klientów w różnych zakątkach globu. Chce dogodzić każdemu, zrobić tanio i już. Tak się nie da, naprawdę...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu sie nie zgodze. Prowadzenie, praca skrzyni biegow i zawieszenia Focus bije na glowe Koreancow i

> Toyote. Jedynie co wnetrez traca myszka zobaczymy jak po fl.

moim zdaniem nowy Focus niczym nie wyróżnia się na tle konkurencji w kwestii tego legendarnego "prowadzenia" czy pracy zwieszenia czy skrzyni. Owszem, samochód jest poprawny (raczej byłby poprawny gdyby nie okropne wnętrze) i nic więcej. Tak samo jak kilka innych kompaktów na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto nie jest w niczym rewelacyjne ale we wszystkim na tyle dobre, że to tłumaczy wynik.

No właśnie...ale czy fajnie jest wydać np. 60 tysięcy za brak jakiejkolwiek rewelacji?

> Dobrze. Jeśli dzięki zakupowi Opla można dać pracę Polakom to należy to robić.

Zgadzam się. ok.gif

> Same kompakty. Wiadomo czym Polska jeździ.

Na pierwszy rzut oka kompakt jest autem wyważonym...ale tylko na pierwszy i na pierwszym zwykle się kończy. zlosnik.gif

> Nowe Clio jest duże, ma wersję kombi, cenę nienajgorszą - może odbierać sprzedaż kompaktom.

Dla mnie fenomen. Ja bym główkował między Logan/Sandero, a Megane...ale większość nie ma czasu na dylematy. zlosnik.gif

> I tu zaskoczenie. Sportage, nie Ceed.

Cee'd jest blisko, ale jednak drugi. Ale nie dziwne. Cena, praktyczność, wygląd...będąc w salonie Kii nie wiem co miałoby mnie pchnąć w Cee'da.

> A to przepraszam. Na ulicach widuję głownie Dustera i to pewnie mnie zmyliło.

Statystyka to potwierdza, że Dusterów dużo...ale to piekielnie udane auto jest. ok.gif

> Ale nowy Stepway też jest fajny.

Nie tylko on. Każda Dacia jest fajna.

> Poniekąd zrozumiałe, bo oczko wyżej Nissan serwował starego X-Traila a Suzuki jeszcze starszą Grand

> Vitarę. W cenach niezbyt atrakcyjnych.

Ciekawe czy Pulsar będzie w ogóle w statystykach... hmm.gif

> Zresztą jeśli Polska kompaktami stoi to logiczne, że SUVy też będą kompaktowe.

A'propos SUVów to np. fenomenem jest Skoda. Model Yeti (udany, wyważony) jest na końcu listy. Superbów sprzedaje się ponad 2x tyle co Yeti. Ludzie lubią Dustery, Sportage, Qashqai'e, a Yeti nie. Dlaczego?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie...ale czy fajnie jest wydać np. 60 tysięcy za brak jakiejkolwiek rewelacji?

Z drugiej strony - brak upierdliwych wad też ma swoją cenę.

> Zgadzam się.

> Na pierwszy rzut oka kompakt jest autem wyważonym...ale tylko na pierwszy i na pierwszym zwykle się

> kończy.

> Dla mnie fenomen. Ja bym główkował między Logan/Sandero, a Megane...ale większość nie ma czasu na

> dylematy.

Nowe Clio też naprawdę dobrze wygląda. A Megane już dawno zapomniało jak to jest być awangardą stylistyczną.

> Cee'd jest blisko, ale jednak drugi. Ale nie dziwne. Cena, praktyczność, wygląd...będąc w salonie

> Kii nie wiem co miałoby mnie pchnąć w Cee'da.

Właściwie to racja. Sportage to taki Cee'd tylko lepszy. ok.gif

> Statystyka to potwierdza, że Dusterów dużo...ale to piekielnie udane auto jest.

Tu się zgadzam - bardzo udane auto. ok.gif

> Nie tylko on. Każda Dacia jest fajna.

> Ciekawe czy Pulsar będzie w ogóle w statystykach...

> A'propos SUVów to np. fenomenem jest Skoda. Model Yeti (udany, wyważony) jest na końcu listy.

> Superbów sprzedaje się ponad 2x tyle co Yeti. Ludzie lubią Dustery, Sportage, Qashqai'e, a

> Yeti nie. Dlaczego?

> pzdr

Bo z zewnątrz i wewnątrz wygląda jak dostawczak na szczudłach. Postaw obok siebie Yeti i Sportage'a a na Yeti nie spojrzysz. Mimo że technicznie może być nawet lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z innej beczki czy ja dobrze widzę że od lat sprzedaż aut najsłabiej idzie w sierpniu....=wtedy

> trzeba iść do dilera bo mu się prowizja na wakacje przyda

wiele fabryk ma przerwe wakacyjno-techniczna w sierpniu - to keden z kilku powodow...po za tym na niektore auta soe czeka 3-mce albo I wiecej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z drugiej strony - brak upierdliwych wad też ma swoją cenę.

To prawda...chociaż sam się dziwię...sobie, że na pewno chociaż raz pomyślałem o kupnie każdej ze Skód (Fabia, Roomster, Yeti, Superb...nawet Citigo), ale nigdy o Octavii. niewiem.gif

Nigdy też o Rapidzie...

> Nowe Clio też naprawdę dobrze wygląda. A Megane już dawno zapomniało jak to jest być awangardą

> stylistyczną.

Zakup Clio taką ekstrawagancją mi pachnie...nie? smile.gif

> Bo z zewnątrz i wewnątrz wygląda jak dostawczak na szczudłach. Postaw obok siebie Yeti i Sportage'a

> a na Yeti nie spojrzysz. Mimo że technicznie może być nawet lepszy.

No tak, ale czy ktoś myśli, że inne Skody są ładne? Albo czy rzesza klientów Skody patrzy jak wyglądają? Czy klient Yeti jest Skodziarzem czy może szukającym atrakcyjnych kształtów obywatelem świata? Czy można wnioskować, że jak ktoś chce Skodę to ją kupi bez względu na wygląd i kupi auto klasyczne, ale jak ktoś chce SUVa to wygląd nie pozwala mu spojrzeć w stronę Skody? Bo w kategoriach skodziarskich, że płacimy za brak wielkich wad Yeti na pewno wygra z Dusterem, a Qashą i Sportem ma wielkie szanse. To bardzo ciekawe...

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moim zdaniem nowy Focus niczym nie wyróżnia się na tle konkurencji w kwestii tego legendarnego

> "prowadzenia" czy pracy zwieszenia czy skrzyni. Owszem, samochód jest poprawny (raczej byłby

> poprawny gdyby nie okropne wnętrze) i nic więcej. Tak samo jak kilka innych kompaktów na

> rynku.

Nie odroznia sie na tle np Skody czy Leona ale juz na tle koreancow bardzo. Mailem sluzbowego Focusa i nie chcialem sie przesiadac do Kily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie odroznia sie na tle np Skody czy Leona ale juz na tle koreancow bardzo. Mailem sluzbowego

> Focusa i nie chcialem sie przesiadac do Kily.

Dla mnie I30 czy Ceed to najbardziej nijakie auta z jakimi mialem stycznosc grinser006.gif

Nic tam przesadnie nie denerwuje, nic nie zachwyca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie I30 czy Ceed to najbardziej nijakie auta z jakimi mialem stycznosc

> Nic tam przesadnie nie denerwuje, nic nie zachwyca...

który model ceed/i30? Poprzedni czy obecny? Bo to spora różnica. Poprzedni był taki hmmm... miał jeszcze braki w stosunku do europejskiej konkurencji. Obecnemu już nic nie brakuje imho. Fakt, że zawieszenie w i30 np. jest raczej nastawione na komfort niż na szybsze wchodzenie w zakręty, ale to po prostu chyba taki target.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> który model ceed/i30? Poprzedni czy obecny? Bo to spora różnica. Poprzedni był taki hmmm... miał

> jeszcze braki w stosunku do europejskiej konkurencji. Obecnemu już nic nie brakuje imho. Fakt,

> że zawieszenie w i30 np. jest raczej nastawione na komfort niż na szybsze wchodzenie w

> zakręty, ale to po prostu chyba taki target.

O to wlasnie chodzi, tym autom nic nie brakuje obecnie ok.gif

Niestety sa rownie fascynujace jak sprzet AGD grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to wlasnie chodzi, tym autom nic nie brakuje obecnie

> Niestety sa rownie fascynujace jak sprzet AGD

w sumie jak weźmiesz każdy inny przeciętny kompakt, to można to o nim powiedzieć: Golf/Octavia/Leon/Focus/Auris/Mazda 3 itd. Różnią się szczegółami, to nie jest przedział do fascynowania się. Może w BMW czy Mercedesie będzie coś bardziej fascynującego, chociażby napęd na tył, ale to juz trochę wyższa półka cenowa.

Taki i30 wybija się w tym segmencie np. ilością miejsca na nogi na tylnej kanapie. Jak na ten segment jest bardzo dużo miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.