rob_7 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Tak sobie przeglądam oferty i zauważyłem że C4 można wyhaczyć w dużo lepszym roczniku (2008-2009) i wyposażeniu za porównywalne pieniądze do niemców czy japończyków (2004-2005). Samochód planuje kupić do gazu bo robię do pracy dziennie 125 km. Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Psują się? Drogie w naprawie? Czy może stereotypy rządzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Czy może stereotypy rządzą? Rządzą. Ale to nic złego Wg mnie trochę przesadziłeś z tymi rocznikami. A na takie przebiegi rozważ C5 MKII - nie powinno być droższe od C4. W przypadku C5 masz efekt stereotypu do kwadratu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Tak sobie przeglądam oferty i zauważyłem że C4 można wyhaczyć w dużo > lepszym roczniku (2008-2009) i wyposażeniu za porównywalne > pieniądze do niemców czy japończyków (2004-2005). > Samochód planuje kupić do gazu bo robię do pracy dziennie 125 km. > Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Psują się? Drogie w naprawie? > Czy może stereotypy rządzą? Moze stereotypy, ale pamietam u mnie w robocie sprzedawali C4 na koniec leasingu, w jakiejs wypasnej wersji. Lista usterek, swiecacych sie kontrolek i niedzialajacego wyposazenia byla porazajaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Moze stereotypy, ale pamietam u mnie w robocie sprzedawali C4 na koniec leasingu, w jakiejs > wypasnej wersji. Lista usterek, swiecacych sie kontrolek i niedzialajacego wyposazenia byla > porazajaca. Ja już wiem jak sie dba o samochody flotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Rządzą. Ale to nic złego > Wg mnie trochę przesadziłeś z tymi rocznikami. > A na takie przebiegi rozważ C5 MKII - nie powinno być droższe od C4. W przypadku C5 masz efekt > stereotypu do kwadratu. Tylko że C5 to już większy samochod. Ja ogólnie byłem nastawiony na wielkość C3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Ja już wiem jak sie dba o samochody flotowe Chcesz kupić C4, to go kupisz. Flota ładnie oddaje jakość samochodów, znana mi po zmianie z peżota (a C4 to 307 w innym ubraniu) na skodę mocno odetchnęła. C4 z HDi bym zaryzykował, bo silnik jest bardzo OK, ale od benzyny z daleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Mając na co dzień do czynienia z autami różnej maści, zauważyłem jedno, że Citroen szybko się starzeje. W 8-cio latkach z reguły pourywane są różne spinki, mocowania, zniszczona tapicerka, odstający plastik. Z mechanicznych rzeczy, to uszkodzone półośki, łożyska w kołach, pourywane mocowania wydechu itp. Poza tym dźwięk silnika benzynowego, jak i samego rozrusznika przy odpalaniu kojarzy mi się z motoryzacją lat 80-tych. Oczywiście w żadnym Citroenie nie akceptuję pedału sprzęgła, gdybym miał takim jeździć, to musiałbym przerobić pedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Poza tym dźwięk silnika benzynowego, jak i samego rozrusznika przy > odpalaniu kojarzy mi się z motoryzacją lat 80-tych. Ano silnik chodzi jak pralka Rozrusznik też ma specyficzny dźwięk Zobaczę jak długo swoim pojeżdżę bez awarii, oczywiście mam benzynkę Ale jeśli poczytać szersze opinie to nie są takie złe o silnikach benzynowych, głównie wycieki oleju, zużycie oleju (mi po 1500km ubyło 100ml). Odnośnie spinek to się zgadzam, u siebie będę musiał dokupić kilka spinek podszybia, w ogóle to myślę kupić nowe wygłuszenia podszybia bo ktoś (jakiś mechanik) średnio się przykładał żeby to ładnie wyjąć i włożyć przy zmianie filtra pp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > myślę kupić nowe wygłuszenia podszybia bo ktoś (jakiś mechanik) średnio się przykładał żeby to > ładnie wyjąć i włożyć przy zmianie filtra pp. O to chodzi, że tam można się super hiper przykładać, a szmatę i tak porwiesz za którymś razem. Jest zwyczajnie za słaba, przyoszczędzili na materiale, a jej umiejscowienie i dostęp sprzyja uszkodzeniom podczas wymiany filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Tak sobie przeglądam oferty i zauważyłem że C4 można wyhaczyć w dużo > lepszym roczniku (2008-2009) i wyposażeniu za porównywalne > pieniądze do niemców czy japończyków (2004-2005). > Samochód planuje kupić do gazu bo robię do pracy dziennie 125 km. > Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Psują się? Drogie w naprawie? > Czy może stereotypy rządzą? Bo jak zaczyna wariować elektronika a prędzej czy później zaczyna ( raczej prędzej ) to właściciel tylko modli się , żeby pozbyć się francuskiego złomu i obniża cenę coby zachęcić potencjalnego kupca. Ich jedyna zaleta tzn aut koncernu PSA to dużo odporność na rdzę, reszta to szit, mówi to użytkownik P206, którego jak na razie żaden spec nie potrafi doprowadzić do ładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Moze stereotypy, ale pamietam u mnie w robocie sprzedawali C4 na koniec leasingu, w jakiejs > wypasnej wersji. Lista usterek, swiecacych sie kontrolek i niedzialajacego wyposazenia byla > porazajaca. dokładnie tak właśnie jest, wieczna dyskoteka na desce rozdzielczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Czyli francuzy wszystkie się do niczego nie nadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Straszne padła ja sam patrzę na swoje auto i się zastanawiam co mną kierowało, albo pod wpływem jakiego świństwa byłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Straszne padła ja sam patrzę na swoje auto i się zastanawiam co mną kierowało, albo pod wpływem > jakiego świństwa byłem No to już nie wiem w kierunku czego się kierować.. Potrzebuję coś do 20 tys co będzie super do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Straszne padła ja sam patrzę na swoje auto i się zastanawiam co mną kierowało, albo pod wpływem > jakiego świństwa byłem A ja tam swoja C4-ke caly czas lubie Do tego stopnia, ze nie moge znalezc racjonalnego powodu, zeby go sprzedac po 3 latach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Po prostu były też tanie jako nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > No to już nie wiem w kierunku czego się kierować.. > Potrzebuję coś do 20 tys co będzie super do gazu. Bierz sobie drugą AH do roku 2006. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > No to już nie wiem w kierunku czego się kierować.. > Potrzebuję coś do 20 tys co będzie super do gazu. Fiat Bravo 1,4 T-Jet, trwały silnik, prosta konstrukcja. Nie wiem tylko czy 20k wystarczy na ładną sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Fiat Bravo 1,4 T-Jet, trwały silnik, prosta konstrukcja. Nie wiem tylko czy 20k wystarczy na ładną > sztukę. Fiata to ja już nie kupię miałem już 2 fiaty i się psuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Bierz sobie drugą AH do roku 2006. Mam astre h cdti i nawet nad tym myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > No to już nie wiem w kierunku czego się kierować.. > Potrzebuję coś do 20 tys co będzie super do gazu. Może astra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Chcesz kupić C4, to go kupisz. > Flota ładnie oddaje jakość samochodów, znana mi po zmianie z peżota (a C4 to 307 w innym ubraniu) > na skodę mocno odetchnęła. > C4 z HDi bym zaryzykował, bo silnik jest bardzo OK, ale od benzyny z daleka. Pug 307 po FL to bardzo niezawodny samochód. Jeśli flota odetchnęła, to podejrzewam, że był problem z menedżerem floty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Fiata to ja już nie kupię miałem już 2 fiaty i się psuły. Francuzy są jeszcze gorsze. Moje codziennie są w warsztacie, dlatego z konieczności poruszam się wyłącznie komunikacją miejską lub rowerem. I tak już wiele lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Tak sobie przeglądam oferty i zauważyłem że C4 można wyhaczyć w dużo > lepszym roczniku (2008-2009) i wyposażeniu za porównywalne > pieniądze do niemców czy japończyków (2004-2005). > Samochód planuje kupić do gazu bo robię do pracy dziennie 125 km. > Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Psują się? Drogie w naprawie? > Czy może stereotypy rządzą? Mam C4 tylko 1.6hdi i narzekać nie mogę. Fakt, faktem dopiero między 80, a 100 tys czekały mnie najważniejsze wydatki tzn rozrząd, hamulce, parę elementów zawieszenia i parę uszczelek, żeby nic nie kapało i zakładam, że przez najbliższy rok nic w to padło :-) nie włożę. Wdzięczne, oszczędne, w 3 drzwiach wyglada całkiem ok, a wyposażenie w postaci szklanego dachu, ksenonow itp jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że moja będzie jeszcze długo się tym powozić, nie zwracając uwagi na utratę wartości :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BONUS Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 Mi się podobają francowate, np. nowe megane albo wszystkie peugeoty - są moim zdaniem śliczne ,ale po moich doświadczeniach z naprawą Peugeota 3008 - nowy samochód jeszcze na gwarancji - nie wiem czy bym kiedykolwiek się na francuza zdedydował, być może tak, ale na 100% nie nowego. > Tak sobie przeglądam oferty i zauważyłem że C4 można wyhaczyć w dużo > lepszym roczniku (2008-2009) i wyposażeniu za porównywalne > pieniądze do niemców czy japończyków (2004-2005). > Samochód planuje kupić do gazu bo robię do pracy dziennie 125 km. > Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Psują się? Drogie w naprawie? > Czy może stereotypy rządzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > No to już nie wiem w kierunku czego się kierować.. > Potrzebuję coś do 20 tys co będzie super do gazu. Polecam Meganke II lub III jeślibedzie w cenie albo Scenica II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Francuzy są jeszcze gorsze. Moje codziennie są w warsztacie, dlatego z konieczności poruszam się > wyłącznie komunikacją miejską lub rowerem. I tak już wiele lat. a jakie masz z jakimi silnikami ? Bo ja miałem Meganke II i spisywała się swietnie bez usterek , z tego co wiem nowy właściciel od roku bardzo zadowolony Mam Scenica II i też nie narzekam na jakieś awarie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Francuzy są jeszcze gorsze. Moje codziennie są w warsztacie, dlatego z konieczności poruszam się > wyłącznie komunikacją miejską lub rowerem. I tak już wiele lat. najwidoczniej pechowe modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Straszne padła ja sam patrzę na swoje auto i się zastanawiam co mną kierowało, albo pod wpływem > jakiego świństwa byłem Podzielam twoją opinię Również mam benzynę, którą wszyscy odradzali mi . Zdecydowałem się na nią tylko dlatego, że jeżdżę zdecydowanie krótkie trasy. Spalanie liczone z dystrybutora mam na poziomie Uno . A buda ponad 50% cięższa. Jedynie komfort nieporównywalny. No i ten silnik. W przypadku awarii pewnie zaboli. To sławny EP6, na szczęście bez turbiny, więc może jeszcze trochę pociągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > A ja tam swoja C4-ke caly czas lubie > Do tego stopnia, ze nie moge znalezc racjonalnego powodu, zeby go sprzedac po 3 latach No i zabiłeś mi klina, bo również spodobał mi się i "nie moge znalezc racjonalnego powodu, zeby go sprzedac" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Mi się podobają francowate, np. nowe megane albo wszystkie peugeoty - są moim zdaniem śliczne ,ale > po moich doświadczeniach z naprawą Peugeota 3008 - nowy samochód jeszcze na gwarancji - nie > wiem czy bym kiedykolwiek się na francuza zdedydował, być może tak, ale na 100% nie nowego. > > Czy może stereotypy rządzą? Ojciec ma starą Megankę I i jeździ już 18 lat. Bardzo mało problemów z nią było. Podobnie kolega kupił właśnie C4 3-drzwi i poza wymiana silniczka wycieraczek nie było z nią problemów. Kuzyn ma P308 i też się nie skarżył, więc na prawdę nie wiem skąd te pesymistyczne opinie na temat francuzów. Może znajomi mają farta do udanego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Polecam Meganke II lub III jeślibedzie w cenie albo Scenica II Megane II mnie się strasznie nie podoba, a III za droga na mój budżet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BONUS Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 Moi teściowie mieli starą megankę I - tam się od nowości przez osiem lat nic nie psuło, ale też nic w tym samochodzie nie było (ABSu, klimy, kamer, czujników deszczu, parkowania, tempomatu, 16 zaworów) > Ojciec ma starą Megankę I i jeździ już 18 lat. Bardzo mało problemów z nią było. Podobnie kolega > kupił właśnie C4 3-drzwi i poza wymiana silniczka wycieraczek nie było z nią problemów. Kuzyn > ma P308 i też się nie skarżył, więc na prawdę nie wiem skąd te pesymistyczne opinie na temat > francuzów. Może znajomi mają farta do udanego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > ..... więc na prawdę nie wiem skąd te pesymistyczne opinie na temat > francuzów. Może znajomi mają farta do udanego modelu? Francuzy wymagają specyficznego podejścia przy naprawach elektryki i elektroniki, vide wątek na francuzach o C8 i radiu. U siebie, gdyby nie to, że do wymiany akumulatora muszę rozłączyć kilkanaście bezpieczników (nie wyjąć z gniazda, ale poodpinać przewody) aby go wyjąć, to wymieniłbym go przed zimą. Ale ociągam się z tą robotą. Może zimę przetrzyma. I takie niuanse przy naprawach u pana Rysia w stodole generują kolejne problemy, a opinia zatacza coraz szersze kręgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Francuzy wymagają specyficznego podejścia przy naprawach elektryki i elektroniki, vide wątek na > francuzach o C8 i radiu. U siebie, gdyby nie to, że do wymiany akumulatora muszę rozłączyć > kilkanaście bezpieczników (nie wyjąć z gniazda, ale poodpinać przewody) aby go wyjąć, to > wymieniłbym go przed zimą. Ale ociągam się z tą robotą. Może zimę przetrzyma. I takie niuanse > przy naprawach u pana Rysia w stodole generują kolejne problemy, a opinia zatacza coraz > szersze kręgi. No to może faktycznie zostanę przy tej Astrze, bo VW nie chce, Skody nie ma w takich rozmiarach za taką cenę, podobnie jak Seata. Francuzy są be jak już doszliśmy do wniosku. Podobnie Fiaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Tak sobie przeglądam oferty i zauważyłem że C4 można wyhaczyć w dużo > lepszym roczniku (2008-2009) i wyposażeniu za porównywalne > pieniądze do niemców czy japończyków (2004-2005). > Samochód planuje kupić do gazu bo robię do pracy dziennie 125 km. > Dlaczego te auta są takie tanie jako używane? Psują się? Drogie w naprawie? > Czy może stereotypy rządzą? Jeśli szukasz na dojazdy do pracy popatrz za ASTRA G 1,6 8v zagazowanej albo do gazu.Raz na 150-250tys zrobisz UPG i tyle w temacie ,będziesz jeździł do upadłego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 Na giełdzie Ak jest Lacetti jeśli nie jesteś uprzedzony stereotypami do marki Chevrolet/Daewoo. A resztę kasy wpłacić na lokatę lub wydać na inne cele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > No to może faktycznie zostanę przy tej Astrze, bo VW nie chce, Skody nie ma w takich rozmiarach za taką cenę, podobnie jak Seata. Twój wybór >Francuzy są be jak już doszliśmy do wniosku. Podobnie Fiaty Ale to chyba ty doszedłeś do tego wniosku. Dla mnie przynajmniej mój jest cacy. I myślę że stereotyp, że francuz to "be" może pozostać. Będą tańsze, a są naprawdę przyjemne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Na giełdzie Ak jest Lacetti jeśli nie jesteś uprzedzony stereotypami do marki Chevrolet/Daewoo. > A resztę kasy wpłacić na lokatę lub wydać na inne cele. Bez klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Na giełdzie Ak jest Lacetti jeśli nie jesteś uprzedzony stereotypami do marki Chevrolet/Daewoo. > A resztę kasy wpłacić na lokatę lub wydać na inne cele. Uprzedzony nie jestem, mam doświadczenie, niestety negatywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > najwidoczniej pechowe modele Włochate coś gryzie cię w cztery litery, a Ty nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.