HanYs Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 > Kłócił się nie będę, bo danych w katalogu nie sprawdzałem, ale....jak dla mnie to Lexus IS jest > chyba mniejszy niż kompaktowy Mitsubishi Lancer > Ostatnio akurat pod jakas galerią handlową zaparkowałem obok Lexa i ten wydawał się mniejszy od > mojego auta. > Nawet jeśli Lex jest o jakieś centymetry katalogowo większy, to nadal jest to auto wielkości > kompakta Żaden wielki sedan. Potwierdzam. Miejscem w środku też nie grzeszy. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 > Tam mają też 13" koła. Myślisz że to dobrze? To akurat wynika z przepisów F1 i konstruktorom nic do tego. Ale z drugiej strony skoro F1 jest wykładnią to Lex powinien mieć silnik w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 > Pozycja #205 > No jasne ale to nie znaczy ,że IS F nie jedzie. Aha No ale mowa była o: Quote: >>>> subaru brz czy tam toyota gt86 >>> Zdecydowanie NIE jeździ w porównaniu do Megane RS >> Ale ma napęd na właściwa pare kół. > Ale to nie zapewnia mu właściwych osiągów, nawet (a może przede wszystkim) poza prostymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 niestety dostanę do użytku za niecały miesiąc, bo musi się leasing skonczyć u aktualnego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > niestety dostanę do użytku za niecały miesiąc, bo musi się leasing skonczyć u aktualnego > właściciela. No i super - gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > niestety dostanę do użytku za niecały miesiąc, bo musi się leasing skonczyć u aktualnego > właściciela. b.ladna uwazaj na czerwone naklejki to komplecik w serwisie tysiaka ps. wlascicielem nie byla Kaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > niestety dostanę do użytku za niecały miesiąc, bo musi się leasing skonczyć u aktualnego > właściciela. Fajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > niestety dostanę do użytku za niecały miesiąc, bo musi się leasing skonczyć u aktualnego > właściciela. Tylko jedna rura wydechowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Tylko jedna rura wydechowa ojtam, w lambo wyglada podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Tylko jedna rura wydechowa Nie każdy chce wyglądać jak turas : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Nie każdy chce wyglądać jak turas : Albo robić wiejski festyn, sorry "tuning", jak Lexus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > b.ladna > uwazaj na czerwone naklejki to komplecik w serwisie tysiaka > ps. > wlascicielem nie byla Kaja? gość z pod Bielska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > gość z pod Bielska tuning czy seria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Tylko jedna rura wydechowa mnie jedna wystarczy, auto na 2 latka jako zabawka dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > tuning czy seria? seria, tylko taką chciałem. Autko ma służyć 2-3 razy w tygodniu na dojazd do biura lub podrzucenia dzieci do przedszkola, jak żona nie bedzie mogla. To takie auto przejsciowe, niestety poki nieskoncze aktualnego leasingu na auto jakie chciala zona nie mam kasy, wiec ona dostala aktualne, a ja sobie kupilem zabawke za 1,5 roku konczy sie aktualny leasing zona dostanie nowa sztuke, a ja sie bede wtedy zastanawial jakie jak chce auto docelowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Nie każdy chce wyglądać jak turas : Samochód musi mieć minimum dwie rury wydechowe, cztery są preferowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > niestety dostanę do użytku za niecały miesiąc, bo musi się leasing skonczyć u aktualnego > właściciela. ja bym sie nie mógł doczekać przez ten miesiąc, i ciągle bym myślał ze jak właściciel już sprzedał mi furę to pewnie teraz upala w najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > ja bym sie nie mógł doczekać przez ten miesiąc, i ciągle bym myślał ze jak właściciel już sprzedał > mi furę to pewnie teraz upala w najlepsze W leasingu nie mozesz upalać, bo cię skasują za nadmierne zużycie opon, za nadmierna ilośc kilometrow albo cos jeszcze innego. To taki wynajem samochodu zamiast kupna. Raz w życiu to spróbowałem i nigdy wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Samochód musi mieć minimum dwie rury wydechowe, cztery są preferowane. Samochód nie powinien mieć żadnej rury wydechowej na widoku! A już szczytem jest, jak coś z tych rur wylatuje Powinna być schowana pod zderzakiem. Wyobraź sobie, że ludzie mieli by w spodniach z tyłu dziurę , co zamożniejsi gustownie obrobioną jak nie haftem, to srebrnymi albo złotymi pierścieniami . Jak by to wyglądało? Ta meganka wygląda jak kot od tyłu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > W leasingu nie mozesz upalać, bo cię skasują za nadmierne zużycie opon, za nadmierna ilośc > kilometrow albo cos jeszcze innego. To taki wynajem samochodu zamiast kupna. Raz w życiu to > spróbowałem i nigdy wiecej. Chyba jaja sobie robisz , jeśli twierdzisz że tak wygląda leasing w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Tylko jedna rura wydechowa Za to zawiecha, to majstersztyk! Podwójna zwrotnica i rewelacyjne prowadzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Samochód nie powinien mieć żadnej rury wydechowej na widoku! Pomyliło ci sie z dieslem. > Ta meganka wygląda jak kot od tylu ..który zieje ogniem z D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Za to zawiecha, to majstersztyk! Podwójna zwrotnica i rewelacyjne prowadzenie. U mnie to chyba lepiej zrobione jest: http://is.sewellparts.com/images/oem/1400x1000/482720A.jpg http://is.sewellparts.com/images/oem/1400x1000/482719.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > U mnie to chyba lepiej zrobione jest: > http://is.sewellparts.com/images/oem/1400x1000/482720A.jpg > http://is.sewellparts.com/images/oem/1400x1000/482719.jpg A co, jednak masz przedni napęd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > A co, jednak masz przedni napęd? W Mercedesie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > U mnie to chyba lepiej zrobione jest: > http://is.sewellparts.com/images/oem/1400x1000/482720A.jpg > http://is.sewellparts.com/images/oem/1400x1000/482719.jpg Toz to klasyczne dwuwahaczowe zawieszenie. Bez udziwnień. Nawet nie potrafili skrócić wahacza górnego . I jak kąty ustawić? Dla mnie nidoścignionym wzorcem trwałości było zawieszenie Primery P11 GT. Proste, trwałe, tanie i genialnie pracujące. Kiedyś czytałem jakąś opinię ekspertów niemieckich, którzy proponowali projektantom BMW iść na staż do Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > I jak kąty ustawić? Podobno bardzo łatwo. Się jedną śrubką kręci wg. zapewnień mechaników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > ja bym sie nie mógł doczekać przez ten miesiąc, i ciągle bym myślał ze jak właściciel już sprzedał > mi furę to pewnie teraz upala w najlepsze jesteśmy umówieni na stan licznika i ma się on nie zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 chyba mylisz z najmem długoterminowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > chyba mylisz z najmem długoterminowym Może u nas leasing inaczej działa? Bierzesz samochód na określony czas i nie wolno Ci przekroczyć przebiegu jaki jest w umowie. Do tego samochód nie może być zużyty bardziej niż przewiduje to umowa - za każdą plamę na tapicerce czy wgniecenie na karoserii czy bieżnik opon mniejszy niż wpisany w umowę musisz płacić ekstra. Jeżeli zmieściłeś się w ograniczeniach umowy to po określonym czasie oddajesz samochód do dealera i koniec. Oczywiście jest też możliwość wykupu samochodu, ale nie ma obowiązku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 u nas leasing to inna forma kredytu, auto jest leasingu, ale generalnie jak splacasz raty nie interesuje ich co dzieje sie z autem. to co podajesz to wynajem dlugoterminowy lub też warunki flotowe przy takowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > jesteśmy umówieni na stan licznika i ma się on nie zmienić I się nie zmieni. Za to pewnie rozjedzie się z przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > W leasingu nie mozesz upalać, bo cię skasują za nadmierne zużycie opon, za nadmierna ilośc > kilometrow albo cos jeszcze innego. To taki wynajem samochodu zamiast kupna. Raz w życiu to > spróbowałem i nigdy wiecej. Upalać można w ramach limitu km. A opony i tak kupujesz samemu (tak jest u mnie)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > u nas leasing to inna forma kredytu, auto jest leasingu, ale generalnie jak splacasz raty nie > interesuje ich co dzieje sie z autem. > to co podajesz to wynajem dlugoterminowy lub też warunki flotowe przy takowym Hmm, to ja już nic nie rozumiem... U nas różnica polega na tym że kupując samochód (nawet na kredyt), kupujesz CAŁY samochód i jesteś jego właścicielem (dokładniej to bank jest pseudo-właścicielem do momentu kiedy nie spłacisz kredytu, ale to osobna historia). W przypadku leasingu kupujesz tylko część samochodu i nigdy nie zostajesz jego pełnym właścicielem. Leasing polega na wzięciu na kredyt tylko utraty wartości samochodu w ciągu okresu leasingu. Przykład: - samochód kosztuje $100K za 3 lata i 50 tys. km będzie wart $50K - kupując samochód bierzesz kredyt na $100K (minus udział własny) - biorąc samochód w leasing bierzesz kredyt na $50K (minus udział własny) Jeżeli chcesz się pozbyć samochodu po 3 latach, to leasing jest zazwyczaj lepszym rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > I się nie zmieni. Za to pewnie rozjedzie się z przebiegiem. nie sądzę, nie kupuje auta od handlarzyka, tylko od gościa który ma to jako 3 auto w domu i traktował jako zabawke - bo do tego takie auto słuzy, ma czym jeździć i jestem pewny że nie będzie mu się chciało kombinować z przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > I się nie zmieni. Za to pewnie rozjedzie się z przebiegiem. Taaaa, gosc mial auto 3 lata i teraz z pewnoscia bedzie przez miesiac palil gume, a na koniec cofal licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 dokładnie, swoje się wyszalał, zresztą na jaździe próbnej nie oszczędzał fury, ale po to ona jest. na szczęście jeszcze 2 lata gwarancji, wiec jakos się nie boję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Fajna zabawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > dokładnie, swoje się wyszalał, zresztą na jaździe próbnej nie oszczędzał fury, ale po to ona jest. A ochłodził turbo przed wyłączeniem silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Za to zawiecha, to majstersztyk! Podwójna zwrotnica i rewelacyjne prowadzenie. szczerze co tu szczególnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > A ochłodził turbo przed wyłączeniem silnika? tak, ja robie to nawet w moim touranie jak dam mu w palnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > szczerze co tu szczególnego? Zwrotnica zbudowana z dwóch części, dająca niewielki ujemny promień zataczania. Zwiększa to powierzchnię przylegania skręconych kół do podłoża (=przyczepność w zakręcie) i zmniejsza siły oddziałujące na koła (torque steer) Takie przeniesienie napędu mają Megane i Focusy w wersjach RS (cywilne mają konwencjonalnego McPhersona) Opel próbował w Astrze OPC ale chyba mu nie za bardzo wyszło. Wadą tego rozwiązania jest duży promień skrętu oraz trudno dostępne felgi z bardzo dużym ofsetem (ET 60-65) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Zwrotnica zbudowana z dwóch części, dająca niewielki ujemny promień zataczania. > Zwiększa to powierzchnię przylegania skręconych kół do podłoża (=przyczepność w zakręcie) > i zmniejsza siły oddziałujące na koła (torque steer) > Takie przeniesienie napędu mają Megane i Focusy w wersjach RS > (cywilne mają konwencjonalnego McPhersona) > Opel próbował w Astrze OPC ale chyba mu nie za bardzo wyszło. > Wadą tego rozwiązania jest duży promień skrętu > oraz trudno dostępne felgi z bardzo dużym ofsetem (ET 60-65) OK a przy RWD tez sie to stosuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > OK > a przy RWD tez sie to stosuje? Nie. Bo nie ma po co. Przednia os nie musi jednoczesnie napedzac auta i skrecac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > OK > a przy RWD tez sie to stosuje? To jest źle postawione pytanie, bo chodzi tu o przeniesienie napędu na koła skrętne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > szczerze co tu szczególnego? Wskocz w Astrę OPC i potem tę samą trasę zrób Megi RS. Bedziesz w szoku jak to trzyma drogi! Jak genialnie reaguje na ruchy kierą. Opona przylega całością do nawierzchni a szpera dodatkowo zacieśnia zakręt. To trzeba poczuc bo opisać się nie da. Zaryzykuje i wiele się nie pomylę, ze 25-30% aut na Nurburgring to Megane RS. Niemcy wiedzą co dobre... Szkoda że ta zawiecha jest tak mało trwała. W maszym RS'ie po 15 tys od wymiany zwrotnic juz tłucze niemiłosiernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Nie. Bo nie ma po co. Przednia os nie musi jednoczesnie napedzac auta i skrecac. ale watro chyba zeby opona miala caly czas pelny kontakt z podlozem ale np w starych MB przednie kola "kladly sie".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > RWD tez sie to stosuje? Ciekawe pytanie. Teoretycznie zostało skonstruowane do przeniesienia momentu na nawierzchnię, i pewnie doskonale sprawdziłoby się przy RWD - jednak koszty i stopien skomplikowania w stosunku do zysku trakcji kierunku przedniej osi musi wychodzić słabo. Nie spotkalem w żadnym aucie RWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Ciekawe pytanie. Teoretycznie zostało skonstruowane do przeniesienia momentu na nawierzchnię, i > pewnie doskonale sprawdziłoby się przy RWD - jednak koszty i stopien skomplikowania w stosunku > do zysku trakcji kierunku przedniej osi musi wychodzić słabo. > Nie spotkalem w żadnym aucie RWD. Dokladnie. To jest rozwiazanie ograniczajace torque steer, ktory w RWD nie wystepuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 jak by sie odklepala to mam nowiutkie trophy 275 w sirrusie z odbiorem z dnia na dzien w dobrej kasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.