Skocz do zawartości

Fiat - czasowe wstrzymanie produkcji Pandy i 500L.


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

jakiś tekst

Tak sie zastanawiam, poprzednia panda byla hitem sprzedazy pewnie ze wzgledu na niska cene oraz na brak konkurencji. Teraz i VW i Koreance i Francuzi sa mocni w tej klasie. Co jest dziwne, ze to wlasnie w segmencie gdzie Fiat mial duza sprzedaz teraz kuleje. 500L urodziwy nie jest to w sumie nie dziwie sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem, w oplu i skodzie jest wiekszy wybor chociazby silnikow.

Tylko czy te silniki u konkurencji sa lepsze to juz inna sprawa. Corsa D to tak naprawde Grande Punto w innym opakowaniu. Za to najnowsze Combo rozni od Doblo chyba tylko znaczek zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakiś tekst

> Tak sie zastanawiam, poprzednia panda byla hitem sprzedazy pewnie ze wzgledu na niska cene oraz na

> brak konkurencji. Teraz i VW i Koreance i Francuzi sa mocni w tej klasie. Co jest dziwne, ze

> to wlasnie w segmencie gdzie Fiat mial duza sprzedaz teraz kuleje. 500L urodziwy nie jest to w

> sumie nie dziwie sie.

Fiat "stylistycznie umiera" no i brak nowych modeli no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat "stylistycznie umiera" no i brak nowych modeli

Nie zgadzam się. W końcu Fiat to np. Dodge Dart. Czy nowy Chrysler 200. Czy Dodge Challenger Hellcat. Czy Alfa Romeo 4C. O ile rozumiem strategię firmy, to Fiat-Chrysler ma zamiar wycofać się częściowo z Europy i skoncentrować na USA i Chinach.

http://www.chrysler.com/en/200/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zgadzam się. W końcu Fiat to np. Dodge Dart. Czy nowy Chrysler 200. Czy Dodge Challenger

> Hellcat. Czy Alfa Romeo 4C. O ile rozumiem strategię firmy, to Fiat-Chrysler ma zamiar wycofać

> się częściowo z Europy i skoncentrować na USA i Chinach.

chodziło mi o Fiata i bardziej rynek europejski.

Fiat chyba zasnął, ale za to konkurencja nie śpi ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodziło mi o Fiata i bardziej rynek europejski.

> Fiat chyba chyba zasnął, ale za to konkurencja nie śpi

Ale nie ma już firmy Fiat. Jest firma Fiat-Chrysler i ona wbrew pozorom nie śpi, tylko rozwija się na rynkach na których można dobrze zarobić ignorując Europę.

http://www.jeep.com/en/cherokee/#model=limited&color=deep-cherry-red

(najładniejszy SUV na rynku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zgadzam się. W końcu Fiat to np. Dodge Dart. Czy nowy Chrysler 200. Czy Dodge Challenger

> Hellcat. Czy Alfa Romeo 4C. O ile rozumiem strategię firmy, to Fiat-Chrysler ma zamiar wycofać

> się częściowo z Europy i skoncentrować na USA i Chinach.

> http://www.chrysler.com/en/200/

Moim zdaniem Fiat zniknie z EU albo zostawi tylko rodzine 500 i uzytkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To Swifta chyba nikt nie kupuje, bo tam jest 1. silnik. Nie liczac Sporta, ale ten w cenniku

> plasowany jest jako oddzielny model

Nie wiem nie znam sie. Choc Japonczycy sa daleko w tyle jesli chodzi o wybor silnikow nie tylko Suzuki ale i chociazby Toyota vs Ford. Ale jakby porownac bezawaryjnosc to Punto hmm.gif nie bede konczyl zeby nie kopac lezacego. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem nie znam sie. Choc Japonczycy sa daleko w tyle jesli chodzi o wybor silnikow nie tylko

> Suzuki ale i chociazby Toyota vs Ford. Ale jakby porownac bezawaryjnosc to Punto nie bede

> konczyl zeby nie kopac lezacego.

Ja Punto zacznie brac ruda to wiele japoncow bedzie juz mialo dziury na wylot, Suzuki tez ruda lubi zlosnik.gif

A jesli juz porownujemy dwa modele, to Punto jest wielkie w porowaniu ze Swiftem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja Punto zacznie brac ruda to wiele japoncow bedzie juz mialo dziury na wylot, Suzuki tez ruda lubi

> A jesli juz porownujemy dwa modele, to Punto jest wielkie w porowaniu ze Swiftem.

Co sie Swifta czepili. Rio, i20 Ibiza, Fiesta, Micra jest w czym wybierac vs padlo Fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co sie Swifta czepili. Rio, i20 Ibiza, Fiesta, Micra jest w czym wybierac vs padlo Fiata.

Bo Rio czy i20 nie grzesza awaryjnoscia i jeszcze swoja specyficzna gwarancja hehe.gif

Zejdz na ziemie, wszystko sie psuje, kwiesta tylko co latwiej i taniej sie naprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem nie znam sie. Choc Japonczycy sa daleko w tyle jesli chodzi o wybor silnikow nie tylko

> Suzuki ale i chociazby Toyota vs Ford. Ale jakby porownac bezawaryjnosc to Punto nie bede

> konczyl zeby nie kopac lezacego.

Możesz dokończyć. Jako wybitny znawca pewnie podasz od razu konkrety dotyczące GP.

Mój brat jest właśnie użytkownikiem GP rok prod. 2008 i zero awarii (za wyjątkiem łączników stabilizatorów). Teraz oczekuję na konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz dokończyć. Jako wybitny znawca pewnie podasz od razu konkrety dotyczące GP.

> Mój brat jest właśnie użytkownikiem GP rok prod. 2008 i zero awarii (za wyjątkiem łączników

> stabilizatorów). Teraz oczekuję na konkrety.

Co za konkrety wystraczy przeczytac stare watki na MK. Albo raport awaryjnosci. Fabia 9 miejsce, Swift 10 a GP 20. jakiś tekst

Fiat robi swietna 500 choc pewnie sie psuje ma styl i klase ale bez przesady Punto to nie jest udany model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co za konkrety wystraczy przeczytac stare watki na MK. Albo raport awaryjnosci. Fabia 9 miejsce,

> Swift 10 a GP 20. jakiś tekst

> Fiat robi swietna 500 choc pewnie sie psuje ma styl i klase ale bez przesady Punto to nie jest

> udany model.

Te cale raporty to pic na wode podobnie jak testy ADAC czy wybory samochodow roku. Jedne serwisy prawie nic nie wpisuja do bazy, inne uzupelniaja nawet przy spalonej zarowce i pozniej tworzy sie taki ranking.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co za konkrety wystraczy przeczytac stare watki na MK. Albo raport awaryjnosci. Fabia 9 miejsce,

> Swift 10 a GP 20. jakiś tekst

> Fiat robi swietna 500 choc pewnie sie psuje ma styl i klase ale bez przesady Punto to nie jest

> udany model.

Chciałbym nowe wątki dotyczące nowych samochodów, a nie modeli już od wielu lat nieprodukowanych. Mogą być też typowe awarie 500, nowych lancii, nowych alf czy choćby tych popularniejszych fiatów ale z nową technologią (ze zmiennymi fazami rozrządu oraz t-jet). Oczekuję w dalszym ciągu na konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chciałbym nowe wątki dotyczące nowych samochodów, a nie modeli już od wielu lat nieprodukowanych.

> Mogą być też typowe awarie 500, nowych lancii, nowych alf czy choćby tych popularniejszych

> fiatów ale z nową technologią (ze zmiennymi fazami rozrządu oraz t-jet). Oczekuję w dalszym

> ciągu na konkrety.

M32 w Bravo wystarczy? Pekajace lamelki klimatyzacji tez bravo, klapy w dolocie, zaslepianie EGR. Ot taki pakiet startowy dla wloszczyzny. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chciałbym nowe wątki dotyczące nowych samochodów, a nie modeli już od wielu lat nieprodukowanych.

> Mogą być też typowe awarie 500, nowych lancii, nowych alf czy choćby tych popularniejszych

> fiatów ale z nową technologią (ze zmiennymi fazami rozrządu oraz t-jet). Oczekuję w dalszym

> ciągu na konkrety.

Nie doczekasz się. Dalej na topie jest użalanie się nad wariatorem w TS ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padlo Fiata.

Ale uczepiłeś się tego punto. Nie miałeś a podpierasz się tylko rankingami, które traktowałbym z dystansem. Nie tylko fiat się psuje, inne auta także. Jak kupiłem stilo w pracy się śmiali że fiat i ble ble, kolega kupił bmw 3 e46 z dieslem 2.0, wszyscy zachwyt, tylko przez 4 lata koleś wpompował w naprawy silnika tyle kasy że szok (miedzy innymi wyciągali kawałek zaworu albo tłoku z cylindra, dokładnie nie pamiętam). Jak ktoś kupi jakieś padło to się psuje i tyle. czy to będzie fiat, bmw, vw czy inna marka. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> padlo Fiata.

> Ale uczepiłeś się tego punto. Nie miałeś a podpierasz się tylko rankingami, które traktowałbym z

> dystansem. Nie tylko fiat się psuje, inne auta także. Jak kupiłem stilo w pracy się śmiali że

> fiat i ble ble, kolega kupił bmw 3 e46 z dieslem 2.0, wszyscy zachwyt, tylko przez 4 lata

> koleś wpompował w naprawy silnika tyle kasy że szok (miedzy innymi wyciągali kawałek zaworu

> albo tłoku z cylindra, dokładnie nie pamiętam). Jak ktoś kupi jakieś padło to się psuje i

> tyle. czy to będzie fiat, bmw, vw czy inna marka. pozdro

Oczywiscie, ze tak lacznie z VW i ich TSI. Chodzi mi tylko o to, ze punto nie dosc, ze stare to ani nie oferuje ani super silnikow ani super technologii. Dodatkowo Fiat zatrzymuje produkcje. A na Skode trzeba czekac pol roku na Pezota 208 tez pol roku. To o czyms swiadczy. No chyba, ze sie myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kia Rio jest na pierwszym miejscu bezawaryjności w segmencie w jakimś rankingu! Widziałem kilka dni

> temu, tylko nie pamiętam gdzie .

Kiedys takie miejsce zajmowalo Bravo, albo Marea. A po roku bylo... odwroc tabele Bravo znowu na czele zlosnik.gif Delikatnie mowiac dobrze to o jakosci tego badania nie swiadczylo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> M32 w Bravo wystarczy? Pekajace lamelki klimatyzacji tez bravo, klapy w dolocie, zaslepianie EGR.

> Ot taki pakiet startowy dla wloszczyzny.

Czy obecnie produkowane fiaty też maja M32? Jeśli tak, to które- naprawdę nie wiem więc mnie oświeć. Ani w mojej linei ani w GP brata nie pękają żadne lamelki. Samochodów z silnikami diesla nigdy nie kupowałem, nie miałem i nie zamierzam ich kupować, więc tak naprawdę niewiele o nich wiem a nie będę się wypowiadał o tym, czego nie znam.

Tak więc chętnie posłucham o problemach współcześnie produkowanych fiatów, alf, lancii i innych marek z grupy fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie doczekasz się. Dalej na topie jest użalanie się nad wariatorem w TS

Przecież już od lat GP 77KM ma wariator a właściciele nawet nie wiedzą, że mają takie coś i że mają zmienne fazy rozrządu w swoim GP. Ale AK jest najwidoczniej na nieco innym etapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> M32 w Bravo wystarczy?

Przeciez to jest wynalazek Opla, ktory wg Ciebie jest ok. Fiat nigdy nie mial problemow ze swoimi skrzyniami do czasu az skorzystal z produktu GM. Na szczescie zmadrzal i juz wklada swoje skrzynie.

A VAG nie mial problemow z DSG czy silnikami TSI czy TDI?? Jakos nie slychac o problemach silnikow t-jet, mj czy skrzyn biegow od Fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeciez to jest wynalazek Opla, ktory wg Ciebie jest ok. Fiat nigdy nie mial problemow ze swoimi

> skrzyniami do czasu az skorzystal z produktu GM. Na szczescie zmadrzal i juz wklada swoje

> skrzynie.

> A VAG nie mial problemow z DSG czy silnikami TSI czy TDI?? Jakos nie slychac o problemach silnikow

> t-jet, mj czy skrzyn biegow od Fiata.

Pewnie, ze GM ale problemy byly kolega chcial problemow to podalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie, ze tak lacznie z VW i ich TSI. Chodzi mi tylko o to, ze punto nie dosc, ze stare to ani

> nie oferuje ani super silnikow ani super technologii. Dodatkowo Fiat zatrzymuje produkcje. A

> na Skode trzeba czekac pol roku na Pezota 208 tez pol roku. To o czyms swiadczy. No chyba, ze

> sie myle.

A ile czeka taki Niemiec czy Francuz na skodę czy peugota? Należałoby zapytać jak poważnym rynkiem jesteśmy dla takich producentów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie, ze tak lacznie z VW i ich TSI. Chodzi mi tylko o to, ze punto nie dosc, ze stare to ani

> nie oferuje ani super silnikow ani super technologii. Dodatkowo Fiat zatrzymuje produkcje. A

> na Skode trzeba czekac pol roku na Pezota 208 tez pol roku. To o czyms swiadczy. No chyba, ze

> sie myle.

Najlepiej sprawdzić statystyki sprzedaży w Niemczech, we Francji, w Japonii czy np. w Czechach. Następnie zastanowić się głęboko, dlaczego takie przewspaniałe japońskie i niemieckie auta jakoś słabo sprzedają się we Francji a takie podobno usterkowe Reno i PSA okupują czołówki tabeli? Dlaczego w Niemczech statystyki wyglądają zgoła inaczej? Następnie powiedz, z czego wynika ten (systematycznie powtarzający się) fenomen?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakiś tekst

> Tak sie zastanawiam, poprzednia panda byla hitem sprzedazy pewnie ze wzgledu na niska cene oraz na

> brak konkurencji. Teraz i VW i Koreance i Francuzi sa mocni w tej klasie. Co jest dziwne, ze

> to wlasnie w segmencie gdzie Fiat mial duza sprzedaz teraz kuleje. 500L urodziwy nie jest to w

> sumie nie dziwie sie.

Z pandą III jest to samo co było z e Stilo- w początkowej fazie zbili ten model ceną iii. są efekty no.gif

do tego w klasie Pandy mamy teraz naprawdę sporą konkurencję wiec...... no.gif

Coś milczy maro - hehe.gif on zawsze twierdzi że Fiat ma super hiper przemyślaną politykę i 500 L ponoć świetnie się sprzedaje hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> M32 w Bravo wystarczy? Pekajace lamelki klimatyzacji tez bravo, klapy w dolocie, zaslepianie EGR.

> Ot taki pakiet startowy dla wloszczyzny.

i dołóż rozrządy w TSI pękające głowice 2.0 TDI i słynne skrzynie DSG i multitronik- wystarczy?

Naprawa M32- skrzyni made in GM to koszt 2000 pln z robocizną - looknij ile kosztuje naprawa DSG grinser006.gif

Wujek- trochę obiektywizmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie, ze tak lacznie z VW i ich TSI. Chodzi mi tylko o to, ze punto nie dosc, ze stare to ani

> nie oferuje ani super silnikow ani super technologii. Dodatkowo Fiat zatrzymuje produkcje. A

> na Skode trzeba czekac pol roku na Pezota 208 tez pol roku. To o czyms swiadczy. No chyba, ze

> sie myle.

świadczy o tym że w Skodzie VW czy Oplu masz wybór- silników, nadwozi, nowych modeli- We fiacie nie masz nic.

Ta marka to pacjent w stanie śmierci klinicznej.

Jak Fiat liczy na dobrą sprzedaż pod marką Fiata w USA to.... facepalm%5B1%5D.gifrotfl.gifhehe.gifhahaha.gifhahaha.giffacepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile czeka taki Niemiec czy Francuz na skodę czy peugota? Należałoby zapytać jak poważnym rynkiem

> jesteśmy dla takich producentów...

Przecież o tym, czym będą jeździć Polacy decyduje najczęściej Niemiec kupując VAG-a, którego następnie pchnie do Polski (przy okazji opchnie też kupę części zamiennych). Po co więc nadmiernie przejmować się tego typu rynkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> świadczy o tym że w Skodzie VW czy Oplu masz wybór- silników, nadwozi, nowych modeli- We fiacie

> nie masz nic.

> Ta marka to pacjent w stanie śmierci klinicznej.

> Jak Fiat liczy na dobrą sprzedaż pod marką Fiata w USA to....

Nie IMO polozyli lache na EU. Skupiaja sie na USA na Ameryce PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie, ze GM ale problemy byly kolega chcial problemow to podalem.

Problemy sa w samochodach kazdego producenta, a nie sie czepiasz tylko koncernu Fiata.

Temat z wlasnego podworka, ostatnio w rocznym Pugu 208 po 20kkm przebiegu wymieniono silnik na gwarancji z powodu 2,5 mm luzu na wale korbowym, teraz przy 25kkm cos zaczyna stukac w przednim zawieszeniu lub ukladzie kierowniczym, 4-letni 207, po 40kkm poleciala UPG oraz sypie sie wydech, wszystkie drzwi skrzypia. No tak, ale to nie sa awarie, bo tylko Fiaty sie psuja hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.