mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 przejechałem bezawaryjnie ponad 110 kkm i "serce pękło" w ciągu 10 minut jazdy. lekkie klekotanie, mocniejsze klekotanie aż w końcu zatrzymałem się w bezpiecznym miejscu i silnik zgasł zawsze byłem wyznawcą, że silnik można zrobić i będzie jak nowy z fabryki. niestety nikt nie chce się podjąć naprawy wymieniam więc kompletny słupek i resztę gratów jak będzie trzeba... oczywiście o ile to PANEWKA można się śmiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 no to teraz musisz wszystko odszczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 nie odszczekam bo nie wiem, czy sam sobie go nie załatwiłem 22.12.2014 wymieniałem czujnik ciśnienia oleju, ale zanim go wymieniłem, to ze 3 km musiałem delikutaśnie dojechać do miejsca postoju. być może brak właściwego ciśnienia oleju rozpoczął fatalne żniwo. no ale to tylko gdybanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 diesel do traktorów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > nie odszczekam > bo nie wiem, czy sam sobie go nie załatwiłem > 22.12.2014 wymieniałem czujnik ciśnienia oleju, ale zanim go wymieniłem, to ze 3 km musiałem > delikutaśnie dojechać do miejsca postoju. być może brak właściwego ciśnienia oleju rozpoczął > fatalne żniwo. > no ale to tylko gdybanie... ALe zepsuty czujnik to chyba nie wplywa na samo cisnienie oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > ALe zepsuty czujnik to chyba nie wplywa na samo cisnienie oleju? w moim przypadku niestety TAK. olej mocno kapał na jałowym. podejrzewam, że na obrotach mógł lekko sikać bo już miałem mokro pod autem. po prostu uszkodził się mechanicznie czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 nie ma co się śmiać szkoda jak każdego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > diesel do traktorów ! Goto /dev/tree heretyku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Ile słupek kosztuje? Bo do 1.9 za 1700 zł już można kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Koledze w sceniku 1.5 w czwartek ukręciła się turbina. Auto ma nakulane jakieś 200 tys, rocznik 2008. Ponoć jest w całości, nie rozsypała się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Ile słupek kosztuje? Bo do 1.9 za 1700 zł już można kupić. ceny są różne, ale co z tego, jak nie masz pewności, co kto sprzedaje. ja bym wolał zrobić remont kapitalny (nowy wał, korby, tłoki etc.) ale nikt się nie chce podjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 to korzystaj poki waly i korby sa tanie mysle ze powinienes sie zmiescic jesli chodzi o graty w kwocie ~2300-2500zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > to korzystaj poki waly i korby sa tanie mysle ze powinienes sie zmiescic jesli chodzi o graty w > kwocie ~2300-2500zl pisałem w pierwszym poście - niestety nikt nie chce się podjąć naprawy byłbym nawet przygotowany na większy wydatek (nowy wał, korby, tłoki, osprzęt) przy okazji sprzęgło, wyprzęgnik, nawet pompę oleju itd. ale tych co pytałem to nikt nie chce ruszyć remontu i dać gwarancji. póki co mam kompletny słupek (z pompa oleju i miską) z pisemną gwarancją no i warsztat, który takie rzeczy robił parę razy i rzekomo zwrotów i reklamacji nie było. ale jakoś sceptycznie do tego podchodzę. nie chcę pozbyć się auta, bo buda w super stanie, nie bita i awarie wieku dziecięcego usunięte. został mi tylko ten silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 dziwne, bo waly ostatnio szly jak woda, jesli tak naprawde tyko blok zostaje stary, to az dziwne ze zaden warsztat nie chce wziac na klate, przeciez to wzglednie prosta robota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 niby tak, tylko jak słyszą, że przebieg ok. 340 kkm i nie było nic robione przy silniku to twierdzą, że będzie tyle do wymiany, że z kosztów nie wyjdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > można się śmiać Śmiać się nie będę, bo mi Cię szkoda, ale pamiętam dyskusje z Tobą jak wychwalałeś ten silnik. No i nigdy nie zapomnę twojej rady jak to trzeba olej 2T do ropy lać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Śmiać się nie będę, bo mi Cię szkoda, ale pamiętam dyskusje z Tobą jak wychwalałeś ten silnik. No i > nigdy nie zapomnę twojej rady jak to trzeba olej 2T do ropy lać... no ale widzisz - wtryski pracują wzorowo przez ten czas - będą przełożone do "nowego" silnika. a co do panewki (bo jeszcze nie jest to na 100% pewne) też nie wiem, czy sam sobie w zeszłym roku gola nie strzeliłem. teraz to już gdybanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > póki co mam kompletny słupek (z pompa oleju i miską) z Co to znaczy słupek? Blok z głowicą bez dodatkowego osprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 tak. po sprawdzeniu ciśnienia i szczelności. gwarancja pisemna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Posiadający benzyniaki z pewnością rżą ile wlezie, co by nie pisali Posiadający diesle patrzą pewnie niewyraźnym wzrokiem i jak mantrę powtarzają "Mnie to nie spotka, mnie to nie spotka, mnie to nie spotka..." ad infinitum Ja, jako posiadacz 1.9 dCi powtarzam sobie: "Będę zmieniał olej co 5 tysięcy, będę głaskał motor przed rozruchem, będę dolewał olej do dwusuwów, dam na mszę w przyszłym miesiącu" Na poważnie - cóż napisać? Bezproblemowych samochodów już nie ma. Jak najniższych kosztów życzę i rapotuj co wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 no ja wtedy u siebie robiłem nowe tłoki, pierścienie, korb,y panewki ,wtryski i turbina , oraz głowica miałem fajnego mechanika któremu się chciało Ale drugi raz już bym tego nie zrobił chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 przykra sprawa, oby mnie to w 1,9 nie dopadlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 jest jeszcze szansa, że to coś po stronie koła pasowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > jest jeszcze szansa, że to coś po stronie koła pasowego... A wizualnie nic nie widać, typu zatarte sprzęgło alternatora, które powało pasek osprzętu a ten nawinął się na rozrząd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 póki silnik się kręcił pasek był jak się zatrzymał to już nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 To jak już jesteś, to powiedz jeszcze a) na jakim oleju jeździłeś i jaki interwał wymiany b) -ale to odnośnie układu wtryskowego, że po takim przebiegu w porządku- gdzie tankowałeś zazwyczaj (jaka sieć, ON zwykły/premium) i dodatek 2T - ZTCP pisałeś kiedyś o Orlen Semisynthetic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 1) wymiana oleju zawsze po 10 kkm 2) na początku tankowałem na BP, później LOTOS od dwóch lat na Shell. zawsze na full + olej 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 smiac sie nie bede ale powtorze ze 1.5 i 1.9dci bym kijem nie dotknal. Jak jezdzi to jezdzi, jak przestanie to wybucha (najczesciej) Przy czym to ja to generalnie mam fart bo mialem oslawione tdci z forda w ktorym z ukladem wtryskowym nic sie nie dzialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > 1) wymiana oleju zawsze po 10 kkm > 2) na początku tankowałem na BP, później LOTOS od dwóch lat na Shell. zawsze na full + olej 2T Quote: a) na jakim oleju jeździłeś i jaki interwał wymiany Ja jeździłem na Castrolu i wymiana była co 8 tyś max 10 tyś Ale na MK powiedzieli że to na bank moja wina że silnik piardł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 zawsze lałem 10W40 MAGNATEC. wątpię by to była wina oleju tym bardziej, że producent dopuszczał półsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > zawsze lałem 10W40 MAGNATEC. wątpię by to była wina oleju tym bardziej, że producent dopuszczał > półsyntetyk. Lałem taki sam ja słyszałem że Castrol ponoć się popsuł i każdy mechanik mi odradzał , teraz leje ELF i mam nadzieje że trochę pojeżdżę bez przygód Ale nie oszukujmy się, twój silnik trochę pojeździł Myślisz że oszczędność zrekompensuje naprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 a ELFa jakiego lejesz? w sumie to muszę coś zakupić z płynów ustrojowych, bo może uda się coś zrobić już w tym tygodniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > a ELFa jakiego lejesz? > w sumie to muszę coś zakupić z płynów ustrojowych, bo może uda się coś zrobić już w tym tygodniu... taki jak mi Muzyk Polecił ztego co pamiętam to i do Twingo i Scenica leje elf excellium 5W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 ale zmieniłeś z półsyntetyka na syntetyk czy tylko producenta zmieniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > ale zmieniłeś z półsyntetyka na syntetyk czy tylko producenta zmieniłeś? Z tego co mi się wydaje to w Scenicu tylko producenta ,a Twingo miał własnie taki od nowości bo on tam ma nalatane jakieś 52tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > a ELFa jakiego lejesz? > w sumie to muszę coś zakupić z płynów ustrojowych, bo może uda się coś zrobić już w tym tygodniu... Ciekawe jest, że najpowszechniejszy ELF STI 10W40 nie posiada norm Renault. Posiada je za to ST 10W40 - ale tego nigdzie dostać nie można. Druga rzecz, która mnie zastanawia, to cena - 4 litry tego Elfa w hurtowni kupuję po 53 zł - czy to aby już nie za tanio? Ktoś może wie, gdzie w PL jest on rozlewany Ostatnio natknąłem się na taki produkt Piszą ciekawie, w hurcie 67 zł/ 4 litry - może warto spróbować? Tu więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Z tego co mi się wydaje to w Scenicu tylko producenta ,a Twingo miał własnie taki od nowości bo on > tam ma nalatane jakieś 52tyś Kuźwa! Skąd jakieś durne sugestie, że należy przejść na gęstszy olej tylko dlatego, że przebieg przekroczył xxx kkm? Ja swoje 2.0Hdi RHY z przebiegiem 190kkm wciąż zalewam ELFem 5W40. Wymieniam co rok... czyli co mniej niż 10kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Kuźwa! Skąd jakieś durne sugestie, że należy przejść na gęstszy olej tylko dlatego, że przebieg > przekroczył xxx kkm? > Ja swoje 2.0Hdi RHY z przebiegiem 190kkm wciąż zalewam ELFem 5W40. Wymieniam co rok... czyli co > mniej niż 10kkm. a gdzie ja coś takiego napisałem ? przecież leje cały czas tą samą gęstość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Kuźwa! Skąd jakieś durne sugestie, że należy przejść na gęstszy olej tylko dlatego, że przebieg > przekroczył xxx kkm? > Ja swoje 2.0Hdi RHY z przebiegiem 190kkm wciąż zalewam ELFem 5W40. Wymieniam co rok... czyli co > mniej niż 10kkm. Cały czas to jest do obecnych 346 kkm leje total quartz 9000 i nic sie nie dzieje. Olej wymieniany co 20 kkm 2 razy do roku i ostatnio ogladana przez mechensow turbina nie wskazuje na to zeby miala pasc. Nie dolewam zadnych 2T ani innych dziwnych srodkow. Jedyne to nie leje paliwa na stacjach krzak na jakims zadupiu. Tylko to niewiele wnosi do kolegi problemu jak sadze. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > taki jak mi Muzyk Polecił ztego co pamiętam to i do Twingo i Scenica leje elf excellium 5W40 Przepraszam, że tak a propo, a czemu np nie jakiś produkt z Motula?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Przepraszam, że tak a propo, a czemu np nie jakiś produkt z Motula?? bo taki polecił mi muzyk i w sumie producent też poleca Elfa więc czemu nie Kiedyś lałem Castrola i nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > przejechałem bezawaryjnie ponad 110 kkm i "serce pękło" w ciągu 10 minut jazdy. lekkie klekotanie, > mocniejsze klekotanie aż w końcu zatrzymałem się w bezpiecznym miejscu i silnik zgasł > zawsze byłem wyznawcą, że silnik można zrobić i będzie jak nowy z fabryki. niestety nikt nie chce > się podjąć naprawy > wymieniam więc kompletny słupek i resztę gratów jak będzie trzeba... oczywiście o ile to PANEWKA > można się śmiać Wczoraj rozmawiałem ze znajomym, jeździł do pracy służbowym Kangoo 1.5 DCi, jeszcze pół roku temu gdy wspominałem, że z dci są problemy cieszyliśmy się wspólnie, że kangoo ma już prawie 300 tys. W zeszłym tygodniu ..... dokonał żywota, choć przebieg w sumie zacny i samochód eksploatowany intensywnie. Standard czyli obrócona panewka i zatarty silnik. Mój ma dopiero 56 tys, ale .... zaczynam się bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 jakby nie patrzeć - jest to po prostu wkur... że reno nie zrobił nic by poprawić ten parszywy temat! bo o ile pod względem kultury pracy i spalanie te silniki są naprawdę super, to nieszczęsne panewki nie przynoszą im chluby, przez co renówki dCi są trudnosprzedawalne i mało kto chce o nich słyszeć. aktualnie mam wypożyczone auto. tłukę się jakimś "pudełkiem od zapałek". chciałem sobie wziąć megankę 1,5 dCi, ale po rozmowie z właścicielką zrezygnowałem. meganka z 2013 roku, po kilkudziesięciu tys. km padła panewka i silnik wymieniony na gwarancji, w praktycznie nowym aucie. żenada dla producenta silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > jakby nie patrzeć - jest to po prostu wkur... że reno nie zrobił nic by poprawić ten parszywy > temat! > bo o ile pod względem kultury pracy i spalanie te silniki są naprawdę super, to nieszczęsne > panewki nie przynoszą im chluby, przez co renówki dCi są trudnosprzedawalne i mało kto chce o > nich słyszeć. > aktualnie mam wypożyczone auto. tłukę się jakimś "pudełkiem od zapałek". chciałem sobie wziąć > megankę 1,5 dCi, ale po rozmowie z właścicielką zrezygnowałem. > meganka z 2013 roku, po kilkudziesięciu tys. km padła panewka i silnik wymieniony na gwarancji, w > praktycznie nowym aucie. żenada dla producenta silnika Masz rację, niestety, ale w dobrze zrobionym silniku jego ,,dół'' powinien być pancerny i przebiegi rzędu 500-600 tys nie powinny być problemem. Mam tego swojego DCi po programie u Cinka, wymieniam olej co 10 tys na Amsoil 5W/40 dolewam oleju 2T do paliwa, a i tak zastanawiam się kiedy korba bokiem wylezie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Masz rację, niestety, ale w dobrze zrobionym silniku jego ,,dół'' powinien być pancerny i przebiegi > rzędu 500-600 tys nie powinny być problemem. Mam tego swojego DCi po programie u Cinka, > wymieniam olej co 10 tys na Amsoil 5W/40 dolewam oleju 2T do paliwa, a i tak zastanawiam się > kiedy korba bokiem wylezie dlatego wolę benzyny od Reno, sypią się tylko akcesoria (cewki, koła) a same silniki są trwałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Masz rację, niestety, ale w dobrze zrobionym silniku jego ,,dół'' powinien być pancerny i przebiegi > rzędu 500-600 tys nie powinny być problemem. Mam tego swojego DCi po programie u Cinka, > wymieniam olej co 10 tys na Amsoil 5W/40 dolewam oleju 2T do paliwa, a i tak zastanawiam się > kiedy korba bokiem wylezie korba nie musi wyjść bokiem ja przejechałem jakieś 5,5 km od momentu wystąpienia stuku do samoczynnego zatrzymania silnika udało mi się w Katowicach zjechać z autostrady, bo jakbym zablokował, to robiłem eksploatacją podobnie jak Ty (różnica tylko w moim oleju 10W/40), ale już się nie dowiem, czy powodem tego wszystkiego był przebieg czy może wymiana czujnika ciśnienia miesiąc temu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > dlatego wolę benzyny od Reno benzyny od Reno? każdy większy wydatek jest bolesny, bo ja też jeżdżąc pojazdem, który wg mnie naprawdę mało palił nie odkładałem "do skarpetki" oszczędności. czy to słupek do dCi czy KZFR - wszystko kosztuje. a jak przy okazji pasuje zrobić resztę (np. jak u mnie sprzęgło + wyprzęgnik) to i koszty rosną, bo to jest przecież wyrywanie i rozpoławianie silnika. na same panewki to się od spodu demontuje miskę i tak się wymienia/naprawia wał z panewkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > benzyny od Reno? > każdy większy wydatek jest bolesny, bo ja też jeżdżąc pojazdem, który wg mnie naprawdę mało palił > nie odkładałem "do skarpetki" oszczędności. > czy to słupek do dCi czy KZFR - wszystko kosztuje. a jak przy okazji pasuje zrobić resztę (np. jak > u mnie sprzęgło + wyprzęgnik) to i koszty rosną, bo to jest przecież wyrywanie i rozpoławianie > silnika. > na same panewki to się od spodu demontuje miskę i tak się wymienia/naprawia wał z panewkami Mam 1.6 16v w Megance, póki co jestem bardzo zadowolony. Spala to bardzo przyzwoite ilości paliwa , kultura pracy wysoka, ciągnie od dołu, że można jechać od 50 na 5 biegu. Owszem ogólnie biorąc muł , chyba , że go kręcić powyżej 4,5 tysiąca. Drugi raz nie kupię diesla, tylko PB i święty spokój. Owszem wymieniłem sprzęgło co mnie kosztowało około 800 zł , ale to eksploatacja, teraz spokój na kolejne 150-200 tys. Dci ze swoimi bolączkami potrafią wyrwać z butów. Kupno nowego lub prawie nowego ok, ale używkę z niepewnego źródła to igranie z ogniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 a mieliśmy kiedyś Sieny, to się nam dCi zachciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > a mieliśmy kiedyś Sieny, to się nam dCi zachciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.