Skocz do zawartości

C4 Cactus


maagog

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja bazowa zaczyna sie od 51 tys zl. Nieduzo.

Zrobilem szybka konfiguracje benzyny 1.2 i dodalem

- zautomatyzowana skrzynie

- dach panoramiczny

- polskore

- cytrynowy lakier

- klime automatyczna

- dojazdowe kolo

- ciemne szyby i inne pierdoly

Efekt 69 tys zl.

Pytania hipotetyczne.

Jaka bedzie ostateczna cena w salonie?

Jaka bedzie utrata wartosci po 3 latach?

Samochod mi sie podoba. Koncepcja jest super.

Moge sie tylko przyczepic do braku napedu na 4 kola i prawdziwego automatu.

Z ww przyczyn raczej do salonu sie nie wybiore, ale gdybym za 3 latka mial zaplacic 30 tys zl, to dlugo bym sie nie zastanawial.

citroen-c4-cactus_21371841.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochod mi sie podoba. Koncepcja jest super.

> Moge sie tylko przyczepic do braku napedu na 4 kola i prawdziwego automatu.

> Z ww przyczyn raczej do salonu sie nie wybiore, ale gdybym za 3 latka mial zaplacic 30 tys zl, to

> dlugo bym sie nie zastanawial.

Takie to tylko u Jaya beda grinser006.gif

Na wyprzedazy rocznika, calkiem fajne wersje mozna bylo kupic za ok 60kPLN.

Ciezko powiedziec jaka bedzie utrata wartosci, bo podaz bedzie bardzo mala.

Floty tego nie kupuja, wiec nie liczylbym ze kupisz 3-latka za 50% wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat od 5300 do 8300 w zależności od wersji, 2 dni temu dostałem takie oferty ale ja kupię 301 1.2 ETG tańsza 18-20 tys , cactus na śląsku nie widziałem ani jednego prywatnego na drogach na razie a 30 tys za 3 latka to bajka chyba że złożonego z 3 z nalotem 200 tys zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 82KM z tydzien temu wersja techno feel? 55k jakos tak. Tej najmocniejszej nie bylo. Jak Citroen to

> tylko z wyprz. bo pozniej moze sie przykro zrobic jak wyjedzie sie z salonu.

W opisie brzmi 1.2 PureTech 82 ETG Feel.

Dlaczego z wyprz / przykro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W opisie brzmi 1.2 PureTech 82 ETG Feel.

> Dlaczego z wyprz / przykro?

bo w cenniku sa bardzo drogie w stosunku do 'oczekiwan' potencjalnego drugiego wlasciciela smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo w cenniku sa bardzo drogie w stosunku do 'oczekiwan' potencjalnego drugiego wlasciciela

Ale tez nikt ich nie kupuje po cenach wywolawczych.

Rabaty rzedu 10kPLN+ nie sa niczym niezwyklym wink.gif

Cactus jest jeszcze nowy, wiec pewnie poki co rabaty troche nizsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo w cenniku sa bardzo drogie w stosunku do 'oczekiwan' potencjalnego drugiego wlasciciela

Mysle o nim tylko i wylacznie w tej kategorii: maly przebieg, udokumentowana historia, dobra cena. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Okleili samochód ceratami i wmawiają że jest cool Ot siła marketingu

Bo on jest naprawdę fajny. Trudno wymienić dlaczego - ogólnie ma klimat, jest oryginalny, z innej bajki, chamoodporny. Własnie tą chamoodpornośc uzyskano tymi "ceratami" jak to określiłeś (w praktyce, temu daleko do ceraty - to jest elastyczne.

Jak lubie samochody raczej twarde z bezpośrednim ukłądem kierowniczym... tak sam się sobie dziwię, że ta kanapa na kołąch mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale tez nikt ich nie kupuje po cenach wywolawczych.

> Rabaty rzedu 10kPLN+ nie sa niczym niezwyklym

> Cactus jest jeszcze nowy, wiec pewnie poki co rabaty troche nizsze.

W Carserwisie stoi c3 picasso. Auto, nie powiem nawet fajne, niezle wyposazone. Cena na kartce, ubiegly rocznik, 72tzl hehe.gif, do kupienia za 51tzl. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie to tylko u Jaya beda

> Na wyprzedazy rocznika, calkiem fajne wersje mozna bylo kupic za ok 60kPLN.

> Ciezko powiedziec jaka bedzie utrata wartosci, bo podaz bedzie bardzo mala.

> Floty tego nie kupuja, wiec nie liczylbym ze kupisz 3-latka za 50%

Przecenilem rabaty i utrate wartosci?

Nie wiem. Interesujaca mnie wersja kosztuje cennikowo 69.

Zakladam, ze do kupienia za 60. Po 3 latach nie straci 30 tys zl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wersja bazowa zaczyna sie od 51 tys zl. Nieduzo.

> Zrobilem szybka konfiguracje benzyny 1.2 i dodalem

> - zautomatyzowana skrzynie

> - dach panoramiczny

> - polskore

> - cytrynowy lakier

> - klime automatyczna

> - dojazdowe kolo

> - ciemne szyby i inne pierdoly

> Efekt 69 tys zl.

> Pytania hipotetyczne.

> Jaka bedzie ostateczna cena w salonie?

Na "zwykłą" C4 dawali kilkanaście tyś. rabatu, więc myślę, że będzie do kupienia w przyszłym roku nowy za kwotę z 5-tką z przodu. Teraz to nowość, więc rabaty niewielkie.

Za 30k 3-latka może się udać kupić z I wszej ręki, ale raczej ciężko będzie z panoramicznym dachem, automatyczną skrzynią i cytrynowym lakierem hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rabat od 5300 do 8300 w zależności od wersji, 2 dni temu dostałem takie oferty ale ja kupię 301 1.2

> ETG tańsza 18-20 tys , cactus na śląsku nie widziałem ani jednego prywatnego na drogach na

> razie

W Toruniu bodajże już 2, albo 3 jeżdżą różne. Mi się to auto baaardzo podoba. Ma klimat i cudownie wygląda. Na parkingu ostatnio stał taki w kolorze gaci (turkus?). No po prostu śliniłem się na niego chyba z 5 minut. Pośród tych szarych, smętnych VW, Skód i Fordów wyglądał po prostu cudownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tej cenie nie ma tańszego auta z automatem, tempomatem i tej wielkości, na Citigo ASG dostałem ofertę na 38-40 tys, 301 za 44-45 kupie. Patrzyłem używki za 40-50 tys ale kupno automatu używki od razu remont skrzyni od 5 tys w górę nawet do 8-10 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> automatem,

> automatu

Skrzynia w P301 to NIE jest automat!!! To zautomatyzowany manual a to zasadnicza różnica i to nie tylko ze względu na puryzm językowy.

Ktoś kiedyś wymyślił taki wynalazek, stwierdził, że koszty produkcji groszowe a na serwisie się zarobi.

Ani to nie jedzie jak automat ani nie jest tak trwałe.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecenilem rabaty i utrate wartosci?

> Nie wiem. Interesujaca mnie wersja kosztuje cennikowo 69.

> Zakladam, ze do kupienia za 60. Po 3 latach nie straci 30 tys zl?

Ciezko powiedziec, bo podaz takich aut bedzie bardzo mala...

Obecnie rozgladam sie za jakims krajowym, 3-latkiem i za 50% ceny to mozesz znalezc golasa po flocie z przebiegiem 150kkm i wiecej.

Jak cos jest sensownego to kosztuje tyle, ze lepiej dolozyc i kupic nowke.

Wiec z tymi 3-latkami za 50% to troche jak z yeti wink.gif

Tych cactusow nie kupi zadna flota, wiec sila rzeczy podaz bedzie mala, bo ile prywatnych osob sprzeda 3-latka za pol ceny bez konkretnego powodu? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ten samochód jest dobry czy nie...

Wiem natomiast, że Citroen robił kiedyś fantastyczne samochody: Bx, Xm, Cs i wiele, wiele innych. Potem była era bezpłciowych Xsar, C5, etc frown.gif

Cactus to, mam nadzieje, powrót Citroena do samochodów nietuzinkowych, samochodów z jajami smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale działa jak automat i biegów nie trzeba zmieniać. Skrzynie w 301 to i automat at8 i etg, etg jest na pewno trwalsza od automatu bo jest to zwykła skrzynia manualna sterowana silnikami elektrycznymi do tego ma dodane funkcje udające automat hydrokinetyczny jak pełzanie bez gazu. Na forach Peugeot Citroen są auta z przebiegami 150-200 tys bez większych problemów, ale są to starsze skrzynie MCP BMP robione Citroena Peugeota, ETG całe sterowanie zrobiło ZF dla Peugeot Citroen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w tej cenie nie ma tańszego auta z automatem, tempomatem i tej wielkości, na Citigo ASG

> dostałem ofertę na 38-40 tys, 301 za 44-45 kupie. Patrzyłem używki za 40-50 tys ale kupno

> automatu używki od razu remont skrzyni od 5 tys w górę nawet do 8-10 tys.

Mitsubishi Space Star. Dostaniesz automat, tempomat i jeszcze górę innego wyposażenia za 45k.

Tyle że to w ogóle nie wygląda.

crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem oglądałem ale jest to mały samochód taki jak Citigo, dużo mniejszy od 301, 301 udaje limuzynę

> 4,5 metra robi swoje.

Wiem, moi rodzice mają 301, to jest całkiem duży samochód. Bierz wersję full wypas, bo różnica jest bardzo duża.

Ale Mitsu i tak miażdży go wyposażeniem (automatyczna klima, czujnik deszczu itd.). No i tam chyba siedzi CVT zamiast zautomatyzowanego manuala.

Jeśli potrzebujesz auta większego to oczywiście nie masz wyboru, ale jeśli może być małe (Cactus też jest mały) to ja bym mocno myślał czy jednak jakiś nie przełknąć tego wyglądu.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, moi rodzice mają 301, to jest całkiem duży samochód. Bierz wersję full wypas, bo różnica jest

> bardzo duża.

> Ale Mitsu i tak miażdży go wyposażeniem (automatyczna klima, czujnik deszczu itd.). No i tam chyba

> siedzi CVT zamiast zautomatyzowanego manuala.

> Jeśli potrzebujesz auta większego to oczywiście nie masz wyboru, ale jeśli może być małe (Cactus

> też jest mały) to ja bym mocno myślał czy jednak jakiś nie przełknąć tego wyglądu.

W kategorii "tani, automat, tempomat" Space Star jest godny uwagi. Razi mnie w nim że jest on taki "goły" od spodu, brak nadkoli, tylko lakierowana blacha. Wygląda pod tym względem jak japończyk z lat 80-tych.

Ale przeważyła wielkość 301, bo SpaceStar jest wielkości Micry. A własnie ! Micra z automatem i tempomatem także łapie się cenowo w zakresie 301, ale jednak to sporo mniejsze auto.

Moim zdaniem 301 z tego grona najlepiej rokuje na długoterminową eksploatację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakladam, ze do kupienia za 60. Po 3 latach nie straci 30 tys zl?

nie, po 5 latach straci, SUVy mniej tracą bo ze staroci nie ma dostępnych kaszkajów itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w tej cenie nie ma tańszego auta z automatem, tempomatem i tej wielkości, na Citigo ASG

> dostałem ofertę na 38-40 tys, 301 za 44-45 kupie. Patrzyłem używki za 40-50 tys ale kupno

> automatu używki od razu remont skrzyni od 5 tys w górę nawet do 8-10 tys.

Jeździłeś 301 z 3cyl. motorem? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak samo Sportage czy cokolwiek, ceny 3-latkow sa takie, ze lepiej kupic nowe

Kazdego 3 latka nie bida wersja i nie po flocie. Rok temu zaczalem szukac wlasnie 2-3 latka i zakup nie byl oplacalny ze wzgledu na cene. Dobrze wyposazona z malym przebiegiem - czemu sprzedaje? zlosnik.gif no i wystarzylo troche dolozyc i wzialem nowke na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Radę daje, ale odgłosy jakie dochodzą spod maski...

> Bałem się przycisnąć, bo miałem wrażenie, że zaraz coś mi maską wyjdzie...

Najwyraźniej nie umiesz tym jeździć. zlosnik.gif

Albo zepsuty miałeś.

Na mnie ten 1.2 zrobił lepsze wrażenie niż 1.6. Bo 1.6 na papierze obiecuje nie wiadomo co a potem hałasuje i nie jedzie. Ten 1.2 nic przynajmniej nie obiecywał a przy spokojnej jeździe jest całkiem kulturalny.

IMO lepiej kupić mały silnik i być pozytywnie nim zaskoczonym niż dopłacić za większy i się mocno rozczarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najwyraźniej nie umiesz tym jeździć.

> Albo zepsuty miałeś.

Być może - wszak już miał 10tkm na liczniku. grinser006.gif

Jestem odporny na dziwne dźwięki w autach - jeździłem kiedyś matizem, czasami teraz pomykam 3cyl. UP!em, ale odgłosy 301ki są dla mnie nie do zaakceptowania. ooniee.gif

Być może kwestia egzemplarza, ale autentycznie bałem się wkręcać go na obroty. panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Być może - wszak już miał 10tkm na liczniku.

> Jestem odporny na dziwne dźwięki w autach - jeździłem kiedyś matizem, czasami teraz pomykam 3cyl.

> UP!em, ale odgłosy 301ki są dla mnie nie do zaakceptowania.

> Być może kwestia egzemplarza, ale autentycznie bałem się wkręcać go na obroty.

Jego nie należy wkręcać na obroty. I tak to nic nie daje. Tymczasem jeżdżąc do 4krpm cieszysz się względną ciszą oraz niskim spalaniem.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tych cactusow nie kupi zadna flota, wiec sila rzeczy podaz bedzie mala, bo ile prywatnych osob

> sprzeda 3-latka za pol ceny bez konkretnego powodu?

Nikt nie sprzeda, wszystkie 3 latki to albo po flotach, albo zajeżdżone wokół kościoła w Niemczech, albo po gradobiciu, albo powodzi...a co ja gadam, Niemiec wymienia po 3 latach bo się znudził zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Być może - wszak już miał 10tkm na liczniku.

> Jestem odporny na dziwne dźwięki w autach - jeździłem kiedyś matizem, czasami teraz pomykam 3cyl.

> UP!em, ale odgłosy 301ki są dla mnie nie do zaakceptowania.

> Być może kwestia egzemplarza, ale autentycznie bałem się wkręcać go na obroty.

To ja takim w tureckich górach jeździłęm, i nawet nie jęczałzbytnio, plus muzyczka i klima , a ten dalej sprawnie podjeżdżał pod niemałe wzmiesienia ok.gif

Coś mogło rzeczywiście być nie tak z Twoim wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kazdego 3 latka nie bida wersja i nie po flocie. Rok temu zaczalem szukac wlasnie 2-3 latka i zakup

> nie byl oplacalny ze wzgledu na cene.

Z 2 latkiem jest ciężko rzeczywiście i drogo.

Ale np swojego peżota kupiłem za niecałe 30k od I właściciela, w momencie zakupu auto miało rocznikowo 4 lata, a realnie 3 lata i 3 miesiące (rejestracja z grudnia) oraz niecałe 70kkm przebiegu.

W salonie kosztował 58k PLN (widziałem FV).

Auto sprawdziłem pod kątem historii serwisowej, ubezpieczeniowej, zostało przetrzepane też w ASO i jest w polskiego salonu, a nie od dziadka Niemca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mitsubishi Space Star. Dostaniesz automat, tempomat i jeszcze górę innego wyposażenia za 45k.

Obecnie najlepszy miejski samochód ok.gif

> Tyle że to w ogóle nie wygląda.

Jak to japończyk... Ale są jeszcze ludzie, którzy patrzą na technikę i na jakość, a nie na ceratę na drzwiach grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najwyraźniej nie umiesz tym jeździć.

> Albo zepsuty miałeś.

> Na mnie ten 1.2 zrobił lepsze wrażenie niż 1.6. Bo 1.6 na papierze obiecuje nie wiadomo co a potem

> hałasuje i nie jedzie. Ten 1.2 nic przynajmniej nie obiecywał a przy spokojnej jeździe jest

> całkiem kulturalny.

> IMO lepiej kupić mały silnik i być pozytywnie nim zaskoczonym niż dopłacić za większy i się mocno

> rozczarować.

Potwierdzam, ten silniczek ma troche dieslową charakterystykę, jest jak na swoje skromne mozliwości dośc elastyczny i bezproblemowo, dośc cicho i bez wibracji przyspiesza z niskich obrotow.

O wiele lepiej jeździ w przedziale 2-4k, niż 3-5k.

Oczywiście jest to kwestia skali porównawczej, ktoś kto jeździl dieslem powie że to tragedia. Ale ja jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obecnie najlepszy miejski samochód

> Jak to japończyk... Ale są jeszcze ludzie, którzy patrzą na technikę i na jakość, a nie na ceratę

> na drzwiach

Nooo..... rdzewienia mazdy bym nie zdzierżył na pewno.

Szmaty na kaktusie to jakieś kuriozum, mimo to auto na żywo naprawdę robi wrażenie.

Bardzo fajne felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nooo..... rdzewienia mazdy bym nie zdzierżył na pewno.

A co to obchodzi pierwszego właściciela? Naprawdę zauważysz rdzę na Mazdzie po 3 latach? Ja nigdy nie widziałem nawet po 5.

> Szmaty na kaktusie to jakieś kuriozum, mimo to auto na żywo naprawdę robi wrażenie.

> Bardzo fajne felgi.

Jeszcze nie widziałem na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potwierdzam, ten silniczek ma troche dieslową charakterystykę, jest jak na swoje skromne mozliwości

> dośc elastyczny i bezproblemowo, dośc cicho i bez wibracji przyspiesza z niskich obrotow.

> O wiele lepiej jeździ w przedziale 2-4k, niż 3-5k.

3 cylindry tak właśnie działają, dosyć mocny dół mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z 2 latkiem jest ciężko rzeczywiście i drogo.

> Ale np swojego peżota kupiłem za niecałe 30k od I właściciela, w momencie zakupu auto miało

> rocznikowo 4 lata, a realnie 3 lata i 3 miesiące (rejestracja z grudnia) oraz niecałe 70kkm

> przebiegu.

> W salonie kosztował 58k PLN (widziałem FV).

> Auto sprawdziłem pod kątem historii serwisowej, ubezpieczeniowej, zostało przetrzepane też w ASO i

> jest w polskiego salonu, a nie od dziadka Niemca...

Dobra oferta. Ja takiej nie znalazlem malo tego zniechecilo mnie to zakupu uzywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego? Bo Citroen slynie z rabatow. Wiec kupno bez rabatu auta do produkcji jest IMO glupie.

rabaty sa duze, co wplywa na utrate wartosci. To wiem. Ja probuje oszacowac utrate wartosci w 3 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skrzynia w P301 to NIE jest automat!!! To zautomatyzowany manual a to zasadnicza różnica i to nie

> tylko ze względu na puryzm językowy.

> Ktoś kiedyś wymyślił taki wynalazek, stwierdził, że koszty produkcji groszowe a na serwisie się

> zarobi.

> Ani to nie jedzie jak automat ani nie jest tak trwałe.

> Pozdrawiam BAS

Konwencjonalne automaty tez nie sa juz trwale. Producenci zadbali o to.

Ale problemem tu jest nieprzyjemna praca. Chyba lepszym wynalazkiem jest CVT, a koszty tez przeciez nieduze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy ten samochód jest dobry czy nie...

> Wiem natomiast, że Citroen robił kiedyś fantastyczne samochody: Bx, Xm, Cs i wiele, wiele innych.

> Potem była era bezpłciowych Xsar, C5, etc

> Cactus to, mam nadzieje, powrót Citroena do samochodów nietuzinkowych, samochodów z jajami

Mysle podobnie. Juz dawno nie zrobili czegos oryginalnego.

Ten moze nie jest przelomem i nie zadziwia technologia, ale na swoj sposob jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.