lefff Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > w których? > Np. w nowej astrze wywala tylko komunikat o procentowym zużyciu oleju, a np. w Kia Venga nie ma > wskaźnika temperatury silnika grupa VW, w mojej skodzie jest kontrolka poziomu, trudno jej nie zauwazyc bo wyswietla sie ikona na calym maxi docie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > grupa VW, w mojej skodzie jest kontrolka poziomu, trudno jej nie zauwazyc bo wyswietla sie ikona na > calym maxi docie kurna dziady jedne, każdy wuj na swój strój jakby nie mogli wszyscy jednakowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Żonka jakiś czas temu narzekała, że Paśnik nie chce jej odpalać. Ileś odczekała i zapalił. Ostatnio wspólnie pojechaliśmy na zakupy i znów to samo. Jak jeleń sterczałem po Lidlem 1,5h, przyjechało assistance Vw i co? odpalił za pierwszym razem. Magik stwierdził, że takich zgłoszeń już miał kilka. Pacjent to Paśnik 1,6tdi o przebiegu 28 tyś, od daty rejestracji minęlo 12 m-cy i 2 dni. Innym razem wyświetlało jej komunikat o awarii hamulców i zakazie jazdy w niedzielę i jeszcze w Austrii - po powrocie do Polski w Aso stwierdzili, że ubyło płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > a w czym problem? przyjedzie, zostawi auto na serwis, dostanie zastępcze, potem przyjedzie po > odbiór, wypije kawe, odbierze z serwisu umyte i tyle, gorzej gdyby miał do ASO 50km. To tylko > urządzenie mechaniczne i może się zepsuć, trzeba żyć na luzie, Gratuluję Ci - jesteś szczęśliwym człowiekiem, bo masz dużo czasu, a samochód pewno traktujesz jako fajną zabawkę, a nie rzecz niezbędnie Ci potrzebną na codzień. Sorry - dla sporej grupy osób awaria=brak samochodu=problem z mobilnością, awaria=konieczność odstawienia a potem odebrania samochodu do serwisu=strata czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Ewentualnie pójść oczko w dół i wziąć Mazdę > 6 w "full wypasie", bardzo fajne auto. Ja w sumie żałuję, że na nowego Passata nie poczekałem. Techniką bije Mazdę na głowę. I to z osiem razy. Jedyne co, to Mazda ładniejsza. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > 2 bez limitu. Japonia daje 3. Można, oczywiście, dokupić, ale nie kupiłem. Przemyśl to Przedłużenie jest drogie, ale czasem (odpukać) po jednej awarii możesz być na tym na plus. Np. ojciec miał w BMW po ok 40 000 km wymienianą przekładnię. Znajomy w X5 miał problem z zawieszeniem pneumatycznym. Może BMW jeszcze nie sypią się w rękach, ale niestety jakość siadła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Gratuluję Ci - jesteś szczęśliwym człowiekiem, bo masz dużo czasu, a samochód pewno traktujesz jako > fajną zabawkę, a nie rzecz niezbędnie Ci potrzebną na codzień. > Sorry - dla sporej grupy osób awaria=brak samochodu=problem z mobilnością, awaria=konieczność > odstawienia a potem odebrania samochodu do serwisu=strata czasu. No widzisz i tu się mylisz, jeżdżę może niedużo, bo ok 40-45kkm/ rocznie ale patrzę na to także z perspektywy ex. pracy w serwisie. Auta się psują i tyle, jedne mniej inne bardziej. Kampanie serwisowe dotyczą wszystkich marek, czasem jak w wypadku autora wątku musi jechać poza planowymi wizytami w serwisie, a w innych przypadkach wykonują podczas planowych wizyt, klient czasem wie o danej kampanii, czasem nie wie. A strata czasu owszem, to problem, ja też nie mogę dojechać na serwis do gazowników od dwóch tygodni, bo nie mam czasu. W końcu go znajdę. Po prostu prywatnie dla własnego zdrowia staram się żyć spokojnie nie dając się porwać ogólnopolskiemu oszołomstwu robienia wszystkiego na wczoraj. W pracy mam tego aż zanadto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > "Wymienię sobie olej i przy okazji blok silnika." > Czysta eksploatacja. Haha Przypomniałeś mi klienta który miał AR156 z końcówki produkcji i przyjechał na przegląd po 60kkm. Odbierając auto powiedział "wie pan, ludzie mówią, że Alfy się psują, a to takie dobre auta" .... na fakturze kwota za przegląd i naprawy wykrytych usterek 5300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Elektronika Raz alarm - zablokował wszystko, za drugim razem zawiesiła się skrzynia. Alarm fabryczny czy dokładany? Chociaz jakbym brał auto za taka gruba kase to niechcialbym by Polski robotnik je rozkręcał i połamał połowe plastików tylko kupił dobra AC Co to znaczy zawiesiła się skrzynia? wystarczył reset oprogramowania czy coś musieli grzebać w mechanice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Ja obstawiam że właściciel ufny że nowe auto to oleju nie bierze więc nawet nie sprawdzał, wychlało > pewnie to co w misce, padło turbo, panewy i a potem odrzut korby. Jutro będę wiedział więcej w Leonie TSI jest kontrolka, cisnienia i poziomu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > O kurcze to jakiś pomór tych Leonów. Do nas dzisiaj przywieźli na lawecie półrocznego Leona TSI, > przebieg 6100km. Klient podobno jechał poza miastem, wystąpiło falowanie obrotów, potem > dźwięki jakby śrubki latały w silniku luzem, potem huk i wyciek oleju. Niestety wg tego co > słyszałem obstawiam na poważną awarię silnika :/. czytam forum Leona i strasznie mnie to martwi odpadają plastiki z maski, zalewa tylne profile drzwi, w ST coś sie leje do srodka, haczy skrzynia biegów bardzo mi sie podoba Leon, ale nie chciałbym kupić auta za gruby hajs i potem sie tylko denerwować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Eee masz gwarancje wiec głowa spokojna tylko co z tego że gwarancja? nowe auto i coś cieknie, bez jaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Ja w sumie żałuję, że na nowego Passata nie poczekałem. Techniką bije Mazdę na głowę. I to z osiem > razy. > Jedyne co, to Mazda ładniejsza. Passat pewnie ma wszystkie bolączki VW, a w przypadku nowego modelu nie chce mi się być beta-testerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Przemyśl to Przedłużenie jest drogie, ale czasem (odpukać) po jednej awarii możesz być na tym na > plus. Np. ojciec miał w BMW po ok 40 000 km wymienianą przekładnię. Znajomy w X5 miał problem > z zawieszeniem pneumatycznym. Może BMW jeszcze nie sypią się w rękach, ale niestety jakość > siadła Przedłużenie gwarancji to de facto zapłacenie producentowi z góry za usunięcie awarii, której może nie być Taka gra hazardowa z producentem - albo on zyska, albo ja. Zastanowię się, ale raczej nie kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Alarm fabryczny czy dokładany? > Chociaz jakbym brał auto za taka gruba kase to niechcialbym by Polski robotnik je rozkręcał i > połamał połowe plastików tylko kupił dobra AC Oczywiście, że fabryczny! AC swoją drogą. > Co to znaczy zawiesiła się skrzynia? > wystarczył reset oprogramowania czy coś musieli grzebać w mechanice? Przestała działać i tyle. W serwisie stwierdzili, że jakiś błąd elektroniki, zajęło to dwa dni, nie mam pojęcia co tam robili, ale działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > tylko co z tego że gwarancja? nowe auto i coś cieknie, bez jaj W obu moich Fabiach przeciekały tylne drzwi. Był to problem powszechny, producent nic sobie z tego nie robił, nigdy tego nie poprawili (dopiero przy Fabii II). ASO na gwarancji coś tam dłubało, uszczelniało, ale nadal przeciekały. Nowe auto, cieknie, TTTM, i co z tego, że gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Passat pewnie ma wszystkie bolączki VW, a w przypadku nowego modelu nie chce mi się być > beta-testerem. Ja z podobnego zalozenia wyszlem kupujac Insignie,skoro 4 lata ja produkuja to wiekszosc problemow zlikwidowali. Niestety tak nie bylo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > czytam forum Leona i strasznie mnie to martwi > odpadają plastiki z maski, zalewa tylne profile drzwi, w ST coś sie leje do srodka, haczy skrzynia > biegów > bardzo mi sie podoba Leon, ale nie chciałbym kupić auta za gruby hajs i potem sie tylko denerwować Takie rzeczy przeczytasz na forum w zasadzie każdego modelu. Jakby się tym kierować, to człowiek by żadnego samochodu nie kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Ja z podobnego zalozenia wyszlem kupujac Insignie,skoro 4 lata ja produkuja to wiekszosc problemow > zlikwidowali. Niestety tak nie bylo, Nie, Insignia to porażka Pod każdym względem, niestety, trochę tym jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Takie rzeczy przeczytasz na forum w zasadzie każdego modelu. Jakby się tym kierować, to człowiek by > żadnego samochodu nie kupił Rzecz polega na tym, że na forach piszą o problemach, to jest naturalne. Nikt nie zakłada wątków "przejechałem 100 kkm, nic się nie zepsuło", bo i po co. Natomiast jeżeli problemy się powtarzają, są częste i to widać - trzeba takich aut unikać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Passat pewnie ma wszystkie bolączki VW, a w przypadku nowego modelu nie chce mi się być beta-testerem. Przez 5 lat posiadania Golfa 6 (też z pierwszego roku jego produkcji) z bolączek doświadczyłem: padnięty moduł sterowania kierownicą i dwie cewki zapłonowe. Bez auta nie zostałem nawet na chwilę, bo za każdym razem dostawałem zastępczy. Byłbym w stanie wziąć na klatę takie bolączki. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Przez 5 lat posiadania Golfa 6 (też z pierwszego roku jego produkcji) z bolączek doświadczyłem: > padnięty moduł sterowania kierownicą i dwie cewki zapłonowe. Bez auta nie zostałem nawet na > chwilę, bo za każdym razem dostawałem zastępczy. Byłbym w stanie wziąć na klatę takie > bolączki. Czyli bezawaryjny nie był, jednak coś się działo. Ale generalnie do zaakceptowania. W przypadku Passata, obawiam się, mogą być większe problemy (choć nie muszą). No i trochę za dużo Passatów na ulicach... Z tego co patrzyłem - z silnikami szału nie ma, z napędami również. W stosunku do BMW - przepaść, a cenowo wcale nie jest tak fajnie, jak go porządnie doposażysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Czyli bezawaryjny nie był, jednak coś się działo. Ale generalnie do zaakceptowania. W przypadku > Passata, obawiam się, mogą być większe problemy (choć nie muszą). No i trochę za dużo Passatów > na ulicach... Z tego co patrzyłem - z silnikami szału nie ma, z napędami również. W stosunku > do BMW - przepaść, a cenowo wcale nie jest tak fajnie, jak go porządnie doposażysz. Prawda, co piszesz. Jednak ja odnoszę się do porównania z Mazdą 6. Mazda, oprócz wyglądu zewnętrznego, naprawdę blado wygląda przy nowym Passacie. No, i nowych pasków jednak na ulicach za wiele nie ma jeszcze. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > W przypadku Passata, obawiam się, mogą być większe problemy (choć nie muszą) ... Na czterdzieści kilka we flocie żadnych problemów, ani z TDI ani z TSI. Serwisujemy co 15 kkm, przebiegi od 110 do 200 kkm. Dwa razy nawalił fotel w jednym egzemplarzu ale kierowca waży 135 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Prawda, co piszesz. Jednak ja odnoszę się do porównania z Mazdą 6. Mazda, oprócz wyglądu > zewnętrznego, naprawdę blado wygląda przy nowym Passacie. No, i nowych pasków jednak na > ulicach za wiele nie ma jeszcze. W porównaniu z Mazdą - oczywiście, zgadzam się! Jednak osobiście, mając do wyboru Passata lub 6, wybrałbym raczej Mazdę. Ze względu na silniki benzynowe, nie lubię diesli. Gdyby jeszcze Mazda miała jakieś 2.0T, to w ogóle nie ma o czym myśleć, chociaż wtedy przydałby się 4WD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > W porównaniu z Mazdą - oczywiście, zgadzam się! Jednak osobiście, mając do wyboru Passata lub 6, > wybrałbym raczej Mazdę. Ze względu na silniki benzynowe, nie lubię diesli. Gdyby jeszcze Mazda > miała jakieś 2.0T, to w ogóle nie ma o czym myśleć, chociaż wtedy przydałby się 4WD W pasku masz teraz w ofercie 220-konną dwulitrówkę z turbo. Podejrzewam, ze bije na łeb moje 192-konne 2.5 l z Mazdy. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Na czterdzieści kilka we flocie żadnych problemów, ani z TDI ani z TSI. > Serwisujemy co 15 kkm, przebiegi od 110 do 200 kkm. > Dwa razy nawalił fotel w jednym egzemplarzu ale kierowca waży 135 kg Oby tak było Passat jak dla mnie ma jeszcze jeden duży minus (rzecz wielce subiektywa, oczywiście) - jest nudny. Podobnie jak Lexusy. Nie wiem na czym to polega, ale mam przyjemność z jazdy BMW, z jazdy Mazdą, z jazdy Mitsubishi. W przypadku Opla, Lexusa czy VW nudzę się za kierownicą. Nie chodzi o stricte dane techniczne, tylko o to "coś". Ale to subiektywne odczucia starego miłośnika motoryzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > W pasku masz teraz w ofercie 220-konną dwulitrówkę z turbo. Podejrzewam, ze bije na łeb moje > 192-konne 2.5 l z Mazdy. To na pewno. Pytanie jak z trwałością. Obstawiam, że 2.5 N/A w Mazdzie jest raczej trwałą jednostką, która przeżyje budę. W przypadku VW - kto wie, znając "zdolność" VW do silników. Pożyjemy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Nie, Insignia to porażka Pod każdym względem, niestety, trochę tym jeździłem. Zgadzam sie, Insignia ma fajny wyglad, ale nic wiecej. Wczesniej mialem Fiata Croma, i tam tylko eksploatacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > - jest nudny ... Bo jest Ale za to wykonanie (zwłaszcza najnowszy B8, mamy jeden na testach) jest fenomenalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Oby tak było Passat jak dla mnie ma jeszcze jeden duży minus (rzecz wielce subiektywa, > oczywiście) - jest nudny. Podobnie jak Lexusy. Nie wiem na czym to polega, ale mam przyjemność > z jazdy BMW, z jazdy Mazdą, z jazdy Mitsubishi. W przypadku Opla, Lexusa czy VW nudzę się za > kierownicą. Nie chodzi o stricte dane techniczne, tylko o to "coś". Ale to subiektywne > odczucia starego miłośnika motoryzacji Ja miałem to samo, gdy miałem Golfa i wybrałem się na jazdę BMW F10 325i. Auto ponad sekundę do setki szybsze, skrzynia z ośmioma biegami, napęd na tył, sprzedawca namawiał do gruntownych testów... A mnie w ogóle nie porwało. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Takie rzeczy przeczytasz na forum w zasadzie każdego modelu. Jakby się tym kierować, to człowiek by > żadnego samochodu nie kupił ale jeśli to są losowo występujące problemy i nie powtarzające się to spoko, rachunek prawdopodobieństwa ale jak kilka razy pod rząd ta sama osoba o tym mówi albo stwierdza tą samą usterkę? chociaz w sumie juz lepiej wiedzieć czego się spodziewać niz być testerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Przedłużenie gwarancji to de facto zapłacenie producentowi z góry za usunięcie awarii, której może > nie być Taka gra hazardowa z producentem - albo on zyska, albo ja. Zastanowię się, ale > raczej nie kupię. W BMW to kosztuje niemało zdaje się. W Skodzitsu dopłata była niecałe chyba 2000 zł za dodatkowe 2 lata, więc nawet nie było nad czym dumać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Prawda, co piszesz. Jednak ja odnoszę się do porównania z Mazdą 6. Mazda, oprócz wyglądu > zewnętrznego, naprawdę blado wygląda przy nowym Passacie. No, i nowych pasków jednak na > ulicach za wiele nie ma jeszcze. A co konkretnie jest nie tak w Mazdzie? O co chodzi z tą techniką. Przybliżysz? bo ZTCW wziąłeś już ten najnowszy model o stylistyce "Kodi", mam rację? To tam chyba jest wszystko to co w innych autach, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > W BMW to kosztuje niemało zdaje się. > W Skodzitsu dopłata była niecałe chyba 2000 zł za dodatkowe 2 lata, więc nawet nie było nad czym > dumać. W BMW chcą 8 kzł, na dodatek tylko do 120 kkm. Nie chcę tyle płacić z góry za ewentualną naprawę. Zaryzykuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Przedłużenie gwarancji to de facto zapłacenie producentowi z góry za usunięcie awarii, której może > nie być Taka gra hazardowa z producentem - albo on zyska, albo ja. Zastanowię się, ale > raczej nie kupię. Dokładnie- to taki nieregulowany ustawą hazardową hazard Albo na tym wygra klient, albo producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > A co konkretnie jest nie tak w Mazdzie? O co chodzi z tą techniką. Przybliżysz? bo ZTCW wziąłeś już > ten najnowszy model o stylistyce "Kodi", mam rację? To tam chyba jest wszystko to co w innych autach, czy nie? Niby napakowany gadżetami, ale to wszystko jakieś takie słabo przemyślane. VW, gdy instaluje gadżet, to działa on perfekcyjnie. Przykładowo, na szybko: 1. Automatyczne wycieraczki w Maździe są. Nawet poprawnie reagują na opady. Ale co z tego, skoro nie są powiązane z oświetleniem? Światła mijania nie włączają się same podczas opadów. W VW się włączają. 2. Czujniki cofania nie wyciszają dźwięku radia. VW przycisza radio. 3. Wbudowana nawigacja staje w miejscu gdy traci kontakt z satelitami. VW zbiera informacje z kół i nawiguje po mapie nawet na parkingu podziemnym (co, oczywiście, jest mało ważne) albo w tunelach (co istotniejsze, bo znam tunele z rozjazdami). mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > W serwisie stwierdzili, że jakiś błąd elektroniki, zajęło to dwa dni, nie > mam pojęcia co tam robili, ale działa. Nie przejmuj sie oni pewnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Albo na tym wygra klient, albo producent. Spoko, spoko - producent jest jak kasyno, zawsze wygrywa. Przecież ma więcej danych i to on ustala warunki tej gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > kontrolki cisnienie oleju nie ma? w nowszych jest nawet kontrolka poziomu oleju nie wiem ale temp oleju wyświetla komputer choć to chyba tylko bajer, tak samo jak temp płynu chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Spoko, spoko - producent jest jak kasyno, zawsze wygrywa. Przecież ma więcej danych i to on ustala > warunki tej gwarancji. I dlatego jeżeli producent mocno namawia do kupna tej gwarancji - lepiej nie brać Oni mają zarobić, a to znaczy, że koszt awarii będzie niższy, niż koszt dodatkowej gwarancji, inaczej nie namawialiby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > czytam forum Leona i strasznie mnie to martwi > odpadają plastiki z maski, zalewa tylne profile drzwi, w ST coś sie leje do srodka, haczy skrzynia > biegów > bardzo mi sie podoba Leon, ale nie chciałbym kupić auta za gruby hajs i potem sie tylko denerwować jakie plastiki? na masce nie ma żadnych plastików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Nie przejmuj sie oni pewnie też Pewnie pomogły standardowe tańce z bębnem szamańskim i puknięcie młotkiem w losowy punkt skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Przez 5 lat posiadania Golfa 6 (też z pierwszego roku jego produkcji) z bolączek doświadczyłem: > padnięty moduł sterowania kierownicą i dwie cewki zapłonowe. Bez auta nie zostałem nawet na > chwilę, bo za każdym razem dostawałem zastępczy. Byłbym w stanie wziąć na klatę takie > bolączki. > mar00ha Jak czytam takie rzeczy to mi coraz bardziej przechodzi pomysł wymiany toyki na coś nowego. Jeżdżę nią siódmy rok prawie od nowości i jedyne co padło to syrenka alarmu. Zaprowadzą ja do mechanika, położę kilka tysięcy żeby zawieche przywrócili do stanu sklepowego i będę jeździł dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Pewnie pomogły standardowe tańce z bębnem szamańskim i puknięcie młotkiem w losowy punkt skrzyni Albo odpięcie akumulatora na 10 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Albo odpięcie akumulatora na 10 min. I to im zajęło dwa dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > jakie plastiki? na masce nie ma żadnych plastików jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > I to im zajęło dwa dni? Może zarobieni są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Jak czytam takie rzeczy to mi coraz bardziej przechodzi pomysł wymiany toyki na coś nowego. > Jeżdżę nią siódmy rok prawie od nowości i jedyne co padło to syrenka alarmu. Zaprowadzą ja do > mechanika, położę kilka tysięcy żeby zawieche przywrócili do stanu sklepowego i będę jeździł > dalej. smutne to trochę. Życie jest za krótkie żeby jeździć długo jednym autem i jedynym kryterium była bezawaryjność. Lepiej imho zmieniać, próbować różnych i wyrabiać sobie własne zdanie o modelach, producentach i awaryjności. To pisałem ja, jeżdżący jednym fiatem ósmy rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > smutne to trochę. Życie jest za krótkie żeby jeździć długo jednym autem i jedynym kryterium była > bezawaryjność. Lepiej imho zmieniać, próbować różnych i wyrabiać sobie własne zdanie o > modelach, producentach i awaryjności. > To pisałem ja, jeżdżący jednym fiatem ósmy rok Z drugiej srony to tylko auto Zawsze mozna jezdzic tym samym 20 lat a fundsze wydac na zwiedzanie swiata Grunt to znalezc zloty srodek, miedzy jednym a drugim i nie przeginac w zadna strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.