Mihó1435053663 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Widziany jakiś w Poznaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Wyglada na nie skundlonego ,a i felgi ma w dobra strone zalozone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 a i felgi ma w dobra strone zalozone Te felgi są różne na prawą i lewą stronę? btw. ten na obrazku ma inaczej założone z przodu i z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Tak, sa lewe i prawe. Prawidlowo zalozpne sa tak aby "zagarnialy" powietrze na hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Wyglada na nie skundlonego ,a i felgi ma w dobra strone zalozone Eeee, przednią ma inaczej, tylną inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Dlatego dalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 ten jest ladny choc pare wiejskich akcentów nie brakuje.... https://auto.fr.ricardo.ch/acheter/vehicules/autos/coupe/subaru-svx-3-3/w/an764288220/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Zdjecia z ostatniego zlotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Zdjecia z ostatniego zlotu na allegrogo lezy SVX z manualem 0.o ktoś z podwarszawia nie ogarnął (zapewne finansowo) wymiany skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Widzialem. 5MT nie daje rady przy Nm z GT a co dopiero przy Nm z 3.3l Poza tym w svx jest dosyc wasko w nogach wiec pedal sprzegla jest mega nie optymalnie. Najlepsza opcja to przeszczep na automat z przelozeniem 4.44 (seria svx ma 4.11) od legacy twinTurbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 z wczoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Jaka to wersja CXa? A co to 240 to tego 245T ostatnio spotkałem w ruchu ulicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 CX prestige = przedluzony i max wypas lacznie z winylowym dachem i podnozkami dla pasazerow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 co szanowne grono mysli o takim tuningu: felgi, clary, grill http://www.youtube.com/watch?v=LVGQj6qKewQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 co szanowne grono mysli o takim tuningu: felgi, clary, grill popzytywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 no to jest plan na modzenia na lato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Przejrzałem ten wątek i po pierwsze uważam ze to super samochód. 20 lat temu mi sie bardzo podobał. A drugie to nie znalazłem wielu informacji o Twoim egzemplarzu - np. Który AWD ma. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Fajny ten...kosmodrom, wygląda ponadczasowo. Teraz już takich nie robią, teraz robią buble. [/quoteMylisz sie. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 im wiecej z tym autem obcuje tym w coraz wiekszym podziwie jestem do inzynierów ktorzy go zaporjektowali. Widac ze majac zaplecze gotowych czesci od innych modeli z palety subaru nie poszli na latwizne tylko wszystko konstruowali konkretnie tylko pod ten model. calkowicie nowe zawieszeni, hamulce, silnik, skrzynia, o design zew. czy wew. nawet wspomnę. Przyciski od el. szyb itp sa tylko do SVX widac ze nie liczyli sie z kosztami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Od czasu do czasu każda firma samochodowa wpada na taki pomysł. Czasem kończy sie to sukcesem, ale zwykle firma na tym traci i po jednym modelu sie poddaje. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 co szanowne grono mysli o takim tuningu: felgi, clary, grill http://www.youtube.com/watch?v=LVGQj6qKewQ wies tanczy i spiewa a nie mozna tak po ludzku, znalezc jakies ciekawe felgi jdm z epoki plus obnizyc zawias? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Marek mnie zmotywowal do dalszego zamieszczania ciekawostek o komodromie SVX ma tylko 4biegowa skrzynie automatyczna ale za to bardzo ciekawie zestopniowana: piersza 100ka po 7,3s a przy 260km/h ma ~5000obr jutro C.D.N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Nawet jak nikt nie odpisuje to nie znaczy ze nikt nie czyta Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Glownym założeniem przy projektowaniu auta bylo zbudowanie komfortowego i bezpiecznego coupe na dlugie trasy. Nic nie oddaje tego lepiej niz ta reklama https://www.youtube.com/watch?v=j-lWPEw6t1A&feature=youtube_gdata_player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Marek mnie zmotywowal do dalszego zamieszczania ciekawostek o komodromie SVX ma tylko 4biegowa skrzynie automatyczna ale za to bardzo ciekawie zestopniowana: piersza 100ka po 7,3s a przy 260km/h ma ~5000obr Subaru_SVX_Mario_259_600_450.jpg jutro C.D.N. szybko to jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Po dolozeniu kompresora akcesoryjnego bariera 300 nie stanowi problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Jak ktos ma ochote poswiecic 20min To zapraszam na film opowiadajacy o powstaniu svx Niestety w necie jest tylko wersja japonska... https://www.youtube.com/watch?v=4EZfudT6NZM&feature=youtube_gdata_player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Po dolozeniu kompresora akcesoryjnego bariera 300 nie stanowi problemu W to mi trochę trudno uwierzyć. Nawet przy dobrej aerodynamice trzeba ze 400 KM żeby przekroczyć 300 km/h. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 850 nie ma 400KM a 300 przekracza https://www.youtube.com/watch?v=VpvrRB79koU&feature=youtube_gdata_player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 850 nie ma 400KM a 300 przekracza Na tym filmiku dobili do licznikowego 297. Ile było naprawdę to trudno powiedzieć. Poza tym nie wiadomo czy nie było wiatru w plecy. Edycja - popatrzyłem na dane różnych samochodów i nie widzę niczego z mniej niż 400 KM będącego w stanie dobić do 300 km/h - np. 400KM Porsche 911 Carrera S ma maksymalną prędkość 302 km/h, Moja Corvette z 460 KM i niskim współczynnikiem CX dobija do 305 km/h. Edycja 2 - lista samochodów z maksymalnymi prędkościami - 300 km/h to 186.5 MPH : http://www.autosnout.com/Car-Top-Speed-List.php Jest sporo samochodów które przekraczają tą wartość, ale przeglądając tą listę trudno mi znaleźć coś o mocy poniżej 400 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Na tym filmiku dobili do licznikowego 297. Ile było naprawdę to trudno powiedzieć. Poza tym nie wiadomo czy nie było wiatru w plecy 2:31 ma 303km/h Edycja 2 - lista samochodów z maksymalnymi prędkościami - 300 km/h to 186.5 MPH : ale to sa oficjalne dane a wiadomo ze wiele z tych aut ma kaganiec.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 2:31 ma 303km/h ale to sa oficjalne dane a wiadomo ze wiele z tych aut ma kaganiec.... Zauważ ze te bez kagańca maja dużo większe moce silników niz te z kagańcach i ledwo co do 300 dobijają. Opory powietrza rosną z kwadratem prędkości - osiągniecie 250 km/h jest nieporównanie łatwiejsze niż 300 km/h. Do tego musisz pilnować żeby samochód nie odleciał - zapewnić odpowiednią siłę dociskającą koła do ziemi - słynny problem z Audi TT w pierwszych wersjach które przy 250 km/h jechało na dwóch kołach (przednich). Najlepszym przykładem jest Lexus IS-F - nie miał on ogranicznika prędkości ale powyżej 270 nie pojechał. 420 KM... Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 Silnik SVX tez jest bardzo ciekawy: zaprojektowany tylko do tego modelu jak na tamte lata to jest dosyc nowoczesny: podwojna przepusnica, zmienna dlugosc kanalow dolotowych, podwojny wtrysk paliwa (wie wiem jak to przetlumaczyc), naped walkow wydechowych przez kola zebate podstawowe dane: Type: 6-cylinder horizontally-opposed (boxer) for low center of gravity and reduced vibration Construction: Die-cast aluminum ally block, cast aluminum alloy heads with 4 valves per cylinder and centrally located spark plugs Valve Train: 24-valve, with dual overhead camshafts (DOHC) and hydraulic valve lash adjusters Displacement: 3.3 liter / 3318 cc / 202.5 cubic inches Bore and Stroke: 96.9 mm x 75 mm / 3.815 inches x 2.95 inches Compression Ratio: 10.0:1 Horsepower: 240KM @ 6000 rpm Torque: 315Nm @ 4,400 rpm Maximum Engine Speed: 7,000 rpm Engine Management: Integrated fuel and ignition systems. Engine Control Unit (ECU) computer with learning and aging controls, self-diagnosis and limp-home features. Twin knock sensors and oxygen sensors provide separate control of each cylinder bank. Fuel System: Multi-port electronic fuel injection with dual-spray fuel injectors Fuel Required: Unleaded 95 octane Ignition System: Distributorless electronic crank-angle-dependent direct-fire ignition with individual spark/coil units at each platinum-tipped spark plug Exhaust System: Twin downtube headers and dual catalytic converters for reduced back pressure powyzsze dane sa dla silnikow tylko z 91 i 92 roku pozniesze (do 94) mialy 230KM@309Nm w latach 94-97 "tylko" 220KM@304Nm wynika to dostosowywania do norm emisji z ciekawostek silnik EG33 jest w USA jednym z chetniej w stawianych jako swap do VW transporter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 Wymienienie paska rozrządu wymaga demontażu całego przodu samochodu? Zresztą sam pasek ma pewnie z pół kilometra Edycja - wtryskiwacz jest dwukierunkowy a nie "podwójny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 w brew pozorem to dosyc prosta operacja. wiatraki out, chlodnica wody out i jest swobodny dostep gozej z czesciami. trzeba targac z USA lub tylko ASO - chora cena w europie nie wystepuje pompa woda i pasek w zamienniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 2 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 W to mi trochę trudno uwierzyć. Nawet przy dobrej aerodynamice trzeba ze 400 KM żeby przekroczyć 300 km/h. Sent from my iPhone using Tapatalk jest wiele przykładów bolidów F1 z lat 50 które zadają kłam Twej tezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 2 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 jest wiele przykładów bolidów F1 z lat 50 które zadają kłam Twej tezie. Chodziło mi o cywilne pojazdy - bolidy F1 miały dużo mniejsze opory powietrza z uwagi na małą powierzchnię czołową. Podejrzewam że np. Honda Insight osiągnęła by 300 km/h bez 400 km pod maską - przede wszystkim dzięki temu że jest mała i ma dobrą aerodynamikę. Choć wcale tego nie wiadomo - nawet 300 KM silnik wymaga odprowadzania sporej ilości ciepła = trzeba zainstalować duże chłodnice. A to zwiększa opór powietrza co wymaga zwiększenia mocy. Tu dochodzi jeszcze jeden aspekt - można tak zaprojektować samochód by mógł na moment osiągnąć 300 km/h, ale potem musi szybko zwolnić by nie przegrzać silnika, skrzyni biegów, mechanizmu różnicowego itp. Samochody w zestawieniu jakie podałem zazwyczaj są w stanie jechać z prędkością maksymalną przez dłuższy czas - np. Corvette jest tak zaprojektowana że możesz z prędkością ponad 300 na godzinę zużyć cały bak benzyny bez ryzyka że coś się przegrzeje itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Bardzo fajne auto! Gratki! Szkoda że osiągi jak na dzisiejsze czasy lekko śmieszne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Bez przesady Niskie 7s czy dobrze ponad 240km/h chyba jeszcze dlugo nie bedzie standardem Poza tym dzieki stalemu 4x4 osiagi te sa dostepne nie tylko w "sloneczne dni" Kolejny temat to do czego to auto zostalo zbudowane... napewno nie do wyscigow z pod swiatel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 W Polsce samochody maja mniejsze silniki i gorsze osiągi i rzeczywiście 7 sekund do setki pozwala zostawić w tyle wszelkie Paśniki w TeDeIku. Amen Alleluja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 dzis o chlubie subaru czyli napedzie sAWD czy symentryczny staly naped na 4 kola. w SVX w zaleznosci od rynku stosowany sa dwa rodzeje napedow: wersje US oparte na sprzegle wieloplytkowym tzw. MPT. jest to dosc porsty system (obecnie nagminie stosowany pzrez subra- koszty...) ktry nie posiada centralnego dyferencjalu tylko samo spzreglo wieloplytkowe. biorac pod uwage stopien wcisniecia gazu, odczytow z ABS, kacie skretu kol przednich, aktualnego biegu. majac te dane ECU spina mocniej lub slabiej spzreglo a tym samym tranfer momentu na tyl jest mniej lub wiekszy. inicjalny rozklad jest 90:10 przod:tyl graniczne wartosci jakie moze osiagnac ten uklad to 50:50. czyli taki obecny haldex tylko ze ponad 20 lat temu wersje JP i EU oparte sa na najbardziej zaawansowynym sysytemie napedu jaki SUBARU posiadalo (i nadal posiada) w swojej ofercie. jest to centralny dyferencjal o nieproprcjonalnych przelozeniach wspomagany sprzeglem wieloplytkowym zwany VTD Ukąłd ten plynnie potrafi blokowac dyfer w zakresie od 0 do 100%. inicjalny podzial momentu to 36:64 przd tyl. i potrafi zmianiac wartosci w zakresie 10:90 do 90:10 w zaleznosci od potzreby. podobnie jak MPT uklad czerpie info z wcisniecia gazu, odczytow z ABS, kacie skretu kol przednich, aktualnego biegu. Takie uklady sa stosowane do dzis np w Imprezie STI tylko ze tam dodatkowko kierowca ma wplyw na inicjalny podzial i prace spzregla blokujacego centralny dyfer obie wersje posidaja tylny dyfer ze szpera LSD oprata na wisco. szpra jest dosyc mocna. zamiatanie tylem "z gazu" w wersji JP czy EU nie stanowi zadnego problemu oba rozwiazania MPT i VTD sa absoltnie pancencerne i odporne na przegrzanie z uwagi na to ze parcuja w ogrolmnej ilosci oleju - ponad 10L i sa dodatkowo chlodzone na wymienniku w chodncy wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 13 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 wtryskiwacz jest dwukierunkowy a nie "podwójny" Na czym polega różnica w stosunku do zwykłego wtryskiwacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Dwie dysze w jedym wtrysku. Kazda skiewowana na jeden zaworow ssacych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Dwie dysze w jedym wtrysku. Kazda skiewowana na jeden zaworow ssacych To obecnie nic dziwnego - kształt chmury rozpylanego paliwa jest modelowany komputerowo tak by uzyskać jak najbardziej dokładne spalanie w jak najniższej temperaturze. Ale w tamtych czasach kiedy to dopiero pojawiały się pierwsze samochody z wtryskiem, wielopunktowy wtrysk z dwukierunkowymi wtryskiwaczami był rewolucyjnym rozwiązaniem. P.S. Nadal uważam ze Toyota i jej mieszany system z wtryskiwaczami zarówno w dolocie jak i w cylindrze jest najciekawszym rozwiązaniem - silniki chodzą "miękko" a jednocześnie palą tak mało jak te z bezpośrednim. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Na tym filmiku dobili do licznikowego 297. Ile było naprawdę to trudno powiedzieć. Poza tym nie wiadomo czy nie było wiatru w plecy. Edycja - popatrzyłem na dane różnych samochodów i nie widzę niczego z mniej niż 400 KM będącego w stanie dobić do 300 km/h - np. 400KM Porsche 911 Carrera S ma maksymalną prędkość 302 km/h, Moja Corvette z 460 KM i niskim współczynnikiem CX dobija do 305 km/h. Edycja 2 - lista samochodów z maksymalnymi prędkościami - 300 km/h to 186.5 MPH : http://www.autosnout.com/Car-Top-Speed-List.php ł Jest sporo samochodów które przekraczają tą wartość, ale przeglądając tą listę trudno mi znaleźć coś o mocy poniżej 400 KM. mitsu 3000gt ma max 300KM w serii i jedzie 300+ pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 mitsu 3000gt ma max 300KM w serii i jedzie 300+ A nie 320 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 naped walkow wydechowych przez kola zebate to nie jest jakiś wyjątek w przypadku japońców Ale auta zazdraszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 A nie 320 KM? pierwsze miały 300KM i robiły 300+ km/h, całej historii modelu nie znam, widać Japońce się postarały ze wszystkim że te 80-100 km nie robi im różnicy w stosunku do reszty pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 mitsu 3000gt ma max 300KM w serii i jedzie 300+ pzdr Popatrzyłem na internecie i ludzie twierdza ze max 160 MPH osiąga = 260 km/hTak, jest kilka filmików z 3000 GT osiągających 300 km/h ale pod każdym możesz przeczytać ze to mocno zmodyfikowane wersje z ostro podrasowanymi silnikami. Warto tez poczytać fora właścicieli - licznik w 3000 GT był znany z tego ze pokazywał znacznie większa prędkość niz prawdziwa Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Panowie, trochę bez sensu ta dyskusja. Na przykładzie mojego samochodu - dobija do 250kmh. Ale jak jest +6st C. za oknem to dobija szybciej niż w południe gdy jest +28. To gdzie jedziemy tez robi różnicę bo wystarczy jeździć w Holandii i mocy będzie więcej niż w Szwajcarii. O tym, że np minimalnie obniżone zawieszenie (powierzchnia czołowa) poprawi prędkość maksymalną nawet nie wspominam. O tym, ze opony różnych producentów ją zmienią też nie (średnica koła). Warunki pogodowe (wiatr) też zmieniają wiele. Sama maksymalna moc silnika to też nie wszystko. Np moje auto swoją maksymalną moc rozwija przy 5600RPM a kręci do 7000. Gdyby miało tą moc przy 6500 tez by było szybsze chociaż moc by się nie zmieniła. Skrzynia biegów też swoje robi... Dużo zmiennych które sprawiają, że dwa jutjubowe filmy z różnych krajów potrafią pokazywać różne prawdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.