Skocz do zawartości

Wygodne do 50kzł


Pers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W tej chwili posiadam BMW e39 530D (manual) z `99 , oraz bmw e38 740i (manual 6B) z początków produkcji. 5-tka zaczyna już kiepsko wyglądać + kilka rzeczy do zrobienia , a 7mki szkoda mi na zimę i codzienną jazdę - zresztą nie ma kontroli trakcji - co przy szerokich 18 stkach nie jest zbytnio dobrym rozwiazaniem na śliską nawierzchnię przy 286 KM.

 

No ale przejdźmy do konkretów :

 

- Trasy - jednorazowo ok 1000km 

- Jeżdże w 99% sam 

- nie boje się większego silnika benzynowego bez gazu 

- coś mało awaryjnego - a przynajmniej nie odbiegającego od normy 

- wygodnego - niestety rozpieszczony przez BMW jestem już :(

- roczne przebiegi 15-20kkm

- VW odpada (nie i już ! ) 

 

 

Siedzę od 2 tygodni , przeglądam oferty i zgłupiałem całkowicie , bo ostatecznie sam nie wiem czego chce : kwota max 50kzl bez pakietu startowego - no i tu dylemat tyle razy omawiany na forum , ale każdy inne wymagania ma ,więc ciężko sie dostosować do porad z poprzednich tego typu wątków.

 

Nowszy niższej klasy czy starszy wyższej klasy (D).

 

Do tej pory brałem pod uwagę totalnie różne auta 

 

Bmw e65 745i lub 730D  2003-2004

Jeep GC duża benzyna + gaz

Opel insignia diesel roczniki 2010 +

Mondeo mk4 

Laguna ? 

nowa fabia ? 

 

Pomocy ,bo zgłupiałem a niestety muszę coś kupić w miarę szybko :(

Podrzućcie jakieś swoje typy ,ew wybijcie mi z głowy te z listy powyżej :(

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bmw e65 745i lub 730D  2003-2004

 

To chyba krok wstecz względem pięknej E38. No i po co dwie 7-ki. Do tego ta nowsza brzydsza ;]

 


Opel insignia diesel roczniki 2010 +

 

Nie jeździłem, ale strzelam, że nie ma porównania z komfortem do E38 i E39 ;]

 

 

Może coś japońskiego?

http://otomoto.pl/oferta/honda-legend-3-5-v6-4x4-ID6ydwLd.html

Albo jakiś Lexus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadzenia wiem, że po kilku latach jazdy premium, trudno będzie Ci się przyzwyczaić do np. mondeo. Ja po sprzedaniu a8 miałem problem, bo wszystko wydaje się tandetą, jest głośne, nie można sobie znaleźć pozycji za kierownicą etc.Ja wróciłem do premium i obecnie mam lexusa gs300 z 2006r. Jest cicho i wygodnie, do tego niemal pełny wypas w standardzie. Nie prowadzi się tak dobrze jak bmw,ale za to parkuje lepiej, niż c3 mojej żony. Miałem ochotę wrócić do a8, ale na ciasne uliczki UK jest troszkę za duże, już takie miałem, a lex się po prostu trafił w dobrej enie, świetnym stanie itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W tej chwili posiadam BMW e39 530D (manual) z `99 , oraz bmw e38 740i (manual 6B) z początków produkcji. 5-tka zaczyna już kiepsko wyglądać + kilka rzeczy do zrobienia , a 7mki szkoda mi na zimę i codzienną jazdę - zresztą nie ma kontroli trakcji - co przy szerokich 18 stkach nie jest zbytnio dobrym rozwiazaniem na śliską nawierzchnię przy 286 KM.

 

No ale przejdźmy do konkretów :

 

- Trasy - jednorazowo ok 1000km 

- Jeżdże w 99% sam 

- nie boje się większego silnika benzynowego bez gazu 

- coś mało awaryjnego - a przynajmniej nie odbiegającego od normy 

- wygodnego - niestety rozpieszczony przez BMW jestem już :(

- roczne przebiegi 15-20kkm

- VW odpada (nie i już ! ) 

 

 

Siedzę od 2 tygodni , przeglądam oferty i zgłupiałem całkowicie , bo ostatecznie sam nie wiem czego chce : kwota max 50kzl bez pakietu startowego - no i tu dylemat tyle razy omawiany na forum , ale każdy inne wymagania ma ,więc ciężko sie dostosować do porad z poprzednich tego typu wątków.

 

Nowszy niższej klasy czy starszy wyższej klasy (D).

 

Do tej pory brałem pod uwagę totalnie różne auta 

 

Bmw e65 745i lub 730D  2003-2004

Jeep GC duża benzyna + gaz

Opel insignia diesel roczniki 2010 +

Mondeo mk4 

Laguna ? 

nowa fabia ? 

 

Pomocy ,bo zgłupiałem a niestety muszę coś kupić w miarę szybko :(

Podrzućcie jakieś swoje typy ,ew wybijcie mi z głowy te z listy powyżej :(

 

 

pozdrawiam

 

Jednym słowem - chcesz szybko, wygodnie, w komforcie i prestiżu? To już masz, brakuje Ci tylko napędu na 4 koła żeby się nie bać zimy.

 

http://otomoto.pl/oferta/volvo-s80-summum-v8-4-4-salon-pl-serwis-aso-bogate-wyposazenie-ID6yeOAR.html

http://otomoto.pl/oferta/volvo-s80-2-4-d5-08r-awd-automat-jeden-wlasciciel-bogate-wyposazenie-ID6ybcPW.html

http://otomoto.pl/oferta/honda-legend-3-5-v6-awd-salon-polski-ID4oIyhD.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Do tej pory brałem pod uwagę totalnie różne auta 

 

Bmw e65 745i lub 730D  2003-2004

Jeep GC duża benzyna + gaz

(...)

nowa fabia ? 

 

 

 

;l  ;l  ;l Dobre porównanie ;]

 

A serio to zostań przy BMW - bierz E60, E61 lub E65 :ok:

Ewentualnie pomysl o Audi C6 lub D3 :ok:   

 

Z doświadzenia wiem, że po kilku latach jazdy premium, trudno będzie Ci się przyzwyczaić do np. mondeo. Ja po sprzedaniu a8 miałem problem, bo wszystko wydaje się tandetą, jest głośne, nie można sobie znaleźć pozycji za kierownicą etc.

 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo E60/E61 z 3,0d czyli ten sam silnik co miałeś w E39,na traski idealny,do tego tylko AT. :ok:

 

autko fajne , ale zastanawiam się czy zauważę w ogóle jakąś różnicę po przesiadce z starszego modelu :(

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Citroen C5 X7 HDI (do wyboru 2.0 HDI 163 KM, 2,2 HDI 204 KM, 2,7 HDI i 3.0 HDI) z wyposażeniem Exclusive – wygodne bezawaryjne (w autach po 2010 nie ma problemu z cieknącymi siłownikami) hydrozawieszenie, bardzo dobre wyciszenie wnętrza, wygodne fotele (na początku trzeba poświęcić dłuższą chwilę, żeby je doregulować ale potem nie chce się z nich wysiadać) i jakość wnętrza całkiem niezła.

Za te pieniądze można kupić 3–4 latka.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba krok wstecz względem pięknej E38. No i po co dwie 7-ki. Do tego ta nowsza brzydsza ;]

 

 

 

 

Nie jeździłem, ale strzelam, że nie ma porównania z komfortem do E38 i E39 ;]

 

 

Może coś japońskiego?

http://otomoto.pl/oferta/honda-legend-3-5-v6-4x4-ID6ydwLd.html

Albo jakiś Lexus

 

 

no dwóch siódemek bym nie miał - obecna e38 poszłaby na sprzedaż ,a na jej miejscu w garażu wylądowałby "Vader"

na codzień jako typowy dupowóz zostałaby e39 - jest w stanie niesprzedawalnym chyba już - rdza + kilka rzeczy ktorych niestety nie mam kiedy zrobić z racji bardzo czestych wyjazdów i delegacji 

 

Insignia poprawne autko - troche ciasne w środku jak na mój gust , ale sylwetka ciekawa - niestety nie jechałem nigdzie dalej tym autem , obawiam się ,że po 300km będe miał ochote zatrzymać się przy salonie kręgarza / masażysty żeby mi plecy ratował 

Kilka razy w roku trasy po 1000km (w jedna stronę) 

 

edit :

 

lexusa i japońców szczerze mówiąc boje się - awaryjności i dostepności części - niestety nie stać mnie na to ,żeby zostać uziemionym przez brak cześci w razie "w" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie dziwne bo sam nie wiem vco chcę jeszcze :P Całkiem różne auta

Audi nie lubię :P

z bmw te modele co piszesz by wchodziły w gre tylko 

 

2 osoby wspomniały o volvo - zainteresuje się tematem 

to V60 z -propozycji Liwka bardzo ciekawy 

japończyki odpadają :( - powód wyżej - topowe hondy czy lexusy  = brak części na miejscu 

 

nie chodzi mi o "prestiż" ale o wygodę - wiem ,że im wyższa klasa tym wygodniej z racji ceny , materiałów itd , ale może za podobna kwotę coś nowszego można ? nie muszę jeździć premium jak Ty Jayu ;)

;l  ;l  ;l Dobre porównanie ;]

 

A serio to zostań przy BMW - bierz E60, E61 lub E65 :ok:

Ewentualnie pomysl o Audi C6 lub D3 :ok:   

 

 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie dziwne bo sam nie wiem vco chcę jeszcze :P Całkiem różne auta

Audi nie lubię :P

z bmw te modele co piszesz by wchodziły w gre tylko 

 

2 osoby wspomniały o volvo - zainteresuje się tematem 

to V60 z -propozycji Liwka bardzo ciekawy 

japończyki odpadają :( - powód wyżej - topowe hondy czy lexusy  = brak części na miejscu 

 

nie chodzi mi o "prestiż" ale o wygodę - wiem ,że im wyższa klasa tym wygodniej z racji ceny , materiałów itd , ale może za podobna kwotę coś nowszego można ? nie muszę jeździć premium jak Ty Jayu ;)

 

Zobacz to:

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-latitude-salon-pl-fv23-privilege-automat-masaze-gwarancja-ID6yfpKb.html

 

Może nie wygląda ale jest niesamowicie wygodny. Świetne fotele z masażem, rozpylanie zapachów etc. Auto idealne na trasy. Do tego prosta konstrukcja, mnóstwo części i składane w Korei, więc się nie rozpadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś napisał Superb to tak. Ale Fabia i wygoda to raczej wykluczające się pojęcia. Szczególnie patrząc na to czym jeździsz.

 

Fabia akurat miała pokazać , że za cene 10 latka w dobrym stanie można kupić nówke w salonie - która może spełni moje wymagania? (czysto teoretycznie) no i to że nie jestem zapatrzony tylko w klasie premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz to:

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-latitude-salon-pl-fv23-privilege-automat-masaze-gwarancja-ID6yfpKb.html

 

Może nie wygląda ale jest niesamowicie wygodny. Świetne fotele z masażem, rozpylanie zapachów etc. Auto idealne na trasy. Do tego prosta konstrukcja, mnóstwo części i składane w Korei, więc się nie rozpadnie.

 

Też polecam. Tanie i bardzo wygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz to:

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-latitude-salon-pl-fv23-privilege-automat-masaze-gwarancja-ID6yfpKb.html

 

Może nie wygląda ale jest niesamowicie wygodny. Świetne fotele z masażem, rozpylanie zapachów etc. Auto idealne na trasy. Do tego prosta konstrukcja, mnóstwo części i składane w Korei, więc się nie rozpadnie.

 

Szczerze to bałbym się - mało popularny model chyba :(

Ale laguna 3 i wspomniany wcześniej citroen c5 .... zgłębiam temat właśnie :)

 

edit :  

Cena Netto, Faktura VAT
firme mam , ale ryczałtowiec jestem 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szczerze to bałbym się - mało popularny model chyba :(

Ale laguna 3 i wspomniany wcześniej citroen c5 .... zgłębiam temat właśnie :)

 

edit :  

Cena Netto, Faktura VAT
firme mam , ale ryczałtowiec jestem 

 

 

Większość części pasuje od Laguny. Ceny netto faktycznie nie zauważyłem ale to nie musi być ten egzemplarz - jest ich trochę w ogłoszeniach. Można też znaleźć 3.0 v6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz to:

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-latitude-salon-pl-fv23-privilege-automat-masaze-gwarancja-ID6yfpKb.html

 

Może nie wygląda ale jest niesamowicie wygodny. Świetne fotele z masażem, rozpylanie zapachów etc. Auto idealne na trasy. Do tego prosta konstrukcja, mnóstwo części i składane w Korei, więc się nie rozpadnie.

 

Dramat. Drobne usterki to tygodnie w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dramat. Drobne usterki to tygodnie w serwisie.

 

A nieprawda, bo zawieszenie i silnik pasują od Laguny. Reszta się nie psuje, bo auto robią Koreańczycy, nie Francuzi.

Akurat temat tego auta rozkminiałem swego czasu bardzo dokładnie. Nawet miałem takie wstępnie zamówione i zrezygnowałem w ostatniej chwili.

;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nieprawda, bo zawieszenie i silnik pasują od Laguny. Reszta się nie psuje, bo auto robią Koreańczycy, nie Francuzi.

Akurat temat tego auta rozkminiałem swego czasu bardzo dokładnie. Nawet miałem takie wstępnie zamówione i zrezygnowałem w ostatniej chwili.

;l

 

Napiszę Ci jutro szczegóły usterek jak nie zapomnę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę Ci jutro szczegóły usterek jak nie zapomnę. ;)

 

Dobra, sam jestem ciekaw czy moja zmiana decyzji nie była wyjątkowo szczęśliwą decyzją.

 

Chociaż właściwie była i tak, bo jak sobie przypomnę cenę jaką dałem za Epikę (bo to przez nią zrezygnowałem z Latitude) to do dziś się śmieję.  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia - do tras 1000 km najlepsze są auta segmentu minimum E.

Wszystko co niżej, oczywiście również da radę, ale można wysiąść z lepszego auta po 1000 km i od razu mieć siły na przejechanie kolejnego, a można wysiąść z kompakta i jedyne na co będzie ochota to iść spać.

 

W podanym przez ciebie budżecie, celowałbym w auto starsze, ale większe, lepiej wyciszone, przystosowane pod większe prędkości. Ja sercem oczywiście wybrałbym coś od MB, ale patrząc racjonalnie na koszty, może jakieś Audi A6 lub Volvo S80 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia - do tras 1000 km najlepsze są auta segmentu minimum E.

Wszystko co niżej, oczywiście również da radę, ale można wysiąść z lepszego auta po 1000 km i od razu mieć siły na przejechanie kolejnego, a można wysiąść z kompakta i jedyne na co będzie ochota to iść spać.

 

W podanym przez ciebie budżecie, celowałbym w auto starsze, ale większe, lepiej wyciszone, przystosowane pod większe prędkości. Ja sercem oczywiście wybrałbym coś od MB, ale patrząc racjonalnie na koszty, może jakieś Audi A6 lub Volvo S80 ?

 

W tej chwili coraz mniej aut które byłbym w stanie kupić - oczywiście duże auta 

citroen c5 lub laguna 

e65 dalej brany pod uwage , tak samo jak e60 (ale to już mniej poważnie)

volvo v60 , s60 i może takie s80 

mercedes jedynie klasa C w204 zdaje się - na giełdzie coś takiego niedawno było 

 

a Ty co możesz powiedzieć o tej Insigni co sprzedajesz ? nadawaloby się ? kilka km tylko zrobiłem insignia i nie wiem jak to w trasach "lata" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, a taka Alfa 159 V6 nie byłaby ciekawszą opcją niż Insignia?

 

Mimo mojego zachwytu nad Alfami - a dokładniej nad ich stylistyką (urody odmówić im nie można ) to nie kupiłbym alfy do robienia kilka/kilkanaście razy w roku trasy ok 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, a taka Alfa 159 V6 nie byłaby ciekawszą opcją niż Insignia?

Daj spokój z tym V6 od GM. To już nie jest stary pancerny Busso. Poza tym 159 jest ciasne jak na swoje wymiary zewnętrzne. A jeśli już naprawdę upierać się na ten model to zdecydowanie 2.4 JTDm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dramat. Drobne usterki to tygodnie w serwisie.

 

Kolega się skusił na nowe V60, w tydzień po odebraniu miał (drobna) kolizję z dzikiem, pękł m.in  zderzak, halogen i błotnik. Odebrał 2 dni przed Świętami, w naprawie w sumie 8 tyg. chyba nawet Subaru przebijają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko przejrzałem wątek... nikt nie zaproponował tego co masz - czyli e39. Ja, mając takie dylematy, szukałbym takiego właśnie auta, z końca produkcji. Wydasz znacznie mniej niż 50kzł, licząc nawet z sutym pakietem startowym. I będziesz miał auto Ci doskonale znane, niezawodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko przejrzałem wątek... nikt nie zaproponował tego co masz - czyli e39. Ja, mając takie dylematy, szukałbym takiego właśnie auta, z końca produkcji. Wydasz znacznie mniej niż 50kzł, licząc nawet z sutym pakietem startowym. I będziesz miał auto Ci doskonale znane, niezawodne.

Nie no bez jaj, przecież najmłodsze E39 ma 12 a za chwilę 13 lat. Nie ma auta które z wiekiem się nie sypie, nawet BMW. Każde takie BMW ma przebieg grubo ponad 300kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko przejrzałem wątek... nikt nie zaproponował tego co masz - czyli e39. Ja, mając takie dylematy, szukałbym takiego właśnie auta, z końca produkcji. Wydasz znacznie mniej niż 50kzł, licząc nawet z sutym pakietem startowym. I będziesz miał auto Ci doskonale znane, niezawodne.

 

Dlatego nie pozbywam sie e39 - w tym roku 6 razy jechałem nią w trasy powyżej 1kkm i nie zawiodła mnie - po prostu szukam czegoś innego już - jeździłbym e38 , ale to auto typowo weekendowe - zaczynam je traktować jako mały zabytek - rok produkcji 1994 i coś niespotykanego w tym modelu : 6 biegowa manualna szkrzynia biegów - po drobnych inwestycjach ( rdza na tylnym nadkolu + standartowo na klapie) robi sie fajny klasyk - a jak na auto prawie 22letnie ma wszystko - wygodne welurowe siedzenia z pełną elektryką , klimatronic dwustrefowy , oryginalne ! ksenonowe światła ,które oświetlają drogę o wiele lepiej od e39 , do tego świetne wolnossące V8 i 286 koników które bezproblemowo pozwalają zamknąć licznik (250km/h) - z minusów brak kontroli trakcji - w zimę na śliskim ciężko ruszyć ;] 

 

E39 zatrzymuje i jak tylko będe miał czas to robię :

- sprzęgło klimatyzacji 

- luz na wale 

- połamany przedni zderzak + błotniki z rdzą ( wymiana na używki) 

- reszty rdzy nie tykam - ma jeździć a nie wyglądać

 

W tej chwilli 245kkm , więc jak na ten silnik to nic :)

 

Co do kupna innego ,to muszę się głownie zastanowić teraz nad tym czy chce coś pow 2 litrów czy do 2litrów pojemności - współpracuję z niemiecką firmą - stad częste wyjazdy w okolice Stuttgartu /Dusseldorfu - także będąc tam byłbym w stanie samemu coś zakupić (z aut do 2 litrów) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mercedes jedynie klasa C w204 zdaje się - na giełdzie coś takiego niedawno było

A dlaczego nie E W211? Za tą kasę można już spokojnie poszukać polifta bez problematycznego SBC, komfort jak w fotelu bujanym przed kominkiem. Jeśli 185KM jest dla Ciebie ok to motor E200K ma małą akcyzę, jak nie to trzeba szukać V6 tylko trzeba sprawdzić czy wałek wyrównoważający jest wymieniony, ewentualnie czy silnik jest już po modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote

Insignia poprawne autko - troche ciasne w środku jak na mój gust , ale sylwetka ciekawa - niestety nie jechałem nigdzie dalej tym autem , obawiam się ,że po 300km będe miał ochote zatrzymać się przy salonie kręgarza / masażysty żeby mi plecy ratował

Kilka razy w roku trasy po 1000km (w w"

Szukaj Isi z fotelami AGR sie o chyba nazywa... Jedne z lepszych moim skromnym zdaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo mojego zachwytu nad Alfami - a dokładniej nad ich stylistyką (urody odmówić im nie można ) to nie kupiłbym alfy do robienia kilka/kilkanaście razy w roku trasy ok 1000km

Ja tak na marginesie to sobie myślę, że gdybym miał robić trasy 1000km ledwie kilka/kilkanaście razy w roku to bym się nie doktoryzował tylko kupił cokolwiek w miarę wygodnego. Duże prędkości też niepotrzebne bo i tak max to 130-140km/h.

Kompaktowym sedanem Lacetti zrobiłem z całą rodziną (w tym 1,5 roczne dziecko) 2200km naraz i nawet nas to nie sponiewierało. Gdyby nie brak snu można by dalej.

20km rocznie to za mało żeby się to odbiło na zdrowiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak na marginesie to sobie myślę, że gdybym miał robić trasy 1000km ledwie kilka/kilkanaście razy w roku to bym się nie doktoryzował tylko kupił cokolwiek w miarę wygodnego. Duże prędkości też niepotrzebne bo i tak max to 130-140km/h.

Kompaktowym sedanem Lacetti zrobiłem z całą rodziną (w tym 1,5 roczne dziecko) 2200km naraz i nawet nas to nie sponiewierało. Gdyby nie brak snu można by dalej.

20km rocznie to za mało żeby się to odbiło na zdrowiu.

 

 

Dlatego też nie upieram się strasznie przy limuzynach premium - a laguna , c5 , insignia czy mondeo też mogłoby być poprawnym dupowozem - ale pomarudzić i podyskutować zawsze można :) 

1000km niby nie jest to duża odległość , ale przy spokojnej jeździe - 10 godzin w aucie jednak trzeba spędzić - gdy raz czy 2 razy w miechu musisz taki kawałek przejechać ,to jednak odczuwasz to już

kwota 50kzł może nie jest to astronomiczna suma - jednak jest to już dosyć znaczący wydatek w moim budżecie i chcialbym ją spożytkować w przemyślany sposób :) 

e 65 745 z 2003 za ok 35 kzł mogę teraz kupić w fajnym stanie - zostaje 15 na niespodziewajki ew i paliwo 

za 50 już coś ok 2010 r 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też nie upieram się strasznie przy limuzynach premium - a laguna , c5 , insignia czy mondeo też mogłoby być poprawnym dupowozem - ale pomarudzić i podyskutować zawsze można :)

1000km niby nie jest to duża odległość , ale przy spokojnej jeździe - 10 godzin w aucie jednak trzeba spędzić - gdy raz czy 2 razy w miechu musisz taki kawałek przejechać ,to jednak odczuwasz to już

kwota 50kzł może nie jest to astronomiczna suma - jednak jest to już dosyć znaczący wydatek w moim budżecie i chcialbym ją spożytkować w przemyślany sposób :)

e 65 745 z 2003 za ok 35 kzł mogę teraz kupić w fajnym stanie - zostaje 15 na niespodziewajki ew i paliwo

za 50 już coś ok 2010 r

Ja bym się jeszcze zastanowił co najłatwiej i najtaniej da się mechanicznie ogarnąć w razie awarii w trasie. Paradoksalnie BMW czy Mercedes będą w takim Stuttgarcie dobrą propozycją. Ale taki Opel też się obroni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, sam jestem ciekaw czy moja zmiana decyzji nie była wyjątkowo szczęśliwą decyzją.

 

 

Myślę, że tak. ;] Przy 104kkm (3 lata) były wymieniane łożyska (oczywiście z piastą, tarczą i klockami), naprawiana skrzynia, przeszedł kilka akcji serwisowych, były problemy z elektroniką. Silnik 2.0d 170KM to muł, a skrzynia automatyczna działa jakby była upośledzona - strasznie powoli i bezmyślnie zmienia biegi. Do tego ma bardzo miękkie zawieszenie. Na plus wykonanie, materiały. Marna szanse na sprzedanie. Właściciel twierdzi, że to jego pierwsze i ostatnie Ranault. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tak. ;] Przy 104kkm (3 lata) były wymieniane łożyska (oczywiście z piastą, tarczą i klockami), naprawiana skrzynia, przeszedł kilka akcji serwisowych, były problemy z elektroniką. Silnik 2.0d 170KM to muł, a skrzynia automatyczna działa jakby była upośledzona - strasznie powoli i bezmyślnie zmienia biegi. Do tego ma bardzo miękkie zawieszenie. Na plus wykonanie, materiały. Marna szanse na sprzedanie. Właściciel twierdzi, że to jego pierwsze i ostatnie Ranault. ;]

 

Eeeee, to nie tak źle. W Epice padały przeguby jak muchy, raz padł czujnik ABS (też do wymiany z piastą), tarcze się krzywiły (zakup Brembo rozwiązał problem), stukało coś w przekładni kierowniczej (wymienili na gwarancji), stukało w skrzyni (poduszka) i padły tylne amortyzatory.

Bez winy auta było natomiast pęknięcie szyby od kamienia, które jednak zakończyło się tym że ASO najpierw wymieniło szybę na nie taką jak trzeba a potem po roku szyba i tak pękła bez powodu. Aha, jeszcze była awaria sprężarki klimy i drobiazgi związane z jakością (odpadł znaczek z przodu, schodził chrom z klamki). I to wszystko w 160kkm.

Za to reszta mechaniki i elektronika bez problemów. Zawieszenie równie miękkie (dla mnie to zaleta).

 

Ze sprzedażą nie było tak źle - dałem dilerowi do komisu i poszła w miesiąc. Za bardzo atrakcyjną cenę ale i tak na tym mocno nie straciłem, bo jak wspominałem - cena zakupu była śmieszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750 albo v12 760 e65

To są samochody max prestiżowe

 

 

Jak pisałem nie zależy mi na prestiżu - ma to być auto na trasy tylko , a silniki które wymieniłeś to już "prestiż w prestiżu" ;]

przymierzyłem się do c5 , laguny 3 , insigni ... z tych laguna miała być zakupiona , miałem podjechać wczoraj i sie decydować już , ale traf chciał ,że wsiadłem do jeszcze innego auta , zapadłem się w fotele no i wszystke przemyślenia poszły się paść  ;l

w poniedziałek jadę podpisywać umowe na bmw e65 745i (auto z forum bmw) 

 

Dziękuję wszystkim za porady i pomoc  :piwko:

Szczęśliwegop nowego roku !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem nie zależy mi na prestiżu - ma to być auto na trasy tylko , a silniki które wymieniłeś to już "prestiż w prestiżu" ;]

przymierzyłem się do c5 , laguny 3 , insigni ... z tych laguna miała być zakupiona , miałem podjechać wczoraj i sie decydować już , ale traf chciał ,że wsiadłem do jeszcze innego auta , zapadłem się w fotele no i wszystke przemyślenia poszły się paść ;l

w poniedziałek jadę podpisywać umowe na bmw e65 745i (auto z forum bmw)

Dziękuję wszystkim za porady i pomoc iwko:

Szczęśliwegop nowego roku !!

745 to chyba najgorszy mozliwy silnik w tym modelu.. Troche to wyklucza bezproblemowe latanie duzych przebiegow...

Wyslane z internetów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze + rurka zrobione.na kompie błędów brak.no zobaczymy.mam nadzieję ,że będzie ok :)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

:) nie no gratulacje. tak czy siak kawał maszyny, a silnik to część zamienna :)

pozazdrościć podejścia do motoryzacji :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) nie no gratulacje. tak czy siak kawał maszyny, a silnik to część zamienna :)

pozazdrościć podejścia do motoryzacji :)

 

tak jak pisałem - słynna rurka w silniku wymieniona już , uszczelniacze zaworów porobione - za mną pierwsze 1000km i jestem zadowolony :) w porównaniu z e38 mam wrażenie ,że gorzej się zbiera - ale to pewnie z tego względu ,że auto cieższe , lepiej wyciszone + automat - nie ma tego poczucia przyśpieszenia

 

a podejście do motoryzacji - zawsze podobały mi sie wielkie auta z wielkimi silnikami V8 , nie mam żony i dzieci , więc mogę sobie pozwolić finansowo na odrobinę "szaleństwa" - tylko gorzej w przyszłości będzie, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia niestety ;)

 

ps. dzisiejsze foto z miasta Łodzi (nie czepiać się wyglądu kamienicy ;)

 

e651.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia - na trasy 1000 km leci sie samolotem :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Stety/niestety takie rozwiązanie odpada - czasami jadę na 3 miesiące i trzeba zabrać troche swoich rzeczy + na miejscu też potrzebuje auta.No i druga sprawa - nie lubię latać  :chory:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.