AkuQ Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Jak w temacie, 5 dych do wydania, z możliwością rozszerzenia do 60, ale to już ostateczność. Sporo jeździ człowiek, chce leasing na 3 lata, w grę wchodzi używka i teraz: -diesel czy benzyna? Niby w trasach fajniej się jeździ dieslem, ale wszelkie "fajnie" miną jak trzeba będzie zrobić dwumasę czy wtryski,turbo. Zatem myślę o czymś co da się zagazować i teraz: -kia ceed, i30 z 1.6? Gazuje się to chyba całkiem dobrze. Octavia-chyba nie ma gazowalnego silnika? Co jeszcze? Avensis któryś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Netto czy brutto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Jak w temacie, 5 dych do wydania, z możliwością rozszerzenia do 60, ale to już ostateczność. Sporo jeździ człowiek, chce leasing na 3 lata, w grę wchodzi używka i teraz: -diesel czy benzyna? Niby w trasach fajniej się jeździ dieslem, ale wszelkie "fajnie" miną jak trzeba będzie zrobić dwumasę czy wtryski,turbo. Zatem myślę o czymś co da się zagazować i teraz: -kia ceed, i30 z 1.6? Gazuje się to chyba całkiem dobrze. Octavia-chyba nie ma gazowalnego silnika? Co jeszcze? Avensis któryś? LPG moze byc dosc upierdliwe przy takim uzytkowaniu... No i ciezko znalezc cos mlodego, o akceptowalnych osiagach co da sie zagazowac bez wiekszego problemu. Na jego miejscu bralbym cos takiego: http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-trend-z-silnikiem-1-6-tdci-95-wyprzedaz-rocznika-2015-ID6yfCer.html#8140a62ea1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 jak dla PH to przecież focus to auto stworzone tylko i wyłącznie dla nich - 1.6 diesel, skrzynia 6tka - będzie pewnie dwuletni, albo i roczny - na gwarancji. Fordy mają to do siebie, że przez pierwsze 3 lata choćby to troglodyta ujeżdżał, to wytrzyma wszystko. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 jak dla PH to przecież focus to auto stworzone tylko i wyłącznie dla nich - 1.6 diesel, skrzynia 6tka - będzie pewnie dwuletni, albo i roczny - na gwarancji. Fordy mają to do siebie, że przez pierwsze 3 lata choćby to troglodyta ujeżdżał, to wytrzyma wszystko. I mozna zamykac temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Leon z wyprzedaży rozcznika 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Jak w temacie, 5 dych do wydania, z możliwością rozszerzenia do 60, ale to już ostateczność. Sporo jeździ człowiek, chce leasing na 3 lata, w grę wchodzi używka i teraz: -diesel czy benzyna? Niby w trasach fajniej się jeździ dieslem, ale wszelkie "fajnie" miną jak trzeba będzie zrobić dwumasę czy wtryski,turbo. Zatem myślę o czymś co da się zagazować i teraz: -kia ceed, i30 z 1.6? Gazuje się to chyba całkiem dobrze. Octavia-chyba nie ma gazowalnego silnika? Co jeszcze? Avensis któryś? tylko benzyna moze nowy fiat TIPO? silnik 1.4 dobry do LPG natomiast i30 czy ceed silnik 1.6 z lpg z wyzszej polki - siada gniazda zaworowe przy przebiegu 150-200tys km trzeba bedzie wstawiac nowe z lepszego materiału - koszt 1200zł za same gniazda... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 @@AkuQ bierz koreańca, mamy słuzbówkę 1.6 w kombiaku skrzynia 6 stka( kiła) generalnie tylko trasy robi, jeździ tym 2 gości na zmianę, obaj z tych co nie gniotą gazu bez sensu, średnie spalanie w granicach 7 litrów, z autem absolutnie nic złego się nie dzieje, przebieg już powyżej 100-ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Jak w temacie, 5 dych do wydania, z możliwością rozszerzenia do 60, ale to już ostateczność. Sporo jeździ człowiek, chce leasing na 3 lata, w grę wchodzi używka Niech policzy sobie raty używki i nowego, bo oprocentowanie nowego będzie zmierzać do 0% a używki do 10%.Prezes się zaparł że mam znaleźć roczne auto i ofertę na leasing. Wychodziło że auto będzie łącznie tańsze o 3000 (suma rat) i będzie miało o rok krótszą gwarancję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Jak w temacie, 5 dych do wydania, z możliwością rozszerzenia do 60, ale to już ostateczność. Sporo jeździ człowiek, chce leasing na 3 lata, w grę wchodzi używka Nie powiedziałeś jakie "sporo" ale używka raczej bez sensu. Dla PH kupuje się nowe i goni po zakończeniu gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Netto czy brutto? Brutto, taki budżet na auto, ze swojego portfela wykłada, jest na 1 os DG. LPG moze byc dosc upierdliwe przy takim uzytkowaniu... A to czemu?Co jest upierdliwego w sekwencyjnej instalacji gazowej? No i ciezko znalezc cos mlodego, o akceptowalnych osiagach co da sie zagazowac bez wiekszego problemu.Na jego miejscu bralbym cos takiego:http://otomoto.pl/of...html#8140a62ea1 W sumie ta foka może i nie głupi pomysł... jak dla PH to przecież focus to auto stworzone tylko i wyłącznie dla nich - 1.6 diesel, skrzynia 6tka - będzie pewnie dwuletni, albo i roczny - na gwarancji.Fordy mają to do siebie, że przez pierwsze 3 lata choćby to troglodyta ujeżdżał, to wytrzyma wszystko. A może taką wyprzedażówkę jak kolega wyżej zapodał...To dla kobietki ma być, więc nowe by miała, z gwarancją, jest to jakaś opcja. 2 letniego diesla po gwarancji nie wiem czy bym chciał jej polecać... @@r1sender bierz koreańca, mamy słuzbówkę 1.6 w kombiaku skrzynia 6 stka( kiła) generalnie tylko trasy robi, jeździ tym 2 gości na zmianę, obaj z tych co nie gniotą gazu bez sensu, średnie spalanie w granicach 7 litrów, z autem absolutnie nic złego się nie dzieje, przebieg już powyżej 100-ki Diesel? Niech policzy sobie raty używki i nowego, bo oprocentowanie nowego będzie zmierzać do 0% a używki do 10%.Prezes się zaparł że mam znaleźć roczne auto i ofertę na leasing. Wychodziło że auto będzie łącznie tańsze o 3000 (suma rat) i będzie miało o rok krótszą gwarancję Cenna uwaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Nie powiedziałeś jakie "sporo" ale używka raczej bez sensu. Dla PH kupuje się nowe i goni po zakończeniu gwarancji 3 województwa + Ukraina ok 50 tys rocznie, może deko więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 A może taką wyprzedażówkę jak kolega wyżej zapodał...To dla kobietki ma być, więc nowe by miała, z gwarancją, jest to jakaś opcja. 2 letniego diesla po gwarancji nie wiem czy bym chciał jej polecać... Dokładnie coś takiego jak kolega wyżej zapodał. Tego 95KM, przerabiasz na 115KM tylko zmianą softu i robią ci to w ASO jeszcze przed wydaniem auta, na twoje życzenie Za 6 dych masz nowe, za 50 masz roczne. Jak może się spiąć na nowe, to brałbym nowe - 50kkm rocznie to już dośc duży przebieg. Kupisz roczne, zmienisz oponki, drożej ubezpieczysz (do nowego masz promocyjne pakiety ubezpieczeń) i już się zbliżasz do ceny nówki. A dobrej używki trzeba szukać - po nową po prostu idziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Dokładnie coś takiego jak kolega wyżej zapodał. Tego 95KM, przerabiasz na 115KM tylko zmianą softu i robią ci to w ASO jeszcze przed wydaniem auta, na twoje życzenie Za 6 dych masz nowe, za 50 masz roczne. Jak może się spiąć na nowe, to brałbym nowe - 50kkm rocznie to już dośc duży przebieg. Kupisz roczne, zmienisz oponki, drożej ubezpieczysz (do nowego masz promocyjne pakiety ubezpieczeń) i już się zbliżasz do ceny nówki. A dobrej używki trzeba szukać - po nową po prostu idziesz. Z takiej ceny 60900 jeszcze daje się coś urwać, czy raczej już nie?Widzę, że to sprzedaje jakiś pośrednik, w ASO też takie ceny obowiązują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-wyprzedaz-rocznika-trend-1-5-tdci-95km-m6-5drz-warszawa-od-reki-ID6ydCVH.html#7a42557fa1tu masz autoryzowanego dealera. nie powiem Ci - żona już w Fordzie nie robi Ale podszedłbym do dealera z tą ofertą, zawsze mozna spytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-wyprzedaz-rocznika-trend-1-5-tdci-95km-m6-5drz-warszawa-od-reki-ID6ydCVH.html#7a42557fa1tu masz autoryzowanego dealera. nie powiem Ci - żona już w Fordzie nie robi Ale podszedłbym do dealera z tą ofertą, zawsze mozna spytać. Tego już widziałem, kombiak chyba lepszy by był, bo wspominała, że sporo wozi i kombi dodatkowy atut, aczolwiek poradzi sobie i w hatch. Autro chyba wydzwonię ASIO i pogadam co tam ciekawego mogą zaproponować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 http://otomoto.pl/oferta/skoda-rapid-wyprzedaz-rocznika-w-aso-rabat-12-600-ID6ybYuD.html http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-reference-dla-firm1-2-tsi-110-km-od-reki-wyprzedaz-2015-ID6yfiNR.html#b09dceab1a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 http://otomoto.pl/oferta/skoda-rapid-wyprzedaz-rocznika-w-aso-rabat-12-600-ID6ybYuD.html http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-reference-dla-firm1-2-tsi-110-km-od-reki-wyprzedaz-2015-ID6yfiNR.html#b09dceab1a @@senseikrk Lepiej dopłacić do czegoś z LPG jeśli ma być np rapid, który z gaziwem kosztuje 59 tys to po 3 latach przy takich przebiegach zostaje spokojnie ok 10 tys w kieszeni. No ale rapid to B klasa, więc robienie dużych kilometraży może być męczące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 @@AkuQ benzynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 @@senseikrk Lepiej dopłacić do czegoś z LPG jeśli ma być np rapid, który z gaziwem kosztuje 59 tys to po 3 latach przy takich przebiegach zostaje spokojnie ok 10 tys w kieszeni. No ale rapid to B klasa, więc robienie dużych kilometraży może być męczące. Rapid ton rozmiarowo cos pomiedzy B i C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 A dlaczego nie nowe skoro sporo jeździ, to i sporo może się zepsuć? A utrata wartości jednego i drugiego będzie porównywalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 @@senseikrk Lepiej dopłacić do czegoś z LPG jeśli ma być np rapid, który z gaziwem kosztuje 59 tys to po 3 latach przy takich przebiegach zostaje spokojnie ok 10 tys w kieszeni. No ale rapid to B klasa, więc robienie dużych kilometraży może być męczące. Przy takich przebiegach ważna jest cisza w środku, a Rapid tego nie oferuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 @@senseikrk Lepiej dopłacić do czegoś z LPG jeśli ma być np rapid, który z gaziwem kosztuje 59 tys to po 3 latach przy takich przebiegach zostaje spokojnie ok 10 tys w kieszeni. No ale rapid to B klasa, więc robienie dużych kilometraży może być męczące. A leon z ogłoszenia? Te te tsi naprawdę mało pala i są ciche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 W sumie są fachowcy co gazują TSI i zużywa przy tym bardzo mało Pb, ale gwarancja przepadnie... Te fabryczne instalacje do TSI to jakaś pseudo oszczędność. Ja przy takich przebiegach poszedłbym w diesla. Meganka schodzi ze sceny, to może uda się wyrwać dobry rabat? np: http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandtour-life-dci95-wyprzedaz-ID6yf7wW.html Tce jest większy wybór, ale tego łatwo nie gazujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Rapid ton rozmiarowo cos pomiedzy B i C ale konstrukcyjnie, zawieszeniowo, materiałowo B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 A leon z ogłoszenia? Te te tsi naprawdę mało pala i są ciche po mojemu to benzyna malo pali jak sie tym jeździ mega delikatnie. Ale jak mu depniesz, to ci potrafi zrobic spalanie x2. Tu jest zaleta diesla, że on mało pali jak jedziesz ostrożnie, a jak go dusisz, to masz spalanie +2l. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 po mojemu to benzyna malo pali jak sie tym jeździ mega delikatnie. Ale jak mu depniesz, to ci potrafi zrobic spalanie x2. Tu jest zaleta diesla, że on mało pali jak jedziesz ostrożnie, a jak go dusisz, to masz spalanie +2l. No juz nie przesadzajmy z tym spalaniem silników typu tsi. W golfie średnia z ost 6 tys km to 6.6, ale faktycznie auto mało jeździ na krótkich odcinkach. Spalanie z jazdy autostradowej (prędkości ok 140) to jKies 7-7.5 l. Spokojna trasa z prędkościami ok 100 km/h to 5.5. Nowe tsi pala mniej niż 1 4 122 km z 2010 r. Różnica w spalaniu pomiędzy mega oszczędnym 1.6 tdci 109 km, a golfem 6 1.4 tsi 122 w tych samych warunkach wynosiła ok 1-1.5 l na 100 km. Nowe tdci i tsi 0ewno będą miały podobne różnice w spalaniu. Chyba, że ktoś ciągle lata w przedziale prędkości 180-200 to owszem różnica będzie większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 A to czemu?Co jest upierdliwego w sekwencyjnej instalacji gazowej? Mały zbiornik gazu, a więc mocno ograniczony zasięg - upierdliwe jest częste tankowanie w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Tego już widziałem, kombiak chyba lepszy by był, bo wspominała, że sporo wozi i kombi dodatkowy atut, aczolwiek poradzi sobie i w hatch. To tym bardziej diesel lub czysta benzyna - brak kłopotu ze zbiornikiem gazu lub kołem zapasowym w bagażniku. Im młodszy tym lepiej, aczkolwiek zastanowiłbym się nad 2-3 latkiem z segmentu wyżej (klasa D) - bardziej komfortowy samochód, który zapewni warunki podróżowania pozwalające na wydajną pracę po przejechaniu kilkuset kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 po mojemu to benzyna malo pali jak sie tym jeździ mega delikatnie. Ale jak mu depniesz, to ci potrafi zrobic spalanie x2. Tu jest zaleta diesla, że on mało pali jak jedziesz ostrożnie, a jak go dusisz, to masz spalanie +2l. Octavia 1,4TSI 122 - nie udało się zrobić spalania > niż 11/100km Octavia 1,4TSI 140 - nie udało się zrobić spalania > niż 10,5 l/100km Testy w trasie z butem non stop w podłodze. Ja bym powiedział że tragedii nie ma - przy normalnej jeździe obie palą około 7/100 więc to nie jest 2x więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Mój rekord to równe 10l/100 km w trasie na dystansie ponad 200 km gdzie leciałem praktycznie cały czas między 160, a 220 licznikowe. Na pewno benzyna jest bardziej wrażliwa na depytanie niż diesel. Mając do wyboru tsi , a tdi zdecydowanie tsi. No chyba , że diesel v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Vadero, dnia 24 Sty 2016 - 12:22 PM, napisał: ... (do nowego masz promocyjne pakiety ubezpieczeń) ... Z reguly pakiet % na ubezpieczenie leci co najmniej 3 lata, wiec nie trafiny argument, mimo ze gadasz z sensem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Brałbym Renuara Coś jak to http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandtour-life-dci95-wyprzedaz-ID6yf7wW.html#a0499c2fa0 Kombi jednak jest lepsze od 5d jak sie sporo towaru wozi. Latałem kiedyś jako PeHowiec wiec mam ciut doświadczenia Poza tym ten 1.5dci to sprawdzona konstrukcja. Ma swoje wady, ma zalety ale wiadomo na co uważać Fordowski diesel 1.5 niby jest oparty na 1.6 ale lepsze jest wrogiem dobrego. HGW czy w ramach oszczędności czegoś księgowi nie "poprawili" Nie pchałbym sie w nowe konstrukcje. Niech sie wyleczą z dziecięcych chorób. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Aqq poszukaj sobie moego postu z poczatku stycznia... Noje foka kombi diesrl cos po 54brutto i kakas stawka ubezpieczenia tez ladna... Spisane z zastepczaka z wypozyczalni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Aqq poszukaj sobie moego postu z poczatku stycznia... Noje foka kombi diesrl cos po 54brutto i kakas stawka ubezpieczenia tez ladna... Spisane z zastepczaka z wypozyczalni... I co mu to da? Myslisz, ze kupujac jedno auto wynegocjuje takie same warunki jak wypozyczalnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Mały zbiornik gazu, a więc mocno ograniczony zasięg - upierdliwe jest częste tankowanie w trasie. Ale bzdury opowiadasz, w obecnym aucie kombi, klasy nieduże C mam zbiornik 56 litrów, robię na nim 500-540 km w zależności od stylu jazdy, w dieslu zrobisz 800-900, zatrzymanie się na stacji na kawę co 500km to chyba nic wielkiego i to nie jest mały zasięg?Poza tym jest jeszcze benzyna i mam wybór czy jechać bez zatrzymywania czy tankować. To tym bardziej diesel lub czysta benzyna - brak kłopotu ze zbiornikiem gazu lub kołem zapasowym w bagażniku. Im młodszy tym lepiej, aczkolwiek zastanowiłbym się nad 2-3 latkiem z segmentu wyżej (klasa D) - bardziej komfortowy samochód, który zapewni warunki podróżowania pozwalające na wydajną pracę po przejechaniu kilkuset kilometrów I tak i nie. D klasa 3 letnia to samochód z przebiegiem średnio 120-180 tys, a często i więcej, zatem na dzień dobry mogą czekać nas nie tanie naprawy (turbo, sprzęgło z dwumasą) a gwarancji już nie ma. Bierz pod uwagę, że 50 tys rocznie to 4 lata u przeciętnego Kowalskiego, zatem naprawy trzeba zsumować, policzyć kasę i czas u mechanika, w prostej benzynie szopek będzie zdecydowanie mniej, natomiast jazda na samej benzynie w przypadku opłacania sobie paliwa z własnego portfela to czysta rozrzutność. Aqq poszukaj sobie moego postu z poczatku stycznia... Noje foka kombi diesrl cos po 54brutto i kakas stawka ubezpieczenia tez ladna... Spisane z zastepczaka z wypozyczalni... Tak jak Maciej napisał, trzeba się obracać wokół tego co dostępne, ktoś jak bierze flotę ma lepsze stawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Jak w temacie, 5 dych do wydania, z możliwością rozszerzenia do 60, ale to już ostateczność. Sporo jeździ człowiek, chce leasing na 3 lata, w grę wchodzi używka i teraz: -diesel czy benzyna? Niby w trasach fajniej się jeździ dieslem, ale wszelkie "fajnie" miną jak trzeba będzie zrobić dwumasę czy wtryski,turbo. Zatem myślę o czymś co da się zagazować i teraz: -kia ceed, i30 z 1.6? Gazuje się to chyba całkiem dobrze. Octavia-chyba nie ma gazowalnego silnika? Co jeszcze? Avensis któryś? polizingówkę wziąć ... http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-1-4-tsi-ambiente-salon-pl-ID6yggiX.html i jeszcze zostaje parę złotych na ewentualne awarie , serwis itp dojeździc do 200 tys ... sprzedac i dołożyć i mieć kolejne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Octavia 1,4TSI 122 - nie udało się zrobić spalania > niż 11/100km Octavia 1,4TSI 140 - nie udało się zrobić spalania > niż 10,5 l/100km Testy w trasie z butem non stop w podłodze. Ja bym powiedział że tragedii nie ma - przy normalnej jeździe obie palą około 7/100 więc to nie jest 2x więcej Wow to perpetum mobile. Z butem w podlodze to ile to jedzie 190? 200? Samo paliwo produkuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 polizingówkę wziąć ... http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-1-4-tsi-ambiente-salon-pl-ID6yggiX.html i jeszcze zostaje parę złotych na ewentualne awarie , serwis itp dojeździc do 200 tys ... sprzedac i dołożyć i mieć kolejne Słowo klucz-leasing. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Z reguly pakiet % na ubezpieczenie leci co najmniej 3 lata, wiec nie trafiny argument, mimo ze gadasz z sensem. Ale któryś ze wstawionych wyżej focusów ma ubezpieczenie w cenie - kupując używkę niestety musisz sobie ubezpieczenie zapłacić - 2kpln do wydania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Słowo klucz-leasing. ok ... za 35 tys bierzesz octavie czy astrę czy cos podobnego na 24 miesiace ... kupujesz auto z przebiegiem około 100 tys km w 24 miesiace robisz kolejne 100 tys km sprzedajesz i bierzesz następny opłaty masz takie same jak przy czymś droższym na 3 lata leasingu ... choc ja i tak jestem zdania że jeśli firma ma stabilną sytuacje to najlepiej nowy w leasing i nawet bida opszyn PS http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-1-6mpi-do-lpg-salonpl-fvat23-oferta-specjalna-leasing-ID4p7Z2y.html- tu masz z silnikiem pod gaz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 PShttp://otomoto.pl/of...g-ID4p7Z2y.html-tu masz z silnikiem pod gaz ... 30 tys za 4 latka, do którego trzeba wrzucić gaz i ubezpieczenie (4-5 tys) robi się już mało ciekawie w stosunku do nowych po 55-60 tu wrzucanych. Jeśli używka to jakaś młoda 1-2 letnia max wchodzi w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Wow to perpetum mobile. Z butem w podlodze to ile to jedzie 190? 200? Samo paliwo produkuje? Wujek, możesz sobie szydzić ale nie podważaj czegoś tylko dlatego że sam nie widziałeś. But w podłodze to nie tylko 220 km/h, to także cykliczne rozpędzanie np. od 120 do 200 bo ktoś jedzie autostradą lewym z dozwoloną prędkością. Co by nie mówić to ten nowy 1,4 TSI na pasku jest oszczędny, też przy pełnym obciążeniu. Mamy w firmie jednego zawodnika co jeździ tak jak wyżej opisałem - skoro jemu nie chce więcej palić to znaczy że się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Bierz tego Focusa i się nie zastanawiaj - do takiej roboty idealne auto - przede wszystkim ciche, mało pali i się nie psuje, a do tego fajnie się prowadzi, także jazda nim nie męczy. Jak dostałem zastępczą astrę III 1.7cdti to po dwóch dniach miałem głowę spuchniętą od hałasu, a pomimo teoretycznie większej mocy nie była ani trochę szybsza.Robię ok 7-8kkm miesięcznie więc nieco więcej niż planowane u Ciebie i statystyki wyglądają bardzo korzystnie - średnie z komputera z ostatnich 3-4 miesięcy(~30kkm) to spalanie 6.8l/100km przy średniej prędkości 73km/h (przelotowe zazwyczaj w okolicach 120-190) a jeżdżę głównie po górach więc w niskim zużyciu paliwa to nie pomaga. Przy oszczędnej jeździe myślę że spalanie można jeszcze sporo poprawić.Jak do tej pory(~115kkm) zero awarii. Chociaż ostatnio głośnomówiący zestaw zaczął odrobinę świrować, ale to nie usterka która utrudniała by jazdę, no i zobaczymy co na serwisie powiedzą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 30 tys za 4 latka, do którego trzeba wrzucić gaz i ubezpieczenie (4-5 tys) robi się już mało ciekawie w stosunku do nowych po 55-60 tu wrzucanych. Jeśli używka to jakaś młoda 1-2 letnia max wchodzi w grę. tosz napisałem ... że najlepsza opcja to nowy ... jeszcze poszukac marki takiej która ma najdłuższy okres gwarancji i najlepszą gwarancję .... a to czy diesel czy benzyna ... i czy renault czy kia czy ford to już mniejsze ma znaczenie bardziej rozesłać po wszystkich dealerach zapytania w formie tego co potrzebujesz ... czasem ktoś ma ciśnienie na sprzedanie czegoś na już ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Wujek, możesz sobie szydzić ale nie podważaj czegoś tylko dlatego że sam nie widziałeś. But w podłodze to nie tylko 220 km/h, to także cykliczne rozpędzanie np. od 120 do 200 bo ktoś jedzie autostradą lewym z dozwoloną prędkością. Co by nie mówić to ten nowy 1,4 TSI na pasku jest oszczędny, też przy pełnym obciążeniu. Mamy w firmie jednego zawodnika co jeździ tak jak wyżej opisałem - skoro jemu nie chce więcej palić to znaczy że się nie da. Czesto jezdze 1.2TSI to to 1.4 musi byc perpetum z tym spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Czesto jezdze 1.2TSI to to 1.4 musi byc perpetum z tym spalaniem. I masz spalania powyżej 10 litrów w trasie , tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 I co mu to da? Myslisz, ze kupujac jedno auto wynegocjuje takie same warunki jak wypozyczalnia? ktoś w tamtym moim poscie mowil ze w tym roku kupil nawet taniej taka foke na działalnosc (btw wypozyczalnia akurat mala - okolo 25 aut) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 I masz spalania powyżej 10 litrów w trasie , tak? Nie ma co dyskutowac przy 200 spala 5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Nie ma co dyskutowac przy 200 spala 5l. Tak dużo? Powinno max 3.5. Albo nie potrafisz jeździć albo jeździsz zepsutym pojazdem. Nikt nie napisał, że spala 10 l/100 km przy 200 km/h, bo chwilowe pewnie będzie ok 15? Ake średnia z trasy gdzie grzalem ze średnią prędkością ok 170 km/h wyszła mi równe 10l i to był max. Łącznie spaliłem prawie cały bak paliwa , a wynik pochodzi z dystrybutora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.